Als ik beelden zag van hoeveel mensen gisteren aan het winkelen waren in maastricht, dan kan daar ook best een carnavalsoptocht doorheen gaan.quote:Op maandag 30 november 2020 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet door, dus ik denk ik begion maar gewoon thuis
Liep net ook in polonaise door t huis ............... alleen.

Hier was t zaterdag ook behoorlijk druk (ik woon in t centrum, dus beetje lastig er niet te komenquote:Op maandag 30 november 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik beelden zag van hoeveel mensen gisteren aan het winkelen waren in maastricht, dan kan daar ook best een carnavalsoptocht doorheen gaan.

ja, daar ook veel belgen.quote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier was t zaterdag ook behoorlijk druk (ik woon in t centrum, dus beetje lastig er niet te komen).
En overal Belgische kentekens. Heeft Maastricht ook last van volgens mij.
In Belgie zijn de niet noodzakelijke winkels dicht, dus komen ze hier heen.
Winkels zijn om 16:00 dichtgegooid door de stad.
En een file van auto's dat er stond na sluiting..... m.a.w. allemaal mensen die niet in t centrum wonen of zelfs niet eens in Eindhoven. Echt, rot eens ff op en bestel online. Hoezo kom je vanuit omliggende dorpen "ff lekker shoppen in de stad" als dat overal ten zeerste wordt afgeraden? Ga weg man! Noodzakelijke boodschappen heb je in je dorp ook, en de rest doe je online.

Geen idee hoe het hier zaterdag was, maar ik was gister even in de stad om snel een boodschap te balen en toen was het er niet druk. Veel kleine zaakjes waren ook dicht.quote:Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier was t zaterdag ook behoorlijk druk (ik woon in t centrum, dus beetje lastig er niet te komen).
En overal Belgische kentekens. Heeft Maastricht ook last van volgens mij.
In Belgie zijn de niet noodzakelijke winkels dicht, dus komen ze hier heen.
Winkels zijn om 16:00 dichtgegooid door de stad.
En een file van auto's dat er stond na sluiting..... m.a.w. allemaal mensen die niet in t centrum wonen of zelfs niet eens in Eindhoven. Echt, rot eens ff op en bestel online. Hoezo kom je vanuit omliggende dorpen "ff lekker shoppen in de stad" als dat overal ten zeerste wordt afgeraden? Ga weg man! Noodzakelijke boodschappen heb je in je dorp ook, en de rest doe je online.

Wat is het verschil dat je wel naar de één en niet naar de ander mag?quote:Op maandag 30 november 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, daar ook veel belgen.
Outlet in Roermond had zaterdag ook een tijd de poorten gesloten omdat er te veel mensen waren.
Ik ben absoluut voorstander van kopen in een winkel. Maar mijn eigen dorp heeft ook een paar kleding winkels. zaterdag middag ook even naar toe gegaan. Ik was de enige in de winkel. Winkelier blij, ik blij. Nu even lekker naar de outlet gaan is gewoon dom.

Het mag allebei.quote:Op maandag 30 november 2020 12:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Wat is het verschil dat je wel naar de één en niet naar de ander mag?
In de outlet zelf is dit nog redelijk te reguleren, helaas wordt daarmee het probleem naar buiten de poort verplaatst. Net als bij de efteling enz.quote:Op maandag 30 november 2020 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Als er gewoon een beperkt aantal mensen per vierkante meter wordt toegelaten in de outlet zie ik het probleem niet?

Ik ga gewoon op rustige tijdstippenquote:Op maandag 30 november 2020 12:38 schreef babylon het volgende:
Ik vind dat als je voorstander bent van drukte vermijden, dat je sowieso zoveel mogelijk online moet gaan. Als je wel naar een winkel wil, maakt het mij niet zoveel uit welke, zolang je je maar aan de regels houdt

Maar als ik online koop moet ik alsnog naar die lokale winkelier om mijn pakketje op te halen. (Niet exact dezelfde winkel maar in dit geval 3 deuren verder)quote:Op maandag 30 november 2020 12:38 schreef babylon het volgende:
Ik vind dat als je voorstander bent van drukte vermijden, dat je sowieso zoveel mogelijk online moet gaan. Als je wel naar een winkel wil, maakt het mij niet zoveel uit welke, zolang je je maar aan de regels houdt

Moest laatst weer eens naar binnen omdat het apparaat waar de pillen in lagen kapot was. Was voor het eerst in een jaar of 3 dat ik bij de apotheek binnen ben geweestquote:Op maandag 30 november 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog even naar de apotheekWacht wel tot lunchtijd.

Die automaten zijn echt top inderdaad.quote:Op maandag 30 november 2020 13:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moest laatst weer eens naar binnen omdat het apparaat waar de pillen in lagen kapot was. Was voor het eerst in een jaar of 3 dat ik bij de apotheek binnen ben geweest

O grappig. Hier hebben we kluisjes. Dan krijg je de code voor de voordeur en van de kluisjes via sms.quote:Op maandag 30 november 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het een soort automaat waar je nummer invoert en je medicijnen er dan uitkomen.

Dat idd. Apotheek regelt ook de herhaalrecepten en houdt bij wanneer ik een nieuwe lading nodig heb. Zo'n 2 weken voor ik door mijn voorraad heen ben krijg ik een sms'je met de code waarmee ik een nieuwe lading uit het apparaat kan halen. Daar heb je dan een paar dagen de tijd voor.quote:Op maandag 30 november 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het een soort automaat waar je nummer invoert en je medicijnen er dan uitkomen.

Reisbewegingen van buitenaf.quote:Op maandag 30 november 2020 12:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Wat is het verschil dat je wel naar de één en niet naar de ander mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |