quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:00 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat dus die tri-vent net voor een static fire?
Denk dat het verplicht is, net zoals bij explosies.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
LabPadre heeft ook "Siren" in het lijstje staan, maar aangezien heel Boca Chica geėvacueerd is lijkt me niet dat ze dat nog hoeven te doen.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:01 schreef ETA het volgende:
In de description bij EA: [Times are very subject to change. The launch window closes at 5:00 central [23:00 UTC)]
is dit correct? Dus launch voor middennacht of scrub? Dan is het wachten wel waard
Nasaspaceflightquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In beeld? Welke stream?
Ja, maar normaal is het de sheriff die z'n sirene even aan zet, maar die mag er zelf ook niet meer zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat het verplicht is, net zoals bij explosies.
Soort laatste waarschuwing voor diegene die om wat voor een reden ook in de buurt zijn.
Exact mijn gedachtequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:05 schreef heywoodu het volgende:
Jack gaat Starship's vlucht zo nog missen omdat hij zich stuk zit te geilen op het vliegtuig
NSFquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:04 schreef Hydrogeny het volgende:
Heb je streams in multistream maar welke kan ik het beste op mijn TV zetten?
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hebbie een link naar deze stream.
Jammer dat je daar al die details niet ziet zoals venting vanuit Starship of het ijs/condensquote:
Over 7 minuten denk. 5 minuten voor 23.20quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:07 schreef beantherio het volgende:
De officiėle stream laat toch wel lang op zich wachten
Dit is niet livequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Boven nu ook
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij een live stream bedoeltquote:
Ja maar wel het beste commentaar vind ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jammer dat je daar al die details niet ziet zoals venting vanuit Starship of het ijs/condens
Heb hem alquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een live stream bedoelt
Waarom een sirenequote:Op dinsdag 8 december 2020 23:09 schreef beantherio het volgende:
Loopt de tijdbalk van NSF niet heel erg achter? Volgens Labpadre is de volgende fase al de sirene.
https://www.y[quote]quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
hebbie een link naar deze stream.
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
https://www.y
[..]
outube.com/watch?v=FW03j5ajFdw&ab_channel=NASASpaceflight
FUCK Ik zie het nu ook !!!
Shame on ME
[..]
Nee, ik was uitgelogt en dacht dat ik terug in logde... Shame on me !
< Gaat stil in hoekje zitten kijken.
4:20 gaat hem niet worden vrees ikquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
4:20 gaat hem niet worden vrees ik
Waarom niet, die Raptors hebben nog een paar minuten om te chillen en de siren zal ook niet heel lang durenquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
4:20 gaat hem niet worden vrees ik
Ze zijn het ding nog aan het aftanken, gaat ook niet in 2 minutenquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom niet, die Raptors hebben nog een paar minuten om te chillen en de siren zal ook niet heel lang duren
Dat zal een fout zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
eh waarom staat de spacex webcast nu opeens op live over 2 uur.
Het is ook niet dat we een gebrek hebben aan streams andersquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
eh waarom staat de spacex webcast nu opeens op live over 2 uur.
Lijkt er nog altijd op dat ze het vandaag gaan proberenquote:
Als het geen scrub is, dan een crashquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Linkje spacex stream iemand... krijg dat niet gevonden. Zit te prutsen vanavond.
https://www.spacex.com/launches/quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Linkje spacex stream iemand... krijg dat niet gevonden. Zit te prutsen vanavond.
Dat gaat ook niet gebeuren. Dat risico nemen ze niet denk ik.quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:19 schreef beantherio het volgende:
Als ie crasht dan hoop ik niet dat ie op de tankfarm valt. Dat zou wel kut zijn.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zie ik nu ook verkleuring in het midden?
Speciaal voor Jack een rondje boven zn hoofdquote:
Dat is toch niet nodig als er niemand is?quote:
Dat sowieso nietquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
hopelijk knalt ie niet direct uit elkaar lol
Net nu Labpadre hem heeft weggehaaldquote:
Zeg nooit nooitquote:
Nooitquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2020 23:32 schreef beantherio het volgende:
Kijkersaantal van NSF daalt meteen met 20.000
SpaceX is sneller ook denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik twijfel enorm waar ik naar ga kijken
Geluid/beeld loopt sowieso niet gelijk met verschillende streams, dus SpaceX met ongetwijfeld het beste beeld of NSF met commentaar? Ik denk SpaceX toch wel
Dit is spannenderquote:Op dinsdag 8 december 2020 23:34 schreef heywoodu het volgende:
Alsof de penaltyserie op een WK voetbal eraan komt
Of auto abort?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |