Ik dacht dat ik in m'n formulering wel duidelijk liet merken dat het vooral m'n persoonlijke mening betreftquote:Op woensdag 2 december 2020 22:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat is jóuw mening, beste man. Dat betekent nog niet dat iedereen die moet delen of daar unaniem mee eens is.
Ik heb zelf weinig op met Eefje tbh, vind het zelf nogal zemelmuziekmaar goed, ieder heeft recht op z'n eigen mening.
Ditzelfde geldt voor GEM - So Good to Know You.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Aanwijzing voor deze theorie:
Dec '13 t/m sep '19:
[ afbeelding ]
Vanaf sep '19:
[ afbeelding ]
De jaren dat ik wel gestemd heb, heb ik vaak niet eens gecheckt of mijn keuzes in de lijst terecht gekomen waren.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk volledig gelijk in.
Ik gok op de nummers 16 en 28...quote:Op woensdag 2 december 2020 22:46 schreef Stephan5 het volgende:
Laten we Rob de Nijs niet vergeten, die zijn imposante carriere nu bijna afgesloten heeft, Er komt van mij zeker een nummer van Rob in de lijst.
Dus om te zorgen dat een band als The National in de keuzelijst komt, moeten mensen dit nummer het hele jaar door aanvragen bij Radio 2quote:Op woensdag 2 december 2020 22:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ditzelfde geldt voor GEM - So Good to Know You.
In 2020 2x (!!) gedraaid op Radio 2, de jaren ervoor nooit
Het zou best kunnen. Ik kan me ook niet voorstellen dat in de vrije keuze bijvoorbeeld Ann Lee of The Braxtons massaal genoemd werden.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:30 schreef Gretzl het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de Radio 2-redactie de keuzelijst enkel uitbreidt met de nummers die aan hun muziek-computersysteem zijn toegevoegd gedurende het jaar? En dat ze er verder helemaal niet over nadenken, behalve dat releases uit 2020 er dus niet bij mogen.
[..]
Ja, ook een mogelijkheid.
quote:Op woensdag 2 december 2020 22:30 schreef Gretzl het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat de Radio 2-redactie de keuzelijst enkel uitbreidt met de nummers die aan hun muziek-computersysteem zijn toegevoegd gedurende het jaar? En dat ze er verder helemaal niet over nadenken, behalve dat releases uit 2020 er dus niet bij mogen.
Ja, volgend jaar ga ik Fake Empire elke zondag aanvragen bij Annemiekequote:Op woensdag 2 december 2020 22:47 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Dus om te zorgen dat een band als The National in de keuzelijst komt, moeten mensen dit nummer het hele jaar door aanvragen bij Radio 2
Giel is heel erg van de Nederlandstalige muziek, dus als je écht wanhopig bent, dan luister je én tussen 4 en 6 ‘s nachts én naar Giel.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar ga ik Fake Empire elke zondag aanvragen bij Annemieke. Mogen jullie me aan houden
![]()
Nu nog een dj vinden waar ik elke week Eefje kan aanvragen
Het 90s hitje van Ann Lee werd in 2014 ook al wat vaker gedraaid. Maar in 2020 ook een keer of 3. Wellicht dat de dj's/redactie dan de playlist van het kalenderjaar nog eens onder de loep nemen en dan een selectie maken.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zou best kunnen. Ik kan me ook niet voorstellen dat in de vrije keuze bijvoorbeeld Ann Lee of The Braxtons massaal genoemd werden.
Zie dat Giel ook meedoet als DJ.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel is heel erg van de Nederlandstalige muziek, dus als je écht wanhopig bent, dan luister je én tussen 4 en 6 ‘s nachts én naar Giel.
Dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 2 december 2020 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Giel is heel erg van de Nederlandstalige muziek, dus als je écht wanhopig bent, dan luister je én tussen 4 en 6 ‘s nachts én naar Giel.
Dit is in ieder geval zijn stemlijst:quote:Op woensdag 2 december 2020 22:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal nietIk heb geen idee of Giel fan is van Eefje, maar als er iemand rondloopt in Hilversum waar ik een ontiegelijke hekel aan heb is hij het wel
![]()
Misschien dat Sophie Straat iets voor hem is (verdiend ook een groter podium imo)
HoedenPlankquote:Op woensdag 2 december 2020 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval zijn stemlijst:
https://www.nporadio2.nl/(...)adio-2-top-2000-2020
Het is dan ook al december.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
VERDOMME IK BEN NOVEMBER VERGETEN.
Emmely?quote:Op woensdag 2 december 2020 22:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar ga ik Fake Empire elke zondag aanvragen bij Annemieke. Mogen jullie me aan houden
![]()
Nu nog een dj vinden waar ik elke week Eefje kan aanvragen
Omdat Kreviazuk 1x is gedraaid gaan luisteraars haar opeens wel in de lijst der lijst stemmen? Wat wil Radio 2 hier nu mee bereiken?quote:Chantal Kreviazuk - Leaving On A Jet Plane (1998)
quote:Op woensdag 2 december 2020 15:28 schreef Cassa95 het volgende:
Deze artiesten stonden vorig jaar helemaal niet in de keuzelijst en dit jaar wel (2019 toevoegingen niet meegerekend):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Trump en Baudet zijn jaloers op je.quote:Op woensdag 2 december 2020 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
VERDOMME IK BEN NOVEMBER VERGETEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |