Ja, jij weet het als geen anderquote:Op woensdag 9 december 2020 12:30 schreef X-23 het volgende:
[..]
Jep, zelfs door iets wat je niet eens kan zien.
Beterschap
Ja, ik hoop dat er niet weer de hele avond nabeschouwingen zijnquote:Op woensdag 9 december 2020 12:32 schreef X-23 het volgende:
[..]
Ah bedankt![]()
Ik had de tv aangedaan om 21 uur.
Ja zag het al, daardoor kan ik niet lachen vanavond ( lang leven de liefde)quote:
Dank jequote:Op woensdag 9 december 2020 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat een ellende, wat fijn dat jullie er op tijd bij waren zeg. Beterschap voor hem.
Zo dan, gaat lekker daarquote:
quote:
Het zit dit jaar niet mee met ziek zijn bij je zoon(s)quote:
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zag het al, daardoor kan ik niet lachen vanavond ( lang leven de liefde)
Sowiesoquote:Op woensdag 9 december 2020 12:37 schreef X-23 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze het beter kunnen legaliseren.
Dan krijgen we nog meer verslaafde als je er makkelijk aan kunt komen denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:37 schreef X-23 het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ze het beter kunnen legaliseren.
Eensquote:
Wat zullen jullie geschrokken zijn! Beterschap ermee!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook beetje druk. Mijn oudste had abces in zijn kaak, tandarts zei je had niet 12 uur later moeten komendan had het bloedvergiftiging geworden. Hij heeft natuurlijk hernia gehad en met oxycodon/tramadol voel je geen kiespijn ook
Heeft kuur voor 2 weken gekregen maar had gisteren koorts. Hoop dat antibiotica aan gaat slaan.
Dat is de vraag. Beetje hetzelfde als roken en alcohol, denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan krijgen we nog meer verslaafde als je er makkelijk aan kunt komen denk ik.
Nee, ze hebben eigenlijk nooit iets. Alleen in de kindertijd de gebruikelijke botbreukjes, oorklachten en astma.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit dit jaar niet mee met ziek zijn bij je zoon(s)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |