abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196482142
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:48 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat gaat niet door, dus ik denk ik begion maar gewoon thuis -O-
Liep net ook in polonaise door t huis ............... alleen. -O-
Als ik beelden zag van hoeveel mensen gisteren aan het winkelen waren in maastricht, dan kan daar ook best een carnavalsoptocht doorheen gaan.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  maandag 30 november 2020 @ 11:54:35 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196482181
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:50 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Als ik beelden zag van hoeveel mensen gisteren aan het winkelen waren in maastricht, dan kan daar ook best een carnavalsoptocht doorheen gaan.
Hier was t zaterdag ook behoorlijk druk (ik woon in t centrum, dus beetje lastig er niet te komen ;) ).
En overal Belgische kentekens. Heeft Maastricht ook last van volgens mij.
In Belgie zijn de niet noodzakelijke winkels dicht, dus komen ze hier heen.

Winkels zijn om 16:00 dichtgegooid door de stad.
En een file van auto's dat er stond na sluiting..... m.a.w. allemaal mensen die niet in t centrum wonen of zelfs niet eens in Eindhoven. Echt, rot eens ff op en bestel online. Hoezo kom je vanuit omliggende dorpen "ff lekker shoppen in de stad" als dat overal ten zeerste wordt afgeraden? Ga weg man! Noodzakelijke boodschappen heb je in je dorp ook, en de rest doe je online.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_196482227
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hier was t zaterdag ook behoorlijk druk (ik woon in t centrum, dus beetje lastig er niet te komen ;) ).

En een file van auto's dat er stond na sluiting..... m.a.w. allemaal mensen die niet in t centrum wonen of zelfs niet eens in Eindhoven. Echt, rot eens ff op en bestel online. Hoezo kom je vanuit omliggende dorpen "ff lekker shoppen in de stad" als dat overal ten zeerste wordt afgeraden? Ga weg man! Noodzakelijke boodschappen heb je in je dorp ook, en de rest doe je online.

ja, daar ook veel belgen.
Outlet in Roermond had zaterdag ook een tijd de poorten gesloten omdat er te veel mensen waren.

Ik ben absoluut voorstander van kopen in een winkel. Maar mijn eigen dorp heeft ook een paar kleding winkels. zaterdag middag ook even naar toe gegaan. Ik was de enige in de winkel. Winkelier blij, ik blij. Nu even lekker naar de outlet gaan is gewoon dom.
pi_196482273
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Geen idee hoe het hier zaterdag was, maar ik was gister even in de stad om snel een boodschap te balen en toen was het er niet druk. Veel kleine zaakjes waren ook dicht.
Je merkt hier echt wel dat de Duitsers weg blijven.
Ik was zaterdag wel even in Hengelo op het plein waar de ikea, mediamarkt etc bij elkaar zitten en daar was het wel serieus druk. En nog steeds veel lui die met het hele gezin gaan shoppen :{
A mind with a heart of it's own
pi_196482468
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:59 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ja, daar ook veel belgen.
Outlet in Roermond had zaterdag ook een tijd de poorten gesloten omdat er te veel mensen waren.

Ik ben absoluut voorstander van kopen in een winkel. Maar mijn eigen dorp heeft ook een paar kleding winkels. zaterdag middag ook even naar toe gegaan. Ik was de enige in de winkel. Winkelier blij, ik blij. Nu even lekker naar de outlet gaan is gewoon dom.
Wat is het verschil dat je wel naar de één en niet naar de ander mag?
pi_196482533
Als er gewoon een beperkt aantal mensen per vierkante meter wordt toegelaten in de outlet zie ik het probleem niet?
pi_196482711
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:17 schreef babylon het volgende:

[..]

Het mag allebei.
Alleen vind ik het verstandiger om een beetje lokaal te blijven ipv de drukte op te zoeken.
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
Als er gewoon een beperkt aantal mensen per vierkante meter wordt toegelaten in de outlet zie ik het probleem niet?
In de outlet zelf is dit nog redelijk te reguleren, helaas wordt daarmee het probleem naar buiten de poort verplaatst. Net als bij de efteling enz.
Bij een stad is dit al wat lastiger.
pi_196482791
Ik vind dat als je voorstander bent van drukte vermijden, dat je sowieso zoveel mogelijk online moet gaan. Als je wel naar een winkel wil, maakt het mij niet zoveel uit welke, zolang je je maar aan de regels houdt :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2020 12:40:40 ]
pi_196482829
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:38 schreef babylon het volgende:
Ik vind dat als je voorstander bent van drukte vermijden, dat je sowieso zoveel mogelijk online moet gaan. Als je wel naar een winkel wil, maakt het mij niet zoveel uit welke, zolang je je maar aan de regels houdt :)
Ik ga gewoon op rustige tijdstippen *O*
Tap tap tap
pi_196482855
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:38 schreef babylon het volgende:
Maar als ik online koop moet ik alsnog naar die lokale winkelier om mijn pakketje op te halen. (Niet exact dezelfde winkel maar in dit geval 3 deuren verder)
pi_196482891
Ik was net ook nog even shoppen, het is nu wel drukker op doordeweekse ochtenden dan voor de coronaperiode. :')
pi_196482893
Ik ben wel benieuwd hoe het morgen gaat als mensen daadwerkelijk een mondkapje op moeten. Kijken of er nog steeds van die types zijn die drama gaan lopen maken.
pi_196483009
Ik moet nog even naar de apotheek ;( Wacht wel tot lunchtijd.
Tap tap tap
pi_196483011
O dat is nu.
Tap tap tap
pi_196483014
Die minder dan 3600 wordt het pas als we een vaccin een tijd hebben.
pi_196483037
Hier alles dicht om 15.00 uur ;(

:')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_196483045
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog even naar de apotheek ;( Wacht wel tot lunchtijd.
Moest laatst weer eens naar binnen omdat het apparaat waar de pillen in lagen kapot was. Was voor het eerst in een jaar of 3 dat ik bij de apotheek binnen ben geweest :D
pi_196483141
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 13:02 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Moest laatst weer eens naar binnen omdat het apparaat waar de pillen in lagen kapot was. Was voor het eerst in een jaar of 3 dat ik bij de apotheek binnen ben geweest :D
Die automaten zijn echt top inderdaad.
pi_196483158
Die kluisjes?
Tap tap tap
pi_196483171
Ik hoef gelukkig maar één keer per kwartaal er heen voor drie doosjes. Doe ik gewoon bij de balie :)
pi_196483235
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Die kluisjes?
Hier is het een soort automaat waar je nummer invoert en je medicijnen er dan uitkomen.
pi_196483271
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hier is het een soort automaat waar je nummer invoert en je medicijnen er dan uitkomen.
O grappig. Hier hebben we kluisjes. Dan krijg je de code voor de voordeur en van de kluisjes via sms.
Tap tap tap
pi_196483374
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 13:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat idd. Apotheek regelt ook de herhaalrecepten en houdt bij wanneer ik een nieuwe lading nodig heb. Zo'n 2 weken voor ik door mijn voorraad heen ben krijg ik een sms'je met de code waarmee ik een nieuwe lading uit het apparaat kan halen. Daar heb je dan een paar dagen de tijd voor.
En apparaat is 24 uur per dag toegankelijk, dus geen gedoe met er naartoe moeten tijdens werktijd.
pi_196483383
Ik gebruik geen medicijnen. Ik drink gewoon bier.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 30 november 2020 @ 13:31:47 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196483413
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:17 schreef babylon het volgende:

[..]

Reisbewegingen van buitenaf.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')