Dat zei ik eerder al.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:36 schreef Caland het volgende:
Dat veld in Zwolle kan trouwens echt niet
Welkom bij Vitessequote:Op zaterdag 5 december 2020 22:39 schreef Zorro het volgende:
Wat is dit? Ben ik even een half uurtje weg is ineens PEC op voorsprong en Vitesse met rood. Kon dat niet even wachten?
Volledig onterecht neem ik aan?quote:
Ja en nee. Na de 1-0 was het wachten op meer. Maar als je vervolgens allemaal op 50% gaat spelen en Zwolle kans op kans krijgt is het niet onverdiend. Al heb ik wel twijfel over die kaart en die penalty (ging hands aan vooraf)quote:
Ik ga eens kijken of Foxie het in de nabeschouwing even gaat laten zienquote:Op zaterdag 5 december 2020 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ja en nee. Na de 1-0 was het wachten op meer. Maar als je vervolgens allemaal op 50% gaat spelen en Zwolle kans op kans krijgt is het niet onverdiend. Al heb ik wel twijfel over die kaart en die penalty (ging hands aan vooraf)
Die kaart ongetwijfeld, het moment voor de penalty betwijfel ik. Die kaart kun je geven, maar als je beelden 10x stil zet en nog 5x kijkt kun je alles wel als zware overtreding uitleggen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken of Foxie het in de nabeschouwing even gaat laten zien
Vent, pleurt op. Van sommige hier kan ik het prima hebben (o.a. Caland) maar niet van iemand die een @%^#$team als PSV steunt.quote:
Ja zeg nu vind ik de rode kaart en de strafschop volledig terechtquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:09 schreef yats het volgende:
maar niet van iemand die een @%^#$team als PSV steunt.
Zoals jij zelf ook vaak de arbitrage de schuld geeft dus eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:18 schreef yats het volgende:
Ik ben blij met Letsch. Gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je zelf kut was ipv de arbitrage de schuld geven zoals die clown van PSV.
Behalve dat PSV zelden reden heeft om te klagen over de arbitrage. Vandaag verliest Vitesse overigens niet door de arbitrage.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zoals jij zelf ook vaak de arbitrage de schuld geeft dus eigenlijk?
Laat de forumclown nou gaan. Als psv weer eens beschamend onderuit gaat is ie nergens te bekennen, ouwe heldquote:Op zaterdag 5 december 2020 23:09 schreef yats het volgende:
[..]
Vent, pleurt op. Van sommige hier kan ik het prima hebben (o.a. Caland) maar niet van iemand die een @%^#$team als PSV steunt.
Die rode kaart vond ik eigenlijk overdreven. Voetbal is een contactsport waar je elkaar een keer kan raken. Door totaal niet meer naar de intentie te kijken en elk beeld tig keer te herhalen, lijkt ieder onbeholpen duel om de bal al een rode kaart.quote:Op zaterdag 5 december 2020 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Die kaart ongetwijfeld, het moment voor de penalty betwijfel ik. Die kaart kun je geven, maar als je beelden 10x stil zet en nog 5x kijkt kun je alles wel als zware overtreding uitleggen.
Dat is ook waarom ik tegen die VAR ben voor andere dingen dan buitenspel/geen buitenspel. De rest blijft interpretatie en beïnvloed daardoor wedstrijden alsnog teveel.
Niks arme Slot, eigen schuld.quote:Op zondag 6 december 2020 13:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Az speelde Heracles echt helemaal scheel vorige week en dan zie je nu weer Feyenoord vol met al die middelmaat. Arme Slot.
Die krijgt zo gigantisch veel spijt. Of een gek moet er miljoenen ingooien.quote:Op zondag 6 december 2020 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niks arme Slot, eigen schuld.
AZ heeft veel meer potentie maar bij AZ zijn alle belangrijke spelers nu fit en bij Feyenoord verre van.quote:Op zondag 6 december 2020 13:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Az speelde Heracles echt helemaal scheel vorige week en dan zie je nu weer Feyenoord vol met al die middelmaat. Arme Slot.
quote:
Voor mijn gevoel was dit een onnodige goal.quote:
Slechter dan dat ene jaar toen ze met allemaal nederlagen begonnen? Kon me herinneren dat dat ook echt een flutteam was.quote:Op zondag 6 december 2020 13:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is het slechtste Heracles sinds ze eredivisie spelen.
En bij AZ is de 'bank' ook een stuk breder/beter. (en die hebben spelers die in Jong kunnen voetballen, nu ook geen onbeduidend voordeel)quote:Op zondag 6 december 2020 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
AZ heeft veel meer potentie maar bij AZ zijn alle belangrijke spelers nu fit en bij Feyenoord verre van.
Toen hadden ze nog Linssen genoten nog wel 2 aardige spelers volgens mij. Maar Heracles kan hier nog winnen ook. Wat is Feyenoord matig.quote:Op zondag 6 december 2020 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slechter dan dat ene jaar toen ze met allemaal nederlagen begonnen? Kon me herinneren dat dat ook echt een flutteam was.
Heracles is niks zonder Dessers.quote:Op zondag 6 december 2020 13:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Hup ADO!quote:
Exact mijn punt en exact hetgeen ik tegen de VAR heb. Je kunt alles wel 10x in slowmotion bekijken en er dan een overtreding in zien, maar zo haal je toch het hele idee van een contactsport weg?quote:Op zondag 6 december 2020 08:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die rode kaart vond ik eigenlijk overdreven. Voetbal is een contactsport waar je elkaar een keer kan raken. Door totaal niet meer naar de intentie te kijken en elk beeld tig keer te herhalen, lijkt ieder onbeholpen duel om de bal al een rode kaart.
Ik vond Vitesse vooral heel slordig. Ze hebben een goed team maar teveel ‘mannetjes’ die denken dat zij net verheven zijn boven de rest. Heel vervelend om naar te kijken.
Dan zullen ze straks wel een makkelijke penalty cadeau krijgen.quote:Op zondag 6 december 2020 12:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Feyenoord kan nog geen potten breken.
Gras is groen.
Ja, dat zal wel inderdaad.quote:Op zondag 6 december 2020 13:45 schreef yats het volgende:
Dan zullen ze straks wel een makkelijke penalty cadeau krijgen.
Woensdag ook niet als ik gister zag.quote:Op zondag 6 december 2020 14:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit kan donderdag toch niet goed gaan zou je zeggen.
quote:
En toch weet Feyenoord daar vrij weinig tegen te creëren. Wat zegt dat?quote:Op zondag 6 december 2020 13:21 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Feyenoord erg veel pech heeft.quote:Op zondag 6 december 2020 14:11 schreef yats het volgende:
[..]
En toch weet Feyenoord daar vrij weinig tegen te creëren. Wat zegt dat?
De stand is veel spannender dan het aan voeltquote:Op zondag 6 december 2020 14:15 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig is Feyenoord maar één punt op ons ingelopen, dus dat valt mee. Al ben ik bang dat PSV wel drie punten op ons gaat inlopen.
En ik al die tijd maar denken dat jij voor psv bent.quote:Op zondag 6 december 2020 14:15 schreef Shreyas het volgende:
Gelukkig is Feyenoord maar één punt op ons ingelopen, dus dat valt mee. Al ben ik bang dat PSV wel drie punten op ons gaat inlopen.
Nee, dat is onzin. Het gaat uiteindelijk om de stand, om de resultaten. Niet of je goed of slecht speelt. Als je 92e minuten dramatisch speelt en ontsnapt doordat je twaalf ballen op de paal en lat krijgt, maar wel zelf in minuut 94 de 1-0 maakt heb je gewoon drie punten en dat is dan wat telt.quote:Op zondag 6 december 2020 14:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De stand is veel spannender dan het aan voelt
Leuk dat je die club met kleine letters schrijftquote:Op zondag 6 december 2020 14:18 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
En ik al die tijd maar denken dat jij voor psv bent.
Wordt hij gemist dan? Liever Kudus snel terug.quote:Op zondag 6 december 2020 14:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat gaat Schöne eigenlijk doen in de winterstop?
Kebab bezorgen.quote:Op zondag 6 december 2020 13:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat kan die Turk van Feyenoord nou eigenlijk goed?
Idem hier. Vooral balen van de gemiste kans. Of zou Heerenveen ons kunnen verrassen en van PSV winnen?quote:Op zondag 6 december 2020 14:15 schreef Shreyas het volgende:
Ik heb zelfs gelezen dat de KNVB bewust een wedstrijd tegen een angstgegner heeft gepland tussen 2 EL-wedstrijden!quote:Op zondag 6 december 2020 14:38 schreef De_Kraam het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat PSV niet zo vaak wint in Heerenveen.
Mij notes bezorgen op FOK.quote:Op zondag 6 december 2020 13:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat kan die Turk van Feyenoord nou eigenlijk goed?
AZ is de eredivisie ontgroeid, ze zitten met hun hoofd meer in Europa.quote:Op zondag 6 december 2020 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Dat balverlies is echt niet om aan te gluren.
Dat was in 1977 al duidelijk, jammer van die penaltyserie tegen FC Barcelona.quote:Op zondag 6 december 2020 14:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ is de eredivisie ontgroeid, ze zitten met hun hoofd meer in Europa.
PSV kan een goede slag slaan.quote:Op zondag 6 december 2020 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ gaat weer onnodig punten verspelen dus
Zeker, dus die gaan verliezen!quote:
Nee joh, Heerenveen is echt heel slecht de laatste weken. 1-3.quote:Op zondag 6 december 2020 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, dus die gaan verliezen!
Had niet anders verwacht, spelen thuis sowieso slechter. Zijn ook nog eens stuk voor stuk vermoeid. Gaat niets worden de komende tijd.quote:Op zondag 6 december 2020 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ gaat weer onnodig punten verspelen dus
Zolang jullie Rijeka maar oprollen.quote:Op zondag 6 december 2020 16:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht, spelen thuis sowieso slechter. Zijn ook nog eens stuk voor stuk vermoeid. Gaat niets worden de komende tijd.
Ik kon me al zoiets herinneren; vorig jaar ging AZ ook kansloos de boot in daar zonder Midtsjo.quote:Op zondag 6 december 2020 16:03 schreef El-Stinho het volgende:
Volgende week FC Twente v AZ, zonder Midtsjø en na een kolkende Kroatische donderdagavond. Ik kruis alvast een 1 aan op het totoformulier.
PSV pakt dit soort buitenkansjes meestal wel uit.quote:Op zondag 6 december 2020 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker, dus die gaan verliezen!
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 6 december 2020 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang jullie Rijeka maar oprollen.
Feyenoord won er ook met mazzel van. Eigenlijk alleen matig tegen PSV qua linkerrijtjesopponenten.quote:Op zondag 6 december 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Buijs heeft het ook wel op de rit, al 7 puntjes tegen Vitesse, AZ en Ajax.
Eerste keer pas dit seizoen.quote:Op zondag 6 december 2020 16:13 schreef De_Kraam het volgende:
Erg mooi dat het smerige klote AZ gaat verliezen.
Toch knap, met week in week uit spel dat niet om aan te zien is.quote:Op zondag 6 december 2020 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan is Feyenoord als enige nog ongeslagen.
Echt een topclub dat Feyenoordquote:Op zondag 6 december 2020 16:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dan is Feyenoord als enige nog ongeslagen.
(lol)quote:Op zondag 6 december 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar dat Slot gewoon geluk had dat hij goede spelers had.
@:feyenoordsupporters
Slotfase is voorbij.quote:
En tegelijkertijd prima prestaties in Europa.quote:Op zondag 6 december 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
AZ, Ajax en Vitesse verliezen, Feyenoord gelijk thuis tegen Heracles, Utrecht staat gelijk tegen Ado thuis. Gek genoeg hoor je de Beneliga mensjes nu niet.
Beneligaquote:Op zondag 6 december 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
AZ, Ajax en Vitesse verliezen, Feyenoord gelijk thuis tegen Heracles, Utrecht staat gelijk tegen Ado thuis. Gek genoeg hoor je de Beneliga mensjes nu niet.
Gesmolten kazen.quote:Op zondag 6 december 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
AZ is echt witheet.Een hele club in meltdown.
quote:Op zondag 6 december 2020 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
Atletigro gaat hier glansrijk een resultaat halen.
AZ heeft dat toch bijna niet omdat ze ook nog dat duel moeten inhalen tegen Utrecht.quote:Op zondag 6 december 2020 16:24 schreef Tagliano het volgende:
Alle "Europese" ploegen lijken wel toe aan winterstop he
Maar de winterstop bestaat niet. Tevens; AZ speelt op 27 december nog uit bij Utrecht.quote:Op zondag 6 december 2020 16:24 schreef Tagliano het volgende:
Lastig slot van het jaar jaquote:Op zondag 6 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ heeft dat toch bijna niet omdat ze ook nog dat duel moeten inhalen tegen Utrecht.
Had Schmidt toch gelijkquote:Op zondag 6 december 2020 16:24 schreef Tagliano het volgende:
2,5 weekje toch?quote:Op zondag 6 december 2020 16:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar de winterstop bestaat niet. Tevens; AZ speelt op 27 december nog uit bij Utrecht.
Padt niet dan? Da was geen overtreding. Schreeuwde het uit alsof zn been eraf lagquote:Op zondag 6 december 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Die Abouhklal (?) is ook een heel vervelend mannetje.
Elke toptrainer vindt dat, elke fysio vindt dat, elke data-analist vindt dat. Alleen mag je het niet zeggen van Valentijn Driessen.quote:
Ook, ik had het meer over het opstootje erna. En zijn hele houding, was me in de KKD ook al een paar keer opgevallen.quote:Op zondag 6 december 2020 16:27 schreef SOG het volgende:
[..]
Padt niet dan? Da was geen overtreding. Schreeuwde het uit alsof zn been eraf lag
Tussen 27 december en 9 januari zitten welgeteld 12 hele dagen.quote:Op zondag 6 december 2020 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2,5 weekje toch?
Daar spelen ze in dit tempo normaal 5 wedstrijden in
Dan ben je een huilebalk.. wat een mongool die Valentijnquote:Op zondag 6 december 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Elke toptrainer vindt dat, elke fysio vindt dat, elke data-analist vindt dat. Alleen mag je het niet zeggen van Valentijn Driessen.
Ja voor AZquote:Op zondag 6 december 2020 16:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tussen 27 december en 9 januari zitten welgeteld 12 hele dagen.
Valentijn Driessen is gek.quote:Op zondag 6 december 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Elke toptrainer vindt dat, elke fysio vindt dat, elke data-analist vindt dat. Alleen mag je het niet zeggen van Valentijn Driessen.
Gaat AZ niets aan hebben. Misschien maar een maandje met een een b-elftal gaan spelen. Misschien komen er nog wat talenten bovendrijven.quote:Op zondag 6 december 2020 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
2,5 weekje toch?
Daar spelen ze in dit tempo normaal 5 wedstrijden in
Met zoveel schorsingen en blessures zal dat vanaf volgende week sowieso wel moeten haastquote:Op zondag 6 december 2020 16:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat AZ niets aan hebben. Misschien maar een maandje met een een b-elftal gaan spelen. Misschien komen er nog wat talenten bovendrijven.
Ron beton weer van stal? Of broertje Koopmeiners.quote:Op zondag 6 december 2020 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met zoveel schorsingen en blessures zal dat vanaf volgende week sowieso wel moeten haast
quote:Op zondag 6 december 2020 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij was ook woedend dat PSV het behalen van de volgende ronde hadden 'gevierd'.
Ja of dat hij zei dat Lucas Moura (wie?) toch nooit scoort.quote:Op zondag 6 december 2020 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]De mooiste faalactie van hem vind ik nog steeds dat hij niet naar Real Madrid-Ajax ging omdat Ajax toch zou verliezen.
quote:Op zondag 6 december 2020 16:36 schreef Zipportal het volgende:
Varkensprijzen binnenland »
SMS “varken aan” naar 4004
Varkensprijzen buitenland »
SMS “varken buitenland aan” naar 4004
Melknotering spotmarkt »
SMS “melk aan” naar 4004
Slachtveeprijzen »
SMS “slachtvee aan” naar 4004
Aardappel- en uienprijzen »
SMS “aardappel aan” naar 4004
Vleeskuikenprijzen »
SMS “kuiken aan” naar 4004
Kooieiprijzen »
SMS “kooi aan” naar 4004
Scharreleiprijzen »
SMS “scharrel aan” naar 4004
Biggenprijzen »
SMS “big aan” naar 4004
quote:Op zondag 6 december 2020 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of dat hij zei dat Lucas Moura (wie?) toch nooit scoort.
Ik had Berghuis erin gewisseld, heeft die lul geen zin om tegen Heracles Heracles aan te treden.quote:
Walgelijk makkerquote:Op zondag 6 december 2020 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had Berghuis erin gewisseld, heeft die lul geen zin om tegen Heracles Heracles aan te treden.
xDquote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond Mark Diemers niet slecht.
[ twitter ]
Benieuwd of @Slobeend nog steeds fan van hem is.quote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Slob heeft al bakzeil gehaald.quote:Op zondag 6 december 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of @:Slobeend nog steeds fan van hem is.
Slobeend is moderator WLRquote:Op zondag 6 december 2020 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd of @:Slobeend nog steeds fan van hem is.
Die heeft al wel vaker aangetoond hier een bijzonder slechte smaak te hebben.quote:
Hoe laat begint DE race?quote:Op zondag 6 december 2020 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het nog niet sprankelend.
Ach, we maken allemaal wel eens een foute inschatting. Ik dacht eerst dat Alvarez en Martinez ook prima aanwinsten zouden worden.quote:Op zondag 6 december 2020 17:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die heeft al wel vaker aangetoond hier een bijzonder slechte smaak te hebben.
Geen idee, het kan me dit seizoen ouderwets niet boeien.quote:
quote:Op zondag 6 december 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nee, nee ik kan deze post geen like geven.quote:Op zondag 6 december 2020 17:06 schreef hjansen82 het volgende:
Bij AZ kunnen ze beter een doof-stomme coach nemen. Voor je weet gaat die praten met een andere club.
Die hebben rode kaarten gehad.quote:Op zondag 6 december 2020 17:08 schreef Coco het volgende:
Lol zie nu pas AZ uitslag.
3c rood Wtf is daar gebeurd??
Deed ie ook. Ging zitten, stak zijn poot uit en hield de bal tegenquote:
Een meltdown. (niet de eerste AZ-gerelateerde dit weekend)quote:Op zondag 6 december 2020 17:08 schreef Coco het volgende:
Lol zie nu pas AZ uitslag.
3x rood Wtf is daar gebeurd??
Ongeveer iedereenquote:Op zondag 6 december 2020 17:11 schreef Longcat. het volgende:
Mvogod, wie twijfelde ookalweer aan hem?
Terecht.quote:Op zondag 6 december 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
Als Drank straks weer Babel boven Gakpo verkiest
quote:Op zondag 6 december 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
Ja maar Babel wil erg graag naar het EK.quote:Op zondag 6 december 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
Agree.quote:Op zondag 6 december 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
PSV domineert, dus Heerenveen zal na rust wel 2x scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |