SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Jij sprak daar dus ook over met je ouders?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
het schijnt ook zonder zeepsop te kunnen heeft mijn vader ooit verteld![]()
Ja, dat was een debatonderwerp. De breinaald is ook wel aan de orde gekomen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:08 schreef just me het volgende:
Wel grappig dat jij met je kinderen over abortus ging praten livelink, lijkt me best interessant!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat was een debatonderwerp. De breinaald is ook wel aan de orde gekomen.
Het enige tegenargument dat mijn dochter kon vinden was dat je er later spijt van kon krijgen. Wat door mijn zoon feilloos gepareerd werd met dat je van het krijgen van een kind ook later spijt kon krijgen.
Mijn vader was bij de politie en wij bespraken we meer "aparte" dingen tijdens het eten. Wij vonden het heel normaal om over dat soort dingen thuis te praten.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij sprak daar dus ook over met je ouders?
Proost!quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Bij gebrek aan een geschikt bierglas heb ik een whiskyglas, dat eigenlijk ook niet geschikt is voor whisky, daarvoor gebruikt.
We doen weer eens een Brugse Zot...
1 - 1...quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Het enige tegenargument dat mijn dochter kon vinden was dat je er later spijt van kon krijgen. Wat door mijn zoon feilloos gepareerd werd met dat je van het krijgen van een kind ook later spijt kon krijgen.
Ik drink mijn wijn ook weleens uit een waterglas, dat is toch niet zo zotquote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Bij gebrek aan een geschikt bierglas heb ik een whiskyglas, dat eigenlijk ook niet geschikt is voor whisky, daarvoor gebruikt.
We doen weer eens een Brugse Zot...
Ik ben voor abortus, maar ik zou het zelf nooit kunnen doen. Mijn dochter vroeg ook of ik zelf ooit abortus had overwogen. Ik kon met mijn hand op mijn hart zeggen dat dat niet zo was.quote:
Een tante van mij heeft op jonge leeftijd een abortus ondergaan. Die is kennelijk niet goed uitgevoerd; ze heeft daarna nooit meer kinderen kunnen krijgen. Ik snap dat argument van je dochter dus wel.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Zei je niet voor de grap..... ja, na de geboorte.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben voor abortus, maar ik zou het zelf nooit kunnen doen. Mijn dochter vroeg ook of ik zelf ooit abortus had overwogen. Ik kon met mijn hand op mijn hart zeggen dat dat niet zo was.
Ik heb veel geleerd van met name mijn moeder, maar ik kan me niet herinneren dat we gezellig met elkaar aan tafel dat soort onderwerpen bespraken... 🤔quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:13 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn vader was bij de politie en wij bespraken we meer "aparte" dingen tijdens het eten. Wij vonden het heel normaal om over dat soort dingen thuis te praten.
Ik drink mijn appelsap tegenwoordig uit een wijnglas. Dat staat feestelijker, vind ik.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drink mijn wijn ook weleens uit een waterglas, dat is toch niet zo zot
Is de wijn die je man had gehaald al op?quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik drink mijn appelsap tegenwoordig uit een wijnglas. Dat staat feestelijker, vind ik.
Ik drink op werkdagen om 10.00 uur whisky uit een koffiemok.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik drink mijn appelsap tegenwoordig uit een wijnglas. Dat staat feestelijker, vind ik.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen om 10.00 uur whisky uit een koffiemok.
Af en toe er in blazen maakt het wel realistisch...
Als je thuis zit, hoef je alleen je vrouw voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 28 november 2020 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen om 10.00 uur whisky uit een koffiemok.
Af en toe er in blazen maakt het wel realistisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |