On a serious note. Hoe lang heb je nodig om mensen dat fatsoenlijk te leren? 2 dagen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Injecteren kun je leren![]()
YouTube tutorial maken, hoppa, heb je zo een paar duizend extra prikkers
Nope.quote:Op vrijdag 27 november 2020 03:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
On a serious note. Hoe lang heb je nodig om mensen dat fatsoenlijk te leren? 2 dagen?
Sporthal vol zetten met die mensen. Handjevol artsen er bij voor toezicht en klaar is Klara.
Op afstand uiteraardquote:Op vrijdag 27 november 2020 03:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nope.![]()
Volle sporthallen kan pas weer ná het vaccineren.
Is een voorbehouden handeling, dus dat kan en mag niet zo maarquote:Op vrijdag 27 november 2020 03:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
On a serious note. Hoe lang heb je nodig om mensen dat fatsoenlijk te leren? 2 dagen?
Sporthal vol zetten met die mensen. Handjevol artsen er bij voor toezicht en klaar is Klara.
Je kunt ook deze beetje tweaken voor Covid-vaccin doeleinden!quote:
Oh zeker wel. Is gewoon handelen in opdracht dan. Ik noem die artsen niet voor niks.quote:Op vrijdag 27 november 2020 03:20 schreef Molo het volgende:
Is een voorbehouden handeling, dus dat kan en mag niet zo maar
Er zijn zat verpleegkundigen die dat mogen, dat is niet een issuequote:Op vrijdag 27 november 2020 03:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Is gewoon handelen in opdracht dan. Ik noem die artsen niet voor niks.
(En ja ik ben zo’n nerd die om kwart over drie in de wet big heeft gekeken)
Ik heb al heel wat prikken gezetquote:Op vrijdag 27 november 2020 00:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Daar lijkt Miss_Sly me dan weer een uitstekende kandidaat voor.![]()
Daar komt al die nuance wel van pas. De Furious hebben toch niks aan haar.
Ook bij het prikken niet trouwens, huppakee, beetje voortmaken.
Raymond van Barneveld laten vaccineren.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Raymond van Barneveld laten vaccineren.
Hoeveel doet die er in een uurtje?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One Hunderdddd aaaaaand Eeeeeeiigghttyyyyyquote:Op vrijdag 27 november 2020 08:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2020 07:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb al heel wat prikken gezetWeliswaar van een andere soort en in mijn eigen buik, maar als het niet, had ik hem er bij een ander zo in
Mag je alweer?quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:47 schreef Kyran het volgende:
Leuk zo'n strenge (wel terechte) protocol op werk.
Keelpijn en/of hoofdpijn = testen
Denk dat ik een abonnement op teststraat ga nemen.
En anders zo'n spijkerpistool aanpassen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 03:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt ook deze beetje tweaken voor Covid-vaccin doeleinden!
Ja, tikje overdreven, maar goed, het zou wat zijn als ik het een keer wel heb en niet test.quote:
Goedzo! Heb jij hoe dan ook weer je steentje bijgedragen!quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, tikje overdreven, maar goed, het zou wat zijn als ik het een keer wel heb en niet test.
Als het negatief is heb ik in ieder geval % positieve van totaal aantal testen omlaag geholpen
Da's een duidelijk plaatje. Wel jammer dat er geen vergelijking is met de periode voorafgaand aan 2016.quote:
Lees dat de verhouding tussen golf 1 en 2 nu zo'n 9000 en 4000 is qua oversterfte. In die zin valt het (vooralsnog) dus echt mee deze huidige situatie en overall kun je - met terugwerkende kracht - eigenlijk ook concluderen dat de berekeningen die door Rutte toen werden verwoord als 'mogelijk 50.000 doden door Corona' echt stukken minder heftig uit zullen vallen.*quote:
Deze tweede golf gaat sowieso een stuk beter dan de eerste golf, zeker als je het vergelijkt met de tweede golf in de meeste andere Europese landen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lees dat de verhouding tussen golf 1 en 2 nu zo'n 9000 en 4000 is qua oversterfte. In die zin valt het (vooralsnog) dus echt mee deze huidige situatie en overall kun je - met terugwerkende kracht - eigenlijk ook concluderen dat de berekeningen die door Rutte toen werden verwoord als 'mogelijk 50.000 doden door Corona' echt stukken minder heftig uit zullen vallen.*
*rekening houdend met dat deze getallen waarschijnlijk onvolledig zijn (en met name in golf 1 wellicht wel enkele duizenden doden door corona missen) en zonder het virus en alle oversterfte verder te bagatelliseren.
Heb je daar vergelijkingsdata van? Ben ik wel benieuwd naar in hoeverre Nederland het nu 'beter' doet dan de rest van Europa.quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Deze tweede golf gaat sowieso een stuk beter dan de eerste golf, zeker als je het vergelijkt met de tweede golf in de meeste andere Europese landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |