abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2020 @ 23:03:16 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430152
MSM, die afkorting moest ik even opzoeken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 26 november 2020 @ 23:04:01 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430164
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Iedereen met enig inzicht in de menselijke psyche snapt dat je niet eeuwig mensen alles kunt verbieden, afpakken en ontraden. Daar komen ze in Den Haag ook nog wel achter.
'ze' in Den Haag zijn op zich óók gewoon mensen hè :+

Het is gewoon schipperen en pogen minst slechte route te kiezen
pi_196430185
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 22:57 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik denk vooral dat dit komt omdat dergelijke beelden de msm niet halen en dat er zo min mogelijk aandacht aan wordt geschonken om mensen maar niet op ideeen te brengen dat die dingen werkelijk gaande zijn. Of bewust klein gehouden, gedowngrade worden

'Er waren een paar 100 boeren'

Terwijl het er duizenden waren (via internet makkelijk beeldmateriaal van te vinden.

Dat gaatval maanden zo.

De drang om dat kenbaar te maken, omdat heel veel de msm niet haalt, wordt alsmaar groter. Er ontstaan kanalen die alsmaar groter worden. Daar kom je op den duur niet meer doorheen.

Dat je nog eens benadrukt dat de rellenden onder ons een laag IQ hebben, vind ik denigerend. Er zit heel veel hoog opgeleid spul tussen. Het zijn niet alleen de tokkies.

Nergens zul je mij horen zeggen dat mensen schapen zijn of weet ik wat. Waarom dan toch iedere keer benadrukt moet worden dat anders denkenden een laag IQ hebben ofzo, waar die drang vandaan komt.. schiet mij maar lek.

Werkt alleen nog maar meer polarisatie in de hand. Niet iets om trots op te zijn.
Kyran doelt niet op de andersdenkenden, maar op de vuurwerk-hooligans.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196430187
@_serial_ Zit Op1 te kijken, Ernst Kuipers is daar nu. "Bij de piek in oktober hadden we 11.000 besmettingen per dag"

:X
pi_196430191
Het snelst beschikbare(want makkelijk te maken, eigen fabrieken) vaccin (Oxford, 11,6 milj stuks voor NL) kunnen we in elk geval wel een half jaar vergeten.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_196430192
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Carnaval gaat natuurlijk gewoon gevierd worden op een alternatieve manier. Zeker als we tegen die tijd nog steeds aan allerlei beperkingen vast zitten, mensen raken steeds gefrustreerder dat ze niks mogen.
Mwah. Denk het niet.
pi_196430198
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:05 schreef chratnox het volgende:
@:_serial_ Zit Op1 te kijken, Ernst Kuipers is daar nu. "Bij de piek in oktober hadden we 11.000 besmettingen per dag"

ARGHHHHH

9768 is de max, scheelt toch wel een boel op dat aantal
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 26 november 2020 @ 23:06:27 #208
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196430199
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Klopt, maar op een gegeven moment is 'hou vol' roepen en 'we doen het samen' niet houdbaar meer.
pi_196430208
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:05 schreef chratnox het volgende:
@:_serial_ Zit Op1 te kijken, Ernst Kuipers is daar nu. "Bij de piek in oktober hadden we 11.000 besmettingen per dag"

Kuipers is een proleet.
  donderdag 26 november 2020 @ 23:06:56 #210
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196430209
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Mwah. Denk het niet.
Reken maar van wel.
pi_196430229
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Reken maar van wel.
Carnaval thuis vieren is echt geen bal aan. Horeca zal er zijn vingers niet aan branden, als ze al open zijn. Ik verwacht er niet veel van.
pi_196430230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Reken maar van wel.
Hier iig niet. En niemand die ik ken.

Zou ook niet weten hoe. De kern van carnaval is eruit.

En ik vier al mijn hele leven carnaval dus ik vind mezelf wel een kenner. :9
  donderdag 26 november 2020 @ 23:09:29 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196430245
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Carnaval thuis vieren is echt geen bal aan. Horeca zal er zijn vingers niet aan branden, als ze al open zijn. Ik verwacht er niet veel van.
Zijn nog wel wat alternatieven te bedenken.

Maar we zullen zien.
pi_196430246
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:06 schreef _serial_ het volgende:

[..]

ARGHHHHH

9768 is de max, scheelt toch wel een boel op dat aantal
Dat weet ook iedereen die ook maar iets met capaciteiten doet in de zorg. Behalve Kuipers.

LCPS :r
pi_196430254
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Oftewel: polderen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_196430259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:09 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Zijn nog wel wat alternatieven te bedenken.

Maar we zullen zien.
Wat voor alternatieven dan? Ik kan me echt geen carnaval voorstellen.
  donderdag 26 november 2020 @ 23:10:44 #217
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196430261
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:06 schreef _serial_ het volgende:
Het snelst beschikbare(want makkelijk te maken, eigen fabrieken) vaccin (Oxford, 11,6 milj stuks voor NL) kunnen we in elk geval wel een half jaar vergeten.
Plan B dus.

Oh wacht...
pi_196430267
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:08 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Er zijn in die regio schuren en dergelijken zat. Daar vinden ze denk ik echt wel wat op. Ik denk wel dat we onderscheid moeten maken tussen de die-hard carnavalsvierders (zoals Lenny) en de mensen die carnaval gebruiken als een excuus om een week dronken te zijn. Voor de eerste groep is de lol er denk ik af, voor de tweede groep lijkt het mij een uitdaging die oplosbaar is.
  donderdag 26 november 2020 @ 23:11:15 #219
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430272
quote:
6s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oftewel: polderen.
An sich niet zo gek veel mee mis
  donderdag 26 november 2020 @ 23:11:59 #220
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196430278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:10 schreef chratnox het volgende:

[..]

Er zijn in die regio schuren en dergelijken zat. Daar vinden ze denk ik echt wel wat op. Ik denk wel dat we onderscheid moeten maken tussen de die-hard carnavalsvierders (zoals Lenny) en de mensen die carnaval gebruiken als een excuus om een week dronken te zijn. Voor de eerste groep is de lol er denk ik af, voor de tweede groep lijkt het mij een uitdaging die oplosbaar is.
Dit.
pi_196430284
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:11 schreef Molo het volgende:

[..]

An sich niet zo gek veel mee mis
Iedereen krijgt evenveel niet wat-ie wil. Alleen in Nederland kun je daarmee wegkomen.
  donderdag 26 november 2020 @ 23:13:22 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430294
quote:
17s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Iedereen krijgt evenveel niet wat-ie wil. Alleen in Nederland kun je daarmee wegkomen.
En toch zijn we daar als land zijnde best ver mee gekomen toch? :D

Beide waar
pi_196430302
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:13 schreef Molo het volgende:

[..]

En toch zijn we daar als land zijnde best ver mee gekomen toch? :D

Beide waar
De nuchtere poldermentaliteit werkt in veel gevallen denk ik best goed. Op dit soort momenten zorgt het voor (voorkombare) vertragingen.
pi_196430323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

De nuchtere poldermentaliteit werkt in veel gevallen denk ik best goed. Op dit soort momenten zorgt het voor (voorkombare) vertragingen.
Ik denk eerlijk gezegd dat we later zullen concluderen dat het een tamelijk succesvolle strategie was, dat een enorme ramp voor de volksgezondheid is afgewend en dat het draagvlak onder de bevolking nooit echt in het gedrang is gekomen.
pi_196430351
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat we later zullen concluderen dat het een tamelijk succesvolle strategie was, dat een enorme ramp voor de volksgezondheid is afgewend en dat het draagvlak onder de bevolking nooit echt in het gedrang is gekomen.
Denk het ook. :Y
Pfoe... .dat klinkt wel als een eind goed, al goed, he?! *O* ;)
pi_196430373
quote:

[..]

Ik denk dat dat iets te positief is. Ik geloof best dat we zullen concluderen dat de strategie succesvol was en een ramp voor de volksgezondheid is afgewend, maar op een aantal momenten kwam het gevoel wel over dat het kantje boord was. Daar zal nog wel tijdje discussie over zijn.

Of het draagvlak er wel of niet nog is verschilt denk ik nogal per leeftijdsgroep. Ik zou me de komende jaren als jongere flink bekocht voelen met de versoberingen die die al gehad hebben en er nog aan komen, met daarbij 2020 en een stuk van 2021 wat afgeschreven kan worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2020 23:22:50 ]
  donderdag 26 november 2020 @ 23:23:36 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430394
quote:

[..]

Mee eens :Y
  donderdag 26 november 2020 @ 23:29:00 #228
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196430441
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Iedereen met enig inzicht in de menselijke psyche snapt dat je niet eeuwig mensen alles kunt verbieden, afpakken en ontraden. Daar komen ze in Den Haag ook nog wel achter.
Niet voor niets komt de gedragsunit van het RIVM wat meer in beeld, dat ook op EU niveau wordt aangegeven.
quote:
bron: ecdc
...
"While there is no ‘one-size-fits-all’ approach to promoting NPI* compliance, there are nonetheless some key principles that can be applied in all settings, as defined in various theories of behaviour change. The COM-B* model is one such theory, based on the common-sense idea that a given behaviour occurs when both the capability and opportunity are present, and when the individual concerned is more motivated to adopt that behaviour than any other. Systematically applying such models can optimise the effectiveness of strategies promoting NPI.
...
*NPI staat voor Non-pharmaceutical interventions oftewel Niet Medische Maatregelen.
COM-B = gedrags(verandering) model cq theorie.
Er zijn lokaal , regionaal maar zeker internationaal flink verschillen waar begrenzingen en mogelijkheden liggen.
Het is verdomd lastig iemand die "mobiel" is duidelijk te maken dat die iets moet doen waar die persoon zelf geen (direct) baat bij heeft: "what's in it for me?"

Het gaat wmb ook flink mis hoe men perspectieven biedt die dat niet zijn. O.e.a. manier wil men valide regels afkomstig van een epidemisch model uit 1950, generiek op één manier gebruiken die vervolgens voor iedereen nadelig uitpakt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 26 november 2020 @ 23:32:00 #229
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196430459
quote:

[..]

Draagvlak? het zijn allemaal goboden of verboden bij monde van wet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196430465
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik denk dat dat iets te positief is. Ik geloof best dat we zullen concluderen dat de strategie succesvol was en een ramp voor de volksgezondheid is afgewend, maar op een aantal momenten kwam het gevoel wel over dat het kantje boord was. Daar zal nog wel tijdje discussie over zijn.

Of het draagvlak er wel of niet nog is verschilt denk ik nogal per leeftijdsgroep. Ik zou me de komende jaren als jongere flink bekocht voelen met de versoberingen die die al gehad hebben en er nog aan komen, met daarbij 2020 en een stuk van 2021 wat afgeschreven kan worden.
Of het werkt de andere kant op en er zal meer oog zijn voor de problemen waar 'jongeren' voor staan.
Kan geen kwaad denk ik. Volgens mij is woningnood een aardig groter probleem dan bezuinigingen.
pi_196430513
Ik stel voor om de Pfizer fabriek in België (Puurs, vlak onder Antwerpen waar het vaccin gemaakt wordt) te overvallen als het allemaal te lang duurt.

Misschien kan Twinkle20 de troepen regelen die we kunnen inzetten. Dan buigen we die gekanaliseerde volkswoede nog om in iets nuttigs. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196430519
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:32 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Of het werkt de andere kant op en er zal meer oog zijn voor de problemen waar 'jongeren' voor staan.
Kan geen kwaad denk ik. Volgens mij is woningnood een aardig groter probleem dan bezuinigingen.
Kan zeker geen kwaad, maar de afgelopen 9 maanden hebben vooral laten zien dat dat oog er niet is. Ik denk niet dat dat na deze crisis ineens wel komt. Ik ben eerder bang voor dat er een hele duidelijke splitsing in de maatschappij komt. Jongeren die zich tegen die tijd al een jaar niet gehoord voelen, van wie hun diploma in 2020 minder waard is, hun opleiding in 2020 (en misschien stukje 2021) vertraging opgelopen heeft en nog veel meer dingen.

Als er volgend jaar grote bezuinigingen aangekondigd worden om dit jaar te kunnen betalen heb je denk ik wel stront aan de knikker.
pi_196430520
twitter

Deze twitter draad is erg interessant. Volgens hun onderzoek zijn er geen belangrijke mutaties plaats gevonden die
A zorgen voor een betere overdracht van het virus.
B dat er geen strain is die vaccins tot nu toe tegen kunnen houden door mutaties.
pi_196430524
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Kuipers is een proleet.
Wat heeft de beste man je toch misdaan? :D
zie email 27 oktober
pi_196430526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

Kan zeker geen kwaad, maar de afgelopen 9 maanden hebben vooral laten zien dat dat oog er niet is. Ik denk niet dat dat na deze crisis ineens wel komt. Ik ben eerder bang voor dat er een hele duidelijke splitsing in de maatschappij komt. Jongeren die zich tegen die tijd al een jaar niet gehoord voelen, van wie hun diploma in 2020 minder waard is, hun opleiding in 2020 (en misschien stukje 2021) vertraging opgelopen heeft en nog veel meer dingen.

Als er volgend jaar grote bezuinigingen aangekondigd worden om dit jaar te kunnen betalen heb je denk ik wel stront aan de knikker.
De middelste groep is er ook wel klaar mee dat ze niet mogen teamsporten of een biertje in de kroeg of festival mogen. Zeker als dat nog een jaar doorgetrokken wordt.
pi_196430531
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:38 schreef Salina het volgende:
Ik stel voor om de Pfizer fabriek in België (Puurs, vlak onder Antwerpen waar het vaccin gemaakt wordt) te overvallen als het allemaal te lang duurt.

Misschien kan Twinkle20 de troepen regelen die we kunnen inzetten. Dan buigen we die gekanaliseerde volkswoede nog om in iets nuttigs. *O*
_O-
Kijk.. out of the box... ik hou ervan! :D
pi_196430533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik word beetje moe dat die man een beetje mediageil is, doe gewoon je werk, en onthou je zelf van verdere duiding in de media, doe dat lekker in het OMT. (overigens mag dat ook best gelden voor overige OMT leden)
  donderdag 26 november 2020 @ 23:43:22 #238
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430538
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:38 schreef Salina het volgende:

Fok vaccinatieploeg _O_
pi_196430550
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

Het wordt de komende jaren een moeilijke afweging voor de politiek. Ga je de baby boomers aanpakken die eigenlijk tot nu toe alles safe hadden voor hun oude dag of de werkende/jongeren mensen. Want daar zit wel een kloof tussen zeker na deze crisis.
pi_196430551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Psst.... ik heb hier laatst gelezen....
Lenny = Kuipers... :Y O-)
  donderdag 26 november 2020 @ 23:47:18 #241
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430565
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:45 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Psst.... ik heb hier laatst gelezen....
Lenny = Kuipers... :Y O-)
Leipers _O_
pi_196430576
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Fok vaccinatieploeg _O_
Dat is de vaccineercrew inderdaad.

Maar we hebben ook de Fok Knok crew om het vaccin te bemachtigen. :Y
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196430579
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Leipers _O_
Ja, zeker als ie dit leest! :D
Zal ik het toch nog even kleiner maken misschien? ;(
pi_196430595
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:48 schreef Salina het volgende:

[..]

Fok! OMT, Fok! VMT (Vaccinatie Meeneem Team). Gaat helemaal goed komen, plannen sliden morgen je DM in.
pi_196430608
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:48 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik ben pro vaccineren maar ik wil me toch wel laten vaccineren door mensen die weten wat ze doen anders kan ik het net zo goed zelf doen.
pi_196430610
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Fok! OMT, Fok! VMT (Vaccinatie Meeneem Team). Gaat helemaal goed komen, plannen sliden morgen je DM in.
Zeker. :Y

Neem jij de coördinatie weer op je? :)
pi_196430615
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Fok vaccinatieploeg _O_
We hebben al wat expertises hier.

FOK!OMT
FOK!Vaccinatieploeg
FOK!Duidingsteam

:)
pi_196430620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:51 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik ben pro vaccineren maar ik wil me toch wel laten vaccineren door mensen die weten wat ze doen anders kan ik het net zo goed zelf doen.
Mag ook natuurlijk... :)
pi_196430636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:51 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Zeker. :Y

Neem jij de coördinatie weer op je? :)
Geen probleem. Wat vinden we van: Fok! & the Furious die de vaccins in België ophaalt, ze bij Lenny (niet Kuipers) afdropt en we de Fok! Gezondheidsdienst (FGD klinkt raar) inzetten om te vaccineren? Effectief is dat de Fok! laag over de GGD's heen, dus dan worden mensen nog steeds gevaccineerd door mensen die die kennis hebben.

Uiteraard niet overbodig om te melden dat tijdens het ophalen van de vaccins eerst even door het Fok! & the Furious team een vrachtwagen met supervriezer opgehaald moet worden, maar dat komt goed. Hebben we alleen helikopter en 5 motoren voor nodig, staan morgen klaar.
  donderdag 26 november 2020 @ 23:56:17 #250
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430640
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:51 schreef ipa84 het volgende:

[..]

"Vaccinatie op uw eigen veilige zolderkamer? De FOK!Vaccinatieploeg staat voor u klaar en is uiteraard online te boeken"

pi_196430647
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mag ook natuurlijk... :)
Het is meer van ook vaccineren of een spuit zetten is een medische handeling. Daar moet je wel vakbekwame mensen voor hebben. Niet dat de luizenmoeder van gisteren de inent moeder wordt van morgen.
pi_196430656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Het is meer van ook vaccineren of een spuit zetten is een medische handeling. Daar moet je wel vakbekwame mensen voor hebben. Niet dat de luizenmoeder van gisteren de inent moeder wordt van morgen.
Ik heb een aantal keer met het krijgen van de griepprik gedacht dat het de luizenmoeder van gisteren was (niet luizenmoeder, eerder schoonmaakster van dat pand). Één keer zat ze helemaal verkeerd met prikken, 2 weken beurs en mn arm moeilijk kunnen bewegen.
pi_196430676
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Geen probleem. Wat vinden we van: Fok! & the Furious die de vaccins in België ophaalt, ze bij Lenny (niet Kuipers) afdropt en we de Fok! Gezondheidsdienst (FGD klinkt raar) inzetten om te vaccineren? Effectief is dat de Fok! laag over de GGD's heen, dus dan worden mensen nog steeds gevaccineerd door mensen die die kennis hebben.

Uiteraard niet overbodig om te melden dat tijdens het ophalen van de vaccins eerst even door het Fok! & the Furious team een vrachtwagen met supervriezer opgehaald moet worden, maar dat komt goed. Hebben we alleen helikopter en 5 motoren voor nodig, staan morgen klaar.
FOK! & the Furious! _O-
Ik vind het echt een hartstikke goed plan! Sta er helemaal achter. :Y
Denk aan de touringcar om het team te vervoeren... Zal één genoeg zijn? :{
pi_196430687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:58 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keer met het krijgen van de griepprik gedacht dat het de luizenmoeder van gisteren was (niet luizenmoeder, eerder schoonmaakster van dat pand). Één keer zat ze helemaal verkeerd met prikken, 2 weken beurs en mn arm moeilijk kunnen bewegen.
Dat is wat ik bedoel. Ook met een spuit zetten heb je dingen waar je rekening mee moet houden. Daar zijn er genoeg mensen van hoor in Nederland. Maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.
pi_196430693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Molo en Kyran kunnen dat wel toch? Lenny ook. Het is trouwens foksinatie dan ipv vaccinatie. Die is wel wat waard hoor, die foksinatie.
pi_196430701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:58 schreef chratnox het volgende:

[..]

D'r zit nogal verschil in prikkers. }:|
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:05:35 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430718
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:02 schreef Salina het volgende:

[..]

Molo en Kyran kunnen dat wel toch? Lenny ook. Het is trouwens foksinatie dan ipv vaccinatie. Die is wel wat waard hoor, die foksinatie.
Wie herschrijft dit nummer? :o

FOK!cination *O*
pi_196430720
quote:

[..]

Psies. En voor het snellere effect kruip ik dan wel op die zolderkamer van Molo. ^O^
pi_196430729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]

FOK! & the Furious! _O-
Ik vind het echt een hartstikke goed plan! Sta er helemaal achter. :Y
Denk aan de touringcar om het team te vervoeren... Zal één genoeg zijn? :{
Ligt eraan of iedereen een mondkapje draagt :o
pi_196430739
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Wie herschrijft dit nummer? :o

FOK!cination *O*
Morgen tijdens wat saaie meetings wel even mn best doen
pi_196430746
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ligt eraan of iedereen een mondkapje draagt :o
O ships... dat wordt hem niet. :N
Ach, ze zijn toch wel boos genoeg om met eigen vervoer te gaan. Net boeren joh... :7
pi_196430747
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Ik geloof graag dat hun het kunnen. Maar het gaat me meer omdat dat dat een medische handeling blijft. Ik ben helemaal pro vaccin en die ontwikkelingen volg ik ook graag. Maar ook met injecteren moet je bepaalde dingen weten.
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:10:50 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:09 schreef ipa84 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik geloof graag dat hun het kunnen. Maar het gaat me meer omdat dat dat een medische handeling blijft. Ik ben helemaal pro vaccin en die ontwikkelingen volg ik ook graag. Maar ook met injecteren moet je bepaalde dingen weten.
Injecteren kun je leren ^O^

YouTube tutorial maken, hoppa, heb je zo een paar duizend extra prikkers
pi_196430757
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Zit jij buiten joh?! :o
pi_196430758
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo werkt het niet dat weet je zelf ook.
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:14:14 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430778
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:11 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Zo werkt het niet dat weet je zelf ook.
Ja dat weet ik. Dat is echt prima geregeld in Nederland, hoef je je geen zorgen om te maken.

Zal heus een enkele keer mis gaan, maar dat zijn echt uitzonderingen.

Bovenstaande posts waren uiteraard een grapje ;)

Ga lekker slapen, morgen gezond weer op
pi_196430781
quote:

[..]

Geef jij ff een linkje als je het filmpje klaar hebt? ;)
pi_196430783
quote:

[..]

Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties. Advertenties op het kanaal aanzetten en dat gaat helemaal los. Moeten alleen nog iemand vinden die elke dag wil vloggen
pi_196430807
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Dat is echt prima geregeld in Nederland, hoef je je geen zorgen om te maken.

Zal heus een enkele keer mis gaan, maar dat zijn echt uitzonderingen.

Bovenstaande posts waren uiteraard een grapje ;)

Ga lekker slapen, morgen gezond weer op
Ik maak me geen zorgen. Ik wist niet dat je post grappig bedoel was dus sorry daarvoor.
pi_196430810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties. Advertenties op het kanaal aanzetten en dat gaat helemaal los. Moeten alleen nog iemand vinden die elke dag wil vloggen
Daar lijkt Miss_Sly me dan weer een uitstekende kandidaat voor. :Y
Daar komt al die nuance wel van pas. De Furious hebben toch niks aan haar. :N
Ook bij het prikken niet trouwens, huppakee, beetje voortmaken. :7

[ Bericht 3% gewijzigd door Mammietje op 27-11-2020 03:14:25 ]
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:24:22 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:18 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik maak me geen zorgen. Ik wist niet dat je post grappig bedoel was dus sorry daarvoor.
https://rijksvaccinatiepr(...)0worden%20uitgevoerd.

Zie 2.2.

Is afgedekt :Y
pi_196430873
quote:
Mooi zo. Want anders gaat daar weer gezeik over komen. Je merkt nu al bij sommige mensen twijfel. Dat moet je gewoon voorkomen.
pi_196430884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties.
:D

Welke dag of dagen gaat het gebeuren?
Zet ik die alvast in onze datumprikker.

quote:

Komt goed. Alleen een medisch bevoegd persoon zal jou vaccineren (indien je gevaccineerd wilt worden) uiteraard. Geen zorgen. :)
pi_196430890
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Prikklok minimaal.
pi_196430918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:32 schreef Salina het volgende:

[..]

[..]

Komt goed. Alleen een medisch bevoegd persoon zal jou vaccineren (indien je gevaccineerd wilt worden) uiteraard. Geen zorgen. :)
Voor je toevoeging. Ik ben pro vaccineren. Ik roep van af de zomer dat de vaccins er aan gaan komen en als ik in aanmerking kom dan neem ik hem graag.
pi_196431443
pi_196431462
quote:

[..]

On a serious note. Hoe lang heb je nodig om mensen dat fatsoenlijk te leren? 2 dagen?

Sporthal vol zetten met die mensen. Handjevol artsen er bij voor toezicht en klaar is Klara.
zie email 27 oktober
pi_196431471
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 03:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

On a serious note. Hoe lang heb je nodig om mensen dat fatsoenlijk te leren? 2 dagen?

Sporthal vol zetten met die mensen. Handjevol artsen er bij voor toezicht en klaar is Klara.
Nope. :N
Volle sporthallen kan pas weer ná het vaccineren. ;)
pi_196431488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 03:16 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nope. :N
Volle sporthallen kan pas weer ná het vaccineren. ;)
Op afstand uiteraard ;)
zie email 27 oktober
  vrijdag 27 november 2020 @ 03:20:59 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196431494
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 03:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Is een voorbehouden handeling, dus dat kan en mag niet zo maar

Wordt net zoiets als de griepprik dit jaar denk ik, op afstand van elkaar in de rij staan buiten en steeds eentje langs het prikloket, binnen of eigenlijk liefst buiten bij de verpleegkundige in de partypriktent of corona testhal gebruiken daarvoor oid.

De prikkers en plek zijn niet dé uitdaging denk ik. Eerder het goed controleren van wie er (nog) moet en al is geweest en wat side effects zijn enzo

Tevens goedenacht :+
  vrijdag 27 november 2020 @ 03:22:45 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196431509
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 03:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Op afstand uiteraard ;)
Je kunt ook deze beetje tweaken voor Covid-vaccin doeleinden!

pi_196431512
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 03:20 schreef Molo het volgende:
Is een voorbehouden handeling, dus dat kan en mag niet zo maar
Oh zeker wel. Is gewoon handelen in opdracht dan. Ik noem die artsen niet voor niks. ;)

(En ja ik ben zo’n nerd die om kwart over drie in de wet big heeft gekeken :D )
zie email 27 oktober
  vrijdag 27 november 2020 @ 03:23:31 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196431519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 03:22 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Oh zeker wel. Is gewoon handelen in opdracht dan. Ik noem die artsen niet voor niks. ;)

(En ja ik ben zo’n nerd die om kwart over drie in de wet big heeft gekeken :D )
Er zijn zat verpleegkundigen die dat mogen, dat is niet een issue

En mooi man :D
  Moderator vrijdag 27 november 2020 @ 07:18:43 #284
5428 crew  miss_sly
pi_196432424
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:19 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Daar lijkt Miss_Sly me dan weer een uitstekende kandidaat voor. :Y
Daar komt al die nuance wel van pas. De Furious hebben toch niks aan haar. :N
Ook bij het prikken niet trouwens, huppakee, beetje voortmaken. :7
Ik heb al heel wat prikken gezet :D Weliswaar van een andere soort en in mijn eigen buik, maar als het moet, jas ik hem er bij een ander zo in :P

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 27-11-2020 08:54:57 ]
  vrijdag 27 november 2020 @ 08:04:14 #285
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_196432706
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 03:20 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Op afstand uiteraard ;)
Prik drive truh *O*
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 27 november 2020 @ 08:10:19 #286
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_196432740
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 08:04 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Prik drive truh *O*
Raymond van Barneveld laten vaccineren.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 27 november 2020 @ 08:25:58 #287
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_196432861
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 08:10 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

:D :o
Toch maar liever niet....bullseye blijft lastig :')
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 27 november 2020 @ 08:44:27 #288
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_196432967
quote:

[..]

Hoeveel doet die er in een uurtje?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 november 2020 @ 08:47:09 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196432996
Leuk zo'n strenge (wel terechte) protocol op werk.

Keelpijn en/of hoofdpijn = testen

Denk dat ik een abonnement op teststraat ga nemen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 november 2020 @ 08:47:44 #290
416575 crew  Evenstar
pi_196432998
quote:

[..]

One Hunderdddd aaaaaand Eeeeeeiigghttyyyyy
pi_196433003
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 07:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb al heel wat prikken gezet :D Weliswaar van een andere soort en in mijn eigen buik, maar als het niet, had ik hem er bij een ander zo in :P
Niks daarvan, jij gaat vloggen! :{w
Ik heb nog nooit een prik gezet, maar ben er van overtuigd dat me dat buitengewoon goed afgaat! :7
pi_196433045
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 08:47 schreef Kyran het volgende:
Leuk zo'n strenge (wel terechte) protocol op werk.

Keelpijn en/of hoofdpijn = testen

Denk dat ik een abonnement op teststraat ga nemen.
Mag je alweer? :D
  vrijdag 27 november 2020 @ 08:58:38 #293
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196433113
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 03:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Je kunt ook deze beetje tweaken voor Covid-vaccin doeleinden!

En anders zo'n spijkerpistool aanpassen.
Snel, en vanaf een veilige afstand *O*

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 november 2020 @ 09:01:32 #294
416575 crew  Evenstar
pi_196433144
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 08:52 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mag je alweer? :D
Ja, tikje overdreven, maar goed, het zou wat zijn als ik het een keer wel heb en niet test.

Als het negatief is heb ik in ieder geval % positieve van totaal aantal testen omlaag geholpen :)
pi_196433192
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 09:01 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, tikje overdreven, maar goed, het zou wat zijn als ik het een keer wel heb en niet test.

Als het negatief is heb ik in ieder geval % positieve van totaal aantal testen omlaag geholpen :)
Goedzo! Heb jij hoe dan ook weer je steentje bijgedragen! :D ^O^
Kan je niet beter meteen een drain laten aanleggen? :P
  vrijdag 27 november 2020 @ 09:48:17 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196433691
twitter
pi_196434042
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 09:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Da's een duidelijk plaatje. Wel jammer dat er geen vergelijking is met de periode voorafgaand aan 2016.
pi_196434256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 09:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Lees dat de verhouding tussen golf 1 en 2 nu zo'n 9000 en 4000 is qua oversterfte. In die zin valt het (vooralsnog) dus echt mee deze huidige situatie en overall kun je - met terugwerkende kracht - eigenlijk ook concluderen dat de berekeningen die door Rutte toen werden verwoord als 'mogelijk 50.000 doden door Corona' echt stukken minder heftig uit zullen vallen.*

*rekening houdend met dat deze getallen waarschijnlijk onvolledig zijn (en met name in golf 1 wellicht wel enkele duizenden doden door corona missen) en zonder het virus en alle oversterfte verder te bagatelliseren.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 27 november 2020 @ 10:35:51 #299
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196434292
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Lees dat de verhouding tussen golf 1 en 2 nu zo'n 9000 en 4000 is qua oversterfte. In die zin valt het (vooralsnog) dus echt mee deze huidige situatie en overall kun je - met terugwerkende kracht - eigenlijk ook concluderen dat de berekeningen die door Rutte toen werden verwoord als 'mogelijk 50.000 doden door Corona' echt stukken minder heftig uit zullen vallen.*

*rekening houdend met dat deze getallen waarschijnlijk onvolledig zijn (en met name in golf 1 wellicht wel enkele duizenden doden door corona missen) en zonder het virus en alle oversterfte verder te bagatelliseren.
Deze tweede golf gaat sowieso een stuk beter dan de eerste golf, zeker als je het vergelijkt met de tweede golf in de meeste andere Europese landen.
Antifa
pi_196434306
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 10:35 schreef VoMy het volgende:

[..]

Deze tweede golf gaat sowieso een stuk beter dan de eerste golf, zeker als je het vergelijkt met de tweede golf in de meeste andere Europese landen.
Heb je daar vergelijkingsdata van? Ben ik wel benieuwd naar in hoeverre Nederland het nu 'beter' doet dan de rest van Europa.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')