Wij zijn denk ik vooral van RLS kijken en gifjes postenquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar is Puzzie met haar mooie gifjes?
@:puzziepie
Dat was wss politie die het strand heeft gecheckt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:28 schreef beantherio het volgende:
Venting dus weer gestaakt en een golfkarretje dat langs de pad reed
Helemaal goed (en waar) puzziequote:Op dinsdag 8 december 2020 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wij zijn denk ik vooral van RLS kijken en gifjes posten![]()
Maar niet iedereen vindt dat leuk :p Ik hou het netjes
Ja. Maar wel apart dat ze dat toen terwijl er gevent wordt.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat was wss politie die het strand heeft gecheckt.
Het wachten is op de stream van SpaceXquote:
Gna gna gnaquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:32 schreef Jonmen het volgende:
Ik ga volgens mij niets missen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:32 schreef Jonmen het volgende:
Ik ga volgens mij niets missen
[ afbeelding ]
Hadden we dan geen koudeverkleuring moeten zien?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ik denk dat ze net even een cryotest hebben gedaan (N2 tanken en detanken) om nog even wat systemen te controleren.
Het was maar een klein beetje, korte vent. Zou kunnen dat je dan het koude-effect nog niet goed kunt zien. Er werd sowieso iets gevent en alles wat ze tanken is koud.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hadden we dan geen koudeverkleuring moeten zien?
Starhopper volgens mij ookquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gna gna gna![]()
Ik heb ook zoiets, kom maar op met die start
En waaraan zien hun dat dan?quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Op Labpadre hadden ze het over vertraging wegens een hydraulisch probleem.
Hij heeft blijkbaar inside information van "some birdies"quote:
Ah okay op die manier. Nouja gaan het vanzelf zien.quote:Op dinsdag 8 december 2020 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar inside information van "some birdies"
Nog een paar jaar en dan staan die dingen gewoon op Schiphol.quote:
spannondquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog een paar jaar en dan staan die dingen gewoon op Schiphol.
[ afbeelding ]
Elon is stonedquote:
"Je eigen raketje testen met een dikke jonko in da hand"quote:
Die komt pas minuten voor lancering online. Had ik ook anders begrepen.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vandaar dat de stream nog niet live is
Gelukkig heb ik die andere livestreams ook nogquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die komt pas minuten voor lancering online. Had ik ook anders begrepen.
Ha! Ik wilde het net typen maar ik had de tijd gemist.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Starhopper het volgende:
En we hebben een mogelijk tijdstip
[ twitter ]
High Altitude research craft:quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ik zat z'n Twitter al te refreshen maar je was me voor.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Mijn F5 is nu stuk, dus bij de volgende scoop ben jij aan zetquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik zat z'n Twitter al te refreshen maar je was me voor.
Bij dit soort posts standaard ook gewoon even de Nederlandse tijd posten zou de post honderd keer beter maken nogquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:09 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
2:10 PM CST = 21:10 NL-tijd. Gaat nog wel even duren dus als dit klopt. En dat is de geplande tijd dat het obervatievliegtuig vertrekt vanuit Houston.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij dit soort posts standaard ook gewoon even de Nederlandse tijd posten zou de post honderd keer beter maken nog
Oooh sorryquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij dit soort posts standaard ook gewoon even de Nederlandse tijd posten zou de post honderd keer beter maken nog
Hij gaat 90 minuten later landen, dan schat ik lancering om 2:45 CST - 21:45 hollandse klok.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
2:10 PM CST = 21:10 NL-tijd. Gaat nog wel even duren dus als dit klopt. En dat is de geplande tijd dat het obervatievliegtuig vertrekt vanuit Houston.
Nog een laatste checkquote:Op dinsdag 8 december 2020 18:22 schreef Stoney3K het volgende:
Gereedschap weer onderweg naar de pad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |