abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 november 2020 @ 12:38:34 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196420751


Livestreams en video's:
SpaceX Youtubekanaal (+/- 15 minuten voor lancering start de livestream)
NASASpaceflight (dagelijkse update Boca Chica/Starship, livestreams: tests, lanceringen, Q&A's)
LabPadre (24/7 livebeelden van 3 webcams in Boca Chica)
Everyday Astronaut (docu's over space gerelateerde ondewerpen en livestreams lanceringen)

Handige linkjes
Boca Chica road closures: Cameron County
Boca Chica NOTAMS (Selecteer de staat Texas): FAA

Actieve voertuigen:
quote:
Falcon 9
Falcon 9 is een tweetrapsraket uit de Falcon-reeks, ontworpen en gebouwd door SpaceX. De Falcon 9 maakte in 2010 zijn introductievlucht. Het raketontwerp is sindsdien stapsgewijs geüpgraded waardoor de prestatiekracht flink toenam. De "9" in de naam "Falcon 9" verwijst naar de samenstelling van negen Merlin 1-raketmotoren in de "core-booster". Deze eerste trap is ontwikkeld om meerdere keren te gebruiken en werd in "vlucht 32" op 31 maart 2017 voor het eerst daadwerkelijk opnieuw ingezet na gebruik in "vlucht 23" op 8 april 2016. Door deze ontwikkeling kan Spacex naar verwachting tot 30% besparen op de kosten per lancering vanaf begin 2018. De Falcon 9 is sinds 2017 op jaarbasis de meest gelanceerde draagraket van de wereld. In november 2018 werd de Falcon 9 Block-5 door NASA's Launch Services Program gecertificeerd als categorie 3 lanceertuig. Daarmee wordt de Falcon 9 uiterst betrouwbaar geacht en is de raket goedgekeurd voor lanceringen van NASA's duurste satellieten en ruimtesondes. SpaceX groeide door het succes van de Falcon 9, waarmee er in 2018 twintig lanceringen werden uitgevoerd, uit tot de marktleider op het gebied van lanceringen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Falcon_9
quote:
Falcon Heavy
De Falcon Heavy is een zeer krachtige deels herbruikbare commerciėle draagraket uit de Falconraketfamilie van het Amerikaanse ruimtevaartbedrijf SpaceX die gebaseerd is op de Falcon 9. Hij maakte op 6 februari 2018 zijn ingebruiknamevlucht en werd een half jaar later door de USAF EELV-gecertificeerd. De Falcon Heavy wordt in staat geacht 63.800 kg aan nuttige lading in een lage aardbaan te brengen, 26.700 kg naar een geostationaire baan, 16.800 kg naar Mars en 3.500 kg naar Pluto. Daarmee is de Falcon Heavy de krachtigste nu beschikbare raket van de wereld, en de krachtigste commerciėle raket ooit. Alleen de Saturnus V maanraket (laatste vlucht in 1973) en de Russische Energia (die na slechts twee proefvluchten werd geannuleerd) konden meer vracht vervoeren. De Falcon Heavy is een gedeeltelijk herbruikbare draagraket waarbij de twee boosters en de eerste trap (centercore) in principe kunnen landen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Falcon_Heavy
quote:
Dragon 1 (cargo)
Dragon, ook bekend als Dragon 1 of Cargo Dragon was het eerste ruimtevaartuig uit de Dragon-reeks van het Amerikaanse ruimtevaartbedrijf SpaceX. Het was een herbruikbaar, onbemand, commercieel bevoorradingsschip dat met subsidies van NASA werd ontwikkeld onder het Commercial Orbital Transportation Services-programma. Met zijn eerste onbemande vlucht in december 2010 werd Dragon het eerste commerciėle ruimtevaartuig dat succesvol op aarde terugkeerde. Op 25 mei 2012 voltooide een Dragon als eerste commerciėle ruimtevaartuig een rendez-vous met het ISS. NASA had SpaceX gecontracteerd om met de Dragon vracht naar het ISS te brengen onder het CRS-1 contract van het Commercial Resupply Services-programma. Regelmatige vluchten werden tussen oktober 2012 april 2020 uitgevoerd. Nadat de Dragon van missie CRS-20 op 7 april 2020 in de Grote Oceaan landde wordt de Dragon 1 opgevolgd door de Dragon 2-Cargo. SpaceX heeft dertien Dragon-1-capsules gebouwd, waarvan er één verloren ging.
https://nl.wikipedia.org/wiki/SpaceX_Dragon

quote:
Dragon 2 (Cargo en Crew)
De Dragon 2, met de versies Crew Dragon en Cargo Dragon is de tweede generatie Dragon-ruimtevaartuigen van het Californische ruimtevaartbedrijf SpaceX die samen met de Boeing Starliner namens NASA-bemanningen naar het ISS moet gaan brengen onder het Commercial Crew-programma. De Crew Dragon wordt ook voor commerciėle klanten ingezet en kan maximaal vier ruimtevaarders vervoeren. De Dragon 2 is een doorontwikkeling van de Dragon 1 waarmee SpaceX van 2012 tot en met 2020 vracht naar het ISS bracht. Naast een bemande uitvoering werkt SpaceX ook aan een uitgekleed Dragon 2-ontwerp voor onbemande bevoorradingsmissies van NASA's CRS 2-programma, dat in 2019 van start ging.
De eerste onbemande testvlucht van de Crew Dragon werd op 2 maart 2019 gelanceerd. De bemande testvlucht werd op 30 mei 2020 gelanceerd. Reguliere bemande vluchten beginnen volgens planning eind augustus 2020.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dragon_2

In ontwikkeling:

quote:
Starship
Starship is een tweetrappig al dan niet bemand zeer zwaar lanceersysteem in ontwikkeling van SpaceX. De boostertrap van Starship, die nodig is om de aarde te verlaten, heet Super Heavy. De Naam Starship slaat op zowel tweedetrap met een compartiment voor bemanning, vracht of satellieten als op de eerste-en-tweede trap als geheel.

Starship vormt een volledig herbruikbaar ruimtevaartuig dat is bedoeld om 100 tot 150 ton aan vracht of tot 100 mensen per vlucht in de ruimte te brengen. In expendable mode zou dat zelfs 250 ton kunnen zijn. Vluchten naar Mars (en terug) behoren tot de mogelijkheden. Door de mogelijkheid tot bijtanken in de ruimte kunnen die hoeveelheden ook op mars of op de maan landen.

Een aangepast Starship is ook een van de drie ontwerpen die NASA heeft opgenomen in de voorselectie voor de bemande maanlander(s) van het Artemisprogramma en in de race zijn voor definitieve selectie.
Het eerste conceptontwerp werd op 27 september 2016 door SpaceX oprichter en ceo Elon Musk op het International Astronatical Congress gepresenteerd als Interplanetairy Transport System. Een jaar later werd een verkleind, makkelijker haalbaar ontwerp met een bredere inzetbaarheid gepresenteerd met de naam Big Falcon Rocket. In 2018 werden nog enkele aanpassingen aan het ontwerp gedaan waaronder een verlenging, een versimpeld landingsgestel met geļntegreerde stuurvleugels en de keuze om de raket van roestvaststaal in plaats van koolstofvezel te bouwen. Het project staat onder directe leiding van Musk zelf. Met de ontwikkeling van de Starship is zo'n vijf miljard dollar gemoeid.

Het eerste prototype van het Starship werd op 28 september 2019 voltooid. Een maand daarvoor werd het voorbereidende Starhopperprogramma waarbij men met een testraket korte vluchten maakte om met de voor Starship ontwikkelde Raptormotoren te leren vliegen en landen afgerond. Anno 2020 worden in hoog tempo prototypes gebouwd en getest waarbij de brandstoftanks de eerste bottleneck waren en verschillende prototypes explodeerden. Op 27 april 2020 doorstond voor het eerst een brandstoftank de cryogene druktest. Elon Musk wil Starship zo snel als mogelijk in bedrijf kunnen nemen. Er wordt gestreefd naar een eerste bemande vlucht langs de Maan in 2023.

Elon Musk wil in de toekomst met Starship, de Falcon 9, de Falcon Heavy en de (bemande en onbemande) Dragon 2 vervangen. Bemande maanlandingen en marslandingen, satellietlanceringen, bijtankvluchten en eventueel zelfs langeafstandsvluchten op aarde behoren tot de mogelijkheden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Starship_(SpaceX)



Starhopper:


Starship Mk1:


Starship:


Starship Moon:

quote:
Launch schedule (11-11) (SpaceXNow):

Nov 14 2020 - Falcon 9+Dragon 2 (Crew) - Crew-1
Launch site: LC-39A

Nov 18 2020 - Falcon 9 - NROL-108
Launch site: SLC-40

Nov 21 2020 - Falcon 9 - Sentinel-6A Michael Freilich
Launch site: VAFB, SLC-4E

NET Nov 2020 - Falcon 9 -Starlink-15 (L16)
Launch site: SLC-40

NET Nov 2020 - Falcon 9 -Starlink-16 (L17)
Launch site: SLC-40

NET Nov 2020 - Falcon 9 - SXM-7
Launch site: SLC-40

NET Nov 30 2020 - Falcon 9 - Turksat 5A
Launch site: SLC-40

NET Nov 2020 - Falcon 9 -Starlink-17 (L18)
Launch site: SLC-40

NET Dec 2 2020 - Falcon 9+Dragon 2 (Cargo)- CRS-21
Launch site: LC-39A

NET Dec 18 2020 - Falcon 9 - Transporter 1
Launch site: SLC-40

NET Dec 2020 - Falcon 9 -Starlink-19 (L20)
Launch site: SLC-40

NET Jan 2021 - Falcon 9 - SXM-8
Launch site: SLC-40

NET Jan 2021 - Falcon 9 -Starlink-20 (L21)
Launch site: SLC-40

NET Jan 2021 - Falcon 9 - Turksat 5B
Launch site: SLC-40

NET Jan 2021 - Falcon 9 - WorldView Legion 1
Launch site: SLC-40

NET Jan 2021 - Falcon 9 - WorldView Legion 2
Launch site: SLC-40

NET Feb 2021 - Falcon 9 - SARah 1 + Rideshares
Launch site: VAFB, SLC-4E

NET Mar 30 - Falcon 9+Dragon 2 (Crew) - Crew-2
Launch site: LC-39A

NET Oct 2021 - Falcon 9+Dragon 2 (Crew) - Space Adventures
Launch site: LC-39A

TBD 2023 - Starship - Dear Moon/Yusaku Maezawa
Launch site: -

NET May 2024- Starship - Mars Cargo
Launch site: -

NET Sep 2024- Starship - Mars Crew
Launch site: -

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 26 november 2020 @ 12:38:47 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196420753
quote:
84s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:33 schreef Starhopper het volgende:
Onlangs nog een SRB test
Oh ja, die heb ik ook gezien. Het zal wel wat weggevallen zijn verder tussen al het geweld van SpaceX. Nog maar eens een reden waarom er echt gewoon een topic naast deze moet zijn, dat we het hier regelmatig ook over tests en lanceringen van andere dingen dan SpaceX hebben slaat natuurlijk nergens op :P

SpaceX-topic zou gewoon voor SpaceX-dingen moeten zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196421350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh ja, die heb ik ook gezien. Het zal wel wat weggevallen zijn verder tussen al het geweld van SpaceX. Nog maar eens een reden waarom er echt gewoon een topic naast deze moet zijn, dat we het hier regelmatig ook over tests en lanceringen van andere dingen dan SpaceX hebben slaat natuurlijk nergens op :P

SpaceX-topic zou gewoon voor SpaceX-dingen moeten zijn.
W&T / [LIVE] Het grote live lanceringen topic
W&T / [CENTRAAL] MARS - De Missies! #13 - Aftellen naar feb 2021

In W&T zijn nog wel meer ruimtevaart-topics te vinden (eigenlijk hoort dit topic daar ook thuis natuurlijk).
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 november 2020 @ 15:19:16 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196422616
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:32 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

W&T / [LIVE] Het grote live lanceringen topic
W&T / [CENTRAAL] MARS - De Missies! #13 - Aftellen naar feb 2021

In W&T zijn nog wel meer ruimtevaart-topics te vinden (eigenlijk hoort dit topic daar ook thuis natuurlijk).
Dan zouden we nog niet op deel 41 zitten denk ik :P

Morgen geef ik de OP een update, dan zet ik wel even een verwijzing naar deze 2 topics erin :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196423231
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 12:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh ja, die heb ik ook gezien. Het zal wel wat weggevallen zijn verder tussen al het geweld van SpaceX. Nog maar eens een reden waarom er echt gewoon een topic naast deze moet zijn, dat we het hier regelmatig ook over tests en lanceringen van andere dingen dan SpaceX hebben slaat natuurlijk nergens op :P

SpaceX-topic zou gewoon voor SpaceX-dingen moeten zijn.
Het enige waarover je kan praten zijn zaken van SpaceX..
Een ander topic voor de rest gaat toch direct doodbloeden, want je krijgt nagenoeg 0,0 % informatie over nieuwe dingen bij Boeing / Lockheed / China / Soyuz / ESA etc.
Die livestreams bestaan bijvoorbeeld voor 90% puur uit computersimulaties, en die blijven gewoon voortgaan ook al gebeuren er andere zaken in de realiteit.
(en dan zijn er nog mensen die klagen omdat bij SpaceX de stream soms uitvalt bij een ASDS landing :') :') )

Ik zou dit als leading topic aanhouden, en iedereen die over een andere lancering wilt praten kan dat gerust hier doen (de meeste animo met ruimte geinteresseerden zal zich wel hier bevinden).
  donderdag 26 november 2020 @ 16:33:17 #6
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_196423465
Ik zou wel een Centraal Elon Musk topic willen hebben waar naast SpaceX en Starlink ook Tesla, Neuralink, BoringCompany, SolarPanels en AI worden besproken :)
pi_196423818
Ik ben een beetje out of the loop. Wat is de belly flop manoeuvre? Ik zag het op Reddit ook al langskomen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 26 november 2020 @ 17:18:04 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_196423939
quote:
2s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben een beetje out of the loop. Wat is de belly flop manoeuvre? Ik zag het op Reddit ook al langskomen.
Je kan het gewoon letterlijk vertalen. Hij zeilt door de atmosfeer op z'n belly, en vlak voor de landing (op de motor, net als de Falcon boosters) flopt ie van belly onder naar staart onder.

Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 26 november 2020 @ 21:34:30 #9
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196428326
Zijn dit soort filmpjes al eens gepost?


Ik vind het bijna jammer dat ik het niet nodig heb. Zulk leuk speelgoed. ;( :9~
pi_196428333
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 13:32 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

W&T / [LIVE] Het grote live lanceringen topic
W&T / [CENTRAAL] MARS - De Missies! #13 - Aftellen naar feb 2021

In W&T zijn nog wel meer ruimtevaart-topics te vinden (eigenlijk hoort dit topic daar ook thuis natuurlijk).
Inderdaad, ik snap ook niet waarom dit topic in NWS staat.

Zo een eerste keer een booster laten landen is inderdaad nieuws. Of de eerste launch van de heavy.
De rest is gewoon wetenschap en ontwikkeling.
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 26 november 2020 @ 21:58:40 #11
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196428741
Tja, maar een hoog percentage van de topics in NWS hoort eigenlijk ook al in POL. Dan lijkt me dit topic nog niet zo'n probleem. Aan SpaceX hangt sowieso wel een duidelijke geur van "nieuws" en niet alleen van wetenschap. Het is een bedrijf waarvan de ontwikkelingen veelal het algemene nieuws halen. Veel meer dan bijna alle andere partijen in de ruimtevaart.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 november 2020 @ 22:43:42 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196429788
Aan al die keren dat SpaceX het nieuws haalt, het lijkt mij niet dat de modjes op een belachelijke hoeveelheid SpaceX topics van mij en andere users zitten te wachten. Dit is denk ik ook de enige topic(reeks) waar de modjes nooit hebben ingegrepen. Dit is een reeks vol leuk en positief nieuws :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 09:55:09 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 18:46:39 #14
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196440900
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 10:16:58 #15
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196450520


Toch een Nederlands tintje :D
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 10:31:55 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196450616
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:24 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]

Toch een Nederlands tintje :D
Gaaaf!!!!

Ben jij een van de gelukkige NL beta testers? :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 28 november 2020 @ 10:45:48 #18
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_196450775
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:24 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]

Toch een Nederlands tintje :D
Is dat zon postbus adress?
pi_196450962
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:45 schreef xzaz het volgende:

[..]

Is dat zon postbus adress?
Dat vermoedde ik ook, maar het is het adres van het Tesla service center in Amsterdam Zuid-Oost. :o
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 28 november 2020 @ 11:52:43 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196451616
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat vermoedde ik ook, maar het is het adres van het Tesla service center in Amsterdam Zuid-Oost. :o
Dat was eigenlijk wel te verwachten :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196451663
Dat Duitsland een grote markt is voor Starlink vanwege de achtergebleven verglazing is bekend bij SpaceX. Ze willen daar dus snel beginnen met het aanbieden van Starlink internet. Waarschijnlijk volgend jaar al. De prioriteit van de lanceringen zal erop gericht zijn de snelheid(bandbreedte) en dus het aantal satellieten snel te verhogen bij de lucratiefste markten, Noord-Europa en de VS.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_196452578
quote:
84s.gif Op zaterdag 28 november 2020 10:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Gaaaf!!!!

Ben jij een van de gelukkige NL beta testers? :D
Haha nee, kwam de foto tegen en het adres viel me op.

Zou niet weten wat je in NL met Starlink moet, volgens mij is hier praktisch overal wel goed internet te krijgen. Op misschien wat uitzonderingen na. Genoeg Europese landen met meer potentie
pi_196452602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 11:56 schreef Digi2 het volgende:
Dat Duitsland een grote markt is voor Starlink vanwege de achtergebleven verglazing is bekend bij SpaceX. Ze willen daar dus snel beginnen met het aanbieden van Starlink internet. Waarschijnlijk volgend jaar al. De prioriteit van de lanceringen zal erop gericht zijn de snelheid(bandbreedte) en dus het aantal satellieten snel te verhogen bij de lucratiefste markten, Noord-Europa en de VS.

Ben benieuwd hoe dat gaat met de licenties/vergunningen (?) of iig toestemmingen om dat te kunnen doen.

Tesla fabriek zal ook wel meehelpen qua politiek kapitaal, ondanks dat het een ander bedrijf is.
pi_196452640
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 13:26 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zou niet weten wat je in NL met Starlink moet, volgens mij is hier praktisch overal wel goed internet te krijgen. Op misschien wat uitzonderingen na.
De abbos hier zijn veel goedkoper voor vergelijkbare snelheden maar Nederland is dan ook goed en goedkoop verglaasd i.t.t. bijv. Duitsland.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_196452695
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2020 13:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]

De abbos hier zijn veel goedkoper voor vergelijkbare snelheden maar Nederland is dan ook goed en goedkoop verglaasd i.t.t. bijv. Duitsland.
Precies, zelfs met mijn oude koperlijntje in een dorp haal ik 150mbit en 15ms. Van wat ik van Starlink zie zit het nu in de test een beetje tussen 90-130 mbit en 30-50ms ping. Ongelooflijk knap natuurlijk want dat is in gebieden waar niks ligt en ze nu gebonden zijn aan dure geostat satellietinternet met 1mbit en 500ms oid
pi_196463052
twitter


Maandag waait het te hard volgens de voorspellingen.

Ik begreep dat ze nu 2 december als test datum in gedachte hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door Asschen_sukar op 29-11-2020 08:04:18 ]
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 29 november 2020 @ 12:36:51 #27
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196477770
twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 november 2020 @ 23:41:02 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196478027
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]
Nou, hopelijk gaat er niets fout dan morgen _O-

NET woensdag. Zal wel eind van de week zijn dat hij kan vliegen gok ik.

[ Bericht 5% gewijzigd door Starhopper op 29-11-2020 23:52:18 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 november 2020 @ 23:43:18 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196478080
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 29 november 2020 @ 23:50:39 #31
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196478177
quote:
Leuk!! :D
Morgen *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 29 november 2020 @ 23:53:29 #32
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196478202
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 23:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Leuk!! :D
Morgen *O*
Morgen blazen ze hem op met de SF :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 29 november 2020 @ 23:54:47 #33
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196478211
quote:
84s.gif Op zondag 29 november 2020 23:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Morgen blazen ze hem op met de SF :T
:D Ik heb er iig zin in :9 :T
Ik zit de dagen af te tellen :') :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 30 november 2020 @ 07:49:42 #34
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196479771
Woensdag op een beetje schappelijke tijd, dus begin van de avond ofzo, zou wel top zijn _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 30 november 2020 @ 11:54:11 #35
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196482178
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 07:49 schreef heywoodu het volgende:
Woensdag op een beetje schappelijke tijd, dus begin van de avond ofzo, zou wel top zijn _O_
Dat zou mij ook heel goed uitkomen :D :P _O_
Static fire test blijft ook heel tof om te zien :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 30 november 2020 @ 13:56:17 #36
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196483727
Ze zijn er lekker vroeg bij.

My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 30 november 2020 @ 14:51:54 #37
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196484463
Weg is gesloten , nu die auto's nog van het pad af |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 30 november 2020 @ 16:38:40 #38
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196485705
Cancelled ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 maandag 30 november 2020 @ 17:02:19 #39
213457 engine
pi_196485999
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 16:38 schreef puzziepie het volgende:
Cancelled ;(
Enig idee waarom?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 30 november 2020 @ 17:03:54 #40
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196486027
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2020 17:02 schreef engine het volgende:

[..]

Enig idee waarom?
Nee :D
Ik hoorde het net op Nerdle maar ik heb geen idee waarom :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 maandag 30 november 2020 @ 17:06:08 #41
213457 engine
pi_196486061
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 17:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Nee :D
Ik hoorde het net op Nerdle maar ik heb geen idee waarom :P
Ah okay :D

Benieuwd wat dit voor woensdag betekent.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 30 november 2020 @ 17:09:18 #42
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196486121
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2020 17:06 schreef engine het volgende:

[..]

Ah okay :D

Benieuwd wat dit voor woensdag betekent.
Dat idd :D
Voorlopig nog geen hop denk ik ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196486313
quote:
2s.gif Op maandag 30 november 2020 17:02 schreef engine het volgende:

[..]

Enig idee waarom?
Te harde wind, hierdoor kunnen ze hem niet test klaar maken met die hoge liften.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_196487517
Vraag me af waarom er zoveel static fire tests zijn met dit model. Dit is al de 5de keer ofzo?
  maandag 30 november 2020 @ 19:16:33 #45
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_196487837
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 18:57 schreef Jonmen het volgende:
Vraag me af waarom er zoveel static fire tests zijn met dit model. Dit is al de 5de keer ofzo?
Dat is dus slechts 1 per motor (1 motorwissel) plus 1 test vanuit de header-tanks.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_196489412
Morgen komt er weer een static fire
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 10:42:44 #47
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
  dinsdag 1 december 2020 @ 11:29:03 #48
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_196495801
Full stack gaat echt niet klaar zijn in 2021
pi_196496825
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 11:29 schreef xzaz het volgende:
Full stack gaat echt niet klaar zijn in 2021
Ik verwacht ook dat orbital launches in 2022 plaatsvinden met Starship+SH. De upscaling van 1 Raptor-engine naar slechts 3 is nogal moeizaam verlopen, laat staan als je SH met meer dan 20 stuks Raptor-engines wil gaan lanceren :{
De huidige Merlin-engines van Block5 F9 zijn wat dat betreft van een andere orde en op dat niveau zijn de Raptor-engines nog niet. Stagnerende factor zijn voorlopig de Raptor-engines, niet zozeer de RVS-constructies en productiecapaciteit van Starship&SH.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 13:01:57 #50
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196497596
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
Morgen komt er weer een static fire
Ook gecanceld.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196498174
Het zou ook kunnen dat ze de static fire gewoon overslaan (yolo, SN9 staat toch al klaar :+). Nomadd heeft te horen gekregen dat de vlucht in principe nog steeds gepland staat voor morgen:

quote:
I just got informed that the flight is still on for 12/2. They're trying to get us to leave town tomorrow night.
pi_196500734
Go yolo :P
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 16:10:22 #53
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196500798
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
Het zou ook kunnen dat ze de static fire gewoon overslaan (yolo, SN9 staat toch al klaar :+). Nomadd heeft te horen gekregen dat de vlucht in principe nog steeds gepland staat voor morgen:
[..]

Yolo zou wel typisch SpaceX zijn. De kans dat het goed gaat is sowieso klein zei Elon laatst. Zonde van alle moeite die je er nog in steekt :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196500852
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:10 schreef Starhopper het volgende:

Yolo zou wel typisch SpaceX zijn. De kans dat het goed gaat is sowieso klein zei Elon laatst. Zonde van alle moeite :T
Grote boem levert ook mooie data op *)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 16:15:40 #55
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196500891
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 16:13 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Grote boem levert ook mooie data op *)
:Y
Een grote vuurbal is nuttiger dan een succesvolle vlucht :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196504424
Update van Nomadd, NET donderdag dus:

quote:
The flight has been aimed at 12-3 now with some sort of testing (not a static fire) on 12-2.
Er zijn ook weer 3 extra datums bijgekomen: 7, 8 en 9 december:
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 19:42:17 #57
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196504478
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:39 schreef Tourniquet het volgende:
Update van Nomadd, NET woensdag dus:
[..]

Er zijn ook weer 3 extra datums bijgekomen: 7, 8 en 9 december:
[ afbeelding ]
Donderdag :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196504482
quote:
84s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:42 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Donderdag :T
Staat er toch? :+
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 december 2020 @ 19:43:51 #59
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196504512
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 19:42 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Staat er toch? :+
:9
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 december 2020 @ 09:53:17 #60
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196512013
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 2 december 2020 @ 18:01:02 #61
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196519424
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196520455
quote:
Dit timeframe komt niet echt overeen met de weg en strandafsluitingen op https://www.cameroncounty.us/spacex/. Maar goed, dat zal nog wel aangepast worden dan.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 2 december 2020 @ 19:18:24 #63
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196520736
Hup weg auto's :9
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196520915
Vandaag alleen een static fire dus, en vanaf vrijdag pas een launch attempt
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 december 2020 @ 01:55:08 #65
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196525599
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 december 2020 @ 02:07:43 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196525613
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 december 2020 @ 02:29:44 #67
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196525644
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 december 2020 @ 03:20:05 #68
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196525735
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 december 2020 @ 03:36:35 #69
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196525839
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 december 2020 @ 04:15:28 #70
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196525954


Zeus :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196526425
Hoe laat moet ik mijn wekker zetten?
pi_196529316
Er is een NOTAM voor morgen (4-12) t/m zondag (6-12): https://www.reddit.com/r/(...)hip_15km_flight_124/. Hopelijk wordt er nog een preciezere tijd bekend. Zo is het lastig wekker zetten :Y)
pi_196532885
Gewoon wakker blijven de hele tijd _O-
  donderdag 3 december 2020 @ 20:30:05 #74
169715 Mano_
Manomanoman..
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 3 december 2020 @ 20:31:21 #75
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196538529
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196542995
twitter


Nog meer geduld hebben...
pi_196544191
Okay, dan ga ik weer slapen -O-
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 4 december 2020 @ 07:40:33 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196544243
Jammer,. leek het heel even op een prima moment te gaan gebeuren door het verschuiven richting het weekeinde, staat het nu weer voor midden in de werkweek -O-

Hopelijk gaat het maandag ook niet door en schuift het weer wat op :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196550860
Het wordt trouwens ook 'maar' 12,5km (41.000 ft), maar dat mag de pret niet drukken. :P

Mooie samenvatting van Tim Dodd over de ontwikkeling van Starship tot nu toe:
https://everydayastronaut.com/starship-sn8-12-5-kilometer-hop/
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 4 december 2020 @ 16:49:15 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196551885
En nog een troost, morgen hebben we CRS-21 als het weer meezit _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196557612
SN8 NET zondag
pi_196557880
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 00:13 schreef Mikey92 het volgende:
SN8 NET zondag
Nog even wachten op de wegafsluitingen voor zondag, maar zondag zou wel perfect uitkomen. TFR is tussen 19:00 en 01:00 NL-tijd.

https://tfr.faa.gov/save_pages/detail_0_0092.html

Hopelijk houdt Elon rekening met de Europese fans. :P
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 december 2020 @ 09:35:05 #83
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196560196
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2020 00:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Nog even wachten op de wegafsluitingen voor zondag, maar zondag zou wel perfect uitkomen. TFR is tussen 19:00 en 01:00 NL-tijd.

https://tfr.faa.gov/save_pages/detail_0_0092.html

Hopelijk houdt Elon rekening met de Europese fans. :P
En daar istie :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 5 december 2020 @ 13:11:04 #84
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196563320
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 december 2020 09:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]

En daar istie :T [ afbeelding ]
:D :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 december 2020 @ 13:39:56 #85
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196563780
:'(
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196563970
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:39 schreef Starhopper het volgende:
:'(
[ twitter ]
Damn, vlak voor SN8, zouden ze dat doen?
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 5 december 2020 @ 16:38:59 #87
213457 engine
pi_196566386
quote:
84s.gif Op zaterdag 5 december 2020 09:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]

En daar istie :T [ afbeelding ]
Nou morgen 1e poging? Volg het even niet meer. Of is dat waarschijnlijk een static fire?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 december 2020 @ 18:53:47 #88
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196568312
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2020 13:50 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Damn, vlak voor SN8, zouden ze dat doen?
Het Starship team staat los van de rest dus ik neem aan van wel :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 december 2020 @ 18:54:32 #89
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196568332
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2020 16:38 schreef engine het volgende:

[..]

Nou morgen 1e poging? Volg het even niet meer. Of is dat waarschijnlijk een static fire?
Volgens de beschrijving van de roadclosures gaat het alle dagen om een 'test flight'
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 5 december 2020 @ 21:06:43 #90
213457 engine
pi_196570488
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_196573323
Volgens NSF morgen geen Flight maar een andere test met SN8. Er is morgen geen evacuatie gepland voor de bewoners van BC. Wel hebben ze een brief gekregen dat er een test gaat plaatsvinden, mogelijk toch een static fire test.

[ Bericht 1% gewijzigd door Digi2 op 05-12-2020 23:52:25 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 5 december 2020 @ 23:59:21 #92
213457 engine
pi_196573535
Komende dagen ook nog niet dus :B
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_196573589
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 december 2020 23:59 schreef engine het volgende:
Komende dagen ook nog niet dus :B
Mogelijk maandag, het zou duidelijk moeten worden door de evacuatie van inwoners uit BC omdat voor de Flight een grotere "exclusion zone" van toepassing is.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Leukste jonkie 2022 zondag 6 december 2020 @ 00:03:28 #94
213457 engine
pi_196573599
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:02 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Mogelijk maandag, het zou duidelijk moeten worden door de evacuatie van BC omdat voor de Flight een grotere "exclusion zone" van toepassing is.
Het lijkt er op dat ze eerst nog een static fire willen doen?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_196573626
quote:
2s.gif Op zondag 6 december 2020 00:03 schreef engine het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat ze eerst nog een static fire willen doen?
Of een preburner-test. Dat zou ook kunnen.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 december 2020 @ 00:14:12 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196573771
Nee, niet maandag :(

Kappen met die onzin, denk aan de mensen en doe het gewoon op een fijn moment.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196573885
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:14 schreef heywoodu het volgende:
Nee, niet maandag :(

Kappen met die onzin, denk aan de mensen en doe het gewoon op een fijn moment.
Tsja, maandag is een gewone werkdag :P Niet dat het de fanatikelingen die bij SpaceX werken ook maar iets zou uitmaken of het nu weekend, werkdagen of feestdagen zijn _O_
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 december 2020 @ 00:28:08 #98
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196573978
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:21 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Tsja, maandag is een gewone werkdag :P Niet dat het de fanatikelingen die bij SpaceX werken ook maar iets zou uitmaken of het nu weekend, werkdagen of feestdagen zijn _O_
Ja, dat het voor hun niks uitmaakt snap ik natuurlijk :+

Alleen zou het hier wel lekker zijn als het ook een beetje uitkomt en ze het niet midden op een werkdag of juist ergens diep in de nacht doen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196574071
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ja, dat het voor hun niks uitmaakt snap ik natuurlijk :+

Alleen zou het hier wel lekker zijn als het ook een beetje uitkomt en ze het niet midden op een werkdag of juist ergens diep in de nacht doen :D
De county heeft juist liever dat ze zoveel mogelijk 's nachts en in vroege ochtend testen sinds ze zoveel testen doen omdat anders de weg overdag continu afgesloten is voor verkeer. Voor belangrijke testen zoals flights wordt natuurlijk een uitzondering gemaakt.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_196578563
Het is nu niet dat ze een belangrijke hoofdweg afsluiten he ;)
Enige last dat mensen kunnen hebben is dat ze een ander wandelplek/strand moeten zoeken.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 december 2020 @ 16:01:56 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196582685
En daar gaan we :D CRS-21 *O*

0
twitter


NSF:

SpaceX webcast:

SpaceX Mission control audio:


[ Bericht 19% gewijzigd door Starhopper op 06-12-2020 16:48:39 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 6 december 2020 @ 17:16:15 #102
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_196583995
T -1:00 :)
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 december 2020 @ 17:17:18 #103
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196584013
Liftoff!!!!!!!!!!

En daar gaat de eerste Dragon 2 Cargo *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Leukste jonkie 2022 zondag 6 december 2020 @ 17:18:37 #104
213457 engine
pi_196584041
Mooi weer
*O* *O* *O*
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zondag 6 december 2020 @ 17:20:26 #105
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_196584077
En we gaan ons opmaken voor een landing. :)
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 december 2020 @ 17:26:07 #106
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196584196
Keurige landing *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 december 2020 @ 17:26:13 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196584197
Hij staat *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 december 2020 @ 17:26:29 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196584200
100e succesvolle vlucht van Falcon 9 _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 6 december 2020 @ 17:26:34 #109
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_196584203
Die landingen zijn al normaal geworden eigenlijk. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 6 december 2020 @ 17:28:35 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196584247
Even blussen? :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Leukste jonkie 2022 maandag 7 december 2020 @ 09:07:10 #111
213457 engine
pi_196594341
Ook vandaag geen vlucht. Morgen nieuwe kans.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 7 december 2020 @ 09:07:47 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196594347
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2020 09:07 schreef engine het volgende:
Ook vandaag geen vlucht. Morgen nieuwe kans.
Hoera!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 december 2020 @ 12:01:54 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196596685
Manmanman wat een slecht artikel weer :r Een baan rond de aarde :') Als het echt zo makkelijk was iets in een baan rond de aarde te brengen met een ballon, dan zou Elon niet zoveel moeite hoeven te doen :P
https://nos.nl/artikel/23(...)en-de-ruimte-in.html

Beter hadden ze Elon gevraagd dit te doen, die had dit 100% zeker met alle liefde gedaan :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 7 december 2020 @ 12:41:02 #114
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196597273
quote:
84s.gif Op maandag 7 december 2020 12:01 schreef Starhopper het volgende:
Manmanman wat een slecht artikel weer :r Een baan rond de aarde :') Als het echt zo makkelijk was iets in een baan rond de aarde te brengen met een ballon, dan zou Elon niet zoveel moeite hoeven te doen :P
https://nos.nl/artikel/23(...)en-de-ruimte-in.html

Beter hadden ze Elon gevraagd dit te doen, die had dit 100% zeker met alle liefde gedaan :)
Dat hebben ze vrij snel aangepast, zo te zien :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196598039
Ben nu wel benieuwd wat er eerst stond. :P Iets met een ballon in orbit brengen. :D _O_

35km is trouwens beetje matig, zorg dan dat je dan minstens boven de Kįrmįnlijn zit, al zal dat met een ballon niet lukken.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 december 2020 @ 13:29:33 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196598084
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:27 schreef Tourniquet het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat er eerst stond. :P Iets met een ballon in orbit brengen. :D _O_

35km is trouwens beetje matig, zorg dan dat je dan minstens boven de Kįrmįnlijn zit, al zal dat met een ballon niet lukken.
Een lancering met een ballon en in een 45 minuten durende baan rond de aarde gebracht _O-

35km is wel het max haalbare met een ballon volgens mij idd
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 december 2020 @ 13:30:51 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196598099
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 12:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat hebben ze vrij snel aangepast, zo te zien :P
Nice! Gelukkig nog een heldere geest op de redactie :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196598148
quote:
84s.gif Op maandag 7 december 2020 13:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Een lancering met een ballon en in een 45 minuten durende baan rond de aarde gebracht _O-

35km is wel het max haalbare met een ballon volgens mij idd
53 km volgens Wikipedia
quote:
During 2002 an ultra-thin-film balloon named BU60-1 made of polyethylene film 3.4 µm thick with a volume of 60,000 m³ was launched from Sanriku Balloon Center at Ofunato City, Iwate in Japan at 6:35 on May 23, 2002. The balloon ascended at a speed of 260 m per minute and reached the altitude of 53.0 km (173,900 ft), breaking the previous world record set during 1972.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 december 2020 @ 14:34:42 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196599171
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 13:33 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

53 km volgens Wikipedia
[..]

Wow! Das hoog :o

Wat ballonnen betreft is Overlook Horizon wel leuk om te volgen :P Al is het inmiddels meer een SpaceX kanaal dan een ballon kanaal _O-

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 december 2020 @ 20:49:13 #121
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196607128
quote:
Zo! wat is ie lelijk van dichtbij :@ Zit ook vol met roestplekken :T Ik ga ff een bakkie koffie zetten en kijken of er nog interessante details te zien zijn :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 december 2020 @ 20:49:52 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196607153
SpaceX komt morgen ook met een livestream! :D



https://www.spacex.com/vehicles/starship/index.html

quote:
As early as Tuesday, December 8, the SpaceX team will make the first attempt of a high-altitude suborbital flight test of Starship serial number 8 (SN8) from our site in Cameron County, Texas. The schedule is dynamic and likely to change, as is the case with all development testing.

This suborbital flight is designed to test a number of objectives, from how the vehicle’s three Raptor engines perform, and the overall aerodynamic entry capabilities of the vehicle, including its body flaps, to how the vehicle manages propellant transition. SN8 will also attempt to perform a landing flip maneuver, which would be a first for a vehicle of this size.

With a test such as this, success is not measured by completion of specific objectives but rather how much we can learn as a whole, which will inform and improve the probability of success in the future as SpaceX rapidly advances development of Starship.

This will be a live feed of the flight test and will start a few minutes prior to liftoff. Stay tuned to our social media channels for updates as we move toward our first high altitude flight test of Starship!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 21:38:00 #123
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196608330
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 21:53:21 #124
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196608639
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 22:54:17 #125
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196609666
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196609828
twitter


Starship met een Elon for scale

Bonus: Elon met een scale Starship
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:03:53 #127
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196609853
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]

Met een Elon for scale
Wauw! :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:21:32 #128
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196610104
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 7 december 2020 @ 23:29:13 #129
442280 Prisha
Moonshine!
pi_196610189
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
[ twitter ]

Starship met een Elon for scale

Bonus: Elon met een scale Starship
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super cool is dit
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:30:40 #130
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196610203
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:29 schreef Prisha het volgende:

[..]

Super cool is dit
Prishhh :o O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 7 december 2020 @ 23:33:23 #131
442280 Prisha
Moonshine!
pi_196610257
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Prishhh :o O+
Puzzie baybeeee O+
Wachten op die hop duurt lang
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_196610271
quote:
Hopelijk gaan we dit morgen niet zien want dan gaat de flight mogelijk gescrubbed worden. Hoop wel dat de US-gov veel meer boten en helis ter beschikking heeft gesteld om de safety-zone te handhaven dit x.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:35:20 #133
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196610288
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:33 schreef Prisha het volgende:

[..]

Puzzie baybeeee O+
Wachten op die hop duurt lang
Ja echt wel :D ;(
Ondertussen zie ik op NSF boten voorbij varen _O-
Die lui hebben wel een heel tof uitzicht _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:35:47 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196610294
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:34 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Hopelijk gaan we dit morgen niet zien want dan gaat de flight mogelijk gescrubbed worden. Hoop wel dat de US-gov veel meer boten en helis ter beschikking heeft gesteld om de safety-zone te handhaven dit x.
Ik vrees het ergste. Iets met Texas en freedom :X
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 7 december 2020 @ 23:35:53 #135
442280 Prisha
Moonshine!
pi_196610295
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:35 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ja echt wel :D ;(
Ondertussen zie ik op NSF boten voorbij varen _O-
Die lui hebben wel een heel tof uitzicht _O_
Ik zag het ja :D _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:37:07 #136
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196610317
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:34 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Hopelijk gaan we dit morgen niet zien want dan gaat de flight mogelijk gescrubbed worden. Hoop wel dat de US-gov veel meer boten en helis ter beschikking heeft gesteld om de safety-zone te handhaven dit x.
Nee!! Alsjeblieft niet :D Dan krijgen we weer zo'n situatie als een aantal maanden geleden :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:39:17 #137
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196610339
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:35 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik zag het ja :D _O-
Ziet er wel relaxed uit :D
En weird
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 7 december 2020 @ 23:41:55 #138
442280 Prisha
Moonshine!
pi_196610369
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:39 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ziet er wel relaxed uit :D
En weird
Weird ja :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:44:16 #139
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196610399
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:41 schreef Prisha het volgende:

[..]

Weird ja :P
Hopelijk gaat morgen door . *O* -O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 7 december 2020 @ 23:46:23 #140
442280 Prisha
Moonshine!
pi_196610429
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:44 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Hopelijk gaat morgen door . *O* -O-
Woensdag zou me beter uitkomen :@
Morgen kan ik niet kijken.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 7 december 2020 @ 23:52:02 #141
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196610474
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 23:46 schreef Prisha het volgende:

[..]

Woensdag zou me beter uitkomen :@
Morgen kan ik niet kijken.
Ik ben het soms helemaal kwijt, iedere dag veranderd er wel weer iets daar .
Ik ga er niet vanuit dat het morgen is :@
Maar ik hou het wel in de gaten .
Wil dat niet missen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 07:12:29 #142
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196612126
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196612154
Voorlopig dus vanaf 15.00 vanmiddag?
  dinsdag 8 december 2020 @ 07:46:58 #144
19840 Libris
Live from Singapore
  dinsdag 8 december 2020 @ 09:03:48 #145
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_196612970
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ben het soms helemaal kwijt, iedere dag veranderd er wel weer iets daar .
Ik ga er niet vanuit dat het morgen is :@
Maar ik hou het wel in de gaten .
Wil dat niet missen
Het is de eerste keer dat SpaceX in stream heeft klaarstaan en Elon in BC is. Volgens mij genoeg tekenen aan de wand dat het nu gaat gebeuren. Als het weer net zo mooi en stil is als vandaag, dan zijn het perfecte omstandigheden.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 09:39:17 #146
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196613456
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:03 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het is de eerste keer dat SpaceX in stream heeft klaarstaan en Elon in BC is. Volgens mij genoeg tekenen aan de wand dat het nu gaat gebeuren. Als het weer net zo mooi en stil is als vandaag, dan zijn het perfecte omstandigheden.
Hij was een paar maanden geleden ook in BC , is hij er nu ook dan? :o
We hebben iig genoeg om te kijken vandaag _O_
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 09:39:59 #147
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196613471
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 09:44:02 #148
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196613536
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:03 schreef Coelho het volgende:

[..]

Het is de eerste keer dat SpaceX in stream heeft klaarstaan en Elon in BC is. Volgens mij genoeg tekenen aan de wand dat het nu gaat gebeuren. Als het weer net zo mooi en stil is als vandaag, dan zijn het perfecte omstandigheden.
Dat SpaceX een stream heeft klaarstaan zegt genoeg inderdaad :) Ze gaan echt een poging wagen vandaag :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196614046
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:39 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Hij was een paar maanden geleden ook in BC , is hij er nu ook dan? :o

Ja, in de foto waar je hier op reageert zie je onderaan Elon staan (de linker van de drie mensen). :P
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 23:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wauw! :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 10:19:44 #150
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196614074
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ja, in de foto waar je hier op reageert zie je onderaan Elon staan (de linker van de drie mensen). :P
[..]

Ja dat vond ik ook gaaf om te zien :D
:P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196614311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 09:39 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Hij was een paar maanden geleden ook in BC , is hij er nu ook dan? :o
We hebben iig genoeg om te kijken vandaag _O_
Op deze twitter kan je zijn locatie live volgen ;)
twitter
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 10:36:15 #152
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196614359
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 10:34 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Op deze twitter kan je zijn locatie live volgen ;)
[ twitter ]
Ah thnx! :P Ik vergeet vaak om zelf op twitter te kijken :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196617401
De Amerikanen hebben trouwens al een bemande basis op Mars, die werken daar samen met aliens in de zogenoemde Galactic Federation.

Dat beweert althans Haim Eshed, oud-hoofd van het Israėlische ruimteprogramma.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-in-vrede~ac3282f2/
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 13:46:26 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617415
NSF is live _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196617432
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:46 schreef Starhopper het volgende:
NSF is live _O_ _O_
1 seconde verschil _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 13:49:32 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617467
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
De Amerikanen hebben trouwens al een bemande basis op Mars, die werken daar samen met aliens in de zogenoemde Galactic Federation.

Dat beweert althans Haim Eshed, oud-hoofd van het Israėlische ruimteprogramma.
https://www.ad.nl/buitenl(...)n-in-vrede~ac3282f2/
Jammer dat dit soort figuren nooit met wat specifieke info komen. Elke boerenlul kan dit roepen. Lek dan wat geheime documenten oid.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 13:50:17 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617483
De parkeerplaats op South Padre staat vol met campers :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196617484
Dat gaat moeilijk als die niet bestaan :P
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 13:51:55 #160
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617515
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:50 schreef Jonmen het volgende:
Dat gaat moeilijk als die niet bestaan :P
Als iemand die zo'n functie heeft gehad dit soort dingen roept, dan zou je toch mogen verwachten dat hij dan met goede bewijzen kan komen :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 13:58:03 #161
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196617671
Heeft SpaceX een precieze tijd bekend gemaakt vandaag?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 13:58:49 #162
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617688
Mooie zonsopkomst op Labpadre :)

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 13:58:53 #163
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196617690
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Als iemand die zo'n functie heeft gehad dit soort dingen roept, dan zou je toch mogen verwachten dat hij dan met goede bewijzen kan komen :P
Die man is gewoon van het padje af joh. Bij je eigen opa of oude buurman ofzo zorgt dat gewoon voor wat wappiegedrag wat verder niemand opvalt, maar zo'n figuur is ooit belangrijk geweest en gaat dan rare dingen roepen en krijgt er aandacht mee. Treurig voor de man en zijn naasten ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196617722
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 13:58 schreef Stoney3K het volgende:
Heeft SpaceX een precieze tijd bekend gemaakt vandaag?
Nee, het kan elk moment gebeuren tussen 15:00 en 0:00 (volgens de TFR).

Maar ervaring van de vorige testen leert dan het eerder aan het einde van de window zal zijn dan aan het begin.
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:04:26 #165
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_196617767
Het zou me niets verbazen dat ze vrij snel na 15:00 uur aan de slag gaan met tanken. Mocht er wat misgaan, dan hebben ze nog meer tijd. En bovendien denk ik dat SpaceX zijn stream niet uren in de lucht gaat houden om naar niet bewegende onderdelen te kijken.
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:06:10 #166
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196617803
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef Coelho het volgende:
Het zou me niets verbazen dat ze vrij snel na 15:00 uur aan de slag gaan met tanken. Mocht er wat misgaan, dan hebben ze nog meer tijd. En bovendien denk ik dat SpaceX zijn stream niet uren in de lucht gaat houden om naar niet bewegende onderdelen te kijken.
Ze zijn voor een mogelijke launch natuurlijk wel afhankelijk van de weersomstandigheden.

Falcon Heavy heeft ook een hele stream lang staan wachten tot er gescrubd werd.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 14:08:26 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196617834
Wat verwachten jullie van de landing of 'landing'? Men lijkt zelf uit te gaan van een kleine kans op een succesvolle en nette landing, dus wat gaan we zien? Een landing waarbij 'ie net niet goed uitkomt en omvalt (en dan natuurlijk ontploft)? Of een SN8 die als een baksteen naar beneden komt zetten en met de geluidssnelheid op de grond klapt? Of iets er tussenin?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 14:09:44 #168
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196617863
Ik snap dat ze veel verder weg staan dan normaal, maar de kwaliteit van het beeld op NSF is wel matig zeg, je ziet de flappen aan de zijkant van de neus niet eens in deze hoek :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:10:01 #169
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196617865
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Wat verwachten jullie van de landing of 'landing'? Men lijkt zelf uit te gaan van een kleine kans op een succesvolle en nette landing, dus wat gaan we zien? Een landing waarbij 'ie net niet goed uitkomt en omvalt (en dan natuurlijk ontploft)? Of een SN8 die als een baksteen naar beneden komt zetten en met de geluidssnelheid op de grond klapt? Of iets er tussenin?
Ik denk dat er een redelijke kans is op plons.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 14:10:01 #170
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617866
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:04 schreef Coelho het volgende:
Het zou me niets verbazen dat ze vrij snel na 15:00 uur aan de slag gaan met tanken. Mocht er wat misgaan, dan hebben ze nog meer tijd. En bovendien denk ik dat SpaceX zijn stream niet uren in de lucht gaat houden om naar niet bewegende onderdelen te kijken.
Volgens de beschrijving van de SpaceX livestream gaan ze pas enkele minuten voor liftoff live. Net als Starhopper :) Een urenlange stream hoeven we dus niet te verwachten van SpaceX :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196617867
Ik gok dat het team van SpaceX zo verdomd goed is, dat we gewoon een 100% succes gaan zien :P

https://multistream.co/p/HuoU3aotTc8/SpaceX_12.5km_Hop
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 14:11:41 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196617902
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:10 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat er een redelijke kans is op plons.
Anticlimax :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 14:12:15 #173
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617911
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:09 schreef heywoodu het volgende:
Ik snap dat ze veel verder weg staan dan normaal, maar de kwaliteit van het beeld op NSF is wel matig zeg, je ziet de flappen aan de zijkant van de neus niet eens in deze hoek :P
De afstand is dan ook 6 mile. Hopelijk krijgen we beter beeld als de zon op is en de damp wegtrekt. Al krijgen we dan wel weer het probleem van de hitte.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 14:12:40 #174
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196617918
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:10 schreef Jonmen het volgende:
Ik gok dat het team van SpaceX zo verdomd goed is, dat we gewoon een 100% succes gaan zien :P

https://multistream.co/p/HuoU3aotTc8/SpaceX_12.5km_Hop
Die beelden van LabPadre zijn echt veel beter :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:13:04 #175
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_196617927
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:10 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat er een redelijke kans is op plons.
Daar heb je een punt, hij blijft natuurlijk boven water tot net voor de landing. Het grootste risico zit 'm in het (de timing van) het restarten van de raptors en de manoeuvre zelf. Ik vrees het meeste voor het te laat aanzetten van de motoren, waardoor de fliepflop niet helemaal goed uitgevoerd wordt en de eindsnelheid te hoog is.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 14:13:19 #176
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Wat verwachten jullie van de landing of 'landing'? Men lijkt zelf uit te gaan van een kleine kans op een succesvolle en nette landing, dus wat gaan we zien? Een landing waarbij 'ie net niet goed uitkomt en omvalt (en dan natuurlijk ontploft)? Of een SN8 die als een baksteen naar beneden komt zetten en met de geluidssnelheid op de grond klapt? Of iets er tussenin?
Ik gok dat het fout gaat met het opstarten van de motoren tijdens de landing.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 14:14:00 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196617943
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die beelden van LabPadre zijn echt veel beter :o
Die heeft zijn mast met camera's op 1,5 mile afstand staan :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 14:14:05 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196617946
Er lopen nog mensen onderaan SN8, ik denk niet dat 'ie nu gaat :T

Wel weer mooi voor het perspectief _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:14:06 #179
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196617947
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:13 schreef Coelho het volgende:

[..]

Daar heb je een punt, hij blijft natuurlijk boven water tot net voor de landing. Het grootste risico zit 'm in het (de timing van) het restarten van de raptors en de manoeuvre zelf. Ik vrees het meeste voor het te laat aanzetten van de motoren, waardoor de fliepflop niet helemaal goed uitgevoerd wordt en de eindsnelheid te hoog is.
Dat is dus ook waarom ie verticaal naar beneden komt boven het water en op het laatste moment nog uitwijkt richting landing pad. Net zoals de F9 boosters doen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_196617979
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:14 schreef heywoodu het volgende:
Er lopen nog mensen onderaan SN8, ik denk niet dat 'ie nu gaat :T

Wel weer mooi voor het perspectief _O_
Road is ook nog niet afgesloten :P
Dus exact om 15u zal er wel niets gebeuren


Euhm, de SpaceX stream gaat pas actief om 17u?
Dus nog 3 uur niets dan? :(
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:20:31 #181
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_196618051
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:15 schreef Jonmen het volgende:

Euhm, de SpaceX stream gaat pas actief om 17u?
Dus nog 3 uur niets dan? :(
Dat is pas net aangepast. Was eerder vanochtend 15:00 uur. Kan best een indicator zijn dat er pas later wat gaat gebeuren.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 14:21:18 #182
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196618060
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:15 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Road is ook nog niet afgesloten :P
Dus exact om 15u zal er wel niets gebeuren
Sinds gisteravond (Boca Chica tijd) is het hele dorp toch al geevacueerd en mag niemand er meer in? De wegafsluiting staat nu bij Brownsville dacht ik.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196618063
Dan ga ik toch nog even ander kleren aandoen om een uurtje of 2 te werken :P
pi_196618076
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:21 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Sinds gisteravond (Boca Chica tijd) is het hele dorp toch al geevacueerd en mag niemand er meer in? De wegafsluiting staat nu bij Brownsville dacht ik.
Ja maar er rijden nog continu auto's naar SN8 ;)
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 14:23:07 #185
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196618092
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:22 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ja maar er rijden nog continu auto's naar SN8 ;)
Ooh op die fiets :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 14:23:15 #186
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196618096
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 14:22 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Ja maar er rijden nog continu auto's naar SN8 ;)
SpaceX personeel mag er nu nog in en uit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_196618327
Dus we hebben nog even
pi_196618981
Auto's aan het vertrekken.

LabPadre is waking up.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 15:53:43 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196619525
En ze zijn de landing pad aan t besproeien :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 15:54:01 #190
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196619531
Die tweede stem bij NSF klinkt als een van de ietwat beperkte karakters uit Family Guy :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 15:59:12 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196619626
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Die tweede stem bij NSF klinkt als een van de ietwat beperkte karakters uit Family Guy :@
Dat is Michael :) Hij klinkt ook als een acteur (waarvan ik de naam kwijt ben), die heeft iets met zn hersenen gehad waardoor hij wat moeilijker spreekt dacht ik. Geen idee of dit hetzelfde is als Michael heeft maar hij weet iig heel goed waar hij over praat :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196619645
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:54 schreef heywoodu het volgende:
Die tweede stem bij NSF klinkt als een van de ietwat beperkte karakters uit Family Guy :@
Ik moet bij zijn stem altijd denken aan Walt Jr.

https://en.wikipedia.org/wiki/RJ_Mitte
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:01:55 #193
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196619683
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:59 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik moet bij zijn stem altijd denken aan Walt Jr.
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/RJ_Mitte
Die bedoelde ik ja :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:13:58 #194
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_196619901
Die checklist van nasaspaceflight: Village cleared :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:27:29 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620086
Daar gaat de truck met aanhanger vol gereedschap :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:28:06 #196
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196620092
Nog geen venting van de tank farm, dus het duurt nog wel even voordat ze beginnen met fuelen denk ik?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:28:49 #197
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620102
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:28 schreef Stoney3K het volgende:
Nog geen venting van de tank farm, dus het duurt nog wel even voordat ze beginnen met fuelen denk ik?
Als we pad clear hebben, dan duurt het minimaal een uur tot lancering.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196620106
boot :o

Laat het coast guard zijn...
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:29:33 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620115
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:29 schreef Tourniquet het volgende:
boot :o

Laat het coast guard zijn...
Daar gaan we weer _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196620150
Ik zie net dat SpaceX zelf ook een live uitzending gaat doen, startend om 1700 uur.
pi_196620180
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie net dat SpaceX zelf ook een live uitzending gaat doen, startend om 1700 uur.
Die tijd is niets meer dan een placeholder. Ze gaan pas live enkele minuten voor de test:

https://www.spacex.com/vehicles/starship/
quote:
There will be a live feed of the flight test available here that will start a few minutes prior to liftoff. Given the uncertainty of the schedule, stay tuned to our social media channels for updates as we move toward our first high-altitude flight test of Starship!
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 16:34:52 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196620220
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:32 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Die tijd is niets meer dan een placeholder. Ze gaan pas live enkele minuten voor de test:

https://www.spacex.com/vehicles/starship/
[quote=https://www.spacex.com/vehicles/starship/]
There will be a live feed of the flight test available here that will start a few minutes prior to liftoff. Given the uncertainty of the schedule, stay tuned to our social media channels for updates as we move toward our first high-altitude flight test of Starship!
[ twitter ]
[/quote]
Wat zit EA nou te bitchen richting NSF en LabPadre dan :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196620288
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

[ twitter ]

Wat zit EA nou te bitchen richting NSF en LabPadre dan :P
Zo kun je het lezen idd, maar ik denk niet dat dat zijn intentie was. :P
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:39:28 #204
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620301
En net weer een stuk of 5 auto's vertrokken :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:44:50 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620396
Bijna alle auto's vertrokken *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:46:03 #206
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196620420
Staan nog 3 wagens nu.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_196620444
Persoon in de bosjes :(
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:47:47 #208
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620451
En daar gaat de SpaceX security Tesla. Pad clear!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 16:49:33 #209
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196620480
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:47 schreef Starhopper het volgende:
En daar gaat de SpaceX security Tesla. Pad clear!
Ja leuk maar ik wil nog even sporten voor ik ga eten :(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196620513
Ben wel benieuwd hoe die NSF camera-robot er precies uitziet! :D
pi_196620521
De hekken gaan nu op de weg :Y
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:52:58 #212
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196620563
Pad clear confirmed.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_196620567
GRASS VENT
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:55:00 #214
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196620603
Tanken met die hap.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_196620612
Auto op strand:

  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 16:56:29 #216
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196620631
Toch nog maar niet sporten denk ik :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 16:59:08 #217
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620696
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:50 schreef Tourniquet het volgende:
Ben wel benieuwd hoe die NSF camera-robot er precies uitziet! :D
Ze hebben hem met de eerste test aan de westkust laten zien. Ik naam dat die nu in Boca Chica staat hetzelfde is :)

vanaf 1:43:40
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196620700
Mannetjes naast auto

pi_196620701
  dinsdag 8 december 2020 @ 16:59:45 #220
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196620710
Jetski! :o
pi_196620721
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:59 schreef beantherio het volgende:
Jetski! :o
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:01:16 #222
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620743
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:59 schreef beantherio het volgende:
Jetski! :o
Het verboden gebied begint pas bij het strand begrijp ik. De jetski is geen gevaar, die kerel in de bosjes wel :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196620758
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Het verboden gebied begint pas bij het strand begrijp ik. De jetski is geen gevaar, die kerel in de bosjes wel :)
En als hij nu in het water gaat staan?

:+
pi_196620799
Waarom is die top een andere kleur?

Ander type staal ?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:06:20 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620848
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

En als hij nu in het water gaat staan?

:+
Dan krijgt hij problemen als het laag water begint te worden :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196620880
Mannetje trekt een kano uit de bosjes en gaat vertrekken :D

  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:08:35 #227
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196620894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mannetje trekt een kano uit de bosjes en gaat vertrekken :D

[ afbeelding ]
Eindelijk _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196620939
Ghost town:

  Leukste jonkie 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:11:36 #229
213457 engine
pi_196620947
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ghost town:

[ afbeelding ]
Best een eind ja :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_196620978
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ghost town:

[ afbeelding ]
South Padre Island is niet ontruimd hoor. :P

Ondertussen meer dan 150K wachters op het SpaceX YT-kanaal. :o
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:14:50 #231
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196621014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

South Padre Island is niet ontruimd hoor. :P

Ondertussen meer dan 150K wachters op het SpaceX YT-kanaal. :o
Meer dan 150k wachtenden? _O- Bij de gemiddelde SpaceX stream is dat het aantal gelijktijdige kijkers :T Dit gaat wel 500k kijkers opleveren denk ik :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196621031
Oh oh.. Mannetje met Kano gaat nergens heen, die heeft Starhopper gehoord dat het veilig is op het water.

En heeft zijn bierbuikvriendje op het drijvende ponton ook gebeld:

  dinsdag 8 december 2020 @ 17:17:28 #233
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196621062
Druk scheepvaartverkeer :{
pi_196621073
Druk daar man...

Nieuw bootje met vreemde versie VS vlag... Was net te laat :D

pi_196621085
Weer een boot... Ik houd het niet bij :D
pi_196621091
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Druk daar man...

Nieuw bootje met vreemde versie VS vlag... Was net te laat :D

[ afbeelding ]
Op youtbe kan je toch terugspoelen? :P
pi_196621096
Waar is Puzzie met haar mooie gifjes?

@puzziepie
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:19:10 #238
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196621103
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:17 schreef beantherio het volgende:
Druk scheepvaartverkeer :{
Ineens is het druk met "vissers" idd _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196621105
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef Jonmen het volgende:

[..]

Op youtbe kan je toch terugspoelen? :P
Ben je gek? Dan ben ik niet meer live!! :s)
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:19:29 #240
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196621106
Marcel Kanon _O_
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:20:49 #241
213457 engine
pi_196621126
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:19 schreef beantherio het volgende:
Marcel Kanon _O_
29 cent ook :P
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:20:55 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196621130
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Druk daar man...

Nieuw bootje met vreemde versie VS vlag... Was net te laat :D

[ afbeelding ]
Dat is deze volgens mij:

https://www.iamericasflag(...)te-american-flag-3x5
Meaning of the Thin Blue Line

The thin blue line is a symbol that is used to show support of the police and law enforcement. It represents the role that police serve in the community as protectors for the public against criminals and potential victimization. The center blue line represents the courage of the officer, while the black background serves as a constant reminder of those who have fallen in the line of duty. This symbol represents the active public service role that police and law enforcement provide to protect the public on a daily basis.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196621151
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar is Puzzie met haar mooie gifjes?

@:puzziepie
Zoveel te gif'en is er niet..
Maar heb er alvast eentje gemaakt ;)

pi_196621158
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat is deze volgens mij:
[ afbeelding ]
https://www.iamericasflag(...)te-american-flag-3x5
Meaning of the Thin Blue Line

The thin blue line is a symbol that is used to show support of the police and law enforcement. It represents the role that police serve in the community as protectors for the public against criminals and potential victimization. The center blue line represents the courage of the officer, while the black background serves as a constant reminder of those who have fallen in the line of duty. This symbol represents the active public service role that police and law enforcement provide to protect the public on a daily basis.
Good Catch ! ^O^
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:22:54 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196621166
Nosecone venting?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:25:46 #246
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196621221
Ventinggod _O_
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:26:02 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196621225
Tri-vent *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196621229
goffer kan die link van spaceX zelf niet meer vinden. Iemand?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:26:39 #249
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196621235
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
goffer kan die link van spaceX zelf niet meer vinden. Iemand?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196621285
Beachparty:

  dinsdag 8 december 2020 @ 17:28:50 #251
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196621288
Venting dus weer gestaakt en een golfkarretje dat langs de pad reed :{
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:29:00 #252
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196621291
Kajaker is nu aan het peddelen :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:29:03 #253
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621292
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar is Puzzie met haar mooie gifjes?

@:puzziepie
Wij zijn denk ik vooral van RLS kijken en gifjes posten :P
Maar niet iedereen vindt dat leuk :p Ik hou het netjes :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196621304
Mannetje met Kano gaat nu echt *O*

  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:29:52 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196621310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:28 schreef beantherio het volgende:
Venting dus weer gestaakt en een golfkarretje dat langs de pad reed :{
Dat was wss politie die het strand heeft gecheckt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:30:07 #256
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196621315
Dit kan dus weer tot 2 uur 's nachts duren he :P
pi_196621319
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:29 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wij zijn denk ik vooral van RLS kijken en gifjes posten :P
Maar niet iedereen vindt dat leuk :p Ik hou het netjes :@
Helemaal goed (en waar) puzzie ^O^
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:30:45 #258
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196621329
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:29 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Dat was wss politie die het strand heeft gecheckt.
Ja. Maar wel apart dat ze dat toen terwijl er gevent wordt.
pi_196621330
Wel mooi net ff dat pan shot... Nu snap ik de bootjes en de omgeving wat beter
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:31:32 #260
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621345
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:29 schreef Starhopper het volgende:
Kajaker is nu aan het peddelen :T
Het wachten is op de stream van SpaceX :T
Of doet hij het alleen bij mij niet :+
Ik kan ineens ook al mijn playlists niet meer vinden in mijn kanaal :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196621364
Ik ga volgens mij niets missen B-)
pi_196621381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:32 schreef Jonmen het volgende:
Ik ga volgens mij niets missen B-)
[ afbeelding ]
Gna gna gna _O-

Ik heb ook zoiets, kom maar op met die start *O*
pi_196621386
Ik denk dat ze net even een cryotest hebben gedaan (N2 tanken en detanken) om nog even wat systemen te controleren.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:33:55 #264
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621391
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:32 schreef Jonmen het volgende:
Ik ga volgens mij niets missen B-)
[ afbeelding ]
:o :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196621406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk dat ze net even een cryotest hebben gedaan (N2 tanken en detanken) om nog even wat systemen te controleren.
Hadden we dan geen koudeverkleuring moeten zien?
pi_196621422
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Hadden we dan geen koudeverkleuring moeten zien?
Het was maar een klein beetje, korte vent. Zou kunnen dat je dan het koude-effect nog niet goed kunt zien. Er werd sowieso iets gevent en alles wat ze tanken is koud. :+
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:36:40 #267
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621449
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Gna gna gna _O-

Ik heb ook zoiets, kom maar op met die start *O*
Starhopper volgens mij ook :P
Ik doe het met wat losse streams verdeeld over 1 scherm :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:36:51 #268
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196621455
De tijdbalk van Labpadre wekt de indruk dat we redelijk dichtbij lancering zitten. Maar volgens mij valt dat nog wel tegen.
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:37:39 #269
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_196621469
Op Labpadre hadden ze het over vertraging wegens een hydraulisch probleem.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:38:46 #270
213457 engine
pi_196621501
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op Labpadre hadden ze het over vertraging wegens een hydraulisch probleem.
En waaraan zien hun dat dan?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  dinsdag 8 december 2020 @ 17:40:23 #271
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_196621531
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:38 schreef engine het volgende:

[..]

En waaraan zien hun dat dan?
Hij heeft blijkbaar inside information van "some birdies"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_196621557
Ik zag een vlucht regenwulpen :P
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:41:50 #273
213457 engine
pi_196621561
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Hij heeft blijkbaar inside information van "some birdies"
Ah okay op die manier. Nouja gaan het vanzelf zien.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_196621615
pi_196621695
Wegafsluiting is ook een half uur verlengd naar 17:30 (LT), lijkt er dus op dat de test eerder aan het einde van het window zal zijn dan nu snel.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:50:39 #276
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621714
quote:
Geweldig dat uitzicht O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196621733
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:50 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Geweldig dat uitzicht O+
Nog een paar jaar en dan staan die dingen gewoon op Schiphol.

:+

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:53:48 #278
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621764
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Nog een paar jaar en dan staan die dingen gewoon op Schiphol.

:+

[ afbeelding ]
spannond :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_196621823
Huh?
twitter
pi_196621852
Farm venting weer.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:59:01 #281
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621866
Damn!! Wat spannend allemaal *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 17:59:09 #282
213457 engine
pi_196621869
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:57 schreef Hydrogeny het volgende:
Huh?
[ twitter ]
Elon is stoned
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_196621895
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:59 schreef engine het volgende:

[..]

Elon is stoned
"Je eigen raketje testen met een dikke jonko in da hand"

Life is good - Elon Musk .
pi_196621905
Vissers

  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 18:01:13 #285
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621907
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:59 schreef engine het volgende:

[..]

Elon is stoned
Vandaar dat de stream nog niet live is :T
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 18:02:44 #286
213457 engine
pi_196621933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Vandaar dat de stream nog niet live is :T
Die komt pas minuten voor lancering online. Had ik ook anders begrepen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 18:05:32 #287
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_196621989
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:02 schreef engine het volgende:

[..]

Die komt pas minuten voor lancering online. Had ik ook anders begrepen.
Gelukkig heb ik die andere livestreams ook nog B-)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 18:09:11 #288
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196622041
En we hebben een mogelijk tijdstip *O*

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:10:23 #289
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_196622059
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Starhopper het volgende:
En we hebben een mogelijk tijdstip *O*

[ twitter ]
Ha! Ik wilde het net typen maar ik had de tijd gemist. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_196622072
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Starhopper het volgende:
En we hebben een mogelijk tijdstip *O*

[ twitter ]
High Altitude research craft:

pi_196622092
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Starhopper het volgende:
En we hebben een mogelijk tijdstip *O*

[ twitter ]
Ik zat z'n Twitter al te refreshen maar je was me voor. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 18:13:08 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196622102
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik zat z'n Twitter al te refreshen maar je was me voor. _O-
Mijn F5 is nu stuk, dus bij de volgende scoop ben jij aan zet :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_196622112
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 8 december 2020 @ 18:13:59 #294
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_196622115
quote:
84s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Starhopper het volgende:
En we hebben een mogelijk tijdstip *O*

[ twitter ]
Bij dit soort posts standaard ook gewoon even de Nederlandse tijd posten zou de post honderd keer beter maken nog :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:15:10 #295
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_196622137
https://www.timeanddate.com/time/zones/cst

Dat is over minder dan 3 uur.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_196622145
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bij dit soort posts standaard ook gewoon even de Nederlandse tijd posten zou de post honderd keer beter maken nog :P
2:10 PM CST = 21:10 NL-tijd. Gaat nog wel even duren dus als dit klopt. En dat is de geplande tijd dat het obervatievliegtuig vertrekt vanuit Houston.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 18:16:32 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196622161
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:13 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bij dit soort posts standaard ook gewoon even de Nederlandse tijd posten zou de post honderd keer beter maken nog :P
Oooh sorry :P Omrekenen gaat inmiddels automatisch in mn hoofd :') CST+7 = onze tijd

Het vliegtuig stijgt op in Houston om 21:10 en landing in Houston om 22:39
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:17:16 #298
172669 Papierversnipperaar
Cafeļne is ook maar een drug.
pi_196622172
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:15 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

2:10 PM CST = 21:10 NL-tijd. Gaat nog wel even duren dus als dit klopt. En dat is de geplande tijd dat het obervatievliegtuig vertrekt vanuit Houston.
Hij gaat 90 minuten later landen, dan schat ik lancering om 2:45 CST - 21:45 hollandse klok.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:22:38 #299
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_196622251
Gereedschap weer onderweg naar de pad?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 8 december 2020 @ 18:23:17 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_196622259
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:22 schreef Stoney3K het volgende:
Gereedschap weer onderweg naar de pad?
Nog een laatste check
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 8 december 2020 @ 18:23:27 #301
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196622261
Oh jee. Konvooi naar de pad onderweg. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')