cuerno españolquote:Op zondag 29 november 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan verwacht ik over een paar uur toeterende Spanjaarden hier in de straat.
We hebben al een tijdje geen awards meer gehadquote:Op zondag 29 november 2020 16:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ding ik nu mee naar de ‘beste TT’ award?
quote:Op zondag 29 november 2020 17:07 schreef H_T het volgende:
[..]
We hebben al een tijdje geen awards meer gehad
* H_T is dus nog steeds houder van de Australië-award
Dan moeten we daar ergens in december maar eens verandering in brengen!quote:Op zondag 29 november 2020 17:07 schreef H_T het volgende:
[..]
December? Dat is al bijna!quote:Op zondag 29 november 2020 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we daar ergens in december maar eens verandering in brengen!
quote:Op zondag 29 november 2020 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moeten we daar ergens in december maar eens verandering in brengen!
Lijkt wel een eeuwigheid jaquote:Op zondag 29 november 2020 17:08 schreef Em31 het volgende:
In Australië is het ondertussen ook alweer bloedheet. Zo begon vorig jaar de ellende van 2020, je zou het bijna vergeten.
quote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
Het begon met een explosieve brand en het gaat als een nachtkaars uit in Bahrein.
Hamilton wint. Verrassend.quote:Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Strani het volgende:
Het begon met een explosieve brand en het gaat als een nachtkaars uit in Bahrein.
Toch in 2 rondjes 20 seconde goedgemaakt.quote:
Je bedoelt die awards waar ik bij meerdere net niet won? Nog steeds nachtmerries van.quote:Op zondag 29 november 2020 17:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor de moeilijke naam-award had ik toen op Aoibhin gestemd, met de clausule dat de stem niet zou tellen als ik het goed geschreven hadquote:Op zondag 29 november 2020 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bedoelt die awards waar ik bij meerdere net niet won? Nog steeds nachtmerries van.
We waren hoogstaande tv aan het kijken!quote:Op zondag 29 november 2020 18:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Post hier eindelijk eens iemand, is het verkeerd verbonden
Ik had jou wel voor iets genomineerd volgens mijquote:Op zondag 29 november 2020 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bedoelt die awards waar ik bij meerdere net niet won? Nog steeds nachtmerries van.
Dat is heel sociaal Jobi, heel lief.quote:Op zondag 29 november 2020 18:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had jou wel voor iets genomineerd volgens mij![]()
Sowieso hield ik een beetje rekening met spreiding, want zo'n muts ben ik![]()
Krijg het al warm van het idee dat ik moet stemmen en mensen vergeet/beledig.quote:Op zondag 29 november 2020 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Die kanten heb ik toch welquote:Op zondag 29 november 2020 19:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is heel sociaal Jobi, heel lief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |