SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Babymetal had ik in ieder geval wel eens van gehoord.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef brother52 het volgende:
BABYMETAL - Gimme Choko!!
Kawaiimetal kan ook van de kaart.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of deze ook zo'n geweldige 'Fuck You All!' opening heeft...
Wat is dit?
Mario Kart Metal?
Ik heb dit in Kyoto live gezien, op straat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef brother52 het volgende:
BABYMETAL - Gimme Choko!!
Kawaiimetal kan ook van de kaart.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit in Kyoto live gezien, op straat.
Bloedserieus hengsten en kirren...
Het is de diversiteit die het aantrekkelijk maakt...quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:56 schreef brother52 het volgende:
Devin Townsend - Castaway/Genesis (live in London 2019)
De albumversie heb ik al eens gedraaid daarom nu de liveversie.
Veel succes met de quiz.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Ik ga quizzen. Dank je wel brother52 en nog veel metalplezier
Kwis ze!quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Veel plezier met de quizquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Kwis ze. Hopelijk haal je meer dan 0 puntenquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Dat samen met een fantastische stem en het live ook nog eens kunnen brengen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de diversiteit die het aantrekkelijk maakt...
Het is net Sparks, maar dan in een steviger jasje...quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, dat bombastische.
Die vergelijking had ik nog niet gemaakt maar vind het wel een goede.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net Sparks, maar dan in een steviger jasje...
Ik ken amper andere nummers van ze dan Easy en Epic (die ik nog ergens op single heb liggen)quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
Faith No More - Surprise! You're Dead!
Die titel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
Faith No More - Surprise! You're Dead!
Dan loont het wel de moeite om er eens wat meer naar te luisteren, ze hebben erg leuke dingen gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken amper andere nummers van ze dan Easy en Epic (die ik nog ergens op single heb liggen)
Okéquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan loont het wel de moeite om er eens wat meer naar te luisteren, ze hebben erg leuke dingen gedaan.
Epica vind ik ook wel lekker.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:16 schreef brother52 het volgende:
Epica - Sancta Terra
Op youtube is een liveversie met Floor Jansen te vinden, erg de moeite waard.
De zangeres of de band?quote:
Dat is 1 van de weinige 'metal' bands die ik nog regelmatig bezoek (voor zover mogelijk in Nederland, meestal spelen ze ver weg). Ook heerlijk op de koptelefoon in het vliegtuig.quote:
Heet de zangeres dan ook Epica?quote:
Zeg je nou dat 11 lange oren heeft?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:19 schreef ToT het volgende:
Een geval met lange oren vertelde me dat er momenteel goede muziek gedraaid wordt hier!
Ehhh... wellicht mijn ehhh... huisdier?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg je nou dat 11 lange oren heeft?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... wellicht mijn ehhh... huisdier?
Lastig ritme, zo te horen. Iets met 7 tellen of zo.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De drummer heeft ook epileptische aanvallen...
Dat noemen ze polyritmesquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De drummer heeft ook epileptische aanvallen...
7 / 8 en 4 / 4 en dan variëren naar 5 / 8 geloof ik.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Lastig ritme, zo te horen. Iets met 7 tellen of zo.
In plaats van een drummer kunnen ze beter een wiskundige achter het drumstel zettenquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
7 / 8 en 4 / 4 en dan variëren naar 5 / 8 geloof ik.
Ik heb hier dan weer iets minder mee. Sommige powermetalbands zijn live best leuk maar het gros laat ik links liggenquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Dit vind ik dan wel weer okéIk hou wat meer van de melodic metal en gothic-achtige dingen.
Ik heb net de playlist van de vorige even snel bekeken en ja, deze is een stukje harder.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:43 schreef Melting het volgende:
Lijkt het maar of is deze show over het algemeen harder dan de vorige, Brother52?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Brother, ik hou het voor gezien/gehoord.
Dank, er zaten ook aardig wat interessante tracks tussen...
Fijne avondquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Brother, ik ga ook afhaken. Bedankt voor twee fijne uurtjes beukmuziek
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
Stond daar nou net iemand op zijn tenen?
Absoluut, al sinds ik haar op pinkpop zag met the gathering.quote:
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:04 schreef brother52 het volgende:
Metallica - Master Of Puppets
Deze mag natuurlijk niet ontbreken
Al was het alleen maar om het kwartet van the big 4 compleet te makenquote:
Even gezocht of die nog wel bestonden.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Absoluut, al sinds ik haar op pinkpop zag met the gathering.
Volgens mij treden ze ook niet meer op.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Even gezocht of die nog wel bestonden.
Dat blijkt het geval, maar al meer dan 10 jaar geen cd meer uitgebracht.
Het is vanavond veel geschreeuw (en weinig wolquote:
Anders komen ze niet boven de herrie van de rest van de band uitquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is vanavond veel geschreeuw (en weinig wol)
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Anders komen ze niet boven de herrie van de rest van de band uit
Zijn het allemaal bands die je in je vrije tijd luistert, Brother?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:17 schreef brother52 het volgende:
Black Peaks - Glass Built Castles
Cynic - Evolutionary Sleeper
Niet allemaal maar de meesten luister of luisterde ik wel naar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn het allemaal bands die je in je vrije tijd luistert, Brother?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet allemaal maar de meesten luister of luisterde ik wel naar.
Denk dat ik iets van 90% van beide shows ook wel live heb gezien.
De meesten voornamelijk op festivals, dan gaat het best hard.quote:
Is dat Sherlock Holmes? Of een totaal andere?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:26 schreef brother52 het volgende:
De volgende band is de favoriete band van Sherlock in de serie Elementary
De Amerikaanse versie van Sherlock Holmes.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat Sherlock Holmes? Of een totaal andere?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie van Sherlock Holmes.
Best een leuke serie, heel anders dan die van de BBC maar wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Sommige wel maar die gebruiken de verkeerde techniek.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:31 schreef Melting het volgende:
Zouden deze "zangers" nou nooit last van hun keel krijgen?
Zijn er ook dames die grunten eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sommige wel maar die gebruiken de verkeerde techniek.
Straks klinkt het zelfs een beetje als reggaequote:
Dan moet je eens naar Otep luisteren...quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Zijn er ook dames die grunten eigenlijk?
Kan niet zeggen dat ik dat ooit heb gehoord.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet je eens naar Otep luisteren...
Ik kende ze helemaal niet maar liep een keer op een festival de tent in waar ze stonden te spelen en dacht: Jezus, wat kan die kerel grunten... stond er dus een vrouw op het podium...
Ik maak de show gewoon even af, hebben we dat maar weer gehad en kunnen we weer 50 jaar vooruitquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:35 schreef Melting het volgende:
Oh, ik ga trouwens over een 10 minuten wel richting bed.
Zo klinkt het niet.... maar dat weet je maar nooit, begreep ik net.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:38 schreef brother52 het volgende:
Wel een zangeres, weet alleen niet of zij ook de grunts doet.
Net even op wiki gekeken, zij is de enige die vocals doet dus denk het wel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet.... maar dat weet je maar nooit, begreep ik net.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:45 schreef brother52 het volgende:
Mastodon - The Wolf Is Loose
Op de Veluwe
Welterusten, hoop dat je geen nachtmerries krijgtquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:47 schreef Melting het volgende:
Bedankt alvast, Brother voor de herrie.
En voor de fijne muziekjes natuurlijk.
Die rust........ heerlijk!quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welterusten, hoop dat je geen nachtmerries krijgt
Los van dat het takkeherrie is, zit het soms best complex in elkaar.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind de muziek van Vout makkelijker, maar af en toe kan dit ook wel
Mag dus ook soms wel langskomen hier bij mijquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Los van dat het takkeherrie is, zit het soms best complex in elkaar.
Ik luister voornamelijk naar de meer complexe dingen. Dat recht toe, recht aan akkoorden hakken kan ik zelf ook welquote:Op dinsdag 1 december 2020 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mag dus ook soms wel langskomen hier bij mijMaar echt mijn ding is het niet
Ondanks dat ik al een hele tijd klaar ben met Rammstein mogen ze niet ontbreken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Die herken je ook wel direct. De band dus.
Bij mij staat er vaak vanalles op shuffle. En dan af en toe even terugkijken wat iets was. Maar kan soms echt bizar zijn.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik luister voornamelijk naar de meer complexe dingen. Dat recht toe, recht aan akkoorden hakken kan ik zelf ook wel
Ik gebruik shuffle nooit. Wanneer ik muziek luister, dan luister ik er ook heel bewust naar. Kan het voor mezelf niet zomaar even als achtergrond opzetten.quote:Op dinsdag 1 december 2020 21:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bij mij staat er vaak vanalles op shuffle. En dan af en toe even terugkijken wat iets was. Maar kan soms echt bizar zijn.
Snap ik ook wel, maar ik heb bijna altijd maar wat aanstaan. Zodat het niet zo doods stil is.quote:Op dinsdag 1 december 2020 22:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik gebruik shuffle nooit. Wanneer ik muziek luister, dan luister ik er ook heel bewust naar. Kan het voor mezelf niet zomaar even als achtergrond opzetten.
Daar heb ik een tv voorquote:Op dinsdag 1 december 2020 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maar ik heb bijna altijd maar wat aanstaan. Zodat het niet zo doods stil is.
Qua TV heb ik nog zo'n antieke dikbil, die alleen nog maar zwart wit weergeeft.quote:
Bedankt voor het luisteren.quote:01. Bereboot - Ahoy, Daar Komt De Bereboot (TV Versie)
02. Oceansize - Catalyst
03. Dio - Holy Diver
04. Clawfinger - Warfair
05. TYR - Valhalla
06. Anthrax - Caught In A Mosh
07. Monuments - I, The Creator
08. Anathema - Underworld
09. After The Burial - Anti-Pattern
10. Fear Factory - Slave Labor
11. Nightwish - Wishmaster
12. Machine Head - Beautiful Mourning
13. BABYMETAL - Gimme Choko!!
14. Devin Townsend - Castaway/Genesis (live in London 2019)
15. Gojira - Ocean Planet
16. Faith No More - Surprise! You're Dead!
17. Karnivool - Lifelike
18. Epica - Sancta Terra
19. Alestorm - Drink
20. Meshuggah - Bleed
21. Sacred Reich - Surf Nicaragua
22. Dragonforce - Through the Fire and Flames
23. Nile - Kheftiu Asar Butchiu
24. Suicidal Tendencies - Pledge Your Allegiance
25. Tool - Jambi
26. Napalm Death - Nazi Punks Fuck Off
27. VUUR - The Fire
28. Metallica - Master Of Puppets
29. Architects - Royal Beggars
30. Black Peaks - Glass Built Castles
31. Cynic - Evolutionary Sleeper
32. Dead Letter Circus - This Life Awake
33. Goatwhore - Schadenfreude
34. Ozzy Osbourne - Crazy Train
35. Jinjer - Judgement (& Punishment)
36. Carcass - Doctrinal Expletives
37. Mastodon - The Wolf Is Loose
38. Prong - Whose Fist Is This Anyway?
39. Rammstein - Engel
40. Atreyu - Right Side of the Bed
41. Dream Theater - Never Enough
42. Killswitch Engage - A Bid Farewell
43. Bereboot - Zwaai Maar Met Je Berepoot
quote:
Goedemorgen Melting en brother52quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op woensdag 2 december 2020 06:42 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen Melting en brother52
Gaaf shirt, mag ik alleen niet de baan mee opquote:Op woensdag 2 december 2020 08:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Leuk shirt voor je gevonden:
[ afbeelding ]
Waarom mag dat niet?quote:Op woensdag 2 december 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Gaaf shirt, mag ik alleen niet de baan mee opop weg naar golfles
Sloan Maquote:Op woensdag 2 december 2020 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Gaaf shirt, mag ik alleen niet de baan mee opop weg naar golfles
Dus daarom kan ik je niet bereiken.quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Rafeiro het volgende:
Had ik gewoon de oproep gemist, wel binnen 5 minuten teruggebeld.
Mobiel staat vrijwel altijd op stil, Maar op belmomenten heb ik mn telefoon vaak echt in de hand, nu alleen dus niet![]()
Zou dat autisten dingetje zijn, haha.
Kan prima via whatsapp hoorquote:Op woensdag 2 december 2020 09:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus daarom kan ik je niet bereiken.![]()
Weet ik toch.quote:Op woensdag 2 december 2020 10:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kan prima via whatsapp hoorDan lees of negeer ik het meestal binnen een dag
Sterkte en gecondoleerd!quote:Op woensdag 2 december 2020 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
Kreeg net bericht van mn vader dat mijn oudtante is overleden. Had een agressieve vorm van kanker. Het zat er aan te komen maar het blijft toch een beetje een klap. Het was een soort derde oma voor mij en mn zus + broer. Ze is vrij oud geworden, wat scheelt. Blijft toch klote
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
Kreeg net bericht van mn vader dat mijn oudtante is overleden. Had een agressieve vorm van kanker. Het zat er aan te komen maar het blijft toch een beetje een klap. Het was een soort derde oma voor mij en mn zus + broer. Ze is vrij oud geworden, wat scheelt. Blijft toch klote
Gecondoleerd MTB.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
Gecondoleerd en sterkte met het verlies...quote:Op woensdag 2 december 2020 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
Gecondoleerd MTheBassman en veel sterkte de komende periode.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
Sterkte.quote:Op woensdag 2 december 2020 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
Is zeker klote. Sterktequote:Op woensdag 2 december 2020 14:48 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op woensdag 2 december 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, mijn pa net aan de telefoon. Was vandaag weer een keer wezen biljarten, mocht weer daar.
Maar als ze wat wouden bestellen qua drinken (zelf meenemen mocht ook) werd dat door het personeel van binnen naar buiten op een tafel gezet, en dan mochten ze het zelf naar binnen brengen.![]()
Het zal wel een maas in de wet zijn waardoor het zo kan, maar haha....
Dat is wel een beetje absurd zo. Mijn dochter was dit weekend gaan bowlen. Dat mag dus kennelijk ook weer. Ik snap helemaal niks van waarom iets wel of niet mag.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:52 schreef Rafeiro het volgende:
Haha, mijn pa net aan de telefoon. Was vandaag weer een keer wezen biljarten, mocht weer daar.
Maar als ze wat wouden bestellen qua drinken (zelf meenemen mocht ook) werd dat door het personeel van binnen naar buiten op een tafel gezet, en dan mochten ze het zelf naar binnen brengen.![]()
Het zal wel een maas in de wet zijn waardoor het zo kan, maar haha....
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dit heb ik lekker aan mijn man overgelaten. Het is zijn beurt wel weer eens.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
Sterkte, maar de test valt reuze mee. Leuk is het niet, maar denk daar maar aan.En die zoon van je is een bikkel.
Nee ik begrijp dat je er niets van snapt, waarom mag bowlen wel en mogen er andere dingen nietquote:Op woensdag 2 december 2020 18:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje absurd zo. Mijn dochter was dit weekend gaan bowlen. Dat mag dus kennelijk ook weer. Ik snap helemaal niks van waarom iets wel of niet mag.
Dat zal van persoon tot persoon verschillen. Mijn dochter vond het niet prettig om het zachtjes uit te drukken.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:04 schreef Rafeiro het volgende:
Sterkte, maar de test valt reuze mee. Leuk is het niet, maar denk daar maar aan.En die zoon van je is een bikkel.
Vervelend allemaal. Hopelijk valt de test mee en is de uitslag negatief.quote:Op woensdag 2 december 2020 17:59 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon is onderweg voor een coronatest. Hij is al de hele week ziek thuis. Ik vermoed vanwege de stress van het incident vrijdag op school, maar toch maar even voor de zekerheid laten testen.
Is wel gedoe hoor. Wij hebben gebeld, maar ze moesten hem zelf spreken. Op zich begrijpeljik, maar hij is al ziek en wil al niet getest worden en dan wil hij al helemaal niet iemand spreken. Wij hebben wel uitgelegd dat hij autistisch is, maar ze moesten wel echt weten dat hij niet door ons gedwongen werd of zo. Uiteindelijk hebben we de telefoon op speaker gezet en zij vroegen of hij akkoord ging met een test. Mijn zoon riep dat hij akkoord ging en dat was voldoende.
Het testen zelf zal ook wel een ramp worden, ben ik bang. Alles gaat bij hem net wat moeilijker en lastiger. Daar kom je op dit soort momenten dan weer achter. Zolang alles maar goed gaat en hij in een ritme zit, vergeet je het bijna. Maar bij dit soort zaken word je dan weer even met je neus op de feiten gedrukt.
Zo mag het dus kennelijk wel:quote:Op woensdag 2 december 2020 18:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje absurd zo. Mijn dochter was dit weekend gaan bowlen. Dat mag dus kennelijk ook weer. Ik snap helemaal niks van waarom iets wel of niet mag.
Ja, zo ging het ook. Ze konden daar inderdaad geen eten of drinken bestellen en er waren allemaal restricties en maar een paar banen open. Ze had het wel leuk gehad.quote:Op woensdag 2 december 2020 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo mag het dus kennelijk wel:
https://www.silverstone.nl/corona-maatregelen/
Succes met je zoon, hopelijk valt het allemaal een beetje mee voor hem...
Er zitten echt een hoop kromme dingen in de huidige maatregelen. Maar ja, ik blijf wel gewoon thuis. Dat is het makkelijkst. En dan laat ik me door mijn kinderen wel besmettenquote:“We moeten minimaal terug naar een situatie dat horeca weer open is. Onze klanten mogen nu wel komen bowlen, maar moeten zelf hun drinken meenemen”, aldus Van Dijk. Klanten kopen hun drinken daarom bij een snackbar naast de bowling. Daar mogen ze vanwege de maatregelen juist weer niet binnen zitten. Het is van de ratten besnuffeld.”
Sinds gisteren kan je je ook zonder klachten laten testen, dus zo'n teststraat lijkt me een leuk uitje voor in het weekend. Wel even een tijdslot vooraf vastleggen...quote:Op woensdag 2 december 2020 18:32 schreef livelink het volgende:
Maar ja, ik blijf wel gewoon thuis. Dat is het makkelijkst. En dan laat ik me door mijn kinderen wel besmetten
Heel goedquote:Op woensdag 2 december 2020 18:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar dit heb ik lekker aan mijn man overgelaten. Het is zijn beurt wel weer eens.
Tijdens de vorige show zei iemand: "dit is het rustige deel van de show" en toen antwoordde ik: "wacht maar op wat er nog komt"...quote:Op woensdag 2 december 2020 18:46 schreef Rafeiro het volgende:
komt me nu gewoon muziek te lomp hard langs, haha.
Zo dus met oog op de buren maar naar 11 luisteren
Geen punt hoor, welkomquote:Op woensdag 2 december 2020 19:05 schreef just me het volgende:
ik had geen melding gekregen vandaar dat ik te laat ben
Vraag maar aan livelink hoe je daarmee om moet gaan, voordat je straks een aantekening hebt voor ongeoorloofd afwezig zijnquote:Op woensdag 2 december 2020 19:05 schreef just me het volgende:
Ook goedenavondquote:Op woensdag 2 december 2020 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vraag maar aan livelink hoe je daarmee om moet gaan, voordat je straks een aantekening hebt voor ongeoorloofd afwezig zijn
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vraag maar aan livelink hoe je daarmee om moet gaan, voordat je straks een aantekening hebt voor ongeoorloofd afwezig zijn
Ik wel nu.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:05 schreef just me het volgende:
Goedenavondquote:
Dat betekent dat je oren correct functioneren en dat je op de juiste zender bent afgestemdquote:
Op #143 staat een liedje dat zomaar de naam van een sterke cocktail met whisky erin kan zijnquote:Op woensdag 2 december 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel nu.
Ben luisterend, maar vul ondertussen in volle concentratie 64 samples whisky af voor onze Sint & Peat tasting as. vrijdag...
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel nu.
Ben luisterend, maar vul ondertussen in volle concentratie 64 samples whisky af voor onze Sint & Peat tasting as. vrijdag...
Mwoa... wat wél zo is: ik houd van mooi gearrangeerde, mooi geproduceerde muziek.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:19 schreef peaceman het volgende:
Stiekem is DJ11 een enorme romanticus
Heeft even geduurd maar hij durft er nu voor uit te komenquote:Op woensdag 2 december 2020 19:19 schreef peaceman het volgende:
Stiekem is DJ11 een enorme romanticus
Veel persoonlijker dan je lijst met 250 favoriete liedjes ooit samenstellen én draaien wordt het nietquote:Op woensdag 2 december 2020 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
Heeft even geduurd maar hij durft er nu voor uit te komen
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel persoonlijker dan je lijst met 250 favoriete liedjes ooit samenstellen én draaien wordt het niet
Toch hebben ze de nodige leuke nummers gemaakt, vind ikquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 2 december 2020 19:41 schreef just me het volgende:
Ik verhuis even naar een andere kamer maar ga door met luisteren, geluid zal wel boven het geluid van de naaimachine kunnen
Heb je nog even getagd voor dat filmnummer.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Klaar met vandaag, dus lekker muziek nu.
Zoon heeft het overleefd? En uw man uteraardquote:Op woensdag 2 december 2020 19:42 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Klaar met vandaag, dus lekker muziek nu.
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is kitsch, en van de vreselijke soort
quote:
De film heb ik indertijd nog gezien. Heeft weinig indruk gemaakt. Het verhaal was interessanter dan de film, vond ik.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
De film "Scandal" uit 1989 behandelt de Profumo-affaire. Hoofdrolspeler hierin was John Profumo, destijds de Britse minister van defensie. Die kreeg een affaire met een callgirl. De titelsong wordt gezongen door Dusty Springfield. In de film is ook een rolletje weggelegd voor Roland Gift, zanger van the Fine Young Cannibals.
146 (141)Dusty Springfield - Nothing Has Been Proved [1989]
Geen idee. Verderop in deze lijst staat wel iemand die beide ouders viool liet spelen op diens album.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou de viool door zijn tante bespeeld worden?
COVID-19!!!quote:Op woensdag 2 december 2020 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij geen smaak heeft?
Mooiquote:Op woensdag 2 december 2020 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Even eentussen het vullen door. Dit staat zelfs in de Spotify 2020 lijstje die ze voor me hebben samengesteld...
Ik was zelf afwezig. Nog snel even een fles wijn gekochtquote:Op woensdag 2 december 2020 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar ik heb het origineel wel door Kygo leren kennen. Die credits moet je hem dan toch wel geven, vind ik.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik kan het, zes jaar later, steeds nog niet verkroppen dat de Kygo remix hiervan een grotere hit was dan het veel betere origineel. Een krachtig liedje met als boodschap: leef je leven nu. Je wordt er niet jonger op.
142 (NEW)Seinabo Sey - Younger [2014]
Vooruitquote:Op woensdag 2 december 2020 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar ik heb het origineel wel door Kygo leren kennen. Die credits moet je hem dan toch wel geven, vind ik.
Ik zag het. En kende de film en lied dus inderdaad wel.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je nog even getagd voor dat filmnummer.
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:53 schreef livelink het volgende:
Zo, ik ben weer helemaal bij geloof ik
Ik denk dat dit nummer wel op mijn jaarlijstje van Spotify komt te staan.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:53 schreef DJ11 het volgende:
136 (NEW)Jimi Charles Moody - Shame [2017]
Ik heb vandaag mijn "wrapped" van 2020 bekeken. Op #1 stond het nummer dat ik verwachtte. Ik leg later misschien nog wel uit dat het op zich best bijzonder is.quote:Op woensdag 2 december 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat dit nummer wel op mijn jaarlijstje van Spotify komt te staan.
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:55 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: één van de langste nummers uit de lijst.... - 7:40 minuten
quote:Op woensdag 2 december 2020 19:57 schreef Rafeiro het volgende:
Als ik het niks vind ga ol dan even douchen, anders ook denk ik
Geweldige band. Het heeft weinig gescheeld of ze hadden er nog een notering bij gekregen. Als ik een "bubbling under"-lijst zou maken, stond één van hun tracks daar hoog in. Misschien de volgende keer wel in de lijst.quote:
Het deint ook heerlijk doorquote:
En terechtquote:Op woensdag 2 december 2020 20:00 schreef peaceman het volgende:
deze staat ook hoog in mijn top 1000
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Gezien de vele nieuwe binnenkomers die nog volgen, handhaaft dit nummer zich netjes. Van zijn mooie album Stormfront was dit de 4e single:
134 (130)Billy Joel - And So It Goes [1989]
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
Gezien de vele nieuwe binnenkomers die nog volgen, handhaaft dit nummer zich netjes. Van zijn mooie album Stormfront was dit de 4e single:
134 (130)Billy Joel - And So It Goes [1989]
quote:Op woensdag 2 december 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
Welk nummer van ver voor WO2 zit hier dan in?
quote:It features a muted trumpet line taken from "My Woman" by Al Bowlly.
Bij welke lichaamslengte?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, weeg ik net gewoon 100 gram te weinig. 66,5 en geen 66,6.
Te weinig voor wie?quote:Op woensdag 2 december 2020 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ja kak, weeg ik net gewoon 100 gram te weinig. 66,5 en geen 66,6.
Voor mij dezequote:Op woensdag 2 december 2020 20:16 schreef peaceman het volgende:
Garbage... leuke al is mijn favoriet "I think I'm paranoid"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |