Haha, dat is niet verrassend nee. Zullen er dan ook virtuele Zoom wachtrijen ontstaan?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haaaa, ik had het al voorzien, schermen in het café met zoomverbindingen naar de mensen thuis.
https://www.nporadio2.nl/(...)zig-in-top-2000-cafe
Volgens mij nu geen enkele, maar misschien haalt BTS het wel dit jaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:23 schreef KingRoland het volgende:
Welke koreaanse artiesten zitten in de t2000
Sowieso maar weinig Aziatische artiesten meer. Freddie Aguilar is eruit en volgens mij Timi Yuro ook, dus dan houd je alleen Ruichi Sakamoto over denk ik?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:23 schreef KingRoland het volgende:
Welke koreaanse artiesten zitten in de t2000
Man man man en Aziatische muziek is niet eens zo slechtquote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso maar weinig Aziatische artiesten meer. Freddie Aguilar is eruit en volgens mij Timi Yuro ook, dus dan houd je alleen Ruichi Sakamoto over denk ik?
tja misschien geen hoogstaande plaat ofzo, maar op zijn manier toch iconisch (views op Youtube destijds) en nog altijd beter dan heel veel wat wel te vinden was in de top 2000.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nah, enige waar die goed voor was was voor mn jaarlijkse scrobble uit Zuid-Korea
Babymetalquote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man man man en Aziatische muziek is niet eens zo slecht
Timi Yuro Aziatisch?quote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en volgens mij Timi Yuro ook,
Kyu Sakamoto is er ook alweer 5 jaar niet bijquote:Op woensdag 9 december 2020 14:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sowieso maar weinig Aziatische artiesten meer. Freddie Aguilar is eruit en volgens mij Timi Yuro ook, dus dan houd je alleen Ruichi Sakamoto over denk ik?
Wil ik best geloven, denk eerder dat het probleem is dat bijna niemand hier echt Aziatische muziek kent/luistert, inclusief ik op een paar losse bands na.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Man man man en Aziatische muziek is niet eens zo slecht
Dit inderdaad!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Duffy staat tenminste nog in de keuzelijst, maar ze redde mijn lijstje net niet.
Zoompolonaisegenot.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Haaaa, ik had het al voorzien, schermen in het café met zoomverbindingen naar de mensen thuis.
https://www.nporadio2.nl/(...)zig-in-top-2000-cafe
Kale knikker in beeld die dan wat anders blijkt te zijn dan je denktquote:Op woensdag 9 december 2020 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoop dat Iron Maiden ook een cam heeft.
Dat je de hele tijd eerst de ene en dan de andere schouder ziet.
Gatver!quote:Op woensdag 9 december 2020 15:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kale knikker in beeld die dan wat anders blijkt te zijn dan je denkt
In 99 was er geen keuzelijst, alleen 2000 vooraf gekozen liedjes waarop je kon stemmen voor de volgorde.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:15 schreef Kyran het volgende:
Zit beetje door lijst van 1999 te scrollen en was best verbaasd dat Shine on You Crazy Diamond er toen niet in zatdie is pas vanaf 2000 er in gekomen. Zat die niet in keuzelijst?
Ah thanks! Wist ik nietquote:Op woensdag 9 december 2020 16:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In 99 was er geen keuzelijst, alleen 2000 vooraf gekozen liedjes waarop je kon stemmen voor de volgorde.
Mensen konden met briefkaarten nummers nomineren. Waren er 2000 briefkaarten binnen, zat de tombola vol en kon mensen een email een stemlijstje doorgeven. Lijsten van 1999 en 2000 zijn hele gekke lijsten vanwege veel mutaties en relatief weinig stemmers. Geloof dat je in 2001 12 stemmen nodig had voor de nummer 2000. Maar dat zijn de lijsten uit de eerste jaren van bijv de Verrukkelijke 500 ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:15 schreef Kyran het volgende:
Zit beetje door lijst van 1999 te scrollen en was best verbaasd dat Shine on You Crazy Diamond er toen niet in zatdie is pas vanaf 2000 er in gekomen. Zat die niet in keuzelijst?
quote:Op woensdag 9 december 2020 16:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mensen konden met briefkaarten nummers nomineren. Waren er 2000 briefkaarten binnen, zat de tombola vol en kon mensen een email een stemlijstje doorgeven. Lijsten van 1999 en 2000 zijn hele gekke lijsten vanwege veel mutaties en relatief weinig stemmers. Geloof dat je in 2001 12 stemmen nodig had voor de nummer 2000. Maar dat zijn de lijsten uit de eerste jaren van bijv de Verrukkelijke 500 ook.
Dat je in de beginjaren zo weinig stemmen nodig had zie je ook goed in de totaallijst van 2008. Dat was een optelsom van de stemmen van 99 t/m 07. Sommige nummers die in 07 hoog binnenkwamen haalden ook direct de totaallijst van 2008. Terwijl nummers die er meerdere jaren in het begin in hadden gestaan het niet haalden. Moet je maar eens kijken.quote:
Ik hoorde laatst van iemand dat Radio 2 in 2003 toch al marktleider was rond de feestdagen, maar aan de stemmen zag je het toch niet af.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:39 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat je in de beginjaren zo weinig stemmen nodig had zie je ook goed in de totaallijst van 2008. Dat was een optelsom van de stemmen van 99 t/m 07. Sommige nummers die in 07 hoog binnenkwamen haalden ook direct de totaallijst van 2008. Terwijl nummers die er meerdere jaren in het begin in hadden gestaan het niet haalden. Moet je maar eens kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |