abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196640911
Kerst wordt hier niets anders dan anders.
pi_196640962
quote:
13s.gif Op maandag 7 december 2020 12:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

I know, mijn post was vooral symbolisch bedoeld ;)

Schijthekel aan die lui die wel bléren van "ik wil dit, ik wil dat.... niemand gaat mij vertellen hoeveel mensen ik mag proppen in mijn huiskamer!!!!"

Maar als ze dan opeens twee weken later zwaar benauwd zijn en 39 graden koorts hebben komen ze wel jankend bij die eerste hulp post aanzetten. "Help me.... help me".

Pfffff :{w
Inderdaad maar hou je ook rekening dat lang niet iedereen de ernstige vorm krijgen, veel mensen komen er met een lichte verkoudheid vanaf.
  woensdag 9 december 2020 @ 18:49:57 #203
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_196641284
Heerlijk zuipen zonder mate, met maten. Niks mis mee.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 9 december 2020 @ 19:17:14 #204
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196641751
gewoon je aan de regels houden dan zijn we er sneller van af .. :-)

Ik verwacht nog wel dat ze eerste en tweede kerstdag veel politiesmensen langs de huizen gaan en controleren of mensen met max 3 zitten , dus dat kan de schatkist wer aardig spekken, ik kijk van deze regering echt niet meer op als ze dit nog gaan doen ook
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_196642009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:17 schreef RAVW het volgende:

Ik verwacht nog wel dat ze eerste en tweede kerstdag veel politiesmensen langs de huizen gaan en controleren of mensen met max 3 zitten , dus dat kan de schatkist wer aardig spekken, ik kijk van deze regering echt niet meer op als ze dit nog gaan doen ook
Ze kunnen langs lopen wat ze willen, maar ze mogen binnen niet controleren.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 9 december 2020 @ 19:39:28 #206
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196642217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:31 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ze kunnen langs lopen wat ze willen, maar ze mogen binnen niet controleren.
noodveroordening dan mogen ze gewoon binnen vallen dus dat word echt niet moeilijk dan
om zo naar binnne te lopen

maar zo snel zal het hopelijk niet lopen of ze moeten volgende week ineens met een full lockdown komen

:(
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
pi_196642360
quote:

En waar staat precies dat je dan strafbaar bent?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196642390
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef RAVW het volgende:

[..]

noodveroordening dan mogen ze gewoon binnen vallen dus dat word echt niet moeilijk dan
om zo naar binnne te lopen

maar zo snel zal het hopelijk niet lopen of ze moeten volgende week ineens met een full lockdown komen

:(
Nee met een noodverordening mogen ze dat ook niet. Er staat ook expliciet in de corona wet dat dit gewoon niet mag. Full lockdown geeft ze ook niet de mogelijkheid om zomaar binnen te lopen, de overheid en hun dienaren mogen namelijk gewoonweg niet zomaar jouw huis betreden zonder tussenkomst van een rechter.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  woensdag 9 december 2020 @ 19:45:03 #209
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196642400
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:43 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

En waar staat precies dat je dan strafbaar bent?
omdat je niet meerd an 3 mensne mag ontvangen met de kerst , net zo geschreven regel als 1,5 m afstand houden
nou die word niet of nouwelijks nageleeft
pi_196642454
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:17 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Daar zal een kerst etentje met 4 gasten geen verandering in brengen. En anders gaat men wel aan iets anders dood.
ik ben niet verbaasd dat we weer zulke stijgingen zien met dit -edit- niet op de persoon spelen hier

[ Bericht 10% gewijzigd door Momo op 09-12-2020 19:52:03 ]
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_196642515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:45 schreef RAVW het volgende:

[..]

omdat je niet meerd an 3 mensne mag ontvangen met de kerst , net zo geschreven regel als 1,5 m afstand houden
dat ligt er echt aan waar je komt:

een gemiddelde AH hier doet iedereen zijn best, een gemiddelde jumbo hier heeft men er volledig lak aan.

centrum probeert men het wel maar ivm kleine straatjes: nope.

gemeente pakt dan ook niet door
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 9 december 2020 @ 19:50:28 #212
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196642535
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:47 schreef mschol het volgende:

[..]
ik ben niet verbaasd dat we weer zulke stijgingen zien met dit -edit- niet op de persoon spelen hier
ach hier ook zat hoor , gewoon st klaar vieren met 10 man in huis , ik zie ze hier egwoon evel nog ebzoek ontvangen van diverse mensen of er helemaal geen cororna is en dna ook nog even daarna even wat dingen halen bij de gamma of formido
en laten we ook maar even wat eten halen want dan hoeven we niet de winkel in , dar zijn te veel mensen

[ Bericht 8% gewijzigd door Momo op 09-12-2020 19:52:26 ]
  woensdag 9 december 2020 @ 19:52:13 #213
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196642580
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:49 schreef mschol het volgende:

[..]

dat ligt er echt aan waar je komt:

een gemiddelde AH hier doet iedereen zijn best, een gemiddelde jumbo hier heeft men er volledig lak aan.

centrum probeert men het wel maar ivm kleine straatjes: nope.

gemeente pakt dan ook niet door
dat zie je hier ook wel hoor , maar als je dna black friday zag en hoorde in de grote steden , dat ze gewoon weer overelkaar heen kropen , of je dit nu met of zonder mondkapje doet , het is gewoon niet verstandig

lekker gewoon online shoppen
pi_196642638
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:45 schreef RAVW het volgende:

[..]

Maar de politie mag niet zomaar binnenkomen ;) Zeker niet om even te checken of je je daaraan houdt. Daarvoor is aanleiding nodig (nsburen, volle fietsenstalling voor het huis). Dus zal wel meevallen met die handhaving. En ik heb ook nog geen artikel gezien waarin dat expliciet staat omschreven dat je dan strafbaar bent.
  woensdag 9 december 2020 @ 19:56:02 #215
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196642669
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Maar de politie mag niet zomaar binnenkomen ;) Zeker niet om even te checken of je je daaraan houdt. Daarvoor is aanleiding nodig (nsburen, volle fietsenstalling voor het huis). Dus zal wel meevallen met die handhaving. En ik heb ook nog geen artikel gezien waarin dat expliciet staat omschreven dat je dan strafbaar bent.
https://www.rijksoverheid(...)r-in-eenvoudige-taal
  Redactie Frontpage woensdag 9 december 2020 @ 19:56:11 #216
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_196642672
Mijn schoonouders komen uit België. Met een paar Leffes
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  woensdag 9 december 2020 @ 20:02:19 #217
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_196642821
quote:
Ja want dat aan de regels houden hielp de afgelopen 9 maanden ook zo goed. :-)

Misschien eens gewoon accepteren dat we, wat we ook proberen, dit gewoon uit moeten zitten omdat het het griep seizoen is?!
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_196643229
quote:
Waar staat het gedeelte dat je dan strafbaar bent in de eigen woning?
pi_196643252
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:56 schreef Djeez het volgende:
Mijn schoonouders komen uit België. Met een paar Leffes
Zeg dat ze de Brugse zot niet vergeten.
  woensdag 9 december 2020 @ 20:20:44 #220
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196643266
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Waar staat het gedeelte dat je dan strafbaar bent in de eigen woning?
je mag dus niet met te veel mensen zijn , er zijn al zat mensen bekeurt omdat ze met te vele waren , ook feestjes worden ook gelijk stop gezet
pi_196644355
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 19:47 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik ook niet
  woensdag 9 december 2020 @ 21:36:07 #222
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_196644740
Met de geplande kerst bezoeken linken wij ons huishouden aan drie andere locaties binnen een periode van 4 dagen. Dat is zelfs binnen de regels (max 3 bezoekers excl locatie bewoners per bezoek). Maar goed, als het er 4 waren zou ik ‘t ook geen issue vinden, maar er is wel ergens een grens. Zo combineren we max twee huishoudens per bezoek om de risico’s enigzins te beperken.
Het is nooit het doel elkaar te besmetten en bij ziekte zeg je af, maar geen contact is gewoon ook niet acceptabel.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_196644809
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 20:02 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Ja want dat aan de regels houden hielp de afgelopen 9 maanden ook zo goed. :-)

Misschien eens gewoon accepteren dat we, wat we ook proberen, dit gewoon uit moeten zitten omdat het het griep seizoen is?!
En hoe lang duurt een seizoen bij jou dan wel niet?
  woensdag 9 december 2020 @ 21:44:58 #224
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_196644863
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 21:41 schreef Samhain het volgende:

[..]

En hoe lang duurt een seizoen bij jou dan wel niet?
Verkoudheidsvirussen en andere virussen zijn er altijd. Alleen vanaf september tot en met maart/april meer omdat men dichter op elkaar zit en de weerstand minder is.Wat dat betreft gedraagt het corona virus zich niet anders en is dat duidelijk aan de cijfers af te lezen.

Mensen worden ook gewoon verkouden in de zomer.
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  woensdag 9 december 2020 @ 23:12:24 #225
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_196646568
Absoluut niet

Komend weekend hebben we de jaarlijkse kerstborrel met de hele vriendengroep.

Achter in een afgelegen schuur zodat er geen NSB’ers ons erbij kunnen naaien :W ^O^
Dying whore's cancer heater!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')