Hier: https://masalatandoorirotterdam.nl/quote:Op donderdag 3 december 2020 16:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar bestel jij dat?![]()
Doen die ook aan afhaal?
Hier vissticks en spinazie als avondeten. Meer zin in chicken beryani
Oh supervet, ze bezorgen zelfs hier bij mij thuisquote:Op donderdag 3 december 2020 17:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier: https://masalatandoorirotterdam.nl/
Geen idee of je kunt afhalen eigenlijk.
Ik ontdekte ze pas toen ik eens wat vaker ging bestellen ipv uiteten
Boh! Lekker!quote:Op donderdag 3 december 2020 17:41 schreef sigme het volgende:
Hollandse pot.
[ afbeelding ]
Runderstoof-in-bier; aardappelgratin; sperziebonen, rodebietensalade.
Toe: een Berliner bol
Ook lekker! Enige klacht is te dunne soep en te weinig kaasquote:
euh. je lepel kan er bijna in overeind staan, bijna erwtensoepquote:Op donderdag 3 december 2020 17:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Boh! Lekker!
[..]
Ook lekker! Enige klacht is te dunne soep en te weinig kaas
Oh weird, die foto gaf me een hele andere indrukquote:Op donderdag 3 december 2020 17:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
euh. je lepel kan er bijna in overeind staan, bijna erwtensoepvind hem zelfs net wat te dik.
Even doorroeren scheeltquote:Op donderdag 3 december 2020 17:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh weird, die foto gaf me een hele andere indruk
Ik hou het meestal op de beryani..quote:Op donderdag 3 december 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh supervet, ze bezorgen zelfs hier bij mij thuis![]()
Als het uitkomt ga ik het morgen proberen![]()
Wat zijn aanraders behalve de birjani?
Dank!quote:Op donderdag 3 december 2020 18:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik hou het meestal op de beryani..
en daarvan vind ik de kip het lekkerst.
En de toetjes... erg jum
Waar je kunt bestellen kun je ook afhalenquote:Op donderdag 3 december 2020 17:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier: https://masalatandoorirotterdam.nl/
Geen idee of je kunt afhalen eigenlijk.
Ik ontdekte ze pas toen ik eens wat vaker ging bestellen ipv uiteten
Hier wel, maar is niet altijd zo.quote:Op donderdag 3 december 2020 19:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Waar je kunt bestellen kun je ook afhalen![]()
Kaart ziet er goed uit
Soms is dat maar goed ook... zoet er dan niet altijd even aantrekkelijk uit.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier wel, maar is niet altijd zo.
Zat obscure zaakjes waar je alleen kunt laten thuisbezorgen.
En zeker. Zin in!
Klinkt alsof je daar ook niet zou moeten willen afhalen.quote:Op donderdag 3 december 2020 20:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier wel, maar is niet altijd zo.
Zat obscure zaakjes waar je alleen kunt laten thuisbezorgen.
En zeker. Zin in!
Ook al Grieksquote:Op donderdag 3 december 2020 20:41 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Soms is dat maar goed ook... zoet er dan niet altijd even aantrekkelijk uit.
Net zelf maar grieks besteld trouwens.
Doe dat normaal nooit want veel te veel voor mij alleen. Maar wel echt trek in.
En was onwijs lekker. Rest in de koelkast voor morgen.
Pita gyros.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ook al GrieksWat had je?
Vind gyros stiekem toch het lekkerst van de Griek. Zo heerlijk (sterk) gekruid.quote:Op donderdag 3 december 2020 22:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Pita gyros.
En omdat ik iets erbij moest bestellen om aan het minimum bestelbedrag te komen..
en 6¤ me vast geen complete maaltijd leek ook.
Maar de pita is op.. het gehakt maar naar de koelkast voor morgen.
Mja ik eet ook wel graag biftekiquote:Op donderdag 3 december 2020 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind gyros stiekem toch het lekkerst van de Griek. Zo heerlijk (sterk) gekruid.
Je moet zo'n vent en keer proberen.. die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 3 december 2020 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind gyros stiekem toch het lekkerst van de Griek. Zo heerlijk (sterk) gekruid.
Bifteki zelf maken is ook zo lekkerquote:Op donderdag 3 december 2020 22:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik eet ook wel graag bifteki
Maar gyros blijft gewoon lekker eigenlijk.
Hahaha! Mee eensch trouwensquote:Op donderdag 3 december 2020 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je moet zo'n vent en keer proberen.. die zijn ook lekker![]()
Dat met een glas wijn ipv bierquote:Op vrijdag 4 december 2020 16:00 schreef Karzai het volgende:
Prettig weekend mensen, kap ermee en ga lekker van het sinterklaas weekend genieten!
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook zo graag weer eens eten..quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:40 schreef maily het volgende:
Vooraf gefrituurde inktvisringen. Hoofdgerecht mosselen
Oh dat is k*t ...quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zo graag weer eens eten..
maar al zo’n kleine 20 jaar een flink allergische reactie op mosselen
Goed bezig meis!quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:13 schreef mascara-klodder het volgende:
had Franse frietjes, boontjes en een varkenshaasje.
Net een kop thee en de laatste plak cake.
Zo maar even een nieuwe bakken
Extra omdat ik WEET dat het lekker isquote:
Toetjes vergeten mee te bestellenquote:Op donderdag 3 december 2020 18:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik hou het meestal op de beryani..
en daarvan vind ik de kip het lekkerst.
En de toetjes... erg jum
Nou ik was eigenlijk te moe om nog te bakken.quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2020 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou ik was eigenlijk te moe om nog te bakken.
Maar kreeg uur geleden ofzo app van een vriend of ik morgen kwam want er zat een kadootje in mijn slipper (ahh daar zijn ze dus, dat paar was ik al even kwijt)
Dussssssss....nu staat deze in de oven, een chocolade-kaneeltaartje![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig kwam het allemaal goed danquote:Op vrijdag 4 december 2020 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Toetjes vergeten mee te bestellen
Uiteindelijk wel voorgerechten, bijgerechten en hoofdgerechten besteld. Mooi.
En toen belden ze dat het bijna klaar was maar dat hun postcode range verkeerd ingesteld stond op de site dus dat ze echt niet konden bezorgen bij ons
Toen heeft mijn man het opgehaald, was enorm gedoe, maar het was wel onwijsss lekker
Jemig! Ik zou t fijn vinden als ze wat extra's erin hebben gedaan omdat jullie het op kwamen halen. Gelukkig smaakte t goed.quote:Op vrijdag 4 december 2020 23:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Toetjes vergeten mee te bestellen
Uiteindelijk wel voorgerechten, bijgerechten en hoofdgerechten besteld. Mooi.
En toen belden ze dat het bijna klaar was maar dat hun postcode range verkeerd ingesteld stond op de site dus dat ze echt niet konden bezorgen bij ons
Toen heeft mijn man het opgehaald, was enorm gedoe, maar het was wel onwijsss lekker
Haha hij dacht dat je je slipper met dit weer vast niet zou missenquote:Op zaterdag 5 december 2020 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nou ik was eigenlijk te moe om nog te bakken.
Maar kreeg uur geleden ofzo app van een vriend of ik morgen kwam want er zat een kadootje in mijn slipper (ahh daar zijn ze dus, dat paar was ik al even kwijt)
Dussssssss....nu staat deze in de oven, een chocolade-kaneeltaartje![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op zaterdag 5 december 2020 16:07 schreef Molo het volgende:
Appel met mijn neus boven vers gebakken gevuld speculaas, wat op mijn schoot staan in de auto
Denk dat er serieus dampen uit de auto komen als de deuren open gaan
Jammer hoorquote:Op zaterdag 5 december 2020 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ga gauw je mond spoelen
Nee gewone
smullenquote:Op zaterdag 5 december 2020 19:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jammer hoor![]()
Ik kreeg van de snackbar 2 stukken huisgemaakt gevuld speculaas mee
Dus nu thee en gevuld speculaas. Lekker zeg!
Ja! Zijn hele leuke mensen die vaak wat extra's doen en iedere week een speciaal menu voor 9,95 hebben op aanvraag van wat klanten willen. Ze hadden afgelopen week bv roti met kippenbout (les gekregen speciaal ervoor van 2 Surinamers). Nu hadden ze stoofvlees in speculaaskruiden en amandelspijs gestoofd, met wortelen, appelmoes en puree. En als je liet bezorgen kwamen Sint en Piet langs. Soort volkseethuisje/snackbarquote:
Wat een heerlijkheden. Eetse hoor vandaag en morgenquote:Op zondag 6 december 2020 13:07 schreef anndb het volgende:
Soort hollands-marrokaans stoofpotje straks. Rundvlees staat te stoven met fond en een hoop kruiden zoals saffraan, kaneel, komijn, etc. Eten we straks met couscous met verschillende groenten. Had nog dolma's en een mix voor marrokaans flatbread die erbij.
Morgen lunch afgehaald bij een restaurant hier om zelf af te werken: 50 gram kaviaar, blinis en toebehoren, uiensoep, kreeft. Denk in de avond dan niet te veel meer eten.
quote:Op zondag 6 december 2020 17:31 schreef sigme het volgende:
Vooraf een bakje pompoensoep (voor de broodnodige groentes).
Zometeen: patat, zelfgebakken, van zelfgesneden piepers. Met kant en klaar gekocht loepia'tjes, en vast nog een snackje, erbij. Plus Amora-mayonaise, zelfgemaakte pindasaus.
Toe; eigengemaakt gevulde speculaas met koffie.
Thuis uit eten?quote:Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Gang 1 van vijf. Wij zijn aan t smikkelen
Bram's patatquote:Op zondag 6 december 2020 18:55 schreef Molo het volgende:
Patatje pinda met een kroket van koning Bram Ladage![]()
Gisteren sashimi op en groenvoer, goeie balans
Mafaldine is weer in de aanbiedingquote:
Online bestellenquote:Op maandag 7 december 2020 15:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mafaldine is weer in de aanbiedingGa vnv kijken maar is geen grote AH dus zal wel niet
![]()
Nu thee, mandarijnen en een lolly.
Vanavond macaroni met kipgehakt.
Heerlijk spulquote:Op maandag 7 december 2020 18:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Tuinkruidenboullion
Die een half jaar over de tht datum is![]()
Is toch puur zout, nothing to worry aboutquote:Op maandag 7 december 2020 18:25 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Tuinkruidenboullion
Die een half jaar over de tht datum is![]()
Zag het liggen. Met gehakt is normaal, met kipdijen ook dus dacht dat dit dan ook wel kon. Idd prima hoor, zijn kleine balletjes gehakt geworden.quote:Op maandag 7 december 2020 15:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Online bestellen![]()
Kipgehakt bij de macaroni? Bewuste keuze? Aparte combinatie
Nee, Provençalequote:Op dinsdag 8 december 2020 08:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Poesta?
Nu een bak koffie, straks even langs de bakker.
Lekker recept!quote:Op dinsdag 8 december 2020 11:08 schreef minilot het volgende:
Nu roerei op een volkoren crackers + een paar kerstomaten en een handje gedroogde abrikozen. En koffie.
Vanavond dit: https://thewoksoflife.com/yaki-udon/
Bijzondere combinatie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 15:26 schreef Karzai het volgende:
vanavond hotdogs met zuurkool en ovenfriet
Hmm is vrij normaal, puntje, bockwurst, zuurkool erop, lekker hoorquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijzondere combinatie.
Hier een uitsmijter met ham en kaas op volkoren boterhammen.
Vanavond spruitjes uit de wok.
met gebakken zuurkoolquote:Op dinsdag 8 december 2020 15:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hmm is vrij normaal, puntje, bockwurst, zuurkool erop, lekker hoor
Hetzelfde alleen dan met thee.quote:Op woensdag 9 december 2020 08:06 schreef X-23 het volgende:
We beginnen met koffie en 2 mandarijnen.
Ooh tijd geledenquote:
Ben je verhuisd uniek? Fijn je weer te zien hierquote:Op woensdag 9 december 2020 14:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, er schijnt hier woensdags een visksr langs te komen. Net lekkerbekje gehad
quote:Op woensdag 9 december 2020 15:24 schreef Kanaroe het volgende:
Knabbelspek, zo vies lekker eens in de zoveel jaar
ik wil ditquote:Op woensdag 9 december 2020 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze hadden een Cheezer bij Brams! Echt mijn ding.
Schuit verse patat met kaassaus, bacon, bosui, jalapeños en nachostukjes
OMGquote:Op woensdag 9 december 2020 18:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze hadden een Cheezer bij Brams! Echt mijn ding.
Schuit verse patat met kaassaus, bacon, bosui, jalapeños en nachostukjes
Gewoon proberen, had ook zoiets bij snackbar maar dan alleen kaassaus en bacon. Brams is wel beter omdat de patat daar zo lekker is!quote:Op woensdag 9 december 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik wil dit
volgens mij heeft de lokale snackbar ook zoiets.. ben daar in 3 jaar tijd nog steeds niet geweest.
want er gaat niks boven friet van vis
Dat is kutquote:Op donderdag 10 december 2020 09:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Mijn bank dronk net koffie
Voor mezelf maar weer nieuwe maken..
Wel blij dat mn bank zwart isquote:Op donderdag 10 december 2020 09:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat is kutHopelijk krijg je t meeste eruit
Ooh dan geeft het niet zoquote:Op donderdag 10 december 2020 10:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wel blij dat mn bank zwart is
Maar hoop wel dat hij straks niet naar oude koffie ruikt.
Hoog tijd voor een nieuwe maar omdat we willen verhuizen is het streven om dan pas een nieuwe bank te kopen.
Het was wel koffie hequote:Op donderdag 10 december 2020 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh dan geeft het niet zo
Nu mandarijnen. Vanmiddag kom soep en brood met kaas.
Vanavond zuurkoolstamppot met worst.
Was ook stom geintjequote:Op donderdag 10 december 2020 11:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het was wel koffie he
Hier vanavond pastinaak uit de oven met aardappelpuree en buikspek denk ik maar.
Alhoewel ik nog even twijfel over de pastinaak... dat kan ook morgen...
Ik kocht dus ook wat de pool “geperste bacon” noemdequote:Op donderdag 10 december 2020 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was ook stom geintje
Buikspek
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef Kanaroe het volgende:
Straks voor het eerst zelf kaasfondue maken, gruyere en emmenthaler en een pietsie blue stilton erin.
Baguetje, bloemkool, witlof en tomaatjes erbij, ben al aan het watertanden hier
Bedankt voor de topic-tip! Ik heb maizena-kirsch als bindmiddel, mis en place is gereed inmiddelsquote:Op donderdag 10 december 2020 16:30 schreef Ole het volgende:
Tip: eventueel binden met aardappelzetmeel. oh en deze CUL / [KAASFONDUE!] recepten graag!
Succes! Wat heerlijkquote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef Kanaroe het volgende:
Straks voor het eerst zelf kaasfondue maken, gruyere en emmenthaler en een pietsie blue stilton erin.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:27 schreef Kanaroe het volgende:
Vegan weer? Eet smakelijk.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:37 schreef mascara-klodder het volgende:
En afgekoeld
[ afbeelding ]
Jaquote:Op donderdag 10 december 2020 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vegan weer? Eet smakelijk.
Had nog 2 kersenbonbons en nu naar bed.
Vers van de bakkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh kom die hier ook eens brengen!
Wel een echte verse he
Hmm in staat om oma te appen als ze zo hierheen komt.. ze mee te nemenquote:Op vrijdag 11 december 2020 10:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vers van de bakker
Ga ze binnenkort wellicht weer eens zelf maken. Afhankelijk van hoe snel ik verhuis.
De bakkerij waar ik gewerkt heb had jaren op rij de beste van Zeelandquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm in staat om oma te appen als ze zo hierheen komt.. ze mee te nemen
Help me out danquote:Op vrijdag 11 december 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
De bakkerij waar ik gewerkt heb had jaren op rij de beste van Zeeland
Dus ik kan wel een redelijke killer bolus draaien.
hue hue hue
Lekker!quote:
zoetzuurquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Met welke saus?
Vind zelf chilimayo en mosterdsaus lekker erbij.
Ieuwwwquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en een plak cake. Is bijna op![]()
Had het recept iets aangepast en is nu nog lekkerder dus kon gisteravond niet stoppen met eten.
Straks weet ik nog niet. Heb iets uit de vriezer gehaald waarvan ik iig niet hoop dat het hondenvoer is
Zingerburger? Klinkt goed, daar niet vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:14 schreef Karzai het volgende:
ik heb de zuurkool maar ingevroren, ben het even zat
nu katjang pedis nootjes en een hertog jan
vanavond ga ik de zingerburger proberen na te maken, salade erbij
is een spicy burger van kfcquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:33 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zingerburger? Klinkt goed, daar niet van
Ah, dank. Gefrituurde kip is altijd lekker! KFC is voor mij tot nu toe een onontgonnen gebied :-)quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
is een spicy burger van kfc
italiaanse bol, kipfilet, bacon, kaas, sambal en mayo. Dan kom ik wel in de buurt
[ afbeelding ]
nee dat niet, ik ga hem niet paneren met die broodkruimels en kruidenquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:39 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, dank. Gefrituurde kip is altijd lekker! KFC is voor mij tot nu toe een onontgonnen gebied :-)
Ga je de kip ook in karnemelk leggen?
Oké, maar wel frituren dan? Op zijn z'n minst...?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat niet, ik ga hem niet paneren met die broodkruimels en kruiden
bakken in olijfoliequote:Op vrijdag 11 december 2020 16:42 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oké, maar wel frituren dan? Op zijn z'n minst...?
thx zal een fotootje posten als hij klaar isquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:44 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik heb em ff gegoegeld intussen, de jouwe wordt gewoon een Karzai-zingy-burger, lekker!
Zooitje in de vriezer. Alles in 1 lade gegooid met vriezer ontdooien, etiketjes eraf gegaan en zulksquote:
ik had nog wel een burgertje extra voor je kunnen maken, ik had nog wat kip overquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Geen fut om te koken. Brood met salami gegeten.
Oh die bolquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had nog wel een burgertje extra voor je kunnen maken, ik had nog wat kip over
[ afbeelding ]
ja die ziet er lekker uit he, vlees is wel een beetje aangebrand maar dat komt door de kruiden die ik erop heb gedaan, volgende keer beterquote:
Pittigheid zit em in de chili in de korst, de saus is gewoon fris.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
is een spicy burger van kfc
italiaanse bol, kipfilet, bacon, kaas, sambal en mayo. Dan kom ik wel in de buurt
[ afbeelding ]
Die spicy mango is heerlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:47 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier verzoek van dochterlief voor de lunch.. “voor een broodje met dat ene spul.. niet dat andere”
Humus met pompoen dus.
Niet de gelijkgekleurde maar heel anders smakende spicy mango.
Ja vind ik ook.quote:
Er zitten allemaal vreemde woorden in jouw eten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 20:01 schreef maily het volgende:
Garnalen met yuzu, witte rijst, en zelfgebakken kroepoek en emping
En meis, het was zooo lekkerrrrquote:Op zaterdag 12 december 2020 20:04 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er zitten allemaal vreemde woorden in jouw eten.
Ze zijn wel lekker!quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:35 schreef marc0871 het volgende:
Net even een snackje genuttigd
[ afbeelding ]
Ze waren heter qua temperatuur dan van de pepers![]()
Mijn kip kerrie van vanavond was haast nog pittiger.
Dat wel, maar normaal heb ik tranende ogen en een loopneus van de pittigheid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker!
Had zojuist zoute popcorn
Heb je weleens zelf een vlamtosti gemaakt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat wel, maar normaal heb ik tranende ogen en een loopneus van de pittigheid.
Dus je snapt mijn teleurstelling
Ohhh ik maak ze ook zelf nadat ik ze 1x gekocht had. Wat was dat een teleurstelling.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je weleens zelf een vlamtosti gemaakt?
Vers gehakt van de slager mixen met een eitje, paneermeel, zout en een flinke kneep sriracha
Tussen boterhammen doen, in paninigrill en genieten
Nee, nog nooit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Vers gehakt van de slager mixen met een eitje, paneermeel, zout en een flinke kneep sriracha
Wat zit daar in? Eet en er nog iets bij of is het zo als plakje lekker 'genoeg'?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ohhh ik maak ze ook zelf nadat ik ze 1x gekocht had. Wat was dat een teleurstelling.
Hier nog 1 plakje van mijn chocolade-taartje die ik gisteren had gebakken en een kop thee
[ afbeelding ]
Ook lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:09 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit.
Maar ik heb loempiavellen en gehakt en ga proberen zelf vlammetjes te maken.
En nog een keer Vietnamese loempia's.
Ik mis de kaas!quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat een perikelen op de zondagquote:Op zondag 13 december 2020 08:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hmmm Wat eten en drinken we vandaag?
Ik begin met koffie en een plakje cake, te lui om een boterham te smeren![]()
Bovendien heb ik geen idee wat ik er dan zou moeten, kaas... neh...., een gekookt eitje?
teveel werkJam... kán... ik heb aardbeien jam... mar eigenlijk wil ik gewoon verse aardbeien
op brood en dat kan niet... die aardbeien die je nu nog kan kopen zijn helemaal niet lekker..
(verwend nest post)
Dus koffie en Cake......
Truffelmayoquote:Op zondag 13 december 2020 13:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Zak Bram's met truffelmayo voor lunch
Filet martino is dat. Lekkerquote:Op zondag 13 december 2020 17:40 schreef drakin het volgende:
Boterham met filet american, met iets van stukjes ui en augurk erin, wtf augurk in filet american?
Ach ja was afgeprijsd maar volgende keer even opletten want stomme combi.
alleen als er dan nog Martino saus op zitquote:Op zondag 13 december 2020 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Filet martino is dat. Lekker
Ik hoef het niet, kom de rest maar halen.quote:Op zondag 13 december 2020 17:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Filet martino is dat. Lekker
Ja oh herinner me filet van de slager vroeger in ons dorpquote:Op zondag 13 december 2020 18:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alleen als er dan nog Martino saus op zit
en alleen lekker versgedraaid van de slageren niet die chemische troep uit de supermarkt.
Kokt denk door de rode saus die er ook op of doorheen zit.quote:Op zondag 13 december 2020 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef het niet, kom de rest maar halen.
Filet zelf is er ook soppig van geworden
Stoofvlees, gebakken aardappelen, witlofsalade en gekookte worteltjes.quote:Op maandag 14 december 2020 09:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Thee, kwark en mandarijnen.
Vanmiddag kom soep en tosti.
Vanavond udon noodles met kip en pindasaus.
Jammie!!quote:
Ieniemienie portie! Maar goed; meer ruimte voor cakequote:Op maandag 14 december 2020 21:59 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik had noodles met zalm en boontjes teriyaki gemaakt. Wel met een flinke schep sambal badjak er doorheen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |