abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196546671
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:21 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Maar als je dan Sanders en Warren vervolgens als gematigd wil tracht af te schilderen ...
Dat is je probleem, je kunt niet denken in grijstinten. Gematigder. Bijvoorbeeld single payer healthcare van Sanders is dan een standpunt dat weer richting de extreme linkerkant van het spectrum gaat. Maar niet zo ver als basisinkomen, het zit eerder bij de sociaaldemocratische kant die je in Europa veel ziet. Je hebt het over een spectrum maar vervolgens pas je dat niet toe.

En dat is je hele schtick en waarom mensen je niet serieus nemen. Je argumenten komen niet vanuit een eerlijke overtuiging.
pi_196547182
Warren is pragmatisch en gematigd, Yang is gematigd en alleen een outlier vanwege het UBI, wat er over een generatie gewoon is. Al die overbodige truck-chauffeurs moeten toch eten. Tulsi is wel all over the place.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:10:08 #278
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196548257
Waar het werkelijk over hoort te gaan in Trumpland is het grote aantal Covid-zieken en -doden, maar meneer heeft het te druk met onzinnige rechtszaken.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_196548662
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:10 schreef SEMTEX het volgende:
Waar het werkelijk over hoort te gaan in Trumpland is het grote aantal Covid-zieken en -doden, maar meneer heeft het te druk met onzinnige rechtszaken.
Het verontrustende is dat het niet alleen Trump is, maar kennelijk geven zijn volgelingen en hielenlikkers in de GOP ook geen moer om het Covid-drama.
pi_196549725
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het verontrustende is dat het niet alleen Trump is, maar kennelijk geven zijn volgelingen en hielenlikkers in de GOP ook geen moer om het Covid-drama.
En ondertussen loopt het dodental per dag schrikbarend op. Gisteren 230.000 nieuwe gevallen en ruim 2800 doden in een dag.
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:00:19 #281
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196550179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:34 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Terwijl in Trump-stemmend gebied een buitenproportioneel aantal doden vallen..

edit: oh dat meldt SEMTEX ook al
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 4 december 2020 @ 15:05:29 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196550277
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Terwijl in Trump-stemmend gebied een buitenproportioneel aantal doden vallen..

edit: oh dat meldt SEMTEX ook al
TJa, daar is men ook wijsgemaakt dat mondkapjes en social distancing allemaal dikke onzin is en de gouverneurs , zoals die van South Dakota, voelen geen behoefte om een lockdown af te kondigen.

[ Bericht 10% gewijzigd door SEMTEX op 04-12-2020 15:12:19 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_196550673
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 00:50 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Je mag ook 'alternatieve media' schrijven. Is een stuk korter (en we weten allemaal al lang hoe die te werk gaan, dus...)
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2020 01:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik begrijp nooit zo goed waarom daar altijd zo'n punt van gemaakt wordt dat een newsoutlet 'niet objectief/biased' is. So what? Meestal uit zich die bias in de keuze van onderwerpen en een mening over het te voeren beleid. Dat is een keuze die ook de voorkeur heeft van de kijkers/lezers anders zouden ze ook geen bestaansrecht hebben.

Het is veel kwalijker als newsoutlets verifieerbare feiten gaan verdraaien, manipuleren of ronduit gaan ontkennen zoals regelmatig bij bijv. FOX News, OAN, Breitbart enz gebeurt. Dat gaat ten koste van de kwaliteit.

En zeg nou zelf: Giuliano is gewoon een 'idiot'. Of hij 'useful' is tja .... voor Trump wel natuurlijk, veel mensen trappen in die shitshow van hem en het levert lekker veel donaties op. Wat is het probleem :?

Komt nog bij dat die '#CNNTapes' overduidelijk juist veel meer het 'gewenste' narratief is voor bovengenoemde outlets dan dat de uitspraak van Zucker dat is voor de 'MSM' :{w
Zucker en consorten zijn letterlijk bezig met het construeren van een eigen narrative, an sich is daar niet veel mis mee aangezien iedere media outlet dat min of meer doet. Het probleem hier is dat CNN zich karakteriseert als een ''objectief'' en ''kwalitatief'' medium en dat zeer grote delen van de maatschappij dat letterlijk aannemen terwijl CNN dus niet anders functioneert als andere media die daarentegen veelal wel openlijk biased zijn.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_196550823
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 08:38 schreef Basp1 het volgende:

[..]

misschien moeten ze in dat halve 3e wereld land maar eens stem procedures veranderen, ipv achteraf te gaan klagen dat er bij hun verlies nu opeens gefraudeerd zou zijn. Regeren is vooruitzien maar dat was te moeilijk voor ome donald. Hij had met 2 vingers in zijn neus kunnen winnen als hij de pandamie een beetje anders had aangepakt.

Waarom hoeven wij bij het stemmen in NL geen handtekening te zetten en hoeft deze dan niet ook nog een vergeleken te worden met een handtekening van een kopie van een id. :D
Fraude is geen onderdeel van de standaardprocedures en volgens mij behoort onderzoek naar mogelijke fraude wel tot het standaardproces?

Overigens, welke ''pandamie''?
pi_196551483
Dit is ook wel gek eigenlijk, waarom zou je onschuldigen willen pardonneren?
Trump mulls preemptive pardons for up to 20 allies, even as Republicans balk
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 4 december 2020 @ 16:21:57 #286
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196551502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:38 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Fraude is geen onderdeel van de standaardprocedures en volgens mij behoort onderzoek naar mogelijke fraude wel tot het standaardproces?
Nee, fraudeonderzoek is geen standaardonderdeel. Fraudepreventie wel. Pas als er genoeg aanleiding is kan een OvJ een zaak starten. In dit artikel staat iets meer context omtrent het amerikaanse systeem https://www.nytimes.com/2(...)/barr-elections.html

quote:
Overigens, welke ''pandamie''?
Ben je nu aan het piepen over een spelfout? Of ga je ook mee in de leugen dat er hoegenaamd geen pandemie is?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_196551677
twitter

Om Bert Visscher te citeren: Je verwacht het niet!
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 4 december 2020 @ 16:35:01 #288
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196551687
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 december 2020 16:20 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook wel gek eigenlijk, waarom zou je onschuldigen willen pardonneren?
Trump mulls preemptive pardons for up to 20 allies, even as Republicans balk
Om dezelfde reden dat hij krijsend probeert aan de macht vast te blijven houden: hij weet dat hij en zijn cronies zich voor de rechter moeten gaan verantwoorden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_196551741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:34 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

je hoor, hoeft nu niet te kijken
Je gaat deze beelden vaker zien de komende tijd denk ik zo *;

Ik denk van niet.

Ongetwijfeld gaan er nog wel andere beelden komen met een narrator die invult wat we zouden moeten zien.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_196551746
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 16:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Om dezelfde reden dat hij krijsend probeert aan de macht vast te blijven houden: hij weet dat hij en zijn cronies zich voor de rechter moeten gaan verantwoorden.
Niet alleen dat..vraag me af of hij zich daar druk over maakt. Volgens mij is hij gewoon verslaafd aan macht en vond hij het heerlijk om dictatortje te kunnen spelen.
pi_196552513
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 16:34 schreef kalinhos het volgende:
[ twitter ]

Om Bert Visscher te citeren: Je verwacht het niet!
Je kan er idd op wachten. Op grote schaal frauderen met 4 camera's erop gericht is een dead give-away. Allemaal gebakken lucht wat de (useful idiot) Giuliani aan het goedgelovige volgvolk probeert te slijten via fake hearings. Het trieste is dat het hem nog grotendeels lukt ook. En holmaatjes van Trump grijpen dat dan weer an als reden om verder twijfel te zaaien over de legitimiteit van de uitslag van de berkiezing:

twitter

:')

[ Bericht 41% gewijzigd door Kijkertje op 04-12-2020 19:48:35 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196552604
Trump heeft blijkbaar ook geprofiteerd van die onbetrouwbare stemmachines! _O-

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 4 december 2020 @ 18:04:03 #293
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196552989
-oops- verkeerde plek
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196553319
twitter
  vrijdag 4 december 2020 @ 19:59:39 #295
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_196553534
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2020 19:48 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Hij mag ertoe oproepen niet opdracht er tot geven. Dat mag de Secretary of State, en die heeft al aangegeven dat er op de video niks vreemds te zien was.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 4 december 2020 @ 20:28:22 #296
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196554085
Stel je wilt frauderen bij een verkiezing, ga je dan:

A: stembiljetten vd tegenstander laten verdwijnen
B: stembiljetten voor jezelf creëren

?

Dit hele fraude gelul is gebaseerd op optie B. En dat is onnoemlijk veel moeilijker dan optie A. Je moet valse identiteiten creëren, handtekeningen vervalsen en weet ik veel wat niet meer. En je maakt een enorme stapel aan controleerbaar bewijs. Dat is echt de domste manier van frauderen.

En het zijn ook echt 8 miljoen meer stemmen inmiddels.

WORD WAKKER MENSEN. :D
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_196555219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 19:59 schreef zalkc het volgende:

[..]

Hij mag ertoe oproepen niet opdracht er tot geven. Dat mag de Secretary of State, en die heeft al aangegeven dat er op de video niks vreemds te zien was.
Misschien, moeten hun weten, maar naar deze video zullen ze dan ook nog wel even kijken en morgen houdt Trump een rally in Georgia, al met al wordt het steeds drukker in Georgia:

twitter
  vrijdag 4 december 2020 @ 22:38:21 #298
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_196556533
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Misschien, moeten hun weten, maar naar deze video zullen ze dan ook nog wel even kijken en morgen houdt Trump een rally in Georgia, al met al wordt het steeds drukker in Georgia:

[ twitter ]
Georgia heeft dan ook een hoog aantal rednecks
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 4 december 2020 @ 22:40:52 #299
8369 speknek
Another day another slay
pi_196556568
Altijd wel mooi als je je informatie over verkiezingen moet halen bij een Maleisier die nog nooit in de VS is geweest.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 4 december 2020 @ 22:42:34 #300
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196556581
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Stel je wilt frauderen bij een verkiezing, ga je dan:

A: stembiljetten vd tegenstander laten verdwijnen
B: stembiljetten voor jezelf creëren

?

Dit hele fraude gelul is gebaseerd op optie B. En dat is onnoemlijk veel moeilijker dan optie A. Je moet valse identiteiten creëren, handtekeningen vervalsen en weet ik veel wat niet meer. En je maakt een enorme stapel aan controleerbaar bewijs. Dat is echt de domste manier van frauderen.

En het zijn ook echt 8 miljoen meer stemmen inmiddels.

WORD WAKKER MENSEN. :D

Dat verschil tussen Trump en Biden is echt gigantisch in het voordeel van Biden ondertussen. Vernederende nederlaag voor een zittend president.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')