abonnement Unibet Coolblue
pi_196474022
quote:
2s.gif Op zondag 29 november 2020 19:29 schreef Chia het volgende:
Vind het gewoon bijzonder flauw om te doen alsof er momenteel buiten de datingapps tal van gelijkwaardige date mogelijkheden zijn.
Tenzij je een coronafeestje opzoekt
  zondag 29 november 2020 @ 20:04:27 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196474504
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef naamforever het volgende:
Ik lurk al een geruime tijd mee op dit forum, ik dacht het wordt eens tijd om een probleem die ik ervaar onder de aandacht te brengen. Ik wil niet zielig doen dat ik niet knap ben en niet relatie waardig ben. en ik probeer meestal problemen zelf op te lossen, maar hierin kom ik echt niet verder.

Na een relatie van vijf jaar wat drie jaar geleden uit is gegaan ben ik weer (happy :') ) single. Op dit tinder heb ik best wel wat dates geregeld in de tussentijd. maar de uitkomst is eigenlijk altijd het zelfde, ik kom niet verder dan de eerste date. dit is echt super frusterend en zit nu in de gedachte waarom nog een date regelen als men het toch niet met mij zie zitten. De reden is meestal dat men geen klik heeft.

De dates lopen opzich altijd wel lekker, De dates geven meestal wel aan dat ze goed met mij kunnen praten, maar dat er geen klik is. maar hoe zorg je dan wel voor die klik? Waarom wilt zij wel op date? maar niet verder dan een eerste date. Gister had ik na een paar maanden pauze weer een date. We hadden een wandeling door de stad gemaakt en het gesprek liep lekker. halverwege de wandeling kwam naar voren dat ze geen klik voelde, maar wel lekker met mij kon praten. Wat ze dan onder deze klik verstond, kon ze niet echt tot woorden over brengen. is natuurlijk ook lastig dat te verwoorden. Onderwerpen die ik zoal bespreek is wat zijn je dromen, reizen, boeken / films etc. en natuurlijk wat zij inbrengt.

Kwa persoon ben ik introvert en ISFP.
Het kan niet met iedereen klikken. Maar als het helemaal nooit klikt ligt het er vaak aan dat je geen spanning weet op te bouwen. Dan ben je wel een vriendelijke kerel maar verder totaal niet opwindend. Waarschijnlijk praat je dan met haar alsof je met een sollicitatie is.

Een van de beste dateadviezen gaf ooit niemand minder dan oud-president Francois Hollande, op het oog een totaal onsexy saaie kerel, die toch een goede versierder schijnt te zijn. Die zei ooit "Luister naar haar en maak haar aan het lachen". Als ze veel moet lachen wordt het vanzelf gezelliger en minder voorspelbaar.

En lichamelijk contact is ook altijd belangrijk om spanning op te bouwen. Uiteraard moet je daarbij natuurlijk haar grenzen respecteren. Maar een knuffel en een keer met haar hand spelen kan goed werken om spanning te bouwen. Probeer dat eens en kijk hoe ze reageert. Als ze dingen terug doet dan kun je daarin verder gaan. Wijst ze het af, dan moet je dat ook respecteren.
pi_196475283
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Die klik zal je eerder vinden met dates met wie je al een klik hebt. Oftewel, leg die klotetelefoon eens weg en regel dates met vrouwen die je in het dagelijks leven tegenkomt.

Dat hele tinder is vast leuk voor seksdates enzo, maar een date met iemand aangaan zonder dat je diegene kent is natuurlijk een kansloze missie. Uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk maar 99% van de geslaagde relaties lijken mij niet tot stand komen via anoniem geswipe op het internet.

Wat een boel onzin.

Een app is slechts een andere manier om mensen te ontmoeten. Dat zegt echt helemaal niks over intentie. In de kroeg zijn er toch ook mensen die een relatie of seks zoeken :')

[ Bericht 7% gewijzigd door TucoRamirez op 29-11-2020 20:54:52 ]
pi_196475354
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef naamforever het volgende:
Ik lurk al een geruime tijd mee op dit forum, ik dacht het wordt eens tijd om een probleem die ik ervaar onder de aandacht te brengen. Ik wil niet zielig doen dat ik niet knap ben en niet relatie waardig ben. en ik probeer meestal problemen zelf op te lossen, maar hierin kom ik echt niet verder.

Na een relatie van vijf jaar wat drie jaar geleden uit is gegaan ben ik weer (happy :') ) single. Op dit tinder heb ik best wel wat dates geregeld in de tussentijd. maar de uitkomst is eigenlijk altijd het zelfde, ik kom niet verder dan de eerste date. dit is echt super frusterend en zit nu in de gedachte waarom nog een date regelen als men het toch niet met mij zie zitten. De reden is meestal dat men geen klik heeft.

De dates lopen opzich altijd wel lekker, De dates geven meestal wel aan dat ze goed met mij kunnen praten, maar dat er geen klik is. maar hoe zorg je dan wel voor die klik? Waarom wilt zij wel op date? maar niet verder dan een eerste date. Gister had ik na een paar maanden pauze weer een date. We hadden een wandeling door de stad gemaakt en het gesprek liep lekker. halverwege de wandeling kwam naar voren dat ze geen klik voelde, maar wel lekker met mij kon praten. Wat ze dan onder deze klik verstond, kon ze niet echt tot woorden over brengen. is natuurlijk ook lastig dat te verwoorden. Onderwerpen die ik zoal bespreek is wat zijn je dromen, reizen, boeken / films etc. en natuurlijk wat zij inbrengt.

Kwa persoon ben ik introvert en ISFP.
'Geen klik' betekent in veel gevallen dat je met haar praat, maar haar niet aan het VERSIEREN bent. En dat is *jawel* de hele bedoeling van een date. Een gesprek zonder versierpoging is een gesprek. En meer ook niet.

Leer eens flirten, probeer haar aan te raken, snij eens een wat spannender onderwerp aan, wees een vent en laat gvd merken (door je acties en flirts) dat je haar wil. Dat is wat ze van je verwacht.

Die gesprekjes van je zijn nu te veilig en te saai. Zoek de spanning eens op en je zult zien dat je ineens wel succes gaat hebben.
pi_196475406
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 17:08 schreef Fugue het volgende:

[..]

Niet. Die is er of niet.
Er zijn wel degelijk manieren om mensen te prikkelen. Als vrouwen je saai vinden (dus niet emotioneel geprikkeld worden), dan moet je zorgen dat je spannender wordt. Verteltechnieken, leren flirten/teasen, durven aan te raken, etc.
pi_196475435
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:54 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Er zijn wel degelijk manieren om mensen te prikkelen. Als vrouwen je saai vinden (dus niet emotioneel geprikkeld worden), dan moet je zorgen dat je spannender wordt. Verteltechnieken, leren flirten/teasen, durven aan te raken, etc.
Dit dus, inderdaad.
  zondag 29 november 2020 @ 21:03:49 #32
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196475600
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 17:08 schreef Fugue het volgende:

[..]

Niet. Die is er of niet.
Onzin, het zal niet altijd kunnen lukken. Maar als er nooit een klik is doet hij echt wel wat fout.
pi_196478462
Oke
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 21:03 schreef Hexagon het volgende:
Onzin, het zal niet altijd kunnen lukken. Maar als er nooit een klik is doet hij echt wel wat fout.
Of zo iemand heeft gewoon een zeldzaam afwijkende/onaangepaste persoonlijkheid, die bij geen enkel persoon van het andere geslacht past zoals ik.
En/of een (oke dit is koren op de molen van de incels maar om “realistisch” te blijven zet ik het erbij) te afwijkend uiterlijk.

quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 17:25 schreef Womanly het volgende:
Ik heb in real life weleens dat ik denk 'goh leuke man zeg'. En 9 van de 10 keer is hij dan al bezet. Dus het is ook een kwestie van geluk hebben als je iemand in het dagelijks leven tegekomt. Helemaal als je in de 30 bent, dan hebben ze meestal vrouw + kinderen.
En dan heb je dit er nog eens bij (maar dan voor ts met vrouwen) en dan is het helemaal kansloos qua matches.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 30 november 2020 @ 08:44:13 #34
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196480088
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Oke
[..]

Of zo iemand heeft gewoon een zeldzaam afwijkende/onaangepaste persoonlijkheid, die bij geen enkel persoon van het andere geslacht past zoals ik.
En/of een (oke dit is koren op de molen van de incels maar om “realistisch” te blijven zet ik het erbij) te afwijkend uiterlijk.
[..]
Zullen we daar maar niet van uitgaan?

Sowieso heeft hij al een relatie van 5 jaar gehad.
pi_196480223
Voel je zelf wel een klik dan met al die dates?
  maandag 30 november 2020 @ 11:35:22 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196481981
Overigens als er echt geen klik is dan merk je dat ook wel in gesprekken. Dan vallen er stiltes en is het moeizaam op gang te houden. Dan is het alsof alles wat je zegt als zaad op kale rotsen terecht komt.

Als er wel een goede dialoog op gang komt en prettige gesprekken zijn dan heeft zo'n afwijzing doorgaans meer te maken met een gebrek aan spanning.
pi_196482195
Ik heb geen klik als:

Hij loog over lengte/haarlijn en in het echt klein of kalend is (maar oude foto's gebruikt/ zegt dat hij langer is). Niks mis met kalend, liegen is gewoon sneu.

Hij geen gesprek kan staandehouden en ik alles uit hem moet trekken.

Hij geen of slechte humor heeft.

Hij heel needy is of juist geen moves maakt.

Hij stinkt.

Hij heeft rare ideeen/wereldbeeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Black_Phillip op 30-11-2020 12:50:01 ]
  maandag 30 november 2020 @ 12:09:37 #38
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_196482340
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Dat hele tinder is vast leuk voor seksdates enzo, maar een date met iemand aangaan zonder dat je diegene kent is natuurlijk een kansloze missie. Uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk maar 99% van de geslaagde relaties lijken mij niet tot stand komen via anoniem geswipe op het internet.
Zo niet waar. :D

Een enorm aantal mensen hebben elkaar leren kennen via Tinder, en zijn ondertussen happily together. Ik zelf ook en ik ben echt geen zeldzaam geval hierin. Enorm veel mensen leren elkaar kennen via Tinder en krijgen een relatie.

quote:
According to 2020 Pew Research Center statistics, 30% of US adults have used a dating app – up from 11% in 2013 – with 23% going on a date and 12% finding a long-term relationship as a consequence.
12% vind ik nog aan de lage kant, maar in ieder geval iets realistischer dan jouw 1%.

-----
Mijn tip is dan ook om bij de eerste date wel aan te geven waar je naar op zoek bent. Wil je niet 'rond tinderen' en seksdates vergaren? Geef dit ook aan bij de eerste date. Niets mis mee dat je aangeeft niet op zoek te zijn naar seksdates, maar wat serieus. Wordt alleen maar gewaardeerd, dan weten beide partijen waar ze aan toe zijn.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 30 november 2020 @ 12:35:28 #39
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196482748
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Die klik zal je eerder vinden met dates met wie je al een klik hebt. Oftewel, leg die klotetelefoon eens weg en regel dates met vrouwen die je in het dagelijks leven tegenkomt.

Dat hele tinder is vast leuk voor seksdates enzo, maar een date met iemand aangaan zonder dat je diegene kent is natuurlijk een kansloze missie. Uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk maar 99% van de geslaagde relaties lijken mij niet tot stand komen via anoniem geswipe op het internet.

Zoals halfway al zegt, hoe denk je dat we dat vroeger deden? Gewoon als een kerel met je kop tegen de wind in het aan vrouwen vragen die je wel ziet zitten.
2002 belde, ze willen hun wereldbeeld terug
  maandag 30 november 2020 @ 14:01:12 #40
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_196483784
Verder kan je een goede gesprekspartner zijn, maar om die 'vonk' te creëren moet je iets meer doen. Hierover kan je genoeg lezen op het internet, maar zie hieronder voor een aantal basics:

- Sterk oogcontact, maar natuurlijk niet gaan staren.
- Aanrakingen doen wonder tijdens een eerste date. Handen aanraken, schouder of bijvoorbeeld een knuffel. Dit versterkt de band onbewust. De truc is om dit niet nep of geforceerd te laten doen overkomen.
- Een beetje plagen mag. Op een leuke manier je date 'belazeren' of 'uit de tent lokken' zorgt eerder voor een vonk dan het standaard koetjes en kalfjes gesprek.
- Als je een date hebt, kan het helpen om meer locaties te bezoeken. Als je op meerdere plekken komt tijdens een date, voelt het sneller aan alsof je elkaar langer kent. Klinkt misschien vreemd, maar werkt dus wel. Bijvoorbeeld eerst rondje om het park lopen, daarna een bar bezoeken i.p.v. gelijk in de bar ontmoeten. (Even geen rekeninghoudend met de corona tijd..)

quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:52 schreef TucoRamirez het volgende:
'Geen klik' betekent in veel gevallen dat je met haar praat, maar haar niet aan het VERSIEREN bent. En dat is *jawel* de hele bedoeling van een date. Een gesprek zonder versierpoging is een gesprek. En meer ook niet.

Leer eens flirten, probeer haar aan te raken, snij eens een wat spannender onderwerp aan, wees een vent en laat gvd merken (door je acties en flirts) dat je haar wil. Dat is wat ze van je verwacht.

Die gesprekjes van je zijn nu te veilig en te saai. Zoek de spanning eens op en je zult zien dat je ineens wel succes gaat hebben.
En dit natuurlijk inderdaad! ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  maandag 30 november 2020 @ 14:22:40 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_196484085
Komt vooral doordat je tinder gebruikt, denk ik. Vroeger toen ik tinder gebruikte had ik ook oppervlakkige eerste dates. Meestal werd het niks, heb wel een paar relaties gehad via tinder. En one night stands.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_196485019
Ik merk vaak dat een fysieke klik sneller is gemaakt dan een (blijvende) mentale. Probeer overeenkomende onderwerpen te vinden die jullie beiden boeien, of meningen die jullie delen. Daarop kan je verder borduren. Zodra ik op Tinder al merk dit is een "wat voor films vind jij leuk, wat voor werk doe je" heen en weer gevraag is, dan weet al ik dat het de moeite niet is. Zodra ik merk dat er meer gespreksonderwerp voortvloeit uit een bepaalde mening of een bepaalde lopende humor die blijft komen door het gesprek dan ben ik geintrigueerd.

Als ik dan een 1e date heb en ik merk dat ik het uit mn tenen moet halen om gesprek te voeren dan weet ik genoeg (of fysieke aantrekkingskracht nou matched of niet). Ik heb wel de maatstaaf gehad van "het moet donderslag bij heldere hemel verliefd zijn" gevoel ontketenen, maar dan ben je basically verliefd op het idee van die persoon, dan die persoon zelf, want je kent elkaar vrijwel niet. Totale bevlieging. Het is dus ook "beter" in de rationele zin er van om elkaar beter te leren kennen en eventueel die vonk laten ontstaan, mits de interesse gepeaked blijft uiteraard. Dit heb ik ook moeten leren, om dit meer tijd te geven.
pi_196485276
Jezelf zijn en de rollen laten omdraaien. Weinig of geen aandacht geven aan een meid tijdens date. Kortom, wees beetje een man. Dat is wat een vrouw verwacht. Dus, probeer jezelf niet constant te bewijzen of dergelijke door jezelf in de schoenen van een ander te plaatsen (iets of iemand proberen na te doen). 9 van de 10 keer zal je dan ook niet slagen. Het is niet omdat jij het bent maar vrouwen die een kromme denkbeeld hebben over van oh de man moet mij laten lachen en dit en dat. Niks mee te maken, je bent geen clown. Je bent op zoek naar een dame die zich vrouwelijk opstelt.

Beetje schijt aan hebben dus.

@Naardegallemiezen mis jou x
pi_196486143
Ik denk dat het probleem met dingen als Tinder is dat je met een veel breder scala aan vrouwen of mannen op date gaat, dan wordt de kans op afwijzing/niet klikken ook een stuk groter.

Zelf ben ik sowieso niet geschikt voor dat soort datingsites en apps, maar als voordeel heb je dan wel dat wanneer je een leuke vrouw tegenkomt, ze dikwijls al in je "wereldje" verkeert. Daarmee bedoel ik dat je haar tegen zal komen op je werkplek, bij je sportvereniging, via gezamenlijke vrienden of bij het uitgaan. Dan vindt je elkaar vaak al, omdat je een gezamenlijke interesse hebt en je hebt al daadwerkelijk face to face gestaan.

Een foto kan heel leuk zijn, maar het is zo'n wereld van verschil wanneer iemand dan voor je staat. Dan komt het hele doen en laten erbij. Dat zegt zoveel meer dan alleen een foto.

Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken, het is denk ik heel normaal dat de "foutmarge" bij Tinder zo groot is. Het is een beetje dat daten zoals het "vroeger" ging meer scoren vanaf de strafschopstip was, nu met tinder probeer je er een vrije trap van 30 meter in te schieten. Dat gaat echt wel een keer lukken, maar je hebt wat meer pogingen nodig, maar die krijg je dan gelukkig ook. Kwestie van geduld I guess. En dat soort afwijzingen niet persoonlijk opvatten.
  maandag 30 november 2020 @ 17:49:23 #45
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196486613
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:10 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik denk dat het probleem met dingen als Tinder is dat je met een veel breder scala aan vrouwen of mannen op date gaat, dan wordt de kans op afwijzing/niet klikken ook een stuk groter.

Zelf ben ik sowieso niet geschikt voor dat soort datingsites en apps, maar als voordeel heb je dan wel dat wanneer je een leuke vrouw tegenkomt, ze dikwijls al in je "wereldje" verkeert. Daarmee bedoel ik dat je haar tegen zal komen op je werkplek, bij je sportvereniging, via gezamenlijke vrienden of bij het uitgaan. Dan vindt je elkaar vaak al, omdat je een gezamenlijke interesse hebt en je hebt al daadwerkelijk face to face gestaan.

Een foto kan heel leuk zijn, maar het is zo'n wereld van verschil wanneer iemand dan voor je staat. Dan komt het hele doen en laten erbij. Dat zegt zoveel meer dan alleen een foto.

Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken, het is denk ik heel normaal dat de "foutmarge" bij Tinder zo groot is. Het is een beetje dat daten zoals het "vroeger" ging meer scoren vanaf de strafschopstip was, nu met tinder probeer je er een vrije trap van 30 meter in te schieten. Dat gaat echt wel een keer lukken, maar je hebt wat meer pogingen nodig, maar die krijg je dan gelukkig ook. Kwestie van geduld I guess. En dat soort afwijzingen niet persoonlijk opvatten.
Klopt, online kun je nooit helemaal een goed beeld krijgen van iemand dus pas bij een date weet je ook echt potentie heeft. Dus een date die je uit je netwerk regelt is altijd kansrijker dan een die je online scoort.

Maar online is de vijver wel wat groter.
pi_196486904
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef naamforever het volgende:
Ik lurk al een geruime tijd mee op dit forum, ik dacht het wordt eens tijd om een probleem die ik ervaar onder de aandacht te brengen. Ik wil niet zielig doen dat ik niet knap ben en niet relatie waardig ben. en ik probeer meestal problemen zelf op te lossen, maar hierin kom ik echt niet verder.

Na een relatie van vijf jaar wat drie jaar geleden uit is gegaan ben ik weer (happy :') ) single. Op dit tinder heb ik best wel wat dates geregeld in de tussentijd. maar de uitkomst is eigenlijk altijd het zelfde, ik kom niet verder dan de eerste date. dit is echt super frusterend en zit nu in de gedachte waarom nog een date regelen als men het toch niet met mij zie zitten. De reden is meestal dat men geen klik heeft.

De dates lopen opzich altijd wel lekker, De dates geven meestal wel aan dat ze goed met mij kunnen praten, maar dat er geen klik is. maar hoe zorg je dan wel voor die klik? Waarom wilt zij wel op date? maar niet verder dan een eerste date. Gister had ik na een paar maanden pauze weer een date. We hadden een wandeling door de stad gemaakt en het gesprek liep lekker. halverwege de wandeling kwam naar voren dat ze geen klik voelde, maar wel lekker met mij kon praten. Wat ze dan onder deze klik verstond, kon ze niet echt tot woorden over brengen. is natuurlijk ook lastig dat te verwoorden. Onderwerpen die ik zoal bespreek is wat zijn je dromen, reizen, boeken / films etc. en natuurlijk wat zij inbrengt.

Kwa persoon ben ik introvert en ISFP.
Ach een hoop fokkers hier dromen al van een date überhaupt via Tinder regelen. Blijkbaar val je in de doelgroep (ik heb altijd weinig matches gehad, nooit meer dan 3, dates dan ook maar amper).

Maar goed, vraag eens aan je date waarom het bij 1 date blijft?

"Als je niet verder wil daten, prima, maar vond je het niet gezellig genoeg voor de 2e keer?".

Verder weet ik het ook niet waar het aan ligt.

Mogelijkheden:
- ICTer zijn. Het schijnt dat een hoop vrouwen al denken "Laat maar met deze vent" zodra ze deze 3 letter combinatie horen, als dagelijkse bezigheid van een man. Wordt geassocieerd met nerd zijn, of halve autist, of allebei. En de meeste vrouwen hebben niet gedroomd van een nerd of halve autist. Is natuurlijk alleen zo, als je al niet in de chats zegt dat dit jouw werk is, maar pas op de date.
- je kleding stijl is niet aantrekkelijk.
- misschien heb je bepaalde tics, trekjes of handicaps, waar vrouwen op afknappen?
- je hebt geen humor
- je waait mee met alles wat zij zegt
- je foto is knapper dan je bent in het echt, met name als je nu scoort met een foto van 10 jaar terug..
- je komt niet in haar geïnteresseerd over en bent alleen maar aan het woord over jezelf.
- je bent in gesprekken alleen maar aan het klagen, over wat dan ook.
- bij dates bij haar thuis haal je te snel je lul uit je broek.
- in het verlengde daarvan, misschien maak je teveel vieze opmerkingen

Nou, type over, print uit en je hebt een checklist. Kan je aan haar geven en na de date bekijken hoeveel vinkjes je hebt gescoord.

Succes ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_196488543
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Of zo iemand heeft gewoon een zeldzaam afwijkende/onaangepaste persoonlijkheid, die bij geen enkel persoon van het andere geslacht past zoals ik.
Leuk beschermingsmechanisme heb je voor jezelf bedacht.
pi_196489174
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef naamforever het volgende:
Ik lurk al een geruime tijd mee op dit forum, ik dacht het wordt eens tijd om een probleem die ik ervaar onder de aandacht te brengen. Ik wil niet zielig doen dat ik niet knap ben en niet relatie waardig ben. en ik probeer meestal problemen zelf op te lossen, maar hierin kom ik echt niet verder.

Na een relatie van vijf jaar wat drie jaar geleden uit is gegaan ben ik weer (happy :') ) single. Op dit tinder heb ik best wel wat dates geregeld in de tussentijd. maar de uitkomst is eigenlijk altijd het zelfde, ik kom niet verder dan de eerste date. dit is echt super frusterend en zit nu in de gedachte waarom nog een date regelen als men het toch niet met mij zie zitten. De reden is meestal dat men geen klik heeft.

De dates lopen opzich altijd wel lekker, De dates geven meestal wel aan dat ze goed met mij kunnen praten, maar dat er geen klik is. maar hoe zorg je dan wel voor die klik? Waarom wilt zij wel op date? maar niet verder dan een eerste date. Gister had ik na een paar maanden pauze weer een date. We hadden een wandeling door de stad gemaakt en het gesprek liep lekker. halverwege de wandeling kwam naar voren dat ze geen klik voelde, maar wel lekker met mij kon praten. Wat ze dan onder deze klik verstond, kon ze niet echt tot woorden over brengen. is natuurlijk ook lastig dat te verwoorden. Onderwerpen die ik zoal bespreek is wat zijn je dromen, reizen, boeken / films etc. en natuurlijk wat zij inbrengt.

Kwa persoon ben ik introvert en ISFP.
Door deze 5 dingen krijg je een betere klik met een ander.
1. Elkaar vaker zien.
2. Vriendelijk en aardig zijn( dit houdt in complimenten geven, goedkeuren en de ander accepteren zoals die is)
3. Sociale rol die de ander ondersteunt (bv. Identificeert de ander zich als student, vader, sporter etc.) dus als diegene een student is en jij ondersteunt of bevestigt zijn identiteit/ rol als student bv. Je gaat met haar naar studentenborrels, gaat mee naar colleges, geeft hem studietips etc.
4. Als je op elkaar lijkt( zelfde interesses hebt, zelfde voorkeuren hebt, zelfde keuze, zelfde ideeën , het met elkaar eens zijn etc.)
5. Dezelfde ervaringen dat betekent dat je hetzelfde meemaakt als de ander bv. Je houdt van dezelfde film en je gaat daar naar toe en je voelt en ervaart hetzelfde als die ander, je lacht op hetzelfde moment en huilt op hetzelfde moment etc. Je gaat naar dezelfde concerten. Dus je maakt dezelfde ervaringen mee.

Je labelt jezelf als introvert en dat is prima! dus zou je volgens het artikel met een introverte betere klik hebben.


Bron: https://www.psychologiemagazine.nl/artikel/het-geheim-van-chemie/
  Moderator maandag 30 november 2020 @ 22:52:01 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_196491082
kappen met die offtopic bullshit
Breitling - Instruments for Professionals
pi_196491402
quote:
14s.gif Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Die klik zal je eerder vinden met dates met wie je al een klik hebt. Oftewel, leg die klotetelefoon eens weg en regel dates met vrouwen die je in het dagelijks leven tegenkomt.

Dat hele tinder is vast leuk voor seksdates enzo, maar een date met iemand aangaan zonder dat je diegene kent is natuurlijk een kansloze missie. Uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk maar 99% van de geslaagde relaties lijken mij niet tot stand komen via anoniem geswipe op het internet.

Zoals halfway al zegt, hoe denk je dat we dat vroeger deden? Gewoon als een kerel met je kop tegen de wind in het aan vrouwen vragen die je wel ziet zitten.
Dit soort dingen worden meestal geroepen door mensen die al lang en breed, vaak door toeval/geluk, een relatie hebben geregeld in het dagelijks leven.

In de praktijk is het gewoon onzin en kun je wachten tot je een ons weegt maar is de kans (zeker als je zoals TS richting de 30 loopt) niet bepaald groot dat je iemand zomaar tegen het lijf gaat lopen. Het aantal relaties via apps neemt elk jaar toe en zal ook alleen maar blijven toenemen.

Vroeger bleven singles jaren vrijgezel en was intiem of sociaal contact met de andere sekse voor lange tijd best onwaarschijnlijk. In de moderne tijd is die groep potentiële kandidaten gelukkig aanzienlijk groter maar dat maakt ook het aantal succesvolle dates tegelijkertijd een stuk kleiner.

Vroeger trouwde je met Marieke van de sportclub die toevallig ook 30 was en kinderen wilde en dat was dan genoeg. Tegenwoordig leggen mensen de lat hoger en blijven ze digitaal rondkijken. Daarom wordt TS helaas regelmatig afgewezen. Had hij 40 jaar geleden geleefd dan had hij in plaats van 20 dates per jaar misschien maar 1 date per twee jaar gehad maar was de kans dat die ene date succesvol was wel weer een stuk groter geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2020 23:19:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')