abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196430647
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mag ook natuurlijk... :)
Het is meer van ook vaccineren of een spuit zetten is een medische handeling. Daar moet je wel vakbekwame mensen voor hebben. Niet dat de luizenmoeder van gisteren de inent moeder wordt van morgen.
pi_196430656
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Het is meer van ook vaccineren of een spuit zetten is een medische handeling. Daar moet je wel vakbekwame mensen voor hebben. Niet dat de luizenmoeder van gisteren de inent moeder wordt van morgen.
Ik heb een aantal keer met het krijgen van de griepprik gedacht dat het de luizenmoeder van gisteren was (niet luizenmoeder, eerder schoonmaakster van dat pand). Één keer zat ze helemaal verkeerd met prikken, 2 weken beurs en mn arm moeilijk kunnen bewegen.
pi_196430676
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:55 schreef chratnox het volgende:

[..]

Geen probleem. Wat vinden we van: Fok! & the Furious die de vaccins in België ophaalt, ze bij Lenny (niet Kuipers) afdropt en we de Fok! Gezondheidsdienst (FGD klinkt raar) inzetten om te vaccineren? Effectief is dat de Fok! laag over de GGD's heen, dus dan worden mensen nog steeds gevaccineerd door mensen die die kennis hebben.

Uiteraard niet overbodig om te melden dat tijdens het ophalen van de vaccins eerst even door het Fok! & the Furious team een vrachtwagen met supervriezer opgehaald moet worden, maar dat komt goed. Hebben we alleen helikopter en 5 motoren voor nodig, staan morgen klaar.
FOK! & the Furious! _O-
Ik vind het echt een hartstikke goed plan! Sta er helemaal achter. :Y
Denk aan de touringcar om het team te vervoeren... Zal één genoeg zijn? :{
pi_196430687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:58 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ik heb een aantal keer met het krijgen van de griepprik gedacht dat het de luizenmoeder van gisteren was (niet luizenmoeder, eerder schoonmaakster van dat pand). Één keer zat ze helemaal verkeerd met prikken, 2 weken beurs en mn arm moeilijk kunnen bewegen.
Dat is wat ik bedoel. Ook met een spuit zetten heb je dingen waar je rekening mee moet houden. Daar zijn er genoeg mensen van hoor in Nederland. Maar je moet wel weten waar je mee bezig bent.
pi_196430693
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:57 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Molo en Kyran kunnen dat wel toch? Lenny ook. Het is trouwens foksinatie dan ipv vaccinatie. Die is wel wat waard hoor, die foksinatie.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196430701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 23:58 schreef chratnox het volgende:

[..]

D'r zit nogal verschil in prikkers. }:|
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:05:35 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430718
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:02 schreef Salina het volgende:

[..]

Molo en Kyran kunnen dat wel toch? Lenny ook. Het is trouwens foksinatie dan ipv vaccinatie. Die is wel wat waard hoor, die foksinatie.
Wie herschrijft dit nummer? :o

FOK!cination *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196430720
quote:

[..]

Psies. En voor het snellere effect kruip ik dan wel op die zolderkamer van Molo. ^O^
pi_196430729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]

FOK! & the Furious! _O-
Ik vind het echt een hartstikke goed plan! Sta er helemaal achter. :Y
Denk aan de touringcar om het team te vervoeren... Zal één genoeg zijn? :{
Ligt eraan of iedereen een mondkapje draagt :o
pi_196430739
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Wie herschrijft dit nummer? :o

FOK!cination *O*
Morgen tijdens wat saaie meetings wel even mn best doen
pi_196430746
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:06 schreef chratnox het volgende:

[..]

Ligt eraan of iedereen een mondkapje draagt :o
O ships... dat wordt hem niet. :N
Ach, ze zijn toch wel boos genoeg om met eigen vervoer te gaan. Net boeren joh... :7
pi_196430747
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

quote:

[..]

Ik geloof graag dat hun het kunnen. Maar het gaat me meer omdat dat dat een medische handeling blijft. Ik ben helemaal pro vaccin en die ontwikkelingen volg ik ook graag. Maar ook met injecteren moet je bepaalde dingen weten.
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:10:50 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:09 schreef ipa84 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Ik geloof graag dat hun het kunnen. Maar het gaat me meer omdat dat dat een medische handeling blijft. Ik ben helemaal pro vaccin en die ontwikkelingen volg ik ook graag. Maar ook met injecteren moet je bepaalde dingen weten.
Injecteren kun je leren ^O^

YouTube tutorial maken, hoppa, heb je zo een paar duizend extra prikkers
pi_196430757
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Zit jij buiten joh?! :o
pi_196430758
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Zo werkt het niet dat weet je zelf ook.
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:14:14 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430778
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:11 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Zo werkt het niet dat weet je zelf ook.
Ja dat weet ik. Dat is echt prima geregeld in Nederland, hoef je je geen zorgen om te maken.

Zal heus een enkele keer mis gaan, maar dat zijn echt uitzonderingen.

Bovenstaande posts waren uiteraard een grapje ;)

Ga lekker slapen, morgen gezond weer op
pi_196430781
quote:

[..]

Geef jij ff een linkje als je het filmpje klaar hebt? ;)
pi_196430783
quote:

[..]

Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties. Advertenties op het kanaal aanzetten en dat gaat helemaal los. Moeten alleen nog iemand vinden die elke dag wil vloggen
pi_196430807
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Dat is echt prima geregeld in Nederland, hoef je je geen zorgen om te maken.

Zal heus een enkele keer mis gaan, maar dat zijn echt uitzonderingen.

Bovenstaande posts waren uiteraard een grapje ;)

Ga lekker slapen, morgen gezond weer op
Ik maak me geen zorgen. Ik wist niet dat je post grappig bedoel was dus sorry daarvoor.
pi_196430810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties. Advertenties op het kanaal aanzetten en dat gaat helemaal los. Moeten alleen nog iemand vinden die elke dag wil vloggen
Daar lijkt Miss_Sly me dan weer een uitstekende kandidaat voor. :Y
Daar komt al die nuance wel van pas. De Furious hebben toch niks aan haar. :N
Ook bij het prikken niet trouwens, huppakee, beetje voortmaken. :7

[ Bericht 3% gewijzigd door Mammietje op 27-11-2020 03:14:25 ]
  vrijdag 27 november 2020 @ 00:24:22 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196430836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:18 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Ik maak me geen zorgen. Ik wist niet dat je post grappig bedoel was dus sorry daarvoor.
https://rijksvaccinatiepr(...)0worden%20uitgevoerd.

Zie 2.2.

Is afgedekt :Y
pi_196430873
quote:
Mooi zo. Want anders gaat daar weer gezeik over komen. Je merkt nu al bij sommige mensen twijfel. Dat moet je gewoon voorkomen.
pi_196430884
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:14 schreef chratnox het volgende:

[..]

Prikvolgers, pretprikkers, priklikes, prikreacties.
:D

Welke dag of dagen gaat het gebeuren?
Zet ik die alvast in onze datumprikker.

quote:

Komt goed. Alleen een medisch bevoegd persoon zal jou vaccineren (indien je gevaccineerd wilt worden) uiteraard. Geen zorgen. :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196430890
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:32 schreef Salina het volgende:

[..]

Prikklok minimaal.
pi_196430918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:32 schreef Salina het volgende:

[..]

[..]

Komt goed. Alleen een medisch bevoegd persoon zal jou vaccineren (indien je gevaccineerd wilt worden) uiteraard. Geen zorgen. :)
Voor je toevoeging. Ik ben pro vaccineren. Ik roep van af de zomer dat de vaccins er aan gaan komen en als ik in aanmerking kom dan neem ik hem graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')