Waar moet je nu iemand tegenkomen dan? In de bar? In de club?quote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Die klik zal je eerder vinden met dates met wie je al een klik hebt. Oftewel, leg die klotetelefoon eens weg en regel dates met vrouwen die je in het dagelijks leven tegenkomt.
Dat hele tinder is vast leuk voor seksdates enzo, maar een date met iemand aangaan zonder dat je diegene kent is natuurlijk een kansloze missie. Uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk maar 99% van de geslaagde relaties lijken mij niet tot stand komen via anoniem geswipe op het internet.
De wereld lijkt me groter dan dat. Ik heb mijn vrouw ook niet in de kroeg ontmoet.quote:Op zondag 29 november 2020 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waar moet je nu iemand tegenkomen dan? In de bar? In de club?
Opzich heb je een punt en dan heb je wel sneller een idee of iemand bij je past. Maar in deze tijd kom ik echt weinig vrouwen in real life tegen. Werk is lekker thuis vanuit huis. dagelijks contact is de kassa juf achter de kassa. Daarnaast werk in een mannen wereld de ICT..quote:Op zondag 29 november 2020 17:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De wereld lijkt me groter dan dat. Ik heb mijn vrouw ook niet in de kroeg ontmoet.
Ik heb in real life weleens dat ik denk 'goh leuke man zeg'. En 9 van de 10 keer is hij dan al bezet. Dus het is ook een kwestie van geluk hebben als je iemand in het dagelijks leven tegekomt. Helemaal als je in de 30 bent, dan hebben ze meestal vrouw + kinderen.quote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Die klik zal je eerder vinden met dates met wie je al een klik hebt. Oftewel, leg die klotetelefoon eens weg en regel dates met vrouwen die je in het dagelijks leven tegenkomt.
Dat hele tinder is vast leuk voor seksdates enzo, maar een date met iemand aangaan zonder dat je diegene kent is natuurlijk een kansloze missie. Uitzonderingen bevestigen de regel natuurlijk maar 99% van de geslaagde relaties lijken mij niet tot stand komen via anoniem geswipe op het internet.
Zoals halfway al zegt, hoe denk je dat we dat vroeger deden? Gewoon als een kerel met je kop tegen de wind in het aan vrouwen vragen die je wel ziet zitten.
Als het goed is nu niet al teveel, want je mag alleen functioneel en snel boodschappen doen, moet zoveel mogelijk thuiswerken en met een beperkt aantal mensen tegelijk afspreken (waardoor via via ontmoeten ook niet meer plaatsvindt).quote:Op zondag 29 november 2020 17:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De wereld lijkt me groter dan dat. Ik heb mijn vrouw ook niet in de kroeg ontmoet.
Ik snap dat echt niet.. soms heb ik wel eens gehad dat het groeit namate je elkaar vaker zag. waarom werkt dat tegenwoordig niet meer zo?quote:
Soms kan het idd groeien naarmate je elkaar vaker ziet. Soms ook niet natuurlijk. Volgens mij willen veel mensen gelijk een vonk voelen ofzo maar zo werkt het niet altijd. Alhoewel ik ook weleens dates heb gehad waarvan ik direct wist dat het niets was omdat we niet op 1 lijn zaten, maar dat was dan meestal van 2 kanten zo.quote:Op zondag 29 november 2020 17:33 schreef naamforever het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.. soms heb ik wel eens gehad dat het groeit namate je elkaar vaker zag. waarom werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
Dat werkt tegenwoordig ook nog zo, maar dan moet je elkaar natuurlijk wel regelmatig tegen blijven komen. Als je elkaar van werk of sportclub kent bijvoorbeeld. Je gaat niet op 20 tinderdates op goed geluk dat die vonk ooit nog komt.quote:Op zondag 29 november 2020 17:33 schreef naamforever het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet.. soms heb ik wel eens gehad dat het groeit namate je elkaar vaker zag. waarom werkt dat tegenwoordig niet meer zo?
En dit.quote:Op zondag 29 november 2020 17:57 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb ook veel eerste dates gehad die echt supergezellig waren, maar fysiek voelde ik me niet aangetrokken tot die mannen. Dan zei ik ook dat ik geen klik voelde.. Misschien is dat het gewoon.
Kan overal. Zelfs bij de milieustraat.quote:Op zondag 29 november 2020 17:13 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waar moet je nu iemand tegenkomen dan? In de bar? In de club?
Maar nu moet je het dus bijna exclusief puur van zulke toevalstreffers hebben bij de mileustraat of de bouwmarkt en die kans is nu eenmaal niet groot.quote:Op zondag 29 november 2020 19:10 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kan overal. Zelfs bij de milieustraat.
Dat ligt eraan. Als je een beetje sociaal bent ingesteld, dan maak je wel een opmerking naar iemand of knoop je een praatje aan. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op zondag 29 november 2020 19:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar nu moet het dus bijna exclusief puur van zulke toevalstreffers hebben bij de mileustraat of de bouwmarkt en die kans is nu eenmaal niet groot.
Oh ja, want een praatje staat gelijk aan een vrijgezel aantrekkelijk persoon en een potentiële date idd.quote:Op zondag 29 november 2020 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als je een beetje sociaal bent ingesteld, dan maak je wel een opmerking naar iemand of knoop je een praatje aan. Zo moeilijk is dat niet.
Niet alles hoeft uit te lopen op een date. Het moet geen obsessie worden en dat is nu het probleem voor veel mensen hier.quote:Op zondag 29 november 2020 19:16 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ja, want een praatje staat gelijk aan een vrijgezel aantrekkelijk persoon en een potentiële date idd.
Ik knoop ook geregeld praatjes aan, maar als single had ik daar alsnog geen enkele date uit kunnen halen.
Jij spreekt tegen dat de kans op een date in het wild krijgen klein is.quote:Op zondag 29 november 2020 19:20 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niet alles hoeft uit te lopen op een date. Het moet geen obsessie worden en dat is nu het probleem voor veel mensen hier.
Dat vind jij en dat zegt ook weer iets over jou. " De kans is klein, dus ik krijg geen date..' Hoe weet je dat nou en waarom die focus op een date? Wat hoop je dat het je oplevert?quote:Op zondag 29 november 2020 19:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij spreekt tegen dat de kans op een date in het wild krijgen klein is.
Daar reageer ik op, want momenteel is dat nu eenmaal zo omdat je het dan puur van zulke toevalstreffers moet hebben.
Ik zeg alleen dat de kans momenteel klein is, niet dat ik geen date krijg.quote:Op zondag 29 november 2020 19:24 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat vind jij en dat zegt ook weer iets over jou. " De kans is klein, dus ik krijg geen date..' Hoe weet je dat nou en waarom die focus op een date? Wat hoop je dat het je oplevert?
Tenzij je een coronafeestje opzoektquote:Op zondag 29 november 2020 19:29 schreef Chia het volgende:
Vind het gewoon bijzonder flauw om te doen alsof er momenteel buiten de datingapps tal van gelijkwaardige date mogelijkheden zijn.
Het kan niet met iedereen klikken. Maar als het helemaal nooit klikt ligt het er vaak aan dat je geen spanning weet op te bouwen. Dan ben je wel een vriendelijke kerel maar verder totaal niet opwindend. Waarschijnlijk praat je dan met haar alsof je met een sollicitatie is.quote:Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef naamforever het volgende:
Ik lurk al een geruime tijd mee op dit forum, ik dacht het wordt eens tijd om een probleem die ik ervaar onder de aandacht te brengen. Ik wil niet zielig doen dat ik niet knap ben en niet relatie waardig ben. en ik probeer meestal problemen zelf op te lossen, maar hierin kom ik echt niet verder.
Na een relatie van vijf jaar wat drie jaar geleden uit is gegaan ben ik weer (happy) single. Op dit tinder heb ik best wel wat dates geregeld in de tussentijd. maar de uitkomst is eigenlijk altijd het zelfde, ik kom niet verder dan de eerste date. dit is echt super frusterend en zit nu in de gedachte waarom nog een date regelen als men het toch niet met mij zie zitten. De reden is meestal dat men geen klik heeft.
De dates lopen opzich altijd wel lekker, De dates geven meestal wel aan dat ze goed met mij kunnen praten, maar dat er geen klik is. maar hoe zorg je dan wel voor die klik? Waarom wilt zij wel op date? maar niet verder dan een eerste date. Gister had ik na een paar maanden pauze weer een date. We hadden een wandeling door de stad gemaakt en het gesprek liep lekker. halverwege de wandeling kwam naar voren dat ze geen klik voelde, maar wel lekker met mij kon praten. Wat ze dan onder deze klik verstond, kon ze niet echt tot woorden over brengen. is natuurlijk ook lastig dat te verwoorden. Onderwerpen die ik zoal bespreek is wat zijn je dromen, reizen, boeken / films etc. en natuurlijk wat zij inbrengt.
Kwa persoon ben ik introvert en ISFP.
Wat een boel onzin.quote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
'Geen klik' betekent in veel gevallen dat je met haar praat, maar haar niet aan het VERSIEREN bent. En dat is *jawel* de hele bedoeling van een date. Een gesprek zonder versierpoging is een gesprek. En meer ook niet.quote:Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef naamforever het volgende:
Ik lurk al een geruime tijd mee op dit forum, ik dacht het wordt eens tijd om een probleem die ik ervaar onder de aandacht te brengen. Ik wil niet zielig doen dat ik niet knap ben en niet relatie waardig ben. en ik probeer meestal problemen zelf op te lossen, maar hierin kom ik echt niet verder.
Na een relatie van vijf jaar wat drie jaar geleden uit is gegaan ben ik weer (happy) single. Op dit tinder heb ik best wel wat dates geregeld in de tussentijd. maar de uitkomst is eigenlijk altijd het zelfde, ik kom niet verder dan de eerste date. dit is echt super frusterend en zit nu in de gedachte waarom nog een date regelen als men het toch niet met mij zie zitten. De reden is meestal dat men geen klik heeft.
De dates lopen opzich altijd wel lekker, De dates geven meestal wel aan dat ze goed met mij kunnen praten, maar dat er geen klik is. maar hoe zorg je dan wel voor die klik? Waarom wilt zij wel op date? maar niet verder dan een eerste date. Gister had ik na een paar maanden pauze weer een date. We hadden een wandeling door de stad gemaakt en het gesprek liep lekker. halverwege de wandeling kwam naar voren dat ze geen klik voelde, maar wel lekker met mij kon praten. Wat ze dan onder deze klik verstond, kon ze niet echt tot woorden over brengen. is natuurlijk ook lastig dat te verwoorden. Onderwerpen die ik zoal bespreek is wat zijn je dromen, reizen, boeken / films etc. en natuurlijk wat zij inbrengt.
Er zijn wel degelijk manieren om mensen te prikkelen. Als vrouwen je saai vinden (dus niet emotioneel geprikkeld worden), dan moet je zorgen dat je spannender wordt. Verteltechnieken, leren flirten/teasen, durven aan te raken, etc.quote:
Dit dus, inderdaad.quote:Op zondag 29 november 2020 20:54 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk manieren om mensen te prikkelen. Als vrouwen je saai vinden (dus niet emotioneel geprikkeld worden), dan moet je zorgen dat je spannender wordt. Verteltechnieken, leren flirten/teasen, durven aan te raken, etc.
Onzin, het zal niet altijd kunnen lukken. Maar als er nooit een klik is doet hij echt wel wat fout.quote:
Of zo iemand heeft gewoon een zeldzaam afwijkende/onaangepaste persoonlijkheid, die bij geen enkel persoon van het andere geslacht past zoals ik.quote:Op zondag 29 november 2020 21:03 schreef Hexagon het volgende:
Onzin, het zal niet altijd kunnen lukken. Maar als er nooit een klik is doet hij echt wel wat fout.
En dan heb je dit er nog eens bij (maar dan voor ts met vrouwen) en dan is het helemaal kansloos qua matches.quote:Op zondag 29 november 2020 17:25 schreef Womanly het volgende:
Ik heb in real life weleens dat ik denk 'goh leuke man zeg'. En 9 van de 10 keer is hij dan al bezet. Dus het is ook een kwestie van geluk hebben als je iemand in het dagelijks leven tegekomt. Helemaal als je in de 30 bent, dan hebben ze meestal vrouw + kinderen.
Zullen we daar maar niet van uitgaan?quote:Op maandag 30 november 2020 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Oke
[..]
Of zo iemand heeft gewoon een zeldzaam afwijkende/onaangepaste persoonlijkheid, die bij geen enkel persoon van het andere geslacht past zoals ik.
En/of een (oke dit is koren op de molen van de incels maar om “realistisch” te blijven zet ik het erbij) te afwijkend uiterlijk.
[..]
Zo niet waar.quote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
12% vind ik nog aan de lage kant, maar in ieder geval iets realistischer dan jouw 1%.quote:According to 2020 Pew Research Center statistics, 30% of US adults have used a dating app – up from 11% in 2013 – with 23% going on a date and 12% finding a long-term relationship as a consequence.
2002 belde, ze willen hun wereldbeeld terugquote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
Zoals halfway al zegt, hoe denk je dat we dat vroeger deden? Gewoon als een kerel met je kop tegen de wind in het aan vrouwen vragen die je wel ziet zitten.
En dit natuurlijk inderdaad!quote:Op zondag 29 november 2020 20:52 schreef TucoRamirez het volgende:
'Geen klik' betekent in veel gevallen dat je met haar praat, maar haar niet aan het VERSIEREN bent. En dat is *jawel* de hele bedoeling van een date. Een gesprek zonder versierpoging is een gesprek. En meer ook niet.
Leer eens flirten, probeer haar aan te raken, snij eens een wat spannender onderwerp aan, wees een vent en laat gvd merken (door je acties en flirts) dat je haar wil. Dat is wat ze van je verwacht.
Die gesprekjes van je zijn nu te veilig en te saai. Zoek de spanning eens op en je zult zien dat je ineens wel succes gaat hebben.
Klopt, online kun je nooit helemaal een goed beeld krijgen van iemand dus pas bij een date weet je ook echt potentie heeft. Dus een date die je uit je netwerk regelt is altijd kansrijker dan een die je online scoort.quote:Op maandag 30 november 2020 17:10 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik denk dat het probleem met dingen als Tinder is dat je met een veel breder scala aan vrouwen of mannen op date gaat, dan wordt de kans op afwijzing/niet klikken ook een stuk groter.
Zelf ben ik sowieso niet geschikt voor dat soort datingsites en apps, maar als voordeel heb je dan wel dat wanneer je een leuke vrouw tegenkomt, ze dikwijls al in je "wereldje" verkeert. Daarmee bedoel ik dat je haar tegen zal komen op je werkplek, bij je sportvereniging, via gezamenlijke vrienden of bij het uitgaan. Dan vindt je elkaar vaak al, omdat je een gezamenlijke interesse hebt en je hebt al daadwerkelijk face to face gestaan.
Een foto kan heel leuk zijn, maar het is zo'n wereld van verschil wanneer iemand dan voor je staat. Dan komt het hele doen en laten erbij. Dat zegt zoveel meer dan alleen een foto.
Volgens mij hoef je je helemaal geen zorgen te maken, het is denk ik heel normaal dat de "foutmarge" bij Tinder zo groot is. Het is een beetje dat daten zoals het "vroeger" ging meer scoren vanaf de strafschopstip was, nu met tinder probeer je er een vrije trap van 30 meter in te schieten. Dat gaat echt wel een keer lukken, maar je hebt wat meer pogingen nodig, maar die krijg je dan gelukkig ook. Kwestie van geduld I guess. En dat soort afwijzingen niet persoonlijk opvatten.
Ach een hoop fokkers hier dromen al van een date überhaupt via Tinder regelen. Blijkbaar val je in de doelgroep (ik heb altijd weinig matches gehad, nooit meer dan 3, dates dan ook maar amper).quote:Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef naamforever het volgende:
Leuk beschermingsmechanisme heb je voor jezelf bedacht.quote:Op maandag 30 november 2020 00:34 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Of zo iemand heeft gewoon een zeldzaam afwijkende/onaangepaste persoonlijkheid, die bij geen enkel persoon van het andere geslacht past zoals ik.
Door deze 5 dingen krijg je een betere klik met een ander.quote:Op zondag 29 november 2020 17:05 schreef naamforever het volgende:
Dit soort dingen worden meestal geroepen door mensen die al lang en breed, vaak door toeval/geluk, een relatie hebben geregeld in het dagelijks leven.quote:Op zondag 29 november 2020 17:12 schreef Marsenal het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |