Ik ben inspiratie aan het opdoen voor m'n stemlijstje, morgen wordt het flink strepenquote:
quote:Op maandag 30 november 2020 23:25 schreef H_T het volgende:
Dat teringkussen kost 40 pleuro! Ook al krijg je een tweede gratis, ik vind dat verdomd veel geld voor een kussentje!Dan moet dat toch heel erg lekker liggen. Zodra je hoofd het kussen raakt, val je gelijk in slaap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ben overgeschakeld op snookerquote:Op maandag 30 november 2020 23:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee iedereen is aan het teleshoppen.
Dit is een kussen om je kont op te parkerenquote:Op maandag 30 november 2020 23:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet dat toch heel erg lekker liggen. Zodra je hoofd het kussen raakt, val je gelijk in slaap.
Dat vind ik oprecht best wel leuk als ik m'n aandacht erbij hebquote:
Ik kan het ook prima kijkenquote:Op maandag 30 november 2020 23:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht best wel leuk als ik m'n aandacht erbij heb
Hier bijvoorbeeld valt m'n mond wel van open.
Dan is wat te veel van het goeie jaquote:Op maandag 30 november 2020 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan het ook prima kijkenMaar zo'n best of 35 die drie dagen duurt gaat me wel wat ver. Op Eurosport is nu een best of 11 tussen JuddTrump en ene Liang die ik niet ken. Maar zo te zien is het niet live
quote:Op maandag 30 november 2020 23:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht best wel leuk als ik m'n aandacht erbij heb
Hier bijvoorbeeld valt m'n mond wel van open.
En hij kan er nog steeds wat van, een jaartje terug in 6 minutenquote:
Een tijdje terug maakte hij nog bewust een 146-break omdat hij de bonus voor een 147 niet hoog genoeg vondquote:Op dinsdag 1 december 2020 00:05 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En hij kan er nog steeds wat van, een jaartje terug in 6 minuten
Heerlijke tumbnail ook.
Laatste maand van het jaar alweer aangebroken.quote:Op dinsdag 1 december 2020 00:08 schreef koffieleuk het volgende:
En toen was het alweer december
Slaap lekker!
Moet je maar kunnenquote:Op dinsdag 1 december 2020 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Een tijdje terug maakte hij nog bewust een 146-break omdat hij de bonus voor een 147 niet hoog genoeg vond
Lijkt me overduidelijk.quote:Op maandag 30 november 2020 22:52 schreef Momo het volgende:
https://twitter.com/ehjon(...)/1333335926127403010
Thierry aan de drugs?
Wat vreselijk, heel veel sterktequote:Op maandag 30 november 2020 22:55 schreef Mandy040986 het volgende:
Ze was ook zo positief, jongens. Ze kreeg echt energie van de extra zuurstof en ze had het al over kerst eergisteren. “En misschien leef ik nog wel een jaar” zei ze nog.![]()
Je weet dat het een keer komt met alles dat d’r mankeert, maar dit komt zo onverwacht. Zo fucking out of the blue.
En er mag maar 1 persoon op bezoek door corona, dus mijn vader heeft haar als enige opgezocht.
Jeez Mandy, wat ongelofelijk heftig allemaal. Dikke knuffel voor je, en heel veel sterkte met alles.quote:Op maandag 30 november 2020 21:05 schreef Mandy040986 het volgende:
Mama heeft gisterochtend een hersenbloeding gehad en ligt in het ziekenhuis. Ze denken dat ze het niet gaat redden. Ze wachten het deze week nog af of er verbetering is door de behandeling die ze gestart zijn. Ik hou nog hoop, maar anders is haar lichaam gewoon op ben ik bang.
Het ging zo goed met de zuurstof en alles. Ze voelde zich zo veel beter.
Echt, fuck 2020.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |