SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Wees eens lief voor jezelf en stap voorzichtig onder de douche.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister nog 1 peukje mee en dan flikker ik me onder de douche.
Kop wil niet meer.
Wellicht handger iddquote:Op donderdag 3 december 2020 19:48 schreef livelink het volgende:
Op donderdag 3 december 2020 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister nog 1 peukje mee en dan flikker ik me onder de douche.
Kop wil niet meer.
Wees eens lief voor jezelf en stap voorzichtig onder de douche.
quote:Op donderdag 3 december 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
En een kusje voor Melting dat hij het origineel draait![]()
![]()
Gelukkig welquote:Op donderdag 3 december 2020 19:54 schreef livelink het volgende:
En een kusje voor Melting dat hij het origineel draait![]()
![]()
Van die actrice heb ik daarna eigenlijk nooit meer wat gehoord. Zij was toch de dochter van Ed van Thijn?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Van die actrice heb ik daarna eigenlijk nooit meer wat gehoord. Zij was toch de dochter van Ed van Thijn?
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:02 schreef brother52 het volgende:
Marvin Gaye - Heard it through the grapevine
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:05 schreef brother52 het volgende:
Deep blue something - breakfast at tiffany's
Als je nou had geschreven deep blue iets, dan was het wel goed.quote:
Jaquote:Op donderdag 3 december 2020 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je nou had geschreven deep blue iets, dan was het wel goed.
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:07 schreef brother52 het volgende:
Ik heb nog nachtmerries van dit liedje
Ik heb het eens moeten spelen en in die tijd vond ik het een vervelend zeikliedje.quote:
quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is de voorraad koffiebonen op zolder aan het zetten. Bij de Aldi waren de XL-zakken nu de helft van de prijs, dus hij heeft tien zakken meegenomen
Nog steeds wel een beetje, toch?quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb het eens moeten spelen en in die tijd vond ik het een vervelend zeikliedje.
Ik hoor het nu ongeveer 1 keer per jaar wanneer Melting het draait, dan kan ik het nog wel hebben.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog steeds wel een beetje, toch?
Ik ben niet zo van het hamsteren. Vooral ook omdat ik het allemaal mee moet sjouwen. Maar laatst was er een blackfriday aanbieding bij de AH, die het sjouwen wel waard was.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is de voorraad koffiebonen op zolder aan het zetten. Bij de Aldi waren de XL-zakken nu de helft van de prijs, dus hij heeft tien zakken meegenomen
Ruim een jaar denk ik, hij drinkt elke dag 3 grote mokken (6 kopjes)quote:Op donderdag 3 december 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
De komende 25 jaar hebben jullie genoeg koffiebonen.
Verdorie, het streepje achter Denis vergeten.quote:
Haar hoofd is te groot op deze foto.quote:
-0 punt. We moeten streng zijn.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, het streepje achter Denis vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |