Ik was net te laat met het aanmaken (en daarna aanpassen)quote:
Dit is voor mij de enige manier om bij te blijven wat tegenwoordig (de afgelopen tien jaar give or take) populaire muziek is.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind vooral dat er wat minder 2010s in de lijst mag. Dan voornamelijk de compleet inwisselbare meuk uit die jaren die maar klakkeloos in de lijst verdwijnt om 2/3 jaar later weer weg te gaan
Despacito mag er vooral wel uit..quote:Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik vind vooral dat er wat minder 2010s in de lijst mag. Dan voornamelijk de compleet inwisselbare meuk uit die jaren die maar klakkeloos in de lijst verdwijnt om 2/3 jaar later weer weg te gaan
Op zich is het niet gek dat de 2010s bijna net zo goed is vertegenwoordigd als de andere decennia nu het voorbij is. Er is ook de afgelopen 10 jaar hele goede muziek gemaakt. Maar het aandeel nummers wat er binnen een paar jaar weer uit valt is inderdaad te groot.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit had zomaar van mij kunnen komenquote:Op woensdag 9 december 2020 12:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is voor mij de enige manier om bij te blijven wat tegenwoordig (de afgelopen tien jaar give or take) populaire muziek is.
Not even joking.
Oops, was ik nog vergeten te doen, aangepast.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat er eigenlijk wel genoeg 80s in de lijst staatZeker Mr Mister hoeft er van mij niet in.
Dat Mika zo vergeten is vind ik wel echt heel opvallend ja. Duffy eenzelfde verhaal.quote:Op woensdag 9 december 2020 12:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker bij die wat vrolijkere liedjes vind ik het vaak moeilijker om in te schatten hoeveel potentie ze hebben in de lijst. Van meer recente datum had ik bij bijvoorbeeld Call Me Maybe, Moves Like Jagger of het repertoire van Mika in het jaar van binnenkomst wel verwacht dat ze er nu nog wel in zouden staan, maar die waren vrij snel weer weg.
Staat Gangam Style er nog in?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker bij die wat vrolijkere liedjes vind ik het vaak moeilijker om in te schatten hoeveel potentie ze hebben in de lijst. Van meer recente datum had ik bij bijvoorbeeld Call Me Maybe, Moves Like Jagger of het repertoire van Mika in het jaar van binnenkomst wel verwacht dat ze er nu nog wel in zouden staan, maar die waren vrij snel weer weg.
al lang niet meer. na 2 of 3 jaar er weer uit gegaan.quote:
Duffy staat tenminste nog in de keuzelijst, maar ze redde mijn lijstje net niet.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Mika zo vergeten is vind ik wel echt heel opvallend ja. Duffy eenzelfde verhaal.
Staat Grace Kelly niet in de keuzelijst? Dat vind ik wel vrij bizar, het is niet alsof dat niet op 2 past.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Duffy staat tenminste nog in de keuzelijst, maar ze redde mijn lijstje net niet.
Jawel, plus nog 3.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Grace Kelly niet in de keuzelijst? Dat vind ik wel vrij bizar, het is niet alsof dat niet op 2 past.
nah, enige waar die goed voor was was voor mn jaarlijkse scrobble uit Zuid-Koreaquote:
Duffy is ook opvallend inderdaad. Toch muziek die enige tijd in de bovenste helft van de lijst heeft gestaan, en opeens verdween.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Mika zo vergeten is vind ik wel echt heel opvallend ja. Duffy eenzelfde verhaal.
Duffy verdween zelf ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duffy is ook opvallend inderdaad. Toch muziek die enige tijd in de bovenste helft van de lijst heeft gestaan, en opeens verdween.
Ze maakt al jaren geen nieuwe muziek meer. Daardoor zak je ook een beetje weg.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Duffy is ook opvallend inderdaad. Toch muziek die enige tijd in de bovenste helft van de lijst heeft gestaan, en opeens verdween.
maakte dit jaar nog een prachtige cover van Chandelier:quote:Op woensdag 9 december 2020 13:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jammer dat Damien Rice sinds een jaar of 5 ook van de aardbodem verdwenen lijkt. Zijn noteringen kelderen de laatste jaren ook als een baksteen
Die heb ik na wat gegoogle nu ook net opstaan toevallig. Lekker covertjequote:Op woensdag 9 december 2020 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
maakte dit jaar nog een prachtige cover van Chandelier:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |