Ik zit er al bijna tegen aanquote:Op maandag 30 november 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom maar voor de verwarming zitten.
quote:Op maandag 30 november 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom maar voor de verwarming zitten.
Een van de weinige momenten dat een radiator wel lekker is, vloerverwarming is superfijn, maar bij kou tegen de kachel aankruipen heeft ook wel wat.quote:
De elektrische kachel staat hier keihard te gloeien. Wel uitzicht op een bevroren platdakplas (mooi nieuw woord!).quote:
Dat welquote:
Ik heb heteluchtverwarming. kan wel voor de uitgang daarvan gaan staan though, dan blaast er allemaal warme lucht tegen me aan.quote:Op maandag 30 november 2020 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van de weinige momenten dat een radiator wel lekker is, vloerverwarming is superfijn, maar bij kou tegen de kachel aankruipen heeft ook wel wat.
M'n balkon heeft ook een laagje wit en het laatste leven wordt nu wel uit de planten geknepen denk ikquote:Op maandag 30 november 2020 09:44 schreef babylon het volgende:
[..]
De elektrische kachel staat hier keihard te gloeien. Wel uitzicht op een bevroren platdakplas (mooi nieuw woord!).
Winter
Ik ben wel weer eens toe aan een pak sneeuwquote:Op maandag 30 november 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n balkon heeft ook een laagje wit en het laatste leven wordt nu wel uit de planten geknepen denk ik
Dat wist iedereen toch al?quote:Op maandag 30 november 2020 09:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Plottwist: vrijgezellen voor het leven Q en CL hebben al 15 jaar een relatie
Lekker LATten.quote:Op maandag 30 november 2020 11:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel relaxt om gewoon op jezelf te blijven wonen ook.
Nee! Dan kun je ineens echt nergens naartoe... o wacht.quote:Op maandag 30 november 2020 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben wel weer eens toe aan een pak sneeuw
Nee niks, want dan ben ik de enige single overquote:Op maandag 30 november 2020 09:45 schreef babylon het volgende:
[..]
Plottwist: vrijgezellen voor het leven Q en CL hebben al 15 jaar een relatie
Ja, hallo, daar kun je zelf wat aan doen!quote:Op maandag 30 november 2020 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee niks, want dan ben ik de enige single over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 november 2020 11:22 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, hallo, daar kun je zelf wat aan doen!Goed plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Q! Biertje?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja dat gaat niet door, dus ik denk ik begion maar gewoon thuisquote:Op maandag 30 november 2020 11:27 schreef gianni61 het volgende:
Maandag ochtend half 12 aan het bier..
Het is hier geen carnaval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |