SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Babymetal had ik in ieder geval wel eens van gehoord.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef brother52 het volgende:
BABYMETAL - Gimme Choko!!
Kawaiimetal kan ook van de kaart.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef MadMaster het volgende:
Eens kijken of deze ook zo'n geweldige 'Fuck You All!' opening heeft...
Wat is dit?
Mario Kart Metal?
Ik heb dit in Kyoto live gezien, op straat.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef brother52 het volgende:
BABYMETAL - Gimme Choko!!
Kawaiimetal kan ook van de kaart.
quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit in Kyoto live gezien, op straat.
Bloedserieus hengsten en kirren...
Het is de diversiteit die het aantrekkelijk maakt...quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:56 schreef brother52 het volgende:
Devin Townsend - Castaway/Genesis (live in London 2019)
De albumversie heb ik al eens gedraaid daarom nu de liveversie.
Veel succes met de quiz.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Ik ga quizzen. Dank je wel brother52 en nog veel metalplezier
Kwis ze!quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Veel plezier met de quizquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Kwis ze. Hopelijk haal je meer dan 0 puntenquote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
Dat samen met een fantastische stem en het live ook nog eens kunnen brengen.quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is de diversiteit die het aantrekkelijk maakt...
Het is net Sparks, maar dan in een steviger jasje...quote:Op dinsdag 1 december 2020 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, dat bombastische.
Die vergelijking had ik nog niet gemaakt maar vind het wel een goede.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is net Sparks, maar dan in een steviger jasje...
Ik ken amper andere nummers van ze dan Easy en Epic (die ik nog ergens op single heb liggen)quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
Faith No More - Surprise! You're Dead!
Die titel.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:08 schreef brother52 het volgende:
Faith No More - Surprise! You're Dead!
Dan loont het wel de moeite om er eens wat meer naar te luisteren, ze hebben erg leuke dingen gedaan.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ken amper andere nummers van ze dan Easy en Epic (die ik nog ergens op single heb liggen)
Okéquote:Op dinsdag 1 december 2020 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan loont het wel de moeite om er eens wat meer naar te luisteren, ze hebben erg leuke dingen gedaan.
Epica vind ik ook wel lekker.quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:16 schreef brother52 het volgende:
Epica - Sancta Terra
Op youtube is een liveversie met Floor Jansen te vinden, erg de moeite waard.
De zangeres of de band?quote:
Dat is 1 van de weinige 'metal' bands die ik nog regelmatig bezoek (voor zover mogelijk in Nederland, meestal spelen ze ver weg). Ook heerlijk op de koptelefoon in het vliegtuig.quote:
Heet de zangeres dan ook Epica?quote:
Zeg je nou dat 11 lange oren heeft?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:19 schreef ToT het volgende:
Een geval met lange oren vertelde me dat er momenteel goede muziek gedraaid wordt hier!
Ehhh... wellicht mijn ehhh... huisdier?quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeg je nou dat 11 lange oren heeft?
quote:Op dinsdag 1 december 2020 20:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... wellicht mijn ehhh... huisdier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |