SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Wees eens lief voor jezelf en stap voorzichtig onder de douche.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister nog 1 peukje mee en dan flikker ik me onder de douche.
Kop wil niet meer.
Wellicht handger iddquote:Op donderdag 3 december 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
Op donderdag 3 december 2020 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister nog 1 peukje mee en dan flikker ik me onder de douche.
Kop wil niet meer.
Wees eens lief voor jezelf en stap voorzichtig onder de douche.
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
En een kusje voor Melting dat hij het origineel draait![]()
![]()
Gelukkig welquote:Op donderdag 3 december 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
En een kusje voor Melting dat hij het origineel draait![]()
![]()
Van die actrice heb ik daarna eigenlijk nooit meer wat gehoord. Zij was toch de dochter van Ed van Thijn?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Van die actrice heb ik daarna eigenlijk nooit meer wat gehoord. Zij was toch de dochter van Ed van Thijn?
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:02 schreef brother52 het volgende:
Marvin Gaye - Heard it through the grapevine
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
Deep blue something - breakfast at tiffany's
Als je nou had geschreven deep blue iets, dan was het wel goed.quote:
Jaquote:Op donderdag 3 december 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nou had geschreven deep blue iets, dan was het wel goed.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:07 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog nachtmerries van dit liedje
Ik heb het eens moeten spelen en in die tijd vond ik het een vervelend zeikliedje.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is de voorraad koffiebonen op zolder aan het zetten. Bij de Aldi waren de XL-zakken nu de helft van de prijs, dus hij heeft tien zakken meegenomen
Nog steeds wel een beetje, toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het eens moeten spelen en in die tijd vond ik het een vervelend zeikliedje.
Ik hoor het nu ongeveer 1 keer per jaar wanneer Melting het draait, dan kan ik het nog wel hebben.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog steeds wel een beetje, toch?
Ik ben niet zo van het hamsteren. Vooral ook omdat ik het allemaal mee moet sjouwen. Maar laatst was er een blackfriday aanbieding bij de AH, die het sjouwen wel waard was.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is de voorraad koffiebonen op zolder aan het zetten. Bij de Aldi waren de XL-zakken nu de helft van de prijs, dus hij heeft tien zakken meegenomen
Ruim een jaar denk ik, hij drinkt elke dag 3 grote mokken (6 kopjes)quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
De komende 25 jaar hebben jullie genoeg koffiebonen.
Verdorie, het streepje achter Denis vergeten.quote:
Haar hoofd is te groot op deze foto.quote:
-0 punt. We moeten streng zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, het streepje achter Denis vergeten.
Dat valt nog mee dan. Ik dacht echt dat je er veel langer mee zou kunnen doen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ruim een jaar denk ik, hij drinkt elke dag 3 grote mokken (6 kopjes)
Ik zag het toen ik lopend was vanochtend, dus ik heb hem vanmiddag zelf laten gaan, ik zag dat er enorm veel voorraad wasquote:Op donderdag 3 december 2020 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het hamsteren. Vooral ook omdat ik het allemaal mee moet sjouwen. Maar laatst was er een blackfriday aanbieding bij de AH, die het sjouwen wel waard was.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
-0 punt. We moeten streng zijn.
5 grote pakken vaatwasmiddelen voor de prijs van 2. En 5 flessen glorix voor 5 euro.quote:
Dat van Glorix is regelmatig zo.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
5 grote pakken vaatwasmiddelen voor de prijs van 2. En 5 flessen glorix voor 5 euro.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:14 schreef brother52 het volgende:
Ik ken deze wel maar zit met een heel ander liedje in mijn hoofd.
Echt? Nooit eerder gezien. Ik was al helemaal blij. En ik neem nooit 5 van iets mee.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat van Glorix is regelmatig zo.
Maar flink gehamsterd dus. HAMSTEREN!!!
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:15 schreef brother52 het volgende:
Spencer Davis group - Gimme some lovin'
Ach.... kun je weer een tijdje vooruit. Dat bederft niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt? Nooit eerder gezien. Ik was al helemaal blij. En ik neem nooit 5 van iets mee.
Maakt dat nog verschil dan?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze vaatwasser doet het niet zo goed met hippe merkvaatwastabletten, dus de hele voorraad Sun en Dreft van mama Symph hebben we weggegeven
Mijn vaatwasser doet het eigenlijk alleen maar met de hippe merkvaatwastabletten. Anders wordt het sowieso niet schoonquote:Op donderdag 3 december 2020 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze vaatwasser doet het niet zo goed met hippe merkvaatwastabletten, dus de hele voorraad Sun en Dreft van mama Symph hebben we weggegeven
Ik moet in mijn vaatwasmachine ook niet van die tabletten proppen. Dat overleef ik niet.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Je krijgt er wel een frisse adem van, denk ikquote:Op donderdag 3 december 2020 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet in mijn vaatwasmachine ook niet van die tabletten proppen. Dat overleef ik niet.
Met een mondkapje op ruikt toch niemand dat.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je krijgt er wel een frisse adem van, denk ik
Het ziet er anders best lekker uit.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik moet in mijn vaatwasmachine ook niet van die tabletten proppen. Dat overleef ik niet.
Jij zelf toch wel?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met een mondkapje op ruikt toch niemand dat.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
Erik Clapton - Take a look at yourself?
Het begin klonk precies zo. Maar net toen ik op invoeren drukte hoorde ik het alquote:
Oh ja, dat wel... En als ik dan ga schuimbekken, wordt meteen mijn mondkapje gewassen.quote:
Ik zou zeggen: doen!quote:Op donderdag 3 december 2020 20:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh ja, dat wel... En als ik dan ga schuimbekken, wordt meteen mijn mondkapje gewassen.
Hoi sacha.quote:
Ik zie alleen maar voordelenquote:
Even kijken of iemand anders het wel weet.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
Ik ken deze wel maar kan er even geen label op plakken.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Steve Harley and Cockney Make me smile
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Buggles video killed the radiostar
Je was even in de war met dit:quote:Op donderdag 3 december 2020 20:29 schreef brother52 het volgende:
the buggles - video killed the radio star
ach, wat moet ik nog zeggen, ik blijf gewoon luisterenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hebben ze je weer eens weggeveegd?
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was even in de war met dit:
[ afbeelding ]
Gezellig.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, wat moet ik nog zeggen, ik blijf gewoon luisteren
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Sparks this town aint big enough
Jij wist het al bij Adolf Hitler?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had dit gewoon al getypt toen het aangekondigd werd
Vanwege Adolf Hitler?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had dit gewoon al getypt toen het aangekondigd werd
Komt doordat Frank Kramer gister is overledenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was even in de war met dit:
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:Op donderdag 3 december 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wist het al bij Adolf Hitler?
Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
De twee Sparksfans hebben we trouwens aan het begin van de show uitgezwaaid
Klopt, ja.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Er is nog een halve aanwezig.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja, dat is dan wel logischquote:Op donderdag 3 december 2020 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Komt doordat Frank Kramer gister is overleden
Dat is nog van Celine Dionquote:
Hij heeft de halve helm van Darth Vader opquote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brother eet vaatwastabletten voor een frisse adem
Of zoiets
ik moet woensdag naar de tandarts, is het een goed idee?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brother eet vaatwastabletten voor een frisse adem
Of zoiets
Je kunt ook gewoon je mondkapje ophouden.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet woensdag naar de tandarts, is het een goed idee?
Het zal wel een verfrissende actie zijn voor de tandarts. Een verademing zelfs.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moet woensdag naar de tandarts, is het een goed idee?
Wat betaal je ervoor en wat zijn de werkuren zo ongeveer?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:43 schreef brother52 het volgende:
Ik wil een koortje in mijn keuken die dit elke keer zingt wanneer ik de koelkast open trek.
Livelink zoekt een nieuwe carrière?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat betaal je ervoor en wat zijn de werkuren zo ongeveer?
Ligt er wel een beetje aan of ik doorgroeimogelijkheden heb natuurlijk.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Livelink zoekt een nieuwe carrière?
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan of ik doorgroeimogelijkheden heb natuurlijk.
Oh, ik hoorde pas echt een enorm cowbellnummer, maar niet genoteerd, ik denk dat het tijdens de Evergreen Top 1000 wasquote:
even een kies trekken én door!quote:Op donderdag 3 december 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal wel een verfrissende actie zijn voor de tandarts. Een verademing zelfs.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het goed doet, mag je ook de afwas erbij doen.
Ik hanteer wel een strikt metalverbod.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je het goed doet, mag je ook de afwas erbij doen.
Dat is een kwestie van de koelkast vaak genoeg open doen en/of een krukje erbij pakkenquote:Op donderdag 3 december 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Plastic potten en pannen?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hanteer wel een strikt metalverbod.
ik zit in de hoofdstad!quote:Op donderdag 3 december 2020 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Heb je opeens glasvezel ipv de onderwater- cq veerbootverbinding?
De uren zijn wisselend, voornamelijk ochtend en avonddiensten.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat betaal je ervoor en wat zijn de werkuren zo ongeveer?
Je kunt doorgroeien naar piano, bas of gitaar.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed genoeg. Ik zie je aanbieding wel verschijnen brother52.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van de koelkast vaak genoeg open doen en/of een krukje erbij pakken
Gaan we nou zo beginnen?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Loon hangt af van je ervaring en talent
[..]
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hanteer wel een strikt metalverbod.
Merktrouw?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
In ons nieuwe huis komt ook een glasvezelaansluiting, maar wij blijven gewoon bij Ziggo
Dacht dat je in de hoofdstad van Brabant was.quote:
Daar ga ik niet beter van zingen hoor. Nee, ik zie er vanaf.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:50 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
En als ik je nou oordoppen geef?
F1 kan ook nogquote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:51 schreef brother52 het volgende:
Ik had vandaag bijna Dr. Bibber gekocht voor mijn moeder maar dat vond ik nu nog net iets te ver gaan.
hoe dattan?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht dat je in de hoofdstad van Brabant was.
Omdat je in de hoofdstad was. Ik weet niet welke hoofdstad hè? En die van Brabant is voor mij het dichtstbij.quote:
ah!quote:Op donderdag 3 december 2020 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Meltings wereldje is niet groter dan Brabant
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Meltings wereldje is niet groter dan Brabant
ah2!quote:Op donderdag 3 december 2020 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat je in de hoofdstad was. Ik weet niet welke hoofdstad hè? En die van Brabant is voor mij het dichtstbij.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:51 schreef brother52 het volgende:
Ik had vandaag bijna Dr. Bibber gekocht voor mijn moeder maar dat vond ik nu nog net iets te ver gaan.
In het nieuwe huis ben je ook weer welkom, tegen die tijd kunnen logeerpartijtjes vast wel weer. Nog verder rijden...quote:Op donderdag 3 december 2020 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook al eens bij jullie op bezoek geweest.
Waarom gaan jullie dan ook niet dichterbij wonen?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In het nieuwe huis ben je ook weer welkom, tegen die tijd kunnen logeerpartijtjes vast wel weer. Nog verder rijden...
ik lees meequote:Op donderdag 3 december 2020 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In het nieuwe huis ben je ook weer welkom, tegen die tijd kunnen logeerpartijtjes vast wel weer. Nog verder rijden...
De aannemer wilde nietquote:Op donderdag 3 december 2020 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie dan ook niet dichterbij wonen?
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:57 schreef brother52 het volgende:
Cock Robin - Just around the corner
Bed staat vermoedelijk nog op de zelfde plaats als gisteren,quote:Op donderdag 3 december 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
En toen was het alweer 21.00 uur geweest.
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Ik ga mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog.
[ afbeelding ]
@:sacha: zaterdag vanaf 21.00 uur: golden oldies.
Daarom ga ik het ook opzoeken, en niet zoeken.quote:Op donderdag 3 december 2020 21:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bed staat vermoedelijk nog op de zelfde plaats als gisteren,
Ik vind het niet gek dat je niet kan slapen als je dit luistert.quote:
Damnquote:
Er had een waarschuwing bij moeten staanquote:
Ik noem dit kruidnootjes maar bedanktquote:Op vrijdag 4 december 2020 08:09 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag pepernoten:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
quote:Op vrijdag 4 december 2020 08:09 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag pepernoten:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Roomboter gebruiken, en je pit meteen uitzetten zodra je ei de pan raakt, het moet geen uitgedroogd rubber worden, alleen een beetje laten stollenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Even een zotte vraag
Voor een simpel roerbak ei is ei melk zout en peper toch zat? Daarna opleuken. Ik denk dat ik wat mis haha.
Ik kan echt nog niet wennen aan elektrisch kokenquote:Op vrijdag 4 december 2020 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Roomboter gebruiken, en je pit meteen uitzetten zodra je ei de pan raakt, het moet geen uitgedroogd rubber worden, alleen een beetje laten stollen
Ik kan op allerlei kookplaten koken (op mijn werk kwam ik vanalles tegen) maar ik kan ook niet wachten tot in dit slecht werkende keramische geval straks niet meer hoef te gebruiken en fijn overga op inductiequote:Op vrijdag 4 december 2020 14:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan echt nog niet wennen aan elektrisch kokendoe mij maar gas
En heb het al 3 jaar, haha.
Aardig aangebodenquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:09 schreef Rafeiro het volgende:
Wil me wel inlezen, maar denk dat je sneller antwoord zoekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh daar brand ik mijn pootjes niet aan.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Aardig aangeboden, maar vrees dat dit iets is wat meer een ding van ervaring is
.
En die heb ik dus zelf ook maar beperkt.
Bedanktquote:Op vrijdag 4 december 2020 15:20 schreef Rafeiro het volgende:
Quote maar weggehaald, opdat jij kan bepalen hoelang het leesbaar blijft.
Sterkte Rafeiro.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:37 schreef Rafeiro het volgende:
GVD ik zit gewoon te janken, zorg die vandaag zou komen had afgezegd want klachten (nog wel gebeld). En liet zich vandaag testen. Waarom kan ik die kop van me niet uitzetten. Maandag hoor ik vermoedelijk pas wat. En dat is juist zo'n fijne. Even in frusti josti modus.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 16:15 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en dat het nergens op slaat weet ik ook wel
Volgens mij wel.quote:
Woensdag schreef ik dit naar aanleiding van Shame van Jimi Charles Moody dat door @DJ11 werd gedraaid. Vandaag heb ik mijn wrapped van Spotify bekeken en dit nummer was niet mijn nummer 1, maar wel een ander nummer dat ik door Elf heb leren kennen, namelijk Places we won't walk van Bruno Major.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nummer wel op mijn jaarlijstje van Spotify komt te staan.
Mooi om te lezen. Bedankt voor je reactie.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Woensdag schreef ik dit naar aanleiding van Shame van Jimi Charles Moody dat door @:dj11 werd gedraaid. Vandaag heb ik mijn wrapped van Spotify bekeken en dit nummer was niet mijn nummer 1, maar wel een ander nummer dat ik door Elf heb leren kennen, namelijk Places we won't walk van Bruno Major.
En ook mijn pionier-melding kwam van DJ11, namelijk Brave Soul van Jason Walker.
Bedankt Elf
quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:18 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Gisteren de online whisky tasting gehouden, waarbij we whisky hebben gecombineerd met chocomel, kruidnootjes, witte én pure chocoladerotsjes met speculaaskruiden, taai taai brokken én fondant kikkers en -muizen.
Was een enorm succes, dus dat was een geslaagde avond.
Straks naar het Rock Art museum in Hoek van Holland en dan op de terugweg wat flessen whisky ophalen in Den Haag.
Misschien draai ik nog wel aan het eind van de dag/begin van de avond, geen idee hoe het loopt vandaag.
Ook wel weer eens lekker...
Goed om te lezen dat het goed bevallen was.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:18 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Gisteren de online whisky tasting gehouden, waarbij we whisky hebben gecombineerd met chocomel, kruidnootjes, witte én pure chocoladerotsjes met speculaaskruiden, taai taai brokken én fondant kikkers en -muizen.
Straks naar het Rock Art museum in Hoek van Holland en dan op de terugweg wat flessen whisky ophalen in Den Haag.
Misschien draai ik nog wel aan het eind van de dag/begin van de avond, geen idee hoe het loopt vandaag.
Daar ben je mooi klaar mee.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:36 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Fijn dat het geslaagd gisterenavond Mad, maak er een gezellige dag van vandaag
Straks komt mijn prive taxi me ophalen en dan op naar Hilversum en daar wordt dan Sinterklaas gevierd![]()
Mam, kun je ook blijven slapen, dan kunnen wij morgenochend nog wat in het nieuwe huis klussen terwijl jij bij de kindjes bent.. en dan brengen we je daarna naar huis
Merel en man hebben het er maar druk mee, ze gaan over 1,5 over naar hun " nieuwe" huis.
Veel plezier, maar niet te hard zingen wegens de aerosolen...quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:36 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen
![]()
Fijn dat het geslaagd gisterenavond Mad, maak er een gezellige dag van vandaag
Straks komt mijn prive taxi me ophalen en dan op naar Hilversum en daar wordt dan Sinterklaas gevierd![]()
Mam, kun je ook blijven slapen, dan kunnen wij morgenochend nog wat in het nieuwe huis klussen terwijl jij bij de kindjes bent.. en dan brengen we je daarna naar huis
Merel en man hebben het er maar druk mee, ze gaan over 1,5 over naar hun " nieuwe" huis.
maak er maar week vanquote:Op zaterdag 5 december 2020 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar ben je mooi klaar mee.
Zit je met 2 kabouters opgescheept.
En 1,5 week, maand, jaar?
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 5 december 2020 08:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel plezier, maar niet te hard zingen wegens de aerosolen...
Ik heb nog nooit eerder op deze schaal whisky met allerlei zoetigheid gecombineerd, dus bij dit experiment was wel even spannend hoe men dat zou ervaren.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed om te lezen dat het goed bevallen was.
Kon me ook niet voorstellen dat het tegen zou vallen.
Thanks!quote:Veel plezier vandaag!
Het is een beetje verstopt op een oerlelijk industrieterrein, maar hun verzameling is enorm.quote:
Jammer van al de tijd en energie die er ingestoken is. De locatie zal ook wel niet meewerken.. Je moet er bewust naar toe gaan ipv dat je er langsloopt en denkt dat lijkt gaaf, ik loop even naar binnen. Maar een leuke locatie zal ook leuk betaald moeten worden.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een beetje verstopt op een oerlelijk industrieterrein, maar hun verzameling is enorm.
Ben bang dat ze deze periode niet gaan overleven (er komt nu bijna niemand meer...), dus ik wil er graag weer eens naar toe voordat het mogelijk sluit...
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal leuke plannen hier, lees ik. Ik kreeg gisteren via de post een Sinterklaasgedicht toegestuurd van mijn vader. Misschien ga ik zo ook eens wat gedichten maken. Toch wel leuk om iets aan Sinterklaas te doen.
Mijn zoon was gelukkig negatief getest voor corona, maar heeft mij wel aangestoken met zijn verkoudheid. Ik voel me allesbehalve fit. Maar ben vooral heel blij dat hij geen corona heeft.
Fijn dat de test van je zoon negatief was, toch weer een opluchting!!quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen!
Allemaal leuke plannen hier, lees ik. Ik kreeg gisteren via de post een Sinterklaasgedicht toegestuurd van mijn vader. Misschien ga ik zo ook eens wat gedichten maken. Toch wel leuk om iets aan Sinterklaas te doen.
Mijn zoon was gelukkig negatief getest voor corona, maar heeft mij wel aangestoken met zijn verkoudheid. Ik voel me allesbehalve fit. Maar ben vooral heel blij dat hij geen corona heeft.
quote:
Ik heb deze even opgeslagen.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:18 schreef MadMaster het volgende:
Hallo!
Er waren ooit plannen dat ze naar Scheveningen zouden verhuizen, ook omdat ze heel veel van de Haagse Beat groeperingen hebben, maar de kosten waren te hoog.quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
Jammer van al de tijd en energie die er ingestoken is. De locatie zal ook wel niet meewerken.. Je moet er bewust naar toe gaan ipv dat je er langsloopt en denkt dat lijkt gaaf, ik loop even naar binnen. Maar een leuke locatie zal ook leuk betaald moeten worden.
Ik heb er nog wel eentje over jou...quote:Op zaterdag 5 december 2020 08:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen!
Geluk bij een ongeluk, maa wel lekker dat je nu gewoon ordinair verkouden kan zitten zijn... 🤧quote:Mijn zoon was gelukkig negatief getest voor corona, maar heeft mij wel aangestoken met zijn verkoudheid. Ik voel me allesbehalve fit. Maar ben vooral heel blij dat hij geen corona heeft.
Ja, ik heb hem nog opgeslagen. Was leuk!quote:Op zaterdag 5 december 2020 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje over jou...
[..]
Zoiets maakte ik vroeger ook wel voor mijn bloemkoolcurry. Maar ik vond het minder lekker dan dat het rook.quote:Op zaterdag 5 december 2020 14:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Het ruikt hier zo lekker, ik krijg er honger van http://carolinebrouwer.bl(...)e-eieren-in-een.html
Ik hou erg van Indonesisch eten, ik had nog een klein restje babi ketjap in de diepvries, dus we maken er een mini rijsttafel van, met ook nog chinese kool die op moet.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Zoiets maakte ik vroeger ook wel voor mijn bloemkoolcurry. Maar ik vond het minder lekker dan dat het rook.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik hou erg van Indonesisch eten, ik had nog een klein restje babi ketjap in de diepvries, dus we maken er een mini rijsttafel van, met ook nog chinese kool die op moet.
Ik maak dit regelmatig en de saus maak ik dan een beetje ruim en daarvan vries ik dan de helft in. Er is weer een beetje ruimte in de diepvries en ik heb weer een klein beetje puf, dus ik ga af en toe weer eens dingen voor de diepvries maken (1 dag direct eten, voor 2 andere dagen invriezen). Heb al Vietnamees stoofvlees op de planning staan, denk dat goulash ook nog wel volgt en nog wat andere Aziatische dingen. Gisteren ratatouille gemaakt, daarvan zit er ook een portie in de diepvries en staat er een portie voor morgen in de koelkast.quote:Op zaterdag 5 december 2020 16:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben geen fan van kokos, maar hoop dat het ook smaakt
Ik ben er weer gewoon om 21.00 uur.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Even checken: Is er vanavond hier nog wat te beluisteren of niet?
Vorige week in IJmuiden kwamen we min of meer toevallig in gesprek met TV kok Rene Pluijm die daar z'n bedrijf runt met workshops, catering en dergelijke.quote:Op zaterdag 5 december 2020 17:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik maak dit regelmatig en de saus maak ik dan een beetje ruim en daarvan vries ik dan de helft in. Er is weer een beetje ruimte in de diepvries en ik heb weer een klein beetje puf, dus ik ga af en toe weer eens dingen voor de diepvries maken (1 dag direct eten, voor 2 andere dagen invriezen). Heb al Vietnamees stoofvlees op de planning staan, denk dat goulash ook nog wel volgt en nog wat andere Aziatische dingen. Gisteren ratatouille gemaakt, daarvan zit er ook een portie in de diepvries en staat er een portie voor morgen in de koelkast.
Check, ik dan ook...quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben er weer gewoon om 21.00 uur.
Oh wowquote:Op zaterdag 5 december 2020 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige week in IJmuiden kwamen we min of meer toevallig in gesprek met TV kok Rene Pluijm die daar z'n bedrijf runt met workshops, catering en dergelijke.
Het merendeel qua werk ligt wat dat betreft ook voor hem stil en als alternatief heeft hij zich op allerlei soorten stoofvlees gestort + pulled pork. Dat maakt hij buiten, voor de deur van z'n winkel, boven een open vuur en op een green egg en we mochten proeven.
Damn, dat was extreem goed en dus hebben we diverse bakken vlees (hachee, rendang, pulled pork) meegenomen. Bak rijst er bij en knagen maar...
[ [url=https://img.noordhollandsdagblad.nl/jzwOQNWuz2qvPWzw_2KzBeBEhrY=/0x0/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)aa1d7.jpg]afbeelding[/url] ]
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 5 december 2020 18:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorige week in IJmuiden kwamen we min of meer toevallig in gesprek met TV kok Rene Pluijm die daar z'n bedrijf runt met workshops, catering en dergelijke.
Het merendeel qua werk ligt wat dat betreft ook voor hem stil en als alternatief heeft hij zich op allerlei soorten stoofvlees gestort + pulled pork. Dat maakt hij buiten, voor de deur van z'n winkel, boven een open vuur en op een green egg en we mochten proeven.
Damn, dat was extreem goed en dus hebben we diverse bakken vlees (hachee, rendang, pulled pork) meegenomen. Bak rijst er bij en knagen maar...
[ [url=https://img.noordhollandsdagblad.nl/jzwOQNWuz2qvPWzw_2KzBeBEhrY=/0x0/smart/https://cdn-kiosk-api.tel(...)aa1d7.jpg]afbeelding[/url] ]
Als ze op deze manier kunnen overleven, is dat tijdelijk wel begrijpelijk.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:05 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag na het bezoek aan het Rock Art Museum (dat nu helaas meer een platenwinkel is geworden om financieel te overleven...) in Hoek van Holland op zoek gegaan naar iets te eten.
Alleen afhalen natuurlijk bij een snackbar of viszaak en met de wind en kou van vandaag is het buiten de deur op straat iets opeten geen pretje. Wat een armoe is dat, ik snap wel dat mensen gewoon lekker met elkaar thuis gaan zitten...
Zeker, maar je breekt nu je nek over de platenbakken.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ze op deze manier kunnen overleven, is dat tijdelijk wel begrijpelijk.
Tijdens de eerste lockdown had je tenminste nog een aardig voorjaarszonnetje en dan ging het wel, nu is het een gure bende waarbij je hete koffie of thee binnen 2 minuten afgekoeld is...quote:En het wordt inderdaad tijd dat je weer eens gewoon ergens iets kan gaan eten.
Ik heb er n droge keel van! Kindjes waren/zijn super blij en worden nu naar bed gebracht.quote:Op zaterdag 5 december 2020 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou just me al klaar zijn met sinterklaasliedjes zingen?
Veel drinken dan maarquote:Op zaterdag 5 december 2020 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er n droge keel van! Kindjes waren/zijn super blij en worden nu naar bed gebracht.
quote:Op zaterdag 5 december 2020 20:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb er n droge keel van! Kindjes waren/zijn super blij en worden nu naar bed gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |