abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196657304
Onze meneer de peuter wordt een grote jongen.

Hij fietst zonder zijwieltjes :o

En vanmorgen poepte hij in de wc (dat kan hij goed, maar hij gebruikt zijn slaapluier vaak om die ‘s ochtends nog even helemaal vol te baggeren)

Ik zei daarom vanmorgen dat hij echt een grote knappe jongen aan het worden is en al echt klaar is voor school. Ik kreeg een hele trotse blik. Willem kreeg daarna de vrij essentiële vraag: “zijn er op school ook wc’s??” Waarna we uitgebreid verslag kregen van alle wc’s op school.
pi_196657437
Wat goed Adrian! En zinnige vraag wel, een school zonder wc’s zou echt lastig zijn :D

Mijm begint best goed geconditioneerd te worden. We hebben hier een nieuwe tv omdat de vorige blijkbaar moeite had met een stuk speelgoed op het scherm }:|
Dus nu hebben we een nieuwe regel, geheel volgens de regels van het nieuwe normaal.
Mijm: ‘S. je moet een beetje weg gaan van de vikisie. Anderhalve meter!’ 8-)

Verder is hij al twee dagen onmogelijk. Gelukkig kon ik daar vandaag extra lang van genieten, hij was al om 5 uur wakker O+ #sarcasmoff :'(
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_196668369
Oh wauw Adrian, dat is zeker knap! En terechte vraag wel ja! :D

LeSage, mooi hoe het nieuwe normaal overal van toepassing is :+
En pfff...da's wel erg vroeg ja :X heb je een idee hoe het komt?

Wij zitten met Pitbull (net 3) echt op het randje van wel/geen dutje, geloof ik.
Wel een dutje doen betekent 's avonds lang wakker liggen (en dat doet-ie niet in stilte zeg maar }:| ), geen dutje betekent dat-ie het slecht trekt tot bedtijd...
In de kerstvakantie toch maar eens experimenteren of-ie zonder kan.
pi_196670062
Ah ja die overgang tussen 1 en geen dutje meer is echt verschrikkelijk. Gelukkig is dat hier voorbij.
.
En hier ook regelmatig om 5 uur wakker. En ook terrorbuien. ;(
pi_196671279
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2020 09:45 schreef twist02 het volgende:
Wij zitten met Pitbull (net 3) echt op het randje van wel/geen dutje, geloof ik.
Wel een dutje doen betekent 's avonds lang wakker liggen (en dat doet-ie niet in stilte zeg maar }:| ), geen dutje betekent dat-ie het slecht trekt tot bedtijd...
In de kerstvakantie toch maar eens experimenteren of-ie zonder kan.
Oh heel herkenbaar, hier ligt ze nu soms ‘s middags een uur te keten en kletsen in bed, en de andere dagen slaapt ze nog wel bijna 2 uur. Vandaag vroeg ze er zelf om :o

Vanmorgen is ze voor het eerst meegeweest naar de tandarts en het viel me alles mee, ik werd eerst gecontroleerd en daarna kwam ze even bij mij in de stoel en mocht de tandarts zowaar even in haar mond kijken met het spiegeltje ^O^

Adrian, wat knap! En een goede vraag inderdaad :Y

Mijm, wat een wijsneus :D en 5 uur is wel heel vroeg ja :{ Hopelijk was het incidenteel.

We waren gisteren in het bos en het was prachtig weer, op een gegeven moment wees ze naar de struiken en zei dat er konijntjes zaten, waar we een liedje voor moesten zingen :') _O- De wielen van de bus en Ik zag twee beren broodje smeren hebben we samen staan galmen in het bos :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_196676852
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 december 2020 13:12 schreef rena het volgende:

[..]

Oh heel herkenbaar, hier ligt ze nu soms ‘s middags een uur te keten en kletsen in bed, en de andere dagen slaapt ze nog wel bijna 2 uur. Vandaag vroeg ze er zelf om :o

Vanmorgen is ze voor het eerst meegeweest naar de tandarts en het viel me alles mee, ik werd eerst gecontroleerd en daarna kwam ze even bij mij in de stoel en mocht de tandarts zowaar even in haar mond kijken met het spiegeltje ^O^

Adrian, wat knap! En een goede vraag inderdaad :Y

Mijm, wat een wijsneus :D en 5 uur is wel heel vroeg ja :{ Hopelijk was het incidenteel.

We waren gisteren in het bos en het was prachtig weer, op een gegeven moment wees ze naar de struiken en zei dat er konijntjes zaten, waar we een liedje voor moesten zingen :') _O- De wielen van de bus en Ik zag twee beren broodje smeren hebben we samen staan galmen in het bos :D O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke foto! O+
pi_196684215
Wat een heerlijke foto rena! Hier gebeurd ook veel al zingend.

En pff 5 uur al wakker, dat is wel heel vroeg @LeSage
Hier gebeurd het regelmatig dat ik iedereen uit bed moet plukken om op tijd op school/kdv te zijn.

Er word hier ook echt nog wel smiddags geslapen. 2 uur tukken is geen uitzondering.
Wel is het zo dat Jeremy savonds vaak nog tot een uur of 9 ligt te zingen voor hij in slaap valt. Vincent trekt zich daar niks van aan en slaapt na een kwartiert al.
Gekke kinderen haha!
pi_196684621
Ik vind het zo grappig dat ze elkaar blijkbaar niet wakker houden :D

Succes met de vroege vogels! Dan heb je echt veel te lang wat aan je dag :{w

Lastig die middagdutjes, die van mij hield daar met 2,5 al mee op :')

SPOILER

[ Bericht 18% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 12-12-2020 08:00:03 ]
pi_196684674
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2020 07:46 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Ik vind het zo grappig dat ze elkaar blijkbaar niet wakker houden :D

Succes met de vroege vogels! Dan heb je echt veel te lang wat aan je dag :{w

Lastig die middagdutjes, die van mij hield daar met 2,5 al mee op :')
Haha als het eens andersom is, dat Jeremy al slaapt en Vincent nog wakker is dan probeerd Vincent wel Jeremy weer wakker maken. Dan horen we door de babyfoon alleen maar Hiiii mieeee Hiiiii Mieee.
Terwijl Jeremy gewoon liedjes gaat liggen zingen als Vincent al slaapt.

Ik ben er enorm dankbaar voor dat ze geen last van elkaar hebben, we hebben geen kamer meer over om ze eventueel apart te leggen.
pi_196691930
@rena wat een heerlijke foto! O+
Ja, ik vind het ook maar lastig met die dutjes, maar ergens is het ook wel lekker om er straks vanaf te zijn. Het is die overgang die zo irritant is :')

Aapieannie wat goed dat ze daar totaal geen last van hebben :D
Al is dat bij ons bij de oudste inderdaad ook wel. Vorige week sliepen ze noodgedwongen samen op één kamer en onze oudste sliep ook gewoon dwars door Pitbulls geroep heen.

SPOILER
Pitbull is net zo neurotisch als z'n ouders, arm ventje _O- :+

SPOILER
pi_196695932
SPOILER
@twist02 wat knap! Banaan maakt nog bijna nooit wat na. Hij is met knutselen ook lastig te overtuigen om iets te proberen en wil dan dat ik het doe. Terwijl hij met andere dingen juist voluit experimenteert.

@Adrian4 ik zag pas dat jij weleens zoiets zei als "niet zo piepen, je bent geen voetballer". Hier komt er dan steeds een verontwaardigd "wel". Maar het leidt hem wel af.

Wij zitten ook nog op de wissel fan wel/geen dutje. Soms weken niet, nou soms toch weer twee uur. Als hij voor half zeven wakker is probeer ik meestal wel hem te laten slapen.

Vanuit het niets vandaag: Waar plassen pinguïns? :?

Hij heeft ook het rollenspel weer gevonden. Hij is soms een hond, kat, graafmachine of Chickoletta van Paw Patrol. Bij die laatste is mijn man Porter en ben ik Goodway. ;(
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_196696497
@PKM Hahaha wat een vraag! :D

En Chickaletta O+ !
Pitbull wil juist altijd burgemeester Humdinger zijn _O- Echt, als er ooit oorlog uitbreekt ofzo, zit hij sowieso aan de 'dark side' denk ik })
pi_196696558
Goodway _O- het toppunt van hulpeloosheid die vrouw :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_196701278
Goodway ;( Het ergste van paw patrol
Nog niet zo erg als Norbert Puck van brandweerman Sam. Wat heb ik een hekel aan die jongen.

@PKM afleiden inderdaad. Dat werkt hier nog goed. En voetballers zijn watjes (mijn man is een rugbyer)

@LaBelleFleur27 sterkte ⭐
pi_196701538
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 07:29 schreef Adrian4 het volgende:
Goodway ;( Het ergste van paw patrol
Nog niet zo erg als Norbert Puck van brandweerman Sam. Wat heb ik een hekel aan die jongen.
+1

Manlief en ik krijgen regelmatig pedagogische-correctie-neigingen naar Norbert Puck als Brandweerman Sam op staat. Manlief merkte laatst op dat hij gewoon een pestkop is.
Peuter is helaas mega dol op de brandweerwagens :')
pi_196701573
Ik had deze neigingen in dreumestijdperk al bij Peppa. Wat een rotkarakter :r _O-
pi_196701657
Wij kijken peppa in het Engels en op een of andere manier stoort het mij dan minder :D :P
pi_196701900
U. keek laatst een film van Cars. Letterlijke quote:

“Je hebt gister met een hoop auto’s gepraat. Welke is je partner?”
“Je moeder. Oh nee, sorry, het was je zussie. Ik haal ze nogal door elkaar de laatste tijd”.

Heb het 3 keer teruggespoeld om te horen of ik het echt juist had gehoord. :X

@LaBelleFleur27 :* :*
Protège moi de mes désirs.
  zondag 13 december 2020 @ 10:03:23 #119
56471 pinquit
oh my lama!
pi_196702138
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2020 09:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
U. keek laatst een film van Cars. Letterlijke quote:

“Je hebt gister met een hoop auto’s gepraat. Welke is je partner?”
“Je moeder. Oh nee, sorry, het was je zussie. Ik haal ze nogal door elkaar de laatste tijd”.

Heb het 3 keer teruggespoeld om te horen of ik het echt juist had gehoord. :X

@:labellefleur27 :* :*
Euhhhh wtf? :D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_196702141
Doukje heeft het meer voor Mascha en de beer en mr. Bean.

Ook vind ze bomma (mijn mama) een 'pippekloon' omdat ze een zwarte fopneus droeg.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_196702154
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2020 10:03 schreef pinquit het volgende:

[..]

Euhhhh wtf? :D
Ik stuur ‘m via IG, wacht. _O- Deze ging echt te ver, haha.
Protège moi de mes désirs.
  zondag 13 december 2020 @ 10:05:22 #122
56471 pinquit
oh my lama!
pi_196702163
Mensen met Disney+, ga Bluey kijken O+
Heerlijke serie, en het is zo grappig en herkenbaar O+
Enige reden dat we Disney hadden :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_196702281
Juul is gek op Paw Patrol en Mickey Mouse clubhouse, prima. B ging op die leeftijd voor Brandweerman Sam en Bob de Bouwer, beide inderdaad vreselijk.

Juul interesseert zich veel minder voor bewegend beeld dan B doet/deed. Na 20 minuten gaat ze zich vervelen. Eerlijk gezegd soms best jammer zoals afgelopen week dat B zijn school dicht was en we thuisonderwijs moesten geven met een peuter die dan ging vervelen.
pi_196704661
Hier is Bing nog altijd favoriet en op Netflix kiest L op het moment steeds voor Sunny Bunny's al hebben we afgelopen week ook veel kerstfilms gekeken. We waren beide ziek dus hele dagen bankhangen. (Coronatest was negatief maar er gaat blijkbaar ook een flinke griep rond)
pi_196704872
Dat deuntje van de sunny bunnies doet me altijd aan de happy tree friends denken van vroegah :')
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')