Een green card in combinatie met uitzonderlijk talent in een bepaald onderdeel is ook al voldoende.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als je geen Amerikaans staatsburger bent kun je dat uberhaupt vergeten.
Er zijn er meerdere dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Jonmen het volgende:
Het vliegtuig is online!!!!!!
https://www.flightradar24.com/N927NA/2641cd06
Hij is in de lucht!quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Jonmen het volgende:
Het vliegtuig is online!!!!!!
https://www.flightradar24.com/N927NA/2641cd06
Dat is het vliegtuigquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere dan?
NASA927
EXPECTED TO DEPART IN 22 MINUTES
Op de radar zie ik 927 en 927NA. Ik neem aan dat hij 2 transponders oid aan heeft staan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dat is het vliegtuig
927NA. (Nasa heeft zo'n 3 WB-57 vliegtuigen, en zijn genummerd van 926 tem 928)
Zeker weten? Volgens mij zit je dan nog steeds met ITAR. Of praat je over echt hele specifieke kennis? Misschien dat er dan wel een uitzondering is (versneld pad naar een citizenship)quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Een green card in combinatie met uitzonderlijk talent in een bepaald onderdeel is ook al voldoende.
Maarja...![]()
![]()
quote:To conform to U.S. Government space technology export regulations, applicant must be a U.S. citizen, lawful permanent resident of the U.S., protected individual as defined by 8 U.S.C. 1324b(a)(3), or eligible to obtain the required authorizations from the U.S. Department of State. Learn more about ITAR here.
Heel specifieke kennis.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij zit je dan nog steeds met ITAR. Of praat je over echt hele specifieke kennis? Misschien dat er dan wel een uitzondering is (versneld pad naar een citizenship)
[..]
Zag net ergens voorbij komen dat die stream 4u lokale tijd (23u hier) online zou gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:29 schreef tjoptjop het volgende:
Wat is het verwachte NL tijdstip? SpaceX webcast staat nog op zwart
Heeft waarschijnlijk meer te maken met de harde en onvoorspelbare windstoten op 15km hoogte.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Het NASA vliegtuig zit nu op 45.000 feet = 13,7 km. Zou dat ook de reden kunnen zijn dat ze naar 12,5 km hoogte gaan ipv 15 km?
Volgens mij had dat met wind op grotere hoogte te maken.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Het NASA vliegtuig zit nu op 45.000 feet = 13,7 km. Zou dat ook de reden kunnen zijn dat ze naar 12,5 km hoogte gaan ipv 15 km?
De B57 kan tot 60.000ft dacht ik, dus zal wel een andere reden hebbenquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:33 schreef Tourniquet het volgende:
Service ceiling is 45,100 ft volgens Wikipedia. Daar zit ie dus nu op.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De B57 kan tot 60.000ft dacht ik, dus zal wel een andere reden hebben
quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:37 schreef engine het volgende:
Ik kijk en luister NSF op de tv en straks de SpaceX stream op de laptop erbij. Chromecast zit toch een paar seconden vertraging in.
https://multistream.co/p/whHgtqCOrsK/SN8_12.5KM_Flightquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb geluid van NSF aanstaan, beeld van LabPadre en heb de SpaceX stream op een ander tabblad open, dan hoor ik vanzelf wel als die live gaat. En dan lees je het hier ook wel gok ik.
Heb het toevallig eerder vanavond gegoogled. Tis een artikel uit 2003 dus weet niet hoe actueel dit isquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Service ceiling is 45,100 ft volgens Wikipedia. Daar zit ie dus nu op.
Ahquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
[..]
https://multistream.co/p/whHgtqCOrsK/SN8_12.5KM_Flight
Zo doe ik het ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:36 schreef Tourniquet het volgende:
Ik heb geluid van NSF aanstaan, beeld van LabPadre en heb de SpaceX stream op een ander tabblad open, dan hoor ik vanzelf wel als die live gaat. En dan lees je het hier ook wel gok ik.
Denk het ook ja. De piloten dragen vanwege de grote hoogte ook pressure suits hoorde ik eerder vanavond op de NSF stream.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Dat is dan denk ik specifiek voor deze NASA-versies.
80km nogquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:52 schreef Hydrogeny het volgende:
ETA 7 minnuten? Iemand op de streams
ja klopt, aan drie kanten als het goed is.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Die raptor chill, kunnen we dat zien? Is er dan "condens/rook" rond de motoren ofzo ?
Is dat dus die tri-vent net voor een static fire?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja klopt, aan drie kanten als het goed is.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat dus die tri-vent net voor een static fire?
Denk dat het verplicht is, net zoals bij explosies.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
LabPadre heeft ook "Siren" in het lijstje staan, maar aangezien heel Boca Chica geëvacueerd is lijkt me niet dat ze dat nog hoeven te doen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:01 schreef ETA het volgende:
In de description bij EA: [Times are very subject to change. The launch window closes at 5:00 central [23:00 UTC)]
is dit correct? Dus launch voor middennacht of scrub? Dan is het wachten wel waard
Nasaspaceflightquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In beeld? Welke stream?
Ja, maar normaal is het de sheriff die z'n sirene even aan zet, maar die mag er zelf ook niet meer zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat het verplicht is, net zoals bij explosies.
Soort laatste waarschuwing voor diegene die om wat voor een reden ook in de buurt zijn.
Exact mijn gedachtequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Jack gaat Starship's vlucht zo nog missen omdat hij zich stuk zit te geilen op het vliegtuig
NSFquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:04 schreef Hydrogeny het volgende:
Heb je streams in multistream maar welke kan ik het beste op mijn TV zetten?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hebbie een link naar deze stream.
Jammer dat je daar al die details niet ziet zoals venting vanuit Starship of het ijs/condensquote:
Over 7 minuten denk. 5 minuten voor 23.20quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:07 schreef beantherio het volgende:
De officiële stream laat toch wel lang op zich wachten
Dit is niet livequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Boven nu ook
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij een live stream bedoeltquote:
Ja maar wel het beste commentaar vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat je daar al die details niet ziet zoals venting vanuit Starship of het ijs/condens
Heb hem alquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een live stream bedoelt
Waarom een sirenequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:09 schreef beantherio het volgende:
Loopt de tijdbalk van NSF niet heel erg achter? Volgens Labpadre is de volgende fase al de sirene.
https://www.y[quote]quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hebbie een link naar deze stream.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
https://www.y
[..]
outube.com/watch?v=FW03j5ajFdw&ab_channel=NASASpaceflight
FUCK Ik zie het nu ook !!!
Shame on ME
[..]
Nee, ik was uitgelogt en dacht dat ik terug in logde... Shame on me !
< Gaat stil in hoekje zitten kijken.
4:20 gaat hem niet worden vrees ikquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
4:20 gaat hem niet worden vrees ik
Waarom niet, die Raptors hebben nog een paar minuten om te chillen en de siren zal ook niet heel lang durenquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
4:20 gaat hem niet worden vrees ik
Ze zijn het ding nog aan het aftanken, gaat ook niet in 2 minutenquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom niet, die Raptors hebben nog een paar minuten om te chillen en de siren zal ook niet heel lang duren
Dat zal een fout zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
eh waarom staat de spacex webcast nu opeens op live over 2 uur.
Het is ook niet dat we een gebrek hebben aan streams andersquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
eh waarom staat de spacex webcast nu opeens op live over 2 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |