Nooit richting je eigen goal lopen.quote:Op maandag 30 november 2020 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik probeerde de bal naar boven weg te krijgen maar daar was Scrummie
quote:Op maandag 30 november 2020 21:59 schreef GGMM het volgende:
Scrummie kon daar niet veel anders nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij nader inzien is het vooral dom hoe @:3rr0r kwam inlopen
Sorry @:scrummieOh.
Niet schieten en tussen de goal en de bal gaan staanquote:Op maandag 30 november 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie kon daar niet veel anders nee.
quote:Op maandag 30 november 2020 21:59 schreef GGMM het volgende:
De eerste keer dat hij de bal raakt moet die hem wegwerken. De bal op de lijn is niet zijn fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij nader inzien is het vooral dom hoe @:3rr0r kwam inlopen
Sorry @:scrummie
Ik speelde al iets minder slecht dan normaalquote:Op maandag 30 november 2020 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
@:FireFox1 was dat ook even vergeten.
Je bent gewoon een hele tijd eruit geweest.quote:Op maandag 30 november 2020 22:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik speelde al iets minder slecht dan normaal
Firefox1 confirmed for Kishna.quote:Op maandag 30 november 2020 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Je bent gewoon een hele tijd eruit geweest.
wiequote:Op maandag 30 november 2020 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Ik was Arjen al bijna weer vergeten.
voorspeldquote:Op dinsdag 1 december 2020 10:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gratis geld, nieuwe voorspellingen van Valentin![]()
@ 1.20 min Het is natuurlijk een unicum dat jij een wedstrijd goed voorspeld![]()
![]()
![]()
En vrijdag Boskamp uit kwarrentin
quote:Op dinsdag 1 december 2020 13:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
FOX Sports gaat vanaf 1 januari verder als ESPN.
De naamsverandering is een gevolg van de overname van het meerderheidsaandeel in Eredivisie Media & Marketing (EMM) door The Walt Disney Company in 2019.
De vormgeving van de tv-zenders, onlinekanalen en apps komt er vanaf het nieuwe jaar anders uit te zien. Inhoudelijk verandert er vooralsnog weinig. Alle competities en programma's die nu bij FOX Sports te zien zijn, zijn dat straks ook bij ESPN. De huidige presentatoren, analisten, verslaggevers en commentatoren gaan allemaal mee naar ESPN.
https://www.ad.nl/nederla(...)r-als-espn~a61d8e18/
Raar het zou toch
[ afbeelding ]
worden
Bron Telegraaf/shownieuws?quote:Op donderdag 3 december 2020 17:21 schreef RipCity het volgende:
Als het aan Wilfred Genee ligt zit er volgend jaar een nieuw gezicht aan tafel op maandag- en vrijdagavond bij Veronica Inside. Donderdagmorgen belde de presentator van het gelijknamige radioprogramma met Theo Janssen om zijn beschikbaarheid te polsen. Janssen verkocht daarbij niet gelijk een nee, maar gaf aan nog tot volgend jaar zomer onder contract te staan bij RTL. Iedereen kan een gesprek met mij aangaan en dan zien we wel wat het wordt.
Janssen is als analist veelvuldig op de Nederlandse televisie te zien en schuift zowel aan bij RTL als NOS. Bij RTL laat hij samen met Jan Boskamp zijn licht schijnen op de duels van Nederlandse clubs in de Europa League, terwijl hij op zondagavond aanschuift bij Studio Voetbal. Ik heb tot de zomer een contract bij RTL. Iedereen kan met mij een gesprek aangaan om te praten en dan zien we wel wat het wordt, zei Janssen tegenover Genee.
Op de vraag of Janssen ervoor open zou staan, gaf de oud-voetballer aan nog niet te zijn benaderd door de beleidsbepalers van Talpa. Ik zou zeggen, gooi eens een balletje op. Misschien wordt het wel eens tijd voor vervanging. Genee vertolkte afgelopen zomer zelf de hoofdrol bij een rel tussen hem en Johan Derksen en René van der Gijp. Het lijkt me heel leuk om samen te werken. Het kan alleen wel elk jaar afgelopen zijn, aldus de presentator cynisch tegen Janssen. Ze zoeken nog een nieuwe presentator.
Er wordt al een tijdje gespeculeerd over de rol van Jan Boskamp bij Veronica Inside, die door de heren in het radioprogramma gekscherend de Dick Advocaat van de analisten genoemd wordt. De 72-jarige Rotterdammer zegt al enkele jaren te willen stoppen als analist, maar weet tot op heden nog niet van ophouden. Laten we hopen dat Jan nog heel lang meegaat en dat hij het nog lang blijft doen, besluit Janssen. Als er iemand is die verstand van voetbal heeft dan is het Jan wel. Hij is een gouden kerel.
Dan past hij opzich prima aan tafel daar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:07 schreef Scrummie het volgende:
Theo Janssen
Daar komt echt niets zinnigs uit.
Ik vind het ook niet veel soeps voetbalinhoudelijk gezien, maar zou wel leuk zijn als ze met Theo een nieuwe bron van anekdotes kunnen aanboren over clashes met Van Gaal, stiekem peukjes roken, hoeren naaien, dronken in de auto stappen en iemand doodrijden, etc.quote:Op vrijdag 4 december 2020 09:07 schreef Scrummie het volgende:
Theo Janssen
Werelds.quote:Op vrijdag 4 december 2020 07:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
Boskamp uit kwarrentin en te gast vanavond![]()
Eens.quote:Op vrijdag 4 december 2020 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Geen gemorrel aan VI alstublieft. Niet elke verandering betekent verbetering.
Vreet wedstrijd met Directeurtje en Boskampquote:Op vrijdag 4 december 2020 09:07 schreef Scrummie het volgende:
Theo Janssen
Lievvvquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
Altijd fijn als Boskamp er bij isen jullie natuurlijk
Politiek aangestuurd en op het moment dat het voor de elite goed uitkomtquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Er vindt gewoon vervolging door het OM plaats hoor
Nee joh, dat hebben alleen untermenschen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Thierry narcistische trekjes?
Geef mij Eva maar.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eva wel duidelijk lekkerder
Helaas... Eva zit niet bij die 75%.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gras.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Derksen zit echt helemaal compleet uit zijn nek te lullen
Gras is groen.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:51 schreef Scrummie het volgende:
Derksen zit echt helemaal compleet uit zijn nek te lullen
De rechter zat op FOK!, toch beter dan zo'n huppelkutje dat studentikoze termen als "ziek hard" bezigt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begrijp er ook niets van.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
Wat voor zin heeft het nou om Dick eerder weg te sturen
Als de vernieuwing ook kut is kan dat best.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:53 schreef Scrummie het volgende:
Mooi trouwens. Jarenlang artikelen met insiders dat er geen reet van klopt van de jeugdopleiding, dat er geen vernieuwing is, etc. Nu zijn ze gaan vernieuwen; talenten lopen weg want vernieuwing!!!!
Kansloos.
Ja maar dan zou het fijn zijn dat Valentijntje daar wat argumenten bij heeft.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de vernieuwing ook kut is kan dat best.
Tja Valentijn.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja maar dan zou het fijn zijn dat Valentijntje daar wat argumenten bij heeft.
Zo interpreteerde ik het ook.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat Dick zelf opstapt.
Hebben we weer iets om over te lullen toch, doet het VBL forum alleen maar goedquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:53 schreef GGMM het volgende:
Wat voor zin heeft het nou om Dick eerder weg te sturen
Oh, dat kan jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:55 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde ze dat Dick zelf opstapt.
Maar dat is een kindje van de club.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Feyenoord is toch ook niet zoveel druk?
Een trainer die zeven keer op rij verloor mocht gewoon blijven zitten.
Dan stop ik DIRECT met kijkenquote:Op vrijdag 4 december 2020 20:58 schreef Regilio_ het volgende:
Ze moeten gewoon Dirk Kuyt als trainer aanstellen.
Schei toch uit met die demagoog.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:58 schreef Regilio_ het volgende:
Ze moeten gewoon Dirk Kuyt als trainer aanstellen.
Gelukkig trekt AZ weer wat bij. Dat ging ook een poosje niet best.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:57 schreef Coco het volgende:
Feyenoord blijft toch voor altijd het lachertje van de top 4.
Scheelt ook dat Ajax niet meer ieder jaar AZ leegkoopt.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig trekt AZ weer wat bij. Dat ging ook een poosje niet best.
Hittepetit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:59 schreef Regilio_ het volgende:
Victoria Koblenko gooit nu een baksteen door haar tv
In de jeugd nog wel.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Scheelt ook dat Ajax niet meer ieder jaar AZ leegkoopt.
Die is aan het bijkomen van een dolle duikavond met Hansquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:00 schreef RipCity het volgende:
Vrouw achter Johan komt zeker uit België qua looks.. zit daar ook telkens in shock
Nee vriend. Ik kijk deze show helemaal nooit.quote:
Welkom!quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee vriend. Ik kijk deze show helemaal nooit.
Maar ik lurk wel altijd in dit topic
Als ze maar van die handschoenen afblijft. Pleuriswijf.quote:Op vrijdag 4 december 2020 20:59 schreef Regilio_ het volgende:
Victoria Koblenko gooit nu een baksteen door haar tv
Dat is dan ook het hoogtepuntquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:05 schreef Coco het volgende:
Hoogtepunten van Ajax?
Ze hebben toch verloren?
Dat helpt wel ja.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Scheelt ook dat Ajax niet meer ieder jaar AZ leegkoopt.
Heb het idee dat je haar niet zo leuk vindt, Noberquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Als ze maar van die handschoenen afblijft. Pleuriswijf.
Daley Blindquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Ryan Rijkaard
Davy Bergkamp
Jurgen Litmanen
Hoe moeten wij dat wetenquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:09 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar zijn bepaalde mensen blind maar ik vroeg net netjes of Sinterklaas vandaag komt
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:09 schreef KingRoland het volgende:
blijkbaar zijn bepaalde mensen blind maar ik vroeg net netjes of Sinterklaas vandaag komt
quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:09 schreef KingRoland het volgende:
Dit is een risicovolle vraag.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
er zijn toch wel users hier die bronnen intern hebben of ben ik nou gek
Wel een kale kruin hoor.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
Wat heeft Boskamp nog een mooie kop met haar. Valt me ineens op.
Hij verbergt het mooi zo.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een kale kruin hoor.
Al een jaar of 10.
Hij is wel in de 60 en heeft meer haar dan ik.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel een kale kruin hoor.
Al een jaar of 10.
in de 60?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij is wel in de 60 en heeft meer haar dan ik.
Zeker die wordt vrij in t begin opgehangen in de schouw.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Das die film waar Escha in speelt toch?
Ja.quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Das die film waar Escha in speelt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich een aardige presentatrice maar wat jezus er aan zou hebben zou ik inderdaad ook niet weten.quote:
Mooi meisje, geen verkeerd woord over haarquote:
Beste sint ooit!quote:
Ok ik neem het terug. Dit begint geweldigquote:Op vrijdag 4 december 2020 21:30 schreef ijs. het volgende:
Heb zo'n idee dat het deze keer minder geslaagd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |