We zullen sowieso voor veel moeten gaan betalenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moeten we volgend jaar ook de zon landen gaan betalen.
Maar ook raar. Gooien ze het eigen volk in lockdown en laten ze vakantie gangers uit besmette gebieden weer binnenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is wel goed onderwerp, zag het gisteravond op TV. Zwitserland houdt skiliften open en dat zet kwaad bloed bij Franse en Italiaanse wintersport gebieden.
Je bent toch een volwassen vent?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:05 schreef mario390 het volgende:
als mutti zou weten dat ik wegen
deze spel nachten tot middag op zit
gaat zij weet ik niet waarhenn
Bijna niemand haalt een punt,en dat is dan weer pesten?quote:
Je bent toch eigen baas Mario je bent een volwassen kerelquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:05 schreef mario390 het volgende:
als mutti zou weten dat ik wegen
deze spel nachten tot middag op zit
gaat zij weet ik niet waarhenn
Weet niet of Zwitserland in lock down zit, dacht van nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ook raar. Gooien ze het eigen volk in lockdown en laten ze vakantie gangers uit besmette gebieden weer binnen
Schreienquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna niemand haalt een punt,en dat is dan weer pesten?
Ga jij maar slapen.
Je bent de enige die weer jankt.
ja maar zij zegt zoms ik ziequote:Op vrijdag 27 november 2020 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent toch eigen baas Mario je bent een volwassen kerel
Ik word ook gepest zeg er is wat van FFquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij maar slapen.
Dat is bezorgdheid, dan moet je beter voor jezelf zorgenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar zij zegt zoms ik zie
uit als de levende dood
ja dat gaat lang goed maar dann vergeet ik weer en dann zijn 3 min vergangenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga jij maar slapen.
Maakt ze een account aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
Nog even en dan komt Mutti ons de les lezen warum Mario keine punkten bekommt.
Geef Dottie punten,ze had vannacht weer niet de DT.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik word ook gepest zeg er is wat van FF![]()
Waarom zijn die punten dan ook zo belangrijk dat je er door niet gaat slapen Marioquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar zij zegt zoms ik zie
uit als de levende dood
ik word wel gaan vor 1-2 uren maarquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:08 schreef Schakeltopia het volgende:
maar mario we kunnen ook afspreken dat we lekker naar bed gaan ofzo. beiden geen punten, pak je de DT weer en loop je alsnog uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |