abonnement Unibet Coolblue
pi_196423188
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:02 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het bestuur hijst de witte vlag.
Alleen als Baudet de voorwaarden accepteert. En dat vraag ik me af...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 16:09:29 #52
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196423199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:08 schreef Hanca het volgende:

[..]

Alleen als Baudet de voorwaarden accepteert. En dat vraag ik me af...
En hij moet eerst tijdelijk uit het bestuur. Daar kan een stiekeme val zitten.
pi_196423214
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En hij moet eerst tijdelijk uit het bestuur. Daar kan een stiekeme val zitten.
"Kan zich daarna weer kandidaat stellen", klinkt wel alsof hij dat pas weer bij een volgend congres (of zelfs een volgende vacature) kan. En het huidige bestuur gaat hem niet voordragen als lijsttrekker of zelfs op de lijst zetten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 16:14:18 #54
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196423250
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

"Kan zich daarna weer kandidaat stellen", klinkt wel alsof hij dat pas weer bij een volgend congres (of zelfs een volgende vacature) kan. En het huidige bestuur gaat hem niet voordragen als lijsttrekker of zelfs op de lijst zetten.
Ja ze hopen waarschijnlijk via een slinkse weg te voorkomen dat hij op de FvD lijst staat en ook niet met zijn eigen lijst komt.
  donderdag 26 november 2020 @ 16:15:45 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_196423264
Waarom start de rest eigenlijk geen nieuwe partij, het "Democratisch Forum" ofzo?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_196423279
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:15 schreef Perrin het volgende:
Waarom start de rest eigenlijk geen nieuwe partij, het "Democratisch Forum" ofzo?
Die naam zou niet door de kiesraad worden goedgekeurd. En starten met een bestaande partij is toch echt veel gemakkelijker.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 16:18:38 #57
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196423292
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:15 schreef Perrin het volgende:
Waarom start de rest eigenlijk geen nieuwe partij, het "Democratisch Forum" ofzo?
Een nieuwe partij in elkaar flansen kunnen beide kampen. Maar in de FvD zit het geld van de partij.
pi_196423337
quote:
Dat is wel apart. Baudet zou dit kunnen accepteren. Dan op de ALV zorgen dat een meerderheid tegen royement stemt en tegen de voordracht van een nieuw bestuur (aangezien de voordracht door het oude bestuur zal worden gedaan en hem niet goedgezind zal zijn). En dan met een eigen voordracht komen die hem gunstiger gezind is. Weet niet hoe het dan verder gaat?

Zou dit kunnen samenhangen met het feit dat ze toch linksom of rechtsom een keer verantwoording aan leden moeten afleggen? Wordt in ieder geval een topshow.
pi_196423353
Hier de tweet van de FvD top:

twitter


Valt Baudet ook onder "de huidige leden zijn uitgesloten van kandidering"?

Zo niet, dan is dit inderdaad de kans voor Baudet om niet alleen in het bestuur te komen, maar ook gewoon weer lijsttrekker te worden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196423378
Er komt (tot nu toe) 1 ALV per jaar (die van dit jaar moet nog plaatsvinden). En die moet weken van te voren aangekondigd worden.
Daar kunnen de leden dan uitspreken of hij lid mag blijven.

Wanneer de 2e ALV komt, waarin hij zich dan kandidaat kan stellen, is mij onduidelijk.
Definitely not CIA
pi_196423394
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:25 schreef capricia het volgende:
Er komt (tot nu toe) 1 ALV per jaar (die van dit jaar moet nog plaatsvinden). En die moet weken van te voren aangekondigd worden.
Daar kunnen de leden dan uitspreken of hij lid mag blijven.

Wanneer de 2e ALV komt, waarin hij zich dan kandidaat kan stellen, is mij onduidelijk.
Er moet sowieso eem 2e ALV zijn, want de lijsttrekker wordt gekozen door de ALV. En die moet minstens 4 weken van te voren worden aangekondigd... er gaat een hoop campagnetijd af zo.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196423400
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:23 schreef Hanca het volgende:
Hier de tweet van de FvD top:

[ twitter ]

Valt Baudet ook onder "de huidige leden zijn uitgesloten van kandidering"?

Zo niet, dan is dit inderdaad de kans voor Baudet om niet alleen in het bestuur te komen, maar ook gewoon weer lijsttrekker te worden.
Lijkt me wel, anders waren het niet de huidige leden. Zou ook gek zijn als de huidige leden niet terug mogen, maar Baudet van deze groep wel.
pi_196423413
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Er moet sowieso eem 2e ALV zijn, want de lijsttrekker wordt gekozen door de ALV. En die moet minstens 4 weken van te voren worden aangekondigd... er gaat een hoop campagnetijd af zo.
En ook nog een nieuw bestuur in de tussentijd.

Ik heb mijn twijfels over de haalbaarheid.
Wanneer moeten de kieslijsten ingeleverd worden? December dacht ik?

Edit: december voor partijen.
Februari voor de kandidaten.
Definitely not CIA
pi_196423438
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:23 schreef Hanca het volgende:
Hier de tweet van de FvD top:

[ twitter ]

Valt Baudet ook onder "de huidige leden zijn uitgesloten van kandidering"?

Zo niet, dan is dit inderdaad de kans voor Baudet om niet alleen in het bestuur te komen, maar ook gewoon weer lijsttrekker te worden.
Baudet zit nu officieel nog in het bestuur denk ik, al zou hij terugtreden? Dat zal dan nog niet bekrachtigd zijn gok ik. Dus als hij akkoord zou gaan zou hij niet meer in het bestuur kunnen terugkeren. Maar goed je kunt natuurlijk wel je medestanders in het bestuur zetten, en die kunnen je dan wel voordragen voor een plek op de kieslijst voor de Tweede Kamer.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:25 schreef capricia het volgende:
Er komt (tot nu toe) 1 ALV per jaar (die van dit jaar moet nog plaatsvinden). En die moet weken van te voren aangekondigd worden.
Daar kunnen de leden dan uitspreken of hij lid mag blijven.

Wanneer de 2e ALV komt, waarin hij zich dan kandidaat kan stellen, is mij onduidelijk.
Als ik het zo even doorblader kan het partijbestuur ALV's uitroepen.

Of ze zijn verplicht om dit te doen als 10% van de kiesgerechtigde leden daar schriftelijk toe oproept. 4.000 Thierry-adepten onder de huidige leden bereid vinden om zo'n oproep te ondertekenen, makkelijker gezegd dan gedaan aangezien de meesten niet actief zullen zijn. Maar goed het zou kunnen natuurlijk.
pi_196423442
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Lijkt me wel, anders waren het niet de huidige leden. Zou ook gek zijn als de huidige leden niet terug mogen, maar Baudet wel.
Dus het bestuur (met of zonder Thierry) heft zichzelf defacto op, als Thierry hiermee akkoord gaat.
Definitely not CIA
pi_196423445
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:28 schreef capricia het volgende:

[..]

En ook nog een nieuw bestuur in de tussentijd.

Ik heb mijn twijfels over de haalbaarheid.
Wanneer moeten de kieslijsten ingeleverd worden? December dacht ik?

Edit: december voor partijen.
Februari voor de kandidaten.
Qua kandidaten gaat het, de verliezers kunnen alleen nooit meer voor deze verkiezingen een nieuwe partij oprichten dus.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196423482
Hoe lang gaat dit circus nog duren??
pi_196423489
Maar goed, Baudet heeft nu dus een puzzel te leggen. Gaat hij hier mee akkoord? Weet hij zeker genoeg dat hij dan de partij weer in handen kan krijgen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 26 november 2020 @ 16:38:05 #69
408813 crew  trein2000
pi_196423526
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:34 schreef theunderdog het volgende:
Hoe lang gaat dit circus nog duren??
Overijssel is er al mee klaar
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_196423552
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:38 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Overijssel is er al mee klaar
Kun je iets van een bron zetten bij je posts? Ik kan alleem wat vinden over FvD Overijssel van 2 dagen geleden, maar in deze soap is dat een eeuwigheid.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 26 november 2020 @ 16:41:18 #71
408813 crew  trein2000
pi_196423567
twitter
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:40 schreef Hanca het volgende:

[..]

Kun je iets van een bron zetten bij je posts? Ik kan alleem wat vinden over FvD Overijssel van 2 dagen geleden, maar in deze soap is dat een eeuwigheid.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_196423580
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
[..]

Dank. Is wel een beetje een cryptische tweet, hopelijk komt er meer info.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 16:47:12 #73
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196423633
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
[..]

Dus TeamThierry heeft het FvD-bestuur via het door Thierry gekaapte twitteraccount een ultimatum gegeven over wát er moet gebeuren, en toen heeft FvD Overijssel in het nog wel door FvD Overijssel beheerde twitteraccount, aangegeven dat ze er klaar mee zijn en eruit stappen.
Ik vind het ingewikkeld.
pi_196423685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:47 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dus TeamThierry heeft het FvD-bestuur via het door Thierry gekaapte twitteraccount een ultimatum gegeven over wát er moet gebeuren, en toen heeft FvD Overijssel in het nog wel door FvD Overijssel beheerde twitteraccount, aangegeven dat ze er klaar mee zijn en eruit stappen.
Ik vind het ingewikkeld.
Het lijkt er op dat het bestuur zijn eigen twitter weer terug heeft.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 16:53:13 #75
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196423700
quote:
Storm in een glas water dus.
Ik denk dat je die apps met een flinke korrel zout moet nemen, ik zie er iig de humor wel van in en de treinen gaan er echt ineens door rijden hoor
Wat een onzin allemaal zeg :')
pi_196423705
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
[..]

Op een gegeven moment kun je als provinciale vertegenwoordiging beter uit de partij stappen en gewoon "Forum voor Overijssel" of "Leefbaar Overijssel" of zo worden.

Moet je je voorstellen, je wordt op een gegeven moment benaderd in de trant van: "Thierry is nu te ver gegaan, we hebben drie kandidaatsleden in de top 10 voor de Tweede Kamer die bereid zijn te verklaren dat hij zich antisemitisch heeft uitgelaten. Annabel wil hem helemaal uit de partij hebben. Hij heeft op eigen houtje een lijsttrekkersverkiezing uitgeroepen. Dit gaat nu stoppen, we gaan hem royeren. We vragen jullie schriftelijke steun of via Twitter".

Dus je doet dat als afdeling, minus de 1 of 2 man die nog voor Thierry zijn. En de volgende dag ligt er weer een document wat Thierry een weg terug naar binnen zou kunnen geven. Op een gegeven moment word je er toch horendol van.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:47 schreef VoMy het volgende:

[..]

Dus TeamThierry heeft het FvD-bestuur via het door Thierry gekaapte twitteraccount een ultimatum gegeven over wát er moet gebeuren, en toen heeft FvD Overijssel in het nog wel door FvD Overijssel beheerde twitteraccount, aangegeven dat ze er klaar mee zijn en eruit stappen.
Ik vind het ingewikkeld.
Het account is niet meer in handen van TeamThierry. Berustte allemaal op een foutje, aldus Thierry vanochtend. Gisteren was het nog meer in de trant van: "Ik heb de wachtwoorden in handen, kom maar op!" Denk dat hij in de tussentijd wel even geïnformeerd is van de mogelijke juridische gevolgen als hij die gegevens voor zichzelf zou houden.
pi_196423728
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Storm in een glas water dus.
Ik denk dat je die apps met een flinke korrel zout moet nemen, ik zie er iig de humor wel van in en de treinen gaan er echt ineens door rijden hoor
Wat een onzin allemaal zeg :')
Het gaat inmiddels al om veel meer dan die apps. De OP is niet echt up to date. Het gaat nu onder andere hier om (maar dit is niet alles):





(Ps: dat jij de humor in ziet van antisemitisme zegt niet dat het humoristisch is)
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 16:57:43 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196423751
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:34 schreef theunderdog het volgende:
Hoe lang gaat dit circus nog duren??
Waarschijnlijk nog weken
  donderdag 26 november 2020 @ 16:58:49 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_196423759
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:51 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat het bestuur zijn eigen twitter weer terug heeft.
Ja of Thierry heeft dit zelf verzonnen. Dat kan ook nog
  donderdag 26 november 2020 @ 17:01:00 #80
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196423776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja of Thierry heeft dit zelf verzonnen. Dat kan ook nog
Ja, lijkt me ook nog wel mogelijk.
pi_196423784
LPF-toestanden bij PVV!!!11

twitter


Ook bij andere partijen is het niet koek en ei, maar ja daar zeggen de MSM niks over!
  donderdag 26 november 2020 @ 17:02:02 #82
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_196423786
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:41 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
[..]

Ja, maar wat is "het circus verlaten"? Gaan ze nu weer als eerzame landlieden hun akkers bebouwen of gaan ze op eigen houtje verder? Maar waarom dan niet even afwachten tot de ergste chaos voorbij is?
  donderdag 26 november 2020 @ 17:02:45 #83
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196423791
Ik ben de media even aan het terugkijken. Hoogtepunt tot nu toe: Baudets blik als Beau zegt dat Nicki eigenlijk eerste op de kieslijst is na het terugtreden van Hiddema en Baudet
Laffe huichelaar
pi_196423792
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja of Thierry heeft dit zelf verzonnen. Dat kan ook nog
Ik kan geen reacties van bestuursleden of andere pro-bestuur leden vinden, helaas.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196423796
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:02 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Ja, maar wat is "het circus verlaten"? Gaan ze nu weer als eerzame landlieden hun akkers bebouwen of gaan ze op eigen houtje verder? Maar waarom dan niet even afwachten tot de ergste chaos voorbij is?
Ze gaan denk ik gewoon op eigen houtje verder. Verstandig, want FvD had toch al niks met de provincies en de fracties in de provinciale staten. En zo kun je wat opbouwen en volgende verkiezingen weer mee doen, dat lukt niet als je aan deze puinhoop vast blijft zitten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196423803
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:55 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het gaat inmiddels al om veel meer dan die apps. De OP is niet echt up to date. Het gaat nu onder andere hier om (maar dit is niet alles):
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


(Ps: dat jij de humor in ziet van antisemitisme zegt niet dat het humoristisch is)
OP aangepast. :)
Definitely not CIA
  donderdag 26 november 2020 @ 17:06:10 #87
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196423811
Nu is het tijd voor goedemorgen nederland
Laffe huichelaar
pi_196423831
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:01 schreef Vasilevski het volgende:
LPF-toestanden bij PVV!!!11

[ twitter ]

Ook bij andere partijen is het niet koek en ei, maar ja daar zeggen de MSM niks over!
Kan de tweet niet lezen.
  donderdag 26 november 2020 @ 17:09:58 #89
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196423839
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:55 schreef Hanca het volgende:
(Ps: dat jij de humor in ziet van antisemitisme zegt niet dat het humoristisch is)
Nou.... dat zegt dat dus wel :') Er zijn geen vaste regels voor zoiets en als het mensen aan het lachen maakt is het dus humoristisch. Zoiets wordt nou juist niet bepaald door mensen die het niet om te lachen vinden

Ja ik ken die brief ondertussen. Van mij had ze ook een opmerking gehad waarin een vergelijking met Simon Wiesenthal zou zitten. Komop zeg, dat jolige gedoe in die appgroep is van hetzelfde laken en pak als wanneer je Hitler prijst om het aanleggen van de Autobahn. Niemand zal dat zien als Hitler verering, je bent iig knap gestoord als je dat met alle geweld zo wil opvatten. Ben het dus ook volkomen eens met hun houding dat het zwichten voor linkse media is
Alleen dat Lange Frans gelul kan ik weinig mee
pi_196423858
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:09 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nou.... dat zegt dat dus wel :') Er zijn geen vaste regels voor zoiets en als het mensen aan het lachen maakt is het dus humoristisch. Zoiets wordt nou juist niet bepaald door mensen die het niet om te lachen vinden

Ja ik ken die brief ondertussen. Van mij had ze ook een opmerking gehad waarin een vergelijking met Simon Wiesenthal zou zitten. Komop zeg, dat jolige gedoe in die appgroep is van hetzelfde laken en pak als wanneer je Hitler prijst om het aanleggen van de Autobahn. Niemand zal dat zien als Hitler verering, je bent iig knap gestoord als je dat met alle geweld zo wil opvatten. Ben het dus ook volkomen eens met hun houding dat het zwichten voor linkse media is
Dan ben je gewoon zelf ook zwaar ziek, helaas.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 17:12:14 #91
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_196423862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:09 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nou.... dat zegt dat dus wel :') Er zijn geen vaste regels voor zoiets en als het mensen aan het lachen maakt is het dus humoristisch. Zoiets wordt nou juist niet bepaald door mensen die het niet om te lachen vinden

Ja ik ken die brief ondertussen. Van mij had ze ook een opmerking gehad waarin een vergelijking met Simon Wiesenthal zou zitten. Komop zeg, dat jolige gedoe in die appgroep is van hetzelfde laken en pak als wanneer je Hitler prijst om het aanleggen van de Autobahn. Niemand zal dat zien als Hitler verering, je bent iig knap gestoord als je dat met alle geweld zo wil opvatten. Ben het dus ook volkomen eens met hun houding dat het zwichten voor linkse media is
Juist ja, iedereen is gek behalve Baudet en een handjevol trawanten.
  donderdag 26 november 2020 @ 17:13:40 #92
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196423881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:11 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon zelf ook zwaar ziek, helaas.
En als je goed gelezen had ben jij dan, volgens mij, knap gestoord.
pi_196423904
GeenStijl toonde van de week wat forumberichten van boze FvD'ers. In veel gevallen ging dat gewoon om ongepolijste jodenhaat. Daar was niets grappigs aan.

Blijkbaar mankeert er iets aan de jeugdige fans van het FvD (of althans, een deel ervan).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 26 november 2020 @ 17:16:45 #94
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196423925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:15 schreef KoosVogels het volgende:
GeenStijl toonde van de week wat forumberichten van boze FvD'ers. In veel gevallen ging dat gewoon om ongepolijste jodenhaat. Daar was niets grappigs aan.

Blijkbaar mankeert er iets aan de jeugdige fans van het FvD (of althans, een deel ervan).
Doe effe een link bij zo'n reactie want dit is nogal vaag
  donderdag 26 november 2020 @ 17:19:05 #95
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_196423953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:12 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Juist ja, iedereen is gek behalve Baudet en een handjevol trawanten.
Dat zijn jouw woorden waar ik overigens verder niks mee kan.
Ik vind wel dat er vaak een overdreven pc sfeertje heerst waardoor goeie grappen verloren gaan of niet gemaakt worden.
pi_196423975
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:09 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nou.... dat zegt dat dus wel :') Er zijn geen vaste regels voor zoiets en als het mensen aan het lachen maakt is het dus humoristisch. Zoiets wordt nou juist niet bepaald door mensen die het niet om te lachen vinden

Ja ik ken die brief ondertussen. Van mij had ze ook een opmerking gehad waarin een vergelijking met Simon Wiesenthal zou zitten. Komop zeg, dat jolige gedoe in die appgroep is van hetzelfde laken en pak als wanneer je Hitler prijst om het aanleggen van de Autobahn. Niemand zal dat zien als Hitler verering, je bent iig knap gestoord als je dat met alle geweld zo wil opvatten. Ben het dus ook volkomen eens met hun houding dat het zwichten voor linkse media is
Alleen dat Lange Frans gelul kan ik weinig mee
Geh. Typisch.
"Pools are perfect for holding water"
pi_196423984
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:16 schreef the-eye het volgende:

[..]

Doe effe een link bij zo'n reactie want dit is nogal vaag
https://www.geenstijl.nl/(...)end-en-gefrustreerd/

En als je dit nog goed praat ben je wel heel erg...
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  donderdag 26 november 2020 @ 17:21:47 #98
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_196423992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja men wil niet met deze kant van Baudet geassocieerd worden.

Ik lees wel eens van een gapend gat op rechts, rechts van de VVD that is. Maar wat vergeten wordt is dat de VVD op het punt van immigratie ideologisch al knetterrechts is. Rechts daarvan is bijna per definitie extremisme.

Overigens zeg ik bewust ideologisch, want wat betreft beleid is de VVD een stuk gematigder - waarschijnlijk dankzij de compromissencultuur.
Komt ook doordat al te harde anti-immigratie, anti-integratie en anti-illegaliteit in gedrang komt met de belangen van hun achterban en geldschieters. Hoewel dat ook voor FvD en hun achterban in het Westland op gaat.

Zo heel moeilijk is het niet. Het blijft dus bij het naar beneden drukken van migranten, terwijl de grenzen open blijven. Lonen drukken en oneerlijke concurrentie.

Oppositie tegen jezelf.

Ik stel het nu wat scherp en met overdrijving maar er zit wel een dubbelzinnigheid tussen de belangen waarmee ze te maken hebben.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_196423999
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:19 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dat zijn jouw woorden waar ik overigens verder niks mee kan.
Ik vind wel dat er vaak een overdreven pc sfeertje heerst waardoor goeie grappen verloren gaan of niet gemaakt worden.
Het zingen van het Horst Wessellied is in geen enkel geval grappig. Nooit. Op geen enkele manier.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_196424046
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De ironie-kaart wordt weer eens van stal gehaald _O-. Nee, nee, dit kan niet.

Nota bene werd aan Thierry gevraagd of hij een grapje maakte, wat door hem ontkend werd. Dus ja.
De ontkenning was ook een grapje, of zo. :T

Maar zoals die gast Thierry omschrijft, dat beeld had ik ook wel van hem. Niet echt een hardcore extreem rechtse dude. De vraag is wel: hoeveel van dat soort uitspraken kan je 'ironisch' of 'provocerend' doen voordat je wél gewoon een homo-hatende, racistische, anti-semitische kutnazi bent? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')