quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:40 schreef 1shot1kill het volgende:
En weer een fantastische aflevering, de laatste aflevering kan haast niet anders worden dan ook fantastisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]In de aflevering van gisteren al een verwijzing naar een gebeurtenis in een SW game. De makers zijn dus niet bang om inspiratie op te doen uit de games.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
Dit is wel een punt jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:38 schreef sp3c het volgende:
vond het eigenlijk een beetje vreemd om die gast te waarschuwen dat je eraan zit te komen
unMandelorian haast
Dat was het afzetten van zijn helm ook. Het missen van Grogu heeft hem duidelijk veranderd. Of dat helemaal verdiend is, is een tweede, maar goed.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:38 schreef sp3c het volgende:
vond het eigenlijk een beetje vreemd om die gast te waarschuwen dat je eraan zit te komen
unMandelorian haast
nee die vond ik in die situatie wel logischquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was het afzetten van zijn helm ook. Het missen van Grogu heeft hem duidelijk veranderd. Of dat helemaal verdiend is, is een tweede, maar goed.
deze laatste aflevering, geschreven en geregisseerd door Rick Famuyiwa, vond ik eindelijk eens wat steviger, meer solide. Favreau en Filoni prutsen er erg veel in om vind ikquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Jon Favreau bij bijna al deze dingen een hoofdrol spelen. En dan niet als acteur natuurlijk
McGregorquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:01 schreef Ruse het volgende:
[..]
deze laatste aflevering, geschreven en geregisseerd door Rick Famuyiwa, vond ik eindelijk eens wat steviger, meer solide. Favreau en Filoni prutsen er erg veel in om vind ik
Erg blij met de Obi Wan aankondiging trouwens, MacGregor heeft dat karakter echt subliem eigen gemaakt
Welke referentie/game is dat ? Die heb ik gemistquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de aflevering van gisteren al een verwijzing naar een gebeurtenis in een SW game. De makers zijn dus niet bang om inspiratie op te doen uit de games.
Battlefront 2quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:36 schreef Theebag het volgende:
[..]
Welke referentie/game is dat ? Die heb ik gemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die after-credits scene.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:26 schreef 1shot1kill het volgende:
vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:30 schreef 1shot1kill het volgende:
Wat een aflevering weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die after-credits scene.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:32 schreef lord_bono het volgende:
[..]Geruchten gaan dat de sequels naar een alternatieve tijdlijn worden verplaats en dus niet langer canon zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:07 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat de sequels naar een alternatieve tijdlijn worden verplaats en dus niet langer canon zijn.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:49 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou een goede move zijn, voor mij stopt Star Wars na return of the Jedi.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:07 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat de sequels naar een alternatieve tijdlijn worden verplaats en dus niet langer canon zijn.![]()
Google maar eens op "Veil of the Force".quote:Op vrijdag 18 december 2020 14:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou een goede move zijn, voor mij stopt Star Wars na return of the Jedi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |