Beterschap voor je oudste!quote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, maar ben niet gerust op de koorts. Als die is gezakt, zakt mijn ongerustheid ook
Ja ook grote kerels kunnen geveld wordenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo dan! Dat is linke soep zeg. Goed dat jullie op tijd waren
Echt wel.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja ook grote kerels kunnen geveld worden
Jep, zelfs door iets wat je niet eens kan zien.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja ook grote kerels kunnen geveld worden
Wat is dat?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jaaah deze zijn binnen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Sterkte en beterschap Jip met je zoon
Dank jequote:Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Sterkte en beterschap Jip met je zoon
voor je mondkapje kan je het om je hoofd doen ipv achter je oren draag ze nu ruim 9 uur had bijna flaporenquote:
O wat een ellende, wat fijn dat jullie er op tijd bij waren zeg. Beterschap voor hem.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook beetje druk. Mijn oudste had abces in zijn kaak, tandarts zei je had niet 12 uur later moeten komendan had het bloedvergiftiging geworden. Hij heeft natuurlijk hernia gehad en met oxycodon/tramadol voel je geen kiespijn ook
Heeft kuur voor 2 weken gekregen maar had gisteren koorts. Hoop dat antibiotica aan gaat slaan.
Ah op die manier, dat is wel beter indd vooral als je ze lang moet dragenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor je mondkapje kan je het om je hoofd doen ipv achter je oren draag ze nu ruim 9 uur had bijna flaporen
Nee, koorts is in dit geval zeker niet fijnquote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal wel goed komen, maar ben niet gerust op de koorts. Als die is gezakt, zakt mijn ongerustheid ook
Hey Mazzquote:Op woensdag 9 december 2020 12:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo dan! Dat is linke soep zeg. Goed dat jullie op tijd waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |