Ja, zulke dingen blijven dan echt hangen hè?quote:Op vrijdag 4 december 2020 13:13 schreef exode het volgende:
In Juul haar kamer is een aantal weken geleden een voorzetwand geplaatst en is het plafond geïsoleerd. Daarbij is een deel van haar behang gesneuveld en die hebben we nog steeds niet vervangen. Steeds als ze in haar kamer is, wijst ze naar het kapotte deel en zegt 'oom D kapotgemaakt' (zwager is aannemer en heeft die werkzaamheden gedaan). Ook als ze hem ziet, zegt ze 'Jij behang kapotgemaakt!'![]()
Heerlijk dat ze er zo in meegaan twist!
quote:Op vrijdag 4 december 2020 17:55 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Casper zegt trouwens sorry uit zichzelf als het totaal onnodig is. Dan loopt ie tegen de stoel aan zegt ie “sorry mama!”, geen idee waar hij dat vandaan heeft.Dus ik zeg tegenwoordig regelmatig dat ie voor zulke dingen geen sorry hoeft te zeggen
![]()
Verder vind ik wel dat hij ook sorry/ik zal het niet meer doen oid moet leren zeggen als daar aanleiding voor is.
quote:Op vrijdag 4 december 2020 22:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik liep vandaag langs Jip die kennelijk iets aan het doen was wat niet mocht, maar ik had dat niet eens door. Maar omdat hij meteen "Sowwie mama!" zei toen ik voorbij kwam, toch maar eens beter gekeken. Zat ie te prullen met het water uit het waterbakje van de kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, ze heeft toch wel iets gekregen. Een verschrikkelijk pietenjurkje, passend bij de pietenmuts.quote:Op donderdag 3 december 2020 18:21 schreef NicolasJoy het volgende:
[..]
Helemaal niks.Ze geeft er hier nog niets om.
Ze vraagt nu al de hele dag om 'cola'. Die klaashaas ging er een stuk sneller in dan wat dan ook.quote:Op zondag 6 december 2020 11:26 schreef Gogo83 het volgende:
Ze ziet er dolgelukkig uit in haar Pietenpak met chocoladeklaas, NJ!
T. heeft sinds vorige week Lego, gisteren kreeg hij ook nog een doosje van Sinterklaas. Echt geweldig dit, hij vindt het bouwen superleuk en hij doet het ook al best goed.
Het gaat over het algemeen ook erg goed met hem, hij zit goed in zijn vel. Wel was ie de laatste twee weken (met name voor het slapen) heeeeeeeel hyper, hopelijk was dat Sinterklaasgekte en trekt het nu weer een beetje weg. In het poepen zit 0 vooruitgang, daar maak ik me wel een beetje zorgen over. Hopelijk gaat dat net zo als bij het plassen en is het straks met een paar weken geregeld.
quote:Op zondag 6 december 2020 13:16 schreef minilot het volgende:
Awww, het NJPietje
Günther lust, erg, érg graag chocolade. Alle soorten, maar voor melkchocolade begaat -ie zowat een moord! Via diverse grootouders en andere Güntherminnende volwassenen zit het aantal chocoladeletters voor het kind nu op 6 december op maar liefst zeven fullsize exemplaren en die zijn grondig verstopt omdat -ie ze anders moeiteloos in één keer op zou eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 december 2020 19:39 schreef Takkie88 het volgende:
Hier ook een kind wat dol is op chocola! Gelukkig compenseert ze het met fruit![]()
En inhakend op de prinsessenpeuters: ik ben er echt helemaal niet van. Sofie draagt vaak jurkjes maar zonder tutu of roze tierelantijntjes. Nu heeft ze een tante die helemaal gek is op over-de-top meisjesachtig. Een hele tijd geleden heeft Sofie een jurk gehad die ik heb verstopt. Die had ze dus gevonden gisteren en moest per se aanik vind het helemaal niks maar Sofie haar gelukkige blik maakte een hoop goed
Dat snoetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat grappig dat jullie het zo ervaren. Ik zie juist dat het maar in de marge van zijn aandacht zit. Nou help ik daar ook wel mee hoor, wij hebben bijzonder weinig gepraat over sinterklaas. Maar ik kan dus niet zeggen dat het erg leefde. En kerst houd ik nog even een weekje buiten ook, al is in de buurt kerstbomen en verlichting kijken best leuk.quote:Op zondag 6 december 2020 21:23 schreef Nolita het volgende:
Met 3 jaar is het echt op en top beleven allemaal.
Hier scheelt het natuurlijk ook dat Pitbull nog een grote zus heeft van 5,5 (dát is pas op en top beleven hierquote:Op maandag 7 december 2020 14:18 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Wat grappig dat jullie het zo ervaren. Ik zie juist dat het maar in de marge van zijn aandacht zit. Nou help ik daar ook wel mee hoor, wij hebben bijzonder weinig gepraat over sinterklaas. Maar ik kan dus niet zeggen dat het erg leefde. En kerst houd ik nog even een weekje buiten ook, al is in de buurt kerstbomen en verlichting kijken best leuk.
Hier niet echt, geloof ik. Pepernoten bakken, een paar keer knutselen, liedjes zingen. Dat was het wel zo'n beetje. En afgelopen vrijdag kleedde een leidster zich om tot sinterklaas. Jacob wou niet op schoot, die hield liever een beetje afstandquote:Op maandag 7 december 2020 14:23 schreef twist02 het volgende:
[..]
Hier scheelt het natuurlijk ook dat Pitbull nog een grote zus heeft van 5,5 (dát is pas op en top beleven hier), dus er is voor hem ook echt geen ontkomen aan
Hoewel ze er bij de psz ook wel echt veel aandacht aan gegeven hebben.
Heel verstandig, nooit zomaar bij vreemden op schoot kruipenquote:Op maandag 7 december 2020 14:30 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hier niet echt, geloof ik. Pepernoten bakken, een paar keer knutselen, liedjes zingen. Dat was het wel zo'n beetje. En afgelopen vrijdag kleedde een leidster zich om tot sinterklaas. Jacob wou niet op schoot, die hield liever een beetje afstand.
Ah ja dat is leukquote:Op maandag 7 december 2020 14:30 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Hier niet echt, geloof ik. Pepernoten bakken, een paar keer knutselen, liedjes zingen. Dat was het wel zo'n beetje. En afgelopen vrijdag kleedde een leidster zich om tot sinterklaas. Jacob wou niet op schoot, die hield liever een beetje afstand.
edit: ze deed dat omkleden midden op de groep. of nee, de kinderen kleedden haar aan tot sinterklaas. best een leuk detail ( @:twist02 )
Ik heb een paar keer benoemd dat ie nu in een ‘grote jongens bed’ ligt en daar was ie wel gevoelig voorquote:Op maandag 7 december 2020 19:15 schreef Tink89 het volgende:
Hier staat de boom ook, zitten er nieuwe raamstickers op het raam en vindt prul het prachtig. Ze mag niet aan de boom komen, maar heeft wel een eigen boompje.
Inslapen gaat hier prima, zolang we strak aan de routine vasthouden. Kleren uit, potje, pyjama aan, tanden poetsen, slokje water, slaapzak aan, boekje, in bed, 1 liedje met de lamp aan, slaap prul slaap met de lamp uit, kus en tot morgen. Maar over twee weken gaat ze in haar nieuwe bed (de babykamer is bijna klaar) en dan vrees ik het ergste... Iemand nog tips voor de overgang?
Wij vreesden ook bij onze ondernemende peuter. Hij hielp mee zijn nieuwe bed opmaken, was echt trots.quote:Op maandag 7 december 2020 19:15 schreef Tink89 het volgende:
Hier staat de boom ook, zitten er nieuwe raamstickers op het raam en vindt prul het prachtig. Ze mag niet aan de boom komen, maar heeft wel een eigen boompje.
Inslapen gaat hier prima, zolang we strak aan de routine vasthouden. Kleren uit, potje, pyjama aan, tanden poetsen, slokje water, slaapzak aan, boekje, in bed, 1 liedje met de lamp aan, slaap prul slaap met de lamp uit, kus en tot morgen. Maar over twee weken gaat ze in haar nieuwe bed (de babykamer is bijna klaar) en dan vrees ik het ergste... Iemand nog tips voor de overgang?
Ik heb hier al van heel veel mensen gelezen dat de overgang heel erg mee vielquote:Op maandag 7 december 2020 19:15 schreef Tink89 het volgende:
Oh heel herkenbaar, hier ligt ze nu soms ‘s middags een uur te keten en kletsen in bed, en de andere dagen slaapt ze nog wel bijna 2 uur. Vandaag vroeg ze er zelf omquote:Op vrijdag 11 december 2020 09:45 schreef twist02 het volgende:
Wij zitten met Pitbull (net 3) echt op het randje van wel/geen dutje, geloof ik.
Wel een dutje doen betekent 's avonds lang wakker liggen (en dat doet-ie niet in stilte zeg maar), geen dutje betekent dat-ie het slecht trekt tot bedtijd...
In de kerstvakantie toch maar eens experimenteren of-ie zonder kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:12 schreef rena het volgende:
[..]
Oh heel herkenbaar, hier ligt ze nu soms ‘s middags een uur te keten en kletsen in bed, en de andere dagen slaapt ze nog wel bijna 2 uur. Vandaag vroeg ze er zelf om![]()
Vanmorgen is ze voor het eerst meegeweest naar de tandarts en het viel me alles mee, ik werd eerst gecontroleerd en daarna kwam ze even bij mij in de stoel en mocht de tandarts zowaar even in haar mond kijken met het spiegeltje![]()
Adrian, wat knap! En een goede vraag inderdaad
Mijm, wat een wijsneusen 5 uur is wel heel vroeg ja
Hopelijk was het incidenteel.
We waren gisteren in het bos en het was prachtig weer, op een gegeven moment wees ze naar de struiken en zei dat er konijntjes zaten, waar we een liedje voor moesten zingen![]()
De wielen van de bus en Ik zag twee beren broodje smeren hebben we samen staan galmen in het bos
![]()
Heerlijke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 18% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 12-12-2020 08:00:03 ]
Haha als het eens andersom is, dat Jeremy al slaapt en Vincent nog wakker is dan probeerd Vincent wel Jeremy weer wakker maken. Dan horen we door de babyfoon alleen maar Hiiii mieeee Hiiiii Mieee.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:46 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat ze elkaar blijkbaar niet wakker houden![]()
Succes met de vroege vogels! Dan heb je echt veel te lang wat aan je dag![]()
Lastig die middagdutjes, die van mij hield daar met 2,5 al mee op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pitbull is net zo neurotisch als z'n ouders, arm ventje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |