tldr; jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is gewoon een anime Souls-game toch?
Check. Dan download ik 'm niet.quote:
hij is wel vet manquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Check. Dan download ik 'm niet.
Ik suck in zulke games en dan vind ik het niet leuk.quote:
waarom pijpen in zulk games neef?quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik suck in zulke games en dan vind ik het niet leuk.
Roy en pijpen is als oliebollen en poedersuiker.. die twee gaan gewoon samenquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
waarom pijpen in zulk games neef?
Thanks bro! Die is binnen!quote:Op zondag 13 december 2020 19:13 schreef KP het volgende:
Series X nu weer beschikbaar bij Nedgame voor 549 euro. Levering op 15 december.
https://www.techtastic.nl(...)-euro-december-2020/quote:Op zondag 13 december 2020 19:29 schreef Blackst4r het volgende:
Was er nou iets waarmee je super cheap die Gamepass ultimate kon krijgen? En geld dat nog?
Thanks! Moet ik hier zeker eerst een xbox live gold account voot aanmaken?quote:Op zondag 13 december 2020 19:39 schreef Spaulding het volgende:
[..]
https://www.techtastic.nl(...)-euro-december-2020/
tof dat je een XSX hebtquote:Op zondag 13 december 2020 19:29 schreef Blackst4r het volgende:
Was er nou iets waarmee je super cheap die Gamepass ultimate kon krijgen? En geld dat nog?
Ff een account aanmaken en dan de stappen volgen. Ik had 3 codes gekocht bij cdkeys ipv die Braziliaanse maar dat werkt ook gewoon.quote:Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Thanks! Moet ik hier zeker eerst een xbox live gold account voot aanmaken?
Thanks bro, voel me nu muy importante!quote:Op zondag 13 december 2020 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik rock al 20 jaar een cc voor die online shizzle. Zo veel gemak. Je moet er alleen op letten dat je niet duizenden euro's uit geeft die je niet hebt.
Welkom bij de club van toffe mensen Rickert.
Er is geen SeX versie inderdaad. Maar sowieso zijn veel games gewoon Xbox. Smart Delivery bepaalt dan welke versie je speelt.quote:Op zondag 13 december 2020 20:27 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Thanks bro, voel me nu muy importante!
Hey maar nog een vraag: hoezo geeft budgetgaming geeneens Cyberpunk voor xbox series x aan? Waar is ie t goedkoopst?
-edit-
Officieel is ie nog niet uit ervoor, lees ik?
Hier voor het eerst in jaren weer een console (Series X), ook gelijk maar die truc met Ultimate gedaan en was geen enkel probleem.quote:Op zondag 13 december 2020 19:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tof dat je een XSX hebt
Let ff op met het doen van dat truukje, las dat er mensen waren die problemen hadden met de braziliaanse kaarten
(je doet een een acc maken, daar 3 jaar gold op, dan voor 1 eur opgraden)
Nice. Eerst wachten tot ik die CC binnen heb.quote:Op zondag 13 december 2020 20:44 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hier voor het eerst in jaren weer een console (Series X), ook gelijk maar die truc met Ultimate gedaan en was geen enkel probleem.
waar heb je de cc of paypal voor nodig dan? die kaarten kan je toch los online kopen met ideal ergens?quote:Op zondag 13 december 2020 20:46 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nice. Eerst wachten tot ik die CC binnen heb.
Bij die cdkeys moet je met paypal of cc dokken.quote:Op zondag 13 december 2020 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
waar heb je de cc of paypal voor nodig dan? die kaarten kan je toch los online kopen met ideal ergens?
al eens gekeken wat ze bij offgamers kosten? daar kan je sowieso met idealquote:Op zondag 13 december 2020 20:49 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Bij die cdkeys moet je met paypal of cc dokken.
shooters op een console spelen is dan ook gewoon kut.quote:Op zondag 13 december 2020 20:59 schreef PzKpfw het volgende:
Het is wel weer even wennen zo een shooter op de console. Die accuracy went niet snel..
Ach wat is het alternatief? Een dure PC bouwen waarbij alleen de videokaart al bijna evenveel kost? Ik vermaak me er prima mee.quote:Op zondag 13 december 2020 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
shooters op een console spelen is dan ook gewoon kut.
Destiny en halo enzo zijn nog wel te doen, maar daar hoef je niet accuraat voor te zijn
Xim4 op de vorige generatiequote:Op zondag 13 december 2020 21:24 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ach wat is het alternatief? Een dure PC bouwen waarbij alleen de videokaart al bijna evenveel kost? Ik vermaak me er prima mee.
Fix die shit, Paypal is een must voor internet betalingen.quote:Op zondag 13 december 2020 20:07 schreef Blackst4r het volgende:
Godverdomme. MOet dat weer met Paypal. Tyfuspaypal kan ik niks mee. Omdat mijn bankrekening gekoppeld is aan een graf account die geverifieerd moet worden maar kan daarvan niet meer mijn e-mail in komen.
-edit-
Dan maar CC aangevraagd.
Why, als je toch ideal hebt...quote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Fix die shit, Paypal is een must voor internet betalingen.
Ideal werkt niet internationaal.quote:
Alleen voor Nederland is het misschien handig maar dan nog accepteren de meeste nog Paypal die ook ideal als optie hebben.quote:
Dit. Paupermonoloog erbij helpt ook niet mee qua gunfactor.quote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Fix die shit, Paypal is een must voor internet betalingen.
Heb ooit mijn naam opgegeven als "Rickie de Pikkie"quote:Op zondag 13 december 2020 22:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Alleen voor Nederland is het misschien handig maar dan nog accepteren de meeste nog Paypal die ook ideal als optie hebben.
Ik doe eigenlijk alles met Paypal en ik zou niet willen ruilen.
PayPal werkt op zich prima alleen moet je wel zorgen dat je een hele goede twee of zelfs driestaps-verificatie gebruikt.quote:Op zondag 13 december 2020 22:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Alleen voor Nederland is het misschien handig maar dan nog accepteren de meeste nog Paypal die ook ideal als optie hebben.
Ik doe eigenlijk alles met Paypal en ik zou niet willen ruilen.
Niksquote:Op zondag 13 december 2020 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
al eens gekeken wat ze bij offgamers kosten? daar kan je sowieso met ideal
Goed bezig, Pikkie.quote:Op maandag 14 december 2020 06:31 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Heb ooit mijn naam opgegeven als "Rickie de Pikkie"
Toen werd mijn vorige mail gehacked. Dat had Paypal ook door, dus is het account On Hold gezet.Toen heb ik nog mijn toen nieuwe mail daarvoor kunnen activeren. Alleen als ik ze dan wilde vragen om het account weer te activeren had ik een ID nodig. Die gegeven met alle info, toen zeiden ze: "Ja sorry, maar jij bent niet Ricky de Pikkie () "
Na een awkward gesprek niet veel wijzer geworden. Kan mijn bank rek nr ook niet ontkoppelen van dat account, omdat ie bevroren is
Ken je niemand die het voor kan schieten of kan fixen voor je? Worst kaas kan ik kijken of het lukt maar moet ff kijken hoe ik dat met mn paypal doet (die is van de zaak)quote:Op maandag 14 december 2020 16:19 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Niks
Zie dat mn creditcard sowieso nog een weekie kost.
Is inmiddels gefixed! Mooi tot 2024!quote:Op maandag 14 december 2020 17:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ken je niemand die het voor kan schieten of kan fixen voor je? Worst kaas kan ik kijken of het lukt maar moet ff kijken hoe ik dat met mn paypal doet (die is van de zaak)
Iig zorgen dat je nog geen ultimate op je account neemt, je kan maar één keer die 'truuk' gebruiken.
Wat is eigenlijk je username? Voeg ik je ook ff toe
je kan met cloud iig alvast spelenquote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Is inmiddels gefixed! Mooi tot 2024!
Thanks bro's!
Nu hopen dat ik die console deze week binnen krijg. Volgens de site zou het morgen zijn, maar heb nog geen track and trace binnen. Naja, zolang ie maar voor vrijdag binnen is, zou wel mooi zijn.
Thanks topper! <3quote:Op maandag 14 december 2020 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:blackst4r
Free Xbox Series X Upgrades
Assassin's Creed Valhalla
Borderlands 3
Call of the Sea
Chorus
CrossfireX
Cuisine Royale
Cyberpunk 2077
Dead by Daylight
Destiny 2
DiRT 5
Doom Eternal
Dragon Quest XI S: Echoes of An Elusive Age
Far Cry 6
FIFA 21
Forza Horizon 4
Gears 5
Gears Tactics
Ghostrunner
Grounded
Halo: The Master Chief Collection
Maneater
Manifold Garden
Madden NFL 21
Marvel's Avengers
Mortal Kombat 11
Ori and the Will of the Wisps
Outriders
Planet Coaster
Rainbow Six Siege
Scarlet Nexus
Sea of Thieves
Subnautica: Below Zero
Tetris Effect: Connected
The Ascent
The Elder Scrolls Online
The Falconeer
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2
Watch Dogs Legion
WRC 9
Yakuza: Like a Dragon
Ori is trouwens beste Xbox game. Ga spelen. Huilen toegestaan.quote:
Ori is tof! Ben alleen al weet ik het hoe vaak weg aan t rennen voor een of andere kloteworm zonder dat t wil lukkenquote:Op maandag 14 december 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ori is trouwens beste Xbox game. Ga spelen. Huilen toegestaan.
Ditquote:Op maandag 14 december 2020 22:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ori is trouwens beste Xbox game. Ga spelen. Huilen toegestaan.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef Blackst4r het volgende:
-edit-
Nedgame heeft mij binnen een kwartier een mailtje gestuurd, en gezegd dat het vandaag verstuurd wordt. Top.
Beterrrrrr.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:34 schreef Blackst4r het volgende:
-edit-
Nedgame heeft mij binnen een kwartier een mailtje gestuurd, en gezegd dat het vandaag verstuurd wordt. Top.
haha. Wauwquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Ben 24 uur gebanned in forza horizon 4 omdat ik als kenteken "coroned" had
Zeg dat je Coronel heet en dat het een spelfout was.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Dat is wel royal sadnessquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:05 schreef Sfancta het volgende:
Lekker man! Ik krijg hem morgen binnen waarschijnlijk. Vanaf dinsdagmiddag volgende week ook vakantie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 11:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Beterrrrrr.
Grandioos apparaat man die Series X. Heb een tijdje vrij van werk dus ben al sinds zaterdag bijna non-stop aan het gamenVandaag maar even vuilnis wegbrengen
Jep!quote:Op woensdag 16 december 2020 12:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Wat fijn dat die batterypacks van de One gewoon in de nieuwe controller passen en met een USB C gewoon laden
Denk dat laatste. AA's worden ook in anderhalve week leeggetrokken.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jep!
Gaan wel sneller leeg, of game ik gewoon meer de laatste tijd?
Heerlijk spel ja, ben er ook weer ff mee bezig. Toch wel nieuwsgierig naar die next-gen upgrade, hopelijk komt er nog een 60 fps mode.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:13 schreef AMDB het volgende:
Control inmiddels uitgespeeld. Wat een topgame. Eerste game in jaren waar ik na het uitspelen nog niet uitgespeeld ben! Zit er aan te denken om Ultimate Edition te kopen met de expansions. Allicht even wachten op een deal en eerst Valhalla en CyberPunk uitspelen.
Wel suf dat je daar alleen de next-gen upgrade alleen "gratis" bij de Ultimate Edition kan krijgen. Heb los de game en season pass gekocht en nu klinkt het eigenlijk alsof je met de Ultimate Edition een gratis downgrade krijgt voor die game.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heerlijk spel ja, ben er ook weer ff mee bezig. Toch wel nieuwsgierig naar die next-gen upgrade, hopelijk komt er nog een 60 fps mode.
Ja bizarre keuze. Het is nog geen Spiderman debacle maar is close second.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Wel suf dat je daar alleen de next-gen upgrade alleen "gratis" bij de Ultimate Edition kan krijgen. Heb los de game en season pass gekocht en nu klinkt het eigenlijk alsof je met de Ultimate Edition een gratis downgrade krijgt voor die game.
welke?quote:Op woensdag 16 december 2020 14:20 schreef Blackst4r het volgende:
Meteen maar 7 games downloadeng.
Met deze pauper verbinding zal ik waarschijnlijk pas morgen lekker gamen.
Klopt, sowieso allemaal nogal onduidelijk qua versies en upgrades, dat heeft Remedy niet heel verstandig aangepakt. Los daarvan, Control is wel één van de beste uitziende games van het moment, upgrades of niet. Om over de geweldige physics nog maar te zwijgen...quote:Op woensdag 16 december 2020 14:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Wel suf dat je daar alleen de next-gen upgrade alleen "gratis" bij de Ultimate Edition kan krijgen. Heb los de game en season pass gekocht en nu klinkt het eigenlijk alsof je met de Ultimate Edition een gratis downgrade krijgt voor die game.
Heb met Control een paar keer Max Payne vibes gehad. Weet niet precies waarom... Misschien het freaky verhaal, gecombineerd met bepaalde beelden. Het filmische af en toe? De "noire" stijl in Oceanview Motel? Kan m'n vinger er niet helemaal opleggen, maar het was een geweldig gevoel.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:56 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, sowieso allemaal nogal onduidelijk qua versies en upgrades, dat heeft Remedy niet heel verstandig aangepakt. Los daarvan, Control is wel één van de beste uitziende games van het moment, upgrades of niet. Om over de geweldige physics nog maar te zwijgen...
Quantum Break was destijds ook al zo'n grafisch wonder als je bedenkt dat 't prima draaide op een stock Xbox One met die details. Leuke daarvan was dat 'ie in 72p werd gerendered en geen haan die er naar kraaide, omdat er zulke goede anti-aliasing werd toegepast. Hopelijk blijft Remedy dit soort games maken. Een nieuw Max Payne in deze Northlight Engine zou helemaal geweldig zijn, maar dan moeten ze eerst de IP van Rockstar terugkopen
Niet echt de nieuwste spellenquote:
Behalve directe referenties stond dezelfde man (Sam Lake) min of meer aan de wieg van beide games als schrijver en creative director, dus die vibes zijn niet echt vergezochtquote:Op woensdag 16 december 2020 15:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb met Control een paar keer Max Payne vibes gehad. Weet niet precies waarom... Misschien het freaky verhaal, gecombineerd met bepaalde beelden. Het filmische af en toe? De "noire" stijl in Oceanview Motel? Kan m'n vinger er niet helemaal opleggen, maar het was een geweldig gevoel.
Ja hele toffe games, met Alan Wake uiteraard ook in het rijtje. Behalve dat de shooter mechanics altijd van sublieme kwaliteit zijn vind ik telekenesis-achtige powers altijd heel vet in games.quote:M.b.t. QB: was ook erg mooi. Ik heb het gevoel dat QB de testcase was voor deze game. QB had een innovatief combat system, maar was vaak wat stroef, Control heeft veel mechanics overgenomen maar ze flink verbeterd. Ook enemies zijn minder frustrerend en leuker om te bevechten. Daarnaast zit Control vol met sfeer. Waar QB een "corporate" omgeving had, heeft Control dat ook maar met een laag subtiele humor eroverheen die alles in een "bizar" perspectief plaatst.
Doom Eternal heb ik ook weer ff gedownload op de XSX om even te checken op het "grote scherm", nadat ik 'm al redelijk veel gespeeld had op de pc. Huiveringwekkend hoe slecht m'n console-aim is in vergelijking met pcquote:Op woensdag 16 december 2020 15:36 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Niet echt de nieuwste spellen
Doom (ook al had ik die op ps pro, blijft baas)
Two point hospital
Battlefield 1 (een maatje heeft die ook)
Warzone (CoD)
Senua
Wasteland 3
Die nieuwe rollercoaster game.
No mans sky ga ik denk ik ook nog effe downen.
Mocht jij nog iets willen doen, kan ik dat ook wel downloadeng natuurlijk. Cyberpunk ga ik pas spelen na de nextgen update.
Wist ik niet!quote:Op woensdag 16 december 2020 15:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Behalve directe referenties stond dezelfde man (Sam Lake) min of meer aan de wieg van beide games als schrijver en creative director, dus die vibes zijn niet echt vergezochtHij is ook (letterlijk) het gezicht van de eerste twee Max Payne-games.
[..]
Ja hele toffe games, met Alan Wake uiteraard ook in het rijtje. Behalve dat de shooter mechanics altijd van sublieme kwaliteit zijn vind ik telekenesis-achtige powers altijd heel vet in games.
Cyberpun is s owieso bagger tot alles gepatcht is.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:36 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Niet echt de nieuwste spellen
Doom (ook al had ik die op ps pro, blijft baas)
Two point hospital
Battlefield 1 (een maatje heeft die ook)
Warzone (CoD)
Senua
Wasteland 3
Die nieuwe rollercoaster game.
No mans sky ga ik denk ik ook nog effe downen.
Mocht jij nog iets willen doen, kan ik dat ook wel downloadeng natuurlijk. Cyberpunk ga ik pas spelen na de nextgen update.
Mijn console aim is vooral aim op body hoogte en dan links en rechts strafen.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doom Eternal heb ik ook weer ff gedownload op de XSX om even te checken op het "grote scherm", nadat ik 'm al redelijk veel gespeeld had op de pc. Huiveringwekkend hoe slecht m'n console-aim is in vergelijking met pcOp pc kan ik me prima redden in Nightmare, op XSX heb ik 't al af en toe moeilijk op hurt me plenty wat gewoon Normal is
_!
Dan ziet er alles super mooi uit en is het nog steeds een kutgame.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Cyberpun is s owieso bagger tot alles gepatcht is.
Leugens, maar het voelt vast goed met de kudde mee te rennen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Cyberpun is s owieso bagger tot alles gepatcht is.
Ik moet hem sowieso even weer opnieuw spelen. Want ben er te lang mee gestopt op de PS4 pro, en moet even weer in komen. Is inderdaad lekker pittig.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Doom Eternal heb ik ook weer ff gedownload op de XSX om even te checken op het "grote scherm", nadat ik 'm al redelijk veel gespeeld had op de pc. Huiveringwekkend hoe slecht m'n console-aim is in vergelijking met pcOp pc kan ik me prima redden in Nightmare, op XSX heb ik 't al af en toe moeilijk op hurt me plenty wat gewoon Normal is
_!
Oh god meneer is zo woke.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leugens, maar het voelt vast goed met de kudde mee te rennen.
Geen idee, ik speel geen fps games op consoles en deze komt over een jaap wel op de pc. Zat te spelenquote:Op woensdag 16 december 2020 17:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan ziet er alles super mooi uit en is het nog steeds een kutgame.
Er is een 60fps mod. Aanrader.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:30 schreef xminator het volgende:
Ga voor het eerst serieus zitten om te beginnen aan skyrim. VR werkte niet zo lekker.
Ben benieuwd hoe het met alle mods gaat werken op de XsX.
Gamepass
mods op consoles?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:45 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Er is een 60fps mod. Aanrader.
quote:
Niets met woke te maken, wel met het kunnen temperen van verwachtingen.quote:
Ik snap er weinig van, die game speelt prima. Sinds de patch van afgelopen weekend 1 keer gehad dat "hostile area" niet verdween, en gisteravond deed de praat animatie en de audio van Regina het niet bij een gig. Maar wat er nou allemaal precies zo bagger zou zijn weet ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niets met woke te maken, wel met het kunnen temperen van verwachtingen.
Er zitten wat bugs in, en op een base Xbox One of PS4 speelt het niet echt lekker. Maar het spel functioneert op elk ander platform prima, maar tis momenteel gewoon populair om het spel af te fakkelen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:11 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik snap er weinig van, die game speelt prima. Sinds de patch van afgelopen weekend 1 keer gehad dat "hostile area" niet verdween, en gisteravond deed de praat animatie en de audio van Regina het niet bij een gig. Maar wat er nou allemaal precies zo bagger zou zijn weet ik niet.
sorry, maar op xsx heb ik toch genoeg bugs waardoor ik weer opnieuw een save kan laden. Wat gewoon de x1-versie is, er is nog geen next-gen patch. Het enige voordeel is dat we een stuk minder grafische ellende hebben tov x1/ps4. Want die trekken het compleet niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er zitten wat bugs in, en op een base Xbox One of PS4 speelt het niet echt lekker. Maar het spel functioneert op elk ander platform prima, maar tis momenteel gewoon populair om het spel af te fakkelen.
Achievements werken niet met mods enabled, niet dat mij het boeit in Skyrim, misschien boeit het je wel.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:30 schreef xminator het volgende:
Ga voor het eerst serieus zitten om te beginnen aan skyrim. VR werkte niet zo lekker.
Ben benieuwd hoe het met alle mods gaat werken op de XsX.
Gamepass
En dit soort taferelen zijn er voor het eerst zeker? Mensen reageren gewoon overstuur omdat ze onmogelijke verwachtingen hadden en het paard op het dak alweer vergeten waren.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
sorry, maar op xsx heb ik toch genoeg bugs waardoor ik weer opnieuw een save kan laden. Wat gewoon de x1-versie is, er is nog geen next-gen patch. Het enige voordeel is dat we een stuk minder grafische ellende hebben tov x1/ps4. Want die trekken het compleet niet.
Die verwachtingen zij geschept door cdpr. Niemand houdt ze tegen om ze te temperen, maar door GEEN gameplay op base last-gen consoles te tonen en GEEN early reviewcodes voor consoles op te sturen wilden ze duidelijk niet laten weten hoe kut het draait op x1 voor de release.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dit soort taferelen zijn er voor het eerst zeker? Mensen reageren gewoon overstuur omdat ze onmogelijke verwachtingen hadden en het paard op het dak alweer vergeten waren.
Beetje No Man's Sky verhaal dit. Enorme hype, enorme flop bij launch en een jaar later een topgame gewordenquote:Op donderdag 17 december 2020 23:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die verwachtingen zij geschept door cdpr. Niemand houdt ze tegen om ze te temperen, maar door GEEN gameplay op base last-gen consoles te tonen en GEEN early reviewcodes voor consoles op te sturen wilden ze duidelijk niet laten weten hoe kut het draait op x1 voor de release.
Dat wordt ze vooral kwalijk genomen. En het gaat vast flink gepatched worden, maar ik koop geen game om daarna maanden te laten liggen voordat het optimaal te spelen isdat geldt voor elke game, elke ontwikkelaar. En nu is het cdpr, die ook eens op hun bek gaat. Leren ze hopelijk ook van dat ze niet onschendbaar zijn. Net zo min als andere studios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |