NEIN.quote:
Is FOK! niet iets voor Mutti?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat gaat lang goed maar dann vergeet ik weer en dann zijn 3 min vergangen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef Dottie punten,ze had vannacht weer niet de DT.
Een andere kumpel wel.
Ik zeg het je.quote:
joh als jij zegt we doen pauze, ben ik daar oke mee manquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word wel gaan vor 1-2 uren maar
jij niet
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joh als jij zegt we doen pauze, ben ik daar oke mee man
quote:
Ik zag het je zegt hetquote:
dat is moelijk te gelovenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joh als jij zegt we doen pauze, ben ik daar oke mee man
dat is wel een goeie inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon de beaming het dode topic spel inkorten tot DTS, heb dat regelmatig gedaan
Dan regel je een laptop voor je moeder?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft geen laptop
zou zij met dr radio op fok
gaan?
mario als schakel wil blijven en doorspelen is dat toch oke?quote:
met dit conjo had ik altijd ruzie en banquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:12 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat het is, je zit anders zo nog 3 uur voor jan met de korte achternaam
JIj hebt wel een lange adem wat dat betreft je zit nog rustig een paar uur of nog een dag en nachtquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:12 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat het is, je zit anders zo nog 3 uur voor jan met de korte achternaam
de kennt zich niet uit metquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan regel je een laptop voor je moeder?
Dat leren wij haar wel,Dot kan het ook.quote:
hmm weet nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mario als schakel wil blijven en doorspelen is dat toch oke?
Tuurlijk wel een ieder speelt voor zich zelfquote:
ik heb ook geen internet op mijn handyquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:16 schreef mario390 het volgende:
zij heeft selfs bij de handy
geen internet
Houdt ze niet van technische snufjes? Geen internet bankieren ook?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:16 schreef mario390 het volgende:
zij heeft selfs bij de handy
geen internet
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:18 schreef mario390 het volgende:
ik denk ik kreg van
oostenrijk en nopelprijs
als de weten dat ik
op en nederlandse forum
ben
niks helemal niksquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Houdt ze niet van technische snufjes? Geen internet bankieren ook?
Ze is goehoeed die Dotquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat leren wij haar wel,Dot kan het ook.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
Gaan jullie maar slapen,ik let op de puntjes samen met Dottie.
Gratuliere.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:20 schreef mario390 het volgende:
nobbelprijs vor de
grotste conjo op de
wereld
Dame Chanel.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:19 schreef Schakeltopia het volgende:
nou in dat geval, mag je ook al mijn punten hebben mariootje
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:19 schreef Schakeltopia het volgende:
dan behoud ik zelf mijn punten wel
Die mensen zijn er nog steedsquote:
Door Frankrijk.quote:
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:20 schreef mario390 het volgende:
nobbelprijs vor de
grotste conjo op de
wereld
er zullen ook voldoende mensen zijn die een freshfruitje doen. zodat een ander lekker kan air fryeren bij wijze vanquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die mensen zijn er nog steedsmijn zwager heeft er ook niets mee. Maarkomt hier af en toe vragen of ik iets wil doen .
straks online vergaderen . nog een toets makenquote:
Is dat de hele dag door die bond films?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is niet de bondfilm van 1985
de van paris de komt middag
Zoietsquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er zullen ook voldoende mensen zijn die een freshfruitje doen. zodat een ander lekker kan air fryeren bij wijze van
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er zullen ook voldoende mensen zijn die een freshfruitje doen. zodat een ander lekker kan air fryeren bij wijze van
Vast wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
succesquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
straks online vergaderen . nog een toets maken
yep en 2 maanden tot januarquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat de hele dag door die bond films?
dank je schatjequote:
Hoi jipjipquote:
2 maanden iedere dag door Films van JB hoeveel films heeft hij dan wel niet?quote:
Geef hem dan even wat, zo gebeurd tochquote:
Het huis voor een deel in Kerststemming brengen, normaal tegen mijn principe om dat voor Sinterklaas te doen maar dit jaar doe ik het wel en vele mensen om mij heen zo te zien.quote:
nee de helemal ouden misschienquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jeetje hee is dat niet ongelooflijk saai?
zitten vaak wel mooie vrouwen in hequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de helemal ouden misschien
van 60er jaren
nog niet heel uitgebreid, wel een klein beetjequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je al met het kerstmenu bezig?
hier is het huis al weken in kerststemmingquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:27 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het huis voor een deel in Kerststemming brengen, normaal tegen mijn principe om dat voor Sinterklaas te doen maar dit jaar doe ik het wel en vele mensen om mij heen zo te zien.
ja selfs domino vond ik gisteren mooiquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zitten vaak wel mooie vrouwen in he
domino's pizza?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja selfs domino vond ik gisteren mooi
dat maakt wel veel goed natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja selfs domino vond ik gisteren mooi
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog niet heel uitgebreid, wel een klein beetje
[..]
hier is het huis al weken in kerststemming
de film is van 1959 maar zij in bikiniquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat maakt wel veel goed natuurlijk
Even motiveren waarom ik bepaalde wijzigingen niet wil doorvoerenquote:
dames in bikini is top!quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
de film is van 1959 maar zij in bikini
ach ja soms moet dat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Even motiveren waarom ik bepaalde wijzigingen niet wil doorvoeren
Vind dat zo lullig, als ik vraag of iemand een aanvulling heeft en ik dat dan van tafel moet vegen
Zin om heel uitgebreid te gaan, 7 gangen of zo maar dan moet ik mijn servies uitbreidenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog niet heel uitgebreid, wel een klein beetje
[..]
hier is het huis al weken in kerststemming
Lekker sporten, moet jij dat ook inplannen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ach ja soms moet dat.
Ik heb over een uurtje een meeting over jaarplannen, daarna even snel eten in m'n bakkes duwen en naar de sportschool toe
weet je dat je op flixtor nur met premiumquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Lekker sporten, moet jij dat ook inplannen?
Geen idee, ik vermoed zo maar van nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
Zou de Appie dit jaar ook weer met kersthuisjes komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |