Probleem lijkt ook meer vorige week te zijn. Op 1 dec heb ik 2 pakketjes besteld en die zijn allebei lijkt het gewoon kwijtquote:Op woensdag 9 december 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt bijzonder weinig te klagen over pakketjes. Ik bestelde maandagmiddag een mysterybox parfum en die was gisteren al in huis. Ik was echt verbaasd.
Moeten we vanaf volgend jaar betalen voor pakketjes?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:22 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat mijn pakketjes uit Chinezië in elk geval voor 31/12 in het land zijn. Anders moet ik dokken
Ik heb nog onderweg twee dingen onderweg uit het verre Oosten.
Ja ik heb nog een groot tafelzeil dat ik gebruik voor schilderen maar toch al te groot is. Misschien kan ik daar even iets tijdelijks voor knutselen terwijl ik ondertussen op zoek ga naar een iets mooier alternatief.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:45 schreef Holyme het volgende:
MorgenZo team inlichten over vertrek, ugh, ik vind het spannend. Pakjes gaan hier wel ok, behalve met DHL, maar niks nieuws daar. En ik had een Pukka pakket gewonnen maar dat is er nog steeds niet.
@:Candaasje, plastic zak er onderin? Of aan de onderkant vastmaken?
@:Sarabi, leuk, fijn dat het rond is!![]()
Straks maar eens verder bijlees, ik zag iets over zieke kindjes en gewonde hand (beterschap!) en healen in WoWDat mis ik nog wel, liefst met priest en soms pala, al had ik de rest ook om goed alle healers te kennen
Ja, het was even lastig om de juiste brouwerij te vinden.quote:
Wat wordt het dit keer?quote:Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het was even lastig om de juiste brouwerij te vinden.
Maar nu bij deze is het gewoon binnen een week geregelden het voelt allemaal ook erg goed.
Ligt aan de ingrediëntenquote:Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:
Kutzooi. De hele vriezer ontdooid. Stekker niet teruggedaan na het schoonmaken.Waarschijnlijk beide gedacht dat de ander het wel had gedaan.
Zou het bij vega spul ook dramatisch zijn als we het weer invriezer?
Denk wel dat je er taaie sojaschijven van krijgt.quote:Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:
Kutzooi. De hele vriezer ontdooid. Stekker niet teruggedaan na het schoonmaken.Waarschijnlijk beide gedacht dat de ander het wel had gedaan.
Zou het bij vega spul ook dramatisch zijn als we het weer invriezer?
Top top!quote:Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, het was even lastig om de juiste brouwerij te vinden.
Maar nu bij deze is het gewoon binnen een week geregelden het voelt allemaal ook erg goed.
Dat wordt sjoelen met kerstquote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk wel dat je er taaie sojaschijven van krijgt.
Dingen op zuivelbasis lijkt me geen succes.
Vaccin en bier dus 👍quote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Top top!
Ik wilde zeggen 'geen vaccin in januari, maar wel bier', alleen zag toen pas dat het dan gebrouwen wordt, dus drinkbaar is in maart ofzo?
Ik zet in op verjaardagsbier. (Half februari las ik elders)quote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Top top!
Ik wilde zeggen 'geen vaccin in januari, maar wel bier', alleen zag toen pas dat het dan gebrouwen wordt, dus drinkbaar is in maart ofzo?
Eind februari/begin maart inderdaadquote:Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Top top!
Oh nice.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eind februari/begin maart inderdaad
Ook een voordeel van deze brouwerij is dat ze niet met bottelsuiker werken dus als we gaan bottelen is ie ook meteen drinkbaar.
Wel is dit een biertje die je ook goed kan bewaren en dan zelfs nog lekkerder wordt.
Wel een voordeel nu we straks zo veel hebbende Rocketmango wil je wel echt binnen een half jaar/jaar drinken.
Naam: Profile X (naar profylaxe, voor de kenners)?quote:
Mooiquote:Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Naam: Profile X (naar profylaxe, voor de kenners)?
Smaakbeleving: prikkelend en krachtig
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Naam: Profile X (naar profylaxe, voor de kenners)?
Smaakbeleving: prikkelend en krachtig
En ik hoop stiekem dat het inderdaad met mijn verjaardag al klaar isquote:
Het ene artikel heb ik gisteren besteld, dus die sowieso nietquote:Op woensdag 9 december 2020 09:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja ik heb nog een groot tafelzeil dat ik gebruik voor schilderen maar toch al te groot is. Misschien kan ik daar even iets tijdelijks voor knutselen terwijl ik ondertussen op zoek ga naar een iets mooier alternatief.
@:derLudolf Het werd niet per schip vervoerd? NWS / Containers overboord op Noordzee
De grens van ¤21 voor BTW vrij/geen importheffingen gaan er af toch?quote:Op woensdag 9 december 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moeten we vanaf volgend jaar betalen voor pakketjes?
Dit kan nog wel eens een duur grapje gaan worden voor de pakjesboeren.quote:Op woensdag 9 december 2020 11:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het ene artikel heb ik gisteren besteld, dus die sowieso nietDe andere zou kunnen... 11 november besteld en uiteindelijke levering 2 februari
![]()
Kijk nu net even in de app van eBay, 29/11 was ie al in NL. Dus zal sowieso wel moeten betalen
Ik raid ook niet serieus meer. Ik kan dat gewoon niet opbrengen, zoveel avonden per week de hele avond opletten en ingespannen bezig zijn. Dus ik doe nu vooral mythic+ dungeons (hoe hoger de + hoe moeilijker en dan kan je daarop progressie krijgen) en normal/heroic raids met alt/social runs. Prima.quote:Op woensdag 9 december 2020 09:45 schreef Holyme het volgende:
Straks maar eens verder bijlees, ik zag iets over zieke kindjes en gewonde hand (beterschap!) en healen in WoWDat mis ik nog wel, liefst met priest en soms pala, al had ik de rest ook om goed alle healers te kennen
Hoe loopt jouw planning nu eigenlijk nu de operatie verschoven is? Ga je nog een paar weken aan het werk?quote:
Ja, er zijn twee roosters. Gelukkig.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe loopt jouw planning nu eigenlijk nu de operatie verschoven is? Ga je nog een paar weken aan het werk?
Mooi. Het moest er nog eens bij komen dat je vrije dagen op moest nemen nu.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, er zijn twee roosters. Gelukkig.
Ja, ik vind het allemaal maar ingewikkeld eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2020 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mooi. Het moest er nog eens bij komen dat je vrije dagen op moest nemen nu.
Dat kan ik me voorstellen. Beter voor je neef, jij bent er sneller van af, prettiger met kerst, etc.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik vind het allemaal maar ingewikkeld eigenlijkIk was echt veel liever vandaag naar het ziekenhuis gegaan.
Minder geregelquote:Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat kan ik me voorstellen. Beter voor je neef, jij bent er sneller van af, prettiger met kerst, etc.
Wat?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Maar ook nog niet echt duidelijk of het over 2 weken wel door kan gaan
Hoe is hij geworden qua textuur? Mijne kreeg ik veel zachter terug (met ook nog steeds zichtbare vlekken).quote:Op woensdag 9 december 2020 13:12 schreef Candaasje het volgende:
Kleed terug. Hij is wel schoner. Maar toch niet zo schoon als ik gehoopt had. (Niet dat het bedrijf er denk ik iets aan kan doen, ik vermoed dat de kleurstof gewoon echt in de wolvezels getrokken is).
Meuh.
(Met de tafel erop ziet het er wel beter uit. Dus nouja ach... we overleven het wel. Zit ik alleen wel nog langer aan die tafel vast, dus in februari maar eens kijken hoe we dat ding een andere 'look' kunnen geven.)
Verder een mineurdagje hier. Niks ernstigs, maar ik voel me de laatste tijd zo afgevlakt. Of in elk geval niet tot weinig enthousiast voor zaken waar ik vorig jaar nog helemaal wild van werd. We zullen het maar op een winterdipje houden.
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Maar ook nog niet echt duidelijk of het over 2 weken wel door kan gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja textuur is wel veel beter inderdaad! En de randen zien er ook echt wel veel beter uit!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe is hij geworden qua textuur? Mijne kreeg ik veel zachter terug (met ook nog steeds zichtbare vlekken).
Een winter- & coronadipje.
Een pandemie, vermoed ikquote:Op woensdag 9 december 2020 13:15 schreef Tele6 het volgende:
[..]![]()
Wat is er aan de hand dan dat ze dat niet weten?
Hele dikke meesjes aan het eind van de winterquote:Op woensdag 9 december 2020 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is net 10 kilo strooivoer gearriveerd. Dat is eigenlijk best overdreven veel.
Van die tennisballen met vleugelsquote:Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hele dikke meesjes aan het eind van de winter
Jaquote:Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hele dikke meesjes aan het eind van de winter
Die zitten nu al in mijn tuin. Zonder bijvoer. Nu nog vreten zat tussen het afgevallen blad, de aangevreten appels en de spinnen.quote:
Volgens mij lijken ze ook dikker als ze het koud hebben, want dan hebben ze hun veren een beetje uitgefluft (dat is geen woord) om meer lucht vast te houden eronder? Of zo?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Die zitten nu al in mijn tuin. Zonder bijvoer. Nu nog vreten zat tussen het afgevallen blad, de aangevreten appels en de spinnen.
quote:Op woensdag 9 december 2020 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Oh dat is ook niet fijn, Candaasje. Enig idee hoe je jezelf wat kan opbeuren?Ja, nee, eigenlijk niet echt. Ik merk dat ik het steeds lastiger vind dat we zo vastzitten. (Ja nee, wie niet met corona, maar ik bedoel ook daarbuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) . Die studie is ook zonder corona toch een behoorlijke rem op veel zaken. (Van kunnen verhuizen tot vakanties/reizen, tot toch ook wel mijn relatie. Corona heeft mijn relatie gered, maar mijn studie vernaggeld, laten we het zo maar stellen
)
Maar vorig jaar was ik er nog helemaal leip enthousiast over, en was het het waard.Dit jaar merk ik dat ook nieuwe kennis me niks doet. Ik raak er niet meer door verwonderd. En ik ben niet vooruit te branden. Soort onverschilligheid.
![]()
En ik weet wel dat meer fysieke colleges zouden helpen, maar dat is gewoon de komende maanden niet aan de orde. Dus ok, dat is shit, maar daar moet ik het niet zoeken. Ooit komt dat wel weer, dus doorbijten.
Ook op het dierenrechtenvlak is het rustig (wegens corona), hoewel dat hier en daar weer begint op te starten (alles in overleg met de gemeente/politie i.v.m. veiligheidsmaatregelen). Ik heb daar nog wel ideeën voor, maar eigenlijk hoor ik daar heel geen tijd aan te besteden, wil ik mijn examens halen....
Kort samengevat; ik voel me gewoon zeer matig presteren op alle vlakken. Maar ik weet ook wel dat ik nu niet de handdoek in de ring moet gooien, (wat ik het liefste wél zou doen op dit moment), want er was een reden dat ik dit hele circus op touw heb gezet. En dat was een heel goede reden, en rationeel weet ik ook wel dat die nooit verdwenen is. Maar mijn ratio en emotie liggen gewoon even niet op één lijn![]()
Maar zo, uitgemopperd. Ik ga weer eens wat doen. Dan komt het misschien écht nog goed![]()
(En dus ga ik mijn plotseling opgekomen behoefte om de kerstboom te versieren, laten voor wat 'ie is)
Klopt. Winterdons met veel meer lucht er tussen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Volgens mij lijken ze ook dikker als ze het koud hebben, want dan hebben ze hun veren een beetje uitgefluft (dat is geen woord) om meer lucht vast te houden eronder? Of zo?
Wat tof!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ben soms zo trots op mezelf. Ik probeer mezelf op m'n werk wat meer te laten zien. Zo zat ik vandaag ineens in een overleg met een onbekend team om ze advies te geven. En heb ik me ook aangemeld voor een commissie om mee te denken over het werken tijdens corona.
Het zijn maar kleine dingen, maar ik voel me er wel goed over.
Als het bij de pakjesboer ligt, dan is het al bij de douane geweest lijkt me?quote:Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit kan nog wel eens een duur grapje gaan worden voor de pakjesboeren.
Indien jij kan bewijzen (track&trace) dat het pakje ruim op tijd bij de pakketboer in de EU was, kan de rekening waarschijnlijk door naar die pakketboer. Onverwachte omstandigheden waar mee gegooid wordt gaat in een rechtszaak zo van tafel. Corona is er ruim een half jaar. En drukte is iets dat elk jaar weer terug komt, en dus voorzien kan worden.
Het is dus afwachten tot er iemand de moeite neemt voor een paar euro. Of een collectieve zaak start.
Ik zit al een maand op een pakje te wachten dat eerst bij bpost drie weken op de schap heeft gelegen en nu bij postnl stof aan het verzamelen is.
Studie duurt ook gewoon zoooo lang. Ik was het halverwege m'n tweede jaar ook heel erg zat. Bij mij werd het wel beter toen ik zelf vakken en stages mocht kiezen ipv het verplichte programma af te werken. Voor de hand liggend misschien, maar de rest van je studie hoeft niet hetzelfde te zijn als hij nu is. Het zal nu doorbikkelen zijn maar je bent niet nog 5 jaar op dezelfde manier aan het doorbikkelen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, nee, eigenlijk niet echt. Ik merk dat ik het steeds lastiger vind dat we zo vastzitten. (Ja nee, wie niet met corona, maar ik bedoel ook daarbuiten) . Die studie is ook zonder corona toch een behoorlijke rem op veel zaken. (Van kunnen verhuizen tot vakanties/reizen, tot toch ook wel mijn relatie. Corona heeft mijn relatie gered, maar mijn studie vernaggeld, laten we het zo maar stellen
)
Maar vorig jaar was ik er nog helemaal leip enthousiast over, en was het het waard.Dit jaar merk ik dat ook nieuwe kennis me niks doet. Ik raak er niet meer door verwonderd. En ik ben niet vooruit te branden. Soort onverschilligheid.
![]()
En ik weet wel dat meer fysieke colleges zouden helpen, maar dat is gewoon de komende maanden niet aan de orde. Dus ok, dat is shit, maar daar moet ik het niet zoeken. Ooit komt dat wel weer, dus doorbijten.
Ook op het dierenrechtenvlak is het rustig (wegens corona), hoewel dat hier en daar weer begint op te starten (alles in overleg met de gemeente/politie i.v.m. veiligheidsmaatregelen). Ik heb daar nog wel ideeën voor, maar eigenlijk hoor ik daar heel geen tijd aan te besteden, wil ik mijn examens halen....
Kort samengevat; ik voel me gewoon zeer matig presteren op alle vlakken. Maar ik weet ook wel dat ik nu niet de handdoek in de ring moet gooien, (wat ik het liefste wél zou doen op dit moment), want er was een reden dat ik dit hele circus op touw heb gezet. En dat was een heel goede reden, en rationeel weet ik ook wel dat die nooit verdwenen is. Maar mijn ratio en emotie liggen gewoon even niet op één lijn![]()
Maar zo, uitgemopperd. Ik ga weer eens wat doen. Dan komt het misschien écht nog goed![]()
(En dus ga ik mijn plotseling opgekomen behoefte om de kerstboom te versieren, laten voor wat 'ie is)
Lekker bezigquote:Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ben soms zo trots op mezelf. Ik probeer mezelf op m'n werk wat meer te laten zien. Zo zat ik vandaag ineens in een overleg met een onbekend team om ze advies te geven. En heb ik me ook aangemeld voor een commissie om mee te denken over het werken tijdens corona.
Het zijn maar kleine dingen, maar ik voel me er wel goed over.
Den haag international airport. Zestienhoven. Zou kunnen.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk dat HAGI Den Haag is, vreemd dat het daar binnenkomt
Komen er commerciële post/vrachtvluchten op Rotterdam airport aan?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Den haag international airport. Zestienhoven. Zou kunnen.
Mijn pakje is vanuit China naar luik Belgie naar postnl?? Terwijl het naar Duitsland moet.
Envelop met iets uit China later besteld is wel binnen.
Ander pakje is in?? Niet uit de track&trace te halen.
Hoe was het eerst dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:50 schreef Molo het volgende:
Volkomen terecht dat China gewoon met de normale postmarkt mee moet doen nu. Idiote situatie was dat zeg
"Flikker maar op de boot voor bijna nop".quote:Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe was het eerst dan?
* Tele6 heeft iets gemist
Ah dus toen lag je pakje wie weet hoe lang op een boot, en nu gaat het via wie weet waar met een vliegtuig?quote:Op woensdag 9 december 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Flikker maar op de boot voor bijna nop".
Nee, nu gaat het ook nog via diezelfde boot, maar nu moeten de kosten gewoon betaald worden.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah dus toen lag je pakje wie weet hoe lang op een boot, en nu gaat het via wie weet waar met een vliegtuig?
Dat vroeg ik me dus ook af... Dacht het zelf nietquote:Op woensdag 9 december 2020 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Komen er commerciële post/vrachtvluchten op Rotterdam airport aan?
Ze waren zogenaamd een ontwikkelingsland dus ze hoefden geen normale posttarieven te betalen voor wereldwijze postquote:Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe was het eerst dan?
* Tele6 heeft iets gemist
Check!quote:Op woensdag 9 december 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit verhaal dus:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlijke-concurrentie
Alleen nu vervalt die ontwikkelingslandbepaling voor China dus.
Corona heeft een zetje gegeven las ik net: https://www.tijd.be/opini(...)-china/10232969.htmlquote:Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Check!
Wel sneller gefixt dan ik dacht trouwens. Ik dacht dat duurt nog wel heel wat jaren
Er gaat nu heel veel via de lucht. Vervoer per boot kost iets meer dan niets in en shared container.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, nu gaat het ook nog via diezelfde boot, maar nu moeten de kosten gewoon betaald worden.
Per lucht of zit er een distributie center? Dus voor wegvervoer.quote:Op woensdag 9 december 2020 13:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af... Dacht het zelf niet
Snelle voltreffer van meneer Trump ook zo te zienquote:Op woensdag 9 december 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Corona heeft een zetje gegeven las ik net: https://www.tijd.be/opini(...)-china/10232969.html
Wel beter.
Rotterdam zit dat, niet in Den Haag bij mijn wetenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Per lucht of zit er een distributie center? Dus voor wegvervoer.
Ik las het later inderdaad.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Er gaat nu heel veel via de lucht. Vervoer per boot kost iets meer dan niets in en shared container.
Daar keek ik ook even van op ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Snelle voltreffer van meneer Trump ook zo te zien![]()
Nice!
Zeg, als ze jouw gegevens toch al hebben kun je mij misschien ook een abo "cadeau doen"?quote:Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Toch maar weer een abo voor de fokredderij.
Schiet niet echt op he, met die donaties.
quote:Op woensdag 9 december 2020 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeg, als ze jouw gegevens toch al hebben kun je mij misschien ook een abo "cadeau doen"?
Een shared container kan ook vanuit andere werelddelen. Ik heb ooit een dak van een auto uit de VS laten komen. Is 6 weken onderweg. Maar de kosten voor het laatste stukje vanaf de haven naar plaatwerker waren duurder dan het stuk over zee.quote:
Als je geen haast hebt en geen bizarre formaten hoeft te verschepen, kan het best goedkoop ja.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef z80 het volgende:
[..]
Een shared container kan ook vanuit andere werelddelen. Ik heb ooit een dak van een auto uit de VS laten komen. Is 6 weken onderweg. Maar de kosten voor het laatste stukje vanaf de haven naar plaatwerker waren duurder dan het stuk over zee.
Het gaat om een type film dat Fujifilm alleen in Azië op de markt brengt. Dus dat zal zeker niet hier in een pakhuis liggenquote:Op woensdag 9 december 2020 14:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Per lucht of zit er een distributie center? Dus voor wegvervoer.
Klopt. Maar een pakje gaat de goedkoopste weg. Het kan dus zijn met een lokale vervoerder van de plaats waar het pakje de EU binnen komt, naar een distributie center van een andere pakjesboer, naar de postbode die het bij jou thuis dropt.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het gaat om een type film dat Fujifilm alleen in Azië op de markt brengt. Dus dat zal zeker niet hier in een pakhuis liggenKoop het niet vanwege de prijs, maar gewoon omdat ik de kleuren mooi vind.
Hoe zo kan men niet bellen dan? “Een beller werkt sneller” .quote:Op woensdag 9 december 2020 15:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kan overigens geen antwoord geven op wanneer ik een herinnering zou sturen. Ligt allemaal een beetje aan de situatie en hoeveel haast erachter zit. Soms stuur ik de volgende dag al een herinnering. Maar een week later lijkt me in ieder geval niet snel onbeschoft.
Kan je nu best vragen of hij je mail gezien heeft.quote:Op woensdag 9 december 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
Wanneer zouden jullie een herinneringsmail sturen aan iemand? Ik heb 1 december een professor gemaild met een vraag, en hij heeft nog niet gereageerd.
Nou weet ik dat hij nogal een chaoot is (ik ben student-assistent geweest bij een vak dat hij gaf en heb hem duizend keer zijn jas/laptop/bril/tas kwijt zien raken) maar ik wil ook niet onbeleefd zijn.
Ik heb geen idee hoe ik hem moet bellen. "Vroeger" kon je het secretariaat van de afdeling bellen en dan verbond ze je door of liep ze naar hem toe met de telefoon, maar nu werkt iedereen thuis. Mail lijkt de enige ingang te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe zo kan men niet bellen dan? “Een beller werkt sneller” .
Er zijn dagen dat ik verdrink in mail, dat zal voor een (verstrooide) prof nog meer zijn.
Of het secretariaat vertraagt.
Ook weer waar. Succes dan!quote:Op woensdag 9 december 2020 15:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik hem moet bellen. "Vroeger" kon je het secretariaat van de afdeling bellen en dan verbond ze je door of liep ze naar hem toe met de telefoon, maar nu werkt iedereen thuis. Mail lijkt de enige ingang te zijn.
Grote ontwikkelcentrales, Fujifilm heeft een in Steenbergen. Verder zijn er best veel een aantal fotozaken die het nog zelf doen.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:01 schreef AnneX het volgende:
Vroeger donker en binnen zijn en zo is ook niet echt positief voor een stemming.
Paar jaar terug koppelde Jagertrut - toen in Zweden - de stemming aan vit.D tekort.
Dat ben ik na een nulmeting gaan gebruiken, bleek erg laag en het scheelde aanmerkelijk
om bij te gaan slikken in stemming. Dat was mijn diagnose oķk voor mn.X in januari later.
Negatief en depri. Het gaat veel beter nu.
@:Candaasje ...misschien eens laten bepalen? enne...de mentor kan ook een handje helpen?
@:Ludolf zijn er nog ontwikkelcentrales voor de filmpjes? Of moet dat dan ook weer Azië?
Goed pakket!quote:Op woensdag 9 december 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook weer waar. Succes dan!
Vanmorgen het Kerstpakket van de Bieb: een potje pruimenjam, potje handcręme “voor de helpende handen”, een doos dolci baci https://webshop.bijonsindekeuken.nl/dolci-baci-dolci-baci.html, drie biertjes ( toevallig van onze brouwer buurman) en een dikke kadobon van ¤ 40.
Tjonge, en dan Lein met 1 theezakje.
Daar moest ik ook aan denken vanochtend. Wij hebben morgen een etage “borrel”. Vandaag kwam een doos met borrellekkers, een kerstdiadeem en een bingokaart. En volgende week hebben we een virtuele bedrijfsborrel waar weer ook een cadeau krijgen. Nou heb ik me echt niet verveeld de afgelopen tijd, maar mijn werk is zo veel minder zwaar en belangrijk vergeleken met @Leintjuh’s werk, dit kan iedereen.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook weer waar. Succes dan!
Vanmorgen het Kerstpakket van de Bieb: een potje pruimenjam, potje handcręme “voor de helpende handen”, een doos dolci baci https://webshop.bijonsindekeuken.nl/dolci-baci-dolci-baci.html, drie biertjes ( toevallig van onze brouwer buurman) en een dikke kadobon van ¤ 40.
Tjonge, en dan Lein met 1 theezakje.
Hoezeequote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik was sinds 2017 met een artikel bezig... overleggen, schrijven, submitten, afgewezen worden, submitten bij een ander, afgewezen worden, submitten bij weer een ander, een lijst met aanpassingen die we zouden moeten doen -- en toen kwam ik in het ziekenhuis terecht -- recent weer opgepakt, en nu is het AF![]()
(we horen waarschijnlijk over een paar maanden pas of de aanpassingen ook goed genoeg zijn)
En die prof heeft gereageerd en is akkoord met wat ik van 'm wildedus een verslag waar ik ook al ruim anderhalf jaar beetje bij beetje mee bezig was, komt de komende maand ook af
Ben blij voor je én trots dat je et hebt afgemaakt!quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik was sinds 2017 met een artikel bezig... overleggen, schrijven, submitten, afgewezen worden, submitten bij een ander, afgewezen worden, submitten bij weer een ander, een lijst met aanpassingen die we zouden moeten doen -- en toen kwam ik in het ziekenhuis terecht -- recent weer opgepakt, en nu is het AF![]()
(we horen waarschijnlijk over een paar maanden pas of de aanpassingen ook goed genoeg zijn)
En die prof heeft gereageerd en is akkoord met wat ik van 'm wildedus een verslag waar ik ook al ruim anderhalf jaar beetje bij beetje mee bezig was, komt de komende maand ook af
Dat is grappigquote:Op woensdag 9 december 2020 15:54 schreef Myraela het volgende:
Zo tof.Ik kreeg een Elf on the shelf pop en het verhaal in de post. Geen idee van wie, maar wel echt tof.
Kijk dan toch!quote:Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Oh ja, vannacht moest ik terugdenken aan de klap op het harde zand, met vliegeren. Dat was toen wel een lichte hersenschudding, die weken na-ijlde.quote:Op woensdag 9 december 2020 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe is het met je hoofd vandaag?
Op de plank.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is grappig
Waar ga je de elf neerzetten?
Nooooooooo, geen adventkalender.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had ergens rond oktober een tiet geld verwacht. Dat kwam niet
Nu denk ik dat het eind deze maand wordt, hooguit volgende maand. Achteraf wel blij mee agz het me een hoop geld scheelt in deze maanden. Zeker als ik al dat koopenthousiasme hier lees
Zelfs mn adventkalender is er niet meer van gekomen
Oh ja duh.quote:
Ja, als ik hem kan verplaatsen vanavond zonder dat m'n vriend er is, dan ga ik wel weer een nieuw plekje zoeken. Maar in de brief staat dat we hem niet mogen aanraken, dus het moet wel magisch gebeuren.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:29 schreef Tele6 het volgende:
Oh ja duh.
Ik las dingen van Amerikanen die hun elf on the shelf allerlei streken laten uithalen, vandaar
Nr 4 op deze site
Jij had toch een gordijn gemacrameed?quote:Op woensdag 9 december 2020 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als ik hem kan verplaatsen vanavond zonder dat m'n vriend er is, dan ga ik wel weer een nieuw plekje zoeken. Maar in de brief staat dat we hem niet mogen aanraken, dus het moet wel magisch gebeuren.
Wij hadden deze: https://www.heartsxxl.nl/(...)5-mm-lightbrown-500mquote:Op woensdag 9 december 2020 17:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij had toch een gordijn gemacrameed?
Met wat voor touw?
Ik wilde een planthanger maken en had veel te dik touw dus lelijk en dus nu boos
Thanks! Even kijken of ze dat ook met wat minder hebben. Voor 1 plantquote:Op woensdag 9 december 2020 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hadden deze: https://www.heartsxxl.nl/(...)5-mm-lightbrown-500m
Vond ik wel fijn, al zag ik in sommige filmpjes dat ze juist een wat stugger koord gebruikte, dan krijg je wel net iets rechtere knopen.
Nee want het is alweer uit elkaar.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:03 schreef Myraela het volgende:
Wel een goed idee. Komende vrije dagen ook maar eens een plantenhanger proberen te maken. Heb je wel een foto van jouw resultaat?
Mja zongaat dat al 3 weken hier.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef borisz het volgende:
Voor de derde dag een mailtje van Bol. 'De bezorger is onderweg' past door de brievenbus.
*opent weer brievenbus. Geen pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof wel dat soort verrassingen.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:50 schreef sigme het volgende:
Gister kwam er onverwacht een pakketje voor mij, ik kon me geen aankoop herinneren.
Een borrelpakket van de baas vanwege die applicatie die we na (inmiddels0 11 maanden hard werken nu dan toch echt werkend in productie hebben staan![]()
Minder verbindend dan een avondje cafe met alle harde werkers, maar wel een fijn gebaar.
Brievenbus post duurde hier ook eeuwig. Terwijl pakketjes hier nog netjes iedere dag op tijd bezorgd worden.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef borisz het volgende:
Voor de derde dag een mailtje van Bol. 'De bezorger is onderweg' past door de brievenbus.
Ik kreeg er gister een op kantoor en vanavond is de bijbehorende pubquizquote:Op woensdag 9 december 2020 18:50 schreef sigme het volgende:
Gister kwam er onverwacht een pakketje voor mij, ik kon me geen aankoop herinneren.
Een borrelpakket van de baas vanwege die applicatie die we na (inmiddels0 11 maanden hard werken nu dan toch echt werkend in productie hebben staan![]()
Minder verbindend dan een avondje cafe met alle harde werkers, maar wel een fijn gebaar.
Ja, de brievenbuspakketjes gaan niet echt lekker.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef borisz het volgende:
Ik ben bezig om borrelpakketten + een online activiteit voor ons team te regelen. Wat nog best een uitdaging is aangezien het tamelijk last minute isquote:Op woensdag 9 december 2020 18:50 schreef sigme het volgende:
Gewaardeerd zal het toch wel wordenquote:Op woensdag 9 december 2020 19:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben bezig om borrelpakketten + een online activiteit voor ons team te regelen. Wat nog best een uitdaging is aangezien het tamelijk last minute isMaar hopelijk lukt het en wordt het ook gewaardeerd.
En van de organisatie krijgen we ook nog een kerstpakket per post, daar ben ik ook benieuwd naar.
Ik heb nu chocoladebroodjes erbij besteldquote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn Crisp komt vrijdag.Vooral erg veel zin in de croissants.
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb nu chocoladebroodjes erbij besteld
Nou, normaalgesproken krijgen we elk jaar een pakket met wat lekkers, hebbedingetjes en sommige jaren een bon (¤25 geloof ik). Maar nu heb ik er nog niets over gehoord. Ik denk het eigenlijk niet; of iets thuisgestuurd misschien.quote:Op woensdag 9 december 2020 16:04 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Lot_1 verwacht jij een pakket-je?
Hoe verging het het aangeklede lijk in de kast? tijdens je vakantie.quote:Op woensdag 9 december 2020 18:50 schreef sigme het volgende:
Ze hebben aan het lijk gerammeld en ze hebben het gepresteerd om 3(!) weken later nog geen sikkepit verder te zijn. Maar het lijk is nu in elk geval ontbloot en ligt netjes opgebaard voor iedereen te kijk.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe verging het het aangeklede lijk in de kast? tijdens je vakantie.
Hebben ze hem/het/haar daar gehouden ? Of gluurt ze om de hoek? als een Elve op de shelve.
Ik heb serieus al zoveel kerstcadeau's weg gegeven als kerstcadeau. Zeker de helft van wat ik heb gekregen. Alleen hebben we nooit 'zoek zelf je cadeau uit', maar altijd wat bijzondere dingen die of heel lelijk zijn of heel nutteloos. Voor mij dan. Ik heb nog wat kaarsenstandaards van een jaar geleden die ik aan niemand kon slijtenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb ook de kerstbon gekregen van de baas. Een 'Tinteling'. Ik krijg daar altijd rillingen van in plaats van tintelingen. Met zo'n dedicated webshop met meuk.
Ik ga een meuksmartwatch en een meukbleutoothspeakertje kiezen, beide voor mijn lief.
Vraag het Myraela of Tele...Blijkbaar ook een soort elvenpoplijkje, dat van plaats wisselt?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze hebben aan het lijk gerammeld en ze hebben het gepresteerd om 3(!) weken later nog geen sikkepit verder te zijn. Maar het lijk is nu in elk geval ontbloot en ligt netjes opgebaard voor iedereen te kijk.
Wat is trouwens die elf?
Haha, inmiddels ook wat aan het verbergen in een kast waar de hulp niet komt.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb serieus al zoveel kerstcadeau's weg gegeven als kerstcadeau. Zeker de helft van wat ik heb gekregen. Alleen hebben we nooit 'zoek zelf je cadeau uit', maar altijd wat bijzondere dingen die of heel lelijk zijn of heel nutteloos. Voor mij dan. Ik heb nog wat kaarsenstandaards van een jaar geleden die ik aan niemand kon slijten
Wel leuk als je weet dat je er een ander wel blij mee kan makenquote:Op woensdag 9 december 2020 20:10 schreef AnneX het volgende:
Haha, inmiddels ook wat aan het verbergen in een kast waar de hulp niet komt.
De Linda, een doosje scented tealights, want roze. Even verder kijken voor haar kerstpakket, plus 5 vijfjes.
Geloof mij, zelf mogen kiezen uit 100 dingen die je alle 100 eigenlijk niet wil hebben is ook niet heel feestelijk. Raar soort verplicht nummer. Vorig jaar vond ik op de valreep nog iets aardigs tussen de troep, een mini-römertopfje. Bleken we nooit te gebruiken, dus vorige week maar eens aan moeder kado gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb serieus al zoveel kerstcadeau's weg gegeven als kerstcadeau. Zeker de helft van wat ik heb gekregen. Alleen hebben we nooit 'zoek zelf je cadeau uit', maar altijd wat bijzondere dingen die of heel lelijk zijn of heel nutteloos. Voor mij dan. Ik heb nog wat kaarsenstandaards van een jaar geleden die ik aan niemand kon slijten
Wij konden een paar jaar vooraf iets uitzoek uit een aantal mogelijkheden, en de laatste twee jaar een bon bij bepaalde webshopsquote:Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het overal bekende chocoladefonduesetje wat van persoon naar persoon gaatquote:Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lokale ondernemers steunen is al weer een stuk leuker!quote:Op woensdag 9 december 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:
De jaarlijkse tinteling ergernis van sigme en anderen herinner ik mij wel.
Het Biebpakket vandaag is ook van lokale ondernemers. Zelfs de bon van Primera.
Liever dan van bol. Die redt het economisch wel.
Zeg...is Uniekhoorn helemaal opgelost in de groningse mist?
Zou het al weer beter met haar gaan?
Zo'n reageerbuis zeg maarquote:Op woensdag 9 december 2020 20:28 schreef AnneX het volgende:
Fles wijn door de brievenbus? Leuke combi met kaas en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat vind ik wel supertof![]()
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:42 schreef Aure het volgende:
Wij krijgen zo'n bon waarmee je een andere bon van diverse winkels kunt kiezen, dus dat is heel prima. En nog iets persoonlijks, maar daarvan ben ik er nog niet achter wat.
kwam vandaag achter een deel van zijn kerstpakket en die omvat iig een bon voor....
OohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus dat vind ik wel supertof
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Een niet waterdicht vaasjequote:Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Lokale ondernemers steunen is al weer een stuk leuker!
Ons kerstpakket heeft ook altijd een 'Nederlands designding van een jonge kunstenaar' erbij. Vorig jaar was dat een heel ingewikkeld 3d geprint 'vaasje', het ingewikkelde zat 'm in het printen, de kunstenaar had zelf een 3d-printer moeten bouwen die 300duizend vaasjes van keramiek kon uitpoepen. Het vaasje zelf was buitengewoon eenvoudig wit keramiek in vaasvorm, en niet waterdicht. Bruikbaar als balpenhouder.
Dit jaar was het designding een papieren tangram, voor wie nog weet wat dat is. Het ontgaat me altijd ietwat waarom ik zulke dingen zou moeten toejuichen, maar het kan ook weinig kwaad denk ik.
Iets kerstlekkers?quote:Op woensdag 9 december 2020 20:49 schreef Lot_1 het volgende:
Oh ja! Een kerstpakketje voor de schoonmaakster! Ze is nu drie keer geweest dus ik vind een aardigheidje en een tientje (dat is +25%) erbij wel genoeg. Ben wel voor het eerst echt blij met een schoonmaakster
Ze heeft twee twaalfjarige dochters. Wat is leuk voor die leeftijd een leuk kleinigheidje? Wat ik van ze weet is dat ze wel sportief zijn (atletiek/turnen) en ze zagen er niet heel tuttig uit. Maar ik kom niet verder dan een nagellakje.
Ik vind die Tintelingen wel chill eigen. Maar bij ons kun je er geen cadeaus voor uitzoeken, alleen bekende cadeaukaarten.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb ook de kerstbon gekregen van de baas. Een 'Tinteling'. Ik krijg daar altijd rillingen van in plaats van tintelingen. Met zo'n dedicated webshop met meuk.
Ik ga een meuksmartwatch en een meukbleutoothspeakertje kiezen, beide voor mijn lief.
Ja kutprivacykind dat kan ik welquote:Op woensdag 9 december 2020 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeg, als ze jouw gegevens toch al hebben kun je mij misschien ook een abo "cadeau doen"?
quote:Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zo'n reageerbuis zeg maarvoor één glas.
Door jullie krijg ik die morgen ook.quote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef Myraela het volgende:
Mijn Crisp komt vrijdag.Vooral erg veel zin in de croissants.
Ja maar het is wel kunstquote:Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Een niet waterdicht vaasjedat is wel heel onnozel.
Verder zou ik dit soort dingen wel leuk vinden.
Wij krijgen vaak een stichtelijk boek.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 9 december 2020 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Door jullie krijg ik die morgen ook.
Better be good.
Oeh, beter!quote:Op woensdag 9 december 2020 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de tintelingen pluimen shitkerstpakketwebshops nooit superfeestelijk, vooral omdat de kwaliteit vaak kut is.
Waar ik wel blij van werd dit jaar was dat het afschuwelijke teamuitje niet doorging (het plan was echt![]()
) maar we in plaats daarvan het budget kregen als cadeaubon
80 euro korting op mijn sintswitch
Ik zag @uniekhoorn vandaag in het wat-eten-we-topic... dus ze doet het nogquote:Op woensdag 9 december 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:
De jaarlijkse tinteling ergernis van sigme en anderen herinner ik mij wel.
Het Biebpakket vandaag is ook van lokale ondernemers. Zelfs de bon van Primera.
Liever dan van bol. Die redt het economisch wel.
Zeg...is Uniekhoorn helemaal opgelost in de groningse mist?
Zou het al weer beter met haar gaan?
👍🏼 Daar kom ik zelden/ nooit.quote:Op woensdag 9 december 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik zag @:Uniekhoorn vandaag in het wat-eten-we-topic... dus ze doet het nog
Woj hadden vandaag team uitje.. ik heb nu 1 blauwe plek op mn knie en 4 op mn rug.. altijd fijn paintballquote:Op woensdag 9 december 2020 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de tintelingen pluimen shitkerstpakketwebshops nooit superfeestelijk, vooral omdat de kwaliteit vaak kut is.
Waar ik wel blij van werd dit jaar was dat het afschuwelijke teamuitje niet doorging (het plan was echt![]()
) maar we in plaats daarvan het budget kregen als cadeaubon
80 euro korting op mijn sintswitch
Dat zijn de lichtjes uit Alm-eee-loooo?quote:Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef fietsie het volgende:
Zow, druk middagje hier.
Eerst had uk een proef-middelbareschool-middag. toen klerenkopen met dr.
En tot slot: de boom voorzien van lichtjes:
[ afbeelding ]
Jupsquote:Op woensdag 9 december 2020 22:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat zijn de lichtjes uit Alm-eee-loooo?
Ik vind tofquote:Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef fietsie het volgende:
Zow, druk middagje hier.
Eerst had uk een proef-middelbareschool-middag. toen klerenkopen met dr.
En tot slot: de boom voorzien van lichtjes:
[ afbeelding ]
Ik ben zo enorm jaloersquote:Op woensdag 9 december 2020 23:02 schreef fietsie het volgende:
Er is ook een filmpje:
https://imgur.com/Pag9y8y
Uk zat hier door de opties te scrollen, standaard volgt eea zich niet zo hysterisch op.
Had dan geroepen dat je mee wilde rijden toen ik zwaaidequote:
Zulke hysterische lichtjes wil Jross niet in huisquote:Op woensdag 9 december 2020 23:04 schreef fietsie het volgende:
Had dan geroepen dat je mee wilde rijden toen ik zwaaide
De mooiste stand vind ik de lichtjes in "sneeuwvlok" instelling, heeeel erg rustig wit en dan af en toe een twinkeltje.quote:Op woensdag 9 december 2020 23:07 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fraai effect met alle opties.
Alhoewel ik wel een voorkeur heb.🎄
* Isabeau houdt handen voor ogen en roept 'nanananananana'quote:Op woensdag 9 december 2020 23:08 schreef fietsie het volgende:
De mooiste stand vind ik de lichtjes in "sneeuwvlok" instelling, heeeel erg rustig wit en dan af en toe een twinkeltje.
Je kunt ook "matten" er van kopen van 1 meter hoog en 3,5 meter lang waarmee je bv met 2 matten je garagedeur kunt veranderen in een soort computerscherm.
En dan kun je er hertjes overheen laten rennen enzo![]()
Ik ook; truste!quote:Op woensdag 9 december 2020 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau houdt handen voor ogen en roept 'nanananananana'
Ik ga naar bed![]()
Jij zou er haast een huis met garage voor kopenquote:Op woensdag 9 december 2020 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau houdt handen voor ogen en roept 'nanananananana'
Ik ga naar bed![]()
In de USA kun je zelfs strips met leds kopen die je op je oprit kunt leggen, en waar de auto gewoon overheen kan rijden... om zelfs de bestrating verlicht te maken...quote:Op woensdag 9 december 2020 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij zou er haast een huis met garage voor kopen
Wat let je om die via amazon, of ali in te vliegen of te varen?quote:Op woensdag 9 december 2020 23:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de USA kun je zelfs strips met leds kopen die je op je oprit kunt leggen, en waar de auto gewoon overheen kan rijden... om zelfs de bestrating verlicht te maken...
Ooooooh. Mijn smaak is het heus niet, maar ooooooh!quote:Op woensdag 9 december 2020 23:02 schreef fietsie het volgende:
Er is ook een filmpje:
https://imgur.com/Pag9y8y
Uk zat hier door de opties te scrollen, standaard volgt eea zich niet zo hysterisch op.
Ahh zielig, beterschapquote:Op donderdag 10 december 2020 05:20 schreef minilot het volgende:
Nu eens niet al wakker om te gaan hardlopen maar nog wakker omdat Günther sinds gisterenavond laat al zes keer alles heeft ondergebraakt. Geen idee wat er loos is, arm kipje. Het kind is ook verder echt nooit ziek, dus we zijn er helemaal confuus van
En ik dacht dat ik babies die ziek zijn zo zielig vond, maar een peuter (inderdaad bijna 3 @:Kaatje1) die met een bibberend stemmetje 'is het al bijna over?' vraagt is toch ook wel erg sneu.
Goed, op naar overgeefsel nummer zeven.![]()
Arm ventjequote:Op donderdag 10 december 2020 05:20 schreef minilot het volgende:
Nu eens niet al wakker om te gaan hardlopen maar nog wakker omdat Günther sinds gisterenavond laat al zes keer alles heeft ondergebraakt. Geen idee wat er loos is, arm kipje. Het kind is ook verder echt nooit ziek, dus we zijn er helemaal confuus van
En ik dacht dat ik babies die ziek zijn zo zielig vond, maar een peuter (inderdaad bijna 3 @:Kaatje1) die met een bibberend stemmetje 'is het al bijna over?' vraagt is toch ook wel erg sneu.
Een kant van je vader die je nog niet kendequote:Op donderdag 10 december 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Rare nacht gehad waarin ik een nog raardere droom had dat mn ouders in 2 verschillende huizen woonden.. en het huis van mn pa bleek meer een soort hippie gemeenschap te zijn ergens in spanje.. en hij sliep op een matras die hij van ern koffer gemaakt hadEr was een kamertje waar 2 mede inwoners joints aan het rollen waren, er werd met zn allen gezongen in de doucheruomte onder begeleiding van een gitaar en er was een grote BBQ met allemaal lekker eten...
Een mooie ontdekkingstocht dus![]()
Ach... hopelijk voelt kipje zich snel beter.quote:Op donderdag 10 december 2020 05:20 schreef minilot het volgende:
Ahja.. zo kende mijn vriendengroep een tijd lang de pastamachine.quote:Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Het overal bekende chocoladefonduesetje wat van persoon naar persoon gaat
Hier best vaak in gebruikquote:Op donderdag 10 december 2020 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Ahja.. zo kende mijn vriendengroep een tijd lang de pastamachine.
Denk dat we hem allemaal ook weleens uitgeprobeerd hebben... maar een permanent huis bleek lastiger
Ik vond het ook wel lekker..quote:Op donderdag 10 december 2020 08:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier best vaak in gebruikHad ik ook niet verwacht
We maken wel meestal hetzelfde: tagliatelle.
Beterschap voor Günther![]()
En dromen zijn mafDie van Barrel klinkt wel erg leuk. Alleen jammer dat je al dat lekkere eten niet ook echt hebt kunnen eten.
Heel fijn!quote:Op donderdag 10 december 2020 07:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ah Mini, beterschap... We hebben jullie digitaal besmet service denk ik...
@ fft: ja, hier iedereen beter!
Goede droomquote:Op donderdag 10 december 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Rare nacht gehad waarin ik een nog raardere droom had dat mn ouders in 2 verschillende huizen woonden.. en het huis van mn pa bleek meer een soort hippie gemeenschap te zijn ergens in spanje.. en hij sliep op een matras die hij van ern koffer gemaakt hadEr was een kamertje waar 2 mede inwoners joints aan het rollen waren, er werd met zn allen gezongen in de doucheruomte onder begeleiding van een gitaar en er was een grote BBQ met allemaal lekker eten...
Zo te lezen snapt je management het inderdaad echt nietquote:Op donderdag 10 december 2020 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ze voeren per morgen een mondkapjesverplichting in op kantoor. Zodra je opstaat van je bureau: mondkapje op. Er was weer een besmetting. Op de verdieping waar ik normaal gesproken werk.
Ik heb er nu maar eens een zeikmail over gestuurd: dat het allemaal wel leuk is dat ze een mondkapjesverplichting invoeren, maar dat ze misschien eerst het niet-kritische personeel dat op kantoor werkt naar huis moeten sturen (en de kantoren zitten niet heel vol, maar wel voller dan zou moeten). En dat ze ook de rest van de activiteiten eens moeten aanpassen aan thuiswerken: het sint-presentje stond op kantoor, het kerstpakket moet op kantoor worden afgehaald, het pakket voor de naamswijziging.....jawel...stond op kantoor
Ik ging 1-2 dagen per week naar kantoor, maar ik geloof dat ik nu maar weer helemaal weg blijf. Mondkapjes best, maar alleen als het niet anders kan. En bij IT is er bijna geen 1,5 meter te houden
Whoa! Ik had morgenavond een voorstelling, die is naar februari 2021 gegaan. Maar ik ben benieuwd of die datum blijft staan.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg net een mailtje dat een voorstelling van afgelopen mei, verzet naar ergens volgende jaar, nu verzet is naar 11 december 2021
Da's helemaal geen zeikmail. Je hebt groot gelijk, zij houden zich totaal niet aan de adviezen en regelsquote:Op donderdag 10 december 2020 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ze voeren per morgen een mondkapjesverplichting in op kantoor. Zodra je opstaat van je bureau: mondkapje op. Er was weer een besmetting. Op de verdieping waar ik normaal gesproken werk.
Ik heb er nu maar eens een zeikmail over gestuurd: dat het allemaal wel leuk is dat ze een mondkapjesverplichting invoeren, maar dat ze misschien eerst het niet-kritische personeel dat op kantoor werkt naar huis moeten sturen (en de kantoren zitten niet heel vol, maar wel voller dan zou moeten). En dat ze ook de rest van de activiteiten eens moeten aanpassen aan thuiswerken: het sint-presentje stond op kantoor, het kerstpakket moet op kantoor worden afgehaald, het pakket voor de naamswijziging.....jawel...stond op kantoor
Ik ging 1-2 dagen per week naar kantoor, maar ik geloof dat ik nu maar weer helemaal weg blijf. Mondkapjes best, maar alleen als het niet anders kan. En bij IT is er bijna geen 1,5 meter te houden
Heel goed P. En vooral zo doorgaan want je bent geen zeikerd (begrijp heel goed dat je je zo kunt voelen soms). Zij moeten beter nadenken.quote:Op donderdag 10 december 2020 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
Er is er één helemaal gecancelled en die zie ik ook niet terug in het 20/21 programma. Was ook nogal een organisatorische uitdaging, dus daar opnieuw mee beginnen moeten ze wel zeker zijn wanneer het echt gespeeld kan wordenquote:Op donderdag 10 december 2020 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Whoa! Ik had morgenavond een voorstelling, die is naar februari 2021 gegaan. Maar ik ben benieuwd of die datum blijft staan.
Arm kindquote:Op donderdag 10 december 2020 05:20 schreef minilot het volgende:
Goed dat je er wat van hebt gezegdquote:Op donderdag 10 december 2020 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
Oh ik zou het mn pa zo zien doen als mn moeder er niet meer was/is..quote:Op donderdag 10 december 2020 07:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Een kant van je vader die je nog niet kende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het best wel wat Eftelingerigs hebbenquote:Op donderdag 10 december 2020 05:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooooooh. Mijn smaak is het heus niet, maar ooooooh!![]()
Beterschap voor de kleine kabouter!quote:Op donderdag 10 december 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
quote:Op donderdag 10 december 2020 09:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Die mondkapjes is bij ons al heel lang verplicht. Nu ben ik al lang niet meer op kantoor geweest, maar soms sjoemelde ik wel eens, want ik was dan toch alleen op mijn verdieping en het risico om iemand tegen te komen op weg naar het toilet was minimaal.
Laatst merkte ik dat ik dat zo geinternaliseerd had dat ik mijn broek alvast losknoopte op weg naar de wc, en de deur van de wc open liet staan...
Spoilers!
Waanzinnige foto's ja, sommige..quote:Op donderdag 10 december 2020 07:38 schreef Lonaa het volgende:
https://www.nytimes.com/i(...)ear-in-pictures.html
Wow he. Daar zitten echt hele mooie, rake, pijnlijke foto's tussen. Poeh.
Mijn pastamachine bleek erg goed voor het ijzergehalte in het bloed; hij kruimelde z'n tandwieltjes door de pasta...quote:Op donderdag 10 december 2020 08:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel eens getwijfeld om de pastamachine weg te doen, staat toch in de weg. Maar ik krijg het niet over m'n hart. Ik haal toch wel weer eens in de zoveel tijd in m'n hoofd om iets van een pasta te maken. Was deze kerst eigenlijk ook ravioli van plan, maar nu gaat het rijsttafel worden, dus toch niet meer nodig.
Die mondkapjes is bij ons al heel lang verplicht. Nu ben ik al lang niet meer op kantoor geweest, maar soms sjoemelde ik wel eens, want ik was dan toch alleen op mijn verdieping en het risico om iemand tegen te komen op weg naar het toilet was minimaal.
Laatst merkte ik dat ik dat zo geinternaliseerd had dat ik mijn broek alvast losknoopte op weg naar de wc, en de deur van de wc open liet staan...
Mooi zeg! En wat een lekker gevoel voor jezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Zoeen als deze straalt ook eigenlijk een vorm van enorme armoede uit; een kinderverblijf wat in lege staat al zo'n enorme teringzooi is...quote:Op donderdag 10 december 2020 07:38 schreef Lonaa het volgende:
https://www.nytimes.com/i(...)ear-in-pictures.html
Wow he. Daar zitten echt hele mooie, rake, pijnlijke foto's tussen. Poeh.
He hoi, fijn dat je er weer bent!quote:Op donderdag 10 december 2020 10:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey. Heb niet echt bij gelezen.
Laatste weken zijn nogal hectisch.
Gaat wel goed nu
Een bizarre hoeveelheid prikkels en geen daglichtquote:Op donderdag 10 december 2020 10:02 schreef fietsie het volgende:
n als deze straalt ook eigenlijk een vorm van enorme armoede uit; een kinderverblijf wat in lege staat al zo'n enorme teringzooi is...
https://static01.nyt.com/(...)-EHVL-superJumbo.jpg
Hebben wij hetzelfde gepland staan? Haha ik heb ook net bericht.quote:Op donderdag 10 december 2020 09:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg net een mailtje dat een voorstelling van afgelopen mei, verzet naar ergens volgende jaar, nu verzet is naar 11 december 2021
Fred van Leer? Dan wel jaquote:Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hebben wij hetzelfde gepland staan? Haha ik heb ook net bericht.
En het is in Arnhem
Gezellig! Zullen we vooraf samen wat drinken?quote:
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
https://www.ad.nl/buitenl(...)zingswinst~ac19e54d/quote:Op donderdag 10 december 2020 09:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waanzinnige foto's ja, sommige..
Een zijsprong door die foto's: op 8 december zouden we verlost zijn van dat hele verkiezingsgedoe toch? Of was het op 12 december?
Uniekjequote:Op donderdag 10 december 2020 10:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey. Heb niet echt bij gelezen.
Laatste weken zijn nogal hectisch.
Gaat wel goed nu
Haha ja moeten we tegen die tijd inderdaad even kijkenquote:Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gezellig! Zullen we vooraf samen wat drinken?Afspraken kan je niet vroeg genoeg maken
Doen we, we hebben nog ruim een jaar,quote:Op donderdag 10 december 2020 10:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ja moeten we tegen die tijd inderdaad even kijken![]()
Ga wel ook met Schoonzusje maar kan vast vooraf wel iets afspreken!
Ja precies!quote:Op donderdag 10 december 2020 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Doen we, we hebben nog ruim een jaar,
Komt me trouwens beter uit, 2 juni was een woensdag en dan is het altijd rennen en hollen. Nu op een zaterdag.quote:
Ja ik was ook wel blij dat het nu een weekend dag isquote:Op donderdag 10 december 2020 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Komt me trouwens beter uit, 2 juni was een woensdag en dan is het altijd rennen en hollen. Nu op een zaterdag.
Nee, maar ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 december 2020 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm 2 persoonsspellen in de 999 games adventskalender.
Iemand weleens getaway driver gespeeld?
Of.. glasgow?
Ziet er op zich leuk uit...
(En patchwork zit er ook bij.. maar die stond sowieso al op mn verlanglijstje)
Die mensen kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 10 december 2020 10:49 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.
Ik heb nog niet helemaal teruggelezen.
van wat ik me herinner nog even kort:
@:Tele6 Ja ik krijg wel energie van acties op touw zetten, maar ik moet ook uitkijken dat ik er niet teveel tijd aan spendeer, ( ik ken mezelf) en ik vergis me nog wel eens in de emotionele impact die het heeft. Nu, zo'n dagje op Utrecht CS niet zozeer hoor (tenzij je echt mensen tegenkomt waar je 3 dagen later nog beduusd van bent
Af en toe gebeurt dat), maar een bezoekje aan Vion/Westfort maakt vaak wel meer los. (Dat doe ik dan ook niet te vaak. )
Maar mijn hoofd loopt over van ideeën. Nu nog ergens de (geoorloofde) tijd vandaan halen om alles logistiek te regelen. En financieel, lol.
[..]
Het is vandaag weer een stuk lichter en zonniger, dat helpt ook echt enorm tijdens het wandelrondje.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ook op m'n allertreurigst slikte ik heel braaf m'n vitamine D (het is ook een pilletje met suiker en multivruchtensmaak, ik bedoel, dat laat je niet staan). Geen idee of het me hielp om 0.0003 procent minder treurig te worden
Wat wel merkbaar goeddeed was wat lichaamsbeweging krijgen. Wandelen, yoga, sport, rondje fietsen. Even eruit helpt ook als je niet op gang kunt komen op een dag. @:Candaasje misschien is dat een laagdrempelig ding om te proberen als je je lamlendig voelt, even een blokje om.
Ik ging vanochtend hardlopen de ene brug heen en de andere brug terug, en aan beide kanten van de rivier stonden mega kerstbomenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is vandaag weer een stuk lichter en zonniger, dat helpt ook echt enorm tijdens het wandelrondje.
Ja sowieso helpt naar buiten gaan zeker hoor!quote:Op donderdag 10 december 2020 12:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ging vanochtend hardlopen de ene brug heen en de andere brug terug, en aan beide kanten van de rivier stonden mega kerstbomen![]()
Het was nog hartstikke donker, (wel jammer, want inmiddels is het inderdaad mooi licht) maar ik werd alsnog wel blij
Jaaaquote:Op donderdag 10 december 2020 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sowieso helpt naar buiten gaan zeker hoor!
Ik wordt ook vrolijk van alle lelijke kerstlampjes in tuinen
Ik ben blij dat we nu nieuwe overburen hebben want het gaf altijd wel heel veel licht.quote:Op donderdag 10 december 2020 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sowieso helpt naar buiten gaan zeker hoor!
Ik wordt ook vrolijk van alle lelijke kerstlampjes in tuinen
Ja precies, recht tegenover me zou ik wel minder tof vindenquote:Op donderdag 10 december 2020 12:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we nu nieuwe overburen hebben want het gaf altijd wel heel veel licht.
Maar verder op in de straat/dorp kan ik er wel van genieten
??? 😂quote:Op donderdag 10 december 2020 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sommige mieren kunnen 20 jaar oud worden.
Wow.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nu twijfel ik of ik ook weer moet bestellen. Maar laatst ook al spellen gekocht.quote:Op donderdag 10 december 2020 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm 2 persoonsspellen in de 999 games adventskalender.
Iemand weleens getaway driver gespeeld?
Of.. glasgow?
Ziet er op zich leuk uit...
(En patchwork zit er ook bij.. maar die stond sowieso al op mn verlanglijstje)
Hoedan? Zicht is 100 meter? Mistbanken schuiven door de straat?quote:Op donderdag 10 december 2020 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is vandaag weer een stuk lichter en zonniger, dat helpt ook echt enorm tijdens het wandelrondje.
quote:Op donderdag 10 december 2020 12:24 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Die mensen kan ik me voorstellen.(Ben ik even blij dat je m'n moeder daar nooit hebt kunnen tegenkomen
)
quote:Op donderdag 10 december 2020 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
RTL-Z ?quote:
Hier is het zonnig. Gisteren wel mistig en grauwquote:Op donderdag 10 december 2020 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoedan? Zicht is 100 meter? Mistbanken schuiven door de straat?
He wat? Er is zon en wat wolken, meer niet.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat was gisteren.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee nu. Ik kom er net uit. Gefietst. Mistdruppels condenseerden op mn jas.quote:
Jullie lopen gewoon een beetje achter. Geeft niks. Die gebieden moeten er ook zijnquote:Op donderdag 10 december 2020 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee nu. Ik kom er net uit. Gefietst. Mistdruppels condenseerden op mn jas.
Heeft er lang over gedaan om verder te drijven dan.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee nu. Ik kom er net uit. Gefietst. Mistdruppels condenseerden op mn jas.
Ik zit in het Oosten en toch ook helderquote:Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft er lang over gedaan om verder te drijven dan.
* IJsdraakje zit in het noordwesten
Ik in Fryslanquote:Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heeft er lang over gedaan om verder te drijven dan.
* IJsdraakje zit in het noordwesten
Er hangt oranje haar in je uitzicht? Of een kattekop midden voor je neus?quote:Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan niet zo goed zien waar ik zit.
Extra ook wel dit jaar lijkt hetquote:Op donderdag 10 december 2020 12:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jaaa
De mensen in mijn straat zijn inmiddels ook helemaal losgegaan. Hele gevels en voortuinen vol met alle mogelijke kleuren lampjes, sterren, rendieren, kerstbomen, alles
Hmm hier net lekker in de zon gelopenquote:Op donderdag 10 december 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Het is hier bijna niet meer mistig. Maar nog steeds wel beetje. Vanochtend echt nog enorm.
Same issue hierquote:Op donderdag 10 december 2020 13:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu twijfel ik of ik ook weer moet bestellen. Maar laatst ook al spellen gekocht.
Mistig.quote:Op donderdag 10 december 2020 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er hangt oranje haar in je uitzicht? Of een kattekop midden voor je neus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |