Ik had juist het gevoel dat door die Corona connectie de vragen lastiger waren.quote:Op zondag 29 november 2020 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jammer dat ze iets teveel de nadruk op Corona legden.
Zaten bestwel een paar niet-Top 2000quizwaardige fragmenten/vragen tussen.
Dat bedoel ik ook juist. Zeker in de finale zaten er een paar "wie?"'s tussen.quote:Op zondag 29 november 2020 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik had juist het gevoel dat door die Corona connectie de vragen lastiger waren.
Daardoor juist leuker vond ik. Zo vaak geweest dat je met gemak de kandidaten in de studio zou verslaan. Nu wist ik er ook niet heel veel.quote:Op zondag 29 november 2020 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook juist. Zeker in de finale zater er een paar "wie?"'s tussen.
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 november 2020 21:59 schreef Kyran het volgende:
The Greatest Show on Earth van Nightwish. Al zijn wij bezig met een actie opzetten om deze er wel in te krijgen, dus misschien is lukt dat nog
Een van de leukste en intelligentste Nederlandse artiesten. Laatste hele fijne podcasts met hem over Bob Dylan geluisterdquote:
Die ga ik zeker eens beluisteren!quote:Op zondag 29 november 2020 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een van de leukste en intelligentste Nederlandse artiesten. Laatste hele fijne podcasts met hem over Bob Dylan geluisterd
1088 in editie 1999quote:Op zondag 29 november 2020 21:06 schreef koffieleuk het volgende:
Fever staat op de soundtrack van Queen's Gambit, dus zou wel leuk zijn als die er weer in komt.
Venus ook, dus misschien dat ie daardoor ook stijgt.
Traditie!quote:Op zondag 29 november 2020 22:09 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks een ***-jaar, het begin is er. Handgeschreven.
Nature is healingquote:Op zondag 29 november 2020 22:09 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
yeahhhhhhquote:Op zondag 29 november 2020 22:09 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |