abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196632441
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt bijzonder weinig te klagen over pakketjes. Ik bestelde maandagmiddag een mysterybox parfum en die was gisteren al in huis. Ik was echt verbaasd.
Probleem lijkt ook meer vorige week te zijn. Op 1 dec heb ik 2 pakketjes besteld en die zijn allebei lijkt het gewoon kwijt -O-

En met de slager is waarschijnlijk gewoon pech, ga er van uit dat dat zo opgelost is.

Gisteren voor 12u iets besteld en dat was dezelfde dag nog in huis. Dus het kan ook goed gaan deze weken :)
pi_196632469
Ik kreeg gisteren een envelop die er 2 december al had moeten zijn. Volgens de meneer van de webshop heeft postnl vorige week maandag gewoon een heleboel laten staan en de rest wel bezorgd en kwamen ze dus gisteren pas aan de post van vorige week toe. Volgens mij is het echt een hondenbaan, dus is probeer maar niet te mopperen op de bezorger. Voor mij is het er in ieder geval ruim op tijd voor pakjesavond (a.s. zaterdag). De online kerstcadeautjes zijn ook al in huis, de rest haal ik binnenkort in de winkel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196632566
Mogguh!

Vriend vond het nodig 3x die snoozefunctie te gebruiken. }:| Niks irritanter, vooral niet als je er vooraf niet op ingesteld bent. (Ik zet liever om bijvoorbeeld 7:00 en 7:30 uur een wekker, zodat ik dat half uur langzaam een beetje wakker kan worden door een rustigere 'snooz dan 3x10 minuten 'toch nog even..'. )

Nu nog even iets verzinnen om de (rieten) mand van de konijnen aan de onderkant dicht te maken. Mijn schoongeschrobtegeknuffelde vloerkleed komt straks weer terug, en dan is het wel fijn dat 'ie niet binnen een dag weer smerig is :P

En mijn verstuurde pakketje ging deze week ook zonder problemen. De door mijn moeder verzonden missende pakketjes kwamen ook deze week pas aan. :)

Nu eens bedenken waar ik mee ga starten, deze dag. Meer dan genoeg te doen, dus dan weet ik nooit waar te beginnen en zit ik eerst een uur te niksen.
pi_196632746
Hier gaat alles best goed met de bestellingen. Had van de week 4 batterijen besteld (waren op bij AH), heb er ook 4 betaald, kreeg er 6. En zelfs een pakketje uit Duitsland, zondag besteld, kwam gisteren binnen.
Van de week had ik per ongeluk het bezorgmoment van AH gewist (kerstboodschappen). Net maar de bestelling voor 30 december gedaan.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 09:22:28 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196632754
Ik hoop dat mijn pakketjes uit Chinezië in elk geval voor 31/12 in het land zijn. Anders moet ik dokken :')

Ik heb nog onderweg twee dingen onderweg uit het verre Oosten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196632943
We gaan weer (voor de verkoop) brouwen *O*

Er is begin januari al plek dus waarschijnlijk kunnen we in februari weer gaan verkopen.
pi_196632953
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:22 schreef derLudolf het volgende:
Ik hoop dat mijn pakketjes uit Chinezië in elk geval voor 31/12 in het land zijn. Anders moet ik dokken :')

Ik heb nog onderweg twee dingen onderweg uit het verre Oosten.
Moeten we vanaf volgend jaar betalen voor pakketjes?
pi_196633014
Morgen c_/ Zo team inlichten over vertrek, ugh, ik vind het spannend. Pakjes gaan hier wel ok, behalve met DHL, maar niks nieuws daar. En ik had een Pukka pakket gewonnen maar dat is er nog steeds niet.

@Candaasje, plastic zak er onderin? Of aan de onderkant vastmaken?

@Sarabi, leuk, fijn dat het rond is! *O*

Straks maar eens verder bijlees, ik zag iets over zieke kindjes en gewonde hand (beterschap!) en healen in WoW O+ Dat mis ik nog wel, liefst met priest en soms pala, al had ik de rest ook om goed alle healers te kennen :P
  woensdag 9 december 2020 @ 09:53:31 #10
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196633130
Ik mis het ook wel maar ik heb echt de tijd en zin niet meer om daar langdurig mee bezig te zijn. Zeker met een peuter ben ik allang blij dat ik in de avond even een uur of 3 voor van alles en nog wat heb :P
pi_196633164
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:45 schreef Holyme het volgende:
Morgen c_/ Zo team inlichten over vertrek, ugh, ik vind het spannend. Pakjes gaan hier wel ok, behalve met DHL, maar niks nieuws daar. En ik had een Pukka pakket gewonnen maar dat is er nog steeds niet.

@:Candaasje, plastic zak er onderin? Of aan de onderkant vastmaken?

@:Sarabi, leuk, fijn dat het rond is! *O*

Straks maar eens verder bijlees, ik zag iets over zieke kindjes en gewonde hand (beterschap!) en healen in WoW O+ Dat mis ik nog wel, liefst met priest en soms pala, al had ik de rest ook om goed alle healers te kennen :P
Ja ik heb nog een groot tafelzeil dat ik gebruik voor schilderen maar toch al te groot is. Misschien kan ik daar even iets tijdelijks voor knutselen terwijl ik ondertussen op zoek ga naar een iets mooier alternatief.

@derLudolf Het werd niet per schip vervoerd? NWS / Containers overboord op Noordzee
pi_196633835
quote:

@:Sarabi, leuk, fijn dat het rond is! *O*

Ja, het was even lastig om de juiste brouwerij te vinden.
Maar nu bij deze is het gewoon binnen een week geregeld O+ en het voelt allemaal ook erg goed.
  woensdag 9 december 2020 @ 10:51:46 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196633937
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar nu bij deze is het gewoon binnen een week geregeld O+ en het voelt allemaal ook erg goed.
Wat wordt het dit keer?
pi_196633995
Kutzooi. De hele vriezer ontdooid. Stekker niet teruggedaan na het schoonmaken. :') Waarschijnlijk beide gedacht dat de ander het wel had gedaan.

Zou het bij vega spul ook dramatisch zijn als we het weer invriezer?
pi_196634023
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wat wordt het dit keer?
Ik DM je even O-)
  woensdag 9 december 2020 @ 10:58:27 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196634049
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:
Kutzooi. De hele vriezer ontdooid. Stekker niet teruggedaan na het schoonmaken. :') Waarschijnlijk beide gedacht dat de ander het wel had gedaan.

Ligt aan de ingrediënten :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196634059
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:55 schreef Myraela het volgende:

Denk wel dat je er taaie sojaschijven van krijgt.

Dingen op zuivelbasis lijkt me geen succes.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 december 2020 @ 10:59:13 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196634063
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Top top!

Ik wilde zeggen 'geen vaccin in januari, maar wel bier', alleen zag toen pas dat het dan gebrouwen wordt, dus drinkbaar is in maart ofzo?
  woensdag 9 december 2020 @ 10:59:33 #19
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196634075
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Denk wel dat je er taaie sojaschijven van krijgt.

Dingen op zuivelbasis lijkt me geen succes.
Dat wordt sjoelen met kerst _O_
  woensdag 9 december 2020 @ 11:01:03 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196634111
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 10:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Top top!

Ik wilde zeggen 'geen vaccin in januari, maar wel bier', alleen zag toen pas dat het dan gebrouwen wordt, dus drinkbaar is in maart ofzo?
Vaccin en bier dus 👍
pi_196634152
quote:

[..]

Top top!

Ik zet in op verjaardagsbier. (Half februari las ik elders)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196634211
quote:

[..]

Top top!

Eind februari/begin maart inderdaad :)
Ook een voordeel van deze brouwerij is dat ze niet met bottelsuiker werken dus als we gaan bottelen is ie ook meteen drinkbaar.
Wel is dit een biertje die je ook goed kan bewaren en dan zelfs nog lekkerder wordt.
Wel een voordeel nu we straks zo veel hebben :D de Rocketmango wil je wel echt binnen een half jaar/jaar drinken.
pi_196634227
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Eind februari/begin maart inderdaad :)
Ook een voordeel van deze brouwerij is dat ze niet met bottelsuiker werken dus als we gaan bottelen is ie ook meteen drinkbaar.
Wel is dit een biertje die je ook goed kan bewaren en dan zelfs nog lekkerder wordt.
Wel een voordeel nu we straks zo veel hebben :D de Rocketmango wil je wel echt binnen een half jaar/jaar drinken.
Oh nice. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 december 2020 @ 11:08:28 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196634235
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vaccin en bier dus 👍
Naam: Profile X (naar profylaxe, voor de kenners)?

Smaakbeleving: prikkelend en krachtig :+
pi_196634270
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Mooi O+
Spoilers!
pi_196634284
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:08 schreef Molo het volgende:

[..]

_O_
pi_196634408
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh nice. :D
En ik hoop stiekem dat het inderdaad met mijn verjaardag al klaar is :D maar laten we voorzichtig zijn en een paar weken erbij op tellen.

Maar hoe dan ook *O* het komt er aan.

Volgende week weer brainstormen over het label O+ heel benieuwd wat Hans er nu weer van gaat maken.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 11:19:40 #28
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196634428
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja ik heb nog een groot tafelzeil dat ik gebruik voor schilderen maar toch al te groot is. Misschien kan ik daar even iets tijdelijks voor knutselen terwijl ik ondertussen op zoek ga naar een iets mooier alternatief.

@:derLudolf Het werd niet per schip vervoerd? NWS / Containers overboord op Noordzee
Het ene artikel heb ik gisteren besteld, dus die sowieso niet :P De andere zou kunnen... 11 november besteld en uiteindelijke levering 2 februari :')

Kijk nu net even in de app van eBay, 29/11 was ie al in NL. Dus zal sowieso wel moeten betalen :')
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 11:21:41 #29
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196634466
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 09:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Moeten we vanaf volgend jaar betalen voor pakketjes?
De grens van ¤21 voor BTW vrij/geen importheffingen gaan er af toch?

En China wordt door de internationale postunie niet meer als ontwikkelingsland gezien dus moeten ze ook verzendkosten dokken dacht ik.
pi_196634548
Ik weet nog steeds niet wat we gaan eten met de feestdagen maar ik heb wel al een planning gemaakt van wanneer ik welke boodschappen doe. Dat is met de creatieve openingstijden van de boerderijwinkels kleine puzzel.
Spoilers!
pi_196634662
quote:

[..]

Dat wordt sjoelen met kerst _O_
:D :D :D Ik ben voor.
  woensdag 9 december 2020 @ 12:22:45 #32
63722 z80
I fink you freaky
pi_196635494
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 11:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het ene artikel heb ik gisteren besteld, dus die sowieso niet :P De andere zou kunnen... 11 november besteld en uiteindelijke levering 2 februari :')

Kijk nu net even in de app van eBay, 29/11 was ie al in NL. Dus zal sowieso wel moeten betalen :')
Dit kan nog wel eens een duur grapje gaan worden voor de pakjesboeren.
Indien jij kan bewijzen (track&trace) dat het pakje ruim op tijd bij de pakketboer in de EU was, kan de rekening waarschijnlijk door naar die pakketboer. Onverwachte omstandigheden waar mee gegooid wordt gaat in een rechtszaak zo van tafel. Corona is er ruim een half jaar. En drukte is iets dat elk jaar weer terug komt, en dus voorzien kan worden.
Het is dus afwachten tot er iemand de moeite neemt voor een paar euro. Of een collectieve zaak start.
Ik zit al een maand op een pakje te wachten dat eerst bij bpost drie weken op de schap heeft gelegen en nu bij postnl stof aan het verzamelen is.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196635598
Wel fijn zo'n ontdooide vriezer. Prima excuus om warm te lunchen. :9
pi_196636046
quote:

Ik raid ook niet serieus meer. Ik kan dat gewoon niet opbrengen, zoveel avonden per week de hele avond opletten en ingespannen bezig zijn. Dus ik doe nu vooral mythic+ dungeons (hoe hoger de + hoe moeilijker en dan kan je daarop progressie krijgen) en normal/heroic raids met alt/social runs. Prima.

Deze week was mythic+ alleen op 0 te doen en dus simpel en daarom hebben we alle dungeon achievements gedaan voor de mount. We zijn de eerste 5 in het guild die dat hebben gedaan :7 Daarvoor wel vrijdagavond 5,5 uur in dezelfde dungeon gezeten :') (ja, dat is super super lang).

Vandaag gaat de eerste raid open. Maar denk niet dat ik er aan toe kom. En meestal doen ze alt/social runs in het weekend en dan werk ik eigenlijk altijd :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196636150
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hoe loopt jouw planning nu eigenlijk nu de operatie verschoven is? Ga je nog een paar weken aan het werk?
Spoilers!
pi_196636169
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

Hoe loopt jouw planning nu eigenlijk nu de operatie verschoven is? Ga je nog een paar weken aan het werk?
Ja, er zijn twee roosters. Gelukkig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196636195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, er zijn twee roosters. Gelukkig.
Mooi. Het moest er nog eens bij komen dat je vrije dagen op moest nemen nu.
Spoilers!
pi_196636230
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mooi. Het moest er nog eens bij komen dat je vrije dagen op moest nemen nu.
Ja, ik vind het allemaal maar ingewikkeld eigenlijk :7 Ik was echt veel liever vandaag naar het ziekenhuis gegaan.
pi_196636247
Maar ook nog niet echt duidelijk of het over 2 weken wel door kan gaan -O-
pi_196636253
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik vind het allemaal maar ingewikkeld eigenlijk :7 Ik was echt veel liever vandaag naar het ziekenhuis gegaan.
Dat kan ik me voorstellen. Beter voor je neef, jij bent er sneller van af, prettiger met kerst, etc.
Spoilers!
pi_196636265
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat kan ik me voorstellen. Beter voor je neef, jij bent er sneller van af, prettiger met kerst, etc.
Minder geregel :7 En mensen hadden hotel en bungalow gehuurd en weer moeten annuleren, maar probeer dat maar eens rond kerst :X
pi_196636267
Kleed terug. Hij is wel schoner. Maar toch niet zo schoon als ik gehoopt had. (Niet dat het bedrijf er denk ik iets aan kan doen, ik vermoed dat de kleurstof gewoon echt in de wolvezels getrokken is).
Meuh.

(Met de tafel erop ziet het er wel beter uit. Dus nouja ach... we overleven het wel. Zit ik alleen wel nog langer aan die tafel vast, dus in februari maar eens kijken hoe we dat ding een andere 'look' kunnen geven.)

Verder een mineurdagje hier. Niks ernstigs, maar ik voel me de laatste tijd zo afgevlakt. Of in elk geval niet tot weinig enthousiast voor zaken waar ik vorig jaar nog helemaal wild van werd. We zullen het maar op een winterdipje houden.
pi_196636275
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Isabeau het volgende:
Wat? :o
pi_196636307
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:12 schreef Candaasje het volgende:
Kleed terug. Hij is wel schoner. Maar toch niet zo schoon als ik gehoopt had. (Niet dat het bedrijf er denk ik iets aan kan doen, ik vermoed dat de kleurstof gewoon echt in de wolvezels getrokken is).
Meuh.

(Met de tafel erop ziet het er wel beter uit. Dus nouja ach... we overleven het wel. Zit ik alleen wel nog langer aan die tafel vast, dus in februari maar eens kijken hoe we dat ding een andere 'look' kunnen geven.)

Verder een mineurdagje hier. Niks ernstigs, maar ik voel me de laatste tijd zo afgevlakt. Of in elk geval niet tot weinig enthousiast voor zaken waar ik vorig jaar nog helemaal wild van werd. We zullen het maar op een winterdipje houden.
Hoe is hij geworden qua textuur? Mijne kreeg ik veel zachter terug (met ook nog steeds zichtbare vlekken).

Een winter- & coronadipje. :Y
pi_196636318
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:11 schreef Isabeau het volgende:
:o -O-
Wat is er aan de hand dan dat ze dat niet weten? :{
pi_196636323
Oh dat is ook niet fijn, Candaasje. Enig idee hoe je jezelf wat kan opbeuren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196636335
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Hoe is hij geworden qua textuur? Mijne kreeg ik veel zachter terug (met ook nog steeds zichtbare vlekken).

Een winter- & coronadipje. :Y
Ja textuur is wel veel beter inderdaad! En de randen zien er ook echt wel veel beter uit!

Ik had gehoopt dat ik nog wel 10 jaar met dit kleed zou doen. Maar meuh :P
pi_196636392
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]

:o -O-
Wat is er aan de hand dan dat ze dat niet weten? :{
Een pandemie, vermoed ik ;)
pi_196636403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Een pandemie, vermoed ik ;)
Bluuuuh :(
Poepkerona.
pi_196636453
Er is net 10 kilo strooivoer gearriveerd. Dat is eigenlijk best overdreven veel.
Spoilers!
  woensdag 9 december 2020 @ 13:25:44 #51
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196636462
Ja nu heb ik honger. 10 kilo honger.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196636478
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is net 10 kilo strooivoer gearriveerd. Dat is eigenlijk best overdreven veel.
Hele dikke meesjes aan het eind van de winter _O-
pi_196636500
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van die tennisballen met vleugels O+
  woensdag 9 december 2020 @ 13:28:36 #54
63722 z80
I fink you freaky
pi_196636515
Hier ligt een stuk zalm te ontdooien. Op het plaatje en aan de doos te zien zou het een mooi dik stuk zijn.
Blijkt het een standaard dun stuk te zijn. Dus meer van de huid er dik afgesneden. Helaas.
Straks in de oven rustig warm stoken.
pi_196636535
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja _O- Ik heb ook nog 30 vetbollen. En een kilo of 2 zonnebloempitten in de stal.
Spoilers!
pi_196636543
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:30:09 #57
63722 z80
I fink you freaky
pi_196636544
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:27 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Van die tennisballen met vleugels O+
Die zitten nu al in mijn tuin. Zonder bijvoer. Nu nog vreten zat tussen het afgevallen blad, de aangevreten appels en de spinnen.
pi_196636549
Ik ben soms zo trots op mezelf. Ik probeer mezelf op m'n werk wat meer te laten zien. Zo zat ik vandaag ineens in een overleg met een onbekend team om ze advies te geven. En heb ik me ook aangemeld voor een commissie om mee te denken over het werken tijdens corona.

Het zijn maar kleine dingen, maar ik voel me er wel goed over.
pi_196636566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef z80 het volgende:

[..]

Die zitten nu al in mijn tuin. Zonder bijvoer. Nu nog vreten zat tussen het afgevallen blad, de aangevreten appels en de spinnen.
Volgens mij lijken ze ook dikker als ze het koud hebben, want dan hebben ze hun veren een beetje uitgefluft (dat is geen woord) om meer lucht vast te houden eronder? Of zo?
pi_196636590
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Oh dat is ook niet fijn, Candaasje. Enig idee hoe je jezelf wat kan opbeuren?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nee, eigenlijk niet echt. Ik merk dat ik het steeds lastiger vind dat we zo vastzitten. (Ja nee, wie niet met corona, maar ik bedoel ook daarbuiten :P ) . Die studie is ook zonder corona toch een behoorlijke rem op veel zaken. (Van kunnen verhuizen tot vakanties/reizen, tot toch ook wel mijn relatie. Corona heeft mijn relatie gered, maar mijn studie vernaggeld, laten we het zo maar stellen :') )

Maar vorig jaar was ik er nog helemaal leip enthousiast over, en was het het waard. O+ Dit jaar merk ik dat ook nieuwe kennis me niks doet. Ik raak er niet meer door verwonderd. En ik ben niet vooruit te branden. Soort onverschilligheid. :{

En ik weet wel dat meer fysieke colleges zouden helpen, maar dat is gewoon de komende maanden niet aan de orde. Dus ok, dat is shit, maar daar moet ik het niet zoeken. Ooit komt dat wel weer, dus doorbijten.

Ook op het dierenrechtenvlak is het rustig (wegens corona), hoewel dat hier en daar weer begint op te starten (alles in overleg met de gemeente/politie i.v.m. veiligheidsmaatregelen). Ik heb daar nog wel ideeën voor, maar eigenlijk hoor ik daar heel geen tijd aan te besteden, wil ik mijn examens halen....

Kort samengevat; ik voel me gewoon zeer matig presteren op alle vlakken. Maar ik weet ook wel dat ik nu niet de handdoek in de ring moet gooien, (wat ik het liefste wél zou doen op dit moment), want er was een reden dat ik dit hele circus op touw heb gezet. En dat was een heel goede reden, en rationeel weet ik ook wel dat die nooit verdwenen is. Maar mijn ratio en emotie liggen gewoon even niet op één lijn :+

Maar zo, uitgemopperd. Ik ga weer eens wat doen. Dan komt het misschien écht nog goed :D
(En dus ga ik mijn plotseling opgekomen behoefte om de kerstboom te versieren, laten voor wat 'ie is)
  woensdag 9 december 2020 @ 13:33:22 #61
63722 z80
I fink you freaky
pi_196636599
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:31 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Volgens mij lijken ze ook dikker als ze het koud hebben, want dan hebben ze hun veren een beetje uitgefluft (dat is geen woord) om meer lucht vast te houden eronder? Of zo?
Klopt. Winterdons met veel meer lucht er tussen.
pi_196636612
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ben soms zo trots op mezelf. Ik probeer mezelf op m'n werk wat meer te laten zien. Zo zat ik vandaag ineens in een overleg met een onbekend team om ze advies te geven. En heb ik me ook aangemeld voor een commissie om mee te denken over het werken tijdens corona.

Wat tof! ^O^ Terecht trots hoor!
pi_196636630
Ik vind vogels ook zo leuk als ze 's zomers in de zon zitten. Veren alle kanten op en maar zonnen. O+ Merels en kauwen en zo kunnen dat heel goed O+
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 13:36:36 #64
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196636678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 12:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit kan nog wel eens een duur grapje gaan worden voor de pakjesboeren.
Indien jij kan bewijzen (track&trace) dat het pakje ruim op tijd bij de pakketboer in de EU was, kan de rekening waarschijnlijk door naar die pakketboer. Onverwachte omstandigheden waar mee gegooid wordt gaat in een rechtszaak zo van tafel. Corona is er ruim een half jaar. En drukte is iets dat elk jaar weer terug komt, en dus voorzien kan worden.
Het is dus afwachten tot er iemand de moeite neemt voor een paar euro. Of een collectieve zaak start.
Ik zit al een maand op een pakje te wachten dat eerst bij bpost drie weken op de schap heeft gelegen en nu bij postnl stof aan het verzamelen is.
Als het bij de pakjesboer ligt, dan is het al bij de douane geweest lijkt me?

Moderator woensdag 9 december 2020 @ 13:39:12 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196636719
Ik denk dat HAGI Den Haag is, vreemd dat het daar binnenkomt :?
pi_196636767
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, nee, eigenlijk niet echt. Ik merk dat ik het steeds lastiger vind dat we zo vastzitten. (Ja nee, wie niet met corona, maar ik bedoel ook daarbuiten :P ) . Die studie is ook zonder corona toch een behoorlijke rem op veel zaken. (Van kunnen verhuizen tot vakanties/reizen, tot toch ook wel mijn relatie. Corona heeft mijn relatie gered, maar mijn studie vernaggeld, laten we het zo maar stellen :') )

Maar vorig jaar was ik er nog helemaal leip enthousiast over, en was het het waard. O+ Dit jaar merk ik dat ook nieuwe kennis me niks doet. Ik raak er niet meer door verwonderd. En ik ben niet vooruit te branden. Soort onverschilligheid. :{

En ik weet wel dat meer fysieke colleges zouden helpen, maar dat is gewoon de komende maanden niet aan de orde. Dus ok, dat is shit, maar daar moet ik het niet zoeken. Ooit komt dat wel weer, dus doorbijten.

Ook op het dierenrechtenvlak is het rustig (wegens corona), hoewel dat hier en daar weer begint op te starten (alles in overleg met de gemeente/politie i.v.m. veiligheidsmaatregelen). Ik heb daar nog wel ideeën voor, maar eigenlijk hoor ik daar heel geen tijd aan te besteden, wil ik mijn examens halen....

Kort samengevat; ik voel me gewoon zeer matig presteren op alle vlakken. Maar ik weet ook wel dat ik nu niet de handdoek in de ring moet gooien, (wat ik het liefste wél zou doen op dit moment), want er was een reden dat ik dit hele circus op touw heb gezet. En dat was een heel goede reden, en rationeel weet ik ook wel dat die nooit verdwenen is. Maar mijn ratio en emotie liggen gewoon even niet op één lijn :+

Maar zo, uitgemopperd. Ik ga weer eens wat doen. Dan komt het misschien écht nog goed :D
(En dus ga ik mijn plotseling opgekomen behoefte om de kerstboom te versieren, laten voor wat 'ie is)
Studie duurt ook gewoon zoooo lang. Ik was het halverwege m'n tweede jaar ook heel erg zat. Bij mij werd het wel beter toen ik zelf vakken en stages mocht kiezen ipv het verplichte programma af te werken. Voor de hand liggend misschien, maar de rest van je studie hoeft niet hetzelfde te zijn als hij nu is. Het zal nu doorbikkelen zijn maar je bent niet nog 5 jaar op dezelfde manier aan het doorbikkelen. ;)

Je hebt ook gewoon pech met de corona, dat je studie er zo veel minder interessant en leerzaam van wordt én een van je hobby's (of wat is het woord ervoor) helemaal niet doorgaat. :{

Eigenlijk wil je geen tijd besteden aan het activisme als je je tentamens wilt halen, maar zou het kunnen dat je er energie van zou krijgen zodat je juist meer zou kunnen doen voor je tentamens? Met het voornemen "ik ga al deze leuke/interessante/goede dingen niet doen want ik moet dit ene ding eerst!!!" heb ik me wel eens flink in de voet geschoten :P
pi_196636833
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:30 schreef Myraela het volgende:

Lekker bezig *O*

En een *knuffel* voor @Candaasje
  woensdag 9 december 2020 @ 13:47:48 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_196636847
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:39 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk dat HAGI Den Haag is, vreemd dat het daar binnenkomt :?
Den haag international airport. Zestienhoven. Zou kunnen.

Mijn pakje is vanuit China naar luik Belgie naar postnl?? Terwijl het naar Duitsland moet.
Envelop met iets uit China later besteld is wel binnen.
Ander pakje is in?? Niet uit de track&trace te halen.
  woensdag 9 december 2020 @ 13:49:56 #69
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196636884
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:47 schreef z80 het volgende:

[..]

Den haag international airport. Zestienhoven. Zou kunnen.

Mijn pakje is vanuit China naar luik Belgie naar postnl?? Terwijl het naar Duitsland moet.
Envelop met iets uit China later besteld is wel binnen.
Ander pakje is in?? Niet uit de track&trace te halen.
Komen er commerciële post/vrachtvluchten op Rotterdam airport aan?
  woensdag 9 december 2020 @ 13:50:34 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196636894
Volkomen terecht dat China gewoon met de normale postmarkt mee moet doen nu. Idiote situatie was dat zeg
pi_196636905
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:50 schreef Molo het volgende:
Volkomen terecht dat China gewoon met de normale postmarkt mee moet doen nu. Idiote situatie was dat zeg
Hoe was het eerst dan? :@

* Tele6 heeft iets gemist
pi_196636914
Pakjes. Ik word er blij van maar als ze niet aankomen, amai dan.
Werewolf
pi_196636922
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

"Flikker maar op de boot voor bijna nop".
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196636945
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

"Flikker maar op de boot voor bijna nop".
Ah dus toen lag je pakje wie weet hoe lang op een boot, en nu gaat het via wie weet waar met een vliegtuig?
pi_196636958
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:54 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ah dus toen lag je pakje wie weet hoe lang op een boot, en nu gaat het via wie weet waar met een vliegtuig?
Nee, nu gaat het ook nog via diezelfde boot, maar nu moeten de kosten gewoon betaald worden. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196636982
Dit verhaal dus:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlijke-concurrentie

Alleen nu vervalt die ontwikkelingslandbepaling voor China dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 13:59:00 #77
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196637013
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Komen er commerciële post/vrachtvluchten op Rotterdam airport aan?
Dat vroeg ik me dus ook af... Dacht het zelf niet
  woensdag 9 december 2020 @ 13:59:31 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196637021
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:51 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ze waren zogenaamd een ontwikkelingsland dus ze hoefden geen normale posttarieven te betalen voor wereldwijze post

Vandaar dat Ali voor paar cent hele pakketten de wijde wereld over kon sturen
  woensdag 9 december 2020 @ 14:00:53 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196637041
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit verhaal dus:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)erlijke-concurrentie

Alleen nu vervalt die ontwikkelingslandbepaling voor China dus.
Check!

Wel sneller gefixt dan ik dacht trouwens. Ik dacht dat duurt nog wel heel wat jaren
pi_196637114
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Check!

Wel sneller gefixt dan ik dacht trouwens. Ik dacht dat duurt nog wel heel wat jaren
Corona heeft een zetje gegeven las ik net: https://www.tijd.be/opini(...)-china/10232969.html

Wel beter. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 december 2020 @ 14:08:19 #81
63722 z80
I fink you freaky
pi_196637185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nee, nu gaat het ook nog via diezelfde boot, maar nu moeten de kosten gewoon betaald worden. :P
Er gaat nu heel veel via de lucht. Vervoer per boot kost iets meer dan niets in en shared container.
  woensdag 9 december 2020 @ 14:09:30 #82
63722 z80
I fink you freaky
pi_196637216
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 13:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me dus ook af... Dacht het zelf niet
Per lucht of zit er een distributie center? Dus voor wegvervoer.
  woensdag 9 december 2020 @ 14:10:09 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196637235
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Corona heeft een zetje gegeven las ik net: https://www.tijd.be/opini(...)-china/10232969.html

Wel beter. :Y
Snelle voltreffer van meneer Trump ook zo te zien :o

Nice!
  woensdag 9 december 2020 @ 14:10:54 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196637254
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Rotterdam zit dat, niet in Den Haag bij mijn weten
pi_196637312
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Er gaat nu heel veel via de lucht. Vervoer per boot kost iets meer dan niets in en shared container.
Ik las het later inderdaad. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196637326
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Snelle voltreffer van meneer Trump ook zo te zien :o

Nice!
Daar keek ik ook even van op ja.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196637450
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Toch maar weer een abo voor de fokredderij.
Schiet niet echt op he, met die donaties.
Zeg, als ze jouw gegevens toch al hebben kun je mij misschien ook een abo "cadeau doen"?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 9 december 2020 @ 14:21:03 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196637475
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zeg, als ze jouw gegevens toch al hebben kun je mij misschien ook een abo "cadeau doen"?
:D
  woensdag 9 december 2020 @ 14:26:12 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_196637562
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik las het later inderdaad. :Y
Een shared container kan ook vanuit andere werelddelen. Ik heb ooit een dak van een auto uit de VS laten komen. Is 6 weken onderweg. Maar de kosten voor het laatste stukje vanaf de haven naar plaatwerker waren duurder dan het stuk over zee.
pi_196637663
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:26 schreef z80 het volgende:

[..]

Een shared container kan ook vanuit andere werelddelen. Ik heb ooit een dak van een auto uit de VS laten komen. Is 6 weken onderweg. Maar de kosten voor het laatste stukje vanaf de haven naar plaatwerker waren duurder dan het stuk over zee.
Als je geen haast hebt en geen bizarre formaten hoeft te verschepen, kan het best goedkoop ja. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 14:50:21 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196637934
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Het gaat om een type film dat Fujifilm alleen in Azië op de markt brengt. Dus dat zal zeker niet hier in een pakhuis liggen ;) Koop het niet vanwege de prijs, maar gewoon omdat ik de kleuren mooi vind.
pi_196638076
Wanneer zouden jullie een herinneringsmail sturen aan iemand? Ik heb 1 december een professor gemaild met een vraag, en hij heeft nog niet gereageerd.

Nou weet ik dat hij nogal een chaoot is (ik ben student-assistent geweest bij een vak dat hij gaf en heb hem duizend keer zijn jas/laptop/bril/tas kwijt zien raken) maar ik wil ook niet onbeleefd zijn.
pi_196638106
Een week lijkt me prima.
  woensdag 9 december 2020 @ 15:01:15 #94
63722 z80
I fink you freaky
pi_196638113
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het gaat om een type film dat Fujifilm alleen in Azië op de markt brengt. Dus dat zal zeker niet hier in een pakhuis liggen ;) Koop het niet vanwege de prijs, maar gewoon omdat ik de kleuren mooi vind.
Klopt. Maar een pakje gaat de goedkoopste weg. Het kan dus zijn met een lokale vervoerder van de plaats waar het pakje de EU binnen komt, naar een distributie center van een andere pakjesboer, naar de postbode die het bij jou thuis dropt.
pi_196638119
Vroeger donker en binnen zijn en zo is ook niet echt positief voor een stemming.
Paar jaar terug koppelde Jagertrut - toen in Zweden - de stemming aan vit.D tekort.
Dat ben ik na een nulmeting gaan gebruiken, bleek erg laag en het scheelde aanmerkelijk
om bij te gaan slikken in stemming. Dat was mijn diagnose oķk voor mn.X in januari later.
Negatief en depri. Het gaat veel beter nu.
@Candaasje ...misschien eens laten bepalen? enne...de mentor kan ook een handje helpen?

@Ludolf zijn er nog ontwikkelcentrales voor de filmpjes? Of moet dat dan ook weer Azië?
pi_196638123
Ik kan overigens geen antwoord geven op wanneer ik een herinnering zou sturen. Ligt allemaal een beetje aan de situatie en hoeveel haast erachter zit. Soms stuur ik de volgende dag al een herinnering. Maar een week later lijkt me in ieder geval niet snel onbeschoft.
pi_196638143
Goed bezig Myraela 👍🏼 Actief en je gezicht laten zien.
pi_196638178
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:01 schreef Myraela het volgende:
Ik kan overigens geen antwoord geven op wanneer ik een herinnering zou sturen. Ligt allemaal een beetje aan de situatie en hoeveel haast erachter zit. Soms stuur ik de volgende dag al een herinnering. Maar een week later lijkt me in ieder geval niet snel onbeschoft.
Hoe zo kan men niet bellen dan? “Een beller werkt sneller” .
Er zijn dagen dat ik verdrink in mail, dat zal voor een (verstrooide) prof nog meer zijn.
Of het secretariaat vertraagt.
pi_196638219
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
Wanneer zouden jullie een herinneringsmail sturen aan iemand? Ik heb 1 december een professor gemaild met een vraag, en hij heeft nog niet gereageerd.

Nou weet ik dat hij nogal een chaoot is (ik ben student-assistent geweest bij een vak dat hij gaf en heb hem duizend keer zijn jas/laptop/bril/tas kwijt zien raken) maar ik wil ook niet onbeleefd zijn.
Kan je nu best vragen of hij je mail gezien heeft.
pi_196638251
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoe zo kan men niet bellen dan? “Een beller werkt sneller” .
Er zijn dagen dat ik verdrink in mail, dat zal voor een (verstrooide) prof nog meer zijn.
Of het secretariaat vertraagt.
Ik heb geen idee hoe ik hem moet bellen. "Vroeger" kon je het secretariaat van de afdeling bellen en dan verbond ze je door of liep ze naar hem toe met de telefoon, maar nu werkt iedereen thuis. Mail lijkt de enige ingang te zijn.
pi_196638264
Maar ik ga mooi nog een mailtje sturen dus. Ik wil dit voor de kerstvakantie opgelost hebben, dus dan is het wel handig als ik iets van 'm hoor. w/
pi_196638397
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ik hem moet bellen. "Vroeger" kon je het secretariaat van de afdeling bellen en dan verbond ze je door of liep ze naar hem toe met de telefoon, maar nu werkt iedereen thuis. Mail lijkt de enige ingang te zijn.
Ook weer waar. Succes dan!

Vanmorgen het Kerstpakket van de Bieb: een potje pruimenjam, potje handcręme “voor de helpende handen”, een doos dolci baci https://webshop.bijonsindekeuken.nl/dolci-baci-dolci-baci.html, drie biertjes ( toevallig van onze brouwer buurman) en een dikke kadobon van ¤ 40.
Tjonge, en dan Lein met 1 theezakje.
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 15:22:25 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196638431
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:01 schreef AnneX het volgende:
Vroeger donker en binnen zijn en zo is ook niet echt positief voor een stemming.
Paar jaar terug koppelde Jagertrut - toen in Zweden - de stemming aan vit.D tekort.
Dat ben ik na een nulmeting gaan gebruiken, bleek erg laag en het scheelde aanmerkelijk
om bij te gaan slikken in stemming. Dat was mijn diagnose oķk voor mn.X in januari later.
Negatief en depri. Het gaat veel beter nu.
@:Candaasje ...misschien eens laten bepalen? enne...de mentor kan ook een handje helpen?

@:Ludolf zijn er nog ontwikkelcentrales voor de filmpjes? Of moet dat dan ook weer Azië?
Grote ontwikkelcentrales, Fujifilm heeft een in Steenbergen. Verder zijn er best veel een aantal fotozaken die het nog zelf doen.
Ik lever ze in bij de HEMA. Vanuit daar gaat het naar Steenbergen.
pi_196638511
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vanmorgen het Kerstpakket van de Bieb: een potje pruimenjam, potje handcręme “voor de helpende handen”, een doos dolci baci https://webshop.bijonsindekeuken.nl/dolci-baci-dolci-baci.html, drie biertjes ( toevallig van onze brouwer buurman) en een dikke kadobon van ¤ 40.
Goed pakket! ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_196638562
@Tele6: een week is heel redelijk hoor.

Afhankelijk van de situatie voer ik vaak in een tweede mail de druk iets op, door bijv aan te geven dat ik voor dan-en-dan bepaalde informatie wel nodig heb.
pi_196638571
Hij reageerde nu meteen :D *G*

Ik had simpelweg een "Beste D, Zou je misschien op onderstaande mail willen reageren? Ik hoor graag van je. Groeten, Tele6" gestuurd met dan de mail waar hij niet op had gereageerd eronder. En dat werkte dus :)
pi_196638601
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Daar moest ik ook aan denken vanochtend. Wij hebben morgen een etage “borrel”. Vandaag kwam een doos met borrellekkers, een kerstdiadeem en een bingokaart. En volgende week hebben we een virtuele bedrijfsborrel waar weer ook een cadeau krijgen. Nou heb ik me echt niet verveeld de afgelopen tijd, maar mijn werk is zo veel minder zwaar en belangrijk vergeleken met @Leintjuh’s werk, dit kan iedereen.
pi_196638697
Ik was sinds 2017 met een artikel bezig... overleggen, schrijven, submitten, afgewezen worden, submitten bij een ander, afgewezen worden, submitten bij weer een ander, een lijst met aanpassingen die we zouden moeten doen -- en toen kwam ik in het ziekenhuis terecht -- recent weer opgepakt, en nu is het AF O+ *G* (we horen waarschijnlijk over een paar maanden pas of de aanpassingen ook goed genoeg zijn)

En die prof heeft gereageerd en is akkoord met wat ik van 'm wilde *G* dus een verslag waar ik ook al ruim anderhalf jaar beetje bij beetje mee bezig was, komt de komende maand ook af *G*
pi_196638761
Mooi kerstpakket @AnneX . Hoe is het met je hoofd vandaag?
Spoilers!
pi_196638972
Zo tof. :D Ik kreeg een Elf on the shelf pop en het verhaal in de post. Geen idee van wie, maar wel echt tof. :D
pi_196638992
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:38 schreef Tele6 het volgende:
Ik was sinds 2017 met een artikel bezig... overleggen, schrijven, submitten, afgewezen worden, submitten bij een ander, afgewezen worden, submitten bij weer een ander, een lijst met aanpassingen die we zouden moeten doen -- en toen kwam ik in het ziekenhuis terecht -- recent weer opgepakt, en nu is het AF O+ *G* (we horen waarschijnlijk over een paar maanden pas of de aanpassingen ook goed genoeg zijn)

En die prof heeft gereageerd en is akkoord met wat ik van 'm wilde *G* dus een verslag waar ik ook al ruim anderhalf jaar beetje bij beetje mee bezig was, komt de komende maand ook af *G*
Hoezee _O_

En ook hoezee voor @Myreala en haar activiteit op het werk. Prima manier om jezelf te ontwikkelen en te laten zien dat je bereid bent een stapje meer te zetten :)

En ik moest ook nog steeds reageren op dat idiote kerstpakket van @Leintjeuh
Ik ben normaal niet zo van de kerstpakkettenafzeikerij maar dit keer toch een welgemeend 8)7 |:( :{w
Spoilers!
pi_196639101
quote:

Ben blij voor je én trots dat je et hebt afgemaakt!
Submitten en aanpassen :X pffft. AnneX werkte op een onderzoekslab.

@Lot_1 verwacht jij een pakket-je?

@Lucky...geslapen met 2 mollen van 19:30 uur tot 10:30 in shifts van ongeveer 4 uur..even wakker...badkamer en weer slapen.
Zojuist een kruidcake gebakken https://www.kokenmetkarin.nl/2019/12/13/kruidkoek-met-sukade/ voor de buurman en zoon voor hulp bij Kunst ophangen.
Het gaat dus best. Het ziet er niét uit. 8-)
pi_196639121
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:54 schreef Myraela het volgende:
Zo tof. :D Ik kreeg een Elf on the shelf pop en het verhaal in de post. Geen idee van wie, maar wel echt tof. :D
Dat is grappig :)

Waar ga je de elf neerzetten?
pi_196639211
Ik had ergens rond oktober een tiet geld verwacht. Dat kwam niet :')

Nu denk ik dat het eind deze maand wordt, hooguit volgende maand. Achteraf wel blij mee agz het me een hoop geld scheelt in deze maanden. Zeker als ik al dat koopenthousiasme hier lees :D

Zelfs mn adventkalender is er niet meer van gekomen -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196639249
quote:

Kijk dan toch! *O* *O* *O*
pi_196639283
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe is het met je hoofd vandaag?
Oh ja, vannacht moest ik terugdenken aan de klap op het harde zand, met vliegeren. Dat was toen wel een lichte hersenschudding, die weken na-ijlde.
Dat zal dit keer ook wel zoiets zijn. We gaan het zien.

Puberbuurjongen licht verkouden is zojuist getest.
Zijn opa 80+ en oma wonen hier ook op de rij. Maar weer even uit de buurt blijven.
Morgen worden de lichtjes opgehangen langs de rij huizen. Afstand houden dan.
pi_196639372
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is grappig :)

Waar ga je de elf neerzetten?
Op de plank. :D
pi_196639385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had ergens rond oktober een tiet geld verwacht. Dat kwam niet :')

Nu denk ik dat het eind deze maand wordt, hooguit volgende maand. Achteraf wel blij mee agz het me een hoop geld scheelt in deze maanden. Zeker als ik al dat koopenthousiasme hier lees :D

Zelfs mn adventkalender is er niet meer van gekomen -O-
Nooooooooo, geen adventkalender. ;( Maar dit is wel echt de periode van nutteloze aankopen, ja. :D
pi_196639403
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Op de plank. :D
Oh ja duh.

Ik las dingen van Amerikanen die hun elf on the shelf allerlei streken laten uithalen, vandaar :)
Nr 4 op deze site
pi_196639436
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:29 schreef Tele6 het volgende:
Oh ja duh.

Ik las dingen van Amerikanen die hun elf on the shelf allerlei streken laten uithalen, vandaar :)
Nr 4 op deze site
Ja, als ik hem kan verplaatsen vanavond zonder dat m'n vriend er is, dan ga ik wel weer een nieuw plekje zoeken. Maar in de brief staat dat we hem niet mogen aanraken, dus het moet wel magisch gebeuren. :D
  woensdag 9 december 2020 @ 17:12:26 #121
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196640029
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, als ik hem kan verplaatsen vanavond zonder dat m'n vriend er is, dan ga ik wel weer een nieuw plekje zoeken. Maar in de brief staat dat we hem niet mogen aanraken, dus het moet wel magisch gebeuren. :D
Jij had toch een gordijn gemacrameed?
Met wat voor touw?
Ik wilde een planthanger maken en had veel te dik touw dus lelijk en dus nu boos :(
pi_196640236
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jij had toch een gordijn gemacrameed?
Met wat voor touw?
Ik wilde een planthanger maken en had veel te dik touw dus lelijk en dus nu boos :(
Wij hadden deze: https://www.heartsxxl.nl/(...)5-mm-lightbrown-500m

Vond ik wel fijn, al zag ik in sommige filmpjes dat ze juist een wat stugger koord gebruikte, dan krijg je wel net iets rechtere knopen.
  woensdag 9 december 2020 @ 17:41:43 #123
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196640476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 17:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wij hadden deze: https://www.heartsxxl.nl/(...)5-mm-lightbrown-500m

Vond ik wel fijn, al zag ik in sommige filmpjes dat ze juist een wat stugger koord gebruikte, dan krijg je wel net iets rechtere knopen.
Thanks! Even kijken of ze dat ook met wat minder hebben. Voor 1 plant _O-
pi_196640750
Wel een goed idee. Komende vrije dagen ook maar eens een plantenhanger proberen te maken. Heb je wel een foto van jouw resultaat?
pi_196640874
Dat was toch raar. Mijn broer kwam net een grote bak erwtensoep ophalen. Geen knuffelj -O-
  woensdag 9 december 2020 @ 18:13:07 #126
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196640879
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 18:03 schreef Myraela het volgende:
Wel een goed idee. Komende vrije dagen ook maar eens een plantenhanger proberen te maken. Heb je wel een foto van jouw resultaat?
Nee want het is alweer uit elkaar.
Dit touw was echt te dik waardoor de knopen te dik werden.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 december 2020 @ 18:23:04 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196641001
Voor de derde dag een mailtje van Bol. 'De bezorger is onderweg' past door de brievenbus.
*opent weer brievenbus. Geen pakketje :')
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196641158
Wat allemaal een pakketjes gedoe :o Hier geen noemenswaardige dingen, gewoon niks.
pi_196641167
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 18:23 schreef borisz het volgende:
Voor de derde dag een mailtje van Bol. 'De bezorger is onderweg' past door de brievenbus.
Mja zongaat dat al 3 weken hier.
Ik zie wel wat wanneer komt even zo deze maand.

Heb al een ruime anderhalve week een melding van een pakketje dat nog niet is aangekomen bij postnl DUS bezorgen ze het morgen.

Nou... vind het wel best. Zie het wel wanneer hij echt komt :)

SPOILER
pi_196641300
Gister kwam er onverwacht een pakketje voor mij, ik kon me geen aankoop herinneren.
Een borrelpakket van de baas vanwege die applicatie die we na (inmiddels0 11 maanden hard werken nu dan toch echt werkend in productie hebben staan ^O^
Minder verbindend dan een avondje cafe met alle harde werkers, maar wel een fijn gebaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196641520
IJsje gehaald. :9 Blijft genieten. O+
pi_196641527
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 18:50 schreef sigme het volgende:
Gister kwam er onverwacht een pakketje voor mij, ik kon me geen aankoop herinneren.
Een borrelpakket van de baas vanwege die applicatie die we na (inmiddels0 11 maanden hard werken nu dan toch echt werkend in productie hebben staan ^O^
Minder verbindend dan een avondje cafe met alle harde werkers, maar wel een fijn gebaar.
Tof wel dat soort verrassingen.
  woensdag 9 december 2020 @ 19:06:26 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196641530
quote:
Brievenbus post duurde hier ook eeuwig. Terwijl pakketjes hier nog netjes iedere dag op tijd bezorgd worden.
  woensdag 9 december 2020 @ 19:07:58 #134
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196641559
quote:
Ik kreeg er gister een op kantoor en vanavond is de bijbehorende pubquiz
:9
Wel echt leuk pakket, met nacho's en kaas en worst en wijn en van alles :9
pi_196641564
quote:
Ja, de brievenbuspakketjes gaan niet echt lekker.
Wacht op meerdere al meer dan een week.
Benieuwd of ze ooit nog opduiken.
pi_196641586
quote:
Ik ben bezig om borrelpakketten + een online activiteit voor ons team te regelen. Wat nog best een uitdaging is aangezien het tamelijk last minute is :') Maar hopelijk lukt het en wordt het ook gewaardeerd.

En van de organisatie krijgen we ook nog een kerstpakket per post, daar ben ik ook benieuwd naar.
pi_196641604
Crisp net gearriveerd :9
En verder niks in de planning staan qua pakketjes en zo te lezen moet ik dat voorlopig maar zo laten :D

Wel zijn net borrelpakketjes bij me opgehaald en ga ik zelf een bezorgrondje doen. Korte lijntjes ~:)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196641833
Mijn Crisp komt vrijdag. :9 Vooral erg veel zin in de croissants.
pi_196641950
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:09 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ben bezig om borrelpakketten + een online activiteit voor ons team te regelen. Wat nog best een uitdaging is aangezien het tamelijk last minute is :') Maar hopelijk lukt het en wordt het ook gewaardeerd.

En van de organisatie krijgen we ook nog een kerstpakket per post, daar ben ik ook benieuwd naar.
Gewaardeerd zal het toch wel worden O+ leuk als mensen zoiets organiseren
pi_196641981
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu chocoladebroodjes erbij besteld :9
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196642064
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb nu chocoladebroodjes erbij besteld :9
Die heb ik ook. :9 En op jouw advies ook pannenkoeken, de Amerikaanse. En de mango, passievrucht en venkel ijsjes op advies van LS. En de appelbeignets met spijs op m'n eigen advies, dat klonk erg lekker. :9
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 19:42:27 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196642326
Het pakketje waaraan ik vanmiddag refereerde is gearriveerd en hoefde niets te betalen ondanks dat de waarde ≥¤22 was :D

Was ook een ander pakketje. Had ik via iemand gekocht die ik "ken" van een FB groep. Die handelt in foto spullen en heeft me het verkeerde opgestuurd. Ligt ook aan mij, heb nooit een brandpuntsafstand genoemd _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 09-12-2020 21:03:30 ]
pi_196642649
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 16:04 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:Lot_1 verwacht jij een pakket-je?

Nou, normaalgesproken krijgen we elk jaar een pakket met wat lekkers, hebbedingetjes en sommige jaren een bon (¤25 geloof ik). Maar nu heb ik er nog niets over gehoord. Ik denk het eigenlijk niet; of iets thuisgestuurd misschien.

Ook lekker aan het bakken? Hier staat een gevlochten pepernoten/suikerbrood in de oven :9
pi_196642716
Nu wil ik ook croissants, chocolade broodjes en gevlochten pepernoten suikerbrood. Met roomboter O+
pi_196642815
quote:
Hoe verging het het aangeklede lijk in de kast? tijdens je vakantie.
Hebben ze hem/het/haar daar gehouden ? Of gluurt ze om de hoek? als een Elve op de shelve.
pi_196642834
Oh, ik heb ook de kerstbon gekregen van de baas. Een 'Tinteling'. Ik krijg daar altijd rillingen van in plaats van tintelingen. Met zo'n dedicated webshop met meuk.
Ik ga een meuksmartwatch en een meukbleutoothspeakertje kiezen, beide voor mijn lief.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196642892
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

Hoe verging het het aangeklede lijk in de kast? tijdens je vakantie.
Hebben ze hem/het/haar daar gehouden ? Of gluurt ze om de hoek? als een Elve op de shelve.
Ze hebben aan het lijk gerammeld en ze hebben het gepresteerd om 3(!) weken later nog geen sikkepit verder te zijn. Maar het lijk is nu in elk geval ontbloot en ligt netjes opgebaard voor iedereen te kijk.

Wat is trouwens die elf?
pi_196642898
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef sigme het volgende:
Oh, ik heb ook de kerstbon gekregen van de baas. Een 'Tinteling'. Ik krijg daar altijd rillingen van in plaats van tintelingen. Met zo'n dedicated webshop met meuk.
Ik ga een meuksmartwatch en een meukbleutoothspeakertje kiezen, beide voor mijn lief.
Ik heb serieus al zoveel kerstcadeau's weg gegeven als kerstcadeau. Zeker de helft van wat ik heb gekregen. Alleen hebben we nooit 'zoek zelf je cadeau uit', maar altijd wat bijzondere dingen die of heel lelijk zijn of heel nutteloos. Voor mij dan. Ik heb nog wat kaarsenstandaards van een jaar geleden die ik aan niemand kon slijten :{
pi_196642928
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Ze hebben aan het lijk gerammeld en ze hebben het gepresteerd om 3(!) weken later nog geen sikkepit verder te zijn. Maar het lijk is nu in elk geval ontbloot en ligt netjes opgebaard voor iedereen te kijk.

Wat is trouwens die elf?
Vraag het Myraela of Tele...Blijkbaar ook een soort elvenpoplijkje, dat van plaats wisselt?
Amerikaanse Santa Claus folklore, vermoed ik.
pi_196643013
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb serieus al zoveel kerstcadeau's weg gegeven als kerstcadeau. Zeker de helft van wat ik heb gekregen. Alleen hebben we nooit 'zoek zelf je cadeau uit', maar altijd wat bijzondere dingen die of heel lelijk zijn of heel nutteloos. Voor mij dan. Ik heb nog wat kaarsenstandaards van een jaar geleden die ik aan niemand kon slijten :{
Haha, inmiddels ook wat aan het verbergen in een kast waar de hulp niet komt.
De Linda, een doosje scented tealights, want roze. Even verder kijken voor haar kerstpakket, plus 5 vijfjes.
Dan vind ik het wel weer best.
pi_196643049
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:10 schreef AnneX het volgende:

Haha, inmiddels ook wat aan het verbergen in een kast waar de hulp niet komt.
De Linda, een doosje scented tealights, want roze. Even verder kijken voor haar kerstpakket, plus 5 vijfjes.
Wel leuk als je weet dat je er een ander wel blij mee kan maken O+ Zo kregen wij jaren achter elkaar allerlei dingen voor in de tuin. Prima spul. Maar we hebben geen tuin. Dus daar heb ik familie her en daar wel heel blij mee gemaakt.
pi_196643213
quote:

[..]

Geloof mij, zelf mogen kiezen uit 100 dingen die je alle 100 eigenlijk niet wil hebben is ook niet heel feestelijk. Raar soort verplicht nummer. Vorig jaar vond ik op de valreep nog iets aardigs tussen de troep, een mini-römertopfje. Bleken we nooit te gebruiken, dus vorige week maar eens aan moeder kado gedaan.

Eerdere jaren konden we in de meukwebshop ook kiezen voor een kadokaart bij bol of fonq, maar dat is al een paar jaar wegbezuinigd.
pi_196643370
De jaarlijkse tinteling ergernis van sigme en anderen herinner ik mij wel.

Het Biebpakket vandaag is ook van lokale ondernemers. Zelfs de bon van Primera.
Liever dan van bol. Die redt het economisch wel.

Zeg...is Uniekhoorn helemaal opgelost in de groningse mist?
Zou het al weer beter met haar gaan?
pi_196643392
Ha, borrelpakket geregeld. Rode of witte wijn, nootjes, 2x kaas, iets zoets en een tacky kerstattribuut. Past allemaal door de brievenbus 8-) en dan een online spel. Misschien vinden mensen het maar niets, maar ik vind het fijn om bezig te zijn met iets wat we samen kunnen doen.

Ik kreeg trouwens vorige week een hele goede chocoladeletter van een andere afdeling waar ik bij hoor O+ en van het reguliere kerstpakket gaat hier ook altijd een groot deel naar de schoonmaakster :D
pi_196643415
quote:

[..]

Wij konden een paar jaar vooraf iets uitzoek uit een aantal mogelijkheden, en de laatste twee jaar een bon bij bepaalde webshops
pi_196643430
Fles wijn door de brievenbus? Leuke combi met kaas en zo.
pi_196643488
Vorig jaar van de moeilijke bon een vogel nestkastje gekocht, maar die is afgelopen jaar nog niet gebruikt -O-
  woensdag 9 december 2020 @ 20:37:03 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196643645
quote:

[..]

Het overal bekende chocoladefonduesetje wat van persoon naar persoon gaat _O_
pi_196643651
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:

Lokale ondernemers steunen is al weer een stuk leuker!

Ons kerstpakket heeft ook altijd een 'Nederlands designding van een jonge kunstenaar' erbij. Vorig jaar was dat een heel ingewikkeld 3d geprint 'vaasje', het ingewikkelde zat 'm in het printen, de kunstenaar had zelf een 3d-printer moeten bouwen die 300duizend vaasjes van keramiek kon uitpoepen. Het vaasje zelf was buitengewoon eenvoudig wit keramiek in vaasvorm, en niet waterdicht. Bruikbaar als balpenhouder.

Dit jaar was het designding een papieren tangram, voor wie nog weet wat dat is ;). Het ontgaat me altijd ietwat waarom ik zulke dingen zou moeten toejuichen, maar het kan ook weinig kwaad denk ik.
pi_196643655
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:28 schreef AnneX het volgende:
Fles wijn door de brievenbus? Leuke combi met kaas en zo.
Zo'n reageerbuis zeg maar :+ voor één glas.
pi_196643790
Wij krijgen zo'n bon waarmee je een andere bon van diverse winkels kunt kiezen, dus dat is heel prima. En nog iets persoonlijks, maar daarvan ben ik er nog niet achter wat.

(8> kwam vandaag achter een deel van zijn kerstpakket en die omvat iig een bon voor....
SPOILER
Dus dat vind ik wel supertof O+
pi_196643849
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:42 schreef Aure het volgende:
Wij krijgen zo'n bon waarmee je een andere bon van diverse winkels kunt kiezen, dus dat is heel prima. En nog iets persoonlijks, maar daarvan ben ik er nog niet achter wat.

(8> kwam vandaag achter een deel van zijn kerstpakket en die omvat iig een bon voor....
SPOILER
Dus dat vind ik wel supertof O+
Ooh O+
pi_196643980
Sowieso ook een mooi gebaar naar een lokale ondernemer, ze zitten in hetzelfde gebouw dus zijn een soort van buren :P en het werk van (8> heeft iets van 200-250 werknemers dus ook wel fijn voor het restaurant dat ze bij hen die bonnen afnemen :)
pi_196643984
Oh ja! Een kerstpakketje voor de schoonmaakster! Ze is nu drie keer geweest dus ik vind een aardigheidje en een tientje (dat is +25%) erbij wel genoeg. Ben wel voor het eerst echt blij met een schoonmaakster *O*

Ze heeft twee twaalfjarige dochters. Wat is leuk voor die leeftijd een leuk kleinigheidje? Wat ik van ze weet is dat ze wel sportief zijn (atletiek/turnen) en ze zagen er niet heel tuttig uit. Maar ik kom niet verder dan een nagellakje.
pi_196644028
quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Lokale ondernemers steunen is al weer een stuk leuker!

Ons kerstpakket heeft ook altijd een 'Nederlands designding van een jonge kunstenaar' erbij. Vorig jaar was dat een heel ingewikkeld 3d geprint 'vaasje', het ingewikkelde zat 'm in het printen, de kunstenaar had zelf een 3d-printer moeten bouwen die 300duizend vaasjes van keramiek kon uitpoepen. Het vaasje zelf was buitengewoon eenvoudig wit keramiek in vaasvorm, en niet waterdicht. Bruikbaar als balpenhouder.

Dit jaar was het designding een papieren tangram, voor wie nog weet wat dat is ;). Het ontgaat me altijd ietwat waarom ik zulke dingen zou moeten toejuichen, maar het kan ook weinig kwaad denk ik.
Een niet waterdicht vaasje :') dat is wel heel onnozel.
Verder zou ik dit soort dingen wel leuk vinden.
Wij krijgen vaak een stichtelijk boek.
pi_196644156
Ohja kerstpakketje voor schoonmaakster is ook een goede ja!
pi_196644161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:49 schreef Lot_1 het volgende:
Oh ja! Een kerstpakketje voor de schoonmaakster! Ze is nu drie keer geweest dus ik vind een aardigheidje en een tientje (dat is +25%) erbij wel genoeg. Ben wel voor het eerst echt blij met een schoonmaakster *O*

Ze heeft twee twaalfjarige dochters. Wat is leuk voor die leeftijd een leuk kleinigheidje? Wat ik van ze weet is dat ze wel sportief zijn (atletiek/turnen) en ze zagen er niet heel tuttig uit. Maar ik kom niet verder dan een nagellakje.
Iets kerstlekkers?
pi_196644208
En ik heb echt geen idee wat 12jarige meisjes leuk vinden. Zo'n tienertijdschrift misschien?
pi_196644474
quote:
2s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef sigme het volgende:
Ik vind die Tintelingen wel chill eigen. Maar bij ons kun je er geen cadeaus voor uitzoeken, alleen bekende cadeaukaarten.
pi_196644508
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 14:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja kutprivacykind dat kan ik wel
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_196644549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Zo'n reageerbuis zeg maar :+ voor één glas.
pi_196644566
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef Myraela het volgende:
Door jullie krijg ik die morgen ook.
Better be good.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 9 december 2020 @ 21:23:54 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196644574
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:51 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Een niet waterdicht vaasje :') dat is wel heel onnozel.
Verder zou ik dit soort dingen wel leuk vinden.
Wij krijgen vaak een stichtelijk boek.
Ja maar het is wel kunst :P
pi_196644617
Het umcu deed jarenlang design dingen van jonge kunstenaars, die wij best leuk vonden.
En ook nog in gebruik als schaal, of een aardewerk kaarsenstandaard.
Op rondreis in Tsjechië bezochten wij in een gehucht een glaskunstenaar, die bleek bezig met de opdracht van dat jaar. (8>

Met Koninginnedag daarna, kwam je het al weer tegen op de markt. B-)
pi_196644631
Ik vind de tintelingen pluimen shitkerstpakketwebshops nooit superfeestelijk, vooral omdat de kwaliteit vaak kut is.
Waar ik wel blij van werd dit jaar was dat het afschuwelijke teamuitje niet doorging (het plan was echt :r :r) maar we in plaats daarvan het budget kregen als cadeaubon *O* 80 euro korting op mijn sintswitch
pi_196644757
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 21:23 schreef Vanyel het volgende:
Door jullie krijg ik die morgen ook.
Better be good.
Graag gedaan!
pi_196644810
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind de tintelingen pluimen shitkerstpakketwebshops nooit superfeestelijk, vooral omdat de kwaliteit vaak kut is.
Waar ik wel blij van werd dit jaar was dat het afschuwelijke teamuitje niet doorging (het plan was echt :r :r) maar we in plaats daarvan het budget kregen als cadeaubon *O* 80 euro korting op mijn sintswitch
Oeh, beter!

Wij krijgen gewoonlijk ook nog een aardigheidje van de lokale directie (ooit allemaal een muts uit een restpartij oude Bart-mutsen, werd nog een rel omdat er mutsen met echt bont tussen zaten), een keer een opvouwbare sjoelbak, altijd wel geinig en niet duur. En wie lid is van de pv (ik dus) krijgt gewoon een pakket met rare dingen van de pv, een soort goodie-bag, ook vaak best geinig. Ben benieuwd of daar nog iets van overend blijft..

Liefste krijgt gewoonlijk een normaal echt pakket, zo'n grote doos, met pasta, camenbert, leverpartij, chips en een biertje. Vaak twee van zulke pakketten. Dit jaar is er enige kans op ongeveer 4 van zulke pakketten voor hem :D. We gaan 't zien. Die worden in geen geval vervangen door iets digitaals, daar is het de branche niet naar (transport).
pi_196644817
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:25 schreef AnneX het volgende:

Ik zag @uniekhoorn vandaag in het wat-eten-we-topic... dus ze doet het nog :)
pi_196644881
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 21:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zag @:Uniekhoorn vandaag in het wat-eten-we-topic... dus ze doet het nog :)
👍🏼 Daar kom ik zelden/ nooit.
  woensdag 9 december 2020 @ 21:48:23 #180
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196644924
Pubquiz was leuk gedaan. Ik wist bijna niks ;(
Geen kadobon voor een restaurant in de achterhoek ;(

_O-
  woensdag 9 december 2020 @ 22:10:15 #181
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196645470
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 21:28 schreef Vanyel het volgende:
Woj hadden vandaag team uitje.. ik heb nu 1 blauwe plek op mn knie en 4 op mn rug.. altijd fijn paintball :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196645930
Lijkt me enig. Daarvoor wilde ik best mijn huis nog eens uit.
Maar ambtenaar hier, dus sowieso geen teamuitjes nu want thuis tenzij echt niet anders kan. En iets leuks als paintball heb ik met mijn duizendjarige collega's ook helaas nog nooit voor elkaar gekregen.
  woensdag 9 december 2020 @ 22:38:21 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196645969
Zow, druk middagje hier.

Eerst had uk een proef-middelbareschool-middag. toen klerenkopen met dr.

En tot slot: de boom voorzien van lichtjes:

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196646337
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef fietsie het volgende:
Zow, druk middagje hier.

[ afbeelding ]
Dat zijn de lichtjes uit Alm-eee-loooo?

Als gevolg van de besproken kerstpakketten én ervaringen even geapp’t met iemand van het koor om voor de Zangjuf iets te regelen.
Wat is die bezig geweest om de boel op de rit te houden _O_
  woensdag 9 december 2020 @ 22:59:55 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196646350
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:59 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat zijn de lichtjes uit Alm-eee-loooo?

Jups
pi_196646386
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:38 schreef fietsie het volgende:
Zow, druk middagje hier.

[ afbeelding ]
Ik vind tof O+
  woensdag 9 december 2020 @ 23:02:21 #187
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196646401
Er is ook een filmpje:

https://imgur.com/Pag9y8y

Uk zat hier door de opties te scrollen, standaard volgt eea zich niet zo hysterisch op.
pi_196646426
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:02 schreef fietsie het volgende:
Er is ook een filmpje:

Uk zat hier door de opties te scrollen, standaard volgt eea zich niet zo hysterisch op.

Ik ben zo enorm jaloers -O-
  woensdag 9 december 2020 @ 23:04:44 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196646446
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Had dan geroepen dat je mee wilde rijden toen ik zwaaide :)
pi_196646476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Verjaardagscadeau volgend jaar?

Het is wel een aanwezige boom @fietsie
pi_196646487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:04 schreef fietsie het volgende:

Had dan geroepen dat je mee wilde rijden toen ik zwaaide :)
Zulke hysterische lichtjes wil Jross niet in huis :{
  woensdag 9 december 2020 @ 23:06:59 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196646491
Ja heerlijk , morgen komen er zilveren ballen in om de reflecties nog wat te versterken; voor die tijd moet ik de LED-mapping nog 1x heel heel goed uitvoeren met een statief erbij.
pi_196646505
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 22:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jups
Fraai effect met alle opties.
Alhoewel ik wel een voorkeur heb.🎄
  woensdag 9 december 2020 @ 23:08:41 #194
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196646521
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:07 schreef AnneX het volgende:

[..]

Fraai effect met alle opties.
Alhoewel ik wel een voorkeur heb.🎄
De mooiste stand vind ik de lichtjes in "sneeuwvlok" instelling, heeeel erg rustig wit en dan af en toe een twinkeltje.

Je kunt ook "matten" er van kopen van 1 meter hoog en 3,5 meter lang waarmee je bv met 2 matten je garagedeur kunt veranderen in een soort computerscherm.

En dan kun je er hertjes overheen laten rennen enzo :P
pi_196646555
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:08 schreef fietsie het volgende:

De mooiste stand vind ik de lichtjes in "sneeuwvlok" instelling, heeeel erg rustig wit en dan af en toe een twinkeltje.

Je kunt ook "matten" er van kopen van 1 meter hoog en 3,5 meter lang waarmee je bv met 2 matten je garagedeur kunt veranderen in een soort computerscherm.

En dan kun je er hertjes overheen laten rennen enzo :P

* Isabeau houdt handen voor ogen en roept 'nanananananana'

Ik ga naar bed ;) :W
  woensdag 9 december 2020 @ 23:11:49 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196646561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ook; truste!
pi_196646752
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij zou er haast een huis met garage voor kopen :P
  woensdag 9 december 2020 @ 23:27:22 #198
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196646778
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jij zou er haast een huis met garage voor kopen :P
In de USA kun je zelfs strips met leds kopen die je op je oprit kunt leggen, en waar de auto gewoon overheen kan rijden... om zelfs de bestrating verlicht te maken...
pi_196646909
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

In de USA kun je zelfs strips met leds kopen die je op je oprit kunt leggen, en waar de auto gewoon overheen kan rijden... om zelfs de bestrating verlicht te maken...
Wat let je om die via amazon, of ali in te vliegen of te varen? 8-)
  woensdag 9 december 2020 @ 23:45:12 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196647033
Ik zit te googelen :P
pi_196647154
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:45 schreef fietsie het volgende:
_O-
pi_196647161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:45 schreef fietsie het volgende:
😂
pi_196648575
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:02 schreef fietsie het volgende:
Er is ook een filmpje:

Ooooooh. Mijn smaak is het heus niet, maar ooooooh! _O_ ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_196648591
Nu eens niet al wakker om te gaan hardlopen maar nog wakker omdat Günther sinds gisterenavond laat al zes keer alles heeft ondergebraakt. Geen idee wat er loos is, arm kipje. Het kind is ook verder echt nooit ziek, dus we zijn er helemaal confuus van :')
En ik dacht dat ik babies die ziek zijn zo zielig vond, maar een peuter (inderdaad bijna 3 @Kaatje1 :Y ) die met een bibberend stemmetje 'is het al bijna over?' vraagt is toch ook wel erg sneu. -O-
Goed, op naar overgeefsel nummer zeven. :W
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 10 december 2020 @ 06:37:05 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196648749
Morguh!
Rare nacht gehad waarin ik een nog raardere droom had dat mn ouders in 2 verschillende huizen woonden.. en het huis van mn pa bleek meer een soort hippie gemeenschap te zijn ergens in spanje.. en hij sliep op een matras die hij van ern koffer gemaakt had :? Er was een kamertje waar 2 mede inwoners joints aan het rollen waren, er werd met zn allen gezongen in de doucheruomte onder begeleiding van een gitaar en er was een grote BBQ met allemaal lekker eten...

Een mooie ontdekkingstocht dus :o :+
pi_196648774
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 05:20 schreef minilot het volgende:
Nu eens niet al wakker om te gaan hardlopen maar nog wakker omdat Günther sinds gisterenavond laat al zes keer alles heeft ondergebraakt. Geen idee wat er loos is, arm kipje. Het kind is ook verder echt nooit ziek, dus we zijn er helemaal confuus van :')
En ik dacht dat ik babies die ziek zijn zo zielig vond, maar een peuter (inderdaad bijna 3 @:Kaatje1 :Y ) die met een bibberend stemmetje 'is het al bijna over?' vraagt is toch ook wel erg sneu. -O-
Ahh zielig, beterschap :*
pi_196648789
Mogguh :O

Arme Gunther -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196648827
Idd arme G! -O- Beterschap!
Is iedereen bij Jägar inmiddels beter?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196648854
Ach mini ;(

En Barrel wazige dromen. Ik had ze gisteren. Mijn ouders hadden een Duitse Herder en we hadden snackbar eten. Toen ging de wekker.
pi_196648918
Ah Mini, beterschap... We hebben jullie digitaal besmet service denk ik...

@ fft: ja, hier iedereen beter!
pi_196648922
Arme Günther :*
pi_196649019
https://www.nytimes.com/i(...)ear-in-pictures.html

Wow he. Daar zitten echt hele mooie, rake, pijnlijke foto's tussen. Poeh.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 december 2020 @ 07:39:27 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196649028
Beterschap Gunther :*

Dagje vrij vandaag :). Zo maar eens eerst naar de sportschool en dan ? nog geen idee :P
pi_196649070
quote:
En ik dacht dat ik babies die ziek zijn zo zielig vond, maar een peuter (inderdaad bijna 3 @:Kaatje1 :Y ) die met een bibberend stemmetje 'is het al bijna over?' vraagt is toch ook wel erg sneu. -O-
Arm ventje
pi_196649083
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Rare nacht gehad waarin ik een nog raardere droom had dat mn ouders in 2 verschillende huizen woonden.. en het huis van mn pa bleek meer een soort hippie gemeenschap te zijn ergens in spanje.. en hij sliep op een matras die hij van ern koffer gemaakt had :? Er was een kamertje waar 2 mede inwoners joints aan het rollen waren, er werd met zn allen gezongen in de doucheruomte onder begeleiding van een gitaar en er was een grote BBQ met allemaal lekker eten...

Een kant van je vader die je nog niet kende :)
pi_196649149
quote:
Ach... hopelijk voelt kipje zich snel beter.
pi_196649221
quote:
10s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Het overal bekende chocoladefonduesetje wat van persoon naar persoon gaat _O_
Ahja.. zo kende mijn vriendengroep een tijd lang de pastamachine.
Denk dat we hem allemaal ook weleens uitgeprobeerd hebben... maar een permanent huis bleek lastiger :)
pi_196649307
Goedemorgen, aan het wachten op AH :O

Beterschap voor Gunther!
pi_196649340
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 07:59 schreef Uhmmpie het volgende:

Ahja.. zo kende mijn vriendengroep een tijd lang de pastamachine.
Denk dat we hem allemaal ook weleens uitgeprobeerd hebben... maar een permanent huis bleek lastiger :)
Hier best vaak in gebruik :o Had ik ook niet verwacht :') We maken wel meestal hetzelfde: tagliatelle.

Beterschap voor Günther :*

En dromen zijn maf :+ Die van Barrel klinkt wel erg leuk. Alleen jammer dat je al dat lekkere eten niet ook echt hebt kunnen eten.
pi_196649361
Ik heb wel eens getwijfeld om de pastamachine weg te doen, staat toch in de weg. Maar ik krijg het niet over m'n hart. Ik haal toch wel weer eens in de zoveel tijd in m'n hoofd om iets van een pasta te maken. Was deze kerst eigenlijk ook ravioli van plan, maar nu gaat het rijsttafel worden, dus toch niet meer nodig.
pi_196649497
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 08:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier best vaak in gebruik :o Had ik ook niet verwacht :') We maken wel meestal hetzelfde: tagliatelle.

Beterschap voor Günther :*

En dromen zijn maf :+ Die van Barrel klinkt wel erg leuk. Alleen jammer dat je al dat lekkere eten niet ook echt hebt kunnen eten.
Ik vond het ook wel lekker..
maar met baan en kind en social life.. kwam het er meestal toch niet zo van.

Terwijl het toch niet heel moeilijk of veel werk is verder.
pi_196649537
Wat sneu voor hem, mini -O-

Woeptiedoe, de schoorsteeninspectiemeneer is alweer geweest. Ik had rekening gehouden met een flinke klus, maar het ziet er allemaal buitengewoon puik uit, dus dat scheelt een heleboel geld *O* Nu ga ik maar even bijkomen met koffie, van een meneer en de schoonmaakster in huis terwijl er ondertussen een kind op tijd op school moet zijn :+
  Moderator donderdag 10 december 2020 @ 08:44:56 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196649601
Gute Besserung Günther
  Moderator donderdag 10 december 2020 @ 08:45:24 #224
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196649602
Staat de teller nog op 6?
pi_196649652
Och beterschap voor Günther.

Heeft het ziekzijn jouw lijf overgeslagen @Jagärtrut?

Wat een droom van @Barreltje, moe wakker geworden zeker.

Ben heel blij met mijn automatische pastamachine, komend weekend maar weer eens gebruiken.
pi_196649665
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 07:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Ah Mini, beterschap... We hebben jullie digitaal besmet service denk ik...

@ fft: ja, hier iedereen beter!
Heel fijn! :)
Hopelijk heeft het jou overgeslagen.
pi_196649680
Hmmm...ze voeren per morgen een mondkapjesverplichting in op kantoor. Zodra je opstaat van je bureau: mondkapje op. Er was weer een besmetting. Op de verdieping waar ik normaal gesproken werk.

Ik heb er nu maar eens een zeikmail over gestuurd: dat het allemaal wel leuk is dat ze een mondkapjesverplichting invoeren, maar dat ze misschien eerst het niet-kritische personeel dat op kantoor werkt naar huis moeten sturen (en de kantoren zitten niet heel vol, maar wel voller dan zou moeten). En dat ze ook de rest van de activiteiten eens moeten aanpassen aan thuiswerken: het sint-presentje stond op kantoor, het kerstpakket moet op kantoor worden afgehaald, het pakket voor de naamswijziging.....jawel...stond op kantoor :')

Ik ging 1-2 dagen per week naar kantoor, maar ik geloof dat ik nu maar weer helemaal weg blijf. Mondkapjes best, maar alleen als het niet anders kan. En bij IT is er bijna geen 1,5 meter te houden :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196649685
quote:
Morguh!

Goede droom _O_
Spoilers!
pi_196649722
Krijg net een mailtje dat een voorstelling van afgelopen mei, verzet naar ergens volgende jaar, nu verzet is naar 11 december 2021 :o
pi_196649789
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 08:56 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ze voeren per morgen een mondkapjesverplichting in op kantoor. Zodra je opstaat van je bureau: mondkapje op. Er was weer een besmetting. Op de verdieping waar ik normaal gesproken werk.

Ik heb er nu maar eens een zeikmail over gestuurd: dat het allemaal wel leuk is dat ze een mondkapjesverplichting invoeren, maar dat ze misschien eerst het niet-kritische personeel dat op kantoor werkt naar huis moeten sturen (en de kantoren zitten niet heel vol, maar wel voller dan zou moeten). En dat ze ook de rest van de activiteiten eens moeten aanpassen aan thuiswerken: het sint-presentje stond op kantoor, het kerstpakket moet op kantoor worden afgehaald, het pakket voor de naamswijziging.....jawel...stond op kantoor :')

Ik ging 1-2 dagen per week naar kantoor, maar ik geloof dat ik nu maar weer helemaal weg blijf. Mondkapjes best, maar alleen als het niet anders kan. En bij IT is er bijna geen 1,5 meter te houden :{
Zo te lezen snapt je management het inderdaad echt niet -O-
pi_196649796
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Krijg net een mailtje dat een voorstelling van afgelopen mei, verzet naar ergens volgende jaar, nu verzet is naar 11 december 2021 :o
Whoa! Ik had morgenavond een voorstelling, die is naar februari 2021 gegaan. Maar ik ben benieuwd of die datum blijft staan.
pi_196649801
quote:

Da's helemaal geen zeikmail. Je hebt groot gelijk, zij houden zich totaal niet aan de adviezen en regels
pi_196649806
quote:

Heel goed P. En vooral zo doorgaan want je bent geen zeikerd (begrijp heel goed dat je je zo kunt voelen soms). Zij moeten beter nadenken.
pi_196649817
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Whoa! Ik had morgenavond een voorstelling, die is naar februari 2021 gegaan. Maar ik ben benieuwd of die datum blijft staan.
Er is er één helemaal gecancelled en die zie ik ook niet terug in het 20/21 programma. Was ook nogal een organisatorische uitdaging, dus daar opnieuw mee beginnen moeten ze wel zeker zijn wanneer het echt gespeeld kan worden
pi_196649825
quote:
Arm kind ;(

Hij gaat naar de peuterspeelzaal toch? Ik weet dat vanaf dat m'n broertje en ik naar de peuterspeelzaal gingen totdat we allebei ruimschoots tiener waren, we elk jaar tussen Sinterklaas en Kerstmis ergens een buikgriep oppikten. :X
pi_196649835
quote:

Goed dat je er wat van hebt gezegd :Y
Balen van de situatie op je werk. :(
pi_196649868
@minilot ik heb namens jou maar even een rondje gedraafd in het donker vanochtend. Ik moest er sowieso op tijd uit om het oud papier buiten te zetten, want ze komen hier altijd vroeg. (Op de site van het afvalbedrijf staat na 7:30, mijn ervaring is dat ze regelmatig om 7:30 langskomen. Misschien is het omdat ik op loopafstand van het afvalbedrijf woon.)
Het was glad :o ik heb maar op de fietspaden gelopen, want daar was gestrooid en al best veel gereden.

Mijn supercharmante fluorescerend roze-neigend-naar-oranje hardloopshirt was wel gewoon warm genoeg _O_
(Met polswarmers en een muts wel.)
  donderdag 10 december 2020 @ 09:44:06 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196650224
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 07:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Een kant van je vader die je nog niet kende :)
Oh ik zou het mn pa zo zien doen als mn moeder er niet meer was/is..
pi_196650237
Die mondkapjes is bij ons al heel lang verplicht. Nu ben ik al lang niet meer op kantoor geweest, maar soms sjoemelde ik wel eens, want ik was dan toch alleen op mijn verdieping en het risico om iemand tegen te komen op weg naar het toilet was minimaal.

Laatst merkte ik dat ik dat zo geinternaliseerd had dat ik mijn broek alvast losknoopte op weg naar de wc, en de deur van de wc open liet staan... 8)7

SPOILER
pi_196650259
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 05:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Ooooooh. Mijn smaak is het heus niet, maar ooooooh! _O_ ^O^
Ik vond het best wel wat Eftelingerigs hebben :7
pi_196650268
quote:
Morguh!

Beterschap voor de kleine kabouter!
pi_196650327
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Die mondkapjes is bij ons al heel lang verplicht. Nu ben ik al lang niet meer op kantoor geweest, maar soms sjoemelde ik wel eens, want ik was dan toch alleen op mijn verdieping en het risico om iemand tegen te komen op weg naar het toilet was minimaal.

Laatst merkte ik dat ik dat zo geinternaliseerd had dat ik mijn broek alvast losknoopte op weg naar de wc, en de deur van de wc open liet staan... 8)7

SPOILER
_O_
Spoilers!
pi_196650346
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 07:38 schreef Lonaa het volgende:

Waanzinnige foto's ja, sommige..

Een zijsprong door die foto's: op 8 december zouden we verlost zijn van dat hele verkiezingsgedoe toch? Of was het op 12 december?
pi_196650355
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 08:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel eens getwijfeld om de pastamachine weg te doen, staat toch in de weg. Maar ik krijg het niet over m'n hart. Ik haal toch wel weer eens in de zoveel tijd in m'n hoofd om iets van een pasta te maken. Was deze kerst eigenlijk ook ravioli van plan, maar nu gaat het rijsttafel worden, dus toch niet meer nodig.
Mijn pastamachine bleek erg goed voor het ijzergehalte in het bloed; hij kruimelde z'n tandwieltjes door de pasta...
En mocht toen ik dat ontdekte dus op permanente vakantie.
pi_196650377
quote:

SPOILER
Mooi zeg! En wat een lekker gevoel voor jezelf
pi_196650457
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 07:38 schreef Lonaa het volgende:

Zoeen als deze straalt ook eigenlijk een vorm van enorme armoede uit; een kinderverblijf wat in lege staat al zo'n enorme teringzooi is...

https://static01.nyt.com/(...)-EHVL-superJumbo.jpg
  donderdag 10 december 2020 @ 10:09:55 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_196650518
Hey. Heb niet echt bij gelezen.
Laatste weken zijn nogal hectisch.
Gaat wel goed nu
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_196650606
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat wel goed nu
He hoi, fijn dat je er weer bent! *O*
pi_196650754
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:02 schreef fietsie het volgende:
n als deze straalt ook eigenlijk een vorm van enorme armoede uit; een kinderverblijf wat in lege staat al zo'n enorme teringzooi is...

https://static01.nyt.com/(...)-EHVL-superJumbo.jpg
Een bizarre hoeveelheid prikkels en geen daglicht :{ Amerikanen en hun malle neiging om kinderen maar de hele dag te 'stimuleren'...
  donderdag 10 december 2020 @ 10:32:24 #251
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196650758
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Hebben wij hetzelfde gepland staan? Haha ik heb ook net bericht.
En het is in Arnhem :D
pi_196650809
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hebben wij hetzelfde gepland staan? Haha ik heb ook net bericht.
En het is in Arnhem :D
Fred van Leer? Dan wel ja
  donderdag 10 december 2020 @ 10:37:22 #253
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196650830
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Fred van Leer? Dan wel ja
Ja :D
pi_196650843
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja :D
Gezellig! Zullen we vooraf samen wat drinken? _O- Afspraken kan je niet vroeg genoeg maken
pi_196650847
quote:

SPOILER
_O_
pi_196650863
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 09:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waanzinnige foto's ja, sommige..

Een zijsprong door die foto's: op 8 december zouden we verlost zijn van dat hele verkiezingsgedoe toch? Of was het op 12 december?
https://www.ad.nl/buitenl(...)zingswinst~ac19e54d/
Als ik dit zo lees gaan ze nog ff door _O-
pi_196650868
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaat wel goed nu
Uniekje *O*
  donderdag 10 december 2020 @ 10:40:48 #258
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196650880
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Gezellig! Zullen we vooraf samen wat drinken? _O- Afspraken kan je niet vroeg genoeg maken
Haha ja moeten we tegen die tijd inderdaad even kijken :)
Ga wel ook met Schoonzusje maar kan vast vooraf wel iets afspreken!
pi_196650951
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Haha ja moeten we tegen die tijd inderdaad even kijken :)
Ga wel ook met Schoonzusje maar kan vast vooraf wel iets afspreken!
Doen we, we hebben nog ruim een jaar, _O-
  donderdag 10 december 2020 @ 10:47:30 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196650980
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Doen we, we hebben nog ruim een jaar, _O-
Ja precies! :D
pi_196650999
Mogguh.
Ik heb nog niet helemaal teruggelezen.

van wat ik me herinner nog even kort:
@Tele6 Ja ik krijg wel energie van acties op touw zetten, maar ik moet ook uitkijken dat ik er niet teveel tijd aan spendeer, ( ik ken mezelf :D ) en ik vergis me nog wel eens in de emotionele impact die het heeft. Nu, zo'n dagje op Utrecht CS niet zozeer hoor (tenzij je echt mensen tegenkomt waar je 3 dagen later nog beduusd van bent :P Af en toe gebeurt dat), maar een bezoekje aan Vion/Westfort maakt vaak wel meer los. (Dat doe ik dan ook niet te vaak. )

Maar mijn hoofd loopt over van ideeën. Nu nog ergens de (geoorloofde) tijd vandaan halen om alles logistiek te regelen. En financieel, lol.

@AnneX ik slik Vit D, maar als dit vlakke gevoel aanblijft als de examens achter de rug zijn en ik 2 weken vrij heb en kan doen en laten wat ik wil, dan is het zeker een idee om het even te laten nakijken.
Ik heb alleen wel vaker bloed laten prikken, en er komt eigenlijk nooit wat uit.

@minilot Ah gosh, beterschap! En ik zou ook een beetje breken hoor, als 'ie me dat zou vragen. :*

@Jagärtrut Gaaf project! O+
pi_196651004
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja precies! :D
Komt me trouwens beter uit, 2 juni was een woensdag en dan is het altijd rennen en hollen. Nu op een zaterdag.
pi_196651025
Ohja, ik ga vooralsnog ergens eind mei nog naar Lieven Scheire in Antwerpen, samen met een vriendin. Verwacht eigenlijk dat het weer uitgesteld zal worden.
pi_196651229
Ach het guppie van mini: ook al ziekjes.
Was geraspte appel niet een middeltje, of een paar teugjes cola?
En JT werd overgeslagen.
Goeie actie op je werkplek trouwens 👍🏼

@P. Wat een vreemd beleid op je werkplek. Terecht dat je mail stuurt.
Ben benieuwd naar de reactie.
Hoe gaat het bij FFT op het werk nu?

Dag Uniek :W herstellen de gebroken botten volgens plan? En red je je een beetje?
pi_196651431
Hmm 2 persoonsspellen in de 999 games adventskalender.

Iemand weleens getaway driver gespeeld?
Of.. glasgow?

Ziet er op zich leuk uit...

(En patchwork zit er ook bij.. maar die stond sowieso al op mn verlanglijstje)
pi_196651667
@Candaasje op de tijdlijk kwam ik deze info tegen: https://www.margriet.nl/g(...)g#Echobox=1607469349
Gek, dat depri stemming niet wordt genoemd.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 december 2020 @ 11:30:19 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196651676
Leuk Jagar ^O^

Vrije dag begonnen met een uurtje spinning. Dagje huishouden en beetje politiek. Komt wel goed uit, want zaterdag weer aan de wandel. :)
Net wel een paar harinkjes gehaald :9
  donderdag 10 december 2020 @ 11:48:41 #268
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196651960
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Komt me trouwens beter uit, 2 juni was een woensdag en dan is het altijd rennen en hollen. Nu op een zaterdag.
Ja ik was ook wel blij dat het nu een weekend dag is :D
pi_196652553
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:

Of.. glasgow?

Nee, maar ik ben benieuwd :)
Patchwork had m'n ex, dat was een leuk spel. Hij wilde het alleen geen 4x achter elkaar met me spelen }:| }:| }:|
pi_196652566
quote:
7s.gif Op donderdag 10 december 2020 10:49 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh.
Ik heb nog niet helemaal teruggelezen.

van wat ik me herinner nog even kort:
@:Tele6 Ja ik krijg wel energie van acties op touw zetten, maar ik moet ook uitkijken dat ik er niet teveel tijd aan spendeer, ( ik ken mezelf :D ) en ik vergis me nog wel eens in de emotionele impact die het heeft. Nu, zo'n dagje op Utrecht CS niet zozeer hoor (tenzij je echt mensen tegenkomt waar je 3 dagen later nog beduusd van bent :P Af en toe gebeurt dat), maar een bezoekje aan Vion/Westfort maakt vaak wel meer los. (Dat doe ik dan ook niet te vaak. )

Maar mijn hoofd loopt over van ideeën. Nu nog ergens de (geoorloofde) tijd vandaan halen om alles logistiek te regelen. En financieel, lol.

[..]
Die mensen kan ik me voorstellen. :Y (Ben ik even blij dat je m'n moeder daar nooit hebt kunnen tegenkomen :P )
pi_196652622
Ook op m'n allertreurigst slikte ik heel braaf m'n vitamine D (het is ook een pilletje met suiker en multivruchtensmaak, ik bedoel, dat laat je niet staan). Geen idee of het me hielp om 0.0003 procent minder treurig te worden :P
Wat wel merkbaar goeddeed was wat lichaamsbeweging krijgen. Wandelen, yoga, sport, rondje fietsen. Even eruit helpt ook als je niet op gang kunt komen op een dag. @Candaasje misschien is dat een laagdrempelig ding om te proberen als je je lamlendig voelt, even een blokje om. :*
  donderdag 10 december 2020 @ 12:29:18 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196652655
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:27 schreef Tele6 het volgende:
Ook op m'n allertreurigst slikte ik heel braaf m'n vitamine D (het is ook een pilletje met suiker en multivruchtensmaak, ik bedoel, dat laat je niet staan). Geen idee of het me hielp om 0.0003 procent minder treurig te worden :P
Wat wel merkbaar goeddeed was wat lichaamsbeweging krijgen. Wandelen, yoga, sport, rondje fietsen. Even eruit helpt ook als je niet op gang kunt komen op een dag. @:Candaasje misschien is dat een laagdrempelig ding om te proberen als je je lamlendig voelt, even een blokje om. :*
Het is vandaag weer een stuk lichter en zonniger, dat helpt ook echt enorm tijdens het wandelrondje.
pi_196652678
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het is vandaag weer een stuk lichter en zonniger, dat helpt ook echt enorm tijdens het wandelrondje.
Ik ging vanochtend hardlopen de ene brug heen en de andere brug terug, en aan beide kanten van de rivier stonden mega kerstbomen O+
Het was nog hartstikke donker, (wel jammer, want inmiddels is het inderdaad mooi licht) maar ik werd alsnog wel blij :)
  donderdag 10 december 2020 @ 12:36:12 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196652764
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik ging vanochtend hardlopen de ene brug heen en de andere brug terug, en aan beide kanten van de rivier stonden mega kerstbomen O+
Het was nog hartstikke donker, (wel jammer, want inmiddels is het inderdaad mooi licht) maar ik werd alsnog wel blij :)
Ja sowieso helpt naar buiten gaan zeker hoor!
Ik wordt ook vrolijk van alle lelijke kerstlampjes in tuinen O+
pi_196652777
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jaaa O+
De mensen in mijn straat zijn inmiddels ook helemaal losgegaan. Hele gevels en voortuinen vol met alle mogelijke kleuren lampjes, sterren, rendieren, kerstbomen, alles _O_
pi_196652817
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik ben blij dat we nu nieuwe overburen hebben want het gaf altijd wel heel veel licht.
Maar verder op in de straat/dorp kan ik er wel van genieten :D
  donderdag 10 december 2020 @ 12:44:11 #277
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196652895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben blij dat we nu nieuwe overburen hebben want het gaf altijd wel heel veel licht.
Maar verder op in de straat/dorp kan ik er wel van genieten :D
Ja precies, recht tegenover me zou ik wel minder tof vinden _O-
pi_196653233
Soms haat ik 2FA zo intens. Ik zit te wachten tot J me een code stuurt die hij op zijn telefoon krijgt. Maar hij is aan het werk natuurlijk.
Spoilers!
pi_196653251
Sommige mieren kunnen 20 jaar oud worden.
Spoilers!
pi_196653314
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
??? 😂
pi_196653327
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

??? 😂
Dat zie ik net op tv :D
Spoilers!
pi_196653385
quote:
Wow.
pi_196653462
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 11:18 schreef Uhmmpie het volgende:

Of.. glasgow?

Nu twijfel ik of ik ook weer moet bestellen. Maar laatst ook al spellen gekocht. :')
pi_196653585
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hoedan? Zicht is 100 meter? Mistbanken schuiven door de straat?
pi_196653590
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die mensen kan ik me voorstellen. :Y (Ben ik even blij dat je m'n moeder daar nooit hebt kunnen tegenkomen :P )
:D wordt vast een interessant gesprek

En ja, straks even een rondje buiten lopen. Eens voordat het donker wordt. (Hoewel de lichtjes in het binnenstadje wel gezellig zijn 's avonds, en je dan geen mensen hoeft te ontwijken)

quote:

In die categorie: Groenlandse haaien kunnen wel 400 jaar oud worden (er schijnt er een gevonden te zijn van 512 jaar oud, maar er is altijd een foutmarge), en Groenlandse walvissen 200 jaar en zijn daarmee de oudst-wordende zoogdieren. (Zit denk ik wat in dat water daar...)

Oh en er was een spons gevonden van 11.000 jaar oud (...) en een bepaalde kwallensoort kan zichzelf 'regenereren' door weer terug te gaan in poliep-status. Dus die kan oneindig voort blijven leven,

Aldus google hoor, ik heb er geen papers over gelezen :P .
pi_196653599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zie ik net op tv :D
RTL-Z ?
pi_196653603
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier is het zonnig. Gisteren wel mistig en grauw
  donderdag 10 december 2020 @ 13:28:22 #288
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196653615
quote:

[..]

He wat? Er is zon en wat wolken, meer niet.
pi_196653626
quote:

[..]

Dat was gisteren. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196653642
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dat was gisteren. :Y
Nee nu. Ik kom er net uit. Gefietst. Mistdruppels condenseerden op mn jas.
pi_196653669
Het is hier bijna niet meer mistig. Maar nog steeds wel beetje. Vanochtend echt nog enorm.
pi_196653677
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jullie lopen gewoon een beetje achter. Geeft niks. Die gebieden moeten er ook zijn :Y
pi_196653683
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Heeft er lang over gedaan om verder te drijven dan. :D

* IJsdraakje zit in het noordwesten
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 10 december 2020 @ 13:34:49 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196653702
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zit in het Oosten en toch ook helder *O*
pi_196653709
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik in Fryslan
pi_196653769
Ik kan niet zo goed zien waar ik zit.
pi_196653797
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik kan niet zo goed zien waar ik zit.
Er hangt oranje haar in je uitzicht? Of een kattekop midden voor je neus?
pi_196653803
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Jaaa O+
De mensen in mijn straat zijn inmiddels ook helemaal losgegaan. Hele gevels en voortuinen vol met alle mogelijke kleuren lampjes, sterren, rendieren, kerstbomen, alles _O_
Extra ook wel dit jaar lijkt het O+
pi_196653814
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:32 schreef Lonaa het volgende:
Het is hier bijna niet meer mistig. Maar nog steeds wel beetje. Vanochtend echt nog enorm.
Hmm hier net lekker in de zon gelopen :)
pi_196653881
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nu twijfel ik of ik ook weer moet bestellen. Maar laatst ook al spellen gekocht. :')
Same issue hier
pi_196653890
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 13:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er hangt oranje haar in je uitzicht? Of een kattekop midden voor je neus?
Mistig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')