Een green card in combinatie met uitzonderlijk talent in een bepaald onderdeel is ook al voldoende.quote:Op dinsdag 8 december 2020 21:58 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Als je geen Amerikaans staatsburger bent kun je dat uberhaupt vergeten.
Er zijn er meerdere dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Jonmen het volgende:
Het vliegtuig is online!!!!!!
https://www.flightradar24.com/N927NA/2641cd06
Hij is in de lucht!quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:09 schreef Jonmen het volgende:
Het vliegtuig is online!!!!!!
https://www.flightradar24.com/N927NA/2641cd06
Dat is het vliegtuigquote:Op dinsdag 8 december 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere dan?
NASA927
EXPECTED TO DEPART IN 22 MINUTES
Op de radar zie ik 927 en 927NA. Ik neem aan dat hij 2 transponders oid aan heeft staan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:12 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Dat is het vliegtuig
927NA. (Nasa heeft zo'n 3 WB-57 vliegtuigen, en zijn genummerd van 926 tem 928)
Zeker weten? Volgens mij zit je dan nog steeds met ITAR. Of praat je over echt hele specifieke kennis? Misschien dat er dan wel een uitzondering is (versneld pad naar een citizenship)quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:05 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Een green card in combinatie met uitzonderlijk talent in een bepaald onderdeel is ook al voldoende.
Maarja...![]()
![]()
quote:To conform to U.S. Government space technology export regulations, applicant must be a U.S. citizen, lawful permanent resident of the U.S., protected individual as defined by 8 U.S.C. 1324b(a)(3), or eligible to obtain the required authorizations from the U.S. Department of State. Learn more about ITAR here.
Heel specifieke kennis.quote:Op dinsdag 8 december 2020 22:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zeker weten? Volgens mij zit je dan nog steeds met ITAR. Of praat je over echt hele specifieke kennis? Misschien dat er dan wel een uitzondering is (versneld pad naar een citizenship)
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |