NEIN.quote:
Is FOK! niet iets voor Mutti?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat gaat lang goed maar dann vergeet ik weer en dann zijn 3 min vergangen
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef Dottie punten,ze had vannacht weer niet de DT.
Een andere kumpel wel.
Ik zeg het je.quote:
joh als jij zegt we doen pauze, ben ik daar oke mee manquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik word wel gaan vor 1-2 uren maar
jij niet
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joh als jij zegt we doen pauze, ben ik daar oke mee man
quote:
Ik zag het je zegt hetquote:
dat is moelijk te gelovenquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
joh als jij zegt we doen pauze, ben ik daar oke mee man
dat is wel een goeie inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon de beaming het dode topic spel inkorten tot DTS, heb dat regelmatig gedaan
Dan regel je een laptop voor je moeder?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft geen laptop
zou zij met dr radio op fok
gaan?
mario als schakel wil blijven en doorspelen is dat toch oke?quote:
met dit conjo had ik altijd ruzie en banquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:12 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat het is, je zit anders zo nog 3 uur voor jan met de korte achternaam
JIj hebt wel een lange adem wat dat betreft je zit nog rustig een paar uur of nog een dag en nachtquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:12 schreef Schakeltopia het volgende:
weet je wat het is, je zit anders zo nog 3 uur voor jan met de korte achternaam
de kennt zich niet uit metquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dan regel je een laptop voor je moeder?
Dat leren wij haar wel,Dot kan het ook.quote:
hmm weet nietquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mario als schakel wil blijven en doorspelen is dat toch oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |