Ja valt nu toch niets te halenquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:58 schreef mario390 het volgende:
staat dat mensen komen
gaan mensen weg![]()
dat is natuurlijk ook wel weer een dingetje, je steekt er ook wel aardig wat tijd in.quote:
Mooi toch en je vindt het leuk om te doen.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:59 schreef Schakeltopia het volgende:
5 minuten mensen, als jullie nou even koffie gaan zetten, lekker even rondje toillet doen misschien? 5 minuutjes
Ja, vind het ook leuk om te doen. Sommige users duiken gelijk op je berichtquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat is natuurlijk ook wel weer een dingetje, je steekt er ook wel aardig wat tijd in.
toch leuk, hoe dat dan zo is gelopen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:00 schreef Schakeltopia het volgende:
wacht maar, straks zet ik m'n wifi nog aan en ga ik op een laptop in bed spelen
IK heb de films van james bond nooit iets aan gevondenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:02 schreef mario390 het volgende:
james bond 007 - for your eyes only film
Stirred,not shaken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:02 schreef mario390 het volgende:
james bond 007 - for your eyes only film
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:02 schreef mario390 het volgende:
dat jagen vind ik wel ook
pesten
zo kom ik nooit naar bed
Dat is wel goed onderwerp, zag het gisteravond op TV. Zwitserland houdt skiliften open en dat zet kwaad bloed bij Franse en Italiaanse wintersport gebieden.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-anders-betalen.html
Check deze.
Moeten we volgend jaar ook de zon landen gaan betalen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is wel goed onderwerp, zag het gisteravond op TV. Zwitserland houdt skiliften open en dat zet kwaad bloed bij Franse en Italiaanse wintersport gebieden.
We doen het onszelf aanquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:02 schreef mario390 het volgende:
dat jagen vind ik wel ook
pesten
zo kom ik nooit naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |