quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:25 schreef Amee het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
RIP ff lekker bekken met onbekendenquote:Op zaterdag 28 november 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik besefte net dat ik niemand kan zoenen met oud en nieuw
quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
RIP ff lekker bekken met onbekenden
O jawel maar even gelukkig nieuwjaar wensen met een kus erbij gaat niet. Dus de setjes gaan lebberen en ik sta erbij.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:18 schreef babylon het volgende:
Je kunt toch bij vrienden langs/vrienden langs laten komen?
Het gaat niet omdat je het niet wil. Ik zou er gewoon een keertje schijt aan hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jawel maar even gelukkig nieuwjaar wensen met een kus erbij gaat niet. Dus de setjes gaan lebberen en ik sta erbij.
Net zoals altijd eigenlijk.
Ik heb ook nog geen zin in Nieuwjaar.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O jawel maar even gelukkig nieuwjaar wensen met een kus erbij gaat niet. Dus de setjes gaan lebberen en ik sta erbij.
Zitten wachten waarop?quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen zin in Nieuwjaar.
Vriendin begint nu al te vragen of ik al weet wat ik doe.
Ik weet ook niet of ik zin heb om de hele avond te moeten gaan zitten wachten.....
Ha die Amaa, jij ook hier! Hoe is het verder? Zijn ze daar al in kerstsfeeren?quote:Op vrijdag 27 november 2020 23:25 schreef Amee het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dit jaar gewoon door ga slapen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:26 schreef CherryLips het volgende:
Om acht uur naar bed gaan en er om half twaalf weer uit komen.
Maar als je bij iemand bent, dan ben je toch niet aan het wachten? Tenzij dat wel zo voelt, en dan moet je gewoon zeggen dat je niet gaat.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tot het 12 uur is. Duurt altijd zo lang. Ik wil gewoon om 10 uur naar bed
Yesquote:Op zaterdag 28 november 2020 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend maar eens een kerstboom uitzoeken.
klinkt als normale oud en nieuw voor mij.quote:Op zaterdag 28 november 2020 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben nu al de tel kwijt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:23 schreef Q. het volgende:
Lekker grote O&N feesten!
Op naar de 4e golf!
quote:Op zaterdag 28 november 2020 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik besefte net dat ik niemand kan zoenen met oud en nieuw
2de is nog niet eens voorbijquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:23 schreef Q. het volgende:
Lekker grote O&N feesten!
Op naar de 4e golf!
Eensquote:Op zaterdag 28 november 2020 15:09 schreef gcjoel het volgende:
Mensen zoenen vanwege nieuw jaar of verjaardagen zal ik nooit missen.
Als we het ineens wel weer doen zal ik deze mooie tijd missen.
Eensch. Één van de positieve bijwerkingen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 15:09 schreef gcjoel het volgende:
Mensen zoenen vanwege nieuw jaar of verjaardagen zal ik nooit missen.
Als we het ineens wel weer doen zal ik deze mooie tijd missen.
Wel iets te grijpen met die coronakilo'squote:Op zaterdag 28 november 2020 17:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij wordt echt knapper met de jaren zeg.
Zeer zeker, verre tantes aflebberen zal zorgen voor zeer onkuise gedachtes.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Er is een verschil tussen een kamer vol verre ooms en tantes aflebberen en even je naaste familie een kus geven met oud en nieuw natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij wordt echt knapper met de jaren zeg.
Door deze post zet ik Underworld even op.quote:
Ik zit er al bijna tegen aanquote:Op maandag 30 november 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom maar voor de verwarming zitten.
quote:Op maandag 30 november 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom maar voor de verwarming zitten.
Een van de weinige momenten dat een radiator wel lekker is, vloerverwarming is superfijn, maar bij kou tegen de kachel aankruipen heeft ook wel wat.quote:
De elektrische kachel staat hier keihard te gloeien. Wel uitzicht op een bevroren platdakplas (mooi nieuw woord!).quote:
Dat welquote:
Ik heb heteluchtverwarming. kan wel voor de uitgang daarvan gaan staan though, dan blaast er allemaal warme lucht tegen me aan.quote:Op maandag 30 november 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van de weinige momenten dat een radiator wel lekker is, vloerverwarming is superfijn, maar bij kou tegen de kachel aankruipen heeft ook wel wat.
M'n balkon heeft ook een laagje wit en het laatste leven wordt nu wel uit de planten geknepen denk ikquote:Op maandag 30 november 2020 09:44 schreef babylon het volgende:
[..]
De elektrische kachel staat hier keihard te gloeien. Wel uitzicht op een bevroren platdakplas (mooi nieuw woord!).
Winter
Ik ben wel weer eens toe aan een pak sneeuwquote:Op maandag 30 november 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n balkon heeft ook een laagje wit en het laatste leven wordt nu wel uit de planten geknepen denk ik
Dat wist iedereen toch al?quote:Op maandag 30 november 2020 09:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Plottwist: vrijgezellen voor het leven Q en CL hebben al 15 jaar een relatie
Lekker LATten.quote:Op maandag 30 november 2020 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel relaxt om gewoon op jezelf te blijven wonen ook.
Nee! Dan kun je ineens echt nergens naartoe... o wacht.quote:Op maandag 30 november 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben wel weer eens toe aan een pak sneeuw
Nee niks, want dan ben ik de enige single overquote:Op maandag 30 november 2020 09:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Plottwist: vrijgezellen voor het leven Q en CL hebben al 15 jaar een relatie
Ja, hallo, daar kun je zelf wat aan doen!quote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niks, want dan ben ik de enige single over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, hallo, daar kun je zelf wat aan doen!Goed plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Q! Biertje?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja dat gaat niet door, dus ik denk ik begion maar gewoon thuisquote:Op maandag 30 november 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
Maandag ochtend half 12 aan het bier..
Het is hier geen carnaval!
Als ik beelden zag van hoeveel mensen gisteren aan het winkelen waren in maastricht, dan kan daar ook best een carnavalsoptocht doorheen gaan.quote:Op maandag 30 november 2020 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet door, dus ik denk ik begion maar gewoon thuis
Liep net ook in polonaise door t huis ............... alleen.
Hier was t zaterdag ook behoorlijk druk (ik woon in t centrum, dus beetje lastig er niet te komenquote:Op maandag 30 november 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik beelden zag van hoeveel mensen gisteren aan het winkelen waren in maastricht, dan kan daar ook best een carnavalsoptocht doorheen gaan.
ja, daar ook veel belgen.quote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier was t zaterdag ook behoorlijk druk (ik woon in t centrum, dus beetje lastig er niet te komen).
En overal Belgische kentekens. Heeft Maastricht ook last van volgens mij.
In Belgie zijn de niet noodzakelijke winkels dicht, dus komen ze hier heen.
Winkels zijn om 16:00 dichtgegooid door de stad.
En een file van auto's dat er stond na sluiting..... m.a.w. allemaal mensen die niet in t centrum wonen of zelfs niet eens in Eindhoven. Echt, rot eens ff op en bestel online. Hoezo kom je vanuit omliggende dorpen "ff lekker shoppen in de stad" als dat overal ten zeerste wordt afgeraden? Ga weg man! Noodzakelijke boodschappen heb je in je dorp ook, en de rest doe je online.
Geen idee hoe het hier zaterdag was, maar ik was gister even in de stad om snel een boodschap te balen en toen was het er niet druk. Veel kleine zaakjes waren ook dicht.quote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier was t zaterdag ook behoorlijk druk (ik woon in t centrum, dus beetje lastig er niet te komen).
En overal Belgische kentekens. Heeft Maastricht ook last van volgens mij.
In Belgie zijn de niet noodzakelijke winkels dicht, dus komen ze hier heen.
Winkels zijn om 16:00 dichtgegooid door de stad.
En een file van auto's dat er stond na sluiting..... m.a.w. allemaal mensen die niet in t centrum wonen of zelfs niet eens in Eindhoven. Echt, rot eens ff op en bestel online. Hoezo kom je vanuit omliggende dorpen "ff lekker shoppen in de stad" als dat overal ten zeerste wordt afgeraden? Ga weg man! Noodzakelijke boodschappen heb je in je dorp ook, en de rest doe je online.
Wat is het verschil dat je wel naar de één en niet naar de ander mag?quote:Op maandag 30 november 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar ook veel belgen.
Outlet in Roermond had zaterdag ook een tijd de poorten gesloten omdat er te veel mensen waren.
Ik ben absoluut voorstander van kopen in een winkel. Maar mijn eigen dorp heeft ook een paar kleding winkels. zaterdag middag ook even naar toe gegaan. Ik was de enige in de winkel. Winkelier blij, ik blij. Nu even lekker naar de outlet gaan is gewoon dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |