abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196489984
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196489990
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Zal ik eens doen. Ik vind ze ook te zoet ja. Maar moet wel makkelijk blijven.
De minder suiker versie van Heinz was ook zoutloos en ook met extra schepje zout toegevoegd door mijzelf echt viesssss

Wat zijn vleeskruiden?
Vleeskruiden is het kruidenmengsel dat de kruidenboer op de Vismarkt in Stad verkoopt onder de naam 'Groninger vleeskruiden'. Het mengsel 'gehakt- en karbonadekruiden' is minstens zo lekker (minder kruidnagel).
Supermarkt heeft toch ook wel kruidenmengsels? Bottom line is een lekker flink gerkuid tomatensausje. Worsterchersauce zoals @minilot doet is ook prima. Eigenlijk is alles prima, als het maar hartig is :D
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196489993
Oow ik dacht dat Loon nog een OP aan het kleien was :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196490005
Woeps
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196490017
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 21:25 schreef gcjoel het volgende:

Heb hem 2x gezien in de bios. Heerlijk met die muziek O+
3x :7 Door die film ben ik Mr. Robot gaan kijken :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196490020
Ooit was ik blauw, ik weet nog hoe lastig het te zien is.
pi_196490026
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2020 21:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet wat ik morgen moet eten :o
Shakshuka.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  maandag 30 november 2020 @ 21:35:43 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196490042
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2020 21:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Vleeskruiden is het kruidenmengsel dat de kruidenboer op de Vismarkt in Stad verkoopt onder de naam 'Groninger vleeskruiden'. Het mengsel 'gehakt- en karbonadekruiden' is minstens zo lekker (minder kruidnagel).
Supermarkt heeft toch ook wel kruidenmengsels? Bottom line is een lekker flink gerkuid tomatensausje. Worsterchersauce zoals @:minilot doet is ook prima. Eigenlijk is alles prima, als het maar hartig is :D
Ah!

Gehaktkruiden heb ik geloof ik wel in huis

Ga ik eens proberen :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196490051
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Shakshuka.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil geen aardappel. :'(

Woensdag eten we risotto met oa pompoen. Niet morgen want we hadden vandaag al pompoen.
pi_196490285
Blauwe soep... interessant...
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196490402
quote:
10s.gif Op maandag 30 november 2020 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Blauwe soep... interessant...
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 30 november 2020 @ 21:57:48 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196490411
Kippevel op mijn schedel, van 'Love of my Life"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196491069
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 21:57 schreef fietsie het volgende:
Kippevel op mijn schedel, van 'Love of my Life"
Ja maar dan noem je ook meteen het allermooiste liedje op O+
speel t vaak op gitaar, zo zoet en mooie akkoordjes O+

En mr. Robot én Bohemian Rapsody allebei O+
  maandag 30 november 2020 @ 22:52:38 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196491087
Heel interessante docuserie op NPO1. Echte aanrader: Klassen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_196491118
Een adventskalender...wie wil thuis even eruit?
SPOILER
  maandag 30 november 2020 @ 22:56:57 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196491139
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:51 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja maar dan noem je ook meteen het allermooiste liedje op O+
speel t vaak op gitaar, zo zoet en mooie akkoordjes O+

En mr. Robot én Bohemian Rapsody allebei O+
Sowieso een groot deel van hun nummers die echt.... je wereld rocken....
pi_196491301
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 22:55 schreef AnneX het volgende:
Een adventskalender...wie wil thuis even eruit?
SPOILER
Wat leuk! Moet me nog inschrijven, maar Nasrdin Dchar geeft 12 december een online voorstelling van Adem.
We have far more in common than that which devides us..
pi_196493347
Mogge!

Buiten is het weer warm (7o), en nu regent het er ook nog bij. Als de koffie op is ga ik voor ruim 2 uur wandeling op pad, met honden. Dan maar een oude leren jas an, en een hoed op.
pi_196493355
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 07:38 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Buiten is het weer warm (7o), en nu regent het er ook nog bij. Als de koffie op is ga ik voor ruim 2 uur wandeling op pad, met honden. Dan maar een oude leren jas an, en een hoed op.
9 graden hier.
Voelde eigenlijk bijna warm buiten.

Had sjaal om met gisteren in gedachten maar had het uiteindelijk vooral warm :)
pi_196493526
Wat een zeikweer :6

Heeft iedereen het eerste vakje van de adventskalender al open? Wij hadden er vier bij het ontbijt :+
  dinsdag 1 december 2020 @ 08:13:21 #21
63722 z80
I fink you freaky
pi_196493543
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 1 december 2020 @ 08:21:35 #22
3878 Vork
Manisch creatief
pi_196493600
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 08:11 schreef Clubsoda het volgende:

Heeft iedereen het eerste vakje van de adventskalender al open? Wij hadden er vier bij het ontbijt :+
Hebben jullie 4 adventkalenders of zijn jullie eind van de week al door alle vakjes heen?
pi_196493623
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 08:21 schreef Vork het volgende:

[..]

Hebben jullie 4 adventkalenders of zijn jullie eind van de week al door alle vakjes heen?
We spelen vals :7 nee, we hebben jnderdaad vier kalenders.
pi_196493726
Ik heb het eerste vakje van mijn kalender ook opengemaakt. Er zit een grote kaars in die ook tot de 24e telt. :D
pi_196493733
quote:

Mijn man is nu even wandelen maar daarna gaan we er ook 3 open maken :D dan kunnen ze nog mooi koud worden voor vanavond :9
pi_196493739
quote:

Wij wachten totdat de kinderen uit school zijn... Anders zijn ze tot de 24stev elke dag om 5 wakker... Dat is meer de schoen zetten ook zo...
pi_196493827
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2020 08:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het eerste vakje van mijn kalender ook opengemaakt. Er zit een grote kaars in die ook tot de 24e telt. :D
Oh ja, die zijn ook leuk :Y ik heb dit weekend vier adventskaarsen neergezet, voor alle adventszondagen.
pi_196493841
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 08:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Wij wachten totdat de kinderen uit school zijn... Anders zijn ze tot de 24stev elke dag om 5 wakker... Dat is meer de schoen zetten ook zo...
Ha, dat is wel een risico ja :D
pi_196493869
Ok ja, kerst kras kalender :D Dadelijk nog even gaan halen op mijn rondje stad omdat het nu nog rustig is.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196494089
Het giet hier!

Tot zover het drentse weerbericht.

Nog even over die Mississippi mudpie hč. Werd razend populair in de VS in de jaren '70. Ik denk dat toen de obesitas epidemie ook begon, want ik zie een connectie zeg maar. Maar wel super lekker :9 Zo van eerste hap: ooooh, hemels! Tweede hap: oh wat goddelijk lekker toch. Derde hap: ik zit vol.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196494138
Mogge
Hier motregent het nu (na flink wat regen eerder).

pfff, dagje vrij en ben geloof ik de rest van de week bezig met de mails wegwerken. En dan heb ik een wondje aan mijn duim en ik probeer 'm niet te gebruiken (spatiebalk) maar dat lukt niet echt :(
  dinsdag 1 december 2020 @ 09:21:16 #32
63722 z80
I fink you freaky
pi_196494148
Hier geen regen. Wel 93% luchtvochtigheid. Ik weet niet wat beter is.
pi_196494149
Ik host vanavond bij mij thuis de verjaardag van mijn broertje (aanwezigen: mijn moeder en mijn broertje) annex pre-Sintviering en ik heb er nu al buikpijn van }:| Voor de nog niet eeuwige meelezers: mijn broertje heeft nogal wat issues en ligt om de haverklap zwaar overhoop met mijn ook niet al te makkelijke mams. Toevallig is er nu even staakt het vuren, hence de viering, maar dat kan aan het einde van de avond bij pech alweer compleet veranderd zijn + het risico op allerlei vormen van hoog oplopende emoties wegens start van de feestdagenperdiode.. Mijn ingebakken gebrek aan wat voor drama dan ook wordt ruimschoots goed gemaakt door wat er nog resteert van mijn kant van de familie. Zucht :') Nou ja. Boodschappen ervoor doen dan maar :W

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 01-12-2020 09:27:50 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_196494166
Irritant, precies de spatiebalkvinger, Kaat - beter je q-vinger of je (sorry @z80) z-vinger!
pi_196494216
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Het giet hier!

Tot zover het drentse weerbericht.

Nog even over die Mississippi mudpie hč. Werd razend populair in de VS in de jaren '70. Ik denk dat toen de obesitas epidemie ook begon, want ik zie een connectie zeg maar. Maar wel super lekker :9 Zo van eerste hap: ooooh, hemels! Tweede hap: oh wat goddelijk lekker toch. Derde hap: ik zit vol.
Dat zijn wel de betere taarten O+
pi_196494227
Ik kijk al bijna een maand tegen die adventskalender. Maar nu ik één vakje heb opengemaakt vind ik het pas écht lastig om niet dat hele ding open te trekken. :')
pi_196494240
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:21 schreef minilot het volgende:
Ik host vanavond bij mij thuis de verjaardag van mijn broertje (aanwezigen: mijn moeder en mijn broertje) annex pre-Sintviering en ik heb er nu al buikpijn van }:| Voor de nog niet eeuwige meelezers: mijn broertje heeft nogal wat issues en ligt om de haverklap zwaar overhoop met mijn ook niet al te makkelijke mams. Toevallig is er nu even staakt het vuren, hence de viering, maar dat kan aan het einde van de avond bij pech alweer compleet veranderd zijn + het risico op allerlei vormen van hoog oplopende emoties wegens start van de feestdagenperdiode.. Mijn ingebakken gebrek aan wat voor drama dan ook wordt ruimschoots goed gemaakt door wat er nog resteert van mijn kant van de familie. Zucht :') Nou ja. Boodschappen ervoor doen dan maar :W
Hopelijk blijft het gewoon gezellig. O+

Doe jij eigenlijk weer surprises dit jaar?
pi_196494247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hopelijk blijft het gewoon gezellig. O+

Doe jij eigenlijk weer surprises dit jaar?
Er staat mij bij dat je vorig jaar een onwijs geniale surprise had @minilot

Dus vertel :D
pi_196494252
quote:
Die buikpijn is goed voor te stellen. Zijn ze op zo'n moment ook nog voor rede vatbaar bijvoorbeeld "gedraag je even, Günther zit hier ook bij"?
pi_196494257
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:27 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk al bijna een maand tegen die adventskalender. Maar nu ik één vakje heb opengemaakt vind ik het pas écht lastig om niet dat hele ding open te trekken. :')
Hier een teleurgesteld kind..
1 december.. en ze is pas de 7e weer bij mij om een vakje open te maken.

Al zag ze ook wel voordelen..
er zit namelijk playmobil in de kalender en met 7 nieuwe onderdelen is leuker spelen dan met elke dag 1.
  dinsdag 1 december 2020 @ 10:33:55 #41
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196495056
-jeej- PostNL was al mooi op tijd. Iig voor iedereen een cadeautje nu voor zaterdag :P
pi_196495073
Ik pik deze even ongegeneerd van @AnneX O-)

twitter
Spoilers!
pi_196495093
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:33 schreef fietsie het volgende:
-jeej- PostNL was al mooi op tijd. Iig voor iedereen een cadeautje nu voor zaterdag :P
Ik hoop dat PostNL op tijd komt voor pakjesavond -O- in ieder geval al een dag vertraagd
  dinsdag 1 december 2020 @ 10:43:02 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196495144
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik hoop dat PostNL op tijd komt voor pakjesavond -O- in ieder geval al een dag vertraagd
Daarom ook een -jeej- ; de andere pakjes komen waarschijnlijk na komend weekend pas.
pi_196495161
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarom ook een -jeej- ; de andere pakjes komen waarschijnlijk na komend weekend pas.
Ze zullen het lekker druk hebben :)
  dinsdag 1 december 2020 @ 10:46:47 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196495185
Economie lezing over de positie van NL in de wereldhandel dit jaar:

pi_196495187
Hier komt de nieuwe tv zo. Die wilde m'n vriend graag hebben. Ik vind hem eigenlijk te groot, dat hoeft van mij niet. We hebben nu 43" en dat vind ik eigenlijk precies mooi. Maarja, hij is er blij mee.
  dinsdag 1 december 2020 @ 10:51:41 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196495247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:46 schreef Myraela het volgende:
Hier komt de nieuwe tv zo. Die wilde m'n vriend graag hebben. Ik vind hem eigenlijk te groot, dat hoeft van mij niet. We hebben nu 43" en dat vind ik eigenlijk precies mooi. Maarja, hij is er blij mee.
Waffoor een komt er ?
pi_196495257
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:51 schreef fietsie het volgende:
Waffoor een komt er ?
Ik heb geen idee. Het was een goede voor de xbox ofzo. Ik zal zo even op de doos kijken.
pi_196495328
Jezus, dat ding is wel echt groot.
pi_196495332
That's what she said.
  dinsdag 1 december 2020 @ 10:57:58 #52
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196495336
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:57 schreef Myraela het volgende:
That's what she said.
65" ?
pi_196495348
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:57 schreef Myraela het volgende:
Jezus, dat ding is wel echt groot.
:D
  dinsdag 1 december 2020 @ 10:58:55 #54
63722 z80
I fink you freaky
pi_196495354
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

65" ?
En 4 Kilo.
pi_196495362
Mogguh!

Ahw, hopelijk valt het vandaag mee @minilot :* Ik kan me er inderdaad wat weinig bij voorstellen, zoveel drama in uitgerekend jouw naaste familieleden :D

Ohjee @Myraela :D

Ik zit te wachten op een telefoontje van de boekenwinkel. Ik hoop eigenlijk dat ze nog voor de middag bellen, want daarna weer tot 18 uur les, en dan kan ik het boek morgen pas ophalen, en dat komt minder goed uit met m'n planning.

Oh en ik heb me net ingeschreven voor een zomer-logeerpartijtje voor de kerstboom, thnx @Tally voor de reminder! (ik zag het je ergens noemen) *O* Hoef ik de boom eens niet met pijn in het hart van het balkon te flikkeren en naar de stort te slepen ;(

Nu hopen dat de Intratuin nog genoeg 'duurzame' kerstbomen heeft, anders moet ik weer afmelden. (Dat zijn geen linksdraaiende biologische kerstbomen zover ik weet, maar wel met genoeg wortels. Dat was een voorwaarde.)
Oh, en ik moet een nieuwe kerstboommand hebben. Met enorme kluit gaat dat nooit in de standaard die we hebben passen :'). Tot zover het duurzame.
pi_196495368
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:57 schreef fietsie het volgende:
65" ?
Ga weg man. Ik zit zowat tegen de tv aan, dat zou echt belachelijk zijn. :D

Het is 55", een LG OLED AI ThinQ staat erop. Ik weet niet wat het allemaal is.
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:00:30 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196495375
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuk speelgoed :)
pi_196495383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

55' is best groot :D (140cm oid)
OLED is wel mooi O+
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:01:10 #59
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196495385
Wat is een duurzame kerstboom? Hier in mijn buurt staan al die dingen in de grond, met een intratuin labeltje. Te wachten tot de verkoop.
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 11:02:30 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196495405
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:46 schreef Myraela het volgende:
Wen je zo aan. Hier hangt ook 55", maar valt nu best mee :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_196495414
Ik vind grote tv's echt vre-se-lijk in een woonkamer. Buren een stukje verderop aan de overkant van de straat hebben zo'n grote tv dat ik elke avond via hun zijraam precies zie wat ze kijken :+ Dit zijn dus niet buren direct aan de overkant of zo, maar echt een stuk verder weg...
pi_196495435
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is een duurzame kerstboom? Hier in mijn buurt staan al die dingen in de grond, met een intratuin labeltje. Te wachten tot de verkoop.
Oh hey, zet er eens eentje voor mij apart :P

Ze hebben een beter wortelstelsel, oid. Daardoor kunnen ze herplant worden. (Met deze bomen overleeft ongeveer 75% van de bomen het in elk geval één zomer. De jaren ervoor was dat slechts 25%. Aldus het 'Klimaat Neutraal IJsselstein' die dus hier aan mee helpen met hun logeerveld. )
pi_196495452
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh hey, zet er eens eentje voor mij apart :P

Ze hebben een beter wortelstelsel, oid. Daardoor kunnen ze herplant worden. (Met deze bomen overleeft ongeveer 75% van de bomen het in elk geval één zomer. De jaren ervoor was dat slechts 25%. Aldus het 'Klimaat Neutraal IJsselstein' die dus hier aan mee helpen met hun logeerveld. )
Ik zag laatst op fb of insta iets langskomen. Volgens mij "adopteer een boom". Die komen 'm brengen en halen als ik het goed heb onthouden
pi_196495464
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:02 schreef derLudolf het volgende:
Wen je zo aan. Hier hangt ook 55", maar valt nu best mee :P
Ik weet niet of ik er snel aan ga wennen. Hij gaat breder zijn dat het tv meubel eronder, dus dat blijft me vast wel storen. Mijn ouders hebben ook zo'n grote, ik vind het verschrikkelijk. Maar die zitten er tenminste nog iets verder vanaf.

Maarja, m'n vriend wilde deze graag hebben. Dit soort dingen laat ik dan maar gewoon los en hem uitzoeken. Hij heeft wel nog gekeken naar dezelfde tv een maatje kleiner. Maar die was juist nog duurder. En ik vond dit al veel geld.
pi_196495467
Ik snap niet zo goed hoe dat werkt, Candaasje. Mijn vader haalde eens in de paar jaar een nieuwe kerstboom die hij zelf uitgroef. En dan ging die na de kerst de tuin in en het volgende jaar werd de boom weer uit gegraven en in de woonkamer gezet. En dat dan een paar keer. Geloof niet dat ze ooit dood zijn gegaan. Ze werden alleen te groot :7
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:08:47 #66
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196495506
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik er snel aan ga wennen. Hij gaat breder zijn dat het tv meubel eronder, dus dat blijft me vast wel storen. Mijn ouders hebben ook zo'n grote, ik vind het verschrikkelijk. Maar die zitten er tenminste nog iets verder vanaf.

Maarja, m'n vriend wilde deze graag hebben. Dit soort dingen laat ik dan maar gewoon los en hem uitzoeken. Hij heeft wel nog gekeken naar dezelfde tv een maatje kleiner. Maar die was juist nog duurder. En ik vond dit al veel geld.
Ahja hier hangt een 50" die gekozen is omdat dat overeenkomt met de breedte van het meubel er recht onder.
pi_196495527
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe dat werkt, Candaasje. Mijn vader haalde eens in de paar jaar een nieuwe kerstboom die hij zelf uitgroef. En dan ging die na de kerst de tuin in en het volgende jaar werd de boom weer uit gegraven en in de woonkamer gezet. En dat dan een paar keer. Geloof niet dat ze ooit dood zijn gegaan. Ze werden alleen te groot :7
Bij dat adopteer een boom zeiden ze ook "we doen ons uiterste best om hem volgend jaar weer aan te kunnen bieden, maar dat lukt niet bij alle bomen". Sommigen zullen het niet redden dan, misschien in de huiskamer te weinig water (of juist te veel).
pi_196495543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:06 schreef Isabeau het volgende:
Ja dit project is vooral voor mensen die zelf geen tuin hebben of plaats voor een pot om de boom te laten 'overzomeren.'
KNIJ is een groep die de woonplaats wat duurzamer/groener wil maken, en heeft nu een 'zomerlogeer-veld' ter beschikking gesteld. (Zij zorgen dan vanaf 9 januari voor je kerstboom, en laten in november weten of 'ie het overleefd heeft).

Ze doen dit nu een jaar of 2 geloof ik, en hebben de ervaring dat bomen ingekocht bij bouwmarkten/Welkoop het vaak niet zo goed overleven. (25% van de bomen overleefde het eerste jaar dat ze dit deden).
Nu heeft de Intratuin speciale bomen ingekocht bij een kweker (beter wortelstelsel oid), en die overleefden dit afgelopen jaar veel beter (75%).

Omdat er maar beperkt ruimte is op dat veld, krijgen daarom de Intratuin-bomen voorrang (je moet aangeven wat voor boom je hebt gekocht of gaat kopen). Daarna komen de bomen bij andere kwekers op de lijst, en bomen gekocht bij bouwmarkten/Welkoop zijn uitgesloten. Kost teveel moeite en teveel teleurstelling.
pi_196495565
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:11 schreef Candaasje het volgende:

Ja dit project is vooral voor mensen die zelf geen tuin hebben of plaats voor een pot om de boom te laten 'overzomeren.'
KNIJ is een groep die de woonplaats wat duurzamer/groener wil maken, en heeft nu een 'zomerlogeer-veld' ter beschikking gesteld. (Zij zorgen dan vanaf 9 januari voor je kerstboom, en laten in november weten of 'ie het overleefd heeft).

Ze doen dit nu een jaar of 2 geloof ik, en hebben de ervaring dat bomen ingekocht bij bouwmarkten/Welkoop het vaak niet zo goed overleven. (25% van de bomen overleefde het eerste jaar dat ze dit deden).
Nu heeft de Intratuin speciale bomen ingekocht bij een kweker (beter wortelstelsel oid), en die overleefden dit afgelopen jaar veel beter (75%).

Omdat er maar beperkt ruimte is op dat veld, krijgen daarom de Intratuin-bomen voorrang (je moet aangeven wat voor boom je hebt gekocht of gaat kopen). Daarna komen de bomen bij andere kwekers op de lijst, en bomen gekocht bij bouwmarkten/Welkoop zijn uitgesloten. Kost teveel moeite en teveel teleurstelling.
Ah kijk, mijn pa haalde al geen boom bij een tuincentrum, maar ergens bij een particulier die een veldje kerstbomen kweekte. Waar je dan een schop kreeg om zelf je boom uit te zoeken en uit te graven. Goede kerstherinneringen aan O+
pi_196495576
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:08 schreef fietsie het volgende:
Ahja hier hangt een 50" die gekozen is omdat dat overeenkomt met de breedte van het meubel er recht onder.
Hier komt uiteindelijk toch wel een nieuw meubel, deze heeft scherpe hoeken. Dus dan gaan we wel voor een breder meubel, ja.
pi_196495619
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah kijk, mijn pa haalde al geen boom bij een tuincentrum, maar ergens bij een particulier die een veldje kerstbomen kweekte. Waar je dan een schop kreeg om zelf je boom uit te zoeken en uit te graven. Goede kerstherinneringen aan O+
Zo'n veldje was hier ook ooit :Y Haalden mijn ouders altijd de boom vandaan, en ik heb er ook nog enkele keren een boom uitgezocht. Maar die mensen hebben de grond verkocht.
Dus Intratuin it is, al een aantal jaar. Hebben altijd wel mooie bomen gelukkig :)
pi_196495622
Bij Kassa Radar dus, gister was een item over de ‘biologische’ vs ‘chemische’ kerstbomen.
https://radar.avrotros.nl(...)jn-de-alternatieven/

En HAM is positief getest en rijdt niet as. weekend.
pi_196495628
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik pik deze even ongegeneerd van @:AnneX O-)

[ twitter ]
Geweldig dit :D
pi_196495632
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:16 schreef AnneX het volgende:
Bij Kassa gister was een item over de ‘biologische’ vs ‘chemische’ kerstbomen.

Wie is HAM?
pi_196495633
quote:
Bij Kassa Radar dus, gister was een item over de ‘biologische’ vs ‘chemische’ kerstbomen.

HAM ?
pi_196495638
Hamilton, Lewis

Jongens, dat weet ik zelfs, en ik kijk geen F1 :P
pi_196495641
Ik zie iets van een zonnetje buiten O+
pi_196495644
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:18 schreef Candaasje het volgende:
Hamilton, Lewis

Oooooooohhhhh :D
pi_196495648
quote:
Hamilton, Lewis

Ik kreeg meteen Alexander Hamilton liedje in mijn hoofd. Maar dat zegt de meeste ook niets.
pi_196495655
Ik koop de boom altijd bij de kweker. De kleine kinderboom graven we in maar die overleeft het vaak niet helaas. Adopteer een kerstboom kan hier in de buurt alleen op dinsdagochtend 15 november tussen 10 en 5 over 10 }:|
pi_196495707
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Wie is HAM?
Ik was al aan het terugscrollen... maar werd er niet wijzer van.
pi_196495726
quote:
Hamilton, Lewis

Ik zat nog helemaal in het kerstbomen verhaal... welke HAM rijdt er nou met kerstbomen?
pi_196495846
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ik koop de boom altijd bij de kweker. De kleine kinderboom graven we in maar die overleeft het vaak niet helaas. Adopteer een kerstboom kan hier in de buurt alleen op dinsdagochtend 15 november tussen 10 en 5 over 10 }:|
huh? 5 minuten totaal? Wat is daar het idee achter? Of is het na 5 minuten uitverkocht?
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:33:52 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_196495884
quote:

Blijft de vraag. Waar heeft hij dit opgelopen.
pi_196495885
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Oh, handig :')

Nee hier hebben ze op 9 januari (zaterdagochtend) naar het veld komen brengen (helpen ingraven wordt gewaardeerd) en vanaf het weekend na Sinterklaas ophalen. Geen idee of daar speciale dagen voor zijn, maar goed, dat zien we volgend jaar dan wel weer.
pi_196495898
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik zat nog helemaal in het kerstbomen verhaal... welke HAM rijdt er nou met kerstbomen?
Ik zie nu een soort MarioKart-scenario voor me :P
pi_196495918
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

_O-
pi_196495929
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Nou dat dus.... _O-
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 11:37:38 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196495945
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:05 schreef Myraela het volgende:

[..]

Grotere kast kopen :+
Maar zo'n grote hang je sowieso beter op, lijkt mooier :)
pi_196495947
Allemaal naar Myraela toe, die heeft een grote TV. Dat is echt wel heel fijn MarioKarten!
(Je had een Switch toch Myraela? Anders neem ik de Wii van mijn ouders wel mee!)

8-)
pi_196495953
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:33 schreef z80 het volgende:

Blijft de vraag. Waar heeft hij dit opgelopen.
Die teams zijn enorm, het verbaast me altijd dat er zo enorm veel mensen krioelen om elkaar heen. Ik kijk er niet van op.
Mondmaskers worden vaker niet dan wel correct gedragen/bewaard/op en afgedaan dus tja..
pi_196495969
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:37 schreef Candaasje het volgende:
Allemaal naar Myraela toe, die heeft een grote TV. Dat is echt wel heel fijn MarioKarten!
(Je had een Switch toch Myraela? Anders neem ik de Wii van mijn ouders wel mee!)

8-)
Ik heb ook een switch.. nu nog mariokart kopen... :X
pi_196495983
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh? 5 minuten totaal? Wat is daar het idee achter? Of is het na 5 minuten uitverkocht?
Nou ja, het was bij wijze van spreken, maar ik drukte me niet zo duidelijk uit :') het is in ieder geval op momenten dat nog niemand aan kerstbomen denkt en dan niet in het weekend en op beperkte tijden.
pi_196495987
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb ook een switch.. nu nog mariokart kopen... :X
En een grote TV! :Y
pi_196496010
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:39 schreef Clubsoda het volgende:

Nou ja, het was bij wijze van spreken, maar ik drukte me niet zo duidelijk uit :') het is in ieder geval op momenten dat nog niemand aan kerstbomen denkt en dan niet in het weekend en op beperkte tijden.
Oh :@ Ik nam het iets te letterlijk :')
pi_196496034
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

En een grote TV! :Y
Heel veel groter kan niet.. want dan past ie niet meer tussen schoorsteen en muur.

Klein behuisd... :)

Kamer is groot zat trouwens maar doordat ik EN boekenkasten EN een bank EN een tv ergens moet laten is dat eigenlijk de enige plek die overbleef waae de bank tegenover de tv kan staan EN de boekenkasten ook nog een plek hebben.
pi_196496054
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:37 schreef Candaasje het volgende:

8-)
Ik heb een Switch met Mario Kart. :D Maar ik heb hem aan m'n moeder uitgeleend, die wilde dat sportspelletje proberen om toch nog een beetje te bewegen. Ze heeft hem nu 2 weken en nog nooit gebruikt, maarja. :')
pi_196496083
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:37 schreef derLudolf het volgende:
Grotere kast kopen :+
Maar zo'n grote hang je sowieso beter op, lijkt mooier :)
Ook als die hangt zie je nog wel dat die groter is dan de kast. :D Blijft gewoon lelijk.
pi_196496139
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Heel veel groter kan niet.. want dan past ie niet meer tussen schoorsteen en muur.

Klein behuisd... :)

Kamer is groot zat trouwens maar doordat ik EN boekenkasten EN een bank EN een tv ergens moet laten is dat eigenlijk de enige plek die overbleef waae de bank tegenover de tv kan staan EN de boekenkasten ook nog een plek hebben.
Ah, ja, ik heb hier muren en ruimte genoeg, maar een vriend die er geen zier om heeft, dus we hebben een 32" TV en ik denk ook niet dat er snel een grotere komt.

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb een Switch met Mario Kart. :D Maar ik heb hem aan m'n moeder uitgeleend, die wilde dat sportspelletje proberen om toch nog een beetje te bewegen. Ze heeft hem nu 2 weken en nog nooit gebruikt, maarja. :')
Ja hoi, post-corona MarioKart-meet dus. Ik hoor het al. :P
pi_196496176
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:
Sowieso. *O*

Stiekem mis ik wel mensen die het gewoon tof vinden om een paar potjes Mario Kart te spelen. Of gewoon een bordspelletje ofzo. Altijd maar met twee is ook zo saai.
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:51:18 #101
63722 z80
I fink you freaky
pi_196496180
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:37 schreef Blues het volgende:

[..]

Die teams zijn enorm, het verbaast me altijd dat er zo enorm veel mensen krioelen om elkaar heen. Ik kijk er niet van op.
Mondmaskers worden vaker niet dan wel correct gedragen/bewaard/op en afgedaan dus tja..
Het hele mierennest is afgeschermd van de buitenwereld. Waarbij de rijders als een soort koningin nog extra afgeschermd worden. Als dan toch een rijder besmet raakt en verder niemand in het team, waar heeft hij dat dan opgelopen?
Toch buiten de de deur gegeten? Regeltjes waren er niet voor hem? Of komt straks naar buiten dat er een groot deel van het team besmet blijkt te zijn.
pi_196496246
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Het hele mierennest is afgeschermd van de buitenwereld. Waarbij de rijders als een soort koningin nog extra afgeschermd worden. Als dan toch een rijder besmet raakt en verder niemand in het team, waar heeft hij dat dan opgelopen?
Toch buiten de de deur gegeten? Regeltjes waren er niet voor hem? Of komt straks naar buiten dat er een groot deel van het team besmet blijkt te zijn.
Of gewoon ergens in de supermarkt? Tijdens een interview? Misschien wel via een (symptoomloze) super-verspreider?
Er zijn honderden manieren waarop je besmet kunt raken. Zat mensen die zich keurig aan de regels houden maar alsnog positief testen.
pi_196496345
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sowieso. *O*

Stiekem mis ik wel mensen die het gewoon tof vinden om een paar potjes Mario Kart te spelen. Of gewoon een bordspelletje ofzo. Altijd maar met twee is ook zo saai.
*Maakt alvast ruimte vrij in de agenda voorjaar 2021*

Ik heb een neefje dat me deze maanden grandioos inmaakt met MarioKart. Hij is 6 jaar. :')
Dus als ik met hem speel, dan kiest 'ie voor mij de banen uit die een beetje makkelijk zijn, anders is het zo zielig. Met andere woorden: 36x Moo Moo Meadows achter elkaar, speciaal voor 'tante Marjolein'.

Het is dat het zo'n schat is, en dat 'ie dus liever een baan uitkiest die ik goed kan dan eentje waar hij gegarandeerd wint. Dus eigenlijk is het heel lief. Maar mijn ego! :D

Verder mis ik het samen gamen (met leeftijdsgenoten :P ) inderdaad wel. We deden dat ook wel regelmatig met anderen. Vorig jaar nog uitgenodigd door vrienden en een Arcade hal bezocht. Of gewoon tot 3 uur 's nachts Kolonisten.

Maar goed, komt wel weer :Y .
pi_196496347
Tosti bakken. *O*
pi_196496348
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Journalisten en cameraploegen lopen toch ook in en uit. Het mierennest heeft genoeg gangetjes naar binnen en buiten gegraven.
pi_196496410
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*Maakt alvast ruimte vrij in de agenda voorjaar 2021*

Ik heb een neefje dat me deze maanden grandioos inmaakt met MarioKart. Hij is 6 jaar. :')
Dus als ik met hem speel, dan kiest 'ie voor mij de banen uit die een beetje makkelijk zijn, anders is het zo zielig. Met andere woorden: 36x Moo Moo Meadows achter elkaar, speciaal voor 'tante Marjolein'.

Het is dat het zo'n schat is, en dat 'ie dus liever een baan uitkiest die ik goed kan dan eentje waar hij gegarandeerd wint. Dus eigenlijk is het heel lief. Maar mijn ego! :D

Verder mis ik het samen gamen (met leeftijdsgenoten :P ) inderdaad wel. We deden dat ook wel regelmatig met anderen. Vorig jaar nog uitgenodigd door vrienden en een Arcade hal bezocht. Of gewoon tot 3 uur 's nachts Kolonisten.

Maar goed, komt wel weer :Y .
Haha, mijn neefje en nichtje doen juist alles om zelf te winnen. :D Maar ik ben ook gewoon fanatiek als ik tegen ze speel. Altijd tof. Ik probeer altijd wel interesse te tonen als ze iets spelen. Voor m'n neefje is normaal echt een stille jongen, maar als het over gamen gaat dan wil hij ineens alles laten zien en uitleggen. Dat vind ik zo schattig.

Ik ben vorig jaar of begin dit jaar ook naar de arcade geweest, was een FOK! meeting. :D Was ook wel tof. Heel soms als vriendinnen hier zijn dat we aan een spelletje beginnen, maar het zal nooit de reden zijn om af te spreken. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar Kerstmis Kolonisten gekregen, vind ik supertof. Maar nog nooit gespeeld, want dat kan niet met z'n tweetjes en duurt toch wel eventjes.
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:05:14 #107
13783 Anthraxx
pi_196496454
Ik wel best online tegen je Mario Karten hoor 8-)
pi_196496539
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ah, ja, ik heb hier muren en ruimte genoeg, maar een vriend die er geen zier om heeft, dus we hebben een 32" TV en ik denk ook niet dat er snel een grotere komt.
[..]

Ik ben voor :)

Maar moet je dan niet ook per switch een game hebben?
pi_196496541
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Haha, mijn neefje en nichtje doen juist alles om zelf te winnen. :D Maar ik ben ook gewoon fanatiek als ik tegen ze speel. Altijd tof. Ik probeer altijd wel interesse te tonen als ze iets spelen. Voor m'n neefje is normaal echt een stille jongen, maar als het over gamen gaat dan wil hij ineens alles laten zien en uitleggen. Dat vind ik zo schattig.

Ik ben vorig jaar of begin dit jaar ook naar de arcade geweest, was een FOK! meeting. :D Was ook wel tof. Heel soms als vriendinnen hier zijn dat we aan een spelletje beginnen, maar het zal nooit de reden zijn om af te spreken. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar Kerstmis Kolonisten gekregen, vind ik supertof. Maar nog nooit gespeeld, want dat kan niet met z'n tweetjes en duurt toch wel eventjes.
Leuk is dat, het enthousiasme. Ik moet zeggen dat neefje gelukkig bijzonder goed tegen z'n verlies kan, want van mijn vriend wint 'ie veel minder vaak, (mijn vriend is fanatiek met spelletjes) maar dat is ook nooit een probleem. (Zolang je Yoshi maar geen knal verkoopt, dat vindt 'ie niet tof, ongeacht of Yoshi bij zijn team hoort of niet :D )

Oh en ja, ik heb geloof ik enkel gamende/bordspel- spelende vrienden. Hoewel de meesten ook wel in zijn voor actievere activiteiten. (Boulderen, wandelen, trampolinehal, etc.)
Ook alle nieuwe vrienden die ik maak houden van spellen. Dus het komt regelmatig voor dat we na een protestactie nog even een potje weerwolven oid :D .
pi_196496570
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Kan dat met een oude Wii? :P Zo ja, ben ik er voor in hoor!
pi_196496705
quote:

[..]

Je mag wel een keer met ons spelen hoor.
Wij spelen het ook te weinig :)

Opa en oma spelen het ook wel graag dus meestal lukt het wel op vakantie.
En een keertje tussendoor nu het wat kouder is.

Maar laatste keer gingen we dus bruinvissen kijken ipv kolonisten omdat het zulk lekker weer was :)
pi_196496838
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Daar ga ik je aan houden als m'n moeder het opgeeft en de Switch weer teruggeeft. :D
pi_196496847
quote:

[..]

Zijn wij de enige die Kolonisten gewoon met zijn 2en spelen?
pi_196496869
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:24 schreef Sarabi het volgende:
Zijn wij de enige die Kolonisten gewoon met zijn 2en spelen?
Het echte spel, of het dobbelspel? Ik speel het dobbelspel en de 2 persoons versie wel. Maar het échte spel vind ik toch wel het tofste als je met meerdere mensen kunt ruilen. Wat ik me herinner van vroeger tenminste.
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:35:47 #115
63722 z80
I fink you freaky
pi_196497077
Pakje vanuit China naar België naar Nederland en onderweg naar Duitsland.
Het pakje ziet nog iets van de wereld.
Van het pakje in Duitsland is enkel bekend dat het in ontvangst genomen is door de vervoerder.
pi_196497106
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het echte spel, of het dobbelspel? Ik speel het dobbelspel en de 2 persoons versie wel. Maar het échte spel vind ik toch wel het tofste als je met meerdere mensen kunt ruilen. Wat ik me herinner van vroeger tenminste.
Beide, het ruilen is inderdaad wel iets dat we niet doen.
Maar daar hou ik sowieso niet van O-)
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:37:22 #117
13783 Anthraxx
pi_196497114
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar ga ik je aan houden als m'n moeder het opgeeft en de Switch weer teruggeeft. :D
Deal
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:37:47 #118
13783 Anthraxx
pi_196497124
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kan dat met een oude Wii? :P Zo ja, ben ik er voor in hoor!
Een Wii heeft wel online gameplay, maar niet tegen mensen met een switch versie :P
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 12:43:29 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196497225
Er speelt vast niemand Farming Simulator? ;)
pi_196497438
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:43 schreef derLudolf het volgende:
Mini-G :P Op de XBOX :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:53:44 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196497440
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik pik deze even ongegeneerd van @:AnneX O-)

[ twitter ]
Wat goed :D _O_
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:57:39 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196497521
Nul spelletjes hier, inténse haat helpt tegenwoordig voldoende om anderen af te schrikken O+
pi_196497584
Was eerst een groepje op FOK! dat dan afsprak om spelletjes te spelen. Maar die gingen dan weer een stapje te ver voor mij. Voor mij is een spelletje spelen wel met een hapje en een drankje erbij. Vooral een beetje lachen, niet te serieus.

En zij wilde Dungeons en Dragons spelen en gingen alle stukjes helemaal serieus voorlezen enzo. Dan haak ik een beetje af. :D
pi_196497606
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:43 schreef derLudolf het volgende:
Ik speel Township maar dat telt vast niet.

Farming Simulator klinkt best tof trouwens.
Spoilers!
pi_196497766
Teruglees na een ochtend hypotheekgesprek en lunch bij pa en ma. Besloten dat we op 5 december met zijn drietjes afhaal doen en evt beeldbellen met broer en gezin. En gemeld dat ik een kerstdiner dit jaar niet zie zitten. Coronaproof samenkomen voor surprise evt wel.

@minilot Sterkte met het feestje! Klinkt... potentieel stekelig :X
Leuk, dat kerstbomen overzomeringsveld O+
Ik las van een groooote tv :D Mannen _O-

Mario kart of andere online spelletjes doe ik niet aan. Katannen weer wel :)

En dan heb ik vast nog van alles gemist.
  dinsdag 1 december 2020 @ 13:15:55 #126
13783 Anthraxx
pi_196497823
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:00 schreef Myraela het volgende:
Was eerst een groepje op FOK! dat dan afsprak om spelletjes te spelen. Maar die gingen dan weer een stapje te ver voor mij. Voor mij is een spelletje spelen wel met een hapje en een drankje erbij. Vooral een beetje lachen, niet te serieus.

En zij wilde Dungeons en Dragons spelen en gingen alle stukjes helemaal serieus voorlezen enzo. Dan haak ik een beetje af. :D
Wij hebben jaren met Fokkers D&D gespeeld. Met lekker eten en drinken. En niet al te serieus. Het kan dus wel :P
pi_196498006
Whahah, deze schilder komt bij een vriendin van me thuis _O-

Spoilers!
pi_196498445
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:15 schreef Anthraxx het volgende:
Wij hebben jaren met Fokkers D&D gespeeld. Met lekker eten en drinken. En niet al te serieus. Het kan dus wel :P
Nerdy met mate, i like.
pi_196498471
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:59 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Oh en ik heb me net ingeschreven voor een zomer-logeerpartijtje voor de kerstboom, thnx @:Tally voor de reminder! (ik zag het je ergens noemen) *O* Hoef ik de boom eens niet met pijn in het hart van het balkon te flikkeren en naar de stort te slepen ;(

Nu hopen dat de Intratuin nog genoeg 'duurzame' kerstbomen heeft, anders moet ik weer afmelden. (Dat zijn geen linksdraaiende biologische kerstbomen zover ik weet, maar wel met genoeg wortels. Dat was een voorwaarde.)
Oh, en ik moet een nieuwe kerstboommand hebben. Met enorme kluit gaat dat nooit in de standaard die we hebben passen :'). Tot zover het duurzame.
Ooooo jij lurkt in OUD :P

En ik heb mijn duurzame boom besteld. Zag een advertentie op facebook. En die man kwam hem voor 5 euro meer ook thuisbrengen. Dus dat heb ik gedaan. *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196498474
Ik ben jullie steeds kwijt, niet dat ik jullie bij kan houden, maar toch }:|

Spelletjes O+ Wij spelen met één vriend wel af en toe een spelletje. Maar ik mis het wel om wat grotere spellen te doen, hoewel met 2 of 3 ook best prima is :)
pi_196498489
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Ooooo jij lurkt in OUD :P

En ik heb mijn duurzame boom besteld. Zag een advertentie op facebook. En die man kwam hem voor 5 euro meer ook thuisbrengen. Dus dat heb ik gedaan. *O*
Heel af en toe reageer ik! :P Maar ik heb geen kinderen, dus dan voelt het suf :')

En luxe!
pi_196498513
Kinderen hebben is heus niet verplicht in OUD hoor :P
pi_196498544
Afgelopen zondag hebben we de hele middag Catan gespeeld. Mijn kinderen zijn nu oud genoeg om het spel door te hebben *O*
Voor de rest speel ik eigenlijk alleen Skibo. Andere spelletjes houd ik niet zo van. Wel een aantal spellen gevraagd voor onder de boom. Misschien ga ik er van houden :P
pi_196498562
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heel af en toe reageer ik! :P Maar ik heb geen kinderen, dus dan voelt het suf :')

En luxe!
Wij moesten de auto van de zaak inleveren en ik wilde geen naalden in mijn eigen auto :')
pi_196498575
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Same here..
Met mijn ex weleens gedaan met zn 2en maar dat vonden we toch minder leuk uiteindelijk
pi_196498610
En trouwens @Candaasje in Nieuwegein is er nu ook een arcade/speelhal geopend. Zie er regelmatig reclame voorbij komen op Facebook. Moet heel leuk zijn.
pi_196498623
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:54 schreef Tally het volgende:
Afgelopen zondag hebben we de hele middag Catan gespeeld. Mijn kinderen zijn nu oud genoeg om het spel door te hebben *O*

Ik heb Catan Junior gescoord voor mini-G. Gaan we zaterdagavond doen :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196498726
quote:
Voor de rest speel ik eigenlijk alleen Skibo. Andere spelletjes houd ik niet zo van. Wel een aantal spellen gevraagd voor onder de boom. Misschien ga ik er van houden :P
Ah dat lijkt mij nu zo leuk O+ bordspellen spelen met je kind!
pi_196498755
Ook even bijgelezen, Mini sterkte daarmee, hopelijk is het gezellig :Y

Grote tv voor Xbox? Snap ik volkomen, al ben ik team Playstation. Als ik die aansluit zet ik de tv op de tafel, recht voor mijn neus (en zie je me 3 dagen niet, behalve om naar koelkast en wc te lopen). Casual gamen en ik zijn geen vriendjes :P

Catan met 2 ook wel gedaan, maar is wel leuker met meer ja. Maar wanneer het weer mag staan hier eindeloze spellen klaar bij mijn bordspelmaatjes (en mijn Gloomhaven kost ook nog wel wat uurtjes). Dus vrees dat Catan nog ff gaat duren.

Zo weer een meeting in, nog anderhalf uur en tis weer klaar voor vandaag :Z
pi_196498797
quote:
Skipbo blijf ik ook altijd leuk vinden
pi_196498832
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:15 schreef Anthraxx het volgende:

Ik mis het wel -O-

Mini, hopelijk valt het reuze mee en zag je beren op de weg die heel knuffelbaar bleken te zijn.

Catan is echt één van de leukste bordspellen die ik ken O+ (net als carcasonne, lekker simpel en gewoon leuk).
pi_196499267
Dat je met wordfeud zoem leest als er zoom ligt en denkt: Engelse woorden mogen toch niet. o|O 8)7 :D
pi_196499280
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:03 schreef Holyme het volgende:
Grote tv voor Xbox? Snap ik volkomen, al ben ik team Playstation. Als ik die aansluit zet ik de tv op de tafel, recht voor mijn neus (en zie je me 3 dagen niet, behalve om naar koelkast en wc te lopen). Casual gamen en ik zijn geen vriendjes :P
Hij hoefde niet groot te zijn voor de xbox, maar hij heeft een soort aansluiting oid die goed zou zijn voor de nieuwe xbox en PS. Het is me echt heel vaak uitgelegd de afgelopen weken in de verschillende pitches, maar het is niet echt blijven hangen. :')

Wij wilde eigenlijk ook de nieuwe PS, maar die was natuurlijk erg lastig te krijgen. En toen gingen we ons verdiepen in de xbox en hebben we ervoor gekozen om die eerst te halen. Vooral omdat er nu toch nog geen toffe spellen voor alleen de Playstation zijn. En de xbox heeft zo'n game pass zodat je gewoon allemaal spellen kunt spelen zonder ze te kopen. Kunnen we even de xbox spellen van de afgelopen jaren spelen. En dan komt die PS later als er wel een tof spel is.

Kijk trouwens hoe mooi ik hierboven elke keer 'we' zeg. Alsof ik hierover ook maar een seconde na heb gedacht. Ik speel toch niet. :')
pi_196499300
Laten we als corona foetsie is met z'n alle Catan spelen. *O*
pi_196499312
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:31 schreef Blues het volgende:
Dat je met wordfeud zoem leest als er zoom ligt en denkt: Engelse woorden mogen toch niet. o|O 8)7 :D
_O- (zoiets had ik laatst ook)
pi_196499467
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hij hoefde niet groot te zijn voor de xbox, maar hij heeft een soort aansluiting oid die goed zou zijn voor de nieuwe xbox en PS. Het is me echt heel vaak uitgelegd de afgelopen weken in de verschillende pitches, maar het is niet echt blijven hangen. :')

Wij wilde eigenlijk ook de nieuwe PS, maar die was natuurlijk erg lastig te krijgen. En toen gingen we ons verdiepen in de xbox en hebben we ervoor gekozen om die eerst te halen. Vooral omdat er nu toch nog geen toffe spellen voor alleen de Playstation zijn. En de xbox heeft zo'n game pass zodat je gewoon allemaal spellen kunt spelen zonder ze te kopen. Kunnen we even de xbox spellen van de afgelopen jaren spelen. En dan komt die PS later als er wel een tof spel is.

Kijk trouwens hoe mooi ik hierboven elke keer 'we' zeg. Alsof ik hierover ook maar een seconde na heb gedacht. Ik speel toch niet. :')
Zo herkenbaar _O-
Spoilers!
pi_196499550
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo herkenbaar _O-
Wat wil de jouwe hebben? :D
pi_196499640
Oooh ik wou dat ik het herkende. De mijne zit de hele tijd over allemaal boxen en instrumenten te wauwelen waar ik 0 verstand van (en ook eigenlijk interesse in :@ ) heb :O
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 1 december 2020 @ 14:49:11 #149
63722 z80
I fink you freaky
pi_196499648
Hij is niet meer.
SPOILER
pi_196499731
Ik heb mijn vriend gisteren enthousiast laten zien wat het verschil was met een swatch van m'n nieuwe oogschaduw met en zonder de MAC paint pot als primer eronder. :') :') Toen zat die ook van, wtf /care. Maar dat mocht wel na al die verhalen over televisies en spelcomputers.
pi_196499771
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:52 schreef Aure het volgende:
Kinderen hebben is heus niet verplicht in OUD hoor :P
Haha, weet ik. Maar toch, ik lees ook niet alles mee. Zo af en toe :)

quote:

[..]

Wij moesten de auto van de zaak inleveren en ik wilde geen naalden in mijn eigen auto :')
:D Ah, ja voor dit soort dingen hebben we 'mijn' auto. Is ook net wat ruimer, dus netjes is 'ie nooit :')
(En dan heb ik nog wel na de zomer 'vriend' zijn auto helemaal schoongemaakt. Het is oneerlijk...)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:57 schreef Tally het volgende:
En trouwens @:candaasje in Nieuwegein is er nu ook een arcade/speelhal geopend. Zie er regelmatig reclame voorbij komen op Facebook. Moet heel leuk zijn.
Oh hey, ik ga eens kijken. Ik vind het voor af en toe wel leuk! ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh nee ik denk wel mee. Althans; vriend zoekt vrijwel altijd alles uit. En vraagt dan om mijn 'toestemming'. Waarop ik wat korte info filmpjes kijk, en 9 van de 10 keer antwoord: 'ja hey, jij verdient hier het geld, als je het graag wil en er ook echt gebruik van gaat (blijven) maken: doe het gerust, ik klaag niet'.

Ik vind het zelf ook leuk, hoewel ik wel iets minder fanatiek game dan hij.
(Op dit moment ben ik overigens wél beter in Beat Saber. Hij kan het niet uitstaan }) . Maar hij moet niet zeuren, hij verslaat me met elke andere game altijd al dik :{w )
pi_196499803
Yeahhh *O* Hulp heeft geen corona
pi_196499856
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:55 schreef Candaasje het volgende:

Oh nee ik denk wel mee. Althans; vriend zoekt vrijwel altijd alles uit. En vraagt dan om mijn 'toestemming'. Waarop ik wat korte info filmpjes kijk, en 9 van de 10 keer antwoord: 'ja hey, jij verdient hier het geld, als je het graag wil en er ook echt gebruik van gaat (blijven) maken: doe het gerust, ik klaag niet'.

Ik vind het zelf ook leuk, hoewel ik wel iets minder fanatiek game dan hij.
(Op dit moment ben ik overigens wél beter in Beat Saber. Hij kan het niet uitstaan }) . Maar hij moet niet zeuren, hij verslaat me met elke andere game altijd al dik :{w )
Ik probeer ook wel een beetje mee te denken. Het was mijn argument om de xbox gewoon te kopen zodat we de xbox spellen van de afgelopen periode kunnen spelen, want op de playstation hebben we alles dat we wilde doen al gedaan.

Maar eigenlijk geef ik vooral het advies om lekker te kopen waar hij zin in heeft. Als het hem blij maakt. Dat is wel makkelijk gezegd met iemand die normaal helemaal niet veel voor zichzelf haalt. Nu zijn het even een paar dure dingen, maar normaal valt het echt mee.

Die opmerking van 'Jij verdient het geld' zou je eigenlijk wel een beetje uit je hoofd moeten zetten hoor. Alsin, ik snap je wel, ik heb ook in die situatie gezeten. Misschien is het bij jou anders, maar bij mij kwam het een beetje uit een minderwaardig gevoel. Ik wilde echt niets voor mezelf kopen of vragen, want ik verdiende toch veel minder en had er in mijn hoofd daarom ook geen 'recht' op.
pi_196499934
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn *O*
pi_196499972
quote:
Hoop dat de bemiddeling niet hoeft en ze het beide gezellig kunnen en willen houden :*
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196499989
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeaah mooi *O*
pi_196500018
Ik heb dit weekend denk een koutje gevat. Werd gisteravond wat verkouden en bleef 's nachts zo. Dus zit al hele dag op de bank, ben alleen weg geweest om te laten testen vanmiddag dus nu maar wachten. Wil zo graag boodschappen doen maar mag niet nu. Andere keer.
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:18:36 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196500054
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb dit weekend denk een koutje gevat. Werd gisteravond wat verkouden en bleef 's nachts zo. Dus zit al hele dag op de bank, ben alleen weg geweest om te laten testen vanmiddag dus nu maar wachten. Wil zo graag boodschappen doen maar mag niet nu. Andere keer.
Ik duim voor je dat het inderdaad gewoon alleen een verkoudheid is. :M
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_196500090
quote:
Nahja. Met beetje mazzel kun je over een paar dagen gewoon weer boodschappen...

Spannend wel toch.
pi_196500438
quote:
Lastig is dat vind ik. Wanneer wel en wanneer niet testen. Ik heb gewacht tot de uitslag van de hulp en hou m'n temperatuur en saturatie in de gaten. Als daar "rare" dingen gebeuren is het wat anders dan mijn standaard loopneus.
pi_196500494
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2020 14:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat wil de jouwe hebben? :D
Op dit moment niets. Maar het ging wel hetzelfde met de elektrische auto, de televisie en de apparatuur om cryptovaluta te minen. Inclusief diverse spreadsheets O+ Meestal wil hij zijn verhaal gewoon doen, hij vraagt niet om toestemming.
Ik geloof dat hij een nieuwe versterker wil dus daar zal ik binnenkort wel over horen.
Spoilers!
pi_196500505
quote:
Beterschap :*
Spoilers!
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:51:17 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196500518
Loopneuzen zijn zo lastig.. ik had zondar een uur of 2 lang dat ik zat te snotteren en te niezen.. ik bijna een test geboekt.. uurtje later geen gesnotter meer en nu al 3 dagen snottervrij ..

Wat ik wel goed bond is dat ik potentieel de bolgende dag om 8 uir al langs kon komen op 5 minuten fietsen van huis ^O^

Kreeg net ook een appje van pa dat ie een test heeft laten doen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:51:21 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196500521
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Op dit moment niets. Maar het ging wel hetzelfde met de elektrische auto, de televisie en de apparatuur om cryptovaluta te minen. Inclusief diverse spreadsheets O+ Meestal wil hij zijn verhaal gewoon doen, hij vraagt niet om toestemming.
Ik geloof dat hij een nieuwe versterker wil dus daar zal ik binnenkort wel over horen.
Waffoor versterker? Hier nl in dubio of ik de "Sonos-route" op ga of weer een centrale AV oplossing neerzet..
pi_196500527
Ik had vorige week enorme keelpijn. En toen bedacht ik dat dat kwam omdat ik een uur bezig was geweest om een haar uit mijn keel te krijgen. Nog steeds geen corona *O*
Spoilers!
pi_196500551
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waffoor versterker? Hier nl in dubio of ik de "Sonos-route" op ga of weer een centrale AV oplossing neerzet..
Jonguh, dat weet ik toch helemaal niet. Ik ga daar niet over. Mijn eisen zijn dat hij in het huidige tv-meubel past, dat hij weinig stroom verbruikt, dat hij zwart is en dat hij kan samenwerken met onze Logitec Harmony afstandsbediening.
Spoilers!
  dinsdag 1 december 2020 @ 15:56:27 #167
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196500592
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Jonguh, dat weet ik toch helemaal niet. Ik ga daar niet over. Mijn eisen zijn dat hij in het huidige tv-meubel past, dat hij weinig stroom verbruikt, dat hij zwart is en dat hij kan samenwerken met onze Logitec Harmony afstandsbediening.
_O-

Zeg, hoe zit het met de batterij van jullie afstandsbediening? Die van ons is wat ehm.. wispelturig...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196500613
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:51 schreef Barreltje het volgende:
Loopneuzen zijn zo lastig.. ik had zondar een uur of 2 lang dat ik zat te snotteren en te niezen.. ik bijna een test geboekt.. uurtje later geen gesnotter meer en nu al 3 dagen snottervrij ..

Wat ik wel goed bond is dat ik potentieel de bolgende dag om 8 uir al langs kon komen op 5 minuten fietsen van huis ^O^

Kreeg net ook een appje van pa dat ie een test heeft laten doen..
Ik snotter al jaren. Maar kan ook zomaar een dag enorm verkouden zijn, en dan is er de volgende dag niets aan de hand.
Hulp is de laatste die (min of meer) dichtbij is geweest de afgelopen week. Dus de snotterneus negeer is nu maar, nu zij negatief is.
pi_196500614
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:56 schreef Barreltje het volgende:

[..]

_O-

Zeg, hoe zit het met de batterij van jullie afstandsbediening? Die van ons is wat ehm.. wispelturig...
Wij hebben een van de eerste modellen dus we moeten er zelf batterijen in doen. Het is wel vreemd dat van de vier batterijen, er steeds maar één leeg gaat.
Spoilers!
pi_196500615
Ik vind het wel een beetje kwalijk dat als iemand positief test voor covid, dat er blijkbaar mensen zijn die vinden dat je dan onzurgvuldig bent geweest en je niet aan de regels hebt gehouden. Dat is gewoon niet zo, je kan je soms nog zo aan alle regels houden en tķch besmet raken. Nou ja, tenzij je jezelf in je huis opsluit en ook niets laat bezorgen, maar leeft van wat je eh...in maart al in huis had.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:00:14 #171
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196500643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik snotter al jaren. Maar kan ook zomaar een dag enorm verkouden zijn, en dan is er de volgende dag niets aan de hand.
Hulp is de laatste die (min of meer) dichtbij is geweest de afgelopen week. Dus de snotterneus negeer is nu maar, nu zij negatief is.
Als je nu zelf ook snottert zou ik toch wel ook testen voor de zekerheid.
Het kan altijd. Zie hierboven wat Isa zegt.
Dan weet je tenminste zeker dat je niemand besmet.
pi_196500654
Als ik dood ga aan de keroni vind ik dat iedereen die ik ken
SPOILER
mijn hoerenbedrijf te namen en shamen in de media. Na een gepaste periode van rouw en misere natuurlijk.

Want bij mij wordt er dus helemaal niet gestuurd op thuiswerken. En al helemaal niet op het echt beschermen van de mensen die ik moet inplannen. Ik ben echt alleen maar op kantoor omdat iedereen op kantoor is en omdat het kan. Als ik thuis zit word ik gek van de gedachte dat er van alles op kantoor moet gebeuren en dat "iedereen op kantoor is". Zou ik allemaal niet hebben als we gewoon niet op kantoor mochten werken en we ons buitenpersoneel wat grondiger zouden beschermen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:01:44 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196500665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het wel een beetje kwalijk dat als iemand positief test voor covid, dat er blijkbaar mensen zijn die vinden dat je dan onzurgvuldig bent geweest en je niet aan de regels hebt gehouden. Dat is gewoon niet zo, je kan je soms nog zo aan alle regels houden en tķch besmet raken. Nou ja, tenzij je jezelf in je huis opsluit en ook niets laat bezorgen, maar leeft van wat je eh...in maart al in huis had.
Je bedoelt in de casus Hamilton? Ik denk dat daar dan meer de vraag is hoe ondanks alle regeltjes die dat circus in werking heeft, met private-jets en wat dies nog meer zij, zo'n topathleet toch nog in de kuch-straal van iemand heeft kunnen komen... Denk ik dan, de post lezende.
pi_196500678
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:00 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Als je nu zelf ook snottert zou ik toch wel ook testen voor de zekerheid.
Het kan altijd. Zie hierboven wat Isa zegt.
Dan weet je tenminste zeker dat je niemand besmet.
Ik snotter iedere ochtend een uur of twee, daarna niets en dat al jaren achtereen. Heb geen verhoging, zuurstof is goed, verder niet verkouden gevoel, smaak is prima en nauwelijks in de buurt geweest van mensen, en al helemaal geen besmette mensen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:02:55 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196500684
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ik dood ga aan de keroni vind ik dat iedereen die ik ken
SPOILER
mijn hoerenbedrijf te namen en shamen in de media. Na een gepaste periode van rouw en misere natuurlijk.
Van Wippenstein en Co, voor al uw wulpse uitstulpingen, golvende glooiingen en sappigheden, dat bedrijf?
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:03:31 #176
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196500694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik snotter iedere ochtend een uur of twee, daarna niets en dat al jaren achtereen. Heb geen verhoging, zuurstof is goed, verder niet verkouden gevoel, smaak is prima en nauwelijks in de buurt geweest van mensen, en al helemaal geen besmette mensen.
Nu zeg je het heel anders, dan snap ik het. :)
pi_196500699
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

Van Wippenstein en Co, voor al uw wulpse uitstulpingen, golvende glooiingen en sappigheden, dat bedrijf?
Helaas -O- Mn nieuwe droom is een sexdollbordeel (thanks nachtdieren), ik hou de naam in gedachten!
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:04:57 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196500715
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Helaas -O- Mn nieuwe droom is een sexdollbordeel (thanks nachtdieren), ik hou de naam in gedachten!
Ik was wel trots op mijn voortkabbelend proza, zo in het tweede deel van de middag.
pi_196500738
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nu zeg je het heel anders, dan snap ik het. :)
Als de hulp positief was geweest had ik wel laten testen, maar nu is het business as usual.
Vond het vroeger ook zo stom, mijn moeder kwam ergens binnen en begon meteen haar neus te snuiten..3x raden wat ik nu doe _O-
pi_196500873
Ik snap mensen nooit die echt zo kunnen toeteren. Dat lukt me niet als ik het probeer :D
pi_196500902
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had vorige week enorme keelpijn. En toen bedacht ik dat dat kwam omdat ik een uur bezig was geweest om een haar uit mijn keel te krijgen. Nog steeds geen corona *O*
Ooh haar in je keel is zķ irritant. Zeker omdat t zo moeilijk is eruit te krijgen en je het hoe dan ook voelt. Zo'n heeel dun dingetje.

Ja vind t best spannend want ben al jaren niet meer verkouden geweest sinds ik pittig eet. Maar had ik zondag niet gedaan :') Hopen dat ik vanavond al 'positief' nieuws krijg.
pi_196500908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je bedoelt in de casus Hamilton? Ik denk dat daar dan meer de vraag is hoe ondanks alle regeltjes die dat circus in werking heeft, met private-jets en wat dies nog meer zij, zo'n topathleet toch nog in de kuch-straal van iemand heeft kunnen komen... Denk ik dan, de post lezende.
Mja wellicht heeft een prive leven... en komt daar ook weleens mensen tegen..
of in de buurt van schoolgaande pubers geweest...

Je weet het niet.

Maar ik vind het van hem niet interessanter dan van een vriend, collega of de buurman eigenlijk.

It happens.. en tenzij je ergens op een plein al knuffelend staat te demonstreren... heb ik niet de neiging er heel snel een negatieve mening over te vormen.

Het kan iedereen gebeuren... sterker nog.. waarschijnlijk overkomt het vrijwel iedereen.
Alleen niet iedereen wordt er echt heel ziek van.
Moet ik daar dan mensen op gaan afrekenen?
pi_196500939
Wel een mening als je heel bewust met je corona.. toch lekker even gaat winkelen trouwens.

Maar dat is wezenlijk een ander verhaal dan wel of niet besmet raken.
pi_196500971
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:18 schreef Uhmmpie het volgende:
Wel een mening als je heel bewust met je corona.. toch lekker even gaat winkelen trouwens.

Maar dat is wezenlijk een ander verhaal dan wel of niet besmet raken.
Begin ik ook een beetje de kak in te krijgen, want NIEMAND probeert afstand te houden. Ik probeer afstand te houden om geen corona te krijgen... MAar het lukt me niet als ik het zou willen. Blijkbaar kan het al die mensen dus niet schelen als ze zelf geen poging doen uit mijn buurt te blijven...

Nu ga ik natuurlijk harstikke doodziek worden met mn dikke bombomiere, dus het kan vast niet eens, maar toch.
pi_196501013
Werken bij een internationaal bedrijf is best leuk, maar meetings met mensen aan de westcoast is toch een stuk minder leuk. Laat donderdag maar een pizza komen geloof ik.
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:23:27 #186
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196501034
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Als de hulp positief was geweest had ik wel laten testen, maar nu is het business as usual.
Vond het vroeger ook zo stom, mijn moeder kwam ergens binnen en begon meteen haar neus te snuiten..3x raden wat ik nu doe _O-
Dat heb ik ook altijd als ik van buiten kom ;(
Maar pas als het anders is dan je normaal hebt is het reden tot testen :Y
pi_196501169
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Begin ik ook een beetje de kak in te krijgen, want NIEMAND probeert afstand te houden. Ik probeer afstand te houden om geen corona te krijgen... MAar het lukt me niet als ik het zou willen. Blijkbaar kan het al die mensen dus niet schelen als ze zelf geen poging doen uit mijn buurt te blijven...

Nu ga ik natuurlijk harstikke doodziek worden met mn dikke bombomiere, dus het kan vast niet eens, maar toch.
Dat frustreert zo enorm he. Zelf iedere keer de bosjes ingaan en niemand die er verder rekening mee houdt. Nou ja, sommigen wel, voornamelijk ouderen. Maar de rest heeft t totaal niet door en blijven met zn 2-3'en naast elkaar lopen als jij in de berm zit.
pi_196501213
Diepvries van 365 liter besteld voor in het nieuwe huis. Nu al zin om die te gaan vullen!
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:39:45 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196501312
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Werken bij een internationaal bedrijf is best leuk, maar meetings met mensen aan de westcoast is toch een stuk minder leuk. Laat donderdag maar een pizza komen geloof ik.
Ik heb wat dat betreft echt nog mazzel met vooral structureel overleg met Wisconsin; dan zit ik om 15:00 (8:00 daar) al in de call...
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:39:48 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196501314
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Diepvries van 365 liter besteld voor in het nieuwe huis. Nu al zin om die te gaan vullen!
Daar past jouw hele gezin in. :+
Poef.....gone! Šgolfer
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:40:20 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196501322
quote:
Euh, wel op de Hollandse methode he, niet a la Belgische huisvlijt...

Ohw, spuit 11..
pi_196501385
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nou zo waar net bij de drogist iemand die op ruime afstand vroeg of ze even wat voor me mocht pakken.

Overigens was de rest van het bezoek bij thuiskomst alsnog een fail bleek...
want ondanks dat er heel netjes overal op de mascara staat dat hij bruin is.. is hij echt zwart -O-
pi_196501497
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Daar past jouw hele gezin in. :+
Die twee kleintjes sowieso. En met een beetje proppen de duutser wellicht ook wel, ja.

SPOILER
  dinsdag 1 december 2020 @ 16:58:38 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196501632
quote:
Heb je al een systeem bedacht? :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_196501697
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Maar, deze is wel geweldig want heeft niet alleen laatjes, maar ook een aantal planken. Dat lijkt me zo handig.
pi_196501717
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, nog niet. Maar, deze is wel geweldig want heeft niet alleen laatjes, maar ook een aantal planken. Dat lijkt me zo handig.
Nou, zeker handig. Is het een hoge kast?
pi_196501725
Rekening houdend met het beperkte smaakpalet van m'n broertje, net frikandelbroodjes op hapjesformaat geknutseld 8-)

Er verder nog een stel gedichten uitgepoept voor de aan de verjaardag vasthangende pre-Pakjesavond en nu heb ik niks meer te doen en overweeg ik anderhalf uur indrinken tot ze aanbellen. :7

:W
Morgen bijlees.
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:06:35 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196501726
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, dat scheelt.

Ik kreeg al visioenen van de grote kist die mijn ouders een tijdje hadden. Daar moest je op de kop inhangen om bij de onderste producten te kunnen. :7
pi_196501747
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dat scheelt.

Ik kreeg al visioenen van de grote kist die mijn ouders een tijdje hadden. Daar moest je op de kop inhangen om bij de onderste producten te kunnen. :7
Oh ja! Mission Impossible-taferelen om een ijsje te kunnen pakken. Nostalgie! O+
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:11:26 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196501808
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh ja! Mission Impossible-taferelen om een ijsje te kunnen pakken. Nostalgie! O+
Genoeglijke avond gewenst! ^O^

Volproppen helpt misschien. Bij dreigende escalatie weer met een schaal hapjes komen.
pi_196501912
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Genoeglijke avond gewenst! ^O^

Volproppen helpt misschien. Bij dreigende escalatie weer met een schaal hapjes komen.
Als moeder en/of broertje over de flos gedaan (gewoonlijk beiden) dan helpt geen enkel hapje ter wereld ertegen, vrees ik. :) Naja. Nog een paar uur, dan is het weer klaar!

SPOILER
pi_196501938
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:06 schreef Lienekien het volgende:

Ja, dat scheelt.

Ja, en het was altijd een beetje een puinhoop :Y
pi_196501958
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Als moeder en/of broertje over de flos gedaan (gewoonlijk beiden) dan helpt geen enkel hapje ter wereld ertegen, vrees ik. :) Naja. Nog een paar uur, dan is het weer klaar!

SPOILER
Sterkte en hopelijk voldoet het niet aan je huidige verwachtingen/vrees, en wordt het toch een rustige avond.
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:21:44 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196501964
quote:

[..]

SPOILER
CUL-vriendjes voor nazorg!
pi_196502095
quote:

[..]

SPOILER
Ik heb wel eens ruziemakende vrienden vriendelijk (nou ja) verzocht te vertrekken, maar da’s in dit geval wat lastig
pi_196502193
Wat mensen toch aan Marktplaats vinden :r

Wat een ellende! Nu al weer ikea kriebels en ik ben pas 4 minuten in :')
pi_196502282
Huh konijnen kunnen zwemmen :?

twitter

Kennelijk :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat mensen toch aan Marktplaats vinden :r

Wat een ellende! Nu al weer ikea kriebels en ik ben pas 4 minuten in :')
Wij raken er zowat alles op kwijt.
MP O+
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:44:52 #208
63722 z80
I fink you freaky
pi_196502323
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ook meer omdat hij de eerste was om te wijzen toen er bij een ander team corona was vastgesteld bij een aantal medewerkers.

Voor iedereen die niet in een nucleaire bunker met eigen luchtvoorziening leeft bestaat het risico om besmet te worden.
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:50:55 #209
63722 z80
I fink you freaky
pi_196502424
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De doperwten zonder verpakking als laatste tussen de rest gieten.
  dinsdag 1 december 2020 @ 17:54:01 #210
63722 z80
I fink you freaky
pi_196502471
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:42 schreef Blues het volgende:

[ twitter ]

[..]

MP O+
Als ik het goed onthouden heb kunnen alle viervoeters zwemmen.
pi_196502479
quote:

[ twitter ]

[..]

MP O+
O ja ik moet iets hebben, maar ik ken dr niet mee omgaan :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 december 2020 @ 18:01:08 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196502579
Pakketje bij de deur afleveren kan natuurlijk ook, ook al ben ik niet... Gelukkig lopen er niet zoveel mensen langs mijn deur.
Afijn heb inmiddels genoeg bier om zelf een adventskalender te maken :P. En dan moet er nog doos komen...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196502636
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ja ik moet iets hebben, maar ik ken dr niet mee omgaan :(
Ik heb dat opgegeven..

Ik kijk weleens bij de lokale krant van zeeland.
(Pzc... en dan haalt ooa het even voor me op :) )
Maar die buurt waar ik woon vragen mensen nog geld voor iets dat ik allang 3x weggegooid zou hebben wegens “total loss”.

Oh en laatst heel toevallig.... een wijnrek via mp.
Ik vind ong alle wijnrekken lelijk.. en deze was O+
Hout met riet. Lekker ouderwetsch.
Bovenop een glazen plaatje en een opstaande randje voor glazen en iets van een leuke fles.
Helemaal blij mee.

Maar dat is echt voor het eerst in jaren.. en daar was ik niet heel specifiek naar op zoek.
Liep daar eigenlijk gewoon tegen aan.
pi_196502645
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:01 schreef borisz het volgende:
Afijn heb inmiddels genoeg bier om zelf een adventskalender te maken :P. En dan moet er nog doos komen...
Vervelend :9
pi_196502650
Bijzonder dat het konijn zelf dat water in gaat :D Het is niet echt een hobby van de meesten zover ik weet.

Ik heb geen telefoontje gehad van de boekenwinkel. Morgen maar eens bellen, want ik heb dat boek dus morgen nodig en het zou er vandaag zijn.
pi_196502660
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]

CUL-vriendjes voor nazorg!
*;
pi_196502681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb dat opgegeven..

Ik kijk weleens bij de lokale krant van zeeland.
(Pzc... en dan haalt ooa het even voor me op :) )
Maar die buurt waar ik woon vragen mensen nog geld voor iets dat ik allang 3x weggegooid zou hebben wegens “total loss”.

Oh en laatst heel toevallig.... een wijnrek via mp.
Ik vind ong alle wijnrekken lelijk.. en deze was O+
Hout met riet. Lekker ouderwetsch.
Bovenop een glazen plaatje en een opstaande randje voor glazen en iets van een leuke fles.
Helemaal blij mee.

Maar dat is echt voor het eerst in jaren.. en daar was ik niet heel specifiek naar op zoek.
Liep daar eigenlijk gewoon tegen aan.
Ja dat is mijn kringloopstrategie, tegen dingen aanlopen, maar dat werkt superkut als je echt iets zoekt. Ik dacht dus MP weer eens te proberen, maar ik.heb dr krrrraaaaacht niet.
pi_196502737
Bigos eten O+

Oh, @minilot succes. :* En je pepers ontvangen!
pi_196502818
Kroketten kunst bestelling gedaan :9

Samen met pa en ma dus meer smaakjes te verdelen *O*

Behalve de kaas kroket, die mogen zij helemaal houden :{w
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:20:35 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196502891
Over wijnrekken gesproken. Ik heb in onze kelderkast een vol wijnrek met allerlei wijnen vanaf de jaren 70. De meesten zullen wel azijn zijn, maar er zitten volgens mij ook wel een paar bijzondere tussen. Misschien moet ik toch eens al die flessen op de foto zetten en er een deskundige naar laten kijken of er nog iets van waarde tussen zit.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_196502910
Hmmm net een mailtje van DPD dat er een pakketje onderweg is voor onze brouwerij. Maar we hebben niets besteld.....misschien maar gewoon niet aannemen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:26:15 #222
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196502978
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:21 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm net een mailtje van DPD dat er een pakketje onderweg is voor onze brouwerij. Maar we hebben niets besteld.....misschien maar gewoon niet aannemen.
Waarom niet? :o
pi_196503024
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:21 schreef Sarabi het volgende:
Tuurlijk wel, gewoon aannemen. Wat zou het kunnen zijn dat je niet zou moeten aannemen?

Of ze moeten met een heel pallet voor je deur staan. :D
pi_196503041
Oeh, ik vind de chocolade van de IKEA adventskalender best lekker. De eerste was iets met appel kaneel en stukjes boterkoek. :9
pi_196503056
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, gewoon aannemen. Wat zou het kunnen zijn dat je niet zou moeten aannemen?

Of ze moeten met een heel pallet voor je deur staan. :D
Ik weet niet :D kan weinig kwaad dus?

Zal waarschijnlijk wel iets van reclame zijn. Maar dacht misschien is het een nieuwe oplichtingtruc
pi_196503060
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja dat is mijn kringloopstrategie, tegen dingen aanlopen, maar dat werkt superkut als je echt iets zoekt. Ik dacht dus MP weer eens te proberen, maar ik.heb dr krrrraaaaacht niet.
Wat zoek je? Misschien loopt iemand anders er per ongeluk tegen aan _O-
pi_196503097
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:31 schreef Sarabi het volgende:
Ik weet niet :D kan weinig kwaad dus?

Zal waarschijnlijk wel iets van reclame zijn. Maar dacht misschien is het een nieuwe oplichtingtruc
Oh, omdat je nu bent ingeschreven bij de kvk? Ik dacht dat het iets van één van de brouwerijen was die je had aangeschreven. Ik heb nog nooit een pakketje ontvangen vanwege mijn kvk inschrijving.
pi_196503101
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:31 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat zoek je? Misschien loopt iemand anders er per ongeluk tegen aan _O-
Ja een wandkastachtige constructie...
pi_196503122
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:33 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, omdat je nu bent ingeschreven bij de kvk? Ik dacht dat het iets van één van de brouwerijen was die je had aangeschreven. Ik heb nog nooit een pakketje ontvangen vanwege mijn kvk inschrijving.
Nee, het komt van een bedrijf dat o.a. verpakkingen en viltjes verkoopt.
Maar wij hebben daar nog nooit besteld. Dus inderdaad denk ik onze info bij het KVK gehaald.
pi_196503176
Ik gok wat voorbeeldproducten dan, kreeg ik voorheen ook wel 'ns ivm bedrijf. Pen met je adres erop enzo :')
pi_196503182
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:34 schreef Sarabi het volgende:
Nee, het komt van een bedrijf dat o.a. verpakkingen en viltjes verkoopt.
Maar wij hebben daar nog nooit besteld. Dus inderdaad denk ik onze info bij het KVK gehaald.
Ahja, dan zal het wel promotie zijn, inderdaad.
pi_196503230
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:20 schreef golfer het volgende:
Over wijnrekken gesproken. Ik heb in onze kelderkast een vol wijnrek met allerlei wijnen vanaf de jaren 70. De meesten zullen wel azijn zijn, maar er zitten volgens mij ook wel een paar bijzondere tussen. Misschien moet ik toch eens al die flessen op de foto zetten en er een deskundige naar laten kijken of er nog iets van waarde tussen zit.
Volgens mij zijn er websites waar je dat kunt opzoeken.
pi_196503244
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:37 schreef Holyme het volgende:
Ik gok wat voorbeeldproducten dan, kreeg ik voorheen ook wel 'ns ivm bedrijf. Pen met je adres erop enzo :')
Ik kan nogal achterdochtig zijn.
Maar dit zal inderdaad wel mee vallen.
pi_196503316
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja een wandkastachtige constructie...
Naar specifieke smaak natuurlijk :)
pi_196503423
quote:

[ twitter ]

[..]

MP O+
Wij - althans mn.X - sleept er alles vandaan.😢
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:50:39 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196503430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:44 schreef z80 het volgende:

[..]

Ook meer omdat hij de eerste was om te wijzen toen er bij een ander team corona was vastgesteld bij een aantal medewerkers.

Voor iedereen die niet in een nucleaire bunker met eigen luchtvoorziening leeft bestaat het risico om besmet te worden.
Dit ja

Dat irritante corona-schuldvingertje wat een deel van de bevolking overal maar ál te graag omhoog steekt
pi_196503552
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:50 schreef AnneX het volgende:

Wij - althans mn.X - sleept er alles vandaan.😢
Dan kan jij het er weer opzetten |:)
pi_196503565
Feel your pain, minilot. Sterkte en geduld dan maar.
Vanwege de uitvaart van een jeugdvriend in U. van 2 broers, zal oudste zwager ook wel weer een kop koffie komen halen. Pfff.
Zo zie of hoor ik hem een jaar niet - Kerst 2019 - en dat is nu 2 x 8)7 in korte tijd.

De leukste ontdekking van keronatijden zijn toch wel pakjes, pakjes, pakjes...grote en kleine pakjes. w/

Een halve pak café noir is geen avondmaaltijd hč?
pi_196503578
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Dan kan jij het er weer opzetten |:)
Dat kunnen de achterblijvers doen. De hulp is daar zeer bedreven in.
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:00:58 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196503615
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:57 schreef AnneX het volgende:
Vanwege de uitvaart van een jeugdvriend in U. van 2 broers, zal oudste zwager ook wel weer een kop koffie komen halen. Pfff.
Zo zie of hoor ik hem een jaar niet - Kerst 2019 - en dat is nu 2 x 8)7 in korte tijd.

De leukste ontdekking van keronatijden zijn toch wel pakjes, pakjes, pakjes...grote en kleine pakjes. w/

Ik dacht 'avondeten, dat is toch allang geweest', maar zie nu dat het pas 19 uur is. Voelt als 23 :')
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:01:15 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196503623
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Dat kunnen de achterblijvers doen. De hulp is daar zeer bedreven in.
Na jouw dood? Wat bedoel je nou?
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:01:23 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196503625
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:30 schreef Myraela het volgende:
Oeh, ik vind de chocolade van de IKEA adventskalender best lekker. De eerste was iets met appel kaneel en stukjes boterkoek. :9
Ik had net mijn eerste chocolaatje uit de godiva kalender :9
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:03:01 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196503660
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik had net mijn eerste chocolaatje uit de godiva kalender :9
Goeie, even Miep en Koos hier eerste vakje open laten maken *O*
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:03:34 #244
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196503672
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Welke heb je?
pi_196503868
Hier alleen een adventskalender voor de kat O+ Overwoog die van Neuhaus, maar dan liever gewoon een doosje bonbons die ik eet wanneer ik zin heb.
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 19:14:40 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196503879
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Miep? :o
  Moderator dinsdag 1 december 2020 @ 19:15:35 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196503890
Of bedoel je de escort van Iwanius niet?
pi_196503928
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:15 schreef derLudolf het volgende:
Ik denk niet dat Molo's offspring de escort van Iwanius is........hoop ik toch dan........
pi_196503931
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:14 schreef Holyme het volgende:
maar dan liever gewoon een doosje bonbons die ik eet wanneer ik zin heb.
Neejoh. Het wachten is juist 90% van de pret. :D
pi_196503958
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:57 schreef AnneX het volgende:

Het is wel een pakje...
Nahja de helft dan.
pi_196503987
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Molo's offspring de escort van Iwanius is........hoop ik toch dan........
Zou wel meteen op de fp komen _O-
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:27:42 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504139
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Welke heb je?
Respectievelijk Haribo en Seeberger (nootjes van zijn lievelingsmerk :+ )

Morgen haal ik de mijne/onze op bij Hoptic in Delft. Speciaalbier _O_
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:27:56 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504143
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:15 schreef derLudolf het volgende:
Nee :+
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:28:37 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504159
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:17 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vroegrijp en carričrebewust _O_
pi_196504252
Ikzelf heb een Harry Potter lego agenda. De jongste een barbie agenda. En de oudste een Schleich agenda. Leuk met z’n 3 ‘smorgens open maken *O*
pi_196504279
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee :+
Verwarrend hoor. Larf(je) werkte prima. Was duidelijk :7
pi_196504291
Is het met kinderen niet erg dubbelop om een adventskalender te doen? Doe je dan ook nog een schoentje zetten voor Sinterklaas?
pi_196504299
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:32 schreef Tally het volgende:
Ikzelf heb een Harry Potter lego agenda. De jongste een barbie agenda. En de oudste een Schleich agenda. Leuk met z’n 3 ‘smorgens open maken *O*
Agenda of adventskalender :?

Doe mij anders ook zo’n spannende agenda *O* Die ik vanmorgen alweer vergeten ben te kopen }:|
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:35:59 #259
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196504334
quote:

[..]

Oeh leuk. Eetbare zijn altijd het best.
pi_196504358
Nu bezig aan een stuk ‘dankjewel’ chocolade plaat.

Er waren er 200 besteld. Normaal komt de club jaarlijks met zo’n 400 man elkaar voor een gezellig avond. Nu werden er coronaproof voorstellingen aangeboden in het filmhuis. Er was plek voor 200 man in totaal (verspreid over diverse dagen). Er hadden zich 25 mensen opgegeven.

*chocolade eet*
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:37:24 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196504372
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:34 schreef Myraela het volgende:
Is het met kinderen niet erg dubbelop om een adventskalender te doen? Doe je dan ook nog een schoentje zetten voor Sinterklaas?
Schoentje houdt na zaterdag alweer op
pi_196504411
quote:

[..]

:9

Wij hebben er eentje van beerwulf staan. Eerste biertje lijkt mij lekker. Denk alleen niet dat (8> 'm 4 maanden gaat bewaren :')
pi_196504417
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:37 schreef gcjoel het volgende:
Schoentje houdt na zaterdag alweer op
Snap ik, maar dan heb je toch iets van 6 weken lang cadeautjes. Ik vind het veel. :D
pi_196504430
Vriend is aan het koken. Ik begin echt enorm te kwijlen van al die heerlijke geuren (Jaja, Pavlov, ik ben goed geconditioneerd). :9~

Zo ook eens verder met The Umbrella Academy. Gisteren eerste 2 afleveringen gezien, benieuwd waar het heen gaat.

@minilot : nog levend, of worden je hulpkreten overstemd door het oorlogsgeweld? :*
pi_196504443
Ik heb een bier-adventkalender wel overwogen, niet gedaan. In plaats daarvan donderdagavond naar Hele Grote Speciaalbierwinkel om best een boel euro's kapot te gooien :7
pi_196504447
Wij laten Jip random 3 a 4 x z'n schoen zetten. Maar deze week alleen nog vrijdag. En vanaf vandaag dan dus ook elke ochtend een vakje open maken t/m de 24e. Voelt niet echt als dubbelop :P
pi_196504481
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb een bier-adventkalender wel overwogen, niet gedaan. In plaats daarvan donderdagavond naar Hele Grote Speciaalbierwinkel om best een boel euro's kapot te gooien :7
Dit is ook meer wat voor mij dan zo'n adventkalender :7
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:43:51 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504513
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Verwarrend hoor. Larf(je) werkte prima. Was duidelijk :7
Ze is ruim vier en Larf klonk zo mini

Vuur wat uit die ogen spuwt daar word je eng van, dus larf klinkt ook wat te onschuldig en klein dus :+
pi_196504515
Ohja, bier...@Sarabi: help me even onthouden dat ik volgende week de biertjes meeneem naar BE! Ik was het vorige week vergeten op de dag van vertrek. :@
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:45:16 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504543
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:34 schreef Myraela het volgende:
Oh geen idee wat normaal is, ik doe idd beide. Maar niet elke dag ook daadwerkelijk iets in haar schoen.

Maar die kleine hier vond het prachtig

Heeft snoep eruit netjes neergelegd 'voor later'.
Wil ook geen kruidnootjes of chocolade.
Ik vraag me toch af en toe af of ze in het ziekenhuis niet verwisseld is :')
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:46:46 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504579
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:39 schreef Aure het volgende:

[..]

Wij hebben er eentje van beerwulf staan. Eerste biertje lijkt mij lekker. Denk alleen niet dat (8> 'm 4 maanden gaat bewaren :')
Dan een post zwangerschap extraspesjuldeluxepakket voor jezelf regelen _O_
pi_196504595
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is ook meer wat voor mij dan zo'n adventkalender :7
Ja he? Zelluf kiezen.
pi_196504610
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:39 schreef Aure het volgende:

[..]

Was dat die van BrewDog? Daar daar was ik wel jaloers op toen ik hem voorbij zag komen.
pi_196504611
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze is ruim vier en Larf klonk zo mini

Vuur wat uit die ogen spuwt daar word je eng van, dus larf klinkt ook wat te onschuldig en klein dus :+
En Miep doet wel recht aan die ogen, ik snap hem _O-
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:48:58 #275
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504625
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:39 schreef Myraela het volgende:

[..]

Snap ik, maar dan heb je toch iets van 6 weken lang cadeautjes. Ik vind het veel. :D
Hier mag ze elke dag zetten
Ze krijg daarentegen niet elke dag wat (Sint en Piet moeten heel het land door voor kindjes, dan ben je niet altijd in de buurt van ons huis :+)
En tussen de schoencadeautjes zitten ook maillots en handschoenen
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:49:19 #276
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196504634
quote:

[..]

Ja tegenwoordig heb je wel veel andere. Vroeger kreeg ik er altijd 1 met chocolaatjes in mijn schoen. Dat is gewoon een leuk dingetje, iedere dag wat lekkers.
pi_196504637
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:43 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, bier...@:Sarabi: help me even onthouden dat ik volgende week de biertjes meeneem naar BE! Ik was het vorige week vergeten op de dag van vertrek. :@
Welke dag moet ik een reminder sturen? :D
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:50:03 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504648
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:40 schreef Lonaa het volgende:
Hier maken ze een pakket op maat. Smaakvoorkeuren en budget doorgeven en dan fixen ze wat. Growlers en alles _O_
pi_196504655
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja he? Zelluf kiezen.
Mijn opa deed altijd een soort combi van een Adventskalender-zellufkopenindewinkel op vakantie: dan koos 'ie een slijterij uit, en begon dan met de meest linkerfles op de bovenste plank. En als die fles dan op was, dan degene ernaast. Ongeacht wat het was of hoeveel het kostte :D .

(Verder was mijn opa heel niet zo van de drank overigens).
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:50:49 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504665
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:50 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Mijn opa deed altijd een soort combi van een Adventskalender-zellufkopenindewinkel op vakantie: dan koos 'ie een slijterij uit, en begon dan met de meest linkerfles op de bovenste plank. En als die fles dan op was, dan degene ernaast. Ongeacht wat het was of hoeveel het kostte :D .

_O-
pi_196504677
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Dan een post zwangerschap extraspesjuldeluxepakket voor jezelf regelen _O_
Sowieso :9
pi_196504679
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Welke dag moet ik een reminder sturen? :D
In elk geval donderdagavond! :Y
pi_196504682
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Hier maken ze een pakket op maat. Smaakvoorkeuren en budget doorgeven en dan fixen ze wat. Growlers en alles _O_
Online heb ik ook zo'n service gevonden. Ideaal O+
En verder voor elkaar een adventkalender samengesteld, dus dan zit het qua smaak ook wel goed :9

Over een half uur maar eens aan de 1e 3 biertjes beginnen.
pi_196504686
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zag dus net te laat dat de bierwinkel waar ik donder heen ga dat ook deed voor advent. Ze doen het normaal ook wel voor cadeau's enzo. Hebben ook website want versturen landelijk.

Maar goed, een klein uitje is ook leuk, natuurlijk. :7
pi_196504689
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Was dat die van BrewDog? Daar daar was ik wel jaloers op toen ik hem voorbij zag komen.
Yes, beschrijving klinkt heerlijk :9~
pi_196504696
Misschien neem ik wel een slokje :@ :+
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:52:27 #287
63722 z80
I fink you freaky
pi_196504699
quote:

[..]

Oorspronkelijk was het een krans met 4 kaarsen. Waarbij elke zondag tot kerst er 1 meer werd aangestoken.
Dit is langzaamaan veranderd in elke zondag een pakje/verassing. En nu komkomersheel elke dag iets.
De oorspronkelijke gedachte is compleet overboord gegooid.
pi_196504706
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

In elk geval donderdagavond! :Y
Hij staat in mijn to-do lijst ^O^
pi_196504707
quote:

[..]

Ik heb ooit overwogen dit in de kroeg te doen. :D Niet gedaan, ik voorzag delirium.
pi_196504714
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:51 schreef Aure het volgende:

[..]

Welke is het?
pi_196504726
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh geen idee wat normaal is, ik doe idd beide. Maar niet elke dag ook daadwerkelijk iets in haar schoen.

Maar die kleine hier vond het prachtig

Heeft snoep eruit netjes neergelegd 'voor later'.
Wil ook geen kruidnootjes of chocolade.
Ik vraag me toch af en toe af of ze in het ziekenhuis niet verwisseld is :')
Ach, met snoepjes zal het inderdaad ook wel meevallen, zelfs als ze dat meteen eten is het maar klein. Ik denk natuurlijk meteen aan de veel te grote adventskalenders. Terwijl het voor kinderen ook bij speelgoed vaak gewoon 1 speelgoedding maar dan in vakjes verdeeld is.
pi_196504734
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef Aure het volgende:
Misschien neem ik wel een slokje :@ :+
:D een klein slokje zal weinig kwaad kunnen toch?

Ik hoop dat ie ooit een beetje makkelijk te bestellen is. Zonder al te veel verzendskosten.
pi_196504738
quote:

[..]

:D _O-
pi_196504742
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Welke is het?
SPOILER
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:54:46 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504748
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Online heb ik ook zo'n service gevonden. Ideaal O+
En verder voor elkaar een adventkalender samengesteld, dus dan zit het qua smaak ook wel goed :9

Over een half uur maar eens aan de 1e 3 biertjes beginnen.
Goed bezig!

Wij delen één biertje per avond ofzo. Ik drink geen heel glas bier anders ben ik meteen kachel (komt door maagverkleining) en Koos trekt het met zijn ouwe bejaardenlijf niet om meer te drinken. Dus primadeluxe zo qua combinatie :+

Welke heb je voor vanavond?
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:54:47 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196504749
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:51 schreef Aure het volgende:

[..]

Welke is dat?
  dinsdag 1 december 2020 @ 19:55:37 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196504769
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zag dus net te laat dat de bierwinkel waar ik donder heen ga dat ook deed voor advent. Ze doen het normaal ook wel voor cadeau's enzo. Hebben ook website want versturen landelijk.

Maar goed, een klein uitje is ook leuk, natuurlijk. :7
Tofheid idd!

En ik moest denken aan een zilveruitje bij je laatste zin :') :')
pi_196504778
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef z80 het volgende:
Oorspronkelijk was het een krans met 4 kaarsen. Waarbij elke zondag tot kerst er 1 meer werd aangestoken.
Dit is langzaamaan veranderd in elke zondag een pakje/verassing. En nu komkomersheel elke dag iets.
Het maakt mij eigenlijk helemaal niet uit wat de oorspronkelijke gedachte was. Laatst ook een heel gesprek met iemand die Thanksgiving, valentijnsdag en alles maar onzin vond, want dat was nooit in Nederland. Lekker boeiend, als mensen het leuk vinden en niemand er last van heeft, lekker je gang gaan. :D
pi_196504779
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:52 schreef z80 het volgende:

[..]

Dit is langzaamaan veranderd in elke zondag een pakje/ verassing. En nu komkomersheel elke dag iets.
Aswoensdag komt vroeg O+
pi_196504793
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Tofheid idd!

En ik moest denken aan een zilveruitje bij je laatste zin :') :')
Met blokje kaas :9

Ook wel zin in. Ik ga met F. en er gaan ook 2 vrienden met de auto die kant op. Het was ook het eerste 'uitje' na de eerste lockdown. :D :')
pi_196504802
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:54 schreef Aure het volgende:

[..]

SPOILER
Ik dacht even dat je de naam van je baby ging delen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')