SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
1. Noobie is uniekquote:Op donderdag 3 december 2020 15:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ich Bin Wie n00biedoobiedooooooooo!
Dat heb ik bij jou als Kleine Jongen voorbij komt...quote:Op donderdag 3 december 2020 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En bij Ich Bin Wie Du moet ik altijd aan jullie allen denken
Aber... wir sind wie sand und meer!quote:Op donderdag 3 december 2020 15:37 schreef cafca het volgende:
[..]
1. Noobie is uniek
2. één daarvan is ook wel genoeg
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou als Kleine Jongen voorbij komt...
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hertellingen niet meegerekend natuurlijk.
Van die nummers die je vergeet dat ze bestaan totdat ze in de lijst weer komen.quote:Op donderdag 3 december 2020 15:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's ook zo'n nummer. En Sausolito Summer Night
Mensen die ze niet vergeten zijnquote:Op donderdag 3 december 2020 15:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Van die nummers die je vergeet dat ze bestaan totdat ze in de lijst weer komen.
Wie stemmen er toch op die nummers als iedereen ze vergeet?
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mensen die ze niet vergeten zijn
Thanks, best wat eigenaardighedenquote:Op donderdag 3 december 2020 15:34 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/topic/2531049/1/999#p190573252
Bat Out Of Hell eindigt met motorgeronk en Lekker op de Trekker begint er mee.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef Kyran het volgende:
364 Lekker Op De Trekker Mannenkoor Karrespoor
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf
Dat was het
Het was dus Lekker op de Trekker die overging naar Bat Out of Hell
Gevonden dankzij wat speurwerk op Google van @:Viv (met dank aan @:Isorden z'n onderschrift)
Ja, maar dan staan ze toch in de verkeerde volgorde?quote:Op donderdag 3 december 2020 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bat Out Of Hell eindigt met motorgeronk en Lekker op de Trekker begint er mee.
Zaadje, eitje...
Die heb ik dan ook lekker geskipt. Tip: Mijn lijstje.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een aantal platen gevonden die onderin de top 2000 bungelen en die ik wil redden. Ik twijfel alleen of 'Maarten van Roozendaal - Red Mij Niet' mijn stem wel wil hebben
Die zat in mn tweede lijstje. Bij lange na niet mn favoriete Maarten maar de rest komt niet in de buurt van de lijstquote:Op donderdag 3 december 2020 16:56 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb een aantal platen gevonden die onderin de top 2000 bungelen en die ik wil redden. Ik twijfel alleen of 'Maarten van Roozendaal - Red Mij Niet' mijn stem wel wil hebben
Herstel:quote:Op donderdag 3 december 2020 16:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan staan ze toch in de verkeerde volgorde?
Hoe kan een nummer als lekker op de trekker nou ooit serieus gestemd worden.quote:Op donderdag 3 december 2020 16:26 schreef Kyran het volgende:
364 Lekker Op De Trekker Mannenkoor Karrespoor
363 Bat Out Of Hell Meat Loaf
Dat was het
Het was dus Lekker op de Trekker die overging naar Bat Out of Hell
Gevonden dankzij wat speurwerk op Google van @:Viv (met dank aan @:Isorden z'n onderschrift)
Grant Lee Buffalo vergetenquote:Op donderdag 3 december 2020 16:48 schreef pipster het volgende:
2020, het was bij de beesten af...![]()
![]()
![]()
Squeeze - Cool For Cats
Curiosity Killed The Cat - Down To Earth
Al Stewart - Year Of The Cat
Snoop Doggy Dogg - Gin And Juice
Elvis Presley - Hound Dog
Echo & The Bunnymen - Bring On The Dancing Horses
KT Tunstall - Black Horse & The Cherry Tree
Arctic Monkeys - I Bet You Look Good On The Dancefloor
Pixies - Monkey Gone To Heaven
Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
Major Lazor & DJ Snake ft. Mo - Lean On
Elton John - Crocodile Rock
House Of Love - Beatles And The Stones
The Beatles - I Am The Walrus
Heart - Barracuda
Fish - A Gentleman's Excuse Me
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperrbezirk
Duran Duran - Hungry Like The Wolf
A-Ha - Cry Wolf
Young Gun Silver Fox - You Can Feel It
Survivor - Eye Of The Tiger
Wonder Stuff - The Size Of A Cow
Lloyd Cole - Rattlesnakes
Belle & Sebastian - Funny Little Frog
Gorillaz - Feel Good Inc.
Animals - House Of The Rising Sun
Trashmen - Surfin' Bird
Buffalo Springfield - For What It's Worth
Buffalo Tom - I'm Allowed
Jefferson Airplane - White Rabbit
Seals & Crofts - Summer Breeze
Turtles - Happy Together
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Eagles - Take It Easy
King Bee - Back By Dope Demand
Vertel ons wat er in zit.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik krijg het thuispakketnog meer hier?
Beste Rianne,quote:Op donderdag 3 december 2020 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertel ons wat er in zit.
Het is natuurlijk toeval, maar wel heel terecht dat jij het krijgt.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:35 schreef houdjemond het volgende:
Ik krijg het thuispakketnog meer hier?
Kan altijd mijn eigen Fok!T2K cafe beginnenquote:Op donderdag 3 december 2020 17:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is natuurlijk toeval, maar wel heel terecht dat jij het krijgt.
Tofquote:Op donderdag 3 december 2020 17:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Beste Rianne,
Jouw NPO Radio 2 Top 2000 Thuispakket zal 04-12-2020 tussen 16:50 en 18:25 door onze Top 2000 Thuispakket bezorger bij jou afgeleverd worden.
Volg onze Top 2000 Thuispakket bezorger live op deze link
Mocht je nog vragen hebben over je pakket, mail dan naar info@radio2.nl
Heel veel plezier met je NPO Radio 2 Top 2000 Thuispakket!
Vriendelijke groet,
NPO Radio 2
Dat weten we morgen
Ik moet bij jouw naam altijd denken aan een van mn favoriete nummers van Gorki: Beste Bill.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is mijn stemlijstje geworden. Net als elk jaar weer een mix van favorieten, van liedjes die ik dit jaar geweldig vond, van liedjes die absoluut niet uit de top 2000 mogen vallen en van een stuk of 5 liedjes die gewoon in de keuzelijst moeten komen.
ABBA - The Day Before You Came
Acda & De Munnik - Slaap Zacht Elisabeth
Arcade Fire - Reflektor
Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn
Buffalo Tom - I'm Allowed
Claw Boys Claw - Rosie
Coldplay - Amsterdam
Counting Crows - A Long December
Editors - A Ton of Love
Eels - Novocaine for the Soul
Franz Ferdinand - Take Me Out
Glen Campbell - Wichita Lineman
Joy Division - Atmosphere
Kraftwerk - Autobahn
Long John Baldry - (Walk Me Out) In The Morning Dew
Maarten van Roozendaal - Red Mij Niet
MGMT - Kids
Muse - Madness
Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
Nirvana - All Apologies
Portishead - Glory Box
Queen - I'm Going Slightly Mad
Radiohead - Exit Music (For a Film)
R.E.M. - Drive
R.E.M. - Man on the Moon
Sinead O'Connor - Troy
Smashing Pumpkins - Bullet With Butterfly Wings
Snow Patrol - Run
XTC - Making Plans For Nigel
Arctic Monkeys - 505
The National - Fake Empire
Nick Cave and the Bad Seeds - The Mercy Seat
Portishead - The Rip
Radiohead - Everything In Its Right Place
Sigur Rós - Hoppípolla
Leukquote:Op donderdag 3 december 2020 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam altijd denken aan een van mn favoriete nummers van Gorki: Beste Bill.
Met de fantatische zin: Beste Bill, ik sprak daarnet je vrouw. Ze zei me dat je langzaam impotent wordt.
Affengeilquote:Op donderdag 3 december 2020 17:47 schreef Sabata het volgende:
Net even bij Ruud Major Tom aan kunnen vragen én Opus nog even gepitcht. M'n dag is goed
Is ook fake news natuurlijk, want als we iets niet mogen nu is het wel: we all stand together.quote:Op donderdag 3 december 2020 17:26 schreef Tussle266 het volgende:
Die We All Stand Together lobby pakt ineens wat momentum vandaag. Die slaat net zo op 2020 als Roller Coaster. Maar met een beetje mazzel gaatie nu wel naar 04:00 op één van de dagen zodat ik er lekker doorheen kan slapen.
Ik heb dat niet met veel platen, ook als het niet mijn smaak is, maar als ik ergens angstaanvallen van krijg, dan is het wel van die plaat.
Angstaanvallen nog wel?quote:Op donderdag 3 december 2020 17:26 schreef Tussle266 het volgende:
Die We All Stand Together lobby pakt ineens wat momentum vandaag. Die slaat net zo op 2020 als Roller Coaster. Maar met een beetje mazzel gaatie nu wel naar 04:00 op één van de dagen zodat ik er lekker doorheen kan slapen.
Ik heb dat niet met veel platen, ook als het niet mijn smaak is, maar als ik ergens angstaanvallen van krijg, dan is het wel van die plaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(nieuwere meuk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door DireStraits7 op 03-12-2020 19:52:29 ]Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
dat mag niet ivm de anderhalve meter...quote:Op donderdag 3 december 2020 18:59 schreef PzKpfw het volgende:
Mensen met meerdere lijstjes zouden ze moeten ophangen in de kerstboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |