abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196614292
pi_196614297
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:17 schreef fietsie het volgende:
Hoe dan?
Hoe wat?

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:31 schreef Tele6 het volgende:
@:Myraela ik ben benieuwd wat je van die sudderlapjes vindt, want ik heb ze nog niet durven uitproberen :')
Ik heb ze nog niet als rendang gegeten, maar gewoon als vlees zijn ze prima. Ik vond de 'jus' wel wat karig en lafjes, dus een volgende keer zou ik er zelf nog wat bij maken. Maar wel een fijne structuur.
pi_196614320
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe wat?

Bezig zijn met het plannen en boeken van buitenlandse reizen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196614339
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:
Dat is toch niet zo vreemd voor de komende zomer?
pi_196614348
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:34 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mensen zijn gewoon klaar met angstig leven en gaan weer vooruitkijken... en iets plannen om naar uit te kijken is 1 van de dingen die mensen doen om door donkerdere tijden door te komen.
pi_196614371
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Exact. En als het niet kan, dan zeg je het weer af. Net als vorige zomer.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196614384
Mijn vakantie staat ook al. *O*
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 december 2020 @ 10:38:13 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196614394
Ik zie wel wat ik komende jaar doe. Heb wel al de weken van de Olympische Spelen vrijgeblokt. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196614397
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je gaat toch niets plannen en boeken voor er zekerheid is over wat er kan en mag?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196614402
Zie kink fm zelfs al vooruitblikken naar een live zomer in mijn mail.

Dat lijkt me verder weg dan een vakantie in het buitenland.
pi_196614413
Wij zijn ook bezig met volgende zomer, plan is dezelfde plek als vorig jaar. Dat ging ook met coronamaatregelen heel prima, en als het onverantwoord is, gaan we lekker niet.

Mijn lief gaat vermoedelijk volgende week voor een flitsbezoek over de grens. Ik gun het haar zo O+
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:39:24 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196614416
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Exact. En als het niet kan, dan zeg je het weer af. Net als vorige zomer.
En dan daarna klagen op Facebook "Nu hebben ze OOK nog eens mijn zomervakantie AFGEPAKT! ?"
pi_196614422
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

En dan daarna klagen op Facebook "Nu hebben ze OOK nog eens mijn zomervakantie AFGEPAKT! ?"
Nee, natuurlijk niet :?
pi_196614426
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je gaat toch niets plannen en boeken voor er zekerheid is over wat er kan en mag?
Dan hoef je niet meer te boeken.
Zodra er iets zeker is boekt heel de wereld zn vakantie en flippen de prijzen 3x over de top.
pi_196614430
quote:
Waarom niet? Er is altijd nog zoiets als annuleren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:39 schreef fietsie het volgende:
Als ik niet reserveer en ik mag niet op vakantie, dan pakken ze m'n vakantie toch net zo hard af. Ik zie daar geen verschil in. :D
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:41:10 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196614450
Mjah ik vind het iets van een zekerheid dat komende zomer 75% van de wereld nog verboden is, en zie het als pure zelfkwelling iets te boeken wat toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet doorgaat.
pi_196614457
Overigens is m'n plan wel om komend jaar niet wéér bij de brave sukkels te horen die thuisblijft terwijl er (ondanks misschien niet het allerverstandigste) wel weer wat mogelijk is.
pi_196614464
Ik sta er sowieso altijd van te kijken dat mensen nu al weer bezig zijn met de zomervakantie. Mijn man heeft net pas vrij gevraagd voor volgende week :') Ik begrijp dat het bij meeste bedrijven zo niet werkt maar bij ons zit dat er echt niet in.
pi_196614466
quote:

[..]

Mensen zijn er in alle soorten en maten. Sommigen hebben een vooruitzicht nodig (met kans op teleurstelling), anderen wachten af.
Ik ben ook een afwachter, nu nog totaal geen behoefte om een grote vakantie te boeken. Behalve een keer een paar dagen weg in Nederland , als mijn kattenvlees verhuisd is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196614500
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef fietsie het volgende:
Mjah ik vind het iets van een zekerheid dat komende zomer 75% van de wereld nog verboden is, en zie het als pure zelfkwelling iets te boeken wat toch met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet doorgaat.
Gelukkig zijn er ook mensen die dat niet als een zelfkwelling zien.
pi_196614525
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Ik sta er sowieso altijd van te kijken dat mensen nu al weer bezig zijn met de zomervakantie. Mijn man heeft net pas vrij gevraagd voor volgende week :') Ik begrijp dat het bij meeste bedrijven zo niet werkt maar bij ons zit dat er echt niet in.
Mja, wij zitten aan zes weken vast, die gedeeld moeten worden met een andere ouder, met twee ouders met een verjaardag in die periode, en ik heb een collega met wie ik de verantwoordelijkheid deel die óók schoolgaande kinderen heeft. Dus tja, ik moet wel :P Ik heb sowieso alweer de hele weekendplanning gemaakt tot en met juli, dus het voelt ook best logisch om al met de zomervakantie bezig te zijn.
pi_196614530
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef fietsie het volgende:
Mja ik gok dat meeste mensen liever iets willen om naar uit te kijken :)
En dat niet zien als zelfkwelling.

Maar wellicht zit jij daar iets anders in omdat je gevoelsmatig in een veilig hoekje zit.

Wonende hier midden in rood gebied voel ik me niet enorm onveilig namelijk.
En wel flink beperkt bovendien.
Dat is niet erg en helemaal prima verder.

Maar de wat meer extraverte mens.. heeft gewoon iets nodig om naar uit te kijken als dingen straks gewoon wel weer kunnen. En die vindt alle beperkingen veel erger dan jij en ik. Die wil uberhaupt het vooruitzicht... DAT er weer dingen kunnen.
pi_196614542
Ik vind het meer kwelling om niets te hebben om naar uit te kijken. Ik keek ook uit naar Toscane, ging niet door, Parijs ging niet door. En Berlijn gaat volgende week ook niet door. Heb er toch nog even naar uit kunnen kijken. :') ik had al toffe restaurantjes uitgezocht. :9 Komt de volgende keer wel.
pi_196614593
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mja, wij zitten aan zes weken vast, die gedeeld moeten worden met een andere ouder, met twee ouders met een verjaardag in die periode, en ik heb een collega met wie ik de verantwoordelijkheid deel die óók schoolgaande kinderen heeft. Dus tja, ik moet wel :P Ik heb sowieso alweer de hele weekendplanning gemaakt tot en met juli, dus het voelt ook best logisch om al met de zomervakantie bezig te zijn.
Ergens klinkt dit toch ook wel fijn :D ik hou wel van planningen
pi_196614620
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het meer kwelling om niets te hebben om naar uit te kijken. Ik keek ook uit naar Toscane, ging niet door, Parijs ging niet door. En Berlijn gaat volgende week ook niet door. Heb er toch nog even naar uit kunnen kijken. :') ik had al toffe restaurantjes uitgezocht. :9 Komt de volgende keer wel.
Gaan jullie trouwens volgend jaar al trouwen? Of een jaartje later?
pi_196614705
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:41 schreef Myraela het volgende:
Overigens is m'n plan wel om komend jaar niet wéér bij de brave sukkels te horen die thuisblijft terwijl er (ondanks misschien niet het allerverstandigste) wel weer wat mogelijk is.
Mja wij wilden afgelopen zomer naar schotland.. maar zien het komende zomer nog niet helemaal gebeuren. (Lief wil voorlopig niet van externe factoren afhankelijk zijn om weer thuis te komen..)
En jaar erna rijden we wellicht weer benzine... dat is wel zo handig in schotland.
Niks geboekt maar weldegelijk iets om naar uit te kijken. Ondanks dat ik vermoed dat buitenlandse reizen.. voorlopig nog wel een dingetje blijven. Potentieel veel langer dan puur wachten op vaccinaties dus.

En verder zien we het wel.
Hier net als @Clubsoda vast aan 6 weken vakantie die ook nog gedeeld moet worden...
dikke kans dat het net als afgelopen 2 jaar gewoon een weekje landal/caravan dichtbij huis word. Of niet. Maar dat zien we dan wel weer.
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:53:46 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196614717
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:45 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het ook enorme kwelling om niks te hebben nu.
maar ik kan ook slecht tegen de teleurstelling als het niet doorgaat :')
Maar wat ik als eerste doe is een ticket naar Spanje als het weer geel is. Ik heb mijn zusje al een jaar niet gezien.
En dat is iets dat heel makkelijk kort van te voren geboekt en geregeld kan worden dus hoef ik niks te plannen.

Binnenkort wel Nieuw Zeeland opnieuw boeken maar dat is dus weer voor december.
pi_196614731
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Gaan jullie trouwens volgend jaar al trouwen? Of een jaartje later?
Pinksteren 2022 hebben we vastgelegd. Was sowieso het plan hoor, zodat we komende zomer dus nog naar de locatie kunnen. Eigenlijk was het plan om dan pas een locatie uit te zoeken, maar die hebben we nu zonder te kijken al vastgelegd. Ik was van alle foto's, filmpjes, reviews en het contact met de eigenaresse al intens verliefd op de locatie. O+
pi_196614739
Maar Fiets, vaccinaties alom in aantocht joh! :)

Ik voel zelf nog niet echt heel erg de behoefte om op reis te gaan, wél heel, heel erg om naar feestjes te gaan. Maar ook als dat nog twee jaar geduld hebben kost, het zij zo. :Y
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 8 december 2020 @ 10:56:10 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196614762
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef minilot het volgende:

Ik voel zelf nog niet echt heel erg de behoefte om op reis te gaan, wél heel, heel erg om naar feestjes te gaan. Maar ook als dat nog twee jaar geduld hebben kost, het zij zo. :Y
Na vaccinatie kun je gewoon besmet raken en de besmetting overdragen, zijn de laatste inzichten die ik meekreeg van onze microbiologe.

Dat gaat dus pas zoden aan de dijk zetten bij een r van 0.3 ofzo.
pi_196614789
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pinksteren 2022 hebben we vastgelegd. Was sowieso het plan hoor, zodat we komende zomer dus nog naar de locatie kunnen. Eigenlijk was het plan om dan pas een locatie uit te zoeken, maar die hebben we nu zonder te kijken al vastgelegd. Ik was van alle foto's, filmpjes, reviews en het contact met de eigenaresse al intens verliefd op de locatie. O+
Ah dan heb je nog even de tijd O+

Als ook het contact goed voelt dan zal het vast ook wel helemaal goed komen.
pi_196614883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:57 schreef Sarabi het volgende:
Ah dan heb je nog even de tijd O+

Als ook het contact goed voelt dan zal het vast ook wel helemaal goed komen.
Ik heb er al het vertrouwen in. O+ Het was gewoon precies hoe ik het voor me zag, precies alles wat voor mij Toscane uitstraalt en waarom ik die kant op wil.

Kijk alleen al de locatie. O+ In de heuvels. O+ Met die cypressen. O+

pi_196614957
Ik heb ook zin in de zomer *O* Lekker in het nieuwe huis *O* Met een grote BBQ *O* Beetje chill met een boek op het terras O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196614978
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Na vaccinatie kun je gewoon besmet raken en de besmetting overdragen, zijn de laatste inzichten die ik meekreeg van onze microbiologe.

Dat gaat dus pas zoden aan de dijk zetten bij een r van 0.3 ofzo.
Eigenlijk is een vaccinatie dus vooral zorgen dat je zelf niet ziek wordt van een besmetting.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196614981
Ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week bij de kapper. Het is dan 13 maanden geleden dat ik voor het laatst geweest ben.
Spoilers!
pi_196614988
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Eigenlijk is een vaccinatie dus vooral zorgen dat je zelf niet ziek wordt van een besmetting.
Dat is bij alle vaccinaties toch?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196615022
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:11 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is bij alle vaccinaties toch?
Ik sta daar normaal niet zo bij stil :') Maar in dit geval wel handig om te beseffen dat na grootschalige vaccinatie de regeltjes dus nog wel ff in stand blijven tot de R echt heel laag geworden is.
pi_196615023
quote:

[..]

Of dat de ziekte minder heftig verloopt. Dat is denk ik vaker het geval. Een vaccin werkt nooit gegarandeerd 100% .
En zodra je herd-immunity hebt, verlaagt een vaccinatie ook de infectiedruk, en zo de kans op (her)besmetting.
pi_196615024
Ik heb voor de kerstvakantie als optie genoteerd om te kijken wat we kunnen doen met die voucher van Eliza.
Spoilers!
pi_196615039
Oh, wat ziet dat er prachtig uit @Myraela

Vakantie boek ik nog maar even niet. Mijn reis is al 2x gecancelled, ik wacht nog even, er rust blijkbaar een vloek op.
Zou het wel jammer vinden om voor het 3e achtereenvolgende jaar niet weg te kunnen maar als het zo is, is het zo. Ik zal al blij zijn wanneer ik weer naar vrienden kan en dat die hier kunnen komen. Dat er weer 10 mensen aan de tafel zitten te kletsen en te lachen
We have far more in common than that which devides us..
pi_196615043
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:14 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Of dat de ziekte minder heftig verloopt. Dat is denk ik vaker het geval. Een vaccin werkt nooit gegarandeerd 100% .
En zodra je herd-immunity hebt, verlaagt een vaccinatie ook de infectiedruk, en zo de kans op (her)besmetting.
Duidelijk :)

Ik ben een IT-er he :P Geen verstand van dat soort dingen :P
pi_196615052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Duidelijk :)

Ik ben een IT-er he :P Geen verstand van dat soort dingen :P
Dat geeft toch niks. Ik heb net een les fysiologie gehad waarbij de eerste helft over dat vaccin ging :P
  dinsdag 8 december 2020 @ 11:17:33 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196615056
quote:

[..]

Check
  dinsdag 8 december 2020 @ 11:17:47 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196615062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik sta daar normaal niet zo bij stil :') Maar in dit geval wel handig om te beseffen dat na grootschalige vaccinatie de regeltjes dus nog wel ff in stand blijven tot de R echt heel laag geworden is.
CHeck en dubbelcheck.
pi_196615083
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een afspraak gemaakt voor volgende week bij de kapper. Het is dan 13 maanden geleden dat ik voor het laatst geweest ben.
Jouw haar droeg je altijd toch lang? Hoe vaak ging je “ vroeger”?

Bij mij kan het nu zonder pieken in een staart of rol! sinds de vorige eeuw. 😅
Paar weken terug voor het eerst sinds januari geweest. Oh ja, een noodknipbeurt by buurmeisje/kapper in de tuin in augustus.

Vakanties zijn wij late boekers, behalve afgelopen januari en toen belden wij maar weer af.
En nog een keer. Er werd ook niet eens gevlogen.

Prachtige lokatie heb je gevonden, Myraela. Lekker lang vooruitzicht dus.

@Barreltje 😘
pi_196615114
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb er al het vertrouwen in. O+ Het was gewoon precies hoe ik het voor me zag, precies alles wat voor mij Toscane uitstraalt en waarom ik die kant op wil.

[ afbeelding ]
Mooi! O+

Kan me voorstellen dat je er verliefd op werd!
pi_196615148
Nog geen vakantieplannen gemaakt, maar dat is meer omdat ik vrees voor de shitload aan herexamens (zoals elk jaar hoor, niks ernstigs aan de hand :P ) , dan voor covid. Dit jaar er ook met een tentje op uit geweest, dat was echt prima te doen. Natuurlijk zijn de grenzen tussen bepaalde landen nog wel dicht, maar het is best goed mogelijk dat dit weer verandert tegen de zomer. :)

Wat ik wel al weet is dat we tot maart in elk geval nog Code Rood-lessen hebben. Dus online. ;(
pi_196615174
Wij slaan wel een jaartje over. En anders 2 jaar. Zolang het duurt. Tegen die tijd kijk ik wel verder. Ik kink uit naar de tijd dat we weer gewoon op visite kunnen gaan en elkaar een knuffel kunnen geven. Meer niet.
pi_196615185
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:25 schreef Tally het volgende:
Wij slaan wel een jaartje over. En anders 2 jaar. Zolang het duurt. Tegen die tijd kijk ik wel verder. Ik kink uit naar de tijd dat we weer gewoon op visite kunnen gaan en elkaar een knuffel kunnen geven. Meer niet.
Vooral dat laatste. Ik mis dat (bij bepaalde mensen) zo ontzettend!
Ik wist niet dat ik zo'n knuffelaar was :D
pi_196615192
quote:
Zo alles dit
pi_196615211
Knuffelen mis ik dan weer helemaal niet. Daar kan ik prima zonder. :D En visite met grotere groepen kwam eigenlijk ook zelden voor.

Ik mis alleen uiteten en op vakantie gaan. Bij voorkeur die combinatie. :D
pi_196615225
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat geeft toch niks. Ik heb net een les fysiologie gehad waarbij de eerste helft over dat vaccin ging :P
Hebben wij ook weer wat geleerd :)
pi_196615236
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben dat ook zeker niet. Maar het voelt nu gewoon zo niet..... uhm gewoon. Dat je moet uitmeten of je wel ver genoeg staat. Dat soort dingen. :)
pi_196615243
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:28 schreef Myraela het volgende:
Knuffelen mis ik dan weer helemaal niet. Daar kan ik prima zonder. :D En visite met grotere groepen kwam eigenlijk ook zelden voor.

Ik mis alleen uiteten en op vakantie gaan. Bij voorkeur die combinatie. :D
Wel bij bepaalde mensen hè :P
Ik miste het laatst toen we een vriend zagen waar het gewoon niet goed mee gaat. Dan zou ik hem best even willen omhelzen. Gewoon tegen elkaar aan (kunnen) zitten.
pi_196615250
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm de mensen die ik graag knuffel... knuffel ik nog steeds.

Maar hele verjaardagen zoenen, mensen zoenen omdat je ze tegenkomt.. overal en nergens handjes schudden... dat heb ik nog geen seconde gemist eigenlijk
pi_196615277
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar hele verjaardagen zoenen, mensen zoenen omdat je ze tegenkomt.. overal en nergens handjes schudden... dat heb ik nog geen seconde gemist eigenlijk
Ik knuffel alleen mijn vriend. (De konijnen zijn minder van de knuffels. Die mag ik af en toe aaien, en dan nog kijkt/verstard Nox alsof je haar gaat vermoorden :') ).
Handjes schudden en drie van die vieze zoenen mis ik ook niet inderdaad. Dat hoeft van mij niet terug te komen.
pi_196615281
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:29 schreef Candaasje het volgende:
Wel bij bepaalde mensen hè :P
Ik miste het laatst toen we een vriend zagen waar het gewoon niet goed mee gaat. Dan zou ik hem best even willen omhelzen. Gewoon tegen elkaar aan (kunnen) zitten.
Meh, nee. Ik heb dat met niemand. Alleen m'n vriend. Ik heb een vriendin die wel aanhankelijk is, en dat is echt één van de redenen waarom ik er vaak tegenop zie als we afspreken. :')
pi_196615292
quote:

[..]

Beste onderdeel aan het hele pandemiegezeik. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196615293
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik knuffel alleen mijn vriend. (De konijnen zijn minder van de knuffels. Die mag ik af en toe aaien, en dan nog kijkt/verstard Nox alsof je haar gaat vermoorden :') ).
Handjes schudden en drie van die vieze zoenen mis ik ook niet inderdaad. Dat hoeft van mij niet terug te komen.
Dat gaat hier ook niet terugkomen. :{w
En de poes houd niet van knuffelen ;( Ja toen ze inieminie was.
pi_196615341
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik een uitzondering was die dat echt hopeloos vervelend vind.
  dinsdag 8 december 2020 @ 11:36:32 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196615357
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik een uitzondering was die dat echt hopeloos vervelend vind.
Ik heb dat al een goede 10 jaar geleden afgeschaft, daar zat sowieso nooit iemand echt op te wachten toch?
pi_196615367
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meh, nee. Ik heb dat met niemand. Alleen m'n vriend. Ik heb een vriendin die wel aanhankelijk is, en dat is echt één van de redenen waarom ik er vaak tegenop zie als we afspreken. :')
Oh ik doe het enkel met (knuffelen) mensen die het willen. We hebben daar wel eens met een groep een gesprek over gehad; want lang niet iedereen zit er op te wachten. Dus nu hebben we de 'regel' (niet in steen gebeiteld natuurlijk) dat je niet zomaar iemand om zijn of haar hals vliegt, maar eerst even peilt. Dat werkt wel heel fijn, ook al klinkt het wat 'niet - spontaan' .
pi_196615369
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb dat al een goede 10 jaar geleden afgeschaft, daar zat sowieso nooit iemand echt op te wachten toch?
Waarom gaat iedereen me dan gewoon zoenen als ik ergens kom -O-
pi_196615392
quote:

[..]

Ik heb een schoonfamilie waarin het pre-corona echt heel gebruikelijk was, en vooral als je vrouw bent, was je de klos met van die zoenen. Mannen kwamen vaker met enkel een knikje of een hand weg.
pi_196615393
Ik ben fysiek knetteraanhankelijk bij mensen die ik waardeer. :@ O+
Dus ja, dat was dit jaar wel even afkicken.
pi_196615447
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb een schoonfamilie waarin het pre-corona echt heel gebruikelijk was, en vooral als je vrouw bent, was je de klos met van die zoenen. Mannen kwamen vaker met enkel een knikje of een hand weg.
Dit. En zelf ben ik totaal niet aanhankelijk, dus ineens bij íeder bezoek geknuffel en kussen was nogal een cultuurshock. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196615456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:38 schreef minilot het volgende:
Ik ben fysiek knetteraanhankelijk bij mensen die ik waardeer. :@ O+
Dus ja, dat was dit jaar wel even afkicken.
Hier nog een. Mensen niet zien/spreken helpt wel. Maar zodra ik iemand in de buurt heb is het best lastig
pi_196615501
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi plekje :)
pi_196615519
quote:
:Y Dat ik weer normaal bij mijn ouders over de vloer kan komen samen met mijn zus en alle aanhang :P
pi_196615527
quote:

[..]

daar zat sowieso nooit iemand echt op te wachten toch?
Ik zit idd niet te wachten op zoenen van jou 8-)
pi_196615533
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hoe dan?
Ik stel Eluru voor :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196615535
Hier kwamen net een paar uitbreidingen voor Carcassonne binnen O+ Dat wordt met kerst dus lekker spelen :D
pi_196615578
Nog 55 minuten, en dan kan ik mezelf eens douchen. Ik stink!
(Maar ik wil ook de les niet missen)
pi_196615594
quote:

[..]

Dat hoeft voor mij ook echt niet terug te komen.

Maar ik mis wel het knuffelen met een paar mensen.
  dinsdag 8 december 2020 @ 11:53:31 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196615607
Pfftt.. lunch gehad, op naar de after lunch dip.. :{

Gelukkig heb ik een vergadering waarin ik dat kan verbergen.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196615610
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:19 schreef AnneX het volgende:

[..]

Jouw haar droeg je altijd toch lang? Hoe vaak ging je “ vroeger”?

Bij mij kan het nu zonder pieken in een staart of rol! sinds de vorige eeuw. 😅
Paar weken terug voor het eerst sinds januari geweest. Oh ja, een noodknipbeurt by buurmeisje/kapper in de tuin in augustus.

Vakanties zijn wij late boekers, behalve afgelopen januari en toen belden wij maar weer af.
En nog een keer. Er werd ook niet eens gevlogen.

Prachtige lokatie heb je gevonden, Myraela. Lekker lang vooruitzicht dus.

@:Barreltje 😘
Halflang ja. Meestal ging ik 2-3 keer per jaar. Het is nu echt wel flink beschadigd. Ik ben in de buurt van de kapper volgende week dus vooruit maar. Ik ben wel benieuwd hoe je er uit ziet met een staartje.
Spoilers!
pi_196615623
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hier ook bij de schoonfamilie :Y terwijl ze juist zeggen dat Brabanders zo zijn, nou ik was het niet gewend.
pi_196615736
Een dikke knuffel aan m'n ouders geven zou ik als eerste doen.
Verder weer uit eten gaan.

Ik hield altijd wel van drukte, kon er in ieder geval goed tegen i.t.t. meeste hier, maar denk wel dat ik dat er toch automatisch in hou dat als ik ergens een rij zie ik terug loop.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196615750
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:54 schreef minilot het volgende:

Ik voel zelf nog niet echt heel erg de behoefte om op reis te gaan, wél heel, heel erg om naar feestjes te gaan.
+1.

Ik ben blij dat dit niet 7 jaar geleden gebeurde. Maar evengoed mis ik de bars en de feestjes alsnog intens.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196615777
Ik ben dol op knuffelen....met mensen die ik heel erg mag. Maar al dat gekus en handjes geven en zo met jan en alleman? Nee, daar zit ik ook niet op te wachten en hoop stiekem dat dat ook niet terug komt.

Er staan geen vakanties gepland, er zijn wel plannen. Dus voor mijn gevoel wel iets om naar uit te kijken.

En ik mis gewoon even lekker lunchen en kletsen. Van de grote feesten was ik sowieso al niet meer de afgelopen jaren. Net wat DP zegt: blij dat het niet járen geleden gebeurde, want dan was ik denk ik elk weekend sachrijnig geweest. Ik begrijp de door-feestende jeugd ook wel :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196615781
J heeft alvast aangekondigd dat hij elk weekend de hort op gaat zodra het weer kan. Ik geloof dat er niet veel geklust wordt hier volgend jaar.
Spoilers!
pi_196615872
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

+1.

Ik ben blij dat dit niet 7 jaar geleden gebeurde. Maar evengoed mis ik de bars en de feestjes alsnog intens.
Heh. Vijftien jaar geleden was hier het ergst geweest :+
Maar pfffrt ja.. Vakanties kunnen me gestolen worden, maar om 04:10 in de ochtend verdwijnen in de muziek en in de anonieme mensen om me heen - hunkerdehunker..
pi_196616005
De plannen zijn hier wel aanwezig (gisteren nog tickets opgehaald), dus ik blijf voorlopig even hopen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196616033
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Zó eens daarmee! Kleffe zoenen en slappe handjes...een welverdiend :X
En ook nog even over de bovenrug wrijven of de bovenarm. :X :X
pi_196616050
Ik hoop voor @Aure van harte dat Motel Mozaique komend jaar doorgaat :Y Mijn op afstand favoriete festival, Grauzone in Den Haag, wordt gewoonlijk dusdanig vroeg in het jaar gehouden (begin februari) dat dat sowieso niet goedkomt..
pi_196616070
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
Hier kwamen net een paar uitbreidingen voor Carcassonne binnen O+ Dat wordt met kerst dus lekker spelen :D
Bonjour!
pi_196616071
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
J heeft alvast aangekondigd dat hij elk weekend de hort op gaat zodra het weer kan. Ik geloof dat er niet veel geklust wordt hier volgend jaar.
Achgut! :) Veel plezier voor 'm dan maar ;) Zelf niet (meer) geneigd om af en toe met J mee te gaan?
pi_196616073
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:21 schreef minilot het volgende:
Ik hoop voor @:Aure van harte dat Motel Mozaique komend jaar doorgaat :Y Mijn op afstand favoriete festival, Grauzone in Den Haag, wordt gewoonlijk dusdanig vroeg in het jaar gehouden (begin februari) dat dat sowieso niet goedkomt..
Lief, maar ik hoop dan vooral dat het later in het jaar doorgaat :') ik zie mezelf nog niet in april op een festival staan :D (15mrt due date :P)
pi_196616076
Mijn plannen zijn voor eind mei, juli en augustus. Dus wellicht. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196616078
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Reden om de komende tijd hard door te gaan :D :D
pi_196616100
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bonjour!
De hard-copy versie, Anne :P Ik moest trouwens wel ongelooflijk zoeken naar die iPad versie. Hij bleek uit de shop gehaald want de licentie met de maker was verlopen. Jammer. Ben benieuwd hoe lang het online platform nog blijft bestaan dan.

De nieuwe versie zag er minder fraai uit.
pi_196616107
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Achgut! :) Veel plezier voor 'm dan maar ;) Zelf niet (meer) geneigd om af en toe met J mee te gaan?
Ik zou heel graag willen maar ik kan gewoon niet meer. Migraine is een boosdoener maar op stap gaan kost ook gewoon te veel energie. En ik kan niet uitslapen omdat ik mijn medicatie altijd op hetzelfde moment moet nemen dus laat naar bed is ook geen goed idee. We hebben het lang geprobeerd omdat ik niet op wilde geven maar het eindigde steevast in een verziekt feestje voor anderen omdat ze mee naar huis moesten als ik te beroerd werd.
Spoilers!
pi_196616112
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:22 schreef Aure het volgende:

[..]

Lief, maar ik hoop dan vooral dat het later in het jaar doorgaat :') ik zie mezelf nog niet in april op een festival staan :D (15mrt due date :P)
Oh ja, Jip2.0 in aantocht natuurlijk! *O* Onze lievelingsfestivals moeten dan allebei maar even uitgesteld worden :Y
pi_196616141
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zou heel graag willen maar ik kan gewoon niet meer. Migraine is een boosdoener maar op stap gaan kost ook gewoon te veel energie. En ik kan niet uitslapen omdat ik mijn medicatie altijd op hetzelfde moment moet nemen dus laat naar bed is ook geen goed idee. We hebben het lang geprobeerd omdat ik niet op wilde geven maar het eindigde steevast in een verziekt feestje voor anderen omdat ze mee naar huis moesten als ik te beroerd werd.
Hè verdorie. Wat zou het prima zijn als je niet ging omdat je niet meer zou willen, maar wel willen en niet meer kunnen is balen zeg! :{ :*
pi_196616146
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh ja, Jip2.0 in aantocht natuurlijk! *O* Onze lievelingsfestivals moeten dan allebei maar even uitgesteld worden :Y
Ja en ik vind het ook weer niet zo erg als ik pas in 2022 naar een festival kan. We zien wel hoe het loopt :)
pi_196616168
Hela, sinds de laatste keer dat ik checkte blijkt Grauzone al verplaatst naar eind mei - hoezee!
pi_196616173
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Hè verdorie. Wat zou het prima zijn als je niet ging omdat je niet meer zou willen, maar wel willen en niet meer kunnen is balen zeg! :{ :*
Precies. En de eerste jaren heb je dan nog de hoop dat het snel weer bij trekt. Maar we zijn 10 jaar verder inmiddels en er is echt geen verbetering in zicht dus het gaat hem gewoon niet meer worden.
Spoilers!
pi_196616179
quote:
De adventskalender? :)

Ik heb hem maar laten gaan...staan hier al 2 dozen van.. en caverna ook nog.
En agricola in 2voud.

Maar missen vaak het gezelschap om mee te spelen.

Which brings to mind.. misschien kunnen we eens samen spelen met kinders erbij.
Is voor hen ook leuk om eens met een ander te spelen denk ik.
pi_196616206
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

De hard-copy versie, Anne :P Ik moest trouwens wel ongelooflijk zoeken naar die iPad versie. Hij bleek uit de shop gehaald want de licentie met de maker was verlopen. Jammer. Ben benieuwd hoe lang het online platform nog blijft bestaan dan.

De nieuwe versie zag er minder fraai uit.
Ja, shut. Nog een jaartje geloof ik. -O-
Wat zou zo’n licentie kosten?
pi_196616288
quote:
In de zak zat Machavelli. Wat een leuk spel O+
pi_196616398
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 11:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat hoeft voor mij ook echt niet terug te komen.

Maar ik mis wel het knuffelen met een paar mensen.
Mja ik ben niet zo fysiek met meeste mensen.

En de mensen waar ik dat wel mee ben...
heb ik er eentje al heel de coronaperiode niet gezien. Eerst omdat hij in brabant woont, later omdat ik in de randstad woon :)
In beide gevallen met als doorslaggevende factor dat zijn dochter in de zorg werkt overigens.

En de anderen woon ik more or less mee in 1 huis dus dat is sowieso geen issue.

Wat ik vervelender vind is dat de man van mijn moeder echt doodsbenauwd is voor mensen op het moment. En daarmee mijn moeder dus ook nauwelijks verder komt dan de supermarkt en mijn oma.

Maar met kerst zouden we even langsrijden.
En kreeg laatst appje dat we dan toch ook maar even binnen moesten komen. O+
Nou was dat na de laatste gematigd enthousiaste persconferentie... dus dat kan na vanavond zo maar ineens weer anders zijn vrees ik.
pi_196616418
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:25 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik vraag me sowieso af hoe die eerste lichting festivals gaat worden.
Ik vermoed 1 groot feest dat aan alle kanten uit de hand loopt. En ik ben alvast preventief aan het duimen dat dat op een goede manier gaat zijn.

Mensen hebben zolang “opgesloten” gezeten.. dat ik er stiekem een beetje een hard hoofd in heb mbt hoe dat gaat dan.

Of ben ik nu te negatief?
pi_196616456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja ik ben niet zo fysiek met meeste mensen.

En de mensen waar ik dat wel mee ben...
heb ik er eentje al heel de coronaperiode niet gezien. Eerst omdat hij in brabant woont, later omdat ik in de randstad woon :)
In beide gevallen met als doorslaggevende factor dat zijn dochter in de zorg werkt overigens.

En de anderen woon ik more or less mee in 1 huis dus dat is sowieso geen issue.

Wat ik vervelender vind is dat de man van mijn moeder echt doodsbenauwd is voor mensen op het moment. En daarmee mijn moeder dus ook nauwelijks verder komt dan de supermarkt en mijn oma.

Maar met kerst zouden we even langsrijden.
En kreeg laatst appje dat we dan toch ook maar even binnen moesten komen. O+
Nou was dat na de laatste gematigd enthousiaste persconferentie... dus dat kan na vanavond zo maar ineens weer anders zijn vrees ik.
Ik heb het ook echt maar met 2 a 3 mensen. En zeker pas geleden toen er slecht nieuws was -O-

Benieuwd of jullie inderdaad nog steeds binnen mogen, lijkt me dat de persconferentie niet heel positief gaat zijn.

Overigens laten wij ook niemand binnen met kerst :+
pi_196616498
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:29 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

De adventskalender? :)

Ik heb hem maar laten gaan...staan hier al 2 dozen van.. en caverna ook nog.
En agricola in 2voud.

Maar missen vaak het gezelschap om mee te spelen.

Which brings to mind.. misschien kunnen we eens samen spelen met kinders erbij.
Is voor hen ook leuk om eens met een ander te spelen denk ik.
Ja. De aanbieding met 2e uitbreiding voor 50%. Na wat vergelijk was dat toch goedkoper dan bol en amazon. Jammer wel van die bezorgkosten :P
pi_196616508
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:32 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja, shut. Nog een jaartje geloof ik. -O-
Wat zou zo’n licentie kosten?
Vermoedelijk wel een hoop centen :P
  dinsdag 8 december 2020 @ 12:57:13 #106
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196616522
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik vermoed 1 groot feest dat aan alle kanten uit de hand loopt. En ik ben alvast preventief aan het duimen dat dat op een goede manier gaat zijn.

Mensen hebben zolang “opgesloten” gezeten.. dat ik er stiekem een beetje een hard hoofd in heb mbt hoe dat gaat dan.

Mwah, ik denk dat het wel mee gaat vallen, in ieder geval bij niet vrij toegankelijke festivals. Vol is immers vol. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator dinsdag 8 december 2020 @ 12:57:36 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196616528
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Realistisch en pessimistisch zit vaak niet veel verschil tussen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196616547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb het ook echt maar met 2 a 3 mensen. En zeker pas geleden toen er slecht nieuws was -O-

Benieuwd of jullie inderdaad nog steeds binnen mogen, lijkt me dat de persconferentie niet heel positief gaat zijn.

Overigens laten wij ook niemand binnen met kerst :+
Oorspronkelijke plan was ook alleen even een kadootje afgeven bij de deur.

Dochterlief heeft een kersthuisje voor hun kersttafel uitgezocht en wil die graag geven.
En al dusdanig lang niet gezien dat we vonden dat even langsrijden ook wel een optie was.

Dus als we niet naar binnen mogen is het ook goed. Daar hadden we oorspronkelijk toch al niet op gerekend uiteindelijk.
En als ik het zo lees... zit dat er wel in ook.

Al zaten we gister op het corona dashboard te kijken en het percentage besmettingen nam afgelopen tijd WEL af. Terwijl het exacte aantal steeg doordat er meer getest is.
Alleen die cijfers lopen altijd 2 weken achter en ze zijn per december weer veel meer mensen gaan testen. Dus pas half december kun je als brave burger pas weer een mening vormen.
pi_196616605
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja. De aanbieding met 2e uitbreiding voor 50%. Na wat vergelijk was dat toch goedkoper dan bol en amazon. Jammer wel van die bezorgkosten :P
Ik had hem gezien.. maar bedacht me vervolgens hoe vaak we het spelen.. en dan spelen we eigenlijk het liefst de 2persoonsversie die ik ooit via MP kocht omdat ie niet meer verkrijgbaar is.

En de aanbieding van vandaag is ook wel leuk behalve dat dat laatste spel me dus echt helemaal niks lijkt.. en dan is het voordeel er ook meteen wel een beetje vanaf.

Vandeweek wel het catan scenario laten versturen. Opa is in januari jarig en nooit geen idee wat te geven.. maar hij vindt catan erg leuk.

Niet dat het een enorme uitbreiding is trouwens.
Maar het is in ieder geval een heel stuk leuker dan de standaarddingen die we normaal dan maar kopen of iets heel specifieks dat hij zelf aan geeft. (Dingen als bijv nieuwe badslippers, een muts, sokken.. dan is dit in ieder geval leuker _O- )
pi_196616606
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh. Vijftien jaar geleden was hier het ergst geweest :+
Maar pfffrt ja.. Vakanties kunnen me gestolen worden, maar om 04:10 in de ochtend verdwijnen in de muziek en in de anonieme mensen om me heen - hunkerdehunker..
Ik wil ook weer naar concerten ja :Y
Eentje waar ik al kaarten voor had is verplaatst naar september 2021... we zullen zien.
pi_196616650
Dat mis ik ook wel, met m'n beste vriendin en haar familie een hele nacht Carcassonne spelen. Zij hebben zoveel uitbreidingssets dat de hele keukentafel dan vol komt te liggen O+ maar ja, ik ben er al hartstikke lang niet geweest. Straks zijn onze traditionele rabarberjam-maak-bijeenkomst en appelmoes-maak-bijeenkomst geen traditie meer :'(
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:05:31 #112
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196616652
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Eentje waar ik al kaarten voor had is verplaatst naar september 2021... we zullen zien.
Waar heb je kaarten voor?

Ik wil ook weer, maar ik wacht toch echt tot het veilig (genoeg) is :)
pi_196616660
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mwah, ik denk dat het wel mee gaat vallen, in ieder geval bij niet vrij toegankelijke festivals. Vol is immers vol. :P
Dat weerhoudt mensen er denk ik niet van enorm dronken te worden en andere middelen te gebruiken die niet altijd stemmingsverhogend zijn :)
pi_196616672
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:05 schreef Tele6 het volgende:
Dat mis ik ook wel, met m'n beste vriendin en haar familie een hele nacht Carcassonne spelen. Zij hebben zoveel uitbreidingssets dat de hele keukentafel dan vol komt te liggen O+ maar ja, ik ben er al hartstikke lang niet geweest. Straks zijn onze traditionele rabarberjam-maak-bijeenkomst en appelmoes-maak-bijeenkomst geen traditie meer :'(
Tuurlijk wel :D Daar ben je toch gewoon zelf bij :D
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:07:02 #115
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196616682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

M'n september 2020-concert is recentelijk voor de tweede keer verplaatst. Nu naar april 2022. _O-
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat weerhoudt mensen er denk ik niet van enorm dronken te worden en andere middelen te gebruiken die niet altijd stemmingsverhogend zijn :)
Ik zie geen verschil met normaal op festivals, als ik eerlijk ben. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196616692
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:05 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Waar heb je kaarten voor?

Ik wil ook weer, maar ik wacht toch echt tot het veilig (genoeg) is :)
Visions of Atlantis in 013. :)
Ze zouden in april spelen, dat werd natuurlijk niks. Toen werd het heel optimistisch verplaatst naar oktober dit jaar, en inmiddels staat het voor september '21. Ooooit komt het nog wel. :P
Ik ga ervan uit dat zodra het weer mag, het ook weer veilig genoeg is. :@
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:08:21 #117
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196616705
Overigens hou ik vooral m'n tickets aan zodat de organisaties óók overeind blijven zodat ik ooit weer eens naar een festival kan. Als het even kan komend jaar, maar anders het jaar daarna maar. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196616707
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :D Daar ben je toch gewoon zelf bij :D
Ja da's waar. Het zijn dan gewoon tradities met een tijdelijke onderbreking, net zoals die duizend andere dingen die we nu tijdelijk allemaal niet doen ^O^
pi_196616717
Het concert waar ik in 2020 heen zou gaan, hebben ze nog geen plannen voor om later in te halen.

Ik heb nog wel kaarten voor het tennistoernooi Libema Open, heel benieuwd wat ze daar volgend jaar mee gaan doen.
pi_196616771
Ik had vorig jaar met kerst m'n vriend een rotown clubcard cadeau gegeven voor 2020 waarmee hij een jaar lang naar een x aantal shows kon in rotown met een +1. Meest geflopte cadeau ooit :') :')
pi_196616779
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

M'n september 2020-concert is recentelijk voor de tweede keer verplaatst. Nu naar april 2022. _O-
[..]

Ik dnek dat er een vrij groot verschil gaat zitten tussen de eerste festivals na corona... in vergelijk met de festivals ervoor toen iedereen dat nog doodnormaal vond.
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:23:26 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196616920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik dnek dat er een vrij groot verschil gaat zitten tussen de eerste festivals na corona... in vergelijk met de festivals ervoor toen iedereen dat nog doodnormaal vond.
Mijn vermoeden is dat het juist het "normale" uitgaanscircuit is waarin het een zooitje wordt (ook doordat een hoop vaste adressen omgevallen zijn en groepen wat ontheemd zijn). De meeste festivals hebben een ander ding wat meespeelt: het kost vaak een lieve duit om er überhaupt heen te gaan en het gros wil daar gewoon het meeste van meekrijgen. Mensen die aan de alcohol of andere middelen gaan, deden dat daarvoor ook wel en ook vaak zat incidenteel.

Maar wellicht is mijn beeld gekleurd door waar ik heenga, dat kan natuurlijk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196616986
Ze komen hier dus langs de deuren om je te herinneren aan waar je afval moet. Ik heb door de intercom aan ze verteld dat ik m'n gft al apart houd van het restafval en verder doei. O-)
pi_196617034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Mijn vermoeden is dat het juist het "normale" uitgaanscircuit is waarin het een zooitje wordt (ook doordat een hoop vaste adressen omgevallen zijn en groepen wat ontheemd zijn). De meeste festivals hebben een ander ding wat meespeelt: het kost vaak een lieve duit om er überhaupt heen te gaan en het gros wil daar gewoon het meeste van meekrijgen. Mensen die aan de alcohol of andere middelen gaan, deden dat daarvoor ook wel en ook vaak zat incidenteel.

Maar wellicht is mijn beeld gekleurd door waar ik heenga, dat kan natuurlijk. :P
De dure festivals wel ja..
maar alles dat niet heel duur is zal ook ineens spontaan bezocht worden door het niet-vaste-festival-volk denk ik.

Want over die laatste maak ik me ook weinig zorgen inderdaad. Meer over al die andere mensen die dan nu ook eens gaan omdat ze dan eindelijk weer eens los kunnen na een jaar ophokplicht.
pi_196617086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens hou ik vooral m'n tickets aan zodat de organisaties óók overeind blijven zodat ik ooit weer eens naar een festival kan. Als het even kan komend jaar, maar anders het jaar daarna maar. :+
Dat heb ik ook gedaan met de theaterkaarten 2 zijn verzet naar september 2021 en 1 is vervallen. Volgens mij heb ik het geld daarvoor aan de schouwburg geschonken. Of ik heb een voucher gevraagd. Maar dat zou ik moeten opzoeken.
En volgende week ga ik online naar een voorstelling kijken. Die stond wel gepland voor mijn woonplaats maar ik had daar nog geen kaart voor besteld.
pi_196617167
oh jongens, het circus houdt hier maar niet op. Vorige week woensdag werd jongste ziek, die spuugde 1x en klaar. Vorige week vrijdag werd de Duutser ziek, die was tot zondag onder de pannen. Vannacht heeft de oudste gespuugd, van 11.45 tot 6 uur, zo ongeveer om het half uur. Elk slokje water kwam er uit, arm jochie.

Dus vandaag op maximaal 2 uur slaap proberen te werken met het arme jochie om me heen...Gelukkig voelt hij zich alweer wat beter, hij probeert er al van te profiteren ;)
pi_196617203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens hou ik vooral m'n tickets aan zodat de organisaties óók overeind blijven zodat ik ooit weer eens naar een festival kan.
Yup, hier precies zo :Y
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:38:29 #128
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196617252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

De dure festivals wel ja..
maar alles dat niet heel duur is zal ook ineens spontaan bezocht worden door het niet-vaste-festival-volk denk ik.

Want over die laatste maak ik me ook weinig zorgen inderdaad. Meer over al die andere mensen die dan nu ook eens gaan omdat ze dan eindelijk weer eens los kunnen na een jaar ophokplicht.
Een dag als Koningsdag gaat op meerdere manieren interessant worden, dat wel. Maar wat betreft het eindelijk weer los kunnen gaan: daarom denk ik dat eerder in de gebruikelijke horeca/kroegen wat vreemde situaties gaan ontstaan, niet perse festivals.

Punt met festivals is namelijk dat je sowieso controle hebt aan de ingang (ook ivm crowdcontrol, je mag ook bij gratis festivals niet over je capaciteit heen) en er zijn serieus veel ogen. Ook is er eigenlijk altijd wel een EHBO-post aanwezig, dus mocht het mis gaan, zit je snel bij kundige lui.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:38:57 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196617261
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:35 schreef Jagärtrut het volgende:
oh jongens, het circus houdt hier maar niet op. Vorige week woensdag werd jongste ziek, die spuugde 1x en klaar. Vorige week vrijdag werd de Duutser ziek, die was tot zondag onder de pannen. Vannacht heeft de oudste gespuugd, van 11.45 tot 6 uur, zo ongeveer om het half uur. Elk slokje water kwam er uit, arm jochie.

Dus vandaag op maximaal 2 uur slaap proberen te werken met het arme jochie om me heen...Gelukkig voelt hij zich alweer wat beter, hij probeert er al van te profiteren ;)
Ugh, sterkte. :X
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196617268
quote:

Oh bah JT -O- Jullie treffen het ook niet he :{
pi_196617287
quote:
Gelukkig voelt hij zich alweer wat beter, hij probeert er al van te profiteren ;)
Hehe, koters O+ Sterkte daar! :*
pi_196617311
quote:

Och jeetje wat een ellende. Hopelijk gaat het langs jou heen, niet alleen voor het werk, maar ook het ziekzijn gevoel
pi_196617313
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh bah JT -O- Jullie treffen het ook niet he :{
Nou ja, nu is het vrolijk wachten wanneer ik ziek ga worden. Vannacht naatst de oudste geslapen, die met z'n kots-adem lekker dicht tegen me aan kwam liggen...Ik denk niet dat ik het kan ontsnappen. But, let's see.
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:41:36 #134
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196617322
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan met de theaterkaarten 2 zijn verzet naar september 2021 en 1 is vervallen. Volgens mij heb ik het geld daarvoor aan de schouwburg geschonken. Of ik heb een voucher gevraagd. Maar dat zou ik moeten opzoeken.
En volgende week ga ik online naar een voorstelling kijken. Die stond wel gepland voor mijn woonplaats maar ik had daar nog geen kaart voor besteld.
Van één concert moet ik even kijken hoe en wat, want dat staat voorlopig bijna gelijk geboekt met een festival. Als dat door kan gaan, wordt het eerst concert in Utrecht en daarna direct doorrijden naar Oberhausen, dat klinkt niet als een groot succes. :')

Maar ticket mag blijven, wie weet wordt de complete tour verzet of gaat het festival niet door (want hey, Duitsland gaat niet echt lekker op 't moment) of gaat er überhaupt niets door. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:42:31 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196617345
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:26 schreef Tele6 het volgende:
Ze komen hier dus langs de deuren om je te herinneren aan waar je afval moet. Ik heb door de intercom aan ze verteld dat ik m'n gft al apart houd van het restafval en verder doei. O-)
Het is geen aktie om in kaart te brengen waar wat te halen is?
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:45:28 #136
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196617399
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn grijze kliko is een perfecte plek om pmd te halen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196617599
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Een dag als Koningsdag gaat op meerdere manieren interessant worden, dat wel. Maar wat betreft het eindelijk weer los kunnen gaan: daarom denk ik dat eerder in de gebruikelijke horeca/kroegen wat vreemde situaties gaan ontstaan, niet perse festivals.

Punt met festivals is namelijk dat je sowieso controle hebt aan de ingang (ook ivm crowdcontrol, je mag ook bij gratis festivals niet over je capaciteit heen) en er zijn serieus veel ogen. Ook is er eigenlijk altijd wel een EHBO-post aanwezig, dus mocht het mis gaan, zit je snel bij kundige lui.
Mja misschien ligt het aan dat ik te vaak gezien heb dat dingen toch uit de hand liepen.
Komt ook wellicht doordat rotterdam een behoorlijk aantal gratis festivals heeft.
En die komende zomer vqst extra aantrekkelijk gaan worden.
Zeker omdat ik echt een boon ben als de horeca binnen... dit jaar nog open kan zonder beperkingen. Dus die mensen trekken dan al snel naar een dergelijk festival.
Ook al is daar doorgaans ook alles voorzien qua ehbo en crowdcontrol.... is dat toch heel wat anders dan een lowlands en een pinkpop en dergelijke.
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:06:13 #138
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196617804
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

[..]

Heb er inmiddels ook 1 voor 2022 staan al. Idioot.
Maar goed. Probeer nog wel te gaan waar het kan. Heb er nog 2 gepland staan voor deze en volgende maand *O*
Op die manier toch beetje steun richting die branche en zelf even een kort avondje uit.
pi_196617958
Banh mi preparatie gedaan. Nu al trek. Nog geen lunchtijd ;(
Spoilers!
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:28:26 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196618231
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Banh mi preparatie gedaan. Nu al trek. Nog geen lunchtijd ;(
Omg Banh mi O+
de herinnering O+
pi_196618474
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nee, ik had ook al een brief gehad dat ze hier "afvalcoaches" rondsturen omdat het allemaal uit de hand aan het lopen is. Maar m'n buren en ik hebben de indruk dat het mensen van verderop zijn die allemaal grofvuil bij de containers gooien :X
Het is geloof ik zelfs op tv geweest hoe erg het hier is :')
pi_196618508
quote:

Och ;(

Sterkte daar :*
De Duutser is iig nu ook weer fit? Dat helpt hopelijk. Wij waren vroeger meestal met het hele gezin precies tegelijk ziek :')
pi_196618528
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Op Koningsdag hebben ze toch ook wel EHBO-posten georganiseerd? Hangt misschien wel af van waar je komt, maar ik heb de indruk dat dat vaak ook best goed geregeld is.
pi_196618579
Alles op mijn doelijst voor vandaag al af *G* *G*
Ik ga als een speer *)

Nu rustig aan eens kijken aan welke van de andere dingetjes die ik deze week wil doen ik ga beginnen. Decemberzegels halen, denk ik, want dan kom ik nog 'ns buiten. :D
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:03:25 #145
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196618818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Op Koningsdag hebben ze toch ook wel EHBO-posten georganiseerd? Hangt misschien wel af van waar je komt, maar ik heb de indruk dat dat vaak ook best goed geregeld is.
Jawel, maar heeft van zichzelf (iig hier) altijd al een chaotischer karakter. De ergste troepmakers (letterlijk, de lading plastic ieder jaar is walgelijk) zitten altijd wel op dezelfde pleinen, maar dan moeten aan die pleinen wel genoeg uitbaters zitten om ze te bedienen. Wat opgefokte groepjes die elkaar in een achterstraatje tegenkomen onderweg naar een plek omdat de kroeg van voorheen weg is, tsja. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja misschien ligt het aan dat ik te vaak gezien heb dat dingen toch uit de hand liepen.
Komt ook wellicht doordat rotterdam een behoorlijk aantal gratis festivals heeft.
Zeker omdat ik echt een boon ben als de horeca binnen... dit jaar nog open kan zonder beperkingen. Dus die mensen trekken dan al snel naar een dergelijk festival.
Ook al is daar doorgaans ook alles voorzien qua ehbo en crowdcontrol.... is dat toch heel wat anders dan een lowlands en een pinkpop en dergelijke.
Naja, ik twijfel dus hoeveel interessanter de festivals gaan zijn vergeleken met 'de normale kroeg'. Want laten we eerlijk zijn, dat soort (gratis) festivals maken geen schijn van kans om een vergunning te krijgen als het nachtleven niet open mag.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196618869
Ik mis @Kreator want ik wil goulash maken vanavond. Ik weet niet welke kruiden ik moet hebben. Iedereen zegt iets anders. Ik zie paprika, gerookt paprika, chili, cayenne, tijn, peterselie, laurier, kruidnagel en kaneel voorbij komen.
Spoilers!
pi_196618991
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik mis @:kreator want ik wil goulash maken vanavond. Ik weet niet welke kruiden ik moet hebben. Iedereen zegt iets anders. Ik zie paprika, gerookt paprika, chili, cayenne, tijn, peterselie, laurier, kruidnagel en kaneel voorbij komen.
hongaren doen er karwijzaad in
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:17:31 #148
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196618997
Ik heb behoefte aan een snel klaar recept voor vanavond.. ik ben nog steeds moe en moet nog boodschappen doen.. iets wat past bij bier :+
pi_196618999
lurk af en toe mee :* :9 :@
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:21:39 #150
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196619060
quote:
Ik mis @:kreator want ik wil goulash maken vanavond. Ik weet niet welke kruiden ik moet hebben. Iedereen zegt iets anders. Ik zie paprika, gerookt paprika, chili, cayenne, tijn, peterselie, laurier, kruidnagel en kaneel voorbij komen.
En een stevige pittige salami erin ?
pi_196619135
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:17 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb behoefte aan een snel klaar recept voor vanavond.. ik ben nog steeds moe en moet nog boodschappen doen.. iets wat past bij bier :+
Pizza.
pi_196619339
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:13 schreef Aure het volgende:
Ik had vorig jaar met kerst m'n vriend een rotown clubcard cadeau gegeven voor 2020 waarmee hij een jaar lang naar een x aantal shows kon in rotown met een +1. Meest geflopte cadeau ooit :') :')
:o au!
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:42:11 #153
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196619350
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Pizza.
Ghehe tempting..

Maar er mag wel wat groenten in zitten en bloemkool pizzabodems kennen ze hier nog niet. :+
pi_196619405
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:42 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Ghehe tempting..

Maar er mag wel wat groenten in zitten en bloemkool pizzabodems kennen ze hier nog niet. :+
Gewoon heel die pizza dik beleggen :P

Ik ga eens kijken of ik die paddestoelen van mini voor elkaar kan boksen. Eerst maar eens op zoek naar een geschikte pan :')
  dinsdag 8 december 2020 @ 15:46:25 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196619426
Ohja die paddenstoelen kunnen ook nog !
Maar das waarschijnlijk net iets lastiger om te maken :+
pi_196619443
quote:
:o au!
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

De festivals waar ik veel voor doe hebben bijna allemaal dezelfde beveiligers rondlopen en die zijn echt wel goed in crowdcontrol. En gratis of betaald, zij bepalen gewoon wie er wel op komt en wie niet.

Ligt ook aan of je het richting Sunset Grooves of meer richting MoMo zoekt ws.
pi_196619455
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:46 schreef Barreltje het volgende:
Ohja die paddenstoelen kunnen ook nog !
Maar das waarschijnlijk net iets lastiger om te maken :+
Detail :+

Allemachtig, ik ben niet meer vooruit te branden. Raakte net in gesprek met vriendin, en we waren zo 2 uur verder :P

*Schopt zichzelf naar buiten*
pi_196619513
Kattenwat?
Werewolf
pi_196619573
quote:
Jeetje, wat sneu voor jullie beiden. Jij had een super cadeau willen geven en hij had natuurlijk graag naar die shows gewild.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196619598
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:17 schreef Karzai het volgende:

[..]

hongaren doen er karwijzaad in
Dat lijkt me ook wel lekker ja. Komt vast goed :9

En welkom!

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

En een stevige pittige salami erin ?
Helaas, hij wordt vegetarisch. Salamigrapjes zijn ineens ook lang zo leuk niet meer nu ;(

@gcjoel Omg, banh mi is lekker! Ik heb hem met pulled oats gemaakt. Straks maak ik een verslag voor het Vietnam-topic.
Spoilers!
pi_196619606
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jeetje, wat sneu voor jullie beiden. Jij had een super cadeau willen geven en hij had natuurlijk graag naar die shows gewild.
Het is gelukkig geen wereldramp en volgens mij verlengen ze de geldigheid van de kaart. Maar ik moet er wel steeds om gniffelen als ik er aan denk hoe cool ik dit cadeau vond en wat er van is gekomen :D :')
pi_196619641
quote:

Beterschap :* nu maar hopen dat het jou over slaat!
pi_196619680
quote:
Waar is Krea eigenlijk? Of moet ik daar een heleboel topics voor teruglezen? :P
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:03:15 #164
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196619709
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook wel lekker ja. Komt vast goed :9

En welkom!
[..]

Helaas, hij wordt vegetarisch. Salamigrapjes zijn ineens ook lang zo leuk niet meer nu ;(

@:gcjoel Omg, banh mi is lekker! Ik heb hem met pulled oats gemaakt. Straks maak ik een verslag voor het Vietnam-topic.
Benieuwd naar je recept dan! Helemaal met de pulled oats!
pi_196619790
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:01 schreef Aure het volgende:
Waar is Krea eigenlijk? Of moet ik daar een heleboel topics voor teruglezen? :P
Weg.
pi_196619796
Dat is de korte samenvatting.
pi_196619842
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:07 schreef Myraela het volgende:
:D
Goed verhaal
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:10:32 #168
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196619847
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D
Goed verhaal
Grondig ingekort.
pi_196619856
quote:
Ik zoek de management-samenvatting :P
pi_196619983
Nu ben ik zielig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Australië zag ik het filmpje van eerste festival: geen corona (meer), geen mondkapjes, geen opnamen, geen doden de afgelopen weken.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:21:52 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196620007
Damn, je kunt het op een dag beter treffen dan zo , AnneX. Beterschap!
pi_196620037
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:19 schreef AnneX het volgende:
Nu ben ik zielig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Australië zag ik het filmpje van eerste festival: geen corona (meer), geen mondkapjes, geen opnamen, geen doden de afgelopen weken.
Oh Anne, wat een ellende. Zonde van je jas ook! Wel fijn van je bril. Nu lekker met de pootjes omhoog toch? :*

J stond hier laatst ook met een bebloed gezicht voor de deur. Ik schrok me rot. Weinig aan de hand, klusongelukje. Maar zijn bril was kwijt dus die moest ik zoeken.
Spoilers!
pi_196620060
Wou net komen klagen dat de lichtjes in onze kerstboom niet meer werken -O- maar dat komt nu ook zo onnozel over

Rustig aan Annex
pi_196620167
Dat is schrikken @AnneX ;(
Beterschap! :*
pi_196620199
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Wou net komen klagen dat de lichtjes in onze kerstboom niet meer werken -O- maar dat komt nu ook zo onnozel over

Dat is ook heus een probleem hoor :Y
Spoilers!
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:34:45 #176
13783 Anthraxx
pi_196620214
Pijnlijk AnneX :*

Anna slachtte twee weken geleden een kip. Uit een reflex greep ze in een uitbeen mes. Kon direct door naar de eerste hulp. Dat was de eerste kip.

Gevolg: twee pezen en 1 zenuw doorgesneden. Die avond nog op de OK bij de plastisch chirurg.

Nadeel: ik mag nu volledig voor Marijn zorgen (verschonen, in bad, aan en uit kleden, op bed, uit bed,
In de nacht er uit, etc). Ze kan niets met die hand en ze mag het niet belasten. Dus ik mag de komende 5 maanden vroeg op voor hem. Nu deed ik dat al gemiddeld 5x per week, maar uitslapen vind ik soms ook wel prettig.

Het was in ieder geval geen advocado wond :').

Inmiddels zijn alle 13 kippen geslacht.
pi_196620261
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:34 schreef Anthraxx het volgende:

Anna slachtte twee weken geleden een kip. Uit een reflex greep ze in een uitbeen mes. Kon direct door naar de eerste hulp. Dat was de eerste kip.

Gevolg: twee pezen en 1 zenuw doorgesneden. Die avond nog op de OK bij de plastisch chirurg.

Nadeel: ik mag nu volledig voor Marijn zorgen (verschonen, in bad, aan en uit kleden, op bed, uit bed,
In de nacht er uit, etc). Ze kan niets met die hand en ze mag het niet belasten. Dus ik mag de komende 5 maanden vroeg op voor hem. Nu deed ik dat al gemiddeld 5x per week, maar uitslapen vind ik soms ook wel prettig.

Auauaua :X beterschap aan Anna.

Heb jij dan de andere kippen geslacht? Als zij niks meer met die hand kan?
Waarom hebben jullie ze allemaal geslacht? Willen jullie geen kippen meer?
pi_196620295
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:33 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is ook heus een probleem hoor :Y
Thanks *;
Nu bedenken of ik dit jaar nog nieuwe ga kopen...
pi_196620325
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks *;
Nu bedenken of ik dit jaar nog nieuwe ga kopen...
Ja. Een kerstboom zonder lichtjes is ook net niks.
pi_196620328
Ow Anthraxx dat is serious business!
Voor Anna en dat 5 maanden. Sjonge. Pezen en zenuwen!
Een meevaller sort of, dat je thuis werkt.

Met koud water deppen en gelukkig zijn de bloedvlekken weg uit de jas. w/
pi_196620329
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:34 schreef Anthraxx het volgende:

Wow dat is wel heftig.
Komt het uiteindelijk wel weer helemaal goed?
pi_196620332
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:10 schreef PdeHoog het volgende:

Ik zoek de management-samenvatting :P
Hij was toe aan een nieuwe uitdaging.
pi_196620340
Ik wilde een kerstboom halen bij de Albert Heijn, want ik had op de site gezien dat ze nu miniboompjes in een mooie pot hebben voor ¤10, maar de boompjes zijn zilver of goud geverfd of er zit een raar touw in :(
pi_196620343
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja. Een kerstboom zonder lichtjes is ook net niks.
I know....maar door die offerte van gisteren weet ik dat we ook moeten gaan sparen :+
pi_196620350
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:25 schreef Sarabi het volgende:

Rustig aan Annex
Dat is óók erg :*

Maar dat van AnneX is wel erg veel pech zeg :{ Gelukkig lag je bril er nog :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:43:22 #186
13783 Anthraxx
pi_196620372
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Auauaua :X beterschap aan Anna.

Heb jij dan de andere kippen geslacht? Als zij niks meer met die hand kan?
Waarom hebben jullie ze allemaal geslacht? Willen jullie geen kippen meer?
13 hanen is wat veel :P. Er waren er al 13 weg. Dit was de tweede batch,

Vriend van Anna's zus heeft in het verleden geslacht. Die heeft ze nu dus meegenomen. We krijgen ze in de vriezer terug. Hij hielp ook afgelopen week, maar kon vrij snel met haar naar het ziekenhuis.
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:44:05 #187
13783 Anthraxx
pi_196620380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow dat is wel heftig.
Komt het uiteindelijk wel weer helemaal goed?
Gevoel? Denk het niet. Duurt heel lang. En dan is het nog afwachten Bewegen kan ze al wel, maar het groeit heel langzaam aan elkaar.
pi_196620403
Wat naar. Je handen zijn toch een van je gevoeligste lichaamsdelen. :{
Ik hoop dat Anna geluk heeft en dat het meevalt.
pi_196620407
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:43 schreef Anthraxx het volgende:

13 hanen is wat veel :P. Er waren er al 13 weg. Dit was de tweede batch,

Vriend van Anna's zus heeft in het verleden geslacht. Die heeft ze nu dus meegenomen. We krijgen ze in de vriezer terug. Hij hielp ook afgelopen week, maar kon vrij snel met haar naar het ziekenhuis.
Wel zo veilig, gewoon in de vriezer :+

Maar jeetje, had niet door dat het herstel zo lang zou gaan duren :o Ja, geluk bij een ongeluk dat je thuis werkt nu. Kan je er in ieder geval voor Anna en de kleine Anthraxx zijn O+
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:53:59 #190
13783 Anthraxx
pi_196620583
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wel zo veilig, gewoon in de vriezer :+

Maar jeetje, had niet door dat het herstel zo lang zou gaan duren :o Ja, geluk bij een ongeluk dat je thuis werkt nu. Kan je er in ieder geval voor Anna en de kleine Anthraxx zijn O+
Nu eerst 4 weken vakantie, dus dat is allemaal niet zo lastig :). Anna heeft ook minder te doen (kippen slachten is niet zo'n beste business in Corona tijd). Dus ze was al wat meer thuis.

Daarna zien we het wel. Oma komt af en toe een dag of twee om voor Marijn te zorgen. Afgelopen twee weken ook, maar toen had ik ook nog eens 3 examens (alle 3 gehaald, ondanks crematie van Anna haar oma en dit gedoe tussendoor)
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:54:38 #191
13783 Anthraxx
pi_196620595
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef AnneX het volgende:

Koude melk was hier de tip en dat werkte ook goed :P
pi_196620605
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:53 schreef Anthraxx het volgende:

Nu eerst 4 weken vakantie, dus dat is allemaal niet zo lastig :). Anna heeft ook minder te doen (kippen slachten is niet zo'n beste business in Corona tijd). Dus ze was al wat meer thuis.

Daarna zien we het wel. Oma komt af en toe een dag of twee om voor Marijn te zorgen. Afgelopen twee weken ook, maar toen had ik ook nog eens 3 examens (alle 3 gehaald, ondanks crematie van Anna haar oma en dit gedoe tussendoor)
En dan ook nog tijd om mij een lief pakket met biertjes te sturen _O_
pi_196620643
Jeetje zeg, wat een ellende allemaal opeens! Arme @AnneX, mak an vanavond! En Anna van @Anthraxx, wat gruwelijk, pijn nu wel weg? En kapotte lampjes (ik heb hier nog een streng liggen, mag je zo ophalen) zijn niet leuk, en geverfde kerstbomen ook niet
Ik had net een "minder leuk" gesprek met de VVE advocaat. Waarschijnlijk krijgt de k.u.t. buurman gelijk. Juridisch heeft hij een punt, alleen dat punt kende hij al in 2016 en komt er nu pas mee.
pi_196620656
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef AnneX het volgende:

Dat is dan voor jou de meevaller, dat je jas weer schoon is :)
Hoe voel je je nu?
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:57:44 #195
13783 Anthraxx
pi_196620665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja. Achteraf had ik het zelfs kunnen brengen. We moesten toch naar Groningen voor de crematie. :)

Oma is 95 geworden, was zo dement als wat en zat al 22 jaar in een verzorgingstehuis in Zuid-Laren. Ze herkende Anna al jaren niet meer. De crematie was dus vooral om afscheid te nemen van haar, maar het viel mee hoe zwaar het was
pi_196620669
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Jeetje zeg, wat een ellende allemaal opeens! Arme @:AnneX, mak an vanavond! En Anna van @:Anthraxx, wat gruwelijk, pijn nu wel weg? En kapotte lampjes (ik heb hier nog een streng liggen, mag je zo ophalen) zijn niet leuk, en geverfde kerstbomen ook niet
Ik had net een "minder leuk" gesprek met de VVE advocaat. Waarschijnlijk krijgt de k.u.t. buurman gelijk. Juridisch heeft hij een punt, alleen dat punt kende hij al in 2016 en komt er nu pas mee.
Oh :{
Wat gaat er dan gebeuren? Moeten jullie hem dan dingen betalen?
pi_196620678
quote:

[..]

Zo hé _O_
pi_196620705
quote:
Nu ben ik zielig.
SPOILER
Knuffel aan iedereen :*
Werewolf
pi_196620713
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij was toe aan een nieuwe uitdaging.
_O- _O- Zonder de politiek correcte CUL'ers :P
pi_196620723
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh :{
Wat gaat er dan gebeuren? Moeten jullie hem dan dingen betalen?
Ja. En dat kunnen wij (proberen) terug te halen bij de vorige eigenaar. Maar da's weer erg lastig, de vorige eigenaar is overleden, zijn kinderen (heel jong) waren erfgenaam en hun moeder, waarvan de vorige eigenaar was gescheiden wilde nergens wat mee te maken hebben dus voorheen reageerde ze al nergens op. Enige hoop is dat we ergens de verkoop advertentie vandaan kunnen halen waar iets instaat waar we deze meneer mee om de oren kunnen slaan.
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:00:38 #201
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196620729
quote:
Jeetje zeg, wat een ellende allemaal opeens! Arme @:AnneX, mak an vanavond! En Anna van @:Anthraxx, wat gruwelijk, pijn nu wel weg? En kapotte lampjes (ik heb hier nog een streng liggen, mag je zo ophalen) zijn niet leuk, en geverfde kerstbomen ook niet
Dus als je een appartement koopt in een gebouw met een bestaande VVE dan mag je (kasgeld / aantal appartementen) euro vorderen uit de kas van de VVE?
pi_196620745
Mijn One spreadsheet to rule them all is een waar meesterwerk aan het worden O+
Spoilers!
pi_196620751
quote:
Aww lief O+ heb net toch al een streng besteld. Ookal zitten deze lampjes vast in de boom kan ik natuurlijk wel een extra streng er in gooien. Duurde even voordat ik dat verzonnen had :D dus nu voor een paar euro klaar.

En wat vervelend van je buurman -O-
pi_196620769
quote:

[..]

Wat een periode ineens! Gefeliciteerd met je examens.

Hoe gaat het met de kippenfokkerij?
Spoilers!
pi_196620773
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja. En dat kunnen wij (proberen) terug te halen bij de vorige eigenaar. Maar da's weer erg lastig, de vorige eigenaar is overleden, zijn kinderen (heel jong) waren erfgenaam en hun moeder, waarvan de vorige eigenaar was gescheiden wilde nergens wat mee te maken hebben dus voorheen reageerde ze al nergens op. Enige hoop is dat we ergens de verkoop advertentie vandaan kunnen halen waar iets instaat waar we deze meneer mee om de oren kunnen slaan.
Help eens? Wat was er precies aan de hand?
pi_196620778
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
_O_
pi_196620782
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:01 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Aww lief O+ heb net toch al een streng besteld. Ookal zitten deze lampjes vast in de boom kan ik natuurlijk wel een extra streng er in gooien. Duurde even voordat ik dat verzonnen had :D dus nu voor een paar euro klaar.

En wat vervelend van je buurman *O*
Ik dacht al, die zijn streng aan het sparen als zelfs een snoer kerstlampjes een te grote uitgave is. Maar je had dus in je hoofd dat het een hele boom moest worden _O-
pi_196620803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:03 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik dacht al, die zijn streng aan het sparen als zelfs een snoer kerstlampjes een te grote uitgave is. Maar je had dus in je hoofd dat het een hele boom moest worden _O-
Ja, het was niet mijn slimste moment :')
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:04:40 #209
13783 Anthraxx
pi_196620816
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een periode ineens! Gefeliciteerd met je examens.

Hoe gaat het met de kippenfokkerij?
De toom waarmee ze wilt fokken heeft ze nu. Volgend jaar gaat ze dus fokken met Uilebaarden :P. We hadden 53 kippen. Nu 15 (2 hanen). Dat is wel weer genoeg.
pi_196620817
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat is dan voor jou de meevaller, dat je jas weer schoon is :)
Hoe voel je je nu?
Nu is het best redelijk.
Van Anna klinkt het dan écht beroerd! En Anthraxx: Feli met Drie behaalde examens en ook gecondoleerd natuurlijk met Anna’s oma.
Wel lekker om de Elend even te delen hier.

@Kaatje1 ...die buurman! Ben benieuwd naar de afloop.
pi_196620824
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

De toom waarmee ze wilt fokken heeft ze nu. Volgend jaar gaat ze dus fokken met Uilebaarden :P. We hadden 53 kippen. Nu 15 (2 hanen). Dat is wel weer genoeg.
En straks veel kippetjes voor aan het spit O+
pi_196620868
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
👍🏼 👌
pi_196620871
quote:
Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Oké, FOK. Die had ik nog niet gehoord :o :D
pi_196620887
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Beetje passief-agressief :D
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:10:02 #215
13783 Anthraxx
pi_196620918
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En straks veel kippetjes voor aan het spit O+
En de worst. :P
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:11:05 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196620941
quote:

[..]

Ik mag je post nieteens meer liken nu :P
pi_196620980
quote:
Ja he dat maakt mijn nieuwsgierigheid niet beter }:| ik ga wel even op speurtocht *)
pi_196621140
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dus als je een appartement koopt in een gebouw met een bestaande VVE dan mag je (kasgeld / aantal appartementen) euro vorderen uit de kas van de VVE?
Ik kan inmiddels melden. Dat dat dus niet zo maar mag :)
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:22:52 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196621165
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik kan inmiddels melden. Dat dat dus niet zo maar mag :)
Dat maak ik op uit de post van @Kaatje1
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:25:09 #220
13783 Anthraxx
pi_196621210
quote:

[..]

Of je optimaliseert je database query of code :P
pi_196621232
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat maak ik op uit de post van @:Kaatje1
Dan is het verhaal ongetwijfeld precies wat specifieker :)

Maar hier ook een buur die dacht dat moest kunnen.. maar dat bleek toch niet te kunnen. In dit geval in ieder geval.

Wellicht dat de details bij @Kaatje anders zijn he
pi_196621392
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Benieuwd wat je van de Rocketmango gaat vinden :D
pi_196621397
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:57 schreef Anthraxx het volgende:

Ja. Achteraf had ik het zelfs kunnen brengen. We moesten toch naar Groningen voor de crematie. :)

Oma is 95 geworden, was zo dement als wat en zat al 22 jaar in een verzorgingstehuis in Zuid-Laren. Ze herkende Anna al jaren niet meer. De crematie was dus vooral om afscheid te nemen van haar, maar het viel mee hoe zwaar het was
Jeetje, al 22 jaar in hetzelfde verzorgingshuis. Was ze al heel lang dementerend? Ik hoop dat ze niet te veel heeft geleden op het laatst. En op zich snap ik wel dat het mee viel, want er was al jarenlang een afscheid gaande.

Jij gefeliciteerd met het behalen van de examens :*
pi_196621437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:33 schreef Sarabi het volgende:

Benieuwd wat je van de Rocketmango gaat vinden :D
Dat is de eerste die we gisteravond hebben geprobeerd en ik vond hem heerlijk naar mango ruiken, lekker fruitig en goed bitter, maar niet vervelend bitter _O_ Jross' eerste reactie was dat hij wel meer wilde van deze :+

Vanavond de andere 2. Of 1. Ligt er aan hoe zwaar de eerste valt. Ik moet ook nog mythics healen (in WoW) 8-)
pi_196621506
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is de eerste die we gisteravond hebben geprobeerd en ik vond hem heerlijk naar mango ruiken, lekker fruitig en goed bitter, maar niet vervelend bitter _O_ Jross' eerste reactie was dat hij wel meer wilde van deze :+

Vanavond de andere 2. Of 1. Ligt er aan hoe zwaar de eerste valt. Ik moet ook nog mythics healen (in WoW) 8-)
Leuk om te horen O+ wel echt vervelend dat we er niet meer hebben -O-
Maar wie weet ooit in de toekomst weer.

Hahaha ja dan moet je nog wel een beetje weten wat je doet.
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:58:04 #226
13783 Anthraxx
pi_196621840
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jeetje, al 22 jaar in hetzelfde verzorgingshuis. Was ze al heel lang dementerend? Ik hoop dat ze niet te veel heeft geleden op het laatst. En op zich snap ik wel dat het mee viel, want er was al jarenlang een afscheid gaande.

Jij gefeliciteerd met het behalen van de examens :*
Zolang ik Anna ken is ze al zo. Wel sneu. Maar toch erg lang vol weten te houden. Het blijft alleen raar zo'n afscheid in deze tijd.
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:58:50 #227
13783 Anthraxx
pi_196621860
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat je er van vind. De Jopen is wel wat zwaar trouwens. Zwaarder dan de andere. :)

Ik ga de mini in bad doen en op bed leggen :W
pi_196621902
Deze meneer heeft tijd over. Toen hij hier kwam wonen is hij bij het kadaster nagegaan hoe het zit met de omvang van het gebouw/kadaster/gemeente grond. Toen bleek dat er iets niet helemaal goed zat (had iets met 2 of 7 cm rondom het gebouw. Dus "wij" hadden minder oppervlakte dan waar wij in 1996 voor hadden getekend en dus moesten we minder servicekosten betalen. Na allemaal aanpassingen bleek 1 meneer 10 cent per maand meer moest betalen _O-
Eén na laatste aktie was dat hij woest was omdat wij een camera (een dummy) hadden geplaatst tegen hangjongeren. Alleen vertaalde hij het woord dummy naar dommie en was ook nog eens woest dat wij 'm dom noemden _O-
SPOILER
pi_196622153
quote:
Nu ben ik zielig.
SPOILER
Oh! :*
Doet het al goed zeer?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196622239
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Deze meneer heeft tijd over. Toen hij hier kwam wonen is hij bij het kadaster nagegaan hoe het zit met de omvang van het gebouw/kadaster/gemeente grond. Toen bleek dat er iets niet helemaal goed zat (had iets met 2 of 7 cm rondom het gebouw. Dus "wij" hadden minder oppervlakte dan waar wij in 1996 voor hadden getekend en dus moesten we minder servicekosten betalen. Na allemaal aanpassingen bleek 1 meneer 10 cent per maand meer moest betalen _O-
Eén na laatste aktie was dat hij woest was omdat wij een camera (een dummy) hadden geplaatst tegen hangjongeren. Alleen vertaalde hij het woord dummy naar dommie en was ook nog eens woest dat wij 'm dom noemden _O-
SPOILER
SPOILER
pi_196622441
"dat snapt hij maar niet"

Dat verbaast me niets :') Hij komt al niet super snugger over.
pi_196622526
Eerste VVE vergadering waar hij bij was kwam hij met het voorstel om het geld op de spaarrekening (en wij zijn een rijke vve) te verdelen onder de bewoners. Daar hadden ze recht op. 8)7
pi_196622871
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Eerste VVE vergadering waar hij bij was kwam hij met het voorstel om het geld op de spaarrekening (en wij zijn een rijke vve) te verdelen onder de bewoners. Daar hadden ze recht op. 8)7
Mja beetje jammer dat dat geld wel ergens voor bedoeld was :)
pi_196622990
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja beetje jammer dat dat geld wel ergens voor bedoeld was :)
Zijn argument was dat we dan konden inleggen wanneer het nodig was. Geloven we van hem niet, die zal zeggen "het moet goedkoper" anders leg ik het geld niet in.

Hij zou de lampen verwisselen in de noodverlichting. Oude eruit, nieuwe erin. Wat deed hij, de oude eruit en de reservelamp op de plek van de oude. Zo kon hij geld besparen. Had niet begrepen wanneer de lamp dan stuk ging er helemaal geen licht was duh
pi_196623187
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zijn argument was dat we dan konden inleggen wanneer het nodig was. Geloven we van hem niet, die zal zeggen "het moet goedkoper" anders leg ik het geld niet in.

Hij zou de lampen verwisselen in de noodverlichting. Oude eruit, nieuwe erin. Wat deed hij, de oude eruit en de reservelamp op de plek van de oude. Zo kon hij geld besparen. Had niet begrepen wanneer de lamp dan stuk ging er helemaal geen licht was duh
Sowieso als ik jou zo hoor...
zou ik juist geld in kas willen hebben.. omdat als er wat is eerst niet 10x hoeven te smeken of ie alsjeblieft kan betalen.

In zijn geval geen voordeel van de twijfel
pi_196623192
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:58 schreef Anthraxx het volgende:

Ik ben benieuwd wat je er van vind. De Jopen is wel wat zwaar trouwens. Zwaarder dan de andere. :)

Ik ga de mini in bad doen en op bed leggen :W
Jross keek even op de etiketten. 11% alcohol _O-
pi_196623229
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef Uhmmpie het volgende:

Sowieso als ik jou zo hoor...
zou ik juist geld in kas willen hebben.. omdat als er wat is eerst niet 10x hoeven te smeken of ie alsjeblieft kan betalen.

In zijn geval geen voordeel van de twijfel
Ja, dat dus.
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:09:53 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196623278
En zorgen dat ie naar woont :P
En dus vertrekt :P
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:12:41 #239
13783 Anthraxx
pi_196623388
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jross keek even op de etiketten. 11% alcohol _O-
Ik zou ze na de raid drinken 8-)
pi_196623815
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef fietsie het volgende:
En zorgen dat ie naar woont :P
En dus vertrekt :P
Ik hoef het maar 1 iemand hier in het gebouw dit verhaal te vertellen... >:)

Zo, kerstdiner besteld bij Konijnenvoer. 6 gangen, nu al zin in.
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:29:27 #241
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196624052
Lichtjes opgehangen op het balkon *O*

Twvens toch pizza in de oven.. tnx Tele :P :6 :9
pi_196624364
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:29 schreef Barreltje het volgende:
Lichtjes opgehangen op het balkon *O*

[ afbeelding ]

Twvens toch pizza in de oven.. tnx Tele :P :6 :9
Ik geloof dat het Candaasje was die je pizza aanraadde, maar hoe dan ook graag gedaan :P

Die lichtjes zijn fantastisch O+

:S___D
pi_196624639
AnneX, kusje op je hoofd :*
En op Anna's hand :*
Kaatje, je buurman is een malloot met een piepklein snappertje. Blij dat wij niet zo'n gekkie in de VVE hebben...
Eens met Uhmmmpie over het geld in kas en geen voordeel van de twijfel!
Aure, tof kado! Alleen de timing is wat... onfortuinlijk :+
Jägartrut, hopelijk slaat de kosterij jou over. Smerige bezigheid, overgeven :r
pi_196624818
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
AnneX, kusje op je hoofd :*
En op Anna's hand :*
Kaatje, je buurman is een malloot met een piepklein snappertje. Blij dat wij niet zo'n gekkie in de VVE hebben...
Eens met Uhmmmpie over het geld in kas en geen voordeel van de twijfel!
Aure, tof kado! Alleen de timing is wat... onfortuinlijk :+
Jägartrut, hopelijk slaat de kosterij jou over. Smerige bezigheid, overgeven :r
Hoe gaat het met jullie minimeneer? Hij is nu bijna 3 toch? Tenminste, het grootste deel van 2 jaar zijn heeft hij wel gehad toch?

Ja in september 2019 is de etter van de flat overleden, toen durfde ik ook het bestuur in. Helaas is hij geïncarneerd :P
pi_196624828
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:

Hoe gaat het met jullie minimeneer? Hij is nu bijna 3 toch? Tenminste, het grootste deel van 2 jaar zijn heeft hij wel gehad toch?

Ja in september 2019 is de etter van de flat overleden, toen durfde ik ook het bestuur in. Helaas is hij geïncarneerd :P
Nee, kaat, zó oud is de kleine nog niet hoor :D Of ik heb heel wat verjaardagen gemist -O-
pi_196624891
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, kaat, zó oud is de kleine nog niet hoor :D Of ik heb heel wat verjaardagen gemist -O-
Zit ik een jaar verkeerd? Ik dacht dat hij een paar maanden jonger was dan Günther?
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:56:52 #247
13783 Anthraxx
pi_196624945
Hij loopt gelijk met Marijn
  dinsdag 8 december 2020 @ 19:56:59 #248
63722 z80
I fink you freaky
pi_196624948
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Even vanuit een andere hoek er naar kijken.
Meneer heeft de verwarming wel gebruikt. Dus niet van de muur gehaald en in een hoek neer gezet.
Je kunt het dus zien als een lease contract. En hier een leuke rekening aanvast hangen. Incl de kosten voor het verwijderen en reinigen.
Of uit nog een andere hoek. Diefstal. Hij had de ketel in 2016 terug moeten geven. Dit heeft hij niet gedaan. Dat de ketel nu terugkomt maakt voor het vergrijp niet uit.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196624995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Even vanuit een andere hoek er naar kijken.
Meneer heeft de verwarming wel gebruikt. Dus niet van de muur gehaald en in een hoek neer gezet.
Je kunt het dus zien als een lease contract. En hier een leuke rekening aanvast hangen. Incl de kosten voor het verwijderen en reinigen.
Of uit nog een andere hoek. Diefstal. Hij had de ketel in 2016 terug moeten geven. Dit heeft hij niet gedaan. Dat de ketel nu terugkomt maakt voor het vergrijp niet uit.
Dat terughalen van de kosten hebben we nu als eerste "idee". Maar dat 2e idee is eigenlijk veel leuker _O- Heb volgende week weer een bestuursvergadering, ik ga dit inbrengen
pi_196625374
Jouw buurman Kaatje :X

Beterschal voor Anne en Anna, pechvogels!

Sociaal dagje gehad. Vanmorgen FOK!ster op bezoek: Sjors heeft baas *O*
En vanmiddag telefoon voor het duo wat overbleef: waarschijnlijk ook baas *O* Die twee kunnen dan snel verhuizen, Sjors moet eerst van zijn huidgedoe en bij voorkeur van de medicijnen af.

En vanmiddag lekker met vriendin door het bos gewandeld en als avondeten de lokale horeca gesteund. Ze heeft uiteraard meegeholpen met kittens socialiseren.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196625450
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Jouw buurman Kaatje :X

Beterschal voor Anne en Anna, pechvogels!

Sociaal dagje gehad. Vanmorgen FOK!ster op bezoek: Sjors heeft baas *O*
En vanmiddag telefoon voor het duo wat overbleef: waarschijnlijk ook baas *O* Die twee kunnen dan snel verhuizen, Sjors moet eerst van zijn huidgedoe en bij voorkeur van de medicijnen af.

En vanmiddag lekker met vriendin door het bos gewandeld en als avondeten de lokale horeca gesteund. Ze heeft uiteraard meegeholpen met kittens socialiseren.
Fijn kattennieuws *O*
pi_196625491
wat mooi nieuws voor de katten (en vooral ook voor jouw eigen huisgenoten, die zullen vast blij zijn)
pi_196625528
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:20 schreef Kaatje1 het volgende:
wat mooi nieuws voor de katten (en vooral ook voor jouw eigen huisgenoten, die zullen vast blij zijn)
Zeker. Vandaag is een stomme dag voor ze. De hele dag kitten bezoek dus ze zijn nauwelijks in de woonkamer geweest. Hun eigen kamer is warm met ligplekjes en toegang tot tuin.. maar geen mensenschuw om op te kruipen en kroelen te halen ;(
pi_196625773
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zeker. Vandaag is een stomme dag voor ze. De hele dag kitten bezoek dus ze zijn nauwelijks in de woonkamer geweest. Hun eigen kamer is warm met ligplekjes en toegang tot tuin.. maar geen mensenschuw om op te kruipen en kroelen te halen ;(
En nou zijn de jonge mannen er zeker om aandacht te eisen? Ah gossie
pi_196625981
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En nou zijn de jonge mannen er zeker om aandacht te eisen? Ah gossie
Ja :@
pi_196626021
Nu vinden mijn katten bezoek tolereren nóg stommer dan op hun kamer zitten, maar toch.

Morgen thuiswerkdag dus dan uitgebreide volwassen poezen schoottijd O+
  dinsdag 8 december 2020 @ 20:42:17 #257
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196626067
Biathlon kijken _O_

Morgen hier naar de schuetbaan ter ere van het kerstfeest/teambuilding eens kijken of ik het ook zo goed kan :+

En verder hebben mijn collegas al fezegd dat ze er donderdag niet zijn.. ik weet nog niet hoe heftig korgen avond wordt :o
pi_196626120
Toch maar weer een abo voor de fokredderij.
Schiet niet echt op he, met die donaties.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 8 december 2020 @ 20:45:38 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196626185
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Ik vraag me ook wel echt af wat er dan gebeurt als het bedrag NIET gehald wordt..

Ik lersoonlijk zou het knap balen vinden als ik ergens anders een plekje zou moeten vinden..
pi_196626283
Ik heb ergens anders een plekje. Maar meer plekjes is beter.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_196626342
Ik maakte net warme chocomel.
Toen was ik te beroerd de slagroom te kloppen dus goot die maar gewoon zo in mijn beker (en een beetje rechtstreeks in mijn mond natuurlijk :9 ). Gaf toch niet helemaal de beleving die ik zocht.
pi_196626472
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zit ik een jaar verkeerd? Ik dacht dat hij een paar maanden jonger was dan Günther?
Nee, dat is mijn jongste.. Gunther is van januari, die van mij van mei...
pi_196626505
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:51 schreef Vanyel het volgende:
Ik maakte net warme chocomel.
Toen was ik te beroerd de slagroom te kloppen dus goot die maar gewoon zo in mijn beker (en een beetje rechtstreeks in mijn mond natuurlijk :9 ). Gaf toch niet helemaal de beleving die ik zocht.
Herkenbaar. Ik deed dit gisteren ook met choco en een restje slagroom. Het is het nét niet.
Wel de calorieën, niet de beleving ;(
pi_196626615
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:52 schreef Kaatje1 het volgende:

Ventje doet t goed! Hij wordt in maart 2 ;) de tijd gaat wel snel maar gelukkig niet zo snel! We hebben een zwaai-affaire met de onderburen, als we de deur uitgaan of thuis komen, moeten we zwaaien naar de onderburen. El-ke keer :') gelukkig vinden ze het alleen maar leuk als we een dag 4 keer voor t raam staan te zwaaien :) Hij zit helaas wel behoorlijk onder het eczeem, deze week naar de dermatoloog met m...
pi_196626701
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:42 schreef Barreltje het volgende:
Biathlon kijken _O_

Morgen hier naar de schuetbaan ter ere van het kerstfeest/teambuilding eens kijken of ik het ook zo goed kan :+

En verder hebben mijn collegas al fezegd dat ze er donderdag niet zijn.. ik weet nog niet hoe heftig korgen avond wordt :o
Biatlon is de tofste sport ever _O_ Zo hardcore als die biatleten zijn, zijn maar weinig andere sporters.
Spoilers!
pi_196626864
Dus Marijn en Lein's mini worden 2, en Jagär's en Mini's mini worden 3? (ik zal dit nog vaker vragen _O- )

Wat sneu van de eczeem. hopelijk kan dat snel opgelost worden.
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:10:19 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196626897
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Loopt er weer eens een actie?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:17:41 #268
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196627091
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Loopt er weer eens een actie?
Nog steeds dezelfde.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:33:24 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196627484
De boom staat. Groen. Op een groen pootje.
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:39:30 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196627630
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Nog steeds dezelfde.
Gewoon zolderkameroverlevingspakketten gaan verkopen

Binnenloper van de eeuw
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:42:12 #271
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196627700
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon zolderkameroverlevingspakketten gaan verkopen

Binnenloper van de eeuw
Inclusief washandje om dingen op te laten groeien en speciale fles die je leeg kan gooien vanuit je dakraam?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196627761
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Inclusief washandje om dingen op te laten groeien en speciale fles die je leeg kan gooien vanuit je dakraam?
En iets van de rommelmarkt om op te stampen :Y
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:47:54 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196627817
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Yes!

En poepmes en zakjes Soylent _O_
pi_196627830
Poepmes?
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:50:05 #275
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196627861
Poepmes heb ik gemist geloof ik. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:51:31 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196627892
Oh dat was Reddit geloof ik, werd wel aangehaald op Fok. Ik ken het via Fok iig :@
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:52:26 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196627913
  dinsdag 8 december 2020 @ 21:55:30 #278
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_196627965
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:00:01 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628047
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:') :') :') :')
Mensen :') O+ :')
pi_196628091
quote:
Oh ja _O- Lang geleden dat ik die las.
Spoilers!
pi_196628573
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 21:51 schreef Molo het volgende:
Oh dat was Reddit geloof ik, werd wel aangehaald op Fok. Ik ken het via Fok iig :@
Ik ken het via Imgur! :+
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:42:13 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196628943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken het via Imgur! :+
Oh briljant, hóe dan? _O-
pi_196628992
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:42 schreef Molo het volgende:

Oh briljant, hóe dan? _O-
Ik begrijp je vraag niet :? :@
  dinsdag 8 december 2020 @ 22:49:20 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196629096
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik begrijp je vraag niet :? :@
Hoe kom je daar op imgur mee in aanraking? De combinatie van imgur met poopknive is.... Bijzonder?
  dinsdag 8 december 2020 @ 23:32:30 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196629895
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe kom je daar op imgur mee in aanraking? De combinatie van imgur met poopknive is.... Bijzonder?
Zoek er maar eens op op imgur. Je staat versteld.
pi_196630053
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 22:49 schreef Molo het volgende:

Ik snap je nog steeds niet :@ Op imgur hebben ze comments, linkjes, plaatjes en filmpjes en poop knife is een beetje een terugkerende grap. Imgur is ook een social platform hè? Dus niet alleen om je plaatje met je familie, buurvrouw of fok te delen.
pi_196631427
Mogge!
Lekker rustig buiten. Gelukkig valt het hier en nu wel mee met de mist.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196631800
Ik kende poopknife ook nog niet. Dat was bijzonder wakker worden :')

Moest lachen om zwaaiaffaire van Leins A. Jip heeft zo'n affaire met de mensen van theemaas :D
pi_196631888
Mogguh :O
pi_196632158
Goedemorgens dotjes. O+
pi_196632184
Ja nou. Ik had een hele mopper-post gemaakt over hoe zwaar het leven is, is mijn post óók nog verdwenen }:|
Spoilers!
pi_196632243
Dat is een teken dat er geen tijd is om te mopperen, maar dat je gewoon weer lekker fris optimistisch moet beginnen. O+
pi_196632304
quote:
14s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:16 schreef Myraela het volgende:
Dat is een teken dat er geen tijd is om te mopperen, maar dat je gewoon weer lekker fris optimistisch moet beginnen. O+
Dat deed ik dus gisteren. En toen heb ik de hele dag digitaal van hot naar her gerend en daardoor sliep ik kut. En net stond Albert al een de deur op dit idioot vroege tijdstip. Ik heb de boodschappen in de bijkeuken gezet, zelfde temperatuur als buiten. Ik lig weer in bed. Dat zal ze leren.
Spoilers!
pi_196632317
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat deed ik dus gisteren. En toen heb ik de hele dag digitaal van hot naar her gerend en daardoor sliep ik kut. En net stond Albert al een de deur op dit idioot vroege tijdstip. Ik heb de boodschappen in de bijkeuken gezet, zelfde temperatuur als buiten. Ik lig weer in bed. Dat zal ze leren.
Stoute boodschappen! :P
pi_196632334
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja nou. Ik had een hele mopper-post gemaakt over hoe zwaar het leven is, is mijn post óók nog verdwenen }:|
:*
pi_196632342
Hier begint vandaag weer een dagje met overleggen :')
pi_196632385
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:*
pi_196632412
Goedemorgen :W

Er gaat veel fout met pakketjes deze dagen -O- zelfs bij de bestelling van de slager klopte er iets niet.
pi_196632416
Poop knive!!
pi_196632421
Ik heb echt bijzonder weinig te klagen over pakketjes. Ik bestelde maandagmiddag een mysterybox parfum en die was gisteren al in huis. Ik was echt verbaasd.
pi_196632435
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 08:40 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt bijzonder weinig te klagen over pakketjes. Ik bestelde maandagmiddag een mysterybox parfum en die was gisteren al in huis. Ik was echt verbaasd.
Probleem lijkt ook meer vorige week te zijn. Op 1 dec heb ik 2 pakketjes besteld en die zijn allebei lijkt het gewoon kwijt -O-

En met de slager is waarschijnlijk gewoon pech, ga er van uit dat dat zo opgelost is.

Gisteren voor 12u iets besteld en dat was dezelfde dag nog in huis. Dus het kan ook goed gaan deze weken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')