Ja absoluut! Hele fijne doek!quote:Op zaterdag 28 augustus 2021 22:06 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Oh, ik vind die tweede doek wel heel mooi. Zou die geschikt zijn voor een newborn?
Mooie doek jaquote:Op vrijdag 10 september 2021 21:01 schreef Tink89 het volgende:
Echt heel fijn! En een maat 7, zodat ik een fwcc voor kan afknopen
Met bundelkorting?quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:29 schreef Mariposas het volgende:
Mooie doek Tink!
Ik ben juist veel van m’n doeken en dragers aan het verkopen. Iemand nog interesse in een Artipoppe Leopard Mania doek maat 5?![]()
Overigens zal ik mijn eerste en meest gebruikte doek, een Yaro (La Vita) altijd houden vanwege de herinnering. Beide jongens daar uren in gedragen.
Heel mooi!quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik deed mezelf vandaag deze cadeau (omdat ik - je hoeft maar een excuus te hebben - nu 4 maanden zonder kunstvoeding en dat heeft me ongeveer net zoveel bespaard als deze doek kost)
https://wraptrack.org/Catalog/model/27278
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb geen ringsling maar wel een stel doeken, dus speciaal gegoogled op hrupdragen met draagdoek. Ik kwam op de knoop Hüftschlinge. Verrekt makkelijke knoop, dus wat voor mijquote:Op donderdag 23 september 2021 09:54 schreef Elleska het volgende:
Op de heup kan zo lang je het gewicht kan dragen. Ik pak daarvoor de ringsling, met een gewone doek heb ik nooit op de heup gedragen.
Ideaal voor korte draagmomenten. Asymmetrische dragen vind ik niet prettig voor lange wandelingen. Dan pak ik liever de draagzak en slinger hem op mijn rug al komt dat tegenwoordig weinig meer voor want L loopt inmiddels prima zelf.
Is een ringsling geen optie?quote:Op donderdag 23 september 2021 08:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Buikdragen lijkt nu passéZijn koppie zit nu teveel voor mijn hoofd waardoor het voor ons allebei niet zo fijn meer is.
Aangezien ik (nog) niet erg warmloop voor rugdragen wil ik verder gaan met heupdragen. Vanmorgen getracht kind in doek te doen, maar het zitje richting mijn heup vind ik toch wat lastiger. Kreeg mijn kind met zijn benen er nauwelijks in.
Tot welke leeftijd (en lengte) zou je kinderen kunnen heupdragen? De mijnes is nu ruim 13 maanden en zo tussen de 80-85 cm.
Ik ga nog even met een doek in de weer en als dat niet gaat, check ik Vinted wel voor een ringslingquote:Op donderdag 23 september 2021 10:24 schreef arvensis het volgende:
[..]
Is een ringsling geen optie?
Edit: oh
Mijn eerste doek gaat ook niet weg, die wordt nu door de kinderen gebruikt om tenten mee te bouwen en als hangmat in het klimrek in de zomerquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:29 schreef Mariposas het volgende:
Overigens zal ik mijn eerste en meest gebruikte doek, een Yaro (La Vita) altijd houden vanwege de herinnering. Beide jongens daar uren in gedragen.
Ik heb de vloeibare versie van ons ultrasaaie wasmiddel gecheckt en die lijkt geen optische bleekmdidelen te hebben. De doek is van katoen, 250 g/m2. Didymosquote:Op woensdag 29 september 2021 14:01 schreef Budabuddumbam het volgende:
ja, wassen met vloeibaar wasmiddel zonder optische brighteners voor het mooist houden van de vezels..
(vaak zijn fijnwasmiddels zonder die middelen)
Veel doeken zoals wol zou ik nooit in de wasmachine doen, pilling is echt een issue.
en ook de droger zou ik vermijden.
hoe stom strijken is zou ik een doek wel strijken (zeker als je wil verkopen)
om de vezels mooi op zijn plek te hebben, (afhankelijk van de weving hoe erg draden verschuiven etc)
https://wrapyourbaby.com/wrap-care-instructions/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |