abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196438138
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196438154


Deze lees ik nu voor aan m'n middelste. O+

Als ze Dolfje Weerwolfje even weg kan leggen. :{w
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196438212
@Sumppi die zien er ook wel gaaf uit ja O+
pi_196438308
Best onhandig dat je ook in CUL post. Ik klik regelmatig mis. :P
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196438574
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:18 schreef Sumppi het volgende:
Best onhandig dat je ook in CUL post. Ik klik regelmatig mis. :P
:D
Soms lopen onze gesprekken ook door 2 SCs heen
pi_196438667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D
Soms lopen onze gesprekken ook door 2 SCs heen
Hier moet ik om lachen... Dat is best geniaal
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196438781
Nou toch maar een andere brouwerij gemaild -O- met de huidge ging het tot nu toe erg langzaam. Dus ondertussen maar verder kijken.

Alleen het probleem dat de oplage dan al snel te groot of te klein wordt -O-
pi_196438800
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:58 schreef Sarabi het volgende:
Nou toch maar een andere brouwerij gemaild -O- met de huidge ging het tot nu toe erg langzaam. Dus ondertussen maar verder kijken.

Alleen het probleem dat de oplage dan al snel te groot of te klein wordt -O-
Ow balen meid... Knuf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 27 november 2020 @ 16:24:49 #9
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196439140
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:58 schreef Sarabi het volgende:
Nou toch maar een andere brouwerij gemaild -O- met de huidge ging het tot nu toe erg langzaam. Dus ondertussen maar verder kijken.

Alleen het probleem dat de oplage dan al snel te groot of te klein wordt -O-
Knuffel uit 🇧🇪
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196439355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:58 schreef Sarabi het volgende:
Nou toch maar een andere brouwerij gemaild -O- met de huidge ging het tot nu toe erg langzaam. Dus ondertussen maar verder kijken.

Alleen het probleem dat de oplage dan al snel te groot of te klein wordt -O-
-O-

Moesten ze nog met de berekening komen? Hebben ze verteld waar de vertraging zit? Ik merk dat er hier af en toe vertraging is door onderbezetting vanwege het coronavirus. Dan is het prettig om te weten dat er wel aan gewerkt wordt en ik binnen x-aantal dagen antwoord krijg, bijvoorbeeld.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196439401
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:18 schreef Sumppi het volgende:
Best onhandig dat je ook in CUL post. Ik klik regelmatig mis. :P
Day gaat hier ook weleens mis ja _O-
pi_196439406
Het coronavirus heeft ook invloed op de beschikbaarheid en de productie en levering van fietsen. Er zijn veel fietsen verkocht en tegelijk zijn er weinig geleverd.

We hadden onze middelste een nieuwe fiets voor haar verjaardag beloofd. Een mountainbike om precies te zijn. Maar in haar maat was er in de hele omgeving nog maar 1 mountainbike te krijgen. 8)7 Die is nu in haar bezit. Weken voor haar verjaardag. :')

Morgen met zoon naar de VAM-berg. VAM staat voor Vuil en Afvoer Maatschappij en een van de stortingsplaatsen is omgetoverd tot fietsheuvel met verschillende klimroutes en een afdaling. Hij gaat met de vereniging mee en ik ga daar maar een stuk wandelen denk ik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196439569


Uitzicht! _O_
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196439589
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:02 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Uitzicht! _O_
Gaaf :)

Hier is het koud en grijs vooral.
pi_196439690
Hier ook. Hopelijk geen regen morgenochtend. Heb ook weer niet zo'n zin om twee uur in de auto te wachten met een boek.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196439691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:02 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Uitzicht! _O_
Daar was het NK toch dit jaar?

En nee geen idee waar de vertraging in zit eigenlijk....geen idee of ze überhaupt het laatste mailtje bijvoorbeeld gelezen hebben.
pi_196439776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar was het NK toch dit jaar?

En nee geen idee waar de vertraging in zit eigenlijk....geen idee of ze überhaupt het laatste mailtje bijvoorbeeld gelezen hebben.
Het NK wielrennen was daar (zie ik net via google). :Y Het mountainbiken heb ik wel stukken van gezien, maar dat was ergens in Limburg geloof ik.

Onhandig is dat. Zeker als er dan ook weer een weekend tussen zit. Misschien dat je met bellen sneller wat bereikt bij ze? Want het zag er wel goed uit, toch? En even kijken wat die andere brouwer als antwoord geeft, natuurlijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196439794
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:20 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Het NK wielrennen was daar (zie ik net via google). :Y Het mountainbiken heb ik wel stukken van gezien, maar dat was ergens in Limburg geloof ik.

Onhandig is dat. Zeker als er dan ook weer een weekend tussen zit. Misschien dat je met bellen sneller wat bereikt bij ze? Want het zag er wel goed uit, toch? En even kijken wat die andere brouwer als antwoord geeft, natuurlijk.
Sowieso nu die andere afwachten :Y
Als het qua prijs meevalt is dat misschien sowieso een betere optie.
pi_196439846
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:03 schreef Sumppi het volgende:

Balen. :(
Ik ben ook aan het puzzelen en zou de puzzel het liefst wegmikken als ik een stukje mis. :@
Ja maar Millenium Falcon, die gooi je toch niet weg? Ik hoop het stukje nog terug te vinden ooit.

En de andere is een vreselijke kitscheriger unicorn puzzel van 4 euro, die gaat eerst af en dan idd weg of ik ga er wat anders mee maken, oorbellen ofzo en dan 499 paar
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196439924
Je post niet voor niks in CRE, natuurlijk. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 27 november 2020 @ 17:43:33 #21
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196440097
Mijn airfryer is heilig. Geen stank meer van boter of olie.


Boomstammetjes oorlog met pindasaus en gebakken uitjes
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196441412
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 17:30 schreef Sumppi het volgende:
Je post niet voor niks in CRE, natuurlijk. :D
:D

Kunnen jullie me schoppen? Ik blijf steeds de mail checken. Onzin omdat ik gewoon een pushmessage krijg als er mail is.
pi_196441424
Ga. Haken. o|O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196441440
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:25 schreef Sumppi het volgende:
Ga. Haken. o|O
Hey das wel een goede tip. Zijn mijn handen bezig met iets anders.
pi_196441576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

Kunnen jullie me schoppen? Ik blijf steeds de mail checken. Onzin omdat ik gewoon een pushmessage krijg als er mail is.
Mensen schoppen, altijd leuk ;)

Schop! Ga wat anders doen!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196441883
Hier filmpje aan het kijken van oma van ex.
Die een robotkat kreeg

Wat een geweldig kado. Ze leefde helemaal op. O+
pi_196444042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

Kunnen jullie me schoppen? Ik blijf steeds de mail checken. Onzin omdat ik gewoon een pushmessage krijg als er mail is.
Dan is de missie om je genoeg te brainwashen geslaagd.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196444183
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 21:34 schreef drakin het volgende:

[..]

Dan is de missie om je genoeg te brainwashen geslaagd.
Van wie?
pi_196445972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 21:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Van wie?
Van social media
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196446476
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 22:51 schreef drakin het volgende:

[..]

Van social media
Mwah ik heb al 20+ jaar mail en doe dit normaal nooit
pi_196446572
Snap sowieso niet wat email met social media te maken heeft eigenlijk
pi_196449207
Goedemorgen

Gisteren een heerlijke dag tot een familieruzie in de avond mijn probleem werd omdat ik met niemand ruzie heb. Zie mij als Zwitserland.

En uiteraard ruk geslapen
Komende nacht drogeren. Nu lekker haken. Hopelijk een project afronden. Dat geeft een goed gevoel. Mijn lijst met lopende projecten wordt langzaam kleiner. Per soort knutsel wil ik 1 project hebben uiteindelijk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196449946
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 06:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Gisteren een heerlijke dag tot een familieruzie in de avond mijn probleem werd omdat ik met niemand ruzie heb. Zie mij als Zwitserland.

En uiteraard ruk geslapen
Komende nacht drogeren. Nu lekker haken. Hopelijk een project afronden. Dat geeft een goed gevoel. Mijn lijst met lopende projecten wordt langzaam kleiner. Per soort knutsel wil ik 1 project hebben uiteindelijk
Goedemorgen...
eerst gisteravond een lang goed gesprek gehad met collega over zijn zoon die in een soortgelijke situatie zit als ik aantal jaar geleden.
Daar natuurlijk prompt snachts uitgebreid over gedroomd.
Nadat poes een heel concert ten gehore gaf..
(Ik las op fb dat hij precies vandaag 3 jaar geleden.. voor het eerst mauwde... nou dat heb ik geweten gister.. hij was duidelijk dat feit aan het vieren ofzo)
Dus al met al heel laat slapen..
prompt natuurlijk uitermate levendig gedroomd over het onderwerp van die avond.
Wel op een leuke manier gelukkig.

Nu ruim later wakker dan anders en toch niet helemaal uitgerust.

En spiertje in mn oog dat zich al 2 dagen rustig hield.. trilt ook weer.
(Ik las online dat dat komt van stress, te veel koffie, te weinig slaap of te veel drank... en zowel koffie als drank had ik nauwelijks op... dus lekker dan weer... :X)

Dus nu maar eens ontbijten met een broodje en de nieuwe thee die ik gisteren kocht.
“Pukka three mint”
Ben benieuwd.. de andere pukka doosjes die hier staan smaken ook prima en munt is altijd goed... kan haast niet mis gaan anders dan door te hoge verwachtingen _O-
pi_196451138
Ik krijg sinds een tijd steeds reclame van Pukka, komt zeker door jou ;)
pi_196451231
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik krijg sinds een tijd steeds reclame van Pukka, komt zeker door jou ;)
Sorry... _O-
pi_196451815
Wakker deel twee

Even wat eten en dan heel rustig knutselen en lezen en lui zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196452029
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 06:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Gisteren een heerlijke dag tot een familieruzie in de avond mijn probleem werd omdat ik met niemand ruzie heb. Zie mij als Zwitserland.

En uiteraard ruk geslapen
Komende nacht drogeren. Nu lekker haken. Hopelijk een project afronden. Dat geeft een goed gevoel. Mijn lijst met lopende projecten wordt langzaam kleiner. Per soort knutsel wil ik 1 project hebben uiteindelijk
-O- Heb je dan de rol van mediator?

Met zoveel hobby's heb je alsnog een hele lijst. :D Ik probeer ook projecten af te ronden. Vandaag een hoofdband voor dochter (breiwerk) en een borduurwerkje afmaken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196452052
Het was erg mistig, maar toch ook heel mooi op en rond de VAM-berg. Straks ga ik wandelen nog leuk vinden. De route erheen is ook zo mooi om te rijden met al die bossen. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196452053
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Sorry... _O-
Geeft niet :D maar denk dat ik het wel ooit ga proberen :9

Net een uur de badkamer gepoetst. Nu een beetje duizelig. Zal wel door de geurtjes van de schoonmaakmiddelen komen.
pi_196452069
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:43 schreef Sumppi het volgende:
Het was erg mistig, maar toch ook heel mooi op en rond de VAM-berg. Straks ga ik wandelen nog leuk vinden. De route erheen is ook zo mooi om te rijden met al die bossen. O+
Wandelen is een goede hobby O+ en genoeg mooie plekken bij jullie
pi_196452087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:40 schreef Sumppi het volgende:

[..]

-O- Heb je dan de rol van mediator?

Met zoveel hobby's heb je alsnog een hele lijst. :D Ik probeer ook projecten af te ronden. Vandaag een hoofdband voor dochter (breiwerk) en een borduurwerkje afmaken.
Nou... Mediator is nog extreem zacht uitgedrukt, maar ja... Ik sta er altijd tussen in en krijg alles over me heen

Jep! Maar alles komt altijd af. Soms duurt het even, maar dat geeft niet

Klinkt wel als leuke dingen die je vandaag doet?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zaterdag 28 november 2020 @ 13:00:39 #42
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196452266
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196452445
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geeft niet :D maar denk dat ik het wel ooit ga proberen :9

Net een uur de badkamer gepoetst. Nu een beetje duizelig. Zal wel door de geurtjes van de schoonmaakmiddelen komen.
Mja dan werkt de reclame wel :)
pi_196452454
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 12:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nou... Mediator is nog extreem zacht uitgedrukt, maar ja... Ik sta er altijd tussen in en krijg alles over me heen

Jep! Maar alles komt altijd af. Soms duurt het even, maar dat geeft niet

Klinkt wel als leuke dingen die je vandaag doet?
Vervelende positie soms.
Soms ook wel nuttig en handi
Maar kost (mij dan) wel altijd veel energie
pi_196452799
Kijkt iemand van jullie The Mandalorian?
Ik heb net een shirt met The Child er op gekocht, als cadeautje voor mijn man O+
pi_196453006
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 13:48 schreef Sarabi het volgende:
Kijkt iemand van jullie The Mandalorian?
Ik heb net een shirt met The Child er op gekocht, als cadeautje voor mijn man O+
Wij moeten nog kijken
Maar dochterlief is niet minder fan :)
pi_196453048
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 14:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wij moeten nog kijken
Maar dochterlief is niet minder fan :)
Leuk :D

Ik ben zelf niet zo'n Star Wars fan maar kijk altijd wel mee. En hij is echt cute.
  zaterdag 28 november 2020 @ 14:34:40 #48
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196453206
Ik heb het zeuren vandaag dus blijf niet lang.

Fijne dag iedereen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196455488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 15:07 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Deze lees ik nu voor aan m'n middelste. O+

Als ze Dolfje Weerwolfje even weg kan leggen. :{w
Die was favoriet toen ik een uk was, en dan later een heuse wervelstorm zien maakte het ook super!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196455534
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 23:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah ik heb al 20+ jaar mail en doe dit normaal nooit
van diegene die bedenkt dat je geluidjes krijgt bij meldingen op je telefoon dan, dat kan van mail, van social media, van berichtjes komen. Maar vooral bedacht door social media mensen die willen dat je zo vaak mogelijk op je telefoon kijkt zodat ze meer reclame kunnen verkopen. Zoiets zat dat in elkaar.

Ff de telefoon checken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196455545
Ik heb nog metalen bellen liggen die ik wil verven, wat voor verf kan ik het beste erop gebruiken? Ze zijn bedoeld om in de kerstboom te hangen.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196455683
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 17:49 schreef drakin het volgende:

[..]

van diegene die bedenkt dat je geluidjes krijgt bij meldingen op je telefoon dan, dat kan van mail, van social media, van berichtjes komen. Maar vooral bedacht door social media mensen die willen dat je zo vaak mogelijk op je telefoon kijkt zodat ze meer reclame kunnen verkopen. Zoiets zat dat in elkaar.

Ff de telefoon checken
Oke dan heb ik al 10+ jaar mail op mijn telefoon. Normaal doe ik dit nooit.

Deze situatie heeft niets met dit alles van doen. Dit had ook vroeger met een brief kunnen zijn en elk uur bij de voordeur checken of er iets in de bus zat.

Want er is dus niets. Geen geluid maar ook geen mail. En toch bleef ik checken.
pi_196455986
Maar goed verder ondertussen wel een voorzichtige jompel *O*
pi_196456333
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 18:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oke dan heb ik al 10+ jaar mail op mijn telefoon. Normaal doe ik dit nooit.

Deze situatie heeft niets met dit alles van doen. Dit had ook vroeger met een brief kunnen zijn en elk uur bij de voordeur checken of er iets in de bus zat.

Want er is dus niets. Geen geluid maar ook geen mail. En toch bleef ik checken.
Dat van die brief ken ik, maar dat was destijds de Donald Duck wie hem het eerst te pakken had.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196456553
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 18:29 schreef Sarabi het volgende:
Maar goed verder ondertussen wel een voorzichtige jompel *O*
Heb je bericht??
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196456580
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 november 2020 19:10 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Heb je bericht??
Van een ander :) eigenlijk te groot voor ons dus hoop nog steeds op bericht van die ander.
Maar goed eens kijken en gaan praten kan nooit kwaad natuurlijk.
pi_196456702
Toch positief. Als het hem niet wordt voor nu, dan misschien in de toekomst. Voor als je echte grote hoeveelheden nodig hebt. :Y

Ik duim dat jullie volgende week toch nog wat horen van de andere brouwerij.

[ Bericht 31% gewijzigd door Sumppi op 28-11-2020 19:33:07 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196456745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 17:50 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog metalen bellen liggen die ik wil verven, wat voor verf kan ik het beste erop gebruiken? Ze zijn bedoeld om in de kerstboom te hangen.
Ik zou een spray gebruiken. Maar welke precies, geen idee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196456844
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 19:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik zou een spray gebruiken. Maar welke precies, geen idee.
o ja logisch gewoon een spuitbus verf, dat dekt wel. Maar daarna wil ik er nog wat kleine figuren op schilderen/tekenen.

Maandag even kijken of er spuitbusjes te vinden zijn.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 28 november 2020 @ 19:42:24 #60
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196457020
Kan ik cricut maken zonder apparaat/whatever?

Het is voor een t shirt.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196461288
Sinterklaas achter de rug.. onwijs verwend weer :)
Hoop etenswaren gekregen _O-

Niet het haakboek gekregen waar ik mijn lief van verdacht :)
Wel een ander boek dat ik graag wilde.
(En ik vermoed dat hij dat zelf ook nog wel wil lezen)

2 zakjes echt zeeuws meel.
Daar schijn je nog betere speculaasjes mee te kunnen bakken O+

Zeeuwse pepernoten van dezelfde molen als de zakken meel. Geniaal lekker aldus dochterlief... morgen maar eens proberen dus :)

Mijn lievelingsthee die ik vroeger kocht maar nergens meer kon vinden.
Waarschijnlijk gekocht om de naam maar hij is onwijs lekker dus heel blij mee :)

En meer thee, kerstversiering (eindelijk een neuskabouter O+) alleen maar leuke dingen eigenlijk.

Morgen alles eens op de foto gooien en bij de rest van de foto’s zetten

Nu eerst slapen.. ik zat om half 9 al te gapen _O-
pi_196462701
Goedemorgen!

Lekker met een audioboekje aan het haken. En misschien vandaag en anders dinsdag, maar hoop vandaag, komt een vriend langs om te kijken voor die plank ik wil

Nu aan het haken aan twee poppetjes waarvan ik vrees dat ze niet blijven staan... Misschien ga ik een poesje en hondje haken (geen patroon voor nodig) om het gewicht eerlijke te verdelen. Haar aan de achterkant is te zwaar, dus als ze een beestje in de armen hebben blijven ze staan.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196463073
Geslapen als een blok.
Altijd na pakjesavond _O-

Altijd zoooo leuk en daarna zoooo brak _O-

Kind speelt met dr setje nieuwe sylvanian family.
Ik begrijp dat net de baby in de ketchup is gevallen.

Weinig speelgoed maar wel een heel blij kind.

En ik zat me te bedenken dat ik vooral veel eten kreeg... en er bovendien nog heel blij mee ben ook :)
pi_196463092
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 07:39 schreef Uhmmpie het volgende:
Geslapen als een blok.
Altijd na pakjesavond _O-

Altijd zoooo leuk en daarna zoooo brak _O-

Kind speelt met dr setje nieuwe sylvanian family.
Ik begrijp dat net de baby in de ketchup is gevallen.

Weinig speelgoed maar wel een heel blij kind.

En ik zat me te bedenken dat ik vooral veel eten kreeg... en er bovendien nog heel blij mee ben ook :)
Klinkt heel erg goed allemaal :*
Kun je vandaag een beetje bijkomen?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196463175
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt heel erg goed allemaal :*
Kun je vandaag een beetje bijkomen?
Ja hoor. Lege planning :)

Ik ken ons al een beetje... :)
Dochterlief en bf kunnen ook wel een leeg dagje gebruiken vandaag.
pi_196463254
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 08:27 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja hoor. Lege planning :)

Ik ken ons al een beetje... :)
Dochterlief en bf kunnen ook wel een leeg dagje gebruiken vandaag.
Wel fijn dat jullie allemaal een beetje hetzelfde zijn daar in.

Wat is een neuskabouter? :D
pi_196463526
Zoiets...
Bekijk Gnome 10cm - 4 designs op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Maar dan eentje van denk 40cm hoog.
En staand met een tuinbroekje :)
  zondag 29 november 2020 @ 12:34:28 #68
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196464884
Hoi hoi. Vandaag rustig dagje want zondag.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196464924
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 09:50 schreef Uhmmpie het volgende:
Zoiets...
Bekijk Gnome 10cm - 4 designs op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp

Maar dan eentje van denk 40cm hoog.
En staand met een tuinbroekje :)
Ah zo eentje heb ik voor Halloween gehaakt, leuk!

Net 12km gewandeld *O*
pi_196467884
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 12:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah zo eentje heb ik voor Halloween gehaakt, leuk!

Net 12km gewandeld *O*
Ah zelf haken is ook leuk :)met welk patroon had je dat gedaan?
(En hebben wij een foto gezien eigenlijk.. of heb ik gewoon slecht op zitten letten en vooral kleedjes gekeken?)
pi_196468318
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ah zelf haken is ook leuk :)met welk patroon had je dat gedaan?
(En hebben wij een foto gezien eigenlijk.. of heb ik gewoon slecht op zitten letten en vooral kleedjes gekeken?)
Hij staat in het haaktopic :) zal ongeveer een maand geleden zijn

Is een kooppatroon zou even na moeten zoeken van wie
pi_196468467
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hij staat in het haaktopic :) zal ongeveer een maand geleden zijn

Is een kooppatroon zou even na moeten zoeken van wie
Ik ga zo wel even zelf zoeken anders.

Eerst even wat boel hier herverdelen want huis staat nu vol met sintspul, kerstspul en kateonnen dozen. :X
pi_196468530
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ga zo wel even zelf zoeken anders.

Eerst even wat boel hier herverdelen want huis staat nu vol met sintspul, kerstspul en kateonnen dozen. :X
Het is de vampire gnome van Rokiki :)
  zondag 29 november 2020 @ 15:45:54 #74
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196468592
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik ga zo wel even zelf zoeken anders.

Eerst even wat boel hier herverdelen want huis staat nu vol met sintspul, kerstspul en kateonnen dozen. :X
Gevonden :+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_196468609
Uhmmpie was ook de eerste die reageerde op die post. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196468612
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Muck het volgende:

[..]

Gevonden :+
Ohja! Die had ik wel gezien.
Die was erg cool ja
  zondag 29 november 2020 @ 15:47:59 #77
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_196468643
En mja, mijn huis staat ook vol met dozen en kratjes momenteel.
We hebben gisteren de boom gezet en wat andere dingetjes opgehangen en neergezet, maar ik moet de dozen en niet-kerst frutsels nog naar de berging brengen :P
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_196468801
Je bent lekker verwend, Uhmmpie! Leuk al die cadeautjes.

Wij kregen gister een zelfgemaakte speculaaspop (en een muziekboek) toegestuurd. O+ Fijne dagen zijn dit.

Sowieso een mooie week. Peuter is volledig zindelijk en ze kan nu fietsen zonder tegen lantaarnpalen te botsen en in heggen te belanden. Met de middelste heb ik vandaag ook een stuk gefietst en met haar nieuwe mountainbike is ze sneller dan ik. :D We kwamen pony's en geiten tegen die werden uitgelaten. O+ En ik heb een nieuwe poncho, die heel zacht en warm is. Gister besteld en vandaag al binnen. Ondertussen ook tijd gehad om te breien en te lezen vandaag. Ik ben helemaal blij.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zondag 29 november 2020 @ 16:09:32 #79
370431 drakin
vurig typje
pi_196469182
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 15:45 schreef Muck het volgende:

[..]

Gevonden :+
o die is gaaf!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196469683
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 15:54 schreef Sumppi het volgende:
Je bent lekker verwend, Uhmmpie! Leuk al die cadeautjes.

Wij kregen gister een zelfgemaakte speculaaspop (en een muziekboek) toegestuurd. O+ Fijne dagen zijn dit.

Sowieso een mooie week. Peuter is volledig zindelijk en ze kan nu fietsen zonder tegen lantaarnpalen te botsen en in heggen te belanden. Met de middelste heb ik vandaag ook een stuk gefietst en met haar nieuwe mountainbike is ze sneller dan ik. :D We kwamen pony's en geiten tegen die werden uitgelaten. O+ En ik heb een nieuwe poncho, die heel zacht en warm is. Gister besteld en vandaag al binnen. Ondertussen ook tijd gehad om te breien en te lezen vandaag. Ik ben helemaal blij.
Klinkt heerlijk :)

En inderdaad erg verwend.
Afspraak is altijd 15¤
Maar oma en opa doen zoveel voor ons.. en betalen ook vanalles voor mij.
Dat ik mij nooit bezwaard voel iets meer uit te geven.
En met 4 volwassenen schiet het dan aardig op uiteindelijk.

En van mijn lief het boek “durf nee te zeggen”
De titel in het engels is een stuk sterker.. maar we gaan het merken tijdens het lezen.
De engelse versie paste bij lange na niet in het budget.. en deze wel :)

Inmiddels hier in huis wat dozen richting dozenhoek geschoven. Die moeten weg... maar waren blijven staan ivm verhuizen en evt sinterklaas.
Nou de laatste is geweest en verhuizen zit er voorlopig niet in... dus tijd im de dozen ook eens uit te faseren.

En de kratjes met restjes kerstspullen kunnen morgen wel naar beneden weer.
Koud daar _O-
Huis lijkt alweer een stuk meer huis in ieder geval.
  zondag 29 november 2020 @ 18:04:45 #81
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196472153
Ik heb volgens ons mama teveel in huis staan.

Zelf merk ik er niks van.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196472203
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb volgens ons mama teveel in huis staan.

Zelf merk ik er niks van.
Mja.. jij moet er wonen :)
pi_196472220
Nieuwe sugar rush Christmas afleveringen O+
pi_196472332
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 18:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb volgens ons mama teveel in huis staan.

Zelf merk ik er niks van.
zolang jij rust in je huis hebt en alle kan vinden is het goed toch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 29 november 2020 @ 18:10:41 #85
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196472385
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

zolang jij rust in je huis hebt en alle kan vinden is het goed toch
Idd.

Ik woon al 18 jaar op mezelf.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196472463
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 18:10 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Idd.

Ik woon al 18 jaar op mezelf.
Knuffel, ouders bedoelen zulke dingen goed. Mijn ma heeft er ook een handje van
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 29 november 2020 @ 18:19:57 #87
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196472619
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 18:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Knuffel, ouders bedoelen zulke dingen goed. Mijn ma heeft er ook een handje van
Knuffel terug 😘
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196473904
Ik twijfel of ik een glaasje wijn neem en ga lezen of verder ga met The Crown....
pi_196474331
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:25 schreef Sarabi het volgende:
Ik twijfel of ik een glaasje wijn neem en ga lezen of verder ga met The Crown....
Hier net sugar rush xmas uitgezet...
dochter speelt nog even roblox.... en ik heb nog steeds wat issues met lezen en focus...
en vanochtend een redelijk lang stuk gelezen.. dus ik ga zo even de switch pakken denk ik maar.

Kopje thee erbij en behoefte aan chips.
Niet in huis.. wel zoute crackers.
Works for me :)
pi_196475052
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hier net sugar rush xmas uitgezet...
dochter speelt nog even roblox.... en ik heb nog steeds wat issues met lezen en focus...
en vanochtend een redelijk lang stuk gelezen.. dus ik ga zo even de switch pakken denk ik maar.

Kopje thee erbij en behoefte aan chips.
Niet in huis.. wel zoute crackers.
Works for me :)
Met de Switch kan je ook lekker ontspannen :)

Kat ging op schoot liggen dus kan niet bij mijn boek, of wijn.
Dus dan maar The Crown.
Ben ik de enige die eigenlijk een beetje anti Diana is?
pi_196475958
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Met de Switch kan je ook lekker ontspannen :)

Kat ging op schoot liggen dus kan niet bij mijn boek, of wijn.
Dus dan maar The Crown.
Ben ik de enige die eigenlijk een beetje anti Diana is?
Jahoor.. speel er zelf denk ik het meeste op :)
Al zijn de spelletjes samen ook erg leuk.

Maar vandaag even niet
pi_196480222
Hoi hoi :)

Beetje dood van de slaappillen
Straks schoonmaken. Therapie en wachten op de apotheek. Nu haken en drinken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196480275
Over een paar dagen eens bij een brouwerij in het mooie Limburg gaan praten/kijken. Mocht het iets zijn brouwen we opeens geen Brabants bier meer :D
pi_196480331
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Over een paar dagen eens bij een brouwerij in het mooie Limburg gaan praten/kijken. Mocht het iets zijn brouwen we opeens geen Brabants bier meer :D
Zuid is zuid toch ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196480600
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Over een paar dagen eens bij een brouwerij in het mooie Limburg gaan praten/kijken. Mocht het iets zijn brouwen we opeens geen Brabants bier meer :D
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196480607
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:11 schreef Sarabi het volgende:
Over een paar dagen eens bij een brouwerij in het mooie Limburg gaan praten/kijken. Mocht het iets zijn brouwen we opeens geen Brabants bier meer :D
Nouja zeg! :D
pi_196480614
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi hoi :)

Beetje dood van de slaappillen
Straks schoonmaken. Therapie en wachten op de apotheek. Nu haken en drinken
En ik maar denken dat het concept was dat je beter sliep en dus een fijnere dag zou hebben :)
pi_196480639
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nouja zeg! :D
:D

Eerst maar eens gaan kijken
pi_196480727
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D

Eerst maar eens gaan kijken
Hopen dat het lukt wel.
Limburgs bier is toch beter dan geen bier uiteindelijk
pi_196480744
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hopen dat het lukt wel.
Limburgs bier is toch beter dan geen bier uiteindelijk
Oja sowieso geen echt probleem.
Wel blijft dit een grote oplage dus blijft even puzzelen hoe we dit gaan betalen.
En kunnen pas later weer gaan brouwen, want je moet toch wel flink wat % verkopen om het geld er weer uit te halen en weer verder te kunnen.
pi_196480772
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oja sowieso geen echt probleem.
Wel blijft dit een grote oplage dus blijft even puzzelen hoe we dit gaan betalen.
En kunnen pas later weer gaan brouwen, want je moet toch wel flink wat % verkopen om het geld er weer uit te halen en weer verder te kunnen.
Als iedereen net zo enthousiast is als met rocketmango.... is er wel de kans dat het verkopen niet direct het probleem is :)
pi_196480830
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:47 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En ik maar denken dat het concept was dat je beter sliep en dus een fijnere dag zou hebben :)
De dag erna is altijd een beetje vermoeiend
Alleen daarna slaap ik weer prima uit mezelf en ben ik weer blij.
En beetje klagen is lekker ;) nu aan het haken met een audioboek. Boven schoon, wc schoon... Alleen beneden nog
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196480851
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als iedereen net zo enthousiast is als met rocketmango.... is er wel de kans dat het verkopen niet direct het probleem is :)
Tja dat weet je nooit natuurlijk :)
Maar die reacties zorgen er inderdaad wel voor dat we de stap durven zetten (denk ik :+ )

En je kan alleen maar spijt krijgen van dingen die je niet doet toch? :D
pi_196481028
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:02 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als iedereen net zo enthousiast is als met rocketmango.... is er wel de kans dat het verkopen niet direct het probleem is :)
Rochetmango... Wat een heerlijk woord
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196481161
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Tja dat weet je nooit natuurlijk :)
Maar die reacties zorgen er inderdaad wel voor dat we de stap durven zetten (denk ik :+ )

En je kan alleen maar spijt krijgen van dingen die je niet doet toch? :D
Mja en als het niet lukt... is het vooral geld dat je kwijt raakt.
Geen ledematen :)

Dus het is wel vervelend.. maar ook uiteindelijk wel overkomelijk waarschijnlijk
pi_196481173
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

De dag erna is altijd een beetje vermoeiend
Alleen daarna slaap ik weer prima uit mezelf en ben ik weer blij.
En beetje klagen is lekker ;) nu aan het haken met een audioboek. Boven schoon, wc schoon... Alleen beneden nog
Ah.. beter :)

En actiever dan ik.
Hier alleen kattenbakken gedaan nog.
Wel nog steeds in relaxmodus... nog steeds beetje nodig geloof ik
pi_196481186
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja en als het niet lukt... is het vooral geld dat je kwijt raakt.
Geen ledematen :)

Dus het is wel vervelend.. maar ook uiteindelijk wel overkomelijk waarschijnlijk
Daar heb je ook helemaal gelijk in.
pi_196481311
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:39 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ah.. beter :)

En actiever dan ik.
Hier alleen kattenbakken gedaan nog.
Wel nog steeds in relaxmodus... nog steeds beetje nodig geloof ik
Het is ook gewoon een dag dat het afdwingt hoor ;) zodra de apotheek is geweest verander ik in een luiaard; hangen en heel sloom zijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196481404
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is ook gewoon een dag dat het afdwingt hoor ;) zodra de apotheek is geweest verander ik in een luiaard; hangen en heel sloom zijn
Hier andersom... moet zo nog een pakje ophalen.. maar dat kan dus pas na 13.00 :)

Dan meteen even boodschappen en dergelijke...
en wat minder dringende huishoudelijke zaken.
pi_196481470
Hier was het even puinruimen na het weekend.
De 3e vaatwasser staat ondertussen aan :')
pi_196482200
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Hier was het even puinruimen na het weekend.
De 3e vaatwasser staat ondertussen aan :')
Ik mag zo braaf nog even aan de bak daarmee. Wel een stuk minder gelukkig want handwas hier _O-

Nu boterhammetjes en dan toch mezelf maar even naar buiten bewegen..
ziet er koud uit :(
pi_196482355
Fuck ze vinden dat ik een manische psychose heb. Dus alles af aan het zeggen. Een week niks. Extra pillen en tot rust komen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196482793
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fuck ze vinden dat ik een manische psychose heb. Dus alles af aan het zeggen. Een week niks. Extra pillen en tot rust komen
Fijn dat je nu hulp hebt :) hopelijk kan je fijn thuis blijven
pi_196482849
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 12:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Fijn dat je nu hulp hebt :) hopelijk kan je fijn thuis blijven
Daar gaan we voor. December is mijn favoriete moment van het jaar, daar knok ik voor
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 30 november 2020 @ 13:01:48 #116
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196483032
Bloed geprikt voor jaarlijks onderzoek schildklier.

Luiwammes hier.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196483085
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 13:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Bloed geprikt voor jaarlijks onderzoek schildklier.

Luiwammes hier.
Iedereen lui en blij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 30 november 2020 @ 23:44:51 #118
370431 drakin
vurig typje
pi_196491719
puzzelstukje teruggevonden! Ik kan weer verder met mijn uberkitscherige puzzel *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196492548
Allerlei tutorials opgezocht over waterverf en olieverf. Straks even lekker bezig ermee

Nu even haken met een audioboekje. Een voor mij groot project aan het afronden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196493411
Inmiddels aangekomen bij mijn lief.. geen laptop mee.. dus beetje onthand.

Verplicht niks doen dus in feite...
(Kan erger.. en als ik hem had meegenomen had ik ipv vandaag... morgen geen laptop gehad dus het is een beetje lood om oud ijzer :)

Straks eerst koffie en ontbijt.. en eens zien of ik wat wil haken danwel.. gewoon duf een spelletje ga spelen.
Of mn boek lezen.. dat zijn de opties wel een beetje voor vandaag.

En ik wil even naar de drogist lopen..
Mascara vergeten en twijfel even of ik die morgen op wil of toch maar niet. Moeilijk altijd :)
pi_196493721
Heb je morgen die sollicitatie Uhmmpie?
Ik merk dat ik steeds vaker geen mascara op doe. Over morgen twijfel ik ook weer, ookal valt het mannen vast niet op :+
pi_196493805
Ik heb ook ooit een keer mascara gedragen
Eens en nooit weer _O-
Laten we het puur natuur noemen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196494193
Klopt.. morgen half 10.

En ik draag ook zelden makeup.. anders had ik het vanochtend na gebruik vast in mn tas gestopt _O-

Maar ik gebruik meestal, in geval van dus, bruine mascara en oogpotlood. En heel soms lippenstift erbij.. in een kleurtje dat redelijk oogt naar mn eigen kleur. Lipgloss eventueel zelfs.
Met zwarte mascara/oogpotlood.. zou een panda nog jaloers zijn _O-
Geen gezicht vind ik het.

En de voornaamste die het opvalt op zulke dagen is mijn vriendin waar ik weleens mee ga stappen.
Dus de kans dat ik het doe omdat ik weet dat ze mee gaat... is groter dan bij alle andere gelegenheden. Meestal ziet niemand het.
(Terwijl je het verschil wel ziet hoor.. alleen het is allemaal niet overdadig aanwezig.. en dat is precies zoals het wat mij betreft hoort)

Vriendin is ook visagiste dus als we echt wat bijzonders gaan doen.. wil ik het haar weleens laten doen. Dat is dan altijd duidelijker aanwezig dan ik zelf zou doen... maar wel zo dat ik nog mezelf durf aan te kijken. Dus dat is dan wel leuk voor een keer :)
pi_196494448
Finkers crossed dus morgen :)

Ik ga zo courgetteburgers maken, dat recept kwam toch van jou? :)
pi_196494580
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Finkers crossed dus morgen :)

Ik ga zo courgetteburgers maken, dat recept kwam toch van jou? :)
Yup... vielen hier goed in de smaak.
pi_196494611
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 09:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Yup... vielen hier goed in de smaak.
Ben benieuwd :) wil alleen meteen voor 2 dagen maken. Weet niet of dat slim is :+
pi_196494707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ben benieuwd :) wil alleen meteen voor 2 dagen maken. Weet niet of dat slim is :+
Geen idee eigenlijk.. proberen kan altijd
pi_196494848
Denk dat ik het paneren alleen morgen pas doe.
pi_196495159
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:18 schreef Sarabi het volgende:
Denk dat ik het paneren alleen morgen pas doe.
Mja dat wordt anders ook klef..
rest van de burger is dat minder erg :)
  dinsdag 1 december 2020 @ 12:19:22 #130
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196496728
Ik krijg honger van die post.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196496820
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 10:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat wordt anders ook klef..
rest van de burger is dat minder erg :)
Ze waren lekker maar ik moet zeggen dat ik zelfgemaakte knolselderij burgers lekkerder vind.
pi_196497651
Hebben jullie trek of zo :9


Hier iemand doordrenkt van geluk
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196497672
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ze waren lekker maar ik moet zeggen dat ik zelfgemaakte knolselderij burgers lekkerder vind.
Vertel :)

Nu ben ik benieuwd.
pi_196497674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hebben jullie trek of zo :9


Hier iemand doordrenkt van geluk
Oh... vertel :)
pi_196497813
quote:
Ah die is geen optie hier.
Klinkt wel lekker.
Maar paprika, pindakaas, ras el hannout.. allemaal op het no go lijstje :(

Kikkererwten officieel ook.. maar we aten laatst ook falafel en dat ging goed O+

Maar eens maken als ik alleen met de gup ben.
pi_196503094
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:15 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ah die is geen optie hier.
Klinkt wel lekker.
Maar paprika, pindakaas, ras el hannout.. allemaal op het no go lijstje :(

Kikkererwten officieel ook.. maar we aten laatst ook falafel en dat ging goed O+

Maar eens maken als ik alleen met de gup ben.
Ja dan wordt het wel wat lastiger.

Deze burgers ga binnenkort even een voorraadje voor de vakantie maken. Kunnen in de vriezer dus dan hebben we een makkelijke lunch en ook nog een beetje gezond.
pi_196503331
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dan wordt het wel wat lastiger.

Deze burgers ga binnenkort even een voorraadje voor de vakantie maken. Kunnen in de vriezer dus dan hebben we een makkelijke lunch en ook nog een beetje gezond.
Mja dochter wil vaker vegetarisch dus we gaan het gewoon eens proberen.
En qls ze dan ook nog makkelijk invriezen.. handy :)
pi_196503363
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:44 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dochter wil vaker vegetarisch dus we gaan het gewoon eens proberen.
En qls ze dan ook nog makkelijk invriezen.. handy :)
Ja zeker :) wel ook ongepaneerd
pi_196503391
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja zeker :) wel ook ongepaneerd
Nouja... als dochterlief ze lekker vind vind ik het prima :)
En als ik ze zelf lekker vind.. nog beter natuurlijk
pi_196503694
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh... vertel :)
Geen flauw idee... Random gelukkig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196504247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Geen flauw idee... Random gelukkig
Dat is wel het leukst :)
pi_196504307
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is wel het leukst :)
Lekker knutselen, lekker kopjes thee en chocopepernoten... Gelukkiger kun je mij niet krijgen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196504757
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Lekker knutselen, lekker kopjes thee en chocopepernoten... Gelukkiger kun je mij niet krijgen
Klinkt goed

Hier groot deel van de dag op de bank zitten haken. Ook lekker voor een keertje.
pi_196504828
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:55 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt goed

Hier groot deel van de dag op de bank zitten haken. Ook lekker voor een keertje.
Klinkt bijzonder fijn :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196504852
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Klinkt bijzonder fijn :*
Zeker omdat eigenlijk tot gister.. er weinig focus was om dat langer dan een kwartier te doen :)
pi_196504885
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:58 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zeker omdat eigenlijk tot gister.. er weinig focus was om dat langer dan een kwartier te doen :)
Dus niet alleen fijn, maar ook nog een overwinning
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196504931
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dus niet alleen fijn, maar ook nog een overwinning
Echt wel..
Scheelt wel dat ik bij mijn lief op de bank zit...
dus maar beperkt andere dingen hoef te doen :)
pi_196511893
Goedemorgen :W

Fingers crossed voor Uhmmpie
  woensdag 2 december 2020 @ 09:55:13 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196512037
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:46 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Fingers crossed voor Uhmmpie
^O^
The love you take is equal to the love you make.
pi_196512092
Yes idd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196512764
Thnx!

Gesprek was leuk.. geen idee of het succesvol was eigenlijk. Gaan het merken.
  woensdag 2 december 2020 @ 10:47:42 #153
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196512795
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:45 schreef Uhmmpie het volgende:
Thnx!

Gesprek was leuk.. geen idee of het succesvol was eigenlijk. Gaan het merken.
Klinkt in ieder geval al positief. :Y Leuk gesprek is altijd beter dan rotgesprek.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196512813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Klinkt in ieder geval al positief. :Y Leuk gesprek is altijd beter dan rotgesprek.
Ja hoor.
Zo is het in ieder geval geen verloren tijd.
Ook als het verder niks wordt.

En het zit ongeveer op het station.. dat is wel relaxt.
pi_196512822
Nog even doorduimen dus. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196512823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 10:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja hoor.
Zo is het in ieder geval geen verloren tijd.
Ook als het verder niks wordt.

En het zit ongeveer op het station.. dat is wel relaxt.
Mooi :)

En dat is wel een ideale locatie
pi_196513044
Hier gaat iemand ook heel hard door met duimen draaien voor.joi
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196513136
Liev O+
  woensdag 2 december 2020 @ 11:19:42 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196513280
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Liev O+
Ik heb ‘je boek’ ook uit. Erg interessant. Herken er wel de nodige dingen in qua communicatietechnieken.

Ben wel benieuwd of je er ook nog iets uit hebt benut voor wat er nu zoal speelt qua werk en sollicitaties. Of straks, bij de salarisonderhandelingen. B-)
The love you take is equal to the love you make.
pi_196513306
Hier is iemand zo blij met storytel. Geen ander streaming diensten
Alleen heerlijk knutselen en luisteren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196513567
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb ‘je boek’ ook uit. Erg interessant. Herken er wel de nodige dingen in qua communicatietechnieken.

Ben wel benieuwd of je er ook nog iets uit hebt benut voor wat er nu zoal speelt qua werk en sollicitaties. Of straks, bij de salarisonderhandelingen. B-)
Qua werk zeker.
Mijn lief is daar sowieso erg bedreven in dus veel herkenning.

En in gesprekken ook wel wat dingen uitgetest...
works :)

En ook wat herkenbare dingen waarvan ik ze stiekem wel wist... nog eens logisch uitgelegd.
  woensdag 2 december 2020 @ 13:24:58 #162
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196515286
:W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196515663
quote:
Haaaaaai :W
  woensdag 2 december 2020 @ 14:03:13 #164
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196515831
Manche 2 wordt gesplitst in twee delen anders teveel spierpijn.

Fijne dag verder.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196518921
Dutjes zijn echt heilig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196519521
Fijn gesprek gehad, hij heeft echt een mooie brouwerij daar. Nu offerte afwachten.
  woensdag 2 december 2020 @ 18:08:26 #167
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196519564
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 18:06 schreef Sarabi het volgende:
Fijn gesprek gehad, hij heeft echt een mooie brouwerij daar. Nu offerte afwachten.
Succes :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196526269
Morning :)

Weinig plannen hier.
Sollicitatiebrief de deur uit doen.. nog even verder kijken.. en lief is er morgen pas weer.
In huis nog wat doen.. hele voorraad dozen hier die nog naar de container moet.
Maar eens een beginnetje mee maken :)
pi_196526514
Goedemorgen,

Hier zo brak als het maar kan. Er komen telkens geluiden uit als "elws" en "bleh". Eerst maar even een kop thee en een beetje breien en haken. Eventjes ontspannen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196526956
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W
Hoe gaat het met je bieravontuur?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196527359
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je bieravontuur?
Goed hoor :) nu is het wachten
pi_196527520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 09:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goed hoor :) nu is het wachten
Fijn dat het goed is!
Succes met wachten, wachten is lastig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196527733
:O

Wakker worden is een uitdaging met dit donkere weer. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 3 december 2020 @ 10:19:04 #175
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196527984
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
:O

Wakker worden is een uitdaging met dit donkere weer. :')
Hier ook maar straks tussen de buitjes door deel 1 afwerken.

Wish me luck.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196530490
Ik ga weer naar het fasehuis. Er is meer hulp nodig dan dat ze ambulant kunnen bieden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196530519
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga weer naar het fasehuis. Er is meer hulp nodig dan dat ze ambulant kunnen bieden
Jammer dat het nodig is, maar goed dat ze je in de gaten houden. :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196530582
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga weer naar het fasehuis. Er is meer hulp nodig dan dat ze ambulant kunnen bieden
je was al een beetje... wisselvallig :)
deze tijd helpt ook niet mee denk ik...

you can do it :)
  donderdag 3 december 2020 @ 12:59:54 #179
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196530707
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga weer naar het fasehuis. Er is meer hulp nodig dan dat ze ambulant kunnen bieden
Good luck en ik denk aan je :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 3 december 2020 @ 14:26:59 #180
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196532013
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga weer naar het fasehuis. Er is meer hulp nodig dan dat ze ambulant kunnen bieden
Oh, wat rot voor je. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_196534632
Jullie zijn lief!
Maandag intake en dan wachten op een bed. Kerst mag ik hoe dan ook vieren zoals gepland

En nu maar even wat doen ;) afleiden. Meer kan nu niet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196534907
Dat je Kerst mag vieren zoals je had bedacht is een mooi lichtpuntje. Dat je maar goed geholpen wordt en je binnenkort weer lekker thuis kunt zijn. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196534944
Sterkte CotS, fijn dat je hulp krijgt
pi_196535383
Toch nog maar een paar (simpele) kerstkaarten er bij gemaakt. Heb zo'n gevoel dat er dit jaar misschien meer verstuurd worden.
pi_196541301
Poeh... Wat een dag dit... Echt even stuk

Nu lekker kleuren met een audioboekje
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196544128
Goedemorgen :O

Ik hoop dat m'n man de kinderen zo naar school brengt. Vandaag gaan we bij de kerstboomkweker een boom halen, zodat we die zondag kunnen versieren. ~:)

Even kijken of ik nog ergens een zakje chocoladepepernoten kan krijgen, zodat we morgen kunnen dammen ermee. Man heeft de laatste opgegeten.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196545049
Goedemorgen :W

Hebben jullie altijd een echte kerstboom Sumppi?
pi_196545381
Na 9 maanden elke week meerdere malen online quizen nu eindelijk een keer uitgeloot voor een cadeautje *O* die verdelen ze elke quiz maar nog nooit iets gewonnen. Nouja 1x wel maar dat was toen tijdens een andere quiz en toen wisten we gewoon het juiste antwoord, dat was geen loten.

Sorry niet heel boeiend verhaal :+

Het komt er op neer dat we een Rituals pakket gewonnen hebben *O*
pi_196545860
Dammen met chocopepernoten.. goed concept denk ik O+

@Sarabi: lekker!

Hier vanochtend subtiel de gesprekstactieken uit mn boek in gezet... en als gevolg een heel goed gesprek.

Nu stuiterig...

Zo dat gestuiter maar eens inzetten voor opruimacties.
pi_196545938
Goed bezig Uhmmpie *O*
  vrijdag 4 december 2020 @ 10:39:04 #191
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196546038
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:28 schreef Uhmmpie het volgende:
Dammen met chocopepernoten.. goed concept denk ik O+

@:sarabi: lekker!

Hier vanochtend subtiel de gesprekstactieken uit mn boek in gezet... en als gevolg een heel goed gesprek.

Nu stuiterig...

Zo dat gestuiter maar eens inzetten voor opruimacties.
Lekker bezig!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196546427
Eerst nog maar even koffie gepakt _O-

De actie valt nog een beetje tegen.

Maar met mams aan het appen... en dat gaat beter met koffie dan tijdens de afwas :) O+
  vrijdag 4 december 2020 @ 11:19:11 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196546594
Ik kan me niet heugen wanneer ik voor het laatst iets won!
The love you take is equal to the love you make.
pi_196546627
Ik heb ook ooit een jurkje bij TopVintage gewonnen.....verder kan ik ook niet echt iets herinneren.

Ow wacht en een Heel Holland Bakt boek hier op Fok!
  vrijdag 4 december 2020 @ 11:26:11 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196546702
Ik geloof ik een Disney DVD hier op Fok. :+

Maar ik doe ook amper aan dingen mee, dat scheelt ook qua winkansen. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196546943
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geloof ik een Disney DVD hier op Fok. :+

Maar ik doe ook amper aan dingen mee, dat scheelt ook qua winkansen. :D
Ik heb het een beetje opgegeven na veelvuldig tot de conclusie komen dat ik kennelijk van nature niet zo’n winnaar ben.

Weleens een boek gewonnen van mijn favoriete schrijver. Dat was dubbelleuk want ik kreeg geen bericht.. maar het boek lag ineens in de brievenbus O+
pi_196547051
Oja een boek heb ik dit jaar ook nog gewonnen
Ja misschien heb ik toch wel veel geluk
  vrijdag 4 december 2020 @ 11:49:44 #198
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196547095
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb het een beetje opgegeven na veelvuldig tot de conclusie komen dat ik kennelijk van nature niet zo’n winnaar ben.

Weleens een boek gewonnen van mijn favoriete schrijver. Dat was dubbelleuk want ik kreeg geen bericht.. maar het boek lag ineens in de brievenbus O+
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196547183
Sarabi, dat is leuk! Mooie prijs!

Uhmmpie, handig dat je die technieken direct in kunt zetten. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196547195
Oke, jullie zijn al een stuk verder. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 4 december 2020 @ 11:56:15 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196547210
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:55 schreef Sumppi het volgende:
Oke, jullie zijn al een stuk verder. :')
Eh, boeie. :D

Mag je de geslagen "stenen" ook meteen opeten bij het dammen? :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196547259
Wat winnen jullie veel. De laatste keer dat ik iets won was ik een arme student en helemaal door het dolle heen (bon van een reisbureau van 750 euro, toen een vermogen voor me).

En als kind een helicoptervlucht, omdat ik geld had ingezameld voor het helicopterplatform van het brandwondencentrum in Beverwijk.

Wilde als kind heel graag de Donald Duck handdoek winnen, maar dat lukte niet. Bleek bij het gaan samenwonen met mijn -nu- ex dat hij hem had. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196547274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eh, boeie. :D

Mag je de geslagen "stenen" ook meteen opeten bij het dammen? :9
Ja, juist! :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196547378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:54 schreef Sumppi het volgende:
Sarabi, dat is leuk! Mooie prijs!

Uhmmpie, handig dat je die technieken direct in kunt zetten. *O*
En verrassend hoe goed het werkte.
Diegene is normaal helemaal niet zo vatbaar voor gesprekstechnieken.

Ben er nog steeds semi verbaasd over.
En niet onbelangrijk... de andere kant van het gesprek was OOK enthousiast.

Dus dikke prima denk ik dan :D
pi_196547387
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:59 schreef Sumppi het volgende:
Wat winnen jullie veel. De laatste keer dat ik iets won was ik een arme student en helemaal door het dolle heen (bon van een reisbureau van 750 euro, toen een vermogen voor me).

En als kind een helicoptervlucht, omdat ik geld had ingezameld voor het helicopterplatform van het brandwondencentrum in Beverwijk.

Wilde als kind heel graag de Donald Duck handdoek winnen, maar dat lukte niet. Bleek bij het gaan samenwonen met mijn -nu- ex dat hij hem had. :+
Ook een oplossing _O-
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:08:55 #206
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196547415
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:59 schreef Sumppi het volgende:
Wat winnen jullie veel. De laatste keer dat ik iets won was ik een arme student en helemaal door het dolle heen (bon van een reisbureau van 750 euro, toen een vermogen voor me).

En als kind een helicoptervlucht, omdat ik geld had ingezameld voor het helicopterplatform van het brandwondencentrum in Beverwijk.

Wilde als kind heel graag de Donald Duck handdoek winnen, maar dat lukte niet. Bleek bij het gaan samenwonen met mijn -nu- ex dat hij hem had. :+
:D

Nu ik even terug denk heb ik ook wel leuke dingen gewonnen eigenlijk. Concertkaartjes, een iPod en spellen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:24:56 #207
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196547639
Ik had eens ‘de brief van het jaar’, wat me 5 LP’s en een T-shirt opleverde. Maar dat is iets minder geluk dan verdienste. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_196547783
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:D

Nu ik even terug denk heb ik ook wel leuke dingen gewonnen eigenlijk. Concertkaartjes, een iPod en spellen. :Y
Vriendin van mij wint altijd echt vanalles...
Op die manier al naar een aantal concerten geweest waar ik anders nooit heen zou gaan :)
pi_196548767
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ook een oplossing _O-
:D

Er schoot wel zoiets door mijn hoofd als: 'Dit had zo moeten zijn'. :o

Niet dat ik bijgelovig ben, maar zulke dingen schieten soms door mijn hoofd. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196548795
IJS, wat heb je met je UI gedaan? Wie is dat?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196548831
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:39 schreef Sumppi het volgende:

[..]

:D

Er schoot wel zoiets door mijn hoofd als: 'Dit had zo moeten zijn'. :o

Niet dat ik bijgelovig ben, maar zulke dingen schieten soms door mijn hoofd. :')
Het is wel jammer dat je op een zeker moment dan wel weer klaar bent met die handdoek.. :D
Daar kon de beste man ook niks aan doen :)

Maar.. mijn hoofd kan ook dat soort connecties altijd heel goed leggen inderdaad. Soms leuk.. soms minder :)
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:47:11 #212
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196548915
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:40 schreef Sumppi het volgende:
IJS, wat heb je met je UI gedaan? Wie is dat?
Da's Arnie met een pietenmuts. O+ Ik was de sintversie van m'n normale even zat, maar voor de kerstversie vond ik het nog wat vroeg. En deze had ik ook nog. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 4 december 2020 @ 14:11:08 #213
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196549309
Iemand een idee of ik cricut kan doen zonder zo'n apparaat?

Of is T-shirtfolie beter om op een shirt te zetten?

Dilemma's tot en met

[ Bericht 0% gewijzigd door Pinnenmutske op 04-12-2020 15:39:37 (Dikke vingers en schrijffout) ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196550664
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Da's Arnie met een pietenmuts. O+ Ik was de sintversie van m'n normale even zat, maar voor de kerstversie vond ik het nog wat vroeg. En deze had ik ook nog. *O*
Arnie? Van GTST?

@Pinnenmutske geen idee, helaas.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 4 december 2020 @ 17:05:06 #215
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196552056
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 15:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Arnie? Van GTST?

@:Pinnenmutske geen idee, helaas.
Pittige Tijden. :+ Carlo Boszhard met een matige pruik dus.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 14:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
Iemand een idee of ik cricut kan doen zonder zo'n apparaat?

Of is T-shirtfolie beter om op een shirt te zetten?

Dilemma's tot en met
Even snel gekeken, maar cricut is specifiek een apparaat? Dan is dat strijkfolie denk ik makkelijker te regelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 4 december 2020 @ 17:59:36 #216
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196552917
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Even snel gekeken, maar cricut is specifiek een apparaat? Dan is dat strijkfolie denk ik makkelijker te regelen.
Die heb ik in huis, zelfs voor gekleurde shirts.

Toch bedankt om even te kijken :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 4 december 2020 @ 19:40:51 #217
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196553146
Vandaag waaide het zo hard dat ik mezelf niet in gevaar wilde brengen.

Deel 1 tweede manche wordt opnieuw gepland.

Fok was behoorlijk dood, ik geraakte der nie op.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196558851
Goedemorgen!

Wederom amper geslapen. Maar goed... Wordt aan gewerkt.
Lekker bezig met haken nu, een enorme draak afmaken die na de verhuizing was blijven liggen en verder even geen plannen. Ja er komt een hulpverlener op huisbezoek. Dat is wel fijn.

Voor de rest geen plannen :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196559502
Goedemorgen

Om 3.40 wakker.. lief ook...uiteindelijk toch nog in slaap gesukkeld gelukkig. Want dat was echt wat vroeg.
Kater moest perse tussen ons in.. alsin op schouderhoogte dus :)
Duwduwplet.. wanr eigenlijk lagen we tegen elkaar aan maar goed..

Nu maar eens opstaan.. koffie malen en zetten.
Nieuwe dag.
  zaterdag 5 december 2020 @ 14:58:50 #220
370431 drakin
vurig typje
pi_196564997
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 07:56 schreef Uhmmpie het volgende:
Goedemorgen

Om 3.40 wakker.. lief ook...uiteindelijk toch nog in slaap gesukkeld gelukkig. Want dat was echt wat vroeg.
Kater moest perse tussen ons in.. alsin op schouderhoogte dus :)
Duwduwplet.. wanr eigenlijk lagen we tegen elkaar aan maar goed..

Nu maar eens opstaan.. koffie malen en zetten.
Nieuwe dag.
Ik klapte toen ongeveer mijn boek dicht en viel in slaap :o

even tv gekeken gister en stuk gepuzzeld, weer 3 stukjes aangelegd dus nog ongeveer 900 stukjes te gaan *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zaterdag 5 december 2020 @ 15:11:48 #221
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196565153
2de manche afgewerkt en score is
206.

4 keer een 10 en 4 keer een 9.

Natuurlijk ben ik nog een broekie tegenover de rest.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196565497
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 14:58 schreef drakin het volgende:

[..]

Ik klapte toen ongeveer mijn boek dicht en viel in slaap :o

even tv gekeken gister en stuk gepuzzeld, weer 3 stukjes aangelegd dus nog ongeveer 900 stukjes te gaan *O*
Wij waren dan vast ook iets eerder uit bed vrees ik. Ik om 7.45 uiteindelijk. Lief al een anderhalf uur eerder.
Ik red het dan echt niet om tot 3.40 te blijven lezen als ik er (normaal dan) toch zo rond 6-6.30 wel uit ben :)
pi_196565511
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
2de manche afgewerkt en score is
206.

4 keer een 10 en 4 keer een 9.

Natuurlijk ben ik nog een broekie tegenover de rest.
Klinkt heel goed in mijn oren.
Of valt dat wel mee?
  zaterdag 5 december 2020 @ 15:39:07 #224
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196565535
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Klinkt heel goed in mijn oren.
Of valt dat wel mee?
Ik schiet nog maar een jaar. Ik vind het een goede score.

Blazoen is wel wennen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196565588
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:39 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Ik schiet nog maar een jaar. Ik vind het een goede score.

Blazoen is wel wennen.
Hoe werkt het dan met die score?
  zaterdag 5 december 2020 @ 15:51:40 #226
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196565711
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoe werkt het dan met die score?
https://xarcheryteam.be/soorten-wedstrijden

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Target_archery

[ Bericht 7% gewijzigd door Pinnenmutske op 05-12-2020 16:00:49 ]
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_196566190
:W

Beetje druk gehad
Partytent staat weer, mijn ouders komen in ieder geval even eten. En misschien nog pubquiz, als we het dan niet te koud hebben.
  zaterdag 5 december 2020 @ 17:09:10 #228
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196566853
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:23 schreef Sarabi het volgende:
:W

Beetje druk gehad
Partytent staat weer, mijn ouders komen in ieder geval even eten. En misschien nog pubquiz, als we het dan niet te koud hebben.
Veel plezier :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zaterdag 5 december 2020 @ 18:37:30 #229
370431 drakin
vurig typje
pi_196568031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 15:36 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wij waren dan vast ook iets eerder uit bed vrees ik. Ik om 7.45 uiteindelijk. Lief al een anderhalf uur eerder.
Ik red het dan echt niet om tot 3.40 te blijven lezen als ik er (normaal dan) toch zo rond 6-6.30 wel uit ben :)
Ja dat snap ik, had gister ook echt even wat veel op me genomen waardoor ik het zo laat maakte.
Ik stond pas rond 12.00 op geloof ik of iets daarna :@
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196568869
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 18:37 schreef drakin het volgende:

[..]

Ja dat snap ik, had gister ook echt even wat veel op me genomen waardoor ik het zo laat maakte.
Ik stond pas rond 12.00 op geloof ik of iets daarna :@
Moet kunnen voor een keer he :)
En als je pas rond half 4 ging slapen heb je niet onwijs lang geslapen ook
  zaterdag 5 december 2020 @ 20:58:02 #231
370431 drakin
vurig typje
pi_196570326
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 19:18 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Moet kunnen voor een keer he :)
En als je pas rond half 4 ging slapen heb je niet onwijs lang geslapen ook
Als ik van ergens na 3 tot ergens na 12 heb geslapen is het nog bijna 9 uur, je hebt gelijk, dat is niet lang ;)
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  zondag 6 december 2020 @ 01:54:33 #232
370431 drakin
vurig typje
pi_196574672
O oeps weer zo laat, snel slapen morgen gaat de wekker wat eerder dan 12 uur :Z
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196574827
Hier al goedemorgen
Ging eens om elf uur naar bed, was moe. Nu rustig haken. Nog even volhouden en dan komt er hulp
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196575754
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 02:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier al goedemorgen
Ging eens om elf uur naar bed, was moe. Nu rustig haken. Nog even volhouden en dan komt er hulp
Dat is voor jouw doen wel vroeg..
maar 3 uur is ook wel erg vroeg dan weer.
Nog 1 dagje.. en je weet ons te vinden he.
Dm spammen mag ook als je denkt dat het scheelt.
pi_196576949
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 07:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is voor jouw doen wel vroeg..
maar 3 uur is ook wel erg vroeg dan weer.
Nog 1 dagje.. en je weet ons te vinden he.
Dm spammen mag ook als je denkt dat het scheelt.
Dank je wel :* ik ben er later gewoon weer lekker in geklommen.

En ja :) straks even verder met mijn tas en verder alleen leuke dingen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196577097
Goedemorgen :W

Nog even volhouden CotS
  zondag 6 december 2020 @ 11:04:08 #237
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196577703
Sinterklaas heeft een kussen in de vorm van een uil gebracht.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 6 december 2020 @ 11:12:39 #238
370431 drakin
vurig typje
pi_196577817
2 lege schoenen hier
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196578103
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 11:12 schreef drakin het volgende:
2 lege schoenen hier
Hier ook niks.

Wel nam ik vandeweek bij de jumbo marsepeinen varkentjes met een muntje mee.

We gaan oud en nieuw met de exschoonouders vieren. Dat doen we normaal het liefst in oostenrijk. Waar het de gewoonte is om iedereen geluksbrengers te geven voor het nieuwe jaar.

Dit jaar natuurlijk geen oostenrijk... maar toen ik die varkentjes zag heb ik ze gauw meegenomen.

Typische geluksbrengers:
Muntjes van een cent
Chocolademuntjes
Varkentjes
Schoorsteenvegers
Klavertjesvier
Lieveheersbeestjes..
Steentjes met erop een klavertje, lievebees en/of varkentje...

Ik heb inmiddels een heel rijtje op de boekenkast staan en her en der geplakte lieveheersbeestjes ook op planken.

Ik vind het altijd zo leuk want je kunt het zo gek maken als je wil... van een muntje met eigenlijk nauwelijks waarde tot mega knuffelvarkens.
En het is leuk om te krijgen... maar ook om je voorraadje geluksbrengers bij elkaar te verzamelen en uit te delen. O+
pi_196583028
Wat een grappige, lieve traditie.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196583121
Vandaag reed mijn beste vriendin drie uur heen en drie uur terug om hier met mij in de bossen te kunnen wandelen. We hebben lang zitten kletsen op een magisch mooie plek. Midden in het bos, in de miezer.

Gister was ook leuk met pakjesavond en spellen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196583284
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 16:30 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag reed mijn beste vriendin drie uur heen en drie uur terug om hier met mij in de bossen te kunnen wandelen. We hebben lang zitten kletsen op een magisch mooie plek. Midden in het bos, in de miezer.

Gister was ook leuk met pakjesavond en spellen.
Klinkt heerlijk O+
pi_196583465
Eindelijk tijd gemaakt om een top 2000 lijstje te maken


Goo Goo Dolls - Iris
Queen - These Are The Days Of Our Lives
David Bowie - Lazarus
Train - Drops Of Jupiter (Tell Me)
3 Doors Down - Here Without You
Anouk - The Dark
Halestorm - Here's To Us
Robbie Williams - Advertising Space
Live - They Stood Up For Love
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Queen - '39
Dolly Parton - Jolene
Guns N' Roses - November Rain
Guns N' Roses - Sweet Child O' Mine (Album Versie)
Ed Sheeran - Castle On The Hill
David Bowie - Heroes (album versie)
Dream Theater - Through her Eyes
Chris Cornell - You know my name
P!nk - Who Knew
P!nk - Just Like A Pill
Harry Styles -Sign Of The Times
The Rolling Stones - Paint It Black
Savage Garden - To The Moon And Back
Disturbed - The Sound Of Silence
Glen Hansard & Marketa Irglova - Falling Slowly
Bruce Springsteen - The River
Elton John - I'm Still Standing
Elton John - Rocket Man
De Staat - Witch Doctor
Danny Vera - Roller Coaster
David Bowie - Space Oddity
Elton John - Your Song
The Killers - Human
Queen & David Bowie - Under Pressure
Eagles - Hotel California


Stemmen jullie ook?
pi_196583733
Goede herinneringen komen boven bij jouw lijstje. :D

Geen idee over het stemmen. Ik zal eens kijken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196584150
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 17:04 schreef Sumppi het volgende:
Goede herinneringen komen boven bij jouw lijstje. :D

Geen idee over het stemmen. Ik zal eens kijken.
Wij zijn ook wel een beetje dezelfde leeftijd toch? :)
pi_196588222
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 17:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wij zijn ook wel een beetje dezelfde leeftijd toch? :)
Dat denk ik wel, ongeveer. Jij denk ik wat jonger? Ik ben 37.

Als ik moet stemmen komt er ook veel muziek in voor van mijn middelbareschooltijd en studententijd.

Schijnt dat uit onderzoek komt dat mensen de muziek uit die jaren het hoogst waarderen, dus dat klopt wel (en vaak muziek uit die tijd van hun ouders, als een soort echo).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196588954
Maar bij zo'n lijst zou ik niet weten waar ik zou moeten beginnen. Eels en Torrini moeten er voor mij tussen staan. En The Doors, Nirvana...Blur..

Kate Bush, Iggy Pop.

Wel leuk om wat in die lijst te neuzen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sumppi op 06-12-2020 20:27:01 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196589259
Oh ik kan dat echt niet. Paar keer geprobeerd, maar nee... Ik schrijf wel elke maand een toptien van meest geluisterde nummers op met een cijfer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 6 december 2020 @ 20:41:51 #249
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196589454
Ik stem eigenlijk nooit op de Top2000. Nichesmaak en teveel net niet nummers van bands die er nog wel wat op lijken. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196589515
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik stem eigenlijk nooit op de Top2000. Nichesmaak en teveel net niet nummers van bands die er nog wel wat op lijken. :P
Dat ook dus!!!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 6 december 2020 @ 23:50:11 #251
370431 drakin
vurig typje
pi_196591867
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik stem eigenlijk nooit op de Top2000. Nichesmaak en teveel net niet nummers van bands die er nog wel wat op lijken. :P
Zelfde hier, luister naar veel te onbekende muziek. Sla ook dat top2000 gedoe over als ik kan.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196593091
Zo.. vandaag ben ik de vroege vogel.

Succes straks CotS :*
pi_196593497
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 05:21 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. vandaag ben ik de vroege vogel.

Succes straks CotS :*
Dank je wel lieverd, schouders eronder en gaan dan maar ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196594050
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dank je wel lieverd, schouders eronder en gaan dan maar ;)
Ondanks dat je het uiteindelijk zelf moet doen... in ieder geval mensen om je heen die je erbij helpen.

Het lijkt me heel vervelend.. maarja als het werkt
Komt goed O+
  maandag 7 december 2020 @ 09:18:15 #255
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196594506
Sterkte, CotS!
The love you take is equal to the love you make.
pi_196595070
Succes met de intake vandaag, CotS :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 7 december 2020 @ 10:09:46 #257
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196595108
Sterkte CotS :*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196595482
Succes CotS

Nou de Kerstkaarten zijn op de post. Zometeen eens mijn (mini) kerstboom van zolder halen.
pi_196595709
Mooi op tijd. Hier heb ik altijd moeite met de kaarten. Ik wil dan graag persoonlijke teksten sturen, maar daar hik ik ook altijd weer tegenaan. Vaak verstuur ik dan te laat of niks. Dit jaar zet ik gewoon onze namen op de kaarten en klaar. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 7 december 2020 @ 10:56:15 #260
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196595719
Ik doe gewoon geen kaarten. Vorig jaar had ik wat geinigs bedacht, dit jaar geen inspiratie. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196595846
Wat had je vorig jaar?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196595862
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 10:55 schreef Sumppi het volgende:
Mooi op tijd. Hier heb ik altijd moeite met de kaarten. Ik wil dan graag persoonlijke teksten sturen, maar daar hik ik ook altijd weer tegenaan. Vaak verstuur ik dan te laat of niks. Dit jaar zet ik gewoon onze namen op de kaarten en klaar. :')
Ik ben nooit zo goed met woorden, dus gewoon alleen onze namen.
Ik heb al tijd in de kaarten maken gestoken dus mensen moeten dat maar goed genoeg vinden :D
pi_196596046
Groot gelijk.

Vroeger werd er bij ons bijgehouden van wie er kaarten terug kwamen. In een boekje! Als er twee jaar op rij geen kaart kwam werd er ook niets meer gestuurd. :') 8)7 Bij verschillende zaken werd zo de balans bijgehouden. Ik heb altijd het gevoel dat ik ernstig tekort schiet met die kaartjes. Het is lastig af te komen van al die idiote eisen van vroeger. }:|
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196596088
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:23 schreef Sumppi het volgende:
Groot gelijk.

Vroeger werd er bij ons bijgehouden van wie er kaarten terug kwamen. In een boekje! Als er twee jaar op rij geen kaart kwam werd er ook niets meer gestuurd. :') 8)7 Bij verschillende zaken werd zo de balans bijgehouden. Ik heb altijd het gevoel dat ik ernstig tekort schiet met die kaartjes. Het is lastig af te komen van al die idiote eisen van vroeger. }:|
Hmmm tja ik ben ook wel een beetje zo hoor.
Als iemand al jaren niets meer stuurt ga ik daar ook geen tijd en geld meer in steken.
pi_196596105
ik heb ze weleens pas met pasen gestuurd..Kreeg ik wel leuke reacties op, want ze zaten niet in de grote bulk aan kaarten die iedereen krijgt.. Maar ga wel proberen het nog voor de kerst te versturen dit jaar..
pi_196596192
Als er al tijden geen enkel contact meer is vind ik het wat anders, maar om het nu zo bij te houden..
Een goede vriend van mijn man komt regelmatig langs en we zijn allemaal dol op hem. Hij stuurt nooit wat, maar als ik kaarten stuur, dan zeker ook naar hem.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 7 december 2020 @ 12:09:16 #267
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196596808
:W feestje
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 7 december 2020 @ 12:13:53 #268
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196596872
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 11:07 schreef Sumppi het volgende:
Wat had je vorig jaar?
Geknutselde kerstboompjes van een soort van nepleer, m'n eigen draai hieraan: https://www.cchobby.nl/cr(...)s-van-faux-leather-i

En mensen verwachten normaliter niets van me en ik verwacht ook niets terug. Net zo makkelijk. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 7 december 2020 @ 12:24:44 #269
370431 drakin
vurig typje
pi_196597033
Ik stuur ook nooit meer kerstkaarten, komen toch allemaal bij het oud papier.

Vorig jaar gaf ik alleen de mensen die ik tegenkwam, bezoek enzo een grote bel ipv een kaart, gewoon persoonlijk overhandigd.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196597088
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Geknutselde kerstboompjes van een soort van nepleer, m'n eigen draai hieraan: https://www.cchobby.nl/cr(...)s-van-faux-leather-i

En mensen verwachten normaliter niets van me en ik verwacht ook niets terug. Net zo makkelijk. :P
Leuke techniek
  maandag 7 december 2020 @ 12:31:50 #271
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196597147
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:24 schreef drakin het volgende:
Ik stuur ook nooit meer kerstkaarten, komen toch allemaal bij het oud papier.

Vorig jaar gaf ik alleen de mensen die ik tegenkwam, bezoek enzo een grote bel ipv een kaart, gewoon persoonlijk overhandigd.
Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik hang ze zelf ook al een paar jaar niet meer op.

-O-
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 7 december 2020 @ 12:43:15 #272
370431 drakin
vurig typje
pi_196597305
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 12:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Ik hang ze zelf ook al een paar jaar niet meer op.

-O-
Maar een grote bel vast wel :D

Of die leg je neer op tafel of vensterbank.

Dit jaar wil ik die bellen verven, nou nog tijd voor vinden want die kitscherige eenhoornpuzzel wil ik ook nog afmaken
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196597325
Ik krijg nog maar een handvol kaarten maar die komen wel gewoon op het dressoir te staan. Tussen de andere kerst zooi :D
  maandag 7 december 2020 @ 12:50:18 #274
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_196597415
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:43 schreef drakin het volgende:

[..]

Maar een grote bel vast wel :D

Of die leg je neer op tafel of vensterbank.

Dit jaar wil ik die bellen verven, nou nog tijd voor vinden want die kitscherige eenhoornpuzzel wil ik ook nog afmaken
Mwah, daar zou ik ook echt m'n ontvanger op uitkiezen. _O-

Samenwonen met een feestdagenhater, het biedt een hoop nieuwe inzichten. :+ (En mij boeit het niet genoeg om zelf actief te versieren)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 7 december 2020 @ 13:02:41 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196597659
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:44 schreef Sarabi het volgende:
Ik krijg nog maar een handvol kaarten maar die komen wel gewoon op het dressoir te staan. Tussen de andere kerst zooi :D
Ik heb nog nooit een dressoir gehad. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_196597680
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 13:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een dressoir gehad. :+
Officieel is het ook geen dressoir maar een (kleding) ladekast van ikea
  maandag 7 december 2020 @ 13:05:45 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196597713
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Officieel is het ook geen dressoir maar een (kleding) ladekast van ikea
Dan heb ik nog steeds geen dressoir. Ook geen salontafel, trouwens.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196597742
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan heb ik nog steeds geen dressoir. Ook geen salontafel, trouwens.
Wat staat er dan in je woonkamer?
Iets van een tafel lijkt me toch handig.
  maandag 7 december 2020 @ 13:07:43 #279
370431 drakin
vurig typje
pi_196597744
quote:
10s.gif Op maandag 7 december 2020 13:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan heb ik nog steeds geen dressoir. Ook geen salontafel, trouwens.
Lekker als hippie op een kleedje en kussens op de grond *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 7 december 2020 @ 13:09:59 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196597779
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat staat er dan in je woonkamer?
Iets van een tafel lijkt me toch handig.
Twee tafeltjes aan weerszijden van de bank, want ik vermoed dat je bedoelt waar we bijv. onze koffiekopjes op zetten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196597822
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 13:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Twee tafeltjes aan weerszijden van de bank, want ik vermoed dat je bedoelt waar we bijv. onze koffiekopjes op zetten.
Ah ik wist niet dat dat soort tafeltjes geen salontafels zijn.
  maandag 7 december 2020 @ 13:13:04 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196597843
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah ik wist niet dat dat soort tafeltjes geen salontafels zijn.
Een salontafel is toch een tafel die je in het middel van de zithoek zet, lijkt me.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196597861
Dat zijn bijzettafels. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 7 december 2020 @ 13:18:23 #284
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196597908
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 13:14 schreef Sumppi het volgende:
Dat zijn bijzettafels. :Y
Vroeger! Hadden we dus standaard bijzettafels naast de stoelen van mijn ouders en voor bezoek werden er extra bijzettafeltjes aangerukt die dan strategisch werden geplaatst voor de versnaperingen.

Zo hebben we het nu nog, behalve dan dat we elk een hoek van de bank hebben en ik nog een poef.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196597932
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:24 schreef drakin het volgende:
Ik stuur ook nooit meer kerstkaarten, komen toch allemaal bij het oud papier.

Vorig jaar gaf ik alleen de mensen die ik tegenkwam, bezoek enzo een grote bel ipv een kaart, gewoon persoonlijk overhandigd.
Ook een leuk idee. Als er speciaal aandacht is besteed aan de kaart (zelfgemaakt of een mooie tekst) gooi ik ze niet zomaar bij het oud papier. Daarom stuur ik ook liever niet een kaart van Hallmark met alleen namen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196597970
Thnx mensen
Morgen half elf word ik opgenomen
Net alles gepakt. Nu even proberen te ontspannen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 7 december 2020 @ 13:27:27 #287
370431 drakin
vurig typje
pi_196598041
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah ik wist niet dat dat soort tafeltjes geen salontafels zijn.
Ik noem het dan bijzettafeltjes
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_196598042
En alle kersttroep opruimen... Die boom maakt me vooral gefrustreerd
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196598301
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
En alle kersttroep opruimen... Die boom maakt me vooral gefrustreerd
ik las... "vanmorgen half 11"

lezen is ook een vak :)
  maandag 7 december 2020 @ 13:56:46 #290
370431 drakin
vurig typje
pi_196598523
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik las... "vanmorgen half 11"

lezen is ook een vak :)
En ik las ontsnappen ipv ontspannen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  maandag 7 december 2020 @ 14:03:07 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196598610
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thnx mensen
Morgen half elf word ik opgenomen
Net alles gepakt. Nu even proberen te ontspannen
Is het waar je eerder ook een tijdje woonde?
The love you take is equal to the love you make.
pi_196598922
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 14:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is het waar je eerder ook een tijdje woonde?
Ja en ik heb dezelfde hoofdbehandelaar en mijn PB'er ken ik ook. Fijne vrouw. Dus dat komt goed.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196598930
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik las... "vanmorgen half 11"

lezen is ook een vak :)
Woops
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196599300
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en ik heb dezelfde hoofdbehandelaar en mijn PB'er ken ik ook. Fijne vrouw. Dus dat komt goed.
Fijn dat zij bekend zijn en je je prettig voelt bij je PBer. Ik ben blij dat zulke hulp er is, zodat je met steun en een goed vangnet zelfstandig kunt wonen. Ik duim dat je Kerst bij je moeder kunt vieren. Sterkte meis!

Heb je crea mee?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196599590
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 13:14 schreef Sumppi het volgende:
Dat zijn bijzettafels. :Y
Ah weet iets geleerd :)
Die dingen zijn nu volgens mij heeft hip.

Had ik al verteld dat we een offerte gekregen hebben *O*
  maandag 7 december 2020 @ 15:00:56 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196599605
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en ik heb dezelfde hoofdbehandelaar en mijn PB'er ken ik ook. Fijne vrouw. Dus dat komt goed.
Gelukkig! Vertrouwde gezichten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196599640
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja en ik heb dezelfde hoofdbehandelaar en mijn PB'er ken ik ook. Fijne vrouw. Dus dat komt goed.
Dat klinkt toch fijn O+
pi_196599893
Knutselspullen genoeg ;) komt goed

En ja... Vertrouwde gezichten zijn fijn. Een vriendin brengt me met al mijn zooi. Kerst vier ik bij mijn moeder. Huis is aan kant. Het enige dat nu belangrijk is is dat ik me wat beter in mijn vel ga zitten. Dus; kacheltje hoog. Grote mok thee. Haken en een audioboek. En vanavond mag ik een patatje eten van mezelf. Morgen moet ik enkel even het vuilnis wegbrengen. Dus nu stoppen met janken en mokken. En lief zijn voor mezelf
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196603899
Dat heb je goed geregeld.

:*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_196604077
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 15:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ah weet iets geleerd :)
Die dingen zijn nu volgens mij heeft hip.

Had ik al verteld dat we een offerte gekregen hebben *O*
Nee! *O* *O* *O*
pi_196604304
Daar lees ik net overheen!

Gaan jullie nu een grote batch brouwen?? *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')