Komt in drievoud zeggen ze wel eens tochquote:Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ze hebben eigenlijk nooit iets. Alleen in de kindertijd de gebruikelijke botbreukjes, oorklachten en astma.
prec want als ze het nu willen gebruiken doen ze t ookquote:Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef X-23 het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Beetje hetzelfde als roken en alcohol, denk ik.
Ook dan hou je aso's die hun afval overal dumpenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:37 schreef X-23 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze het beter kunnen legaliseren.
Zelfs condooms met sperma erinquote:Op woensdag 9 december 2020 12:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mensen worden steeds asocialer. Je ziet echt van alles wat gedumpt wordt in de natuur.
Denk het niet Dot, er kan dan wel beter zicht worden gehouden op de kwaliteit (hopelijk)quote:Op woensdag 9 december 2020 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijgen we nog meer verslaafde als je er makkelijk aan kunt komen denk ik.
Je kunt het zo gek niet bedenken. Hele bankstellen. Lekker opruimen thuis en flikker het maar in de berm.quote:
als je ogen open doetquote:
Zeker weten, dank jequote:Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef maily het volgende:
[..]
Wat zullen jullie geschrokken zijn! Beterschap ermee!
Ik denk dat ze het dan legaal wel kwijt kunnen.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook dan hou je aso's die hun afval overal dumpen
Is eigenlijk altijd al zo geweest toch? Maar die chemicaliën lijken mij wel heftig.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:40 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mensen worden steeds asocialer. Je ziet echt van alles wat gedumpt wordt in de natuur.
Ja dat is ook weer waar maar ik moet helemaal niets van die troep wetenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef X-23 het volgende:
[..]
Dat is de vraag. Beetje hetzelfde als roken en alcohol, denk ik.
quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ze hebben eigenlijk nooit iets. Alleen in de kindertijd de gebruikelijke botbreukjes, oorklachten en astma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |