'ze' in Den Haag zijn op zich óók gewoon mensen hèquote:Op donderdag 26 november 2020 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen met enig inzicht in de menselijke psyche snapt dat je niet eeuwig mensen alles kunt verbieden, afpakken en ontraden. Daar komen ze in Den Haag ook nog wel achter.
Kyran doelt niet op de andersdenkenden, maar op de vuurwerk-hooligans.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:57 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat dit komt omdat dergelijke beelden de msm niet halen en dat er zo min mogelijk aandacht aan wordt geschonken om mensen maar niet op ideeen te brengen dat die dingen werkelijk gaande zijn. Of bewust klein gehouden, gedowngrade worden
'Er waren een paar 100 boeren'
Terwijl het er duizenden waren (via internet makkelijk beeldmateriaal van te vinden.
Dat gaatval maanden zo.
De drang om dat kenbaar te maken, omdat heel veel de msm niet haalt, wordt alsmaar groter. Er ontstaan kanalen die alsmaar groter worden. Daar kom je op den duur niet meer doorheen.
Dat je nog eens benadrukt dat de rellenden onder ons een laag IQ hebben, vind ik denigerend. Er zit heel veel hoog opgeleid spul tussen. Het zijn niet alleen de tokkies.
Nergens zul je mij horen zeggen dat mensen schapen zijn of weet ik wat. Waarom dan toch iedere keer benadrukt moet worden dat anders denkenden een laag IQ hebben ofzo, waar die drang vandaan komt.. schiet mij maar lek.
Werkt alleen nog maar meer polarisatie in de hand. Niet iets om trots op te zijn.
Mwah. Denk het niet.quote:Op donderdag 26 november 2020 22:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Carnaval gaat natuurlijk gewoon gevierd worden op een alternatieve manier. Zeker als we tegen die tijd nog steeds aan allerlei beperkingen vast zitten, mensen raken steeds gefrustreerder dat ze niks mogen.
ARGHHHHHquote:Op donderdag 26 november 2020 23:05 schreef chratnox het volgende:
@:_serial_ Zit Op1 te kijken, Ernst Kuipers is daar nu. "Bij de piek in oktober hadden we 11.000 besmettingen per dag"
Klopt, maar op een gegeven moment is 'hou vol' roepen en 'we doen het samen' niet houdbaar meer.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
'ze' in Den Haag zijn op zich óók gewoon mensen hè
Het is gewoon schipperen en pogen minst slechte route te kiezen
Kuipers is een proleet.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:05 schreef chratnox het volgende:
@:_serial_ Zit Op1 te kijken, Ernst Kuipers is daar nu. "Bij de piek in oktober hadden we 11.000 besmettingen per dag"
Carnaval thuis vieren is echt geen bal aan. Horeca zal er zijn vingers niet aan branden, als ze al open zijn. Ik verwacht er niet veel van.quote:
Hier iig niet. En niemand die ik ken.quote:
Zijn nog wel wat alternatieven te bedenken.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Carnaval thuis vieren is echt geen bal aan. Horeca zal er zijn vingers niet aan branden, als ze al open zijn. Ik verwacht er niet veel van.
Dat weet ook iedereen die ook maar iets met capaciteiten doet in de zorg. Behalve Kuipers.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:06 schreef _serial_ het volgende:
[..]
ARGHHHHH
9768 is de max, scheelt toch wel een boel op dat aantal
Oftewel: polderen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:04 schreef Molo het volgende:
[..]
'ze' in Den Haag zijn op zich óók gewoon mensen hè
Het is gewoon schipperen en pogen minst slechte route te kiezen
Wat voor alternatieven dan? Ik kan me echt geen carnaval voorstellen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn nog wel wat alternatieven te bedenken.
Maar we zullen zien.
Plan B dus.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:06 schreef _serial_ het volgende:
Het snelst beschikbare(want makkelijk te maken, eigen fabrieken) vaccin (Oxford, 11,6 milj stuks voor NL) kunnen we in elk geval wel een half jaar vergeten.
Er zijn in die regio schuren en dergelijken zat. Daar vinden ze denk ik echt wel wat op. Ik denk wel dat we onderscheid moeten maken tussen de die-hard carnavalsvierders (zoals Lenny) en de mensen die carnaval gebruiken als een excuus om een week dronken te zijn. Voor de eerste groep is de lol er denk ik af, voor de tweede groep lijkt het mij een uitdaging die oplosbaar is.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Carnaval thuis vieren is echt geen bal aan. Horeca zal er zijn vingers niet aan branden, als ze al open zijn. Ik verwacht er niet veel van.
An sich niet zo gek veel mee misquote:
Dit.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er zijn in die regio schuren en dergelijken zat. Daar vinden ze denk ik echt wel wat op. Ik denk wel dat we onderscheid moeten maken tussen de die-hard carnavalsvierders (zoals Lenny) en de mensen die carnaval gebruiken als een excuus om een week dronken te zijn. Voor de eerste groep is de lol er denk ik af, voor de tweede groep lijkt het mij een uitdaging die oplosbaar is.
Iedereen krijgt evenveel niet wat-ie wil. Alleen in Nederland kun je daarmee wegkomen.quote:
En toch zijn we daar als land zijnde best ver mee gekomen toch?quote:Op donderdag 26 november 2020 23:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iedereen krijgt evenveel niet wat-ie wil. Alleen in Nederland kun je daarmee wegkomen.
De nuchtere poldermentaliteit werkt in veel gevallen denk ik best goed. Op dit soort momenten zorgt het voor (voorkombare) vertragingen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
En toch zijn we daar als land zijnde best ver mee gekomen toch?![]()
Beide waar
Ik denk eerlijk gezegd dat we later zullen concluderen dat het een tamelijk succesvolle strategie was, dat een enorme ramp voor de volksgezondheid is afgewend en dat het draagvlak onder de bevolking nooit echt in het gedrang is gekomen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
De nuchtere poldermentaliteit werkt in veel gevallen denk ik best goed. Op dit soort momenten zorgt het voor (voorkombare) vertragingen.
Denk het ook.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat we later zullen concluderen dat het een tamelijk succesvolle strategie was, dat een enorme ramp voor de volksgezondheid is afgewend en dat het draagvlak onder de bevolking nooit echt in het gedrang is gekomen.
Ik denk dat dat iets te positief is. Ik geloof best dat we zullen concluderen dat de strategie succesvol was en een ramp voor de volksgezondheid is afgewend, maar op een aantal momenten kwam het gevoel wel over dat het kantje boord was. Daar zal nog wel tijdje discussie over zijn.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat we later zullen concluderen dat het een tamelijk succesvolle strategie was, dat een enorme ramp voor de volksgezondheid is afgewend en dat het draagvlak onder de bevolking nooit echt in het gedrang is gekomen.
Mee eensquote:Op donderdag 26 november 2020 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet voor niets komt de gedragsunit van het RIVM wat meer in beeld, dat ook op EU niveau wordt aangegeven.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Iedereen met enig inzicht in de menselijke psyche snapt dat je niet eeuwig mensen alles kunt verbieden, afpakken en ontraden. Daar komen ze in Den Haag ook nog wel achter.
*NPI staat voor Non-pharmaceutical interventions oftewel Niet Medische Maatregelen.quote:bron: ecdc
...
"While there is no ‘one-size-fits-all’ approach to promoting NPI* compliance, there are nonetheless some key principles that can be applied in all settings, as defined in various theories of behaviour change. The COM-B* model is one such theory, based on the common-sense idea that a given behaviour occurs when both the capability and opportunity are present, and when the individual concerned is more motivated to adopt that behaviour than any other. Systematically applying such models can optimise the effectiveness of strategies promoting NPI.
...
Draagvlak? het zijn allemaal goboden of verboden bij monde van wet.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Of het werkt de andere kant op en er zal meer oog zijn voor de problemen waar 'jongeren' voor staan.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik denk dat dat iets te positief is. Ik geloof best dat we zullen concluderen dat de strategie succesvol was en een ramp voor de volksgezondheid is afgewend, maar op een aantal momenten kwam het gevoel wel over dat het kantje boord was. Daar zal nog wel tijdje discussie over zijn.
Of het draagvlak er wel of niet nog is verschilt denk ik nogal per leeftijdsgroep. Ik zou me de komende jaren als jongere flink bekocht voelen met de versoberingen die die al gehad hebben en er nog aan komen, met daarbij 2020 en een stuk van 2021 wat afgeschreven kan worden.
Kan zeker geen kwaad, maar de afgelopen 9 maanden hebben vooral laten zien dat dat oog er niet is. Ik denk niet dat dat na deze crisis ineens wel komt. Ik ben eerder bang voor dat er een hele duidelijke splitsing in de maatschappij komt. Jongeren die zich tegen die tijd al een jaar niet gehoord voelen, van wie hun diploma in 2020 minder waard is, hun opleiding in 2020 (en misschien stukje 2021) vertraging opgelopen heeft en nog veel meer dingen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Of het werkt de andere kant op en er zal meer oog zijn voor de problemen waar 'jongeren' voor staan.
Kan geen kwaad denk ik. Volgens mij is woningnood een aardig groter probleem dan bezuinigingen.
De middelste groep is er ook wel klaar mee dat ze niet mogen teamsporten of een biertje in de kroeg of festival mogen. Zeker als dat nog een jaar doorgetrokken wordt.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kan zeker geen kwaad, maar de afgelopen 9 maanden hebben vooral laten zien dat dat oog er niet is. Ik denk niet dat dat na deze crisis ineens wel komt. Ik ben eerder bang voor dat er een hele duidelijke splitsing in de maatschappij komt. Jongeren die zich tegen die tijd al een jaar niet gehoord voelen, van wie hun diploma in 2020 minder waard is, hun opleiding in 2020 (en misschien stukje 2021) vertraging opgelopen heeft en nog veel meer dingen.
Als er volgend jaar grote bezuinigingen aangekondigd worden om dit jaar te kunnen betalen heb je denk ik wel stront aan de knikker.
quote:Op donderdag 26 november 2020 23:38 schreef Salina het volgende:
Ik stel voor om de Pfizer fabriek in België (Puurs, vlak onder Antwerpen waar het vaccin gemaakt wordt) te overvallen als het allemaal te lang duurt.
Misschien kan Twinkle20 de troepen regelen die we kunnen inzetten. Dan buigen we die gekanaliseerde volkswoede nog om in iets nuttigs.
Ik word beetje moe dat die man een beetje mediageil is, doe gewoon je werk, en onthou je zelf van verdere duiding in de media, doe dat lekker in het OMT. (overigens mag dat ook best gelden voor overige OMT leden)quote:Op donderdag 26 november 2020 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat heeft de beste man je toch misdaan?
Fok vaccinatieploegquote:Op donderdag 26 november 2020 23:38 schreef Salina het volgende:
Ik stel voor om de Pfizer fabriek in België (Puurs, vlak onder Antwerpen waar het vaccin gemaakt wordt) te overvallen als het allemaal te lang duurt.
Misschien kan Twinkle20 de troepen regelen die we kunnen inzetten. Dan buigen we die gekanaliseerde volkswoede nog om in iets nuttigs.
Het wordt de komende jaren een moeilijke afweging voor de politiek. Ga je de baby boomers aanpakken die eigenlijk tot nu toe alles safe hadden voor hun oude dag of de werkende/jongeren mensen. Want daar zit wel een kloof tussen zeker na deze crisis.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kan zeker geen kwaad, maar de afgelopen 9 maanden hebben vooral laten zien dat dat oog er niet is. Ik denk niet dat dat na deze crisis ineens wel komt. Ik ben eerder bang voor dat er een hele duidelijke splitsing in de maatschappij komt. Jongeren die zich tegen die tijd al een jaar niet gehoord voelen, van wie hun diploma in 2020 minder waard is, hun opleiding in 2020 (en misschien stukje 2021) vertraging opgelopen heeft en nog veel meer dingen.
Als er volgend jaar grote bezuinigingen aangekondigd worden om dit jaar te kunnen betalen heb je denk ik wel stront aan de knikker.
Psst.... ik heb hier laatst gelezen....quote:Op donderdag 26 november 2020 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat heeft de beste man je toch misdaan?
Leipersquote:Op donderdag 26 november 2020 23:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Psst.... ik heb hier laatst gelezen....
Lenny = Kuipers...![]()
Dat is de vaccineercrew inderdaad.quote:
Fok! OMT, Fok! VMT (Vaccinatie Meeneem Team). Gaat helemaal goed komen, plannen sliden morgen je DM in.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is de vaccineercrew inderdaad.
Maar we hebben ook de Fok Knok crew om het vaccin te bemachtigen.
Ik ben pro vaccineren maar ik wil me toch wel laten vaccineren door mensen die weten wat ze doen anders kan ik het net zo goed zelf doen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:48 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat is de vaccineercrew inderdaad.
Maar we hebben ook de Fok Knok crew om het vaccin te bemachtigen.
Zeker.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Fok! OMT, Fok! VMT (Vaccinatie Meeneem Team). Gaat helemaal goed komen, plannen sliden morgen je DM in.
We hebben al wat expertises hier.quote:
Mag ook natuurlijk...quote:Op donderdag 26 november 2020 23:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik ben pro vaccineren maar ik wil me toch wel laten vaccineren door mensen die weten wat ze doen anders kan ik het net zo goed zelf doen.
Geen probleem. Wat vinden we van: Fok! & the Furious die de vaccins in België ophaalt, ze bij Lenny (niet Kuipers) afdropt en we de Fok! Gezondheidsdienst (FGD klinkt raar) inzetten om te vaccineren? Effectief is dat de Fok! laag over de GGD's heen, dus dan worden mensen nog steeds gevaccineerd door mensen die die kennis hebben.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Neem jij de coördinatie weer op je?
"Vaccinatie op uw eigen veilige zolderkamer? De FOK!Vaccinatieploeg staat voor u klaar en is uiteraard online te boeken"quote:Op donderdag 26 november 2020 23:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik ben pro vaccineren maar ik wil me toch wel laten vaccineren door mensen die weten wat ze doen anders kan ik het net zo goed zelf doen.
Het is meer van ook vaccineren of een spuit zetten is een medische handeling. Daar moet je wel vakbekwame mensen voor hebben. Niet dat de luizenmoeder van gisteren de inent moeder wordt van morgen.quote:
Ik heb een aantal keer met het krijgen van de griepprik gedacht dat het de luizenmoeder van gisteren was (niet luizenmoeder, eerder schoonmaakster van dat pand). Één keer zat ze helemaal verkeerd met prikken, 2 weken beurs en mn arm moeilijk kunnen bewegen.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is meer van ook vaccineren of een spuit zetten is een medische handeling. Daar moet je wel vakbekwame mensen voor hebben. Niet dat de luizenmoeder van gisteren de inent moeder wordt van morgen.
FOK! & the Furious!quote:Op donderdag 26 november 2020 23:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geen probleem. Wat vinden we van: Fok! & the Furious die de vaccins in België ophaalt, ze bij Lenny (niet Kuipers) afdropt en we de Fok! Gezondheidsdienst (FGD klinkt raar) inzetten om te vaccineren? Effectief is dat de Fok! laag over de GGD's heen, dus dan worden mensen nog steeds gevaccineerd door mensen die die kennis hebben.
Uiteraard niet overbodig om te melden dat tijdens het ophalen van de vaccins eerst even door het Fok! & the Furious team een vrachtwagen met supervriezer opgehaald moet worden, maar dat komt goed. Hebben we alleen helikopter en 5 motoren voor nodig, staan morgen klaar.
Dat is wat ik bedoel. Ook met een spuit zetten heb je dingen waar je rekening mee moet houden. Daar zijn er genoeg mensen van hoor in Nederland. Maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer met het krijgen van de griepprik gedacht dat het de luizenmoeder van gisteren was (niet luizenmoeder, eerder schoonmaakster van dat pand). Één keer zat ze helemaal verkeerd met prikken, 2 weken beurs en mn arm moeilijk kunnen bewegen.
Molo en Kyran kunnen dat wel toch? Lenny ook. Het is trouwens foksinatie dan ipv vaccinatie. Die is wel wat waard hoor, die foksinatie.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:57 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het is meer van ook vaccineren of een spuit zetten is een medische handeling. Daar moet je wel vakbekwame mensen voor hebben. Niet dat de luizenmoeder van gisteren de inent moeder wordt van morgen.
D'r zit nogal verschil in prikkers.quote:Op donderdag 26 november 2020 23:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb een aantal keer met het krijgen van de griepprik gedacht dat het de luizenmoeder van gisteren was (niet luizenmoeder, eerder schoonmaakster van dat pand). Één keer zat ze helemaal verkeerd met prikken, 2 weken beurs en mn arm moeilijk kunnen bewegen.
Wie herschrijft dit nummer?quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Molo en Kyran kunnen dat wel toch? Lenny ook. Het is trouwens foksinatie dan ipv vaccinatie. Die is wel wat waard hoor, die foksinatie.
Psies. En voor het snellere effect kruip ik dan wel op die zolderkamer van Molo.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Molo en Kyran kunnen dat wel toch? Lenny ook. Het is trouwens foksinatie dan ipv vaccinatie. Die is wel wat waard hoor, die foksinatie.
Ligt eraan of iedereen een mondkapje draagtquote:Op vrijdag 27 november 2020 00:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
FOK! & the Furious!![]()
Ik vind het echt een hartstikke goed plan! Sta er helemaal achter.![]()
Denk aan de touringcar om het team te vervoeren... Zal één genoeg zijn?
Morgen tijdens wat saaie meetings wel even mn best doenquote:Op vrijdag 27 november 2020 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie herschrijft dit nummer?![]()
FOK!cination![]()
O ships... dat wordt hem niet.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ligt eraan of iedereen een mondkapje draagt
quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik geloof graag dat hun het kunnen. Maar het gaat me meer omdat dat dat een medische handeling blijft. Ik ben helemaal pro vaccin en die ontwikkelingen volg ik ook graag. Maar ook met injecteren moet je bepaalde dingen weten.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:02 schreef Salina het volgende:
[..]
Injecteren kun je lerenquote:Op vrijdag 27 november 2020 00:09 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik geloof graag dat hun het kunnen. Maar het gaat me meer omdat dat dat een medische handeling blijft. Ik ben helemaal pro vaccin en die ontwikkelingen volg ik ook graag. Maar ook met injecteren moet je bepaalde dingen weten.
Zit jij buiten joh?!quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:09 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik geloof graag dat hun het kunnen. Maar het gaat me meer omdat dat dat een medische handeling blijft. Ik ben helemaal pro vaccin en die ontwikkelingen volg ik ook graag. Maar ook met injecteren moet je bepaalde dingen weten.
Zo werkt het niet dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Injecteren kun je leren![]()
YouTube tutorial maken, hoppa, heb je zo een paar duizend extra prikkers
Ja dat weet ik. Dat is echt prima geregeld in Nederland, hoef je je geen zorgen om te maken.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:11 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zo werkt het niet dat weet je zelf ook.
Geef jij ff een linkje als je het filmpje klaar hebt?quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties. Advertenties op het kanaal aanzetten en dat gaat helemaal los. Moeten alleen nog iemand vinden die elke dag wil vloggenquote:Op vrijdag 27 november 2020 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen. Ik wist niet dat je post grappig bedoel was dus sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Dat is echt prima geregeld in Nederland, hoef je je geen zorgen om te maken.
Zal heus een enkele keer mis gaan, maar dat zijn echt uitzonderingen.
Bovenstaande posts waren uiteraard een grapje
Ga lekker slapen, morgen gezond weer op
Daar lijkt Miss_Sly me dan weer een uitstekende kandidaat voor.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties. Advertenties op het kanaal aanzetten en dat gaat helemaal los. Moeten alleen nog iemand vinden die elke dag wil vloggen
https://rijksvaccinatiepr(...)0worden%20uitgevoerd.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik maak me geen zorgen. Ik wist niet dat je post grappig bedoel was dus sorry daarvoor.
Mooi zo. Want anders gaat daar weer gezeik over komen. Je merkt nu al bij sommige mensen twijfel. Dat moet je gewoon voorkomen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:24 schreef Molo het volgende:
[..]
https://rijksvaccinatiepr(...)0worden%20uitgevoerd.
Zie 2.2.
Is afgedekt
quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties.
Komt goed. Alleen een medisch bevoegd persoon zal jou vaccineren (indien je gevaccineerd wilt worden) uiteraard. Geen zorgen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:09 schreef ipa84 het volgende:
Prikklok minimaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Welke dag of dagen gaat het gebeuren?
Zet ik die alvast in onze datumprikker.
Voor je toevoeging. Ik ben pro vaccineren. Ik roep van af de zomer dat de vaccins er aan gaan komen en als ik in aanmerking kom dan neem ik hem graag.quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:32 schreef Salina het volgende:
[..]
Welke dag of dagen gaat het gebeuren?
Zet ik die alvast in onze datumprikker.
[..]
Komt goed. Alleen een medisch bevoegd persoon zal jou vaccineren (indien je gevaccineerd wilt worden) uiteraard. Geen zorgen.
On a serious note. Hoe lang heb je nodig om mensen dat fatsoenlijk te leren? 2 dagen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Nope.quote:Op vrijdag 27 november 2020 03:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
On a serious note. Hoe lang heb je nodig om mensen dat fatsoenlijk te leren? 2 dagen?
Sporthal vol zetten met die mensen. Handjevol artsen er bij voor toezicht en klaar is Klara.
Op afstand uiteraardquote:Op vrijdag 27 november 2020 03:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nope.![]()
Volle sporthallen kan pas weer ná het vaccineren.
Is een voorbehouden handeling, dus dat kan en mag niet zo maarquote:Op vrijdag 27 november 2020 03:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
On a serious note. Hoe lang heb je nodig om mensen dat fatsoenlijk te leren? 2 dagen?
Sporthal vol zetten met die mensen. Handjevol artsen er bij voor toezicht en klaar is Klara.
Je kunt ook deze beetje tweaken voor Covid-vaccin doeleinden!quote:
Oh zeker wel. Is gewoon handelen in opdracht dan. Ik noem die artsen niet voor niks.quote:Op vrijdag 27 november 2020 03:20 schreef Molo het volgende:
Is een voorbehouden handeling, dus dat kan en mag niet zo maar
Er zijn zat verpleegkundigen die dat mogen, dat is niet een issuequote:Op vrijdag 27 november 2020 03:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Is gewoon handelen in opdracht dan. Ik noem die artsen niet voor niks.
(En ja ik ben zo’n nerd die om kwart over drie in de wet big heeft gekeken)
Ik heb al heel wat prikken gezetquote:Op vrijdag 27 november 2020 00:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar lijkt Miss_Sly me dan weer een uitstekende kandidaat voor.![]()
Daar komt al die nuance wel van pas. De Furious hebben toch niks aan haar.
Ook bij het prikken niet trouwens, huppakee, beetje voortmaken.
Raymond van Barneveld laten vaccineren.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld laten vaccineren.
Hoeveel doet die er in een uurtje?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One Hunderdddd aaaaaand Eeeeeeiigghttyyyyyquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat prikken gezetWeliswaar van een andere soort en in mijn eigen buik, maar als het niet, had ik hem er bij een ander zo in
Mag je alweer?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:47 schreef Kyran het volgende:
Leuk zo'n strenge (wel terechte) protocol op werk.
Keelpijn en/of hoofdpijn = testen
Denk dat ik een abonnement op teststraat ga nemen.
En anders zo'n spijkerpistool aanpassen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 03:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt ook deze beetje tweaken voor Covid-vaccin doeleinden!
Ja, tikje overdreven, maar goed, het zou wat zijn als ik het een keer wel heb en niet test.quote:
Goedzo! Heb jij hoe dan ook weer je steentje bijgedragen!quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, tikje overdreven, maar goed, het zou wat zijn als ik het een keer wel heb en niet test.
Als het negatief is heb ik in ieder geval % positieve van totaal aantal testen omlaag geholpen
Da's een duidelijk plaatje. Wel jammer dat er geen vergelijking is met de periode voorafgaand aan 2016.quote:
Lees dat de verhouding tussen golf 1 en 2 nu zo'n 9000 en 4000 is qua oversterfte. In die zin valt het (vooralsnog) dus echt mee deze huidige situatie en overall kun je - met terugwerkende kracht - eigenlijk ook concluderen dat de berekeningen die door Rutte toen werden verwoord als 'mogelijk 50.000 doden door Corona' echt stukken minder heftig uit zullen vallen.*quote:
Deze tweede golf gaat sowieso een stuk beter dan de eerste golf, zeker als je het vergelijkt met de tweede golf in de meeste andere Europese landen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees dat de verhouding tussen golf 1 en 2 nu zo'n 9000 en 4000 is qua oversterfte. In die zin valt het (vooralsnog) dus echt mee deze huidige situatie en overall kun je - met terugwerkende kracht - eigenlijk ook concluderen dat de berekeningen die door Rutte toen werden verwoord als 'mogelijk 50.000 doden door Corona' echt stukken minder heftig uit zullen vallen.*
*rekening houdend met dat deze getallen waarschijnlijk onvolledig zijn (en met name in golf 1 wellicht wel enkele duizenden doden door corona missen) en zonder het virus en alle oversterfte verder te bagatelliseren.
Heb je daar vergelijkingsdata van? Ben ik wel benieuwd naar in hoeverre Nederland het nu 'beter' doet dan de rest van Europa.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Deze tweede golf gaat sowieso een stuk beter dan de eerste golf, zeker als je het vergelijkt met de tweede golf in de meeste andere Europese landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |