quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:19 schreef Schakeltopia het volgende:
nou in dat geval, mag je ook al mijn punten hebben mariootje
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:19 schreef Schakeltopia het volgende:
dan behoud ik zelf mijn punten wel
Die mensen zijn er nog steedsquote:
Door Frankrijk.quote:
Nee, waarom?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:20 schreef mario390 het volgende:
nobbelprijs vor de
grotste conjo op de
wereld
er zullen ook voldoende mensen zijn die een freshfruitje doen. zodat een ander lekker kan air fryeren bij wijze vanquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die mensen zijn er nog steedsmijn zwager heeft er ook niets mee. Maarkomt hier af en toe vragen of ik iets wil doen .
straks online vergaderen . nog een toets makenquote:
Is dat de hele dag door die bond films?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is niet de bondfilm van 1985
de van paris de komt middag
Zoietsquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er zullen ook voldoende mensen zijn die een freshfruitje doen. zodat een ander lekker kan air fryeren bij wijze van
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
er zullen ook voldoende mensen zijn die een freshfruitje doen. zodat een ander lekker kan air fryeren bij wijze van
Vast wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
succesquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
straks online vergaderen . nog een toets maken
yep en 2 maanden tot januarquote:Op vrijdag 27 november 2020 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat de hele dag door die bond films?
dank je schatjequote:
Hoi jipjipquote:
2 maanden iedere dag door Films van JB hoeveel films heeft hij dan wel niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |