abonnement Unibet Coolblue
pi_195511596
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 18:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik dacht 65cm maar kan het niet meer vinden nu....
Je hebt gelijk.. fb van pera pasha staat het :)

Zit er alleen mee dat ik echt geen idee heb waar ik dat dan daarna zou moeten laten ook.

Maar het is wel een maat die ik makkelijker vol hou dan een complete deken denk ik :)

Heb eigenlijk nog nooit een hele deken aangedurfd :)
pi_195512707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 19:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.. fb van pera pasha staat het :)

Zit er alleen mee dat ik echt geen idee heb waar ik dat dan daarna zou moeten laten ook.

Maar het is wel een maat die ik makkelijker vol hou dan een complete deken denk ik :)

Heb eigenlijk nog nooit een hele deken aangedurfd :)
Dan is dit wel een mooie tussenstap :)

En aan een deken 'moet' je gewoon beginnen. Zeker met een CAL zijn het steeds kleine stukjes.
pi_195513612
In ieder geval beetje feeling met of ik het echt leuk vind.. dat is toch minder lang doorbijten als het tich niet zo mijn ding blijkt :)
pi_195515263
@Sarabi Mooi! Wat ga je mooi gelijk op met de CAL. Ik loop al dik achter, te veel te doen wat eerst moet, zoals deze jongen:



Het is Sjaak Specht, uit Pica Pau O+

Eindelijk af, best een overwinning moet ik toegeven. @trui Bedankt voor de hulp, je ziet, het lijkt gelukt ^O^ En niets te vroeg, morgen is de deadline :D

@Uhmmpie Hij is schattig :)

@kwakz0r Hoe gaat het met jouw CAL?

@LadyBlack Bedankt voor het patroon ^O^ Ik sla het op voor later.
pi_195520771
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:sarabi Mooi! Wat ga je mooi gelijk op met de CAL. Ik loop al dik achter, te veel te doen wat eerst moet, zoals deze jongen:

[ afbeelding ]

Het is Sjaak Specht, uit Pica Pau O+

Eindelijk af, best een overwinning moet ik toegeven. @:trui Bedankt voor de hulp, je ziet, het lijkt gelukt ^O^ En niets te vroeg, morgen is de deadline :D

@:Uhmmpie Hij is schattig :)

@:kwakz0r Hoe gaat het met jouw CAL?

@:ladyblack Bedankt voor het patroon ^O^ Ik sla het op voor later.
Just in time management

Hij is wel heel leuk geworden :)
pi_195521488
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:sarabi Mooi! Wat ga je mooi gelijk op met de CAL. Ik loop al dik achter, te veel te doen wat eerst moet, zoals deze jongen:

[ afbeelding ]

Het is Sjaak Specht, uit Pica Pau O+

Eindelijk af, best een overwinning moet ik toegeven. @:trui Bedankt voor de hulp, je ziet, het lijkt gelukt ^O^ En niets te vroeg, morgen is de deadline :D

@:Uhmmpie Hij is schattig :)

@:kwakz0r Hoe gaat het met jouw CAL?

@:ladyblack Bedankt voor het patroon ^O^ Ik sla het op voor later.
Wat een schatje is het geworden! Echt heel mooi gelukt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:31:34 #107
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195521511
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:sarabi Mooi! Wat ga je mooi gelijk op met de CAL. Ik loop al dik achter, te veel te doen wat eerst moet, zoals deze jongen:

[ afbeelding ]

Het is Sjaak Specht, uit Pica Pau O+

Eindelijk af, best een overwinning moet ik toegeven. @:trui Bedankt voor de hulp, je ziet, het lijkt gelukt ^O^ En niets te vroeg, morgen is de deadline :D
Prachtig!! Supernetjes ook, leuk hoor! Die wordt vast heel positief ontvangen. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 09-10-2020 10:22:24 ]
in de haak.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 11:30:21 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_195523907
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 21:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:sarabi Mooi! Wat ga je mooi gelijk op met de CAL. Ik loop al dik achter, te veel te doen wat eerst moet, zoals deze jongen:

[ afbeelding ]

Het is Sjaak Specht, uit Pica Pau O+

Eindelijk af, best een overwinning moet ik toegeven. @:trui Bedankt voor de hulp, je ziet, het lijkt gelukt ^O^ En niets te vroeg, morgen is de deadline :D

@:Uhmmpie Hij is schattig :)

@:kwakz0r Hoe gaat het met jouw CAL?

@:ladyblack Bedankt voor het patroon ^O^ Ik sla het op voor later.
Van de scheepjes heb ik deel 2 af net! De andere deken ben ik aan de tweede herhaling in deel 1 begonnen, dan moeten deel 2 en 3 nog en deel 4 is net gepost :') maar dat was ook wel heel veel in 1 keer!


Edit: sjaak specht is leuk!! O+
Kwak
pi_195524026
Oeh dat is ook al zo mooi O+ En wat een geduld!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195524117
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 11:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Van de scheepjes heb ik deel 2 af net! De andere deken ben ik aan de tweede herhaling in deel 1 begonnen, dan moeten deel 2 en 3 nog en deel 4 is net gepost :') maar dat was ook wel heel veel in 1 keer!

[ afbeelding ]
Edit: sjaak specht is leuk!! O+
Ziet er wel weer heel leuk uit.

En je gaat razendsnel.
pi_195524301
Even een klein tussendoortje gehaakt (de foto is net teveel van bovenaf genomen). Nu even met een ander project in de weer dat nog af moet. En dan verder met de koningin

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:11:16 #112
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195524731
Ik zie niet zo goed hoe het zit, mist hij nou een oog of zie ik het helemaal verkeerd?

Ik zit naar 'De haakster van NL 2020' te kijken en vind die presentatrice zo ontzettend suf. Erger me elke week aan haar. Maar goed, ze speelt geen hoofdrol gelukkig. Ik ga weer even verder kijken. Opdracht 'een baby item bestaand uit minimaal 2 stuks die op elkaar afgestemd zijn'. Ben benieuwd!
in de haak.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:19:11 #113
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_195524875
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:11 schreef trui het volgende:
Ik zie niet zo goed hoe het zit, mist hij nou een oog of zie ik het helemaal verkeerd?

Ik zit naar 'De haakster van NL 2020' te kijken en vind die presentatrice zo ontzettend suf. Erger me elke week aan haar. Maar goed, ze speelt geen hoofdrol gelukkig. Ik ga weer even verder kijken. Opdracht 'een baby item bestaand uit minimaal 2 stuks die op elkaar afgestemd zijn'. Ben benieuwd!
Haha ja :D elke week loopt ze ook tien meter ergens heen. Ik snap dat wel, maar elke week denk ik: daar zijn de verplichte stappen :D
Maar het is natuurlijk ook wel lastig als het niet je beroep is :)
Leuk om te kijken. Ik hoop op een breiversie, maar dat zie ik niet gebeuren.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:24:16 #114
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195524972
Ja, ik snap ook dat ze geen professional is, maar dan nog, hadden ze niet een iets vlotter iemand kunnen vinden? En die verplichte pasjes inderdaad, hahaha, zo geforceerd allemaal.

[edit]nou ik heb 't weer gezien hoor, ik ben soms wat verbaasd over bepaalde cijfers die worden uitgedeeld door de jury maar was 't al met al wel eens met de winnaar van deze week.[/edit]

[ Bericht 35% gewijzigd door trui op 09-10-2020 12:38:53 ]
in de haak.
pi_195525742
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:11 schreef trui het volgende:
Ik zie niet zo goed hoe het zit, mist hij nou een oog of zie ik het helemaal verkeerd?

Ik zit naar 'De haakster van NL 2020' te kijken en vind die presentatrice zo ontzettend suf. Erger me elke week aan haar. Maar goed, ze speelt geen hoofdrol gelukkig. Ik ga weer even verder kijken. Opdracht 'een baby item bestaand uit minimaal 2 stuks die op elkaar afgestemd zijn'. Ben benieuwd!
Hij heeft twee ogen ;)

Dat programma durf ik nooit te kijken, met de suffe reden dat ik nu het beeld heb haaktalent te hebben (en dat is het enige talent waarin ik geloof bij mezelf) en dat beeld wil ik behouden
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:09:13 #116
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195525781
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hij heeft twee ogen ;)

Dat programma durf ik nooit te kijken, met de suffe reden dat ik nu het beeld heb haaktalent te hebben (en dat is het enige talent waarin ik geloof bij mezelf) en dat beeld wil ik behouden
oh, als ik goed kijk zit het tweede oog dan toch links onder op de foto?

en die angst over dat programma is echt niet nodig hoor, het leuke is juist dat het niet allemaal tophakers zijn. Ik vind het wel knap dat ze meteen ook het patroon schrijven tijdens het maken. Daar zou ik heel wat tijd mee kwijt zijn denk ik.
in de haak.
pi_195525930
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:09 schreef trui het volgende:

[..]

oh, als ik goed kijk zit het tweede oog dan toch links onder op de foto?

en die angst over dat programma is echt niet nodig hoor, het leuke is juist dat het niet allemaal tophakers zijn. Ik vind het wel knap dat ze meteen ook het patroon schrijven tijdens het maken. Daar zou ik heel wat tijd mee kwijt zijn denk ik.
De foto is een beetje uit een rare hoek. Als ik moeilijk doe en recht voor het gezichtje een foto maak kloppen de oogjes weg (zelfde toer en het aantal steken volgens het boekje ertussen).

Ik maakt nooit aantekeningen bij het haken, doe gewoon wat en dan komt er wat uit. Of gewoon lekker vanaf een patroon
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:26:20 #118
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_195526031
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik maakt nooit aantekeningen bij het haken, doe gewoon wat en dan komt er wat uit. Of gewoon lekker vanaf een patroon
ik ook niet, maar voor deze wedstrijd is het een vereiste.
in de haak.
pi_195526225
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 13:26 schreef trui het volgende:

[..]

ik ook niet, maar voor deze wedstrijd is het een vereiste.
begrijp ik ja :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:52:24 #120
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_195527693
Ze hadden in een eerder seizoen een deelnemer waarvan ik vond dat ze geen mooie dingen maakte (niet mijn smaak) en die kwam in de top 3 :')
Er zijn maar een paar ontwerpen die ik mooi genoeg vond om evt zelf te gaan maken maar dan zijn er echt maar een paar :@
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:59:51 #121
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_195527827
Ik had me vorig jaar opgegeven maar niet gekozen. Sindsdien niet echt meer gekeken 🤣
Kwak
pi_195568975
Wat frustrerend is het om hiermee te beginnen :D Ik volg filmpjes en ik zit nu al een paar dagen vast op het niveau 'de basissteek'. Op de een of andere manier krult mijn werk zich compleet op en is er veel inconsistentie; hele grote gaten die afgewisseld worden met stukjes die nauwelijks passen :') Het leukste is dat mijn vriendin naast me op de bank vrolijk meedoet en alles wel in 1 keer fixed :')
pi_195569396
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 16:05 schreef WaikikiWim het volgende:
Wat frustrerend is het om hiermee te beginnen :D Ik volg filmpjes en ik zit nu al een paar dagen vast op het niveau 'de basissteek'. Op de een of andere manier krult mijn werk zich compleet op en is er veel inconsistentie; hele grote gaten die afgewisseld worden met stukjes die nauwelijks passen :') Het leukste is dat mijn vriendin naast me op de bank vrolijk meedoet en alles wel in 1 keer fixed :')
Klinkt wel heel knus. Vervelend dat het begin zo lastig is. Wat voor garen heb je? En staat er op het label welke grootte naald je nodig hebt? Misschien kunnen we hier wat tips geven om het gemakkelijker te maken...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195571649
De Vampire Gnome is klaar.

pi_195571751
quote:
0s.gif Op zondag 11 oktober 2020 18:09 schreef Sarabi het volgende:
De Vampire Gnome is klaar.

[ afbeelding ]
Gelukkig haak je niet zo snel O+

Hij is echt leuk ook
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')